«Netīra karote» Ceļu policijas «medus mucā»... 255

 
1.novembris 2004 0:13

Piektdienas vakars mums izvērtās par samērā garu "vizināšanos" pa Rīgas ielām. Pavisam tika nobraukti vairāk kā 150km un pie reizes sastapti vairāk kā 10 policijas posteņi...

Jāatzīst, ka daļa policijas darbinieku "ignorē" iAuto sarkano auto, tomēr ir arī policisti, kas apturēja arī mūsu auto. Visi sastaptie policisti bija tiešām pieklājīgi, laipni un visu darīja pareizi - nekad neaizmirsa pasveicināt, neaizmirsa, kā viņus sauc, novēlēja laimīgu ceļu utt. Viss iet uz labo pusi!

Pēc kontakta ar tādu policistu nepameta sajūta, ka tevi sargā, ka kāds (policija) rūpējas, lai uz ceļa pie kāda auto stūres neparādītos alkoholiķi, narkomāni un citi sabiedrībai bīstami elementi. Pie Stahanoviešu apļa "satikām" iAuto slejās bieži, bet ne vienmēr pozitīvi pieminēto inspektori Babajevu - arī viņa bija "ideāla" un bija sajūta, ka tiešām policisti uz ielām kļūst cilvēcīgāki.

Punktu (patīkamā nozīmē) pielika kāda policijas ekipāža, kas nakts melnumā "strādāja" Graudu un Putnu ielas krustojumā. Šeit policists bija īpaši pieklājīgs un katram vadītājam (ja vien viņš nebija dzēris) uzdeva tikai vienu, bet labu jautājumu: "vai pēdējās dienas laikā neesot lietojis alkoholu?" Policista acīs nebija ierastā "aizdomīguma", viņš nejutās pārāks par vadītājiem. Viņš vienkārši pildīja savu darbu.

Devos mājās ar domu, ka beidzot jūtu, ka policijas darbinieki saprot, ka visi autovadītāji nav noziedznieki, ka ar viņiem jāsarunājas normāli, nevis kā "no 10.stāva".

Bija arī rezultāti: pavisam piektdien un sestdien esot apturēti vairāk kā pusotrs tūkstotis autovadītāju. Par braukšanu reibumā aizturēti 24, 4 bijuši arī narkotiku reibumā. Esot atrastas arī 3 nozagtas mašīnas.

Savukārt svētdien aizturēti 15 par daudz iedzēruši autovadītāji kā arī 5 narkomāni. Par ātruma pārkāpumiem sodīti 185 braucēji.

It kā arī to varētu šo rakstu beigt, ja vien nebūtu kāds nepatīkams notikums sestdienas rītā...

Sestdienas rītā zvana kāds sens iAuto lasītājs (sauksim viņu par Edgaru) un stāsta, ka uz Salu tilta esot "noķerts" braucam par ātru. Protams, policisti radara rādījumu esot atteikušies parādīt, pamatojoties uz to, ka viņi esot 100% pārliecināti, ka tieši viņš esot pārkāpis tieši tik - nedaudz vairāk kā +30 km/h. Paskaidroju Edgaram "viņa tiesības" un mūsu saruna drīz beidzās. Edgars bija samierinājies ar sodu, kas tūlīt tiks piespriests.

Pēc dažām minūtēm zvana atkal šis pats "pārkāpējs" un saka: "Domā, ka policisti neņem kukuļus? Tikko no manis paņēma 10Ls un atlaida!". Kaut arī pēc garās nakts vēl nāca miegs, cēlos un devos pats apskatīties uz šiem "godīgajiem" policistiem. Izrādās, ka Edgaram pat bija sanācis nofotografēt mašīnu, kurā sēdēja "ņēmējs". Zīmīgi, ka kaut arī uz tilta stāvēja Ceļu policijas auto, šis kungs sēdēja un rakstīja protokolus privātā mašīnā AUDI, kas atradās turpat priekšā CP mašīnai.


Šajā mašīnā sēdošais policists esot paņēmis kukuli



Nu ko lai saka? Protams, arī Edgars pārkāpa likumu - deva kukuli! Bet viņš to darīja, tikai lai pārbaudītu, kāda būs reakcija. Bet policists esot TO PAŅĒMIS! Smieklīgi bija tas, ka policists vēl esot noteicis: "Tikai nevienam nestāsti!"

Kāda jēga uzturēt (no mūsu naudas) policistus, kas krāpj pašu valsti? Vai tādam policistam var uzticēties? Vai ir garantija, ka viņš šādā veidā "neatlaidīs" arī nopietnākus pārkāpējus? Un ja zināms, ka tika paņemts viens desmitnieks, cik desmitnieki tika (varētu tikt) paņemti visas dienas laikā? Cik desmitnieki var tikt paņemti mēneša laikā?

Protams, ka neviens šoreiz nepierādīs, ka tik tiešām viss notika tieši tā, bet netīra karote medus mucā ir kritusi...

P.S. Arī policija tika informēta par šo gadījumu.

iAuto neatbalsta ne kukuļņemšanu, ne kukuļdošanu.

E.Biele, iAuto

 
Visi komentāri
 
145999. viesis 1.novembris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Bet policim tak jauzraada radars, ja ne lai iet dillees!!!!!!!!!!!!!!!!!!

146000. viesis 1.novembris 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Ne velti Latviesi ir lielaakaa stukacotaaju tauta pasaulee. Besii lauka sitaadi stukaci, naakamreiz to njuunjuu pliiz daargie CP darbinieki panjemiet peec pilnas programmas.

Kauktaads memeljaks, prasaas un luudz lai vinju izdraaz a peec tam raud a ir izvarotc.

A un luudzu tiesiibsargaajosie orgaani piesprieziet sitam cuukudupsim arii tam pienaakosos sodu par kukuljdosanu.

Jo arii tas kurs dod kukuli ir sodaams peec LR kriminaalkodeksa.

146001. viesis 1.novembris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Pārbaudīja uz kukuli, reāli to iedodot un izmantojot savā labā..

146003. viesis 1.novembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Visi tā arī pārbauda un vairs neskaitās pie reālajiem kukuļdevējiem un ir tīri pret likumu..

146004. viesis 1.novembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

BTW viesis 01.11.2004 11:22 biju es.

146005. viesis 1.novembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Ja CP neņemtu, tad arī nevarētu iedot!

146007. viesis 1.novembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

"(sauksim viņu par Edgaru)" *******s. Elmars kurupcijas apkarotajs!!! :)

146008. viesis 1.novembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

toch njunjja... buutu iedevis un gaajis guleet, nee shis veel stukacho... buutu priecaajies ka neuzraxtiija soda punktus dzhekinjam... :|

146009. viesis 1.novembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

" (sauksim viņu par Edgaru) " P I D A R S.

146010. viesis 1.novembris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Sūdains miets ar diviem galiem un kamēr CP kakās vienā galā un vadjilas kakās otrā galā nekas nemainīsies!

Par drosmi šo uzrakstīt Resteppa, tomār vadītājs varēja arī nedot - kā nekā attaisnojums - iedevu lai pārbaudītu nav īsti korekts un bez atbilstošām pilnvarām ir sodāms par kukuļdošanu.

146011. viesis 1.novembris 2004 11:35
0 0 Atbildēt

Policistam nav obligāti jārāda radars!

146012. viesis 1.novembris 2004 11:38
0 0 Atbildēt

drāzt ar zarainu mietu pakaļā vajag gan devējus, gan ņēmējus!

146013. viesis 1.novembris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Nee nu Edgars ir pilnigis duraks.

146014. viesis 1.novembris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Luudzu dargie CP darbonji nu peirakstiet taa stukaca auto nr un draaziet vinju vienmeer kaa naakas. Nosaut taadus.

Niikulis blje.

146015. viesis 1.novembris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Gan dirseejus........

146017. viesis 1.novembris 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Bet ja jau t.s. Edgars būtu gribējis vienkārši iedot kukuli, viņš taču nebūtu par to stāstījis iauto ! Tātad deva, lai pārbaudītu!

146018. viesis 1.novembris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

ja CP tik jauka palikusi, tad iauto nekas neatliek kā sākt izdomāt ļaunus stāstus pašiem.

kā tik bezatbildīgi var uzrakstīt - šajā mašīnā sēž kukuļņēmējs? Man liekas ka godātajam kukuļdevējam būtu laiks būrī pasēdēt pašam, lai izbeidz stulbos glābējzvanus dažam labam guru līderim.

146019. viesis 1.novembris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

Popularaakais siis nedeeljas lamuvaards E D G A RS.

Piem.

Re ku pa otro joslu velkaas eDGARS D.

Re kur viens eDGARS D. ielidojis kokaa.

Redaktors 1.novembris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Šis ļaunais stāsts nav izdomājums. Tas tapis pēc "kukuļdevēja" stāsta...

146021. viesis 1.novembris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

eDGARS D. braukt nemaak....

Sitaadus eDGARUS D. vajadzetu no sabiedriibas vispar izoleet.

146022. viesis 1.novembris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tie, kas ir pret Edgaru, aizstāv kukuļņemšanu.... :(

146023. viesis 1.novembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Tikai policistiem var rasties viena problēma. Uz Salu tilta ar radaru ķert nemaz nedrīks un to viņi ļoti labi zin. Jautāsiet kapēc? Tāpēc, ka blakus ir televīzijas tornis kurš rada tik spēcīgus traucējumu, ka pat anti radari sāk "gļukot". Ja lieta aizies uz tiesu tad 99,9% vinnēs vadītājs.

146024. viesis 1.novembris 2004 11:48
0 0 Atbildēt

Redaktor, labaak vareji pamaaciit to eDGARU D. ka kukuljus nau labi dot un kas vinjam par to pienaakas, nevis teelot GESTAPO.

146025. viesis 1.novembris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

BTW, pirms kukuļa došanas ir jāinformē policija, nevis pēc tās :)

Nu nezinu, es necienu šādus stučītājus...

146027. viesis 1.novembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

smerdeļu te pilns - kas aizstāv pārkāpējus un atpirkšanos :((((

146028. viesis 1.novembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 11:46

kad Tev un līdzīgiem beidzot pieleks - kukuļņēmējs ir tāds pats maita, kā kukuļdevējs. Edgars ir ........ jaunais lamu vārds :)

146029. viesis 1.novembris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Es neaizstaavu kukuljdosanu, bet visvairaak mani besi laukaa stukacosana.

146030. viesis 1.novembris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

O labs arguments par to torni. Antiradars toch brec pilna rikle. Tad jau visas vietas kur antitradars defolta brec, var tiesaties?

Nezinu kaa citi kas ir pret "sauksim vinu par Edgaru", bet personigi es necieshu tadus kranus kas gatavi kaut vai atsukat ka tik letak tikt valja, bet pec tam skrien pa pasauli un raud ka vinus piesmejushi. Butu tad pierakstijis banknotes numuru, aizgajis uz policiju uzrakstit iesniegumu, kuram pievienotu lugumu sodit vinu par atruma parsniegshanu oficiali. Vot tad vinu varetu likt par iAuto labo teelu un varoni. A dotaa situacija => kraans un stukach.

146031. viesis 1.novembris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Sandis_UR

Tu gan esi tā pamatīgi sašūmējies....protams, p....s ir arī Edgars, bet vēl lielāks sūū ir ments, kas klaji ņem šos kukuļus. Viņš tomēr ir valsts pārstāvis, kam pret to ir jācīnas.

146032. viesis 1.novembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

piekriitu Darkmanam

146033. viesis 1.novembris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

Ļoti bieži redzēts auto ar košās vestēs tērptiem vīriņiem

Vn. EH-8904.

146034. viesis 1.novembris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Raksta beigas bija rakstits, ka iauto komanda neatbalsta kukuludevejus un kukulunemejus, bet jums neliekas ka shis raksts liecina par pilnigi pretejo. Jums shaja gadijuma ar to Edgaru vajadzeja zinot par sho gadijumu policijas shefam, nevis braukt paskatities un laikam pec tam atcereties, ka shim policista kunam , ja vinsh mani nokers, es ari vareshu iedod kukuli. Piedodiet, bet man tas viss izklausijas tieshi ta.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

146035. viesis 1.novembris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

Motorolers, piekriitu ari tev , it seviskji 100 uz salinieka ir padaudz, ja vieniig tas radars nenogljuchiija it seviskji buut jaaslaana tie CP, kuri laiz pa 100ls valjaa visaadus alkaanus. Tacu ir reizes, kad sie 10 ls, par nenoziimiigiem un satiksmei netraucejosiem paarkaapumiem ir laba maaciiba.

P.S patc pagaidam ne reizi neesmu devis kukuli, ne ari maksaajis kaadu sodu.

146036. viesis 1.novembris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

2sandis_ur: tu ko,debiils esi? aiztaisies labaak,lai citiem nav jaaveero tavas garaspeejas..

146037. viesis 1.novembris 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Neesmu jurists, tādēļ rodas viens jautājums. Kā tur īsti ir, vai par likumpārkāpumu ir obligāti jāziņo tiesībsargājošām organizācijām? Kāds sods ir par to, ka tas netiek darīts? Jā un visbeidzot, vai Redaktors ir gatavs liecināt policijā un nosaukt kukuļdevēja vārdu?

Tusis

146038. viesis 1.novembris 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Sandis cik ta tu daudz esi nobraucis sava muza?:)

146039. viesis 1.novembris 2004 12:06
0 0 Atbildēt

Draco man vienkaarshi besii santiimpiseeji, njunnjas un stukachi. hroniska organisma pretreakcija pret eDGARIEM.

146040. viesis 1.novembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

darvas karote iauto mucā - varbūt šitāds nosaukums ar derētu? :)

P.S. Kāpēc šitādi Edgari griežas pie iauto amatpersonām?

146041. viesis 1.novembris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Darkman pietiekosi daudz un ari pietiekosi aatri, lai buutu par ko panjemt peec pilnas programmas :D

bet vispar censos tureeties +10 pilseta un +20 aarpuspilseetas.

146042. viesis 1.novembris 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Sandis _UR - Atslābsti un beidz rīt tās tabletītes a to pac kļūsi par lamu vārdu - auns ******* !!!

146043. viesis 1.novembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Būtu es tā CP vietā, noteikti tagad sūdzētu iauto, redaktoru un edgaru tiesā par neslavas celšanu un apmelošanu un izd...tu pēc pilnas programmas! Ceru ka tā arī notiks, jo tādus edgarus točna vajag mācīt...

sašs

146044. viesis 1.novembris 2004 12:16
0 0 Atbildēt

runat var daudz ko un visu kas ienak prata, bet kas nav piekerts, tas nav zaglis!!!

146045. viesis 1.novembris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

skaidrs ir tas, ka ja brauc ar +10, +20 utt., tad jau zemapziņā rēķinies ar to, ka vari tikt noķerts un arī ar to, ka gan jau atpirksies!!!!! ognako:)

146046. viesis 1.novembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Mudaks, ja iznaudeji 10 Ls, tad nevajag bojat CP dzivi. Es pielauju, ka CP darbinieki izspieda, bet tomer.... Gan pienaks ta diena kad CP darbinieki bus korektaki un mes vaditaji nevaresim vinus uzpirkt. Uz to jatiecas.

146047. viesis 1.novembris 2004 12:33
0 0 Atbildēt

Kā tad īsti ir?Mentam ir jāuzrāda radara rādijums vai nē?

146048. viesis 1.novembris 2004 12:33
0 0 Atbildēt

Nu vi ******* dajoķe. Edgaram tagad var sanākt konkrēti sūdi, jo viņam nebija tiesību "pārbaudīt" policistus. Var iestāties kriminālatbildība un redakcijai nāksies policijai iedot informāciju par Edgara personību. Un viņš sēdēs, ja vien policija to vēlēsies.

Veci, domā ar galvu.

146049. viesis 1.novembris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

Man Lietuvā ar kukuļdiošanu bija kuriozs.

Pārkāpu atļauto braukšanas ātrumu, tipa sods ap 40Ls.

Nu es tam policim saku, nau ko ķēpāties, man jāsteidzas, še tev 18Ls. Uz ko šis man saka:

....Bet es taču nezinu kas Jūs esat....... :)))))

....Secinājums: Skaidrs, ka ņems kukuļus

146050. viesis 1.novembris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

richy [?] 01.11.2004 12:33

Neviens likums nenosaka, ka policistam jāuzrāda radara mērijumi.

Cartman_626 [?] 01.11.2004 12:33

Piekrītu šāda patvaļa ir pretlikumīga. Vēl jo vairāk es domāju tā ir zīmēšanās. iauto nevadzētu pubicēt likumpārkāpēju stāstus, kuros viņi plātās par likumpārkāpumiem.

Kukuļu nēmējus un devējus jāķer likuma noteiktā kārtībā pamatojoties uz pierādījumiem.

146051. viesis 1.novembris 2004 12:43
0 0 Atbildēt

Tagad abus vajadzētu iesēdināt ! Vienu par došanu , bet otru par ņemšanu!

146052. viesis 1.novembris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Principā vajadzētu ierosināt divas lietas, par kukuļņemšanu un kukuļa došanu. Un t.s. Edgaram nozīmēt pārbaudi par pieskaitāmību, jo vesels cilvēks toč šitā nerīkotos.

146053. viesis 1.novembris 2004 12:46
0 0 Atbildēt

un man ar tadu EDGARU pa vienu ielu jaabrauc?!

fuj :D

146054. viesis 1.novembris 2004 12:47
0 0 Atbildēt

A kaa var pieraadiit ka milicis panjeema?? Nekaa. Tad jau es arii mieriigu praatu varu pabraukt garaam jebkuram CP postenim, uzzvaniit uz shito lapu un pateikt ka rekur staav kukulnjeemeeji.

Varbuut edgaru uzvilka peec pilnas programmaas un shis noleema taa atspeeleeties :) Vieniigie izejas dati ir Edgara tekstinsh un redz raksts gatavs :)

146058. viesis 1.novembris 2004 12:52
0 0 Atbildēt

vēl vajadzētu trešo lietu - pret iauto redaktoru par neziņošanu

315.pants. Neziņošana par noziegumu

Par neziņošanu, ja ir droši zināms, ka tiek gatavots vai izdarīts smags vai sevišķi smags noziegums, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz četriem gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām mēnešalgām.

vai arī vēlāk, ja atteiksies nosaukt Edgara datus:

306.pants. Pierādījumu neizdošana

Par priekšmetu, dokumentu vai citu materiālu, kam var būt pierādījumu nozīme krimināllietā, tīšu neizdošanu, ja tos personai, kas nav aizdomās turētais, apsūdzētais vai tiesājamais, pieprasījusi izdot pirmstiesas izmeklēšanas iestāde vai tiesa, —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz piecdesmit minimālajām mēnešalgām.

Bet ir jau trešais variants - iauto saņem medāli par bruņotas un bīstams kukuļņēmēju un devēju bandas aizturēšanu

146060. viesis 1.novembris 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Sia "Liecinātājs"

Visa veida liecināšanas pakalpojumi

Jūsu notikums + mūsu liecība= lielisks biznesa partneris katram dzīves gadījumam.

Cenrādis

Liecināšana kāzās, bērēs un citos ģimeniskos pasākumos; 20-50 Ls

Liecināšana pēc CSN 50-150Ls

Kriminālliecināšana 500-20000Ls

146062. viesis 1.novembris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Kautkads teu leetais kantoris...

146063. viesis 1.novembris 2004 13:02
0 0 Atbildēt

nu parasts stukacs!

146064. viesis 1.novembris 2004 13:03
0 0 Atbildēt

Pofig tas Edgars, nezinu (traktorists, atsleedznieks, jurists vai kapracis), bet kukuli taksh panjeema POLICISTS - algu vinjam maksaajat juus visi - nopeert to policistu. Ja policists neiz*** kukulj deveeju, tad jaa*** kukuljnjeemeejs.

146066. viesis 1.novembris 2004 13:05
0 0 Atbildēt

Nu Jus esat aprobežoti idioti, piedodiet - Jums abiem - gan Tev Biele, gan slavenajam Edgaram ir kautkada sajega par tiesību normam, kuras esat parkapuši un kādas būs konsekvences no šī stukaču galaba ?

Man jau likās, ka Reds reizēm šauj p'ār strīpu, bet nu jau ir par traku.

146067. viesis 1.novembris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

cik esu dzirdeejis radars nav jaauzraada, tikai nezinu kapeec un kā lai pieraada man manu vainu ?

146069. viesis 1.novembris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Nesmuki, Iauto. Jums tas "Pedgars" vērtīgāks par jūsu vārdu?

146071. viesis 1.novembris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

Davai stukachu celam gaisma. Es zinu vienu Edgaru => Uupizz. Uupizz tas tochna nav. Kas vel kadu Edgaru ieksh iAuto zin?

146073. viesis 1.novembris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Nākošreiz kad snāks pārkāpt CSN un varbūt pat draudēs punkti, CP teiks, sveiciens no EDGARA. Es to mērgli būtu gatavs nosist...

146076. viesis 1.novembris 2004 13:41
0 0 Atbildēt

Nevis netira karote medus mucaa, bet kartejaa vetra tejas glazee :D Tad nu gan, 60 komentaru verts raksts, visi baigi pareizie :DDD

146077. viesis 1.novembris 2004 13:42
0 0 Atbildēt

Un tagad Tusis, Keskin WAP, sašs, viesis 01.11.2004 12:52, viesis 01.11.2004 13:05,

Izlasiet uzmaniigaak rakstu! Tur skaidri un gaishi ir rakstiits, ka par sho gadiijumu ir zinjots policijai!

un to Cartman_626:

Nebija tiesiibu paarbaudiit, bet zinjot par kukuljnjemshanu tachu driikst vai ne taa?

146078. viesis 1.novembris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

to viesis 01.11.2004 13:36:

Nu tad kad tev sanaaks paarkaapt noteikumus un kaa tu saki "draudees sodapunkti" tad tu vinjus arii sanjemsi, nevis atpirksies (kukuljdoshana) ar karteejo pieciiti!

146079. viesis 1.novembris 2004 13:45
0 0 Atbildēt

Filips vel ir Edgars, bet nu Edza jau nu sitadus brinumus nestrada!

146080. viesis 1.novembris 2004 13:45
0 0 Atbildēt

Kā nu visi viesi metušies aizstāvēt to CP. Ak viņš nabadziņš, kā nu viņam nepaveicās un kāds "ļaunais Edgars" iesmērēja kukulīti. Viņi jau visi godīgi, paši nekad neņem, pie visa vainīgi tie ļaunie vadītāji, kas dod...

Un kā sašūmējās pārējie - tagdad varbūt CP paliks godīgāki un nepaņems no viņa "dāvaniņu"...

Neuzskati, ka Edgara metode bija tā labākā, bet neredzu arī iemeslu barā mesties virsū un linčot...

P.S. Tiem kas tankā - raksta beigās teikts "Arī policija tika informēta par šo gadījumu"...

146082. viesis 1.novembris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Bljin!!Pats taksh parkap un negribās jau tos sda punktus dabūt!!!Vai tad tieshām būs labā ja tagad nu visi tik godīgi būs un neņems vairs kukuļus!!Tad visi teiks o pipuki nepaņēma piecīti!!!!

Ja pārkāpjam tad esam vainīgi un jāmaksā vien ir un priecājies ka paņem to piecīti nevis oficiālo sodu!!!!

146083. viesis 1.novembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Raimondo nosauc kaut vienu komentu kura ir aizstavets tas kukulnemejs. runa ir par "Edgara" gailisko ricibu. Dot un nemt kukulus nav labi, bet kamer sistema to pielaus un tas bus ekonomiski izdevigak devejam, taa ari turpinasies. Ar izspieshanu jau neviens nenodarbojas, vini tikai laujas pierunaties:)

146085. viesis 1.novembris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

gjeela skaidra, naakamreiz kaa par kaut ko aptur, es dodu kukuli, ja panjem labi, tad rakstu iauto, visi mani ieniist. varinats nr2, ja sashnoree par kukuldoshanu, tad es tipa straadaaju iauto undercover, tas bija tikai izmeegjinaajums, abi pasmejamies ar policistu, mani palaizh valjaa un rakstu iauto, ka polichi rulee, sodu nesamaksaaju, un akal visi mani ieniist.

karo4, ko es te muldu

shitas raksts pilniigs sviests, ja reiz atpirkaas, tad vareeja braukt laimiigs maajaas un viss.

psc tos $%^&*# stukachus!

146086. viesis 1.novembris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Tas zvaniitaajs ir caur prezervatiivu ienjemts.

146087. viesis 1.novembris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

STOP, tiek parādīta poliča bilde, kurai klāt teksts, ka šis cilvēks ņēma kukuli. A kur pierādījumi?

Tad publicējam arī Edgara bildi, kurš deva kukuli.

146089. viesis 1.novembris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

ja esi vainigs maksā,nevari samaksat ,nemoci pakaļu.ģribeji isprukt ar 5 ls,bet tie riebīgie menti tik maz neņema? eDGARIŅ TU DEVI KUKULI,TEV IR JASEŽ IZOLATORA.REDAKTORA KUNGS JUS SLEPJAT KUKUĻDEVEJU ,TATAD ESAT LIDZDALIBNIEKS.jebkuram kokam ir divi gali.

146090. viesis 1.novembris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

Ir tāda lieta, kā oficāls sods. Ja esi vainīgs, tad samaksā bankā un lieta darīta.

Ja policists ņem kukuli, tad par to iestājas kriminālatbildība. Ja viņam kāds dod kukuli (bez policijas ziņas - kā šajā gadījumā, šķiet) - arī viņam iestājas kriminālatbildība. Nu nevarēsim mēs katrs tā eksperimentēt - nu tik dosim un tik ziņosim policijai utt.

Tas jau ir sviests.

Raksta autoram var ieteikt palasīt likuma pantus :) Noderēs...

146091. viesis 1.novembris 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Mjāā, Edgars ar iauto ir iebraucis auzās:) patīk man šitie sprukstiņi

146092. viesis 1.novembris 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Hmm, bet vai CSN gadiijumaa nav raxtiits, ka uz tiltiem nemaz nedriikst staadinaat mashiinas? Preciizi neatceros, bet manupraat kaut kas liidziigs tur bija rakstiits gan... Taapeec principaa to CPistu mieriigi vareeja suutiit nax. Bet attieciibaa uz taalaako - tas Edgars ir pilniigs mudaks... ja jau tik ljoti gribeeja CPistus piekjert, vareeja piefixeet banknotes numuru un uzreiz peec tam zvaniit 02. Citaadi tagad kaut kaa stulbi sanaak. Mentu vietaa es liktu iauto vinjiem publiski atvainoties, jo reaalu pieraadiijumu ta nav, tikai viena mudaka teiktais.

146094. viesis 1.novembris 2004 14:10
0 0 Atbildēt

Cien. Redaktoram

ludzu publiceejiet eDGARINJA D. dziivesvvietas adresi, automasiinas nr un taalrunja nr., lai visi kukuljdosanas atbalstiitaaji vareetu aizbraukt un bikuciit paskalot motoru ar suuduudeni sitam tirlinjam, moska tad vinjs gudraaks paliktu.

146097. viesis 1.novembris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Domāju, ka mūsy CP vāl nav tik pozitīvi, lai autovadītāji un sabiedrība viņus aizstāvētu. Manuprāt, raksta pirmajā daļā, Redaktora k-gs šos arī par daudz ir saslavējis. Vakar vakarā Zolitūdē, uz Endzelīna ielas, novietoju savu auto stāvvietā, un pavēroju iepretim stāvvietai - CP brigādes darbošanos. Likās dīvaini , ka CP aptur tikai un vienīgi lētās klases vieglos auto, un neizrāda interesi par pajauniem meršiem un BMW un diviem S - klases meršiem, kuri tika palaisti garām bez kontroles. Kādēļ tāda neobjektivitāte? Nekas CP darbībā arī neliecināja, ka viņus interesētu TA termiņi - CP policis ne reizi nepiegāja aplūkot uzlīmes. Arī ar OCTAs polišu izpēti CP darbinieks nenodarbojās, aplūkotas tika tikai tiesības un auto pases. Manā skatījumā - tātad virspusēja un formāla pārbaude. Bez tam, CP brigāde bija jau no liela attāluma labi pamanāma - ja kāds iešmigojis brauca no Jūrkalnes ielas puses, viņam pastāvēja DIVAS iespējas nogriezties pa kreisi veikala NELDA un Zolitūdes tirgus virzienā, tādejādi izvairoties no iepējamās CP pārbaudes. starp citu, uz Endzelīna ielas vakaros lielākā plūsma tieši ir n0 Jūrkalnes ielas puses. Tātad - kārtējā haltūra, nevis darbs no CP darbinieku puses. Diemžēl. Tāpēc beigsim šo advokātu "slavas dziesmu"

skandināsanu. Nav par ko. Mainījies ir tikai viens apstāklis - "piecīšu" ēru ir nomainījusi "ceineru" ēra. Tas arī pagaidēm, manuprāt, vienīgās - nebūt POZITĪVĀKĀs izmaiņas CP darbībā. Es gan nekad neesmu devis viņiem neko , un nekad nedošu.

146098. viesis 1.novembris 2004 14:17
0 0 Atbildēt

juus jau te varat *******, bet mentenee tagad spalvas iet pa gaisu :)

rezultaats panakts

146099. viesis 1.novembris 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Edgar, es tavu numuru iegaumēju... Gaidi.

146100. viesis 1.novembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 14:17, ka tu zini?

146102. viesis 1.novembris 2004 14:21
0 0 Atbildēt

zinu - policiem (Mazheiko laikam) pazinots tak tika tulit peec "ne-gadiijuma"

146103. viesis 1.novembris 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Ta nabags no darba araa?

146104. viesis 1.novembris 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Piekriitu pieprieks teiktajam par to CP darba kultuuru.

Nu nau vinja uzlabojusies. Peedeejaa meenesa laika emsu 2 aptureets dokumentu paarbaudei.

Nevienu reizi no sim CP inspektors nestadijas prieksaa (nenosauca sav vaardu un uzvaardu), kaa ari nemineeja aptureesanas iemeslu.

Varbuut beidzot vareetu ieaudzinat cilvekeiem siis dazas pieklaajiibas normas???

Un ieviest taadu normu prakse, ka inspektoram ir jastaadas ieprieks, ka ari jaamin aizturesanas iemesls.

146105. viesis 1.novembris 2004 14:25
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 13:42

Nebija tiesiibu paarbaudiit, bet zinjot par kukuljnjemshanu tachu driikst vai ne taa?

Ziņot drīkst, bet tas nozīmē, ka Edgars ir parakstījis sev apsūdzību. Un tas nav gudri. Jācer, ka džeku par jaunības stulbumu neizdrāzīs. :(

146106. viesis 1.novembris 2004 14:30
0 0 Atbildēt

Cartman, tu zini kautko vairak par Edgaru,ka apgalvo - ka vins ir gados jauns?

146107. viesis 1.novembris 2004 14:31
0 0 Atbildēt

gados un tik dumš nevar būt :)

146108. viesis 1.novembris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

artis146

Protams, ka nezinu, domā, man visi pārkāpēji pazīstami? :) Sk. vzinis komentāru, vīrs gados, kā es :) zin, par ko publiski nerunāt.

Un domā, ka, ja zinātu, es to atzītu? Pašam vēl iesmērēties, nu i nafig. Es domāju, ka redaktors tagad nav priecīgs, ka nevar norobežoties no šī atgadījuma. Un visvairāk man žēl Edgara un to mentu. Mentiem vismaz negulēta nakts garantēta, bet "Edgaram" gan jau no CP neoficiālas sankcijas sagaidāmas.

146109. viesis 1.novembris 2004 14:37
0 0 Atbildēt

var var :)

146110. viesis 1.novembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Tad jau labi.

Edgar, ja dzirdi, lien pagrīdē, pārdod mašīnu, nomaini numuru. :) Citādi CP Tev katru dienu riepām protektoru pārmērīs pa dienu un katru nakti aizturēs par pretošanos policijai. :)

146111. viesis 1.novembris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

Vecumu nevar noteikt, pec izdaribam un komentaru rakstisanu! Piemeram mazgadigais Perfs, spriez un komente sakarigak par dazu labu padzivojuso! :P

Redaktors 1.novembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Palasīju daudzos komentārus. Atbildēšu uz dažiem:

1) iauto ziņoja policijai uzreiz, kopš uzzināja par šo faktu

2) policists, kurs sēž melnajā auto nav redzams, un mašīnas numurs ir aizkrāsots - tātad neviens personīgi nav "nepamatoti" apvainots.

Izskatās, ka daudzi no komentētājiem paši dod kukuļus, ja jau tik sparīgi aizstāv iespējamos ņēmējus. Slikti.

Kukuļus ņemt nedrīkst!

Kukuļus dot nedrīkst!

Bet "ņēmējs" bija amatpersona, vai ne?

Vēlreiz atgādinu, ka iAuto nenodarbojas ar izmeklēšanas lietām - tā ir policijas kompetence. Gan jau tam visam būs rezultāti!

146113. viesis 1.novembris 2004 14:44
0 0 Atbildēt

nu, paarbaudiija, ka njem, bet tad vajadzeeja njemt atpakalj, ko ta, pats dod un pats suudzas, ka njem, Pekstinjsh

146114. viesis 1.novembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Elmar nu ludzu uzradi kadu komentu kur tas nemejs tiek aizstavets? Deveja nosodijums nenozime automatisku nemeja aizstaveshanu.

146115. viesis 1.novembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

baigi labie komentaari. :)

Jociigi tikai tas ka veeljoprojaam nav likuma, kas liktu CP uzraadiit radara meeriijumu paarkaapeejam. Taadeejaadi sanaak, ka jebkurs CP tevi var aptureet un apgalvot, ka esi paarsniedzis aatrumu. Ja jau njem kukuljus (kas ir vispaarzinaams fakts), tad neshaubos, ka ir CP kas radara meeriijuma neuzraadiishanas metodi arii piekopj, ja, piemeeram, vinjiem nepatiik tava seja vai ja tu esi noceelis vinjam skukji barchikaa :D

146116. viesis 1.novembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

to viesis 01.11.2004 13:42

Un tagad Tusis, Keskin WAP, sašs, viesis 01.11.2004 12:52, viesis 01.11.2004 13:05,

Izlasiet uzmaniigaak rakstu! Tur skaidri un gaishi ir rakstiits, ka par sho gadiijumu ir zinjots policijai!

un to Cartman_626:

Nebija tiesiibu paarbaudiit, bet zinjot par kukuljnjemshanu tachu driikst vai ne taa?

Tieši tā! un par to es tā CP vietā iesūdzētu Edgariņu un iauto tiesā!!! Nedomā, ka esmu puskals un neizlasīju teikumu par to ka par šo gadījumu ir informēta CP. Manuprāt galīgi muļķīga rīcība - ir uzrakstīts oficiāls iesniegums policijai par kukuļa ņemšanas faktu, bet pierādījumu ta nav! Ir tikai foto ar tekstu ka šis te lūk ņēma kukuli. Un es tā CP vietā pasūtītu visus uz poda un iesniegtu prasību tiesā par apmelošanu.

sašs

146117. viesis 1.novembris 2004 14:52
0 0 Atbildēt

Nu un kas,ka raksta beigas ir rakstits, ka par sho gadijumu tika pazinots policija. Tur jau ta lieta, ka neko vairs nepieradisi, tur vajadzeja uzreiz hvatatj za ruku, bet tagad ta saucamais edgars var teikt es tur nebraucu un sho policista kungu nezinu un vismar pat neredzeju , ko jus no manim gribateh, pareizais redaktors, laikam zini tadu izteicienu skazhi mne kto tvoj drug i ja skazhu tebe kto ti. KAUNS MAN PAR IAUTO REDAKCIJU citiem tak noradat uz vinas kludiem, bet pashi

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

146119. viesis 1.novembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

ps. par skukji barchikaa starp citu ir reaals gadiijums iz dziives :)

Redaktors 1.novembris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

iAuto neatbalsta arī kukuļdošanu. Bet šoreiz ar atbalstīšanu nav nekāda sakara - mēs vienkārši ziņojam, ko zinām.

146121. viesis 1.novembris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

nu ko? ! ?

Edgars ir rihtiigs pljaapa. visu izkladzinaaja :)

146122. viesis 1.novembris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 14:51

Mans komentārs bija atbilde uz viesis 01.11.2004 13:42

_Nebija tiesiibu paarbaudiit, bet zinjot par kukuljnjemshanu tachu driikst vai ne taa?_

Atbilde bija:

_Ziņot drīkst, bet tas nozīmē, ka Edgars ir parakstījis sev apsūdzību. Un tas nav gudri. Jācer, ka džeku par jaunības stulbumu neizdrāzīs. : (_

146123. viesis 1.novembris 2004 14:57
0 0 Atbildēt

artis

Nepretendēju uz absolūto patiesību, bet tā džeka vārdā ceru, ka zvanam redakcijai apakšā bija jaunības stulbums, nevis vecuma marasms. Jo tas nepāriet.

146124. viesis 1.novembris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

He he. Es uzzinaju kas ir Edgars:). *******s tu esi Edgar un man kauns ka tu brauc ar BMW.

146127. viesis 1.novembris 2004 15:01
0 0 Atbildēt

ganjau ka tas ir stulbais Filjipo :) haha. Aaa a moshka tas ir edzulis :D MUahahaha. tas vispaar buutu kronis.

146128. viesis 1.novembris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Darkman

Kruta, nu nu, dosi vispārībai apskatīt tautas varoņus? Un pie viena pieteiksies policijai par Edgara uzrādītāju, ja gadījumā Redaktoram ir izdzēsies zvanu arhīvs? Tad jau Tu arī tāds kā stukačoks sanāksi. :)

146129. viesis 1.novembris 2004 15:04
0 0 Atbildēt

BMW? Tad jau varētu būt arī Edzulis. :)

146132. viesis 1.novembris 2004 15:07
0 0 Atbildēt

Lai pats pasaka ko vins ar to visu bija domajis. Varbut ari man nav 100% pareiza informacija, tapec nesaukshu vardus un foto nelikshu:)

Redaktors 1.novembris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Sāksiet meklēt to Edgaru? Drošības pēc teikšu, ka tas ir "pieņemts" vārds... :)

146134. viesis 1.novembris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Nu tad vajag opredelitsa, Ilmars Egons vai Aivars?

146135. viesis 1.novembris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Nu profilakses pec tapat jauzshauj Edgaram:)

146138. viesis 1.novembris 2004 15:19
0 0 Atbildēt

Edzulis tajā laikā saldi gulēja un noteikumus nepārkāj, tapēc laikam šoreiz garām, lai arī pieļauju, ka tā būtu kā medus maize iauto un lasītājiem...

146139. viesis 1.novembris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

vieniigais vards kas naak praata par sitaa raxta autoru ir "idiots" (tiesa nozime)

146140. viesis 1.novembris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Redaktor... ja godiigi, nevar saprast ko pateikt par sho te ko uzrakstiiji:

"Protams, arī Edgars pārkāpa likumu - deva kukuli! Bet viņš to darīja, tikai lai pārbaudītu, kāda būs reakcija."

Vai tieshaam Tev neliekas, ka nu... tas skan... nu... STULBI?

Kaa tas ir, paarbaudiija reakciju? Mees tachu visi ljoti labi zinaam, kas draud par kukuljdoshanu, vai ne? Vai tiesham Edgars gribeeja paarbaudiit, to vai vinsh pavadiis sestdienu izolatoraa vai nee?

Edgars kukuli deva taapeec lai tiktu valjaa no policijas un punkts. Ja Edgars domaaja, ka vinsh nav vainiigs, taa arii vajadzeeja ierakstiit protokolaa un pec tam doties aizstaaveet taisniibu uz paarvaldi. Redaktor, Tu tachu nenoliegsi ka taa buutu pareiza sheema?

Man ta nekas principaa, vienalga. Tachu jo vairaak Tu shitaas mulkjiibas raksti, jo vairak Tu dzen uz leju sava portaala reitingu. To laikam pieraada absoluuts reklaamdeveeju truukums sheit... :)

146141. viesis 1.novembris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

A es neiebraucu, par ko jūs te vāraties? Par to, ka devējs iedeva kukuli vai par to, ka polici nodeva?

146143. viesis 1.novembris 2004 15:27
0 0 Atbildēt

jaa un veel - vai Edgars uzrakstiija iesniegumu par to, ka vinsh ir devis kukuli?

atgaadinaashu, ka taada meeginaajuma dot kukuli nepastaav deelj veelmes kaut ko paarbaudiit. vai nu tu dod kukuli vai nedod - feel the difference.

146144. viesis 1.novembris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Redaktors tagad visiem būs kā lielā mamma, kam var piezvanīt un pasūdzēties par ļaunajiem onkuļiem zaļās vestēs???

146146. viesis 1.novembris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

Visiem Edgariem uzšausi? Man ir vismaz viens pazīstams, kas, domāju, Tev Tavu E36 pakaļā iespraustu, ja Tu visus Edgarus un viņus tai skaitā aiztiktu. :) Uzmanies, Tavam auto Tavs niks ir uz numura turētāja uzrakstīts.

146147. viesis 1.novembris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

labi atceros, ka pirms vairākiem gadiem, kādā no lauku avīzes numuriem, bija intervija ar veco CP šefu Jirgenu, kurš arī izteicās ka TV torņa apkārtņē darbs ar radariem neesot labākā CP nodarbošanās, jo mērijumi esot diskutējami... Minētais Edgars prātīgāk būtu darījis, ja būtu noformējis protokolu, un pēc pēc protokola pāŗsūdzēšanas CP pārvaldē ( kura būtu neveiksmīga) - būtu griezies Administratīvajā rajona tiesā. Cik esmu dzirdējis no advokatiem - bez video radariem, CP "uz aci" noteiktie sodi pēc "pļuškina kluso-telefonu" metodes (kā var saprast no raksta) , ar tiesas spriedumu lido. Bet tagad tāds nesmuks bazārs te notiek, kaut arī itin skaidri var saprast, ka CP policis to ceineri "Edgaram" ir nokāsis.

146148. viesis 1.novembris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

josi

Redaktors nekautrējas darīt to, kas jādara. Un neštuko visādas stulbības par stučīšanu un taml.

146149. viesis 1.novembris 2004 15:32
0 0 Atbildēt

Elmār!

Noslauki man dupsi. Es apka..jos.

Edgars.

146150. viesis 1.novembris 2004 15:35
0 0 Atbildēt

viesis 01.11.2004 15:32

Viesi, kāpēc Tu šoreiz vairs negribi pats sev pakaļu izlaizīt? Agrāk taču visam jūsu zilo klubiņam labprāt laizīji.

146151. viesis 1.novembris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

Cartman ja tev kadas problemas, varu tev ari savu tel numuru iedot.

Jauna versija. "Edgars" nezinaja ko darit ar radushos situaciju - nokerts par atrumu. Pakonsultejas ar Redu. Tad atrisinaja problemu saviem spekiem. Tad atzvanija Redam lai pazinotu ka problema atrisinata, paskaidrojot pie tam kada veida. Reds uz savu iniciativu ieliek sho info raksta, tadejadi izsaucot sho komentu juuru paar "Edgara" galvu. Tas ir - nevis Edgars suudzeejaas Redam, bet vienkarshi pazinoja par situacijas atrisinajumu.

Elmar vai shii nav ista versija?

146152. viesis 1.novembris 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Kāda starpība, kā tas notika?

146154. viesis 1.novembris 2004 15:52
0 0 Atbildēt

to viesis 01.11.2004:

Uzmaniigaak ar izteicieniem... var sanaakt nepatikshanas...

P.S. Es nedraudu es informeeju...

146155. viesis 1.novembris 2004 15:56
0 0 Atbildēt

ko ta Darks tā sašūmējies??? :)

146156. viesis 1.novembris 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Par ko sashumejies jau sakuma skaidroju. A tagad vel izradas ka pazina. Bet ja apstiprinas mana pedeja versija, tad itka ne visai objektivi uzbrukts Edgaram - vienkarshi Elmars ne visai korekti Edgara gadijumu iepinis sava apraksta.

146157. viesis 1.novembris 2004 16:03
0 0 Atbildēt

Nu kapec Redaktors kluse?:)

146158. viesis 1.novembris 2004 16:04
0 0 Atbildēt

A neik parkapt atrumu, Edgars stulbs tu esi, divos virzienos - 1) 10 labak neka 30 + 1 punkts? vai ne?

2) ja negribi maksat,ja vini taisa protokolu,neparaksti to,bet raksti sudzibu CP prieks.

146161. viesis 1.novembris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 01.11.2004 15:31

---------

Tiesa tas ir labi, tikai cik tas izmaksātu Edgaram?

1-2 stundas Klijānu ielā lietas izskatīšanai, 1-2 stundas pārsūdzēšanai, tiesa, vismaz pāris stundas. Vajadzīga arī iepriekšēja konsultācija ar advokātu. Ja vēl tiesa izskata ar pirmo reizi... Klāt vēl pieskaitam laiku ceļā, transportu... Un tas viss darba dienā darba laikā - tātad kavējot savu pamatdarbu. Tātad pie labvēlīga iznākuma viņš tomēr zaudēs kopsummā vismaz vienu darba dienu plus transporta izdevumus. Pie nelabvēlīga iznākuma viņš samaksās maksimālo sodu, samaksās savam advokātam un CP advokātam, kopsumaa jārēķinās ar vairākiem simtiem Ls.

Tādu izklaidi kā tiesāšanās ne katrs var atļauties...

146162. viesis 1.novembris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

Darkman, Redaktors tur pričom?

vai tad ir iespējams ziņot par kukuļņēmēju, neziņojot par devēju?

Redaktors 1.novembris 2004 16:09
0 0 Atbildēt

Tā ir kā tāda pratināšana?

Tā kā neesmu ne minējis auto numurus, ne rādījis pieminētā policista foto, tad paturēšu tiesības arī neizpaust (vismaz lasītājiem nē) tā saucamā Edgara personību.

Šajās dažās rindkopās nav nekas izdomāts, kā arī neviens konkrēti nav apvainots - iet runa par to, kas iauto kļuva zināms no cilvēka stāstījuma.

Un atkārtošos - man tiešām nav skaidrs, kāpēc vispār kādam ienāk prātā aizstāvēt kukuļdošanu/kukuļņemšanu. Tas ir SLIKTI no abām pusēm. Žēl, bet izskatās, iauto lasa daudzi kukuļņēmēji... vai to atbalstītāji.

Vai tad kāds mēģinātu dot, ja zinātu, ka neņems? Bet dod, jo zina, ka kādam vēl nav pabeigta māja, nopirkts auto utt... un tāpēc vēl ir tādi "ņēmēji".

Nepatīk man ne vieni, ne otri.

146166. viesis 1.novembris 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Lapsa lai vins apstiprina vai apgaz manu versiju:)

146167. viesis 1.novembris 2004 16:15
0 0 Atbildēt

Tatad mana versija 01.11.2004 15:37 ir pareiza?

Red kapec izvairies no tiesham atbildem?

Prasu velreiz:

1. Uzradi kaut vienu komentu kur ir aizstaveta kukuldoshana/nemshana. (Edgara nosodishana nav automatiska CP aizstaveshana)

2. Vai Edgars tev ludza likt rakstaa vina situacijas atrisinajumu?

146169. viesis 1.novembris 2004 16:20
0 0 Atbildēt

Eggaru cietumā par kukuļdošanu!!!!

146170. viesis 1.novembris 2004 16:23
0 0 Atbildēt

normaals process...

146171. viesis 1.novembris 2004 16:24
0 0 Atbildēt

bļāviens. kaut kāds idiņš atzīst, ka pārkāpis CSN, un pieņem to par normu. Bet, ja noteikumus pārkāpj kāds cits, šajā gadījumā policis, tad uzreiz ats jāka pie lielā zvana. ja esi vainīgs, nedirs un turi mutē, a to mutē būs nelaba garša.

146172. viesis 1.novembris 2004 16:24
0 0 Atbildēt

bled idiots! ko lielies ar savu stulbumu - iedevi kukuli, klusee.

146173. viesis 1.novembris 2004 16:26
0 0 Atbildēt

Dārgie lasītāji - Jūs pilnībā atspoguļojat Latvijas vispārējo kultūras līmeni!!! Neizlasot visu rakstu pilnībā Jūs metaties lamāt kādu!

Sarodas pilns ar lauķiem, kuri satraucas ka vairs nevarēs izsprukt ar 5īti - nu tad brauksi lēnāk un visiem būs labāk ja nevari atļauties punktus noraut!!!

No legālā aspekta viss ir izdarīts vienkārši perfekti, par cik par gadījumu tika ziņots policijai - attiecīgi devējs ir savu vainu izpircies, bet ņēmējs nē!!!

Par to cik tas viss ir pareizi no morālā viedokļa spriest neņemšos - to lai katrs cilvēks domā pats!

Par to Latviešu sūdzētāju tautu - tas ir kaut kas ko mums ieborēja Krievi, kuriem nelegālais bizness vienmēr ir bijis nācijas stūrakmens un apiet likumu ir pilnīgi normāli. Uzskatu ka Latvijā tā nav jābūt un cilvēkiem godīgi jāpelna naudu - ja tu neizmācījies un neko lielāku par CP, tad rēķinies ar to algu nevis domā kā savākt kukuļus, bet pēc tam nevajag bļaut, ka kāds "nosūdzēja".

146174. viesis 1.novembris 2004 16:26
0 0 Atbildēt

CP lēmumu apstrīdēšana un paŗsūdzēšana tiesā - tas ir vienkārši. Pieredzējis jurists. galvenais@one.lv

146175. viesis 1.novembris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

Pārkāpēja ziņā gan nebūtu spriest par to, vai policistam māja ir uzcelta vai nē. Pārkāpējam ir jāzin, ka kukuli dot nedrīkst. Vai tiešām nav skaidrs, ka tāda mēģinājuma dot kukuli nav. Tā nav teātra izrāde, kur tiek mēģināts kaut kas. Tas ir reāls fakts, darbība, pēc kuras seko pretdarbība - apcietināšana.

Redaktor, vai Tu vari atbildēt uz jautājumu konkrētu - kāda būtu Edgara rīcība, ja viņš tiktu apcietināts par kukuļdošanu? Šļupstētu, ka tikai gribējis pamēģināt?

146180. viesis 1.novembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

Darkman [?] 01.11.2004 16:15

Vai tiešām tev jag pilnu uzskaiti, pats lasīt neproti?

Nu saņem pārīti, kur tas ir pateikts atklāti, par zemtekstiem nerunājot... Un nemēģini iestāstīt, ka te neiet runa par to, ka tiek kukuļu ņemšanas atbalstīšanu...

----

viesis 01.11.2004 11:31

toch njunjja... buutu iedevis un gaajis guleet, nee shis veel stukacho... buutu priecaajies ka neuzraxtiija soda punktus dzhekinjam... : |

----

viesis 01.11.2004 12:21

Mudaks, ja iznaudeji 10 Ls, tad nevajag bojat CP dzivi.

----

viesis 01.11.2004 13:36

Nākošreiz kad snāks pārkāpt CSN un varbūt pat draudēs punkti, CP teiks, sveiciens no EDGARA. Es to mērgli būtu gatavs nosist...

----

Sandis_UR [?] 01.11.2004 14:10

Cien. Redaktoram

ludzu publiceejiet eDGARINJA D. dziivesvvietas adresi, automasiinas nr un taalrunja nr., lai visi kukuljdosanas atbalstiitaaji vareetu aizbraukt un bikuciit paskalot motoru ar suuduudeni sitam tirlinjam, moska tad vinjs gudraaks paliktu.

146181. viesis 1.novembris 2004 16:39
0 0 Atbildēt

Darkman

Nu, iedod man savu numuru. Pie viena pastāsti, par ko uzvilkies uz mani? Vai par to, ka es Tev aizrādīju, ka esi uz ielas atpazīstams un ka visu Edgaru klapēšana Tev var iziet sāniski? Tu kaut kāds neadekvāts šodien.

Tas ka Tu sadusmojies uz kādu, Tavuprāt, bemberistu par it kā viņa izdarītajām stulbībām, nedod Tev tiesības lekt te uz visiem. Varētu jau ar tevi saskrieties, bet tam tāpat nav jēga. Ikdienā abi esam normāli cilvēki, nevis puskoka lēcēji dūru vicinātāji. :) Man kaut kā liekas, ka reiz esam saskrējušies, bet tas tā.

Nu, tad ko lecies? :) Otvečai!

BTW, teiksi, kurš ir tas sliktais? :)

146182. viesis 1.novembris 2004 16:39
0 0 Atbildēt

kapec nedot ja tas ir izdevigi kapec neietaupit un policistam ari labaks prats :)

146183. viesis 1.novembris 2004 16:40
0 0 Atbildēt

heinaste - nožēlojami!

146184. viesis 1.novembris 2004 16:42
0 0 Atbildēt

raimondo

toch njunjja... buutu iedevis un gaajis guleet, nee shis veel stukacho... buutu priecaajies ka neuzraxtiija soda punktus dzhekinjam... : |

Tulkojums - neatbalstu kukuļus, bet, ja iedevi, tad pēc tam nedziedi.

viesis 01.11.2004 12:21

Mudaks, ja iznaudeji 10 Ls, tad nevajag bojat CP dzivi.

Tulkojums - neatbalstu kukuļus, bet, ja iedevi, tad pēc tam nedziedi.

Pēdējie divi gan ir kukuļošanas aizstāvji. Bet tādi ir 2 no 150.

146185. viesis 1.novembris 2004 16:43
0 0 Atbildēt

lapsa [?] 01.11.2004 16:40

Nemoralizē, lūdzu. Katram savs ceļš ejams.

146186. viesis 1.novembris 2004 16:43
0 0 Atbildēt

Raimondo es tev nepiekritu:) Iznemot to "nevajag bojat CP dzivi".

Parejie ir gaushanas par to ka viniem bus grutak tikt valja dodot kukuli, nevis shiis negaacijas aizstaveshana.

Es ari uzskatu ka "tas" nav labi. Bet kamer musu celu un atruma ierobezojumu infrastruktura bus tada kada taa ir, tikmer pastaves risks tikt piekertam par atruma parsniegshanu (citi parkapumi man nav saistoshi). Un ja nu tomer sanak to atrumu parsniegt, tad izejot savam materialajam iespejam es tomer izvelos to letako.

146190. viesis 1.novembris 2004 16:56
0 0 Atbildēt

Cartman es kaa reiz esmu adekvats un konsekvents shodien.

1. Es uz tevi neuzvilkos. Tu man piedraudeji ar kaut kadu tev zinamu Edgaru, ka vinsh varot izveikt manipulacijas ar manu auto mainot manas fiziologiskas pazimes un iespejas => tas lika man noprast ka tev ir kaut kadas problemas ar manim.

2."esi uz ielas atpazīstams" - shis moments ir mana pasha radits un butu debili par to uz kadu apvainoties.

3. "visu Edgaru klapēšana" kur tu tadu izravi? Vai no shi "Nu profilakses pec tapat jauzshauj Edgaram". Tas bija domats shis konkretais "Edgars", ja tu nesaprati.

4. "Tas ka Tu sadusmojies uz kādu, Tavuprāt, bemberistu par it kā viņa izdarītajām stulbībām, nedod Tev tiesības lekt te uz visiem." Uz kadiem visiem? Es paudu attieksmi par Edgara ricibu. Ja tomer apstiprinas mana pedeja versija, tad taa attieksme paradresejas uz Elmaru:)

5. "Ikdienā abi esam normāli cilvēki, nevis puskoka lēcēji dūru vicinātāji" Vai tad es piedavaju kauties? Es vienkarshi nesapratu kadas tev problemas mana sakara.

6. "Man kaut kā liekas, ka reiz esam saskrējušies, bet tas tā" Kur kad?

7. "BTW, teiksi, kurš ir tas sliktais?" Es tachu neesmu stukachs:)

146194. viesis 1.novembris 2004 17:05
0 0 Atbildēt

Stulbs raksts. Visvairāk acīs cērtas neprofesionālisms, šai gadījumā redaktora. Tirgus tantiņas līmenis "es tikai saku, ko zinu". No malas izskatās, ka tiek publicēta ziņa bez jebkādas iekšējās (redaktora) cenzūras. Emocionāls tipiņš... Kur ir žurnālistikas pamats, strikta pieeja faktiem? Varu saderēt, ka jebkuras konfrontācijas gadījumā Edgars tikai raustīs plecus, bet redaktors turpinās dīkt: Bet tu taču teici man pa mobilo, neatceries...

146197. viesis 1.novembris 2004 17:15
0 0 Atbildēt

Cartman_626 [?] 01.11.2004 16:42

...

Katrs protams, ka tulko, kā viņam izdevīgi.

Es ~katru 3 komentu varētu iztulkot vai nu kā: "Ak Tu draņķis, bojā mums, godīgiem poličiem dzīvi" vai: "Tevis dēļ tagad no manis kukuli nepaņems"...

;)

146202. viesis 1.novembris 2004 17:20
0 0 Atbildēt

"Tevis dēļ tagad no manis kukuli nepaņems"...

nav tas pats kas

"Ak Tu draņķis, bojā mums, godīgiem poličiem dzīvi" :)

146203. viesis 1.novembris 2004 17:21
0 0 Atbildēt

Krancis runā lietu!

146209. viesis 1.novembris 2004 17:33
0 0 Atbildēt

Darkman [?] 01.11.2004 17:20

...

Tas ir TAS PATS, atšķirība ir tikai runātāja personā. "Godīgs" protams, ka bija jāsaprot pārnestā nozīmē.

Aprakstītajā situācijā uz ceļa bija 3 personas: CP (kurš ar godīgām vai ne pārāk godīgām metodēm bija noķēris pārkāpēju), noķertais (vairāk vai mazāk vainīgs) un valsts(kam vajadzēja saņemt naudiņu). Šajā gadījumā divi vienojās ka piemānīs trešo un nesamaksās viņa daļu... Ņemot vērā kā viens no abiem ir valsts iedzīvotājs, kurš maksā valstij nodokļus, bet otrs - ierēdnis, kam valsts maksā par uzticību, es sliecos domāt, ka lielāka atbildība ir jāuzņemās ierēdnim, kam valsts maksā naudu...

146215. viesis 1.novembris 2004 17:53
0 0 Atbildēt

:(

146220. viesis 1.novembris 2004 18:46
0 0 Atbildēt

ziņots policijai?????? par kukuļņemšnu???

policijai varēja ziņot tikai par kukuļdošanas faktu, jo tas bija pirmais pārkāpums - ja ments arī ņēma, tad tikai lai pārbaudītu vai tiešām tiek dots kukulis :):):):)

tad jau sanāk, ka edgaru tagad var brīvi sodīt - atnāca "s povinnoj" uz iauto, ja saruna tika ierakstīta un sevišķi, ja uzrakstīja un vēl parakstījās, a ments nepričom, ments nav ņēmis, ja neticat, paprasiet mentam pašam :)

a kautkāds losis var piezvanīt kaut romas pāvestam un pa mobiļņiku pateikt MENC ŅĒMA,

redakcija (IAUTO) manāmi neizprot jēdzienu "vārda brīvība"

vārda brīvība nenozīmē, ka tu vari D.... pa labu un pa kreisi, bet gan to, ka par saviem vārdiem vari atbildēt

kā var piērādīt, ka ments ņēma čiriku?? ja to nav iespējams pierādīt, tad ments nav ņēmis (nevainības prezumpcija)

ja kāds grib normāli pierādīt kukuļņemšanas faktu, tad ir attiecīgās iestādes ar kurām jāsaziņās brīdī, kad jūti, no tevis prasa kukuli

savulaik dzeks piedāvāja vienam korišam kukuli par vienu lietu. dzeks sazinājās ar onkab-u un šim teca viss štokos, mēs būsim, bija arī.

a laikam to korišu kāds bija pabrīdinājis, ka šitas dzeks ta var izdarīt - šis arī bija piezvanījis onknabistiem un tie atgrauca un nolika viens otru gar zemi - 2 brigādes neko nezināja par otras ģēlām.

146223. viesis 1.novembris 2004 18:57
0 0 Atbildēt

Domāju, ka Galvenā policijas pārvalde šito CP mentu- ceinera kāsēju paņems pie dziesmas neatkarīgi no apstākļiem. Nu, nesauks džeku pie kriminālatbildības ( jo īsti nesanāk pilns nozieguma sastāvs), bet "iezīmēs" šo gan pēc visiem GOSTiem. Zinās- ka ir ņēmējs, kuram nevar uzticēties. Atšifrēt CP darboni varēs pēc dislokācijas vietas- stāv jau viņi posteņos atbilstoši norīkojumiem. Domāju, ka pie pirmās izdevības vai nu izmetīs no policijas, vai nosūtīs šancē uz skurbuli. "Edgars" jau arī nav nekāds enģelis. Nākamreiz, nonācis līdzīgā situācijā, labāk lai zvana ģimenes advokātam vai 118.

146229. viesis 1.novembris 2004 19:22
0 0 Atbildēt

Šitais raksts dabūn godalgodo Stūlbākā raksta ttitulu, Edgaram nav labi ne tā, ne tā, tad nav ko līst uz ielas M.U.D.A.X :)

146233. viesis 1.novembris 2004 21:24
0 0 Atbildēt

iedeva,lai parbauditu..:))))protams..kad nakamreiz parkapsi csn,lai tevi uzvelk pa pilno,lai nestucitu cik cp ir slikti..

146235. viesis 1.novembris 2004 21:40
0 0 Atbildēt

Nu, nu! Kur aitas, tur cirpeeji! Nu, un tagad ja šitāds 10 Ls devējs ieberžās CP batalona brekiem un viņu sašņorē uz 1/2 gadu? Nē, nē, es labāk nomaksāju tos pārdesmit latiņus (paldies Dievam, nabags nepalikšu!) un braucu tālāk.

146236. viesis 1.novembris 2004 21:43
0 0 Atbildēt

Pēc šī raksta saprotu, ka visi runā par kukuļa došanu un ņemšanu, bet ir aizmirsuši, kad Edgars ir pārkāpis CSN. Dēļ tādiem, kas velk pa Rīgu un ārpus tās iet bojā nevainīgi cilvēki. Tādiem kā Edgaram vajag vispār atņemt vadītāja apliecību, lai staigā ar kājelēm!!!!!!!!!!!

146237. viesis 1.novembris 2004 21:46
0 0 Atbildēt

Cerēsim, ka Cp vīrs par šito zvjatku, no savas priekšniecības dabūs pēc pilnas programmas. Ar publikāciju centrālajā presē, un oficiālu atbldes rakstu, šeit komentāros. Točna, nav un nav poņas - kur šeit iauto tik daudzi CP aizstāvji (arī paši CP), saradušies, bariem ? Laikam jau, daudzi no viņiem piecīšu devēji - tagad sabijušies, ka štucīšana būs topā, kādēļ CP kādu laiku baidīsies ņemt ķēšā !? Zinātniski sanāk, ka satraukušās ir abas puses, jo abām pusēm tas ir izdevīgi ! Nu, jācer vismaz , ka IeM vadība kaut kā tomēr noreaģēs uz šo rakstu.

146238. viesis 1.novembris 2004 22:00
0 0 Atbildēt

cp jau neviens neaizstav,bet edgara riciba bija vienkarsi nozelojama....

146239. viesis 1.novembris 2004 23:03
0 0 Atbildēt

Interesanti cik daudz seno iauto lasītāju parasti zvana redaktoram brīvdienas rītā?

Šīs gudrelis drošvien pēc spidometra uz 110 km/h gāja.. ( - 5 km/h spidometra kļuda un vel - 5 km/h radaru kļuda ). Drošvien radara ātrumu nerādīja vinjam, jo CPists ar to stāvēja tur, kur mūsu stukačam nav ienācis prātā kā var stāvāt ar radaru CP pārstavis... =) ( Vasara CP līdzigi mērija ātrumu uz Jūrmalas šosejas... viens ar radaru aiz koka, bet pārējie tika apstadināti pie LN benzintanka. - pirmajā daudz maz piemerotājā tam vietā... Pats biju liecinieks kā noķera vienu gudreli un šaubos kā viņam tiktu rādīts radara fikšetais ātrums... )

Starp citu ja viņš ir tik sens iauto lasītājs.... tad jau viņam vajadzētu zināt, kā CP var nerādīt radarā fiksēto ātrumu...

Bet par tiem radariem ar video attēla ātruma fiksāciju - to tiešam derētu CP iegadāties... tad vismaz redzētu šodienas diskursijas vaininieku... =)))))))

Starp cit uz foto nav redzams ka auto stāv uz tilta, jo uz tilta pretejo kustības joslas( it īpaši ja ir pa 3 katrā virzienā ) parasti tiek atdalītas ar atvairbarjeru nevis ar parasto sadalošo joslu ( pie tam uz foto ar CP pārstāvi nav manāmas tilta margas )...tatad mašinas tika apturētas ( spriežot pēc dotam fotogrāfijam ) Lucavsalā, pie tam drošvien kā starp uzbrauktuvi no Mūkusalas ielas un troleibusa pieturu... cik es atceros tas neatrodas uz tilta.... Pie tam kur ir varonīga redaktora foto uzņēmumi... [Kaut arī pēc garās nakts vēl nāca miegs, cēlos un devos pats apskatīties uz šiem "godīgajiem" policistiem. ] ... kādēļ viņš vispar brauca uz turieni? It ka iepriekš viņš nav pietikami daudz redzējis godīgus policistus. Starp citu vārdu pēdiņās vajadzētu likt kad ir pieradījumi!

Un vispār kādēļ jaraksta par to, KAS VISIEM IR JAU SEN ZINĀMS??!!!!! Ja gribējat mūs iepazistināt ar Edgariņu tad priekš kam CP aiztikt? Baigi gribejas palielities? Man liekas ar šo jūs tieši otrādi reklamu taisat... kā var braukt cik vien gribi... un ja noķers vienkarši var atpirkties...

Varbūt Jūms, dārgais E.Biele derētu būt vairāk pieticīgam? Vienkarši klusi paziņot tur kur vajag?

146242. viesis 2.novembris 2004 3:34
0 0 Atbildēt

Pievienojos Darkman domaam, ka Edgars tikai pastaastiija Redatoram, ar ko beidzies, bet Elmaars, nereekinoties ne ar ko, pameta dzeku zem vilciena.

146243. viesis 2.novembris 2004 8:22
0 0 Atbildēt

Varbūt Edgars ir Elmārs ? :) :) :)

146245. viesis 2.novembris 2004 8:44
0 0 Atbildēt

IZDRĀST TĀDU EDGARU DIRSĀ> UN NOMEST NO TILTA.

146246. viesis 2.novembris 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Policistiem vajaga normālu algu,kā tas ir visā eiropā,tad kukuļus neņems.

146249. viesis 2.novembris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Es šito redzēju, un vēl nodomāju ko šis policīts šež šai autiņā!!!

146252. viesis 2.novembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Elmar nu pasaki tak kaut ko:) Ka tur bija? Vai Edgars ludza atspogulot vina gadijumu interneta? Un kas isti bildi uztaisija Edgars vai Tu?:) Nu sanem tak drosmi vienreiz.

146258. viesis 2.novembris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Dark, Tu mierīgi vari atslābt un kādu brīdi nodoties saviem tiešajiem pienākumiem. Tā kā šobrīd iauto tiek instalēts jauns dators, neviens (nu vismaz Elmārs) Tev neatbildēs.

Un - lūdza vai nelūdza - kāda starpība? Kukuļus dot ir slikti. Ņemt - vēl sliktāk. Vai vajadzētu klusēt kā partizāniem?

Ak jā - bildi taisīja "Edgars"... - laikam pārsteidzās puika...

Jauku dienu! :)

146260. viesis 2.novembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

NU TAK PASKATIETIES UZ SEVI NO MALAS LIELIE KOMENTĒTĀJI !!! TĀDAS LIETAS LATVIJĀ NOTIEK PA 50 DIENĀ, BET ATLIEK CILVĒKIEM VIENREIZ PAR TO IERUNĀTIES UN JŪS JAU BRĒCAT KĀ SĪČU BARIŅŠ. PĒC TAM NEVAJAG BRĪNĪTIES KA LATVIJĀ KUKUĻOŠANA PLAUKST UN ZEĻ.

KAUNĒTIES TE VAJADZĒTU JUMS, EDGARAM, POLICISTAM, BET NE JAU REDAKTORAM!!!

146263. viesis 2.novembris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

... un Lapsa atkal smalki novirzas no temas - sakot cik slikta ir kukuldoshana/nemshana:) Man Edgars teica ka vinsh to bildi netaisija un neludza likt interneta neko. Ja jau Reds taa aiznemts ar jauna kompja likshanu, ko tad vinsh dara onlaina?? Mizalas jus esat. Cita epiteta man nav. Nemakat diskutet, tik bullshitu iepostet un pec tam baidaties uz tiehsiem jautajumiem atbildet. Vari Lapsa izdrukat un aiznest shito Elmaram, ja jau vins tik aiznemts, ka nevar izlasit to kompi.

146266. viesis 2.novembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Kautkur i-netā mētājas bilde ar iauto fordiņu:)

146267. viesis 2.novembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Dark, nu kur tad īsti ir tā Tava sāpe? Tā arī nespēju saprast... :)

Nezinu, kādu Edgaru Tu tur esi sameklējis, kam uzmeties par advokātu, bet tā bilde nu ir ar paša "vaininieka" telefonu taisīta - lai kā Tev tas arī nepatiktu...

Kas attiecas uz "mīzalas" :) - arguments visnotaļ "pārliecinošs" :)

Kur ir tā Tava sāpe?

bosnīt - iauto nu gan nebrauc ar fordu :)

146268. viesis 2.novembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Lapsa- vairs ne, jo ielika kokā:)

146270. viesis 2.novembris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

jā - un?

iepriekšējo fordu es ieliku grāvī - un tad? :)

146275. viesis 2.novembris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Jautajums bija vai Edgars ludza likt to visu interneta. Ja pienemat tadu lemumu pashi vai saskanojat to ar Edgaru. Elmars vispar neatbildeja, tu uzprasiji kada starpiba.

146282. viesis 2.novembris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

varētu jau, protams, atbildēt, ka tā nav Tava darīšana, bet nu...

lai nu kā - šīm diskusijām vairs nav nozīmes - policija ir informēta.

ja daudz, tad vari atgādināt savam aizstāvamajam - pirms pārkāpj, lai domā ar galvu, un divreiz lai padomā, ja pārkāpj, dod ķepā, fotografē un par to vēl stāsta kādam. tas - mans viedoklis.

146284. viesis 2.novembris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Nevaru nepiekrist:) Bet nu no jusu puses tas bija negodigi un nezeligi nabaga jaunieti shita pamest zem tanka

146285. viesis 2.novembris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Tu runā tā, itkā zinātu, kurš tas ir... :)

un visi tanki vēl stāv neiedarbināti pagaidām...

146287. viesis 2.novembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Neko un nevienu nezinu. Tie bija mani pienemumi un nav uzskatami par vera nemamiem kriminallietas izmekleshana.:)

146294. viesis 2.novembris 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Dark, tā interesanti te pats pa commentiem uzvedies, ta sākumā tā kārtīgi noliec "Edgaru", vēlāk sāc viņam tā kā līdzi just.. putrojies??? :)

146295. viesis 2.novembris 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Tas skaidrojams ar pieejamas informacijas apjomu dazados komenteshanas posmos:) Bet nu katra zina taa informacija nav pievienojama kriminallietai;)

146299. viesis 2.novembris 2004 12:05
0 0 Atbildēt

tas labi, ka beidzot kāds policiju informē par KUKUĻDOŠANAS faktiem :)

lai jau edgariņam mīksti sēžas :):):) varēs ar kruto telefonu fočīt rūtainas debesis :)

146301. viesis 2.novembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Nezinu nevienu mentu kas nebuutu njeemis kukuli

146304. viesis 2.novembris 2004 12:35
0 0 Atbildēt

viesis 02.11.2004 12:21

nedirs *******!

146308. viesis 2.novembris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

Paldies par palīdzību!Vairāk tādu fotogrāfiju un rakstu un ar laiku viss būss labi, vajag izķert negodīgus CP. Bez Jūsu palīdzības nekas nemainīsies.Žēl, ka negriezies policijā ar iesniegumu, anonimitāte garantēta!Šo CP nevarēs saukt pie atbildības jo nava iesnieguma no "cietušā"!!!

146311. viesis 2.novembris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Ieprikshejas lapas nakas lasit ar shausmam un izbriibu, kaa var buut tik daudz aprobezhotu useru un viesu. Skjiet, ka lielaakaa dalja ieprieksh mineeto ir ar likumiem uz Juus, taapeec saprotamaa valodaa "dlja asobenna tupih" paskaidroshu.

1) Kukuljdeveeju VAREETU sodiit par kukulja doshanu TIKAI TAD, ja vinsh buutu piekjerts kukulja doshanas briidii un par to, skaidri minot vinja datus, tiktu rakstisko zinjots (un arii tad veel vareetu tiesaaties)

2) Nevar pieraadiit, ka policists ir pienjeemis kukuli, jo nav neviena, liecinieka. Pat pats kukuljdeveejs nav oficiaali nevienam zinjojis par shaadu gadiijumu.

3) Kaa korupcijas noveershanas gadiijums tas vareetu buut tikai tad, ja kukujdeveejs pats buutu pats zinjojis par gadiijumu policijai staadoties priekshaa. Vieniigais, ko policija var dariit, tas ir ar vinju riiciibaa esosho, treshaas personas sniegto nieciigo informaacijas apjomu, izskatiit sho lietu (tas ir vinju pienaakums), bet taakaa pieraadiit nevar pilniigi neko, tas viss taa arii paliks;

Taatad SECINAAJUMI: NEVAR pieraadiit, ka kukuljdeveejs ir kukuli devis; kukuljnjeemejs to ir pienjeemis; ir vispaar kaadam zvaniits. I-auto vienkaarshi publicee interesantu gadiijumu uz celja un viss.

Tiem, kas uzskata, ka buus apgruutinoshi turpmaak iedot kukuli, nav pamats uztraukumam. Kaa liidz shim, taa arii turpmaak korupcija pastaavees.

Vieniigais ljaunums no shii visa ir izdevumi par nervus nomierinoshajaam zaaleem taadiem useriem kaa "raimondo", "galvenais", "kristapza" u.c.

146314. viesis 2.novembris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Nju ko lai saka, ir 2 varianti: 1) ja Tu pārkāpi ātrumu un to zini, 2) ja esi gandrīz pārliecināts, ka CP Tev grib piešūt neīsto ātrumu.

Pirmajā variantā es pārkāpu ātrumu par 21kmh pāri atļautajiem 90kmh. Pēkšņi uz ceļa "materializējās" CP... toreiz es pat nedomāju, ka es bracu uz 90. Un viņi pat radaru parādīja. Nu ko, samaksāju piecīti (ar kvīti). Otrs variants pagaidam nav atgadījies. Bet, ja viss būtu tā kā minēts augstāk (par 2.variantu), es viņiem teiktu, ka es nebarucu tik ātri un ja viņi to nevar pierādīt, lai iet sēņot. Pasaka kāds, vai ir likumā rakstīts, ka viņi nedrikst rādīt radaru? Mjā, vēl protams ir nianse, ka radara rādījums var būt ne no manas mašīnas... secinājums: CP ir vaļa uzdarboties nelikumīgi. Un tas man nepatīk.

146316. viesis 2.novembris 2004 13:26
0 0 Atbildēt

T.b. vai kāds zin kas ir teikts par radara uzrādīšanu?

146319. viesis 2.novembris 2004 13:34
0 0 Atbildēt

Thunder. Tev ir spidometrs kur skatities. Radars ir CP darba instruments un pardzets vinu lietoshanai. Neviens likums nenosaka pienakumu uzradit radaru parkapejam. Taa kaa sleptas metodes ir atlautas, tad tas ir normali, ka pats radars neatrodas tur pat kur ir protokola rakstishanas vieta. CP tiek apmaciti + nodod zverestu stradat godigi un taa ir vinu atbildiba ka vinu ierakstitais atrums ir tieshi tavai mashinai. Konkreta radara numurs tiek ierakstits protokola. Ja tu nepiekriti tam vari sudzeties un tad jau priekshnieciba izmekles vai konkretais CP driksteja atrasties taja vieta, vai protokola mineta radara numurs atbilst shim konkretajam CP izsniegtajam radara numuram, vai tas radars ir laicigi izgajis sertifikaciju. Bet ka tas nebija tavas mashinas atrums domaju ka nepieradisi, jo tad butu precedents un visi sudzetos un butu bardaks. Taa ka sistemai kopuma izdevigak ka ciesh "varbut" kads nevainigs vaditajs. Kludas pielaujamas jebkura procesa.

146324. viesis 2.novembris 2004 14:11
0 0 Atbildēt

Pārbaudīja uz kukuli, reāli to iedodot un izmantojot savā labā..

Pilnīgi piekrītu!!!!!

146326. viesis 2.novembris 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Vispār jau, Darkman aprakstītajā situācijā - Administratīvās tiesas, STRĪDA gadījumā parasti lemj pa labu autovadītājam. Ja nav videoradara ieraksta. Vēl sliktāk priekš CP - ja tml. mērījumi notiek tumsā un citos sliktas redzamības apstākļos - CP darbiniekam kļūdīties un sajaukt auto numurus vai markas ir vienkārši. NESKAIDRĪBU gadījumos, tiesas process parasti lemj pa labu autovadītājam. Bet, kā labi zinām, Latvijas autovadītāji ir itin labi situēti, un dēl ceinera nedosies meklēt savu taisnību tiesu iestādēs - tas prasa daudz laika. Arī juristam, kurš sastāda pieteikumu tiesai, un formē dokumentus, iznāk tomēr sapiķot vairāk nekā CP aktīvistam. Var jau mēģināt tiesas ceļā no CP "izspiest" arī kādu morālo kompensāciju (tāda ir paredzēta administratīvajā procesā), bet reti tiek praktizēta. Bet, REĀLI PRAKSĒ IR BIJIS GADĪJUMS, KAD AR 3 lS SODU , nostrāpēts šoferis ir pārsūdzējis sodu.

146327. viesis 2.novembris 2004 14:26
0 0 Atbildēt

Tas varetu but mans bijushais darba kolega:) Vinsh juristos studeja un izmantoja tiesashanos ar CP kaa praksi. VArbut ari vienkarshi lidzigs kadrs.:) Nu man kaa nejuristam, taa tiesaashanas liekas pinkeriga un darga.

146330. viesis 2.novembris 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Tagad jau točna zinu, ka "Edgars" nav nevienam lūdzis vai atļāvis ievietot šo ziņu internetā. Elmār, Tu nerīkojies ētiski.

P.S. Blondīnēm un krāsotām rudmatēm lūdzu ignorēt šo postu.

146333. viesis 2.novembris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

Tatad Cartman ari busi liecinieks ja jau visu zinu:)

146334. viesis 2.novembris 2004 15:02
0 0 Atbildēt

šitas salikums (marķēta cp mašīna + melns auģiks) šad un tad redzams Ozolciema ielas galā

146336. viesis 2.novembris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Cartman, bet Elmārs jau raksta pavisam pa citu "Edgaru" nevis to, kuru Tu domā.. tā kā kas te neētisks?

146337. viesis 2.novembris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

pļin, nupat zvanīju čomam (viņu arī sauc Edgars) parunājām arī par šo supermegarakstu IAUTO un šis teica, ka tagad saprotot, kapēc menti tagad kā apstādina un ierauga uz tiesībām vārdu "Edgars" tā uzreiz paliekot tādi dīvaini :):):):)

146338. viesis 2.novembris 2004 15:18
0 0 Atbildēt

To nu gan vari nestastit. Doma ka tagad mega informacija pa visu CP izplatijusies - uzmanities => jebkursh Edgars ir stukachs. Nevajag jau sviestaa braukt:)

146340. viesis 2.novembris 2004 15:22
0 0 Atbildēt

viesis 02.11.2004 13:10

---

Nu ko atnāci, anonīmi izvēmies...

labāk vismaz palika?

Ak tad dikti apvainojies ka es pateicu, ka kukuļus ņemt nav labi?

Nu nekas nomierināji pac sevi, tagad vari paņemt savu zizlīti un doties 5-īšu medībās...

146343. viesis 2.novembris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Nožēlojami, ka joprojām šeit izskan ļoti zems līmenis. Ne tikai dzīvē vien... Jūs sakāt, ka vienkārši ir "atsaldētie".

Solutions

146344. viesis 2.novembris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Viesis 13:10 (to raimondo)

Nav man nekada sakara ar ar cp kaa arii IeM, bet par tevi zinu gan, (pec tavas leksikas spriezhot) esi "zemaaks par zaali" intelekta un attiistiibas zinja.

Nav man merkjis ne aizstavet kukujdoshanu, ne ari nosodiit. Sods par parkapumu man nekad nav bijis tik liels, lai nesamaksaatu to likumiigi, tachu ko dara citi, mani maz interesee.

Rakstiiju tiem, ar zinaashanaam apdaliitajiem, kas uzskata, ka nu tikai ieliksim visus cietumaa: gan kukujadeveeju, gan njeemeeju ar merkji sodiit par ierastaas kukuljdoshanas kaartiibas sashkjobiishanu.

146345. viesis 2.novembris 2004 16:02
0 0 Atbildēt

viesis 02.11.2004 15:48

----

Labi,ka Tu mums te tāds attīstīts padevies...

Skat pat bērnudārza trešo grupiņu absolvējis...

Tik izlasīt neprot, ko es esmu rakstījis....

146347. viesis 2.novembris 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Darkman [?] 02.11.2004 14:58

Tatad Cartman ari busi liecinieks ja jau visu zinu

Jā, jā, būšu liecinieks. Ko vajag liecināt? Mans ceņņiks gan augstāks, nekā šī raksta komentāros minētais, jo liecinu, tērpies kaklasaitē un peldmētlī ar visīti rokā. Tas solīdumam.

Komentārus postēju pašreklāmas nolūkos.

146348. viesis 2.novembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

braucu jau 20 gadus un nesaprotu, kam no braucējiem traucē tas , ka CP paņem uz ķepas, skauž , ka pašiem neviens nedod

- jāmaksā mazāk

- punktus neuzskaita

Visā pasaulē CP ņem naudu, ieskaitot ASV, par Franciju, Poliju, Itāliju nemaz narunājot, ja nu vienīgi Vācijā neņem. Arī Igaunijā ņem tikai summas atšķirās.

Kas laimīgāki būsiet, kad neviens vairs neņems ?

Nepatīk prasat, lai saraksta protokolu, iegrāmato. Nekad neviens nav atteicies, bet piedāvāt, dot un tad aprunāt .... kauns.

146349. viesis 2.novembris 2004 16:39
0 0 Atbildēt

Darkman [?] 02.11.2004 15:18

zvanīju arī pazīstamam mentam (ne par šito lietu) tā starp citu ieminējos - jā šis esot dzirdējis ka internetā esot rakstīts, ka viens tirliņš esot anonīmo kļauzu uzkatājis tā, ka baumas ātri izplatās. Izmeklēšana, kāda izmeklēšana, ko tur var izmeklēt - uzrakstīs paskaidrojumu kā vajag un viss kulē :)

manuprāt tā arī ir - kļauza paliek kļauza, pierādīt jau nevar - šis protams teiks, ka ir nekrietni apmelots un par šitādu nekrietnu apmelošanu ir penījis prēmiju 20 minimālo sodu apmerā :)

146350. viesis 2.novembris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

Neviens jau nekadu klauzu nav uzrakstijis. Tas nav baumas bet salauztais telefons:)

146351. viesis 2.novembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

viesis 15:48 (to raimondo)

Ja kads te nav kaut ko sapratis, tad tas esi tu, jo no Tava iepriekshejaa posta, es neatbildeeju tikai uz vienu jautaajumu, proti, vai man palika labaak, ka atnaacu anoniimu "izvemties" (peec tevis teiktaa). Tad varu atbildeet, ka ne labaak, ne sliktaak. Izteicu savas domas un tas, ka sev sheit izdomaatu kaadu niku neko nemainiitu.

146356. viesis 2.novembris 2004 18:33
0 0 Atbildēt

iauto, cp varen citigi lasa!

146367. viesis 2.novembris 2004 21:15
0 0 Atbildēt

Nu, ja lidz šim domāju, ka iauto normals portāls, tad pec šitā raksta varu teikt - p....i ar visiem lielajiem burtiem. Un tas p...i, kas zvanija un stāstīja vēl lielāks p....i. Ja ķer un štrāfē, tad slikti, ja noķer un pa normālu ciparu var tikt vaļā -atkal slikti - secinājums - p..i . Godīgi, šitādu sviestu negaidīju !

Redaktors 2.novembris 2004 21:26
0 0 Atbildēt

iauto nav kukuļdevēju/kukuļņēmēju un citu dažādu pārkāpēju atbalstītāju mājaslapa - to jau vajadzēja ielāgot...

146380. viesis 3.novembris 2004 8:27
0 0 Atbildēt

Radaktor, bet tas jums uzliek par pien'akumu b'ut c'uk'am?

146403. viesis 3.novembris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

ja "savējo" stučī, tad uzreiz cūka? :) :D

146404. viesis 3.novembris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 02.11.2004 21:26

eu, mani arī reiz pa piecīti atlaida :) tad vēl vienreiz bez tiesībām braucot mani pie tukuma par 1ls (vienu latu) atlaida, un reiz bija gadījums, kad bez tiesībām braucot (bija atņemtas uz gadu) man policists bāza kabatā 2Ls (divus latus) - par katru no tiem gadījumiem taisi augšā megarakstu :) lai tautiņa var riktīgi izrēkties par IAUTO

tomēr cpistiem par attaisnojumu jāsaka, ka rīgas rajona cē*******i mani vasarā noķēra uz pleskavas (vidzemes) šosejas un neparko nebija pierunājami paņemt piecīti (čiriku arī nē). braucu uz 150-160 (točno zinu, jo apzināti steidzos bet (kā visi) visās vietās, kur parasti ir menti piebremzēju, bet mazliet pirms sēnītes aizmirsās), radarā bija 127

pēc 2 dienām aizbraucu uz gaujeni un tur man bez kaulēšanās uzlika oficiālu sodu 10Ls, kas jāsamaksā 30 dienu laikā - domāju, ka ja būtu apelējis pie inspektora sidsapziņas un vicinājis studenta apliecīdu, tad moš pa piecīti būtu ticis cauri.

Mentozauri uz ceļiem, sevišķi rīgā un tās tuvumā, vispār ir "apnaglojušies" - par +15km mazāk par piecīti neņem, kaut man nemaksājot uz vietas ne reizi vēlāk nav uzlikts vairāk par 3Ls.

tā, vot i nemaz nevar zināt vai "edgars" kautko ieekonomēja šitā izpildīdams KRIMINĀLI SODĀMU darbību - dodams kukuli

146416. viesis 3.novembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

nu nez - man šķiet, ka dot ķepā ir pazemojoši

tas jau gan katra paša sirdsapziņas jautājums

un nevajag teikt, ka "moralizēju"

146420. viesis 3.novembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu to "Edgaru"? Vai tiešām cilvēkiem skaidas galvā? Pac brauc pārsniedzot atļauto ātrumu, pac piedāvā kukuli un vēl kaut ko streso? Tiešām muļķis! Nav ko citu teikt... Dēļ tādiem kā viņš arī notiek avārijas, kukuļņemšana un citas nelikumības. Kāpēc vainot CP, ja paši esam tik negodīgi?! Dusmas uz tādiem. Pac iedod desmitnieku un vēl zvana un sūdzās. Vēl trakāk-nobildē?! Skaidugalva!!!!

146423. viesis 3.novembris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

nu ja - ja policists nenemtu, tad neviens ari nedotu...

146451. viesis 3.novembris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

pirdiens [?] 03.11.2004 09:48

.........

Tātad Tu domā, ka pie visa vainīgs ir devējs nevis ņēmējs?

Tad pasaki, kāpēc neviens nemēģina lielveikalā "sarunāt" ar pārdevēju- Es paņemšu konjaka pudeli pa Ls 30.-, bet iedošu tev Ls10.- bez čeka. Atbildu pats: Tāpēc ka zin, ka pārdevēja neņems, jo tā būs zādzība un sodīs viņu un nevis pircēju, kurš "sarunāja". Tad kāpēc gan ar valsts ierēdni, kurš ir zvērējis ievērot likumus ir savādāk? Un nevajag teikt par mazajām aldziņām - pārdevējām lielveikalā alga ir vēl mazāka...

146469. viesis 3.novembris 2004 11:19
0 0 Atbildēt

lapsa - vai var Tevi uzaicināt pusdienās, sen jau gribēju, bet tikai tagad sadūšojos :)

raimondo - salīdzinājums ar lielveikalu ir nekorekts

1) lielveikalā kasierus filmē - mums jau arī mentiem vajadzētu šādu servisu - varu derēt neviens neriskētu ņemt piecīti kameras darbības zonā

2) viennozīmīgi DEVĒJS dodot būs pārkāpis likumu (arī ja ments vai kasiere nepaņems, bet noķers devēju aiz rokas un nodos attiecīgajām iestādēm) - kad beidzot kādu kukuļdevēju iesēdinās lai pārējiem "služba mjodom ņe kazalasj"?

nu neņems tie menti/kasieres kukuļus, ja neviens nedos :) tas nu točno - nav ko mālēt kriminālistu-recidīvistu edgariņu te baltos toņos.

146477. viesis 3.novembris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 11:19

-----------

Tātad ja nefilmē, tad drīkst zagt?

Es neaizstāvu edgariņu, bet es esmu pret nabaga apbižoto policistiņu aizstāvjiem.

Nav ko meklēt vainīgos nevietā. Policistam maksā valsts (tātad arī es), bet viņš apzog šo valsti (tātad arī mani). Sauksim lietas īstajos vārdos. Savādāk sanāk tādi mīlvārdiņi - mašīnu aizdzina, maku ar dokumentiem atrada, policistiņš paņēma kukulīti, ko viņam kāds iesmērēja, nevis NOZAGA.

146484. viesis 3.novembris 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Nu te jau tagadiņ visa CP varētu uztaisīt paraugprāvu par CP darboņa goda un cieņas aizskaršanu. Jo pirādījumu ta nav- ir tikai apgalvojums- lūk šitais ņēma. Puisis teiks, ka neņēma un nekad nav ņēmis un ministram un vadībai būs prieks par tiesas jauko spriedumiņu, ka [policija ir laba. Nevajadzētu aizmirst par šo prāvu pastāstīt arī presei un TV.

146501. viesis 3.novembris 2004 12:35
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 03.11.2004 11:44

atklāti sakot jaibal tu jau te ar savu demagoģiju - vai cik slikti zagt un visi (izņemot lielveikaku kasieres) ir ZAGĻI !!!! un mentiem jābūt tiem, kas ir VAINĪGI.

šajā gadījumā sodīt varētu edgariņu pašu, jo viņš ir tuvāk tam lai varētu pierādīt (piezvanīja uz iauto, stādījās priekšā un nosauca datumu un laiku pastāstīja, ka ir kukuļdevējs un sevišķi ja vēl piekrita, ka saruna tika ierakstīta - šis ieraksts var kalpot kā pierādījums tiesā pret edgariņu, a pret mentu NAV nekā)

mēs mēģinam dzīvot TIESISKĀ valstī, tad tā arī darīsim, ka uzticēsimies valsts tiesām. paskaties amerikāņu serialus.bojevikus uttt, kā tur tiesu ainās sēž pa kreizi no tiesneša apsūdzētāji, pa labi apsūdzētie un pēc tiesas beigām VIENMĒR vieni apskaujas, a otri fiksi notinas no zāles.

ments nekādu kukuli NAV ņēmis - ja tu apgalvo pretēji, tad ej un mentu iesūdzi tiesā par kukuļņemšnu un tiesā arī PIERĀDI, ka menc ņēma - ka tu to pierādīsi tās ir tavas problēmas. jo "defaultā" visi ir nevainīgi, kamēr nav pierādīts pretējais.

iedomājies situāciju, kurā edgariņš pēc savas iniciatīvas menta nemudināts dod kukuli, bet ments vienkārši lai pārbaudītu ka tas tiešām ir kukulis to ņem un ieliek konkrētajā kukuļiem paredzētajā plastmasas maisiņā, visu to filmē policijas auto esošā videokamera, pie tam pirms tam oficiāli "vēstnesī" ir paziņots, ka mentu auto var tikt izvietota šāda kamera.

mani jautājumi TEV -

1) kurš sēdēs pa labi no tiesneša?

2) runājot redaktora vārdiem "Un ja zināms, ka tika paņemts viens desmitnieks, cik desmitnieki tika (varētu tikt) paņemti visas dienas laikā? Cik desmitnieki var tikt paņemti mēneša laikā?" cik stundu laikā atpelnīsies kameru uzstādīšana policijas mašīnās???? (protams ja tās regulāri nesaspers zibens kā muitā)

varu derēt uz kreiso olu, ka šajā konkrētajā gadījumā menti būs tie, kas apskausies :)

146519. viesis 3.novembris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 12:35

Un tagad, lūdzu izslēdz savus apvainojumus un pasaki, kur es esmu minējis Tevis sarakstītos murgus?

Par konkrēto gadījumu tāpat bija skaidrs, ka nekādu lietu ierosināt nevar un par to vispār runa neiet.

Savu kreiso olu Tu vari paturēt pie sevis (nogrieztu, stikla mēģenē :) ), jo patreizējā CP politika Tevi atbalsta. CP kas ņem kukuļus ir nevainīgi jēriņi, bet tie kas pasaka "vai nevar vienoties savādāk" ir noziedznieki, kas jātupina aiz restēm. Policim protams, ka ir tik vājš raksturiņš, ka viņš nevar vienkārši atbildēt "Nē nevar - parakstiet protokolu". Ja jau viņam ir pārāk grūti izpildīt savus tiešos dienesta pienākumus, tad varbūt viņš nav piemērots šim amatam.

Man pirms pāris gadiem bija gadījums. Naktī izbraucu no benzīntanka pa nepareizo pusi (tici vai nē bet neajuši nepapanīju zīmi, kura bija tā novietota). Apturēja CP, palūdza uz mašīnu - "zīmi redzēji?" , "Nē neredzēju, bet ticu uz vārda ka tā tur ir (ja jau vainīgs, tad vainīgs)". Sēž, tur rokā protokola lapu un pildspalvu: "Protokols jāraksta", atbildu "Ja vajag tad rakstiet", tā arī nosēdējām ~ 5 minūtes, maksāt rokā neko netaisījos, tad tā arī atlaida, neko nepaņēma un bez protokola. Tātad ja man apniktu gaidīt un es piedāvātu 5-īti, es būtu kriminālnoziedzieks, bet godīgais likumsargs nemaz nemēģināja izspiest naudu vakariņām...

P.S. Runājot par kamerām - konkrētā gadījumā tās droši vien ka būtu uzstādītas CP mašīnā nevis privātajā AUDI. Zibeni Tu jau pats pieminēji, vēl varu piedāvāt alternatīvus variantus - ieķērusies kasete, izbeidzies akumulators, otrs CP, kas "nejauši" apstājies priekšā kamerai...

146525. viesis 3.novembris 2004 14:05
0 0 Atbildēt

kur tu redzēji apvainojumu????

tu vienkārši raksti, ka vaikalā kasiere nedos par 10ls, jo ja iedos tā būs zādzība, bet menti laiž vaļā par 10Ls - tad tā lūk "tā nav taisnība" - neviens ments nevienu nav atlaidis par 10ls - ja tas tā būtu noticis, tad iauto (vai citos mēdijos) mēs varētu lasīt rakstu ar piemēram šitādu virsrakstu "attaisnots kukuļdevējs autovadītājs" vai arī "notiesāts kukuļņēmējs, ceļupolicists"

pēc tevis rakstītā izriet, ka tu piedāvā svītrot no kriminālkodeksa punktu par kukuļa došanu

es arī esmu pārliecināts, ka vaiņigs ceļu policijas kukuļošnās ir devējs - te nav jautājums par vistu vai olu - ir vienkāršāk

ja pazudīs devēji, tad ņēmēji izmirs dabīgā nāvē, bet

ja pazudīs ņēmēji, tas netraucēs devējiem vicināties ar piecīšiem

ments nekad nav tas, kas piedāvā - tagad es jums varu uzrakstīt protokoliņu pēc kura jums būs jāmaksā ls3 (trīs lati) vai arī jūs man fiksi iesmērējiet piecīti bez protokola.

ja būtu gadījumi, kuros ments atklāti PRASĪTU kukuli, tad būtu cita lieta.

a ja edgariņš mentam saka - davaj vienosimies citādāk, tad edgariņš domā "došu čiriku" a menc domā "tūlīt mutiski brīdināšu un laidīšu vaļā" :)

a ja edgariņs mentam nemanot ieslidina šim kabatā banknoti tad tā ir edgariņa probza un pats trakākais - ja edgariņš skrien bildēt manta privāto tačku un sūta bildes mēdijiem ar parakstu "šajā tačkā sēž nelietis kukuļņēmējs" - tā jau ir *******.

un man prieks, ka mana viedokļa atbalstītāju ir vairākums - tavā pusē ir autors, edgars pats un vēl VIESIS :D

146529. viesis 3.novembris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

Edgars pats atzist ka ir nolohijies un vinam ir kauns un vinsh taa nebija gribejis. PAr kameru atpelnishanu ar kukulu naudu aizmirstiet. Kukulu nauda aiziet lieta ka lietiskais pieradijums un pec tam mistiski pazud no lietas:)

146530. viesis 3.novembris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

Darkman bij iepriekshejais.

146531. viesis 3.novembris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 14:05

"neviens ments nevienu nav atlaidis par 10ls" Vai šis apgalvojums attiecās uz konkrēto gadījumu vai vispār? Ja vispār, tad jāatzīst, ka tu esi ļoti ļoti naivs. ja uz konkrēto gadījumu, tad protams - nenoķerts nav zaglis... Un nevajag mani likt kopā ar visādiem Edgariņiem, jo es viņu pat nemēģinu aizstāvēt. Bet lielākā daļa nevis piekrīt Tev, bet ir nobijušies, ka CP no viņa nepaņems kukuli...

Tātad Tu piedāvā cīnīties ar vairākiem tūkstošiem potenciālu kukuļdevēju tā vietā lai izkontrolētu dažus simtus negodīgi ierēdņu? Nevaru iedomāties situāciju, ka kāds ar varu policim bāztu kabatā 5-īti pēc tam, kad tas pateicis "Nē". Parasti tā ir savstarpēja vienošanās. Policists novērtē braucēju, mašīnu, pārkāpumu, tad sāk vilcināties ar protokola rakstīšanu... Un tad sākas teksti: "vai jūs ziniet, ka par šo pārkāpumu pienākas tāds sods (tiek nosaukts maksimālais) un seko dziļdomīga pauze...

Un pats galvenais, ka policista pienākums ir cīnīties ar likumpārkāpējiem. Braucējam šāda pienākuma nav. Tieši tāpēc policista atbildībai jābūt daudz lielākai nekā braucējam.

P.S. Es Tev jau aprakstīju gadījumu, kā no manis mēģināja izspiest kukuli.

146539. viesis 3.novembris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 03.11.2004 14:40

tas attiecas uz "vispār"

a tu tagad ņem un tiesā pierādi, ka ments X atlaida braucēju Y par Z latiek kukulī :))))

146553. viesis 3.novembris 2004 17:27
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 16:07

Priekš tam es ar saviem nodokļiem uzturu veselu kaudzi tādas institūcijas kā KNAB, Prokuratūra....

146571. viesis 3.novembris 2004 22:51
0 0 Atbildēt

SVEIKI! ES ARI ESMU MAKSAJIS TRADICIONALOS PIECISSUS, A KO DARIT, JA TA IR LETAK.

UN PARKAPSIM MES VISI NOTEIKUMUS KAMER VINNI NEATBILDIIS REALAJAI SITUACIJAI( UZ CELA STRADA, VAI TAD 2-OS NAKTI ARII? MAN SANACA SAMAKSAT UZ MUKUSALAS ARA BRAUCOT NO RIIGAS SV. NO RITA 8:00, NEBIJ NEVIENA TIKAI ES UN CP. ARI CP PIEKRITA, KA VAIDZETU 50 IEROBEZZOJ. DARBA LAIKA.

146577. viesis 4.novembris 2004 8:49
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 03.11.2004 17:27

nu jau tu sāc pļurkstēt kā DEPUTĀTS :)

146578. viesis 4.novembris 2004 8:54
0 0 Atbildēt

pratigais [?] 03.11.2004 22:51

vēl viens cietuma kandidāts pats piesakās - tas, ka tu neesi lasījis kriminālkodeksā rindiņu par KUKUĻDOŠANU tevi neatbrīvos no šoda

atliek tikai mentam pierādīt kukuļdošanas faktu (vai kā te rakstīts zemāk uzrauties uz kautkādu speciālo mentu vienību) un nelīdzēs nekādas atrunas, ka tu tikai mēģināji vai šie ņems

par to lētāk būšanu - es jau saku, ka nexrenā tur lētāk nav - es jau rakstīju zemāk - salīdzini piecus un trīs latus

146582. viesis 4.novembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 04.11.2004 08:49

Un nafig atkal jāraksta rupjības?

Es saprotu, ka Tu piesakies iet palīgos policistiem un pēc tam kad kāds pārkāpējs būs godīgajam policim iemānījis kukuli, Tu sūdzēsi viņu (pārkāpēju) tiesā...

146584. viesis 4.novembris 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 04.11.2004 08:54

---

Var jau muldēt, bet vajag zināt mēru...

Nu NAV tā NAV, ka CeePists meegjinātu pierunāt uz 3Ls ar kvīti, bet ļaunais pārkāpējs par visām varītēm mēģina iesmērēt 5-īti bez kvīts. Domāju, ka Tu pats labi apzinies, ka tās ir muļķības.

Īstenībā štrunts par tiem 5-īšiem. Sliktākais ir tas, ka policisti (par attiecīgu summu) laiž vaļā dzērājus un narkomānus, kas pēc tam izraisa smagas avārijas...

146638. viesis 4.novembris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 04.11.2004 09:26

atkal tev rupjības rādās??? :) nu ka nocitē rupjākās vietas :)

ja es varēšu pierādīt kukuļdošanas vai kukuļņemšanas faktu, tad iespējams arī sūdzēšu tiesā, bet es nekad ne par vienu neteikšu, "tas ir zaglis", ja nespēšu (vai vismaz nedomāšu, ka spēšu) pierādīt

un raimondo [?] 04.11.2004 09:32

moš tevi ir palaiduši vaļā šmigā?? par cik, ja nav noslēpums?

jā es arī esmu DZIRDĒJIS, ka esot menti, kas laižot vaļā dzērājus un narkašus par kukuli - bet, kad mani vienreiz mūžā noķēra iedzērušu pie stūres, tad nekādus kukuļus neviens neprasīja un arī neņēma - kukuļa vietā savāca manas tiesības uz gadu :( vot tā :)

vai tu spēj PIERĀDĪT, ka ments X ir atlaidis dzērāju/narkomānu Y par Z kukuli???????

ja spēj, tad ej uz knābi, onknābi vai vēl kādu varošu institūciju un palīdzi "savest kārtībā šo valsti", ja nespej, tad (a vot te jau būs rupjība) neizliecies par deputātu un n.e.d.i.r.s

pr 3 ar kvīti pret 5 bez kvīts liekas, ka tu nepareizi saprati - moš pārlasi vēlreiz iepriekš rakstīto.

ir tāda mana pieredze, ka ja ments uz ceļa prasa maksāt 5ls, a es paprasu rakstīt protokolu, tas protokola izskatīšanā man paprasa kāpēc es nemaksāju uz vietas, es atbildu, ka man nebija līdzi naudas un inspektors piespriež sodu 3LS apmērā.

vēl ne par tēmu, bet tuvu tai - man pazīstama meitene apprecējās ar norvēģi un tur ir tāda varka, ka ja tev šādā gadījumā ir piederējusi mašīna 1 gadu vai vairāk, tad par tās reģistrāciju norvēģijā nav jāpiķo bešenijs nodoklis. tad viņa gribēja nopirkt latvijā 1 gadu vecu mašīnu un par kukuli uztaisīt tā lai dokumentos būtu redzams, ka mašīna viņai pieder jau gadu.

hren, nekas nesanāca, kaut arī norvēģijā visi esot bijuši pārl;iecināti, ka mūsu banānrepublikā tas esot kā 2 pirkstus apč...āt.

146665. viesis 4.novembris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 04.11.2004 11:37

....

1) "pļurkstēt kā DEPUTĀTS" ir rupjība.

2) Es jau Tev teicu, ka tā nav mana kompetence pierādīt, bet es ļoti labi zinu gadījumus kad atlaida piedzērušos. Ko man darīt - zvanīt prokuratūrai pateikt, ka tikko kā manu paziņu paņēma ar 1,5 promillēm bet pēc tam atlaida par 30 Ls. Pierādījumu vākšana kā reiz ir šo likumsargājošo institūciju (un nevis mana) kompetence. Zinu kā tas notiek laukos - pieķer dzērumā - aiztur tiesības, bet protokolu nemaz nesastāda. Teksts: "Atnāksi rīt tad parunāsim (lasi - sarunāsim)". Un sarunā arī, jo tas jau labs kaimiņš. Tikai pēc pāris tādām sarunāšanām kaimiņš nositās, paķerot līdzi vēl vienu un sakropļojot pārīti... Pats dzērumā nekad neesmu "uzrāvies" jo dzērumā nebraucu (un ne jau sodu dēļ). Par ātrumu esmu gan "sarunājis", bet ar to pārāk nelepojos...

3)Kad Tu iemācīsies lasīt, varbūt izlasīsi, ka par ZAGLI es saucu jebkuru policistu kurš paņem kukuli un es nerunāju par konkrēto rakstā minēto. Tā ir vienkārši definīcija: Kukuļņēmējējs = Zaglis. Un ja kāds tik ļoti satraucās, tad laikam jau jūtas vainīgs...

4)Mana pieredze ir cita - apturēja ar 62 km/h vietā, kur nesen tika novākta zīme (70), kabatā bija tikai kādi 3 Lati. Uzrakstīja protokolu. Protams ka lietu izskatot nekādi argumenti netika ņemti vērā, samaksāju 5 +bankai par pārskaitījumu+ iztērētas divas strundas. es uzskatu, ka man šis sods reāli izmaksāja 3x vairāk par 5 Ls. Visādā ziņā tērēt 2 stundas, lai "izlūgtos" 2 latu atlaidi ir ļoti nelietderīgi.

5) Izmainīt datus CSDD datu bāzē ir DAUDZ DAUDZ DAUDZ sarežģītāk nekā neuzrakstīt protokolu...

P.S. Ja izskatās, ka esmu šausmīgs pārkāpējs ar daudziem pārkāpumiem, tad varu nomierināt - tas viss >15 gadu laikā... Vidēji sanāk ~ 1 pārkāpums gadā...

146666. viesis 4.novembris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

man buutu pazemojoshi maksaat cp uz kjepas. galu galaa es esmu paarkaapis valsts likumu nevis cp personiigo likumu. valsts likumus apstiprina Saeima, ko pashi esam ieveeleejushi. taapeec arii maksaasim valsts kasee.

146684. viesis 4.novembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 04.11.2004 14:34

paga, paga par kuru vārdu tu apvainojies??? "pļurkstēt", "kā", vai "deputāts"?? te vēl tūlīt padiskutēsism vai vārds "loceklis" ir lamuvārds vai nav :)

a tev manāmi ir naprežonka ar definīcijām - pašķirsti kriminālkodeksu - zaglis ir zaglis, kukuļdevējs ir kukuļdevējs un nav tie pēc definīcijas vienādi vārdiņi.

PAR to tavu paziņu, ja tu klusēji un negāji uz menteni tad, kad tu redzēji, ka paziņa mentam dod 30lašus, tad esi tik labiņš un KLUSĒ ARĪ TAGAD (%@#*$~@#)

a tu sagaidi no valsts supermeņa cienīgu darbošanos. kāds tavos laukos ir braucis dzērumā un tu to zini, kāds to dzērāju ir noķēris aiz rokas un arī to tu zini, dzērājs mentam ir iedevis 30Ls un arī to tu zini dzērājs ir atlaists un protams, ka tu to zini un pie tam tu esi VIENĪGAIS kas visu to zina un tu te komentos brēc "kur it prokuratīra un knābis???? kāpēc šito nesēdina cietumā???"

auzās tu konkrētās iebrauci - prokuratūra un knābis neko nezina par šitādiem gadījumiem, jo tādi kā tu, trusīši slapjām biksiņām, sēž un nemaz nedomā iet uz to pašu prokuratūru un pastāstīt (lasi palīdzēt pierādīt) par šitādiem gadījumiem, protams daudz vieglāk ir umņičīt, "ta vot šito nesodīja ar maksimālo sodu - laikam jau mentam būs kukulis iedots! kad vienreiz menti beigs ņemt kukuļus utttt."

vot kad mēs reālās bailēs no reāla cietuma pārstāsim dot, tad menti arī neņems!

146702. viesis 4.novembris 2004 21:56
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 04.11.2004 16:37

Ko Tu pats D.I.R.S.?

Esi pats kādreiz pamēģinājis un piezvanījis policijai par pārkāpumu? Visticamākais, ka nē, jo lielākie dirsēji neko nedara. Es esmu mēginājis un rezultāts ir tāds, ka tevi pašu padara par muļķi.

Par definīcijām - izlasi vēlreiz diskusijas sākumu, izlasi kādā kontekstā es to rakstīju un tad klabini klaviatūru.

Un vispār noriebies te diskutēt ar smirdīgu korumpētu ierēdnīšu drauģeliem...

146727. viesis 5.novembris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 04.11.2004 21:56

redzi, kas par lietu - es atšķirībā no tevis nezinu nevienu gadījumu, kad dzērājs ir par 30latiem atlaists :)

pāris jautājumi

1) par kādu pārkāpumu tu zvanīji???

2) vai un kā tu varēji pierādīt parkāpumu?

3) Vai tu uzskati, ka kukuļDOŠANA NAV krimināli sodāma?

tas ko tu neizlasīji manos komentāros ir:

1) nexren te komentāros brēkt, ka neviens neķer tikai tev vien zināmos kukuļnēmējus, kuru vainu nav iespējams pierādīt (par viņiem neviens, izņemot tevi nezina, ķipa palīdzi sakārtot valsti)

2) jāsaprot, ka ne tikai kukuļa ņemšana, bet arī došana ir krimināli vajājama padarīšana

a definīcija jau tāpēc ir definīcija, to jau nevar pastiept kā deķīti - ķipa šodien par zagli definēsim baltmaizes kukuli :)

kukuļdevējs ir kukuļdevējs un kā kukuļdevējs viņš arī ir jāsoda, a zaglis te nepričom.

priecē, ka vismaz iauto sadūšojās un paziņoja mentiem par kukuļdošanas faktu, tikai žēl, ka iauto neko nevarēs pierādīt, ne viņš tur bija nekā :(

vispār mēs varam paprasīt 12 citiem cilvēkiem (kā zvērinātajiem) lai paskaka kuram no mums ir taisnība - ķipa uztaisam balsošanu :)

146936. viesis 7.novembris 2004 0:24
0 0 Atbildēt

a cellu policists savu kaart eksperimenteeja vai vadiitaajs dos kukuli vai nee,iedeva,a policists panneema.takaa vienam otra paarbaudiissana ir izdevusies.

146937. viesis 7.novembris 2004 0:35
0 0 Atbildēt

un vispaar nevajag paarkaapt cella satiksmes noteikumus un nevajadzees dot nekaadus kukullus.un ja nedos tad arii nebuus kas nnem.un ja jau kaads ir tik godiigs ka nevar paciest ka menti nnem kukuli,tad lai nedod un llauj vinnu sodiit par paarkaapto csn.un neviens ment nekad nesaka,,ja tu gribi lai tevi nesoda dod babkas.

146964. viesis 7.novembris 2004 23:20
0 0 Atbildēt

Sviests! Edgaru sviestā! Šis iAuto raxsc ir murgs.

147064. viesis 8.novembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Edgars to darija lai tikai pārbaudītu kāda būs reakcija.-parādit cik negodīgs ir tas cp.Principā sanāk tā ka ja man kāds cp nepatīk es paņemu fotoaparātu šo nofotografēju un pasaku ka tas ir kukuļņēmēmejs-absurds.Cp vietā es to Edgaru iesūdzētu tiesā ar visu šaraškina kantori iAuto.Vairāk vajag pārbaudit tādus Edgarus-kāda nožēlojama rīcība,māte Terēza atradies.-tādu vagonā un uz Sibīriju.

Redaktors 8.novembris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

iAuto ir mēdijs (sabiedriskā organizācija iAuto), kas balstoties uz iegūto informāciju, publicēja šo ziņu. iAuto neatbalsta ne kukuļdošanu, ne kukuļņemšanu. Bet tas, ka mēs neatbalstam to, nenozīmē, ka ignorējam šādus faktus. un šādu kukuļu iespēju vajag izskaust 100%īgi, lai nevienam nebūtu iespēju atpirkties. likumi ir domāti, lai tos ievērotu. un anonīmo viesi pašu vajadzētu vagonā paturēt, lai padomā, ko raksta.

147070. viesis 8.novembris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Es nekad nerakstu pirms neesmu padomājis.Tādā gadījumā Jūsu sabiedrisku organizāciju vajag pārdēvēt par Tiesību sargājošu organizāciju.

147110. viesis 8.novembris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

eu mizelas visus kukuljus droshi dodat man es nevienam neko neteikshu

148293. viesis 15.novembris 2004 22:13
0 0 Atbildēt

Saki vien"Bet viņš to darīja, tikai lai pārbaudītu, kāda būs reakcija."

Pilniigs shits! Atkratiities un bez soda gribeeja tikt cauri! Riebjas man taadi "cilveeki"! Ja buutu iespeeja visus taadus apraktu dziivus!

148300. viesis 15.novembris 2004 23:55
0 0 Atbildēt

mana vecmāmiņa nošāva Kenediju:)

150720. viesis 2.decembris 2004 22:32
0 0 Atbildēt

iesaku iauto-pirms pupliskot kaada vaardu..-kaut vai piem.peec-padomaat arii par sekaam!!! takaa negodiigie policci meedz arii kauties un kaadu piekaut!!!

Redaktors 2.decembris 2004 22:57
0 0 Atbildēt

150720. viesis 02.12.2004 22:32 80.232.252.221

tas būtu jāuztver kā draudi? kas mēdz kauties? pēdējie, kas mēģināja kauties, šobrīd strādā citos darbos - citā institūcijā... uz priekšu, kungi, tikai neaizmirstiet, kas jūs esat...

150725. viesis 2.decembris 2004 23:47
0 0 Atbildēt

neiet runa par draudeessanu! bet vienu vakaru pa Beztabu raadija vienu viirieti kuru esot piekaavussi-Policisti!!!

es domaaju-Edgarus kurss tagadaas nodrossinaas ar apsardzi?

Mans vaards nau Edgars!!!

156687. viesis 3.februāris 2005 23:10
0 0 Atbildēt

Nu normāli.Ja mani pieķers dodot kukuli teikšu ka gribēju pārbaudīt policistu vai šis ņems.Un tā vienmēr.Jēē.

156689. viesis 3.februāris 2005 23:12
0 0 Atbildēt

******* paši dod un paši pēc tam nīd.Kŗopļi tādi.Jūs visus vienā maisā un ....!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti