Land Rover Defender 90 - sestdienas sapnis 32

 
2.novembris 2004 9:12

No rīta pamodos ap vieniem, izgāju no mājas un devos ielās. Nebija nekādas domas, ka varētu šodien gadīties kas īpašs. Taču tā notika. Nejauši ieklīdu jaunajā Ford centrā (tas, kurš uz Skanstes ielas).

UN TUR TAS STĀVĒJA!!!



"Kas?" jūs prasīsiet. Tas bija Land Rover Defender 90. Melnā krāsā, ar rūpnīcas tūningu, ādas salonu, kondicionieri un daudz patīkamām un skaistām dekoratīvām lietiņām. Skaistulis bija novietots pie autosalona durvīm ārpusē uzbraukts uz akmeņu krāvuma.

Mani ieinteresēja auto cena. Devos iekšā, lai apjautātos pārdevējam par tā cenu. Man nosauktā cena likās ļoti augsta priekš tāda "bobika" - 20.000Ls pie nobraukuma gandrīz 6000km.

Pārdevējs piedāvāja testa braucienu. Tā nu mēs devāmies ārā, lai uzliktu "roveritim" sarkanos numurus un dotos uz Zaķusalas smiltiņām. Lai nobrauktu no akmeņu krāvuma, pārdevējam nācās pagrozīties un pabraukāt turp - atpakaļ. Man no malas skatoties, tas cik viegli "roverītis" brauca augšā - lejā pa tiem akmeņiem likās pārsteidzoši. Kad auto bija novietots uz gluda asfalta laukuma, pie stūres sēdos es un devāmies ceļā. Sākumā bija grūti pierast pie cietajiem pedāļiem un to izvietojuma.

Vairākas reizes sajūga vietā izspiedu bremzes pedāli, jo pedāļi ir novietoti maksimāli tuvu kreisajai malai. Taču stūres pastiprinātājs strādā perfekti un kā rūc 2,5 litru turbo dīzelītis? Murrā kā mazs kaķēns, paēdis silti pienu. Automašīnas dinamiskie rādītāji priekš Rīgas pilnīgi pietiekoši. Nekādu problēmu iekļauties kopējā satiksmes plūsmā.



Nonākuši Zaķusalas smiltiņas, sabloķējām tiltus un ..... "AIZIET!" Zaķusalā nebija tādas vietas, kur nevarētu nobraukt vai uzbraukt. Meklēju visstāvākos un "mīkstākos" pacēlumus, lai notestētu "roverīša" dotumus. Bija tikai viena vieta, kur nācās "pačakarēties". Tas bija apmēram 45 grādus stāvs, ļoti mīksts smilšu segums. Saslēdzām arī pazeminātos robus un rāpjamies augšā. Kā izrādījās, pazeminātajos robos angļu autiņš iet kā traktors, jo gāzes pedālis ir elektroniskais, un auto vadības bloks regulē degvielas padevi cilindros. Atlaižam sajūga pedāli un gaidam. Auto pa centimetram, pa milimetram rāpjās augšā. TC (Traction Control) arī dara savu darbiņu, neļaujot riteņiem nejēgā spolēties un rakties iekšā. Kompis piebremzē riteni, kurš visvairāk spolē un auto rāpjas augšā. Apmēram pēc piecām minūtēm "bobiks" bija augšā. Turpmāk sekoja kaut kas līdzīgs "dopam", ar pilnu gāzi un tad atkal pa smiltiņām un kalniņiem.

Apstājoties jau uz "učebku" laukuma pie torņa uzpīpēt, pamanīju, ka aizdedzes atslēga ir kā žigulim kreisajā pusē. Pārdevējs pastāstīja, ka tas ir tīri stratēģisks izvietojums. Šo auto ļoti ir iecienījuši armijnieki un viņi dara tā - saslēdz pazeminātos robus, pirmo pārnesumu, paši kāpj ārā, iet blakus un slēpjās no ienaidnieka lodēm, nepieciešamības gadījumā izslēdz aizdedzi un auto apstājas, bet kad kustība jāturpina, atkal pagriež tikai atslēgu un turpina doties tālāk.

Atceļā uz auto salonu braucām caur pilsētu un, lai nebūtu jāstāv sastrēgumos, apkārt pa mazajām ieliņām. Braucot šajā mašīnā Rīgā bedres nav. Pat gribētos, lai ielas neremontētu.

Kad izkāpu no "roverīša" un bija jāšķirās, kļuva grūti ap sirdi. Jo jau pēc pirmajiem 20m bezceļā, tas kļūst par Jūsu labāko draugu. Un katrs santīms, ko Jūs esat par to atdevis, ir tā vērts. Angļu konstruktori ir pārdomājuši katru sīkumu un niansi. Nav nekā lieka, taču kaifs ko gūstat braucot nav nopērkams.

Lord_Redford
 
Visi komentāri
 
146255. viesis 2.novembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

nu ljoti neobjektiivs raksts.

146256. viesis 2.novembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Traktors ir un paliek traktors. Jau krietni palietots un pa 20 kLs. Gan jau daunis nopirks, lai ziimeetos savai daamai Zakkusalas smiltinjaas.

146257. viesis 2.novembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

:P vienos nor riita :)

Too kaa Apvidus auto ir speejiigs galvu sagroziit - to es zinu! - shitais ir vel civilais, bet ja kadreiz izdodas tikt braucoshaa Sporta dzipaa - nu tad ir ziepes! Liekas prieksh kam vispaar tie celji ir buuveeti! Bez vinjiem var pietiekami labi paarvietoties :P

146259. viesis 2.novembris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

auto jau tiesam smuks un gan jau arii ka labs, bet raksts izskatas tads ka apmaksata jauna Skanstes ielas salona un Landrovera reklama!!!

jo nav masinu bez minusiem, bet sis tads izsklausas!

146262. viesis 2.novembris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

viesis 02.11.2004 09:26 Ja Tev nav ko teikt, tad klusē!

146264. viesis 2.novembris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Bred sivoj kabili!

Kā var stāstīt tikai par plusiem un neviena vārda par mīnusiem?

Pamperu reklāmas varētu likties daudz aizraujošākas...:D

146265. viesis 2.novembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

no skata sapnju auto, bet kad nosauc cenu, ta uzreiz partop par vienkarshu bobiku.

146274. viesis 2.novembris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

seal, bet es tak saku, ka raksts ir pilniigi neobjektiivs

146276. viesis 2.novembris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

muahaa un viņi tā jebkuram katram dod braukt ar to auto? :D

146277. viesis 2.novembris 2004 10:34
0 0 Atbildēt

Bet ir tomēr vēl kas labāks par šo - 39.gada Wilis. Ekstru gan daudz mazāk, bet caurgājība trīs reizes lielāka. To pat pierādīja 90 gadu vidū ZS spartakiādes ietvaros organizētais orientēšanās rallijs ar dienesta apvidus autiņiem. Tur arī ir LRD, un ir daži Wiļi.

146278. viesis 2.novembris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

a man patika uzrakstīts ir saistoši varbūt mazāk objektīvi un nav minēti mīnusi bet raksts ir saistošs un interesansts, bet tas jau laikam tikai man tā likās :(

146280. viesis 2.novembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Vispaar shim auto ir tikai viens miinuss, tas nav domaats ikdienas braukshanai, kaut arii ja pierod to var dariit. Shis auto ir tik tieshaam bezceljiniex vaarda vistieshakajaa noziimee. Un cena arii pilnigi normaalaa, jebkursh nopietns lauksaimnieciibas traktors arii nemaksaa mazu naudu - tas viss saucaas specializeetaa tehnika.

146281. viesis 2.novembris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Pie kam nezinu vai izmeegjinaatajam eksemplaaram taa ir, bet vismaz kaadreiz visiem Defenderiem arii stuure bija ljoooti tuvu vadiitaaj durviim, tas no seerijas lai var iekaaries durviis, vai izliecies pa logu mieriigi luuret kur iet ritenji, un reizee arii stuureet. Un veel visadaas lietas taadaa garaa.

146283. viesis 2.novembris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Lēts PR un reklāmraksts... Pamodās no sapņa :)) ņemot vērā Baltic Motors servisu nebribētu pat pirkt riteni pie viņiem.

146289. viesis 2.novembris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Man gan likās, ka tādus autiņus lodes kā sviestu caururbj, un vispār, pirmo reizi dzirdu par tādu vājprātu, kā likšanu 1. robā un lekšanu ārā no māšīnas, lai teciņus slēptos no naidnieka lodēm.

146291. viesis 2.novembris 2004 11:27
0 0 Atbildēt

Mazliet ne par tēmu - interesentiem varu ieteikt nopirkt pēdējo AUTO REVJU numuru, kura ir ļoti labs raksts (tests) par jauno Land Rover Discovery džipu.

Par pašu tehniku - jā, cena kož, taču tā kvalitāte un aura ir ko vērta :)

146292. viesis 2.novembris 2004 11:27
0 0 Atbildēt

o, atkal plukatas uzstājās! brauciet ar savām miskastēm un nepiesārņojiet raxtu ar saviem kuslajiem komentāriem.

146298. viesis 2.novembris 2004 11:54
0 0 Atbildēt

Vispār jau Rietumos šitiem ir reputācija, ka kvalitāte - drausmīga, nu kā to no angļiem varētu gaidīt. Tiesa, tas, ka viegli labojams (detaļas vājprātā dārgas priekš fermeru vāģa) un praktiski mūžīgs to atsver.

146310. viesis 2.novembris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

interesanti zinaat no kaa sleepjas tie armijnieki kas kaapj aaraa no dzjipa? ja vien taas nav brunju durvis, taas var nosargaat vieniigi no sniega pikaam pikoshanaas laikaa.

146312. viesis 2.novembris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

to kasinsh79 - ja vairs nevari atrast tirdzniecībā, pacieties līdz parādīsies nākošais eksemplārs, tad dodies uz AR mājas lapu un lasi ko vēlies.

146332. viesis 2.novembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

es vienkārši dievinu šos auto

146342. viesis 2.novembris 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Vispaar jau LandRoverim ir tads speical vehicles, kas iet uz pasuutijumu, tajaa skait arii armijas vaagji, un tur jau var pasuutiit gan brunjotus Defenderus gan brunjumashinas uz vinju baazes.

146353. viesis 2.novembris 2004 17:27
0 0 Atbildēt

To:viesis 02.11.2004 11:54

Laikam neesi nekad labojis anglju autinjus, ka saki ka viegli labojams. Paarsvaraa viss ir tas pat kas aci opereet caur di***. Bet nakas labaaks par Land Roveri prieksh bescelja veel nav izgudrots. Un cilveeki tieshaam saslimst ar LR, ieskaitot mani.

146357. viesis 2.novembris 2004 18:38
0 0 Atbildēt

Ko jūs te uztraucās - tas takš nav nekāds reklāmraksts vai profesionāla autožurnālista testa kopsavilkums! Cilvēks izmēģināja autiņu un ar braukšanas iespaidiem grib padalīties ar pārējiem!

P.S. Ja nepamanījāt, tad raxts ir sadaļā "Lasītāju raxti" :)

146362. viesis 2.novembris 2004 20:28
0 0 Atbildēt

lord_redford, with love :)

146370. viesis 2.novembris 2004 22:12
0 0 Atbildēt

Ta nu atradis par ko Jūsmot! Slikts tas auto jau nav, bet elektroniku, gan tur nevajag likt iekšā! Dārgs eksplutuācijā, jo ļoti bieži jāremontē, ja ar piecgadīgu Landroveri var nobraukt 10000 km neko neremontējot, tad 10001 km, kaut kas notiks!

146412. viesis 3.novembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Es tai mashiinaa nevienu miinusu nesaskatiiju. Un tie ir tikai mani personiigie iespaidi par konkreeto mashiinu. Taa naf ne reklaama, ne arii kas cits.

P.S. Baltic Motors sucks!!! Tagad buus objektiivi !? :)

146569. viesis 3.novembris 2004 22:32
0 0 Atbildēt

Stulbs raksts par to, kā tika izdarīts pārkāpums, kas noteikts LAPK 149.7(34),braukšana pa vietām, kas nav paredzētas transportlīdzeklu braukšanai. Nākamreiz notestējiet Bastejkalnā!!!!!

146573. viesis 3.novembris 2004 23:08
0 0 Atbildēt

stulbs viesis, kas neko nejedz... un kuram nekad nebus normals auto - patiesiba pat idiots!

146581. viesis 4.novembris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Stulbi ir tas, ka auto ir ok., testētājs varbūt arī ok,. bet runa ir par izvēlēto VIETU !!!!!!!!

150586. viesis 2.decembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Man ar tāda mašīnīte ļooti patiktos...

150702. viesis 2.decembris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

man ari riktiigi piedur Land Rover džipiņi. mega monstri. nevien austrunfrontes parodija nestaav klaat.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti