Rupjais policists 113

 
28.janvāris 2002 9:12

26.01. 13:36. Braucot no jaukā Zaķusalas džipu pasākuma pa Salu tiltu, ieraudzīju, ka lejā pie Krasta ielas krustojuma stāv Ceļu policijas AUDI, kā arī inspektors nodarbojās ar «ātro skrējēju» ķeršanu. Nolēmu paskatīties tuvāk, varbūt pat aprunāties…

Braucot lejā pa apli no Salu tilta uz Krasta ielu, nobremzēju pirms pašas CP mašīnas, lai nofotografētu to kontekstā ar visu situāciju (lai daži neteiktu, ka nav redzams pārkāpums). Policists ar radaru rokā, pamanījis mani bremzējam un fotografējam, pavērsa rokā esošo radaru pret mani. Nezinu, ko viņš ar to gribēja «teikt», bet sajūta bija tāda dīvaina – cik zinu, STALKER tipa radaru nav veselīgi pavērst pret cilvēku tuvā attālumā. Šis «šaušanas» fakts ir iemūžināts fotogrāfijā. Varbūt viņš tikai vēlējās mani pabiedēt? Tad notika īsts brīnums: pēkšņi Ceļu Policijas trafarētajam AUDI sāka darboties zilās bākugunis, kuras pirms tam bija izslēgtas. Laikam policisti to tikai tagad atcerējās. Var jau saprast inspektorus – ja gribas noķert pēc iespējas vairāk pārkāpēju, nepieciešams, cik labi vien var nomaskēties un šajā gadījumā zilās bākugunis ir tikai traucēklis, jo tā vadītāji taču pamanīs CP ekipāžu un ieskatīsies uzmanīgāk spidometrā… un ļoti iespējams – nepārkāps likumu. Piebraucu blakus šai policijas mašīnai, apturēju, lai pajautātu, kāpēc viņi stāv neatļautā vietā. «Ko tev vajag?» tas bija vienīgais, ko izdzirdēju no CP inspektora mutes. Otrs inspektors kaut ko rakņājās savā AUDI cimdu nodalījumā un izlikās neredzam tieši blakus piebraukušo Scorpio. Es vairākkārt jautāju inspektoriem, kāpēc viņi stāv tieši šajā vietā, uz ko atbildi nesaņēmu. Viņi mani vienkārši ignorēja. Bet ja man būtu bijusi nepieciešama neatliekama palīdzība? Ja es būtu bijis laupītāju ķīlnieks, kurš tagad mēģina lūgt palīdzību policijai? Ceru, ka arī Ceļu policijas darbinieki lasa mūsu vortālu un tagad pievērsīs uzmanību faktam, ka CP mašīnas AUDI ar valsts numuru CV 4386 ekipāža ir rupji onkuļi, kas vienkāršam autovadītājam var tikai paprasīt: ko tev vajag? Es ar viņiem cūkas kopā neesmu ganījis. Domāju, ka tāds sarunāšanās stils ar iedzīvotājiem nav atļauts nevienā instrukcijā, vai ne? Ja es viņiem tā pajautātu (ko tev vajag), tad būtu saņēmis pa seju un vēlāk saņemtu apsūdzību par pretošanos policijai vai vismaz necieņas izrādīšanu pret policiju. Vēl gribētos padomāt par likumu. Šajā gadījumā CP ekipāža pārkāpj vismaz divus likuma punktus: 89.3. apstāšanās un stāvēšana uz tiltiem, estakādēm, ceļa pārvadiem un zem tiem; 89.6. apstāšanās un stāvēšana brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5m no šķērsojamās brauktuves malas… Policistu izdarītais pārkāpums administratīvi ir novērtējams līdz 10,00 Ls. Tajā pašā laikā viņi «ķer» vadītājus par sīkumiem tos, kuri uz Krasta ielas 200m iepriekš nav pamanījuši, ka ātruma ierobežojums 70km/h ir jau beidzies. Sods – 5,00Ls. Tātad Policija var atļauties pārkāpt Ceļu satiksmes noteikumus, bet mēs nē? Un kādu piemēru rāda šie divi kungi – visas policijas vārdā mums paprasot: ko tev vajag?… iAuto redaktors Fotoaparāts no CANON centra
 
Visi komentāri
 
10341. viesis 28.janvāris 2002 9:15
0 0 Atbildēt

Sadod viņiem, sadod! Aizbrauc un uzraksti viņu šefam iesniegumu un iesniedz ar visām bildēm! Citādi tam nav jēgas! Pēc divām nedēļ prasi atbildi. To arī publicē! Tad taisnībai būs iespējas sevi parādīt!

10342. viesis 28.janvāris 2002 9:20
0 0 Atbildēt

A ko tev vajag... ? :P

10345. viesis 28.janvāris 2002 9:47
0 0 Atbildēt

Paskat, kā nostrādā masu informācijas līdzekļi un pastiprināta sabiedrībs uzmanība - pamanīja, ka tiek iebildēti un uzreiz ieslēdza zilās lampiņas.

:))

10346. viesis 28.janvāris 2002 9:51
0 0 Atbildēt

Redaktoram

Tava enerģiskā rīcība protams ir apsveicama, tikai skaties ka tev nenākas pēc tam miera labad bieži mainīt automašinas.

Tfu tfu tfu, man brīvdienas pagāja bez satikšanās ar CP

10347. viesis 28.janvāris 2002 9:56
0 0 Atbildēt

Kretiini tie CP. Nemaz nevajag ilgi braukaat pa Riigas ielaam, lai ieraudziitu paarkaapumus no vinju puses. Katru dienu tas ir redzams. Kaapeec tad vajadzeetu buut pozitiivai attieksmei pret siem sunjiem? Tikai kaadas ir sankcijas no vinju ''papinju'' puses.(taa es dzirdeeju sakaam CP mani nokjerot un uzliekot sodu, jo redzi ''papinjsh'' ir uzlicis plaanu!!!!) Varbuut tieshaam shaadus rakstus pa taisno vajadzeetu iesniegt ''papinjiem'' un tad atbildi par sankciju uzlikshanu pupliceet.

Taa turpini, redaktor, lai tauta zin kaa uzvedas CP. (kautgan tas jau sen visiem zinaams)

10348. viesis 28.janvāris 2002 9:56
0 0 Atbildēt

Nekas jau netika panākts! Viņi par to sodu nesaņems. Variet būt droši. Es vairs neticu likuma spēkam, jo pašā augšā arī pārkāpj likumu un atklāti iedzīvojas uz amata rēķina.

10350. viesis 28.janvāris 2002 10:15
0 0 Atbildēt

Tas bildes un tekstu redaktoram vajag ievietot Dienas, speciaalaa CP slejaa, tad to noteikti izlasiis CP papins un efekts bus lielaaks!

10351. viesis 28.janvāris 2002 10:24
0 0 Atbildēt

To Redaktors: Viss ir pareizi un tas ir labi ka ir iespējams piespiest Policistu ieverot CSN. Vienīgais: kāpēc viņiem bija jāatbild Skorpio vadītajam "kāpēc viņi stāv neatļautā vietā". ;)

10357. viesis 28.janvāris 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Jā, šajā vietā un mazliet tālāk uz Krasta ielas, kur viadukts griežas augša uz Salu tiltu viņi stāv bieži, mani arī tas reāli bessī ārā! labs foto, cerams, ka viņu boss arī šo lasa un iespējams "aprunāsies" ar šie pārkāpējiem! Nebūtu slikti, ja balstoties uz šīm bildēm, kāds cits inspektors viņus abus sodītu... haha utopija!

10358. viesis 28.janvāris 2002 10:49
0 0 Atbildēt

-jaa un kur ir zinjojums iesniegts CP, lai mees te varam palasiit atbildi,

-nu nav korekti vinjus saukt par onkuljiem, lai vai kaada ir redaktora att. nu beidzot tachu, ja grib no citiem sanjemt laipniibu un korektumu nu vajadzeetu iemaaciities pasham taadam buut. teikshu taa lasot redaktora rakstus radies iespaids par ljoti viegli ievainojamu un juutiigu cilveeku, kuru nezheeliigi visi apbizho, bet varbuut vietaa teiciens nedari citiem to, ko pats negribi sanjemt pretii. Un veel, kaapeec CP vajadzeetu katram atbildeet uz ne au dziiviibu un naavi izskjiroshiem jautaajumiem. Nu ir jau tie CP taadi pashi cilveecinji un vismaz manaa pieredzee, kad nu patiesi vajag vinju paliidziibu tad jau tomeer to sanjemu, jo pati esmu bijusi pietiekoshi pieklaajiiga bez viizdeguniibas piegarshas.

10359. viesis 28.janvāris 2002 11:02
0 0 Atbildēt

daļēji piekrītu viesim, jo poli4i vien cilvēki ir. Ko var gribēt, viņiem čurās uz galvas un viņi teiks, ka lietus līst?

10362. viesis 28.janvāris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Ja vinji ir vienkaarshi cilveeki, tad lai arii izturaas kaa VINKAARSHI CILVEEKI, nevis juutas BAIGIE NEAIZSKARAMIE, savas zaljaas vestes uzvilkusi.

Ja vinji ir cilveeki, tad jau jaaieveero tie pashi likumi, kuri jaaieveero CITIEM cilveekiem.

Manupraat likums visiem viens......vai es tomeer kljuudos.

AutoNets

10370. viesis 28.janvāris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

AutoNets, Tu kļūdies - dažiem likums ir vienādāks :)

Bet ne jau par to. Šajā gadījumā piekrītu tiem, kas iesaka Redaktoram šīs fotogrāfijas kopā ar iesniegumu nodot CP vadībai un pieprasīt izvērtējumu. savādāk visām šīm sarunām nav nekādas jēgas, ja nu vienīgi kādam paliek vieglāk, jo izgāztas dusmas.

Tāpat savā ziņā taisnība ir tiem, kas izsakās par to, ka kādēļ gan policistiem Redaktoram būtu jāattaisnojas. Varbūt ir vērts viņus informēt, kas ir kas un kur viņi var paraudzīties uz sevi no malas, un tālaķ atbilstoši arī rīkoties. Citādi tāda tukša mutes kultīšana vien sanāk. Runāt protam visi skaisti......

10375. viesis 28.janvāris 2002 12:30
0 0 Atbildēt

Nu stavot saja vietaa varetu ari piemerot so te!!!

122.2 pants. Satiksmes noteikumu pārkāpums, kura dēļ radusies avārijas situācija

Par satiksmes noteikumu pārkāpumu, kura dēļ radusies avārijas situācija, tas ir, citi kustības dalībnieki bijuši spiesti krasi mainīt ātrumu, kustības virzienu vai veikt citus pasākumus savas drošības vai citu personu drošības garantēšanai,- uzliek naudas sodu no piecpadsmit līdz simt latiem vai atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz laiku no trim līdz sešiem mēnešiem.

10376. viesis 28.janvāris 2002 12:37
0 0 Atbildēt

nu nez, nez... piekriitu jau arii es tam redaktoram shoreiz, tikkai pac jau vainiigs, ka saaka lekties... vajadzeeja novietot savu auto atljautaa vietaa pienakt pie policistiem un uzdot shos svariigos jautaajumus... tad arii vareetu kasiities... es to polichu vietaa buutu paprasiijis redaktoram dokumentus un sodiijis vinju par to ka piestaajis blakus policijas auto traucee satiksmi, rada sastreegumu, noteikti nebija piespraadzeejies braukaa ar netiiraam Nr. ziimeem utt. :)

10377. viesis 28.janvāris 2002 12:38
0 0 Atbildēt

to Redaktors: foršs raksts, profesionāli veikts darbs, apsveicu! Tā turpināt.

Kas tur ir ar to Stalkers kaitīgumu, neēsmu neko dzirdējis?

100% viesis 2002-01-28 12:30:57

10378. viesis 28.janvāris 2002 12:43
0 0 Atbildēt

varu tikai piebilst, ka visi polichi naf vienaadi... es 5as naktii ap pulksten 1:00 domaajot, ka policija gulj veicu neatljautu kr.pagriezienu no Astras ielas uz A.Deglava ielu ar auto kuram nav izieta TA + nebiju piespraadzeejies... nu izraadiijaas ka vinji negulj... vareeju protams kasiities, ka vinji staav sab.transp.pietura bez baakuguniim utt. bet kad es laipni atvainojos un uzreiz teicu ka zinu kapeec mani aptureeja... paskaidroju ka tepat dziivoju un gribeeju aatraak nokljuut maajaas mani vienkaarshi palaida noveelot laimiigu celju... es patiesi biju prieciigs un no sirc pateicos CP amatpersonai kura pienjeema shaadu leemumu... wot!

Redaktors 28.janvāris 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Patīkami, ka CP ir arī iejūtīgi un kārtīgi darbinieki!

10383. viesis 28.janvāris 2002 12:48
0 0 Atbildēt

Redaktor, man liekas vajadzēja precīzāk uzrakstīt to kādā veidā (formā) viņiem jautāji par to pārkāpumu. No tā mēs, iAuto lasītāji, varētu labāk spriest par visu šo lietu. Varbūt tas bija nekorekti uzdots jautājums uz kuru ne tikai CP tā atbildētu, bet gan katrs no mums?

Un tās bākugunis laikam tika ieslēgtas tāpēc, lai Tu saprastu ka Tu viņiem liecies aizdomīgs. Un ja neapstātos pie viņiem, drīzāk viņi Tev vēl pa skaļruņiem izbļautu: "Scorpio vadītāj apstājieties!"

Redaktors 28.janvāris 2002 13:02
0 0 Atbildēt

Neviens vispār necentās mani uzklausīt.

Starp citu zilas bākugunis nenozīmē, ka man pie viņiem būtu jāapstājas, bet gan tikai to, ka man vajadzēja būt gatavam apturēt, ja nepieciešams.

10387. viesis 28.janvāris 2002 13:04
0 0 Atbildēt

zilaas mirgojoshaas noziimee to ka jaauzmanaas nevis kautkaa jaariikojas... piekriitu redaktoram...

10393. viesis 28.janvāris 2002 13:19
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis ir sekojoss: Sitos zeninus vajadzetu pamacit kulturai!

Parak vini ir izlaidusies, katru ritu ed glaunas brokastis Aladina,pusdienas LIDO,bet vakarinas biezi mielasto vel glaunakas vietas!Esmu redzejis savam acim neskaitamas reizes!Cik tas maksa? Videji diena viens CP noed 5-8Ls, cik tad viniem ir alga?

Juris Benedikts

10394. viesis 28.janvāris 2002 13:21
0 0 Atbildēt

a tu uzriiko vinjiem kursus... ja tik gudrs esi...

10395. viesis 28.janvāris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

Kas māk, tam nāk..un nav ko skaitīt naudu citu makā. Stulbi kaut kā tas izskatās.

10397. viesis 28.janvāris 2002 13:23
0 0 Atbildēt

Sveiki, autovadītāji!

Es esmu autovadātājs (ar aplieciibu) tikai divus gadus. Mani sestdien pirmo reizi ceļu policisti izcakarēja. Esmu nolēmis pārsūdzēt viņu lēmumu un to arī darīšu. Varbūt, kads var palīdzēt ar labiem ieteikumiem! Ceļu policisti - jūs esat ieguvuši vēlvienu "labu draugu" - saturieties!!!

Ja kas forester@inbox.lv

10401. viesis 28.janvāris 2002 13:28
0 0 Atbildēt

forester: kontaktejies ar iAuto vai CERTUS vai TEMĪDA, Tev palīdzēs!

10408. viesis 28.janvāris 2002 14:27
0 0 Atbildēt

Manuprāt Redaktoram tiešām nevajadzēja pašam tur apstāties, jo pa to viņu varēja arī sodīt. Prātīgāk būtu nevis jautāt kāpēc, bet aizrādīt ka, un ka foto var arī publicēt. Tad viņi no turienes pazustu ļoti ātri. Piekrītu ka likumam vajadzētu būt visiem vienādam. Citādāk sanāk ka ja CP var brauk kā vien grib, tad jau arīmēs varam tā darīt un satiksmes noteikumu grāmatiņu pakārt uz nagliņas mājiņā ar sirsniņu.

Redaktors 28.janvāris 2002 14:31
0 0 Atbildēt

Uzmanību: es (redaktors) neapstājos un nestāvēju. Es tikai apturēju auto. Nekādas darbības saistītas ar pasažieru iekāpšanu, izkāpšanu, kravu utt. es neveicu. Es vienkārši apturēju auto, kas NAV AIZLIEGTS. Un mans jautājums bija domāts kā aizrādījums, ka viņi PĀRkĀPJ likumu. Pat zilo gaismu lietošana šajā situācijā ir pārkāpums:

32. Iedegtai mirgojošai zilai bākugunij bez ieslēgta speciāla skaņas signāla ir tikai brīdinoša nozīme. To var izmantot, brīdinot par nelaimes gadījumu (ceļu satiksmes negadījumu u.tml.), kā arī pavadot transportlīdzekli (kolonnu).

Vadītāji, kuru transportlīdzekļiem ir iedegta mirgojoša zila bākuguns bez ieslēgta speciāla skaņas signāla, nedrīkst pārkāpt šo noteikumu prasības, izņemot apstāšanās un stāvēšanas noteikumus. (CSN)

10410. viesis 28.janvāris 2002 14:32
0 0 Atbildēt

Taa tikai taa...vajag veel vairaak TOS CP patracinaat un uzriikot taadas kaa mediibas, kas vairaak atklaas CP paarkaapumus sanems balvu, vai kaut ko taadu, lai iedrosinaatu vadiitaajus un vienreiz menti straadaas pec likuma..Redaktors ir malacis-arii man vinsh sniedza paliidziibu...

Redaktors 28.janvāris 2002 14:32
0 0 Atbildēt

Es redzēju, ka šajā gadījumā netika veiktas nekādas operācijas, kas būtu saistītas ar avāriju, kolonnu pavadīšanu... Viņi vienkārši stāvēja...

10415. viesis 28.janvāris 2002 14:47
0 0 Atbildēt

nu aizmirsaas iesleegt uz reiz taas gaismas... paldies redaktoram ka atgaadinaaja... paliidzeesim muusu CP... ne jau visiem pietiek naudinjas lai nopirktu biezpienu, kas esot tik laps atminjas uzlaboshanai... :P

10416. viesis 28.janvāris 2002 14:51
0 0 Atbildēt

mjaa..... tiem kas grib griezties CERTUS vai TEMIIDA autoritatiivi pazinjoju! Ja juusu gadiijums ir nopietns, tad jums kvalitatiivi paliidzees jebkursh juridiskai birojs... ja kaads nieks Ls10.- veertiibaa, tad shiem mineetajiem birojiem juus sapikjosiet tik daudz neko nesanjemot pretiim, ka.... nu buutiibaa es dariitu taapat, kaapeec nenjemt naudu ja ir loshi kas maksaa... galvenais naf taisniiba, bet reklaama ko juus ar savaam lietaam shiem birojiem taisaat bezmaksas... :) tb pashi par to arii maksaajat... :)

10427. viesis 28.janvāris 2002 15:10
0 0 Atbildēt

anti-reklamnaja pauza????????????????

10429. viesis 28.janvāris 2002 15:14
0 0 Atbildēt

A kas Tu Dzhipo, policista k-gs vai? Laikam viens no tiem kas sēdēja tajā nelaimigajā autiņā.

10430. viesis 28.janvāris 2002 15:16
0 0 Atbildēt

nea...... neuzmineesi

taac pac autovadiitaajs kaa tu

...... es tik vinjus censhos saprast un nelekties ja esmu paarkaapis.....

10431. viesis 28.janvāris 2002 15:16
0 0 Atbildēt

Vai tomēr tas ar to radaru rokā, kurš gribēja redaktoram iešaut. Nu Dzhipo izkrati sirsniņu.

10432. viesis 28.janvāris 2002 15:18
0 0 Atbildēt

es shauju ar DAEWOO un parasti traapu... :P bet policis neesu un nekad nebuushu.... kljanus mamoi... :P

10433. viesis 28.janvāris 2002 15:18
0 0 Atbildēt

sorry neizlasiju visus komentus, bet tavu pēdējo.

10443. viesis 28.janvāris 2002 15:39
0 0 Atbildēt

Redaktors 2002-01-28 13:02:04

Kāpēc esi pārliecināts, ka zilās ugunis ieslēdza tāpēc, ka CP saprata savu pārkāpumu?

P.S.: Un vispār tas mans teiktais par bākugunīm iepriekš (12:48:..) ir joks (tipa nav nopietni domāts)

10444. viesis 28.janvāris 2002 15:45
0 0 Atbildēt

Dzhipo 2002-01-28 13:04:05

Vai tad manā komentā teikts par rīkošanos? (cik saprotu tas bij domāts man?)

Ko vari teikt par 'Ford Thunderbird' ? Atceros teici, ka visi Ford grab un nav mašīnas...

10448. viesis 28.janvāris 2002 16:07
0 0 Atbildēt

2 thander

10449. viesis 28.janvāris 2002 16:11
0 0 Atbildēt

2 thander

sory... rokas notriiceeja... :P tas ir amerikaanis... vinji mazaak grab bet sliktak turaas uz celja... es braukaaju 2 gadus ar EXPLORER, nobraucu paari 100000km... tai mashiinaa tika ieguldiita milzu nauda... apkopees, benziinaa, rezerves daljaas... vinja tika njemta 0 no Baltc motors... nju neko lapu nevaru pateikt ne par vienu amerikaanju mashiinu, iznjemot to ka vinjaas ir komfortabli seedeklji... tas laikam saistiits ar to ka amiishiem ir taadas pashas pakaljas kaa mums... :P

10450. viesis 28.janvāris 2002 16:13
0 0 Atbildēt

Tas bija labs raksts! Man patika ari viens televizijas raidijums pa to ka policisti savas automasinas novieto aizliegtas vietas un na automasinam izieta tehniska apskate. Uz jautajumu apec nav izieta tehniska apskatev policists atbildeja "zachem man mane nuzno?"

10460. viesis 28.janvāris 2002 16:24
0 0 Atbildēt

Palasot epriekšējos komentus tik tiešām arī man radās jautājums: Kā CP darbinieks var atļauties katru dienu ieturēt pusdienas piem. "Lauvas Namā"(mani novērojumi), apmēram Ls 2,5 par reizi!!??

Viņi taču saņemot mazas algas -vidēji 150Ls. Es saņemu vairāk, bet nevaru to atļauties. Varbūt kāds to var izskaidrot?

10463. viesis 28.janvāris 2002 16:29
0 0 Atbildēt

Ļoti liela drosme un varonīga rīcība no redaktora puses. Tā blakus apstāšanās CP auto jau nu bija paaugstināta riska rīcība. Nu, tagad centīsimies sagaidīt iAuto lapā atbildi no 2000.g. "par labiem darba rezultātiem" godalgotā policista A.Jirgena.

Bet vispār, varētu ieteikt Ļ.cien. iAuto redaktoram ,varbūt kopā ar žurnāla AUTO redakciju sarīkot akciju" Diena ar foto aparātu un ceļu policistu", kur visi autobraucēji, kuri paši ievēro CSN , nofotografētu CP , kad viņi klaji šos noteikumus ignorē. Varētu iznākt itin laba kolekcija, kuras materiālus izlases kārtībā publicētu žurnālā, presē un iAuto lappusē. Kā piemēru minēšu Vāciju. Tur amatiera vai žurnālista uzņemts foto vai video kurā redz, ka CP brigāde pārkāpj CSN, ir pamats skandālam pilsēt assetvaros. Mazpilsētās šads foto būtu visās avīzēs. Sekas - policistiem būtu visas iespējas meklēt darbu citur.

Esmu pārliecināts, ka mums, godīgajiem autobraucējiem, būtu jāizvirza CP kategoriskas prasības: PIRMS kaut ko prasīt citiem, CSN cienīt un ievērot pašiem.

Patīkami, ka arī IeM cien. M.Segliņa k-gs asi noreaģēja jautājumā par teh. apskatēm. Bet viņš aizmirsa pateikt, ka prasības ( arī no morālā aspekta skatoties) attiecas arī uz visu veidu policistu personiskajām automašīnām, ar kurām policisti brauc uz darbu - un reizēm izmanto darba vajadzībām,patrulējot.

10465. viesis 28.janvāris 2002 16:32
0 0 Atbildēt

Dzipo

Da nē, es domāju par 'Ford Thunderbird'. Dzirdēts, ka tas ir labākais Fords... Rīgā tādus es redzēju kādus < 5 gab

10469. viesis 28.janvāris 2002 16:35
0 0 Atbildēt

filips, vai novērējumos vienmēr figurē vienas un tās pašas sejas?

10472. viesis 28.janvāris 2002 16:39
0 0 Atbildēt

2 Thander

es jau tevi sapratu... sorry nenjemos spriest par auto ko nesinu... pastaastiiju savu viedokli, kas radies pieredzes rezultaataa... varbuut kaadam liks aizdomaties peerkot shaadu auto...

10478. viesis 28.janvāris 2002 17:01
0 0 Atbildēt

Cleerai

Tā viš i! Jāsāk būs fočēt, stādīt grafiku un sūtīt uz VID:)

10482. viesis 28.janvāris 2002 17:12
0 0 Atbildēt

Filip, neiazmirsti noskaidrot, vai gadījumā kādam no viņiem nav nomiris Amerikā onkulis un atstājis prāvu naudas summiņu?? :)

10485. viesis 28.janvāris 2002 17:24
0 0 Atbildēt

Beidziet chatot! Baigi mums tas interesee

10496. viesis 28.janvāris 2002 18:21
0 0 Atbildēt

neinteresee nelasi! ignoree to, kaa mees ignorejam Tevi... :P

10510. viesis 29.janvāris 2002 9:00
0 0 Atbildēt

Ja darīt nav ko, var rakstīt visādus marazmus. Raksts ir stulbs, rakstītājs vienkārši ir gribējis izlekt. Mums ir pilns problēmu, kas brēktin brēc, bet šitas atradis paspīdēšanas veidu! Droši vien pašu par sūdiem pie stūres CP ir nolikusi pie vietas, tagad tēlo ŠErloku un RobinHudu.

10511. viesis 29.janvāris 2002 9:04
0 0 Atbildēt

nepatīk nelasi, anabuk!!!!!!

Internetā ir vēl daudz ko lasīt

10520. viesis 29.janvāris 2002 9:44
0 0 Atbildēt

Cleera

Ja ķādam no viņiem amerikā būtu naudīgs onka, tad viņš pats to noteikti sen būtu piebeidzis:)

Ja kādam viesim kaut kas nepatīk tad mums tas ir pie kājas, saprati viesi:|

10521. viesis 29.janvāris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Galdniekam!

Komentāri tāpēc jau ir domāti, lai izteiktu savu viedokli. Tāpēc anabukiņ pieturi muti, tavu viedokli es nekomentēju.

10525. viesis 29.janvāris 2002 9:54
0 0 Atbildēt

filips, tā protams ir varbūtības teorija :)) bet jebkurā gadījumā, lai pierādītu kādu izvirzīto apsūdzību, pamatā jābūt reāliem faktiem :)

10534. viesis 29.janvāris 2002 10:27
0 0 Atbildēt

Pēdējie seši komentāri nav par raksta tēmu. Vēlos īsi komentēt, ka esmu ievērojis, ka daļa CP ierindnieku, kuri regulāri Statoilā dzer kafiju - par to nesamaksā operatorei. Interesanti !!! Iesaku to pavērot arī pārējiem autobraucējiem. Nav brīnums, ka arī pieminētajos LIDO visa ēšana notiek pa brīvu. Padomju laikos tā bija sistēma. Atceros, ka tajos laikos,kad strādāju prokuratūrā, OBHSS miliči ( pašreizējai ekonomikas policijai līdzīga struktūra) mani kādreiz uzaicināja uz lepnu krogu.Visa ēšana un dzeršana notika----par brīvu. Lai negrautu PSRS prokuratūras prestižu, ar miličiem uz krogu vairs negāju... BET ,vai varam būt pārliecināti, ka šodien vairs tā nav?

10543. viesis 29.janvāris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

Tu esi idiots, kuram nav ko darīt! Tiešām žēl, ka viņi tev neielika pa seju!

10544. viesis 29.janvāris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Varam būt pārliecināti ka nē. Pats esmu bijis tam liecinieks.

Cleerai

Kad būs apsūdzība, tad būs fakti. Pagaidām kā saka"fakti na ļico".

10547. viesis 29.janvāris 2002 11:13
0 0 Atbildēt

"Piebraucu blakus šai policijas mašīnai, apturēju, lai pajautātu, kāpēc viņi stāv neatļautā vietā."" Es vairākkārt jautāju inspektoriem, kāpēc viņi stāv tieši šajā vietā, uz ko atbildi nesaņēmu. " Ja vairakkaart jautaaja, tas noziimee, ka piebraukshana un staaveeshana blakus policijas mashiinai aiznjeema kaadu laiku. Vai tad, aiznjemot nu jau gandriiz divas braukshanas joslas, veel vairaak netiek trauceeta paareejaa satiksme???

Redaktors 29.janvāris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

Trīs reizes pajautāt dažus vārdus gan neaizņem daudz laika :))

10561. viesis 29.janvāris 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Policisti taapat kaa krievi labi ir tikai mirushi !

Ieniistu CP un vienmeer censhos vinju izchakareet, kas man paaris reizhu arii ir izdevies :)

Parasti tas beidzas ar to ka darbinieks tiek izsaukts pie shefa un vinjam tiek likts atyvainoties man personiigi !

Taadu briizhu deelj ir veerts pachakareet savu un vinju veseliibu :)

10563. viesis 29.janvāris 2002 12:52
0 0 Atbildēt

Nu gan Tune-L ir nikns... Ienist jau nu gan nevajag... Un par mirsanu: mulkibas, bez CP butu vel sliktak!

10564. viesis 29.janvāris 2002 12:55
0 0 Atbildēt

Te nu gan ir ņemšanās! Redaktoram žetons par "karstu " rakstu!

10565. viesis 29.janvāris 2002 12:55
0 0 Atbildēt

Tune-L, brīnumjauks komentārs, atradi ar ko lielīties - pazīšanās pie augstākām amatpersonām. Godīgi sakot, gribās Tev par šo komentāru pateikt rupji , un ne tikai policijas, bet arī krievu saistībā - žēl ka maza nenomiri

10567. viesis 29.janvāris 2002 13:05
0 0 Atbildēt

Nu kā tad tā, cienijamie "Jāntārpiņi"! Vai tad sviestiņš uz maizītes Jums šķiet tāds plānāks?

Estētiski Jūs esiet diezgan pievilcīgi, bet kā ir ar to ētisko pusi!

Laikam jau viņi vēl tikai mācās, t.i., iziet praksi un smeļas pieredzi. Varbūt viņiem vajadzētu apmeklēt kādus saskarsmes kursus.

Ja jau nav naudiņas priekš gudrām grāmatām vai kursiem, tad, varbūt autobraucēji varētu "samesties" vai ziedot, tikai atveriet kontu kur ieskaitīt ziedojumu!!!!!!!

10568. viesis 29.janvāris 2002 13:17
0 0 Atbildēt

Šo 6-dien ap 22 pa samērā vienmuļu līkumotu ceļu Rīgas tuvumā, braucot ar 90 , kur atļauts 50 (man nezināmu iemeslu dēļ), piezīme- ceļš slidens, kādu brīdi aiz manis 200 m braucošā mašīna ieslēdz savu zili-sarkano salūtu! Apstājos. Tā un tā. Uz radara 86. Pūšu 0,56. Pilna programma! Es negribu iedziļināties oficiālā soda rēķināšanā, bet uzzinot ka man autiņā ir gadu vecs bērns, -palaida par ierasto piečuku! Es uzvedos pilnīgi zolīdi un ar pašcieņu, pat necentos pierādīt, ka viņiem uz šāda slidena ceļa naktī nav tiesību ķert ar radaru, jo kad tad lai ātri brauc, ja ne ziemā? Bet tomēr liels paldies, ka ir tomēr cilvēciski policisti. Pēc likuma man būtu jābrauc atpakaļ uz Rīgu-uz ekspertīzi,-bet kā tad bērns? Lai vairāk būtu tādi p, kas skatās uz dzīvi reāli, nevis sausi likuma kalpi!

10590. viesis 29.janvāris 2002 13:58
0 0 Atbildēt

Clera, kas tad tev šodien? Ko nelabu apēdi. Nu biki jau nesakarīgi Tune L izteicās, bet tu uzreiz uzsprāgi. Neņem visu tik ļoti personīgi:)

10593. viesis 29.janvāris 2002 14:07
0 0 Atbildēt

Filips, nu diezin vai Tu katru dienu staigā ar amerikāņu smaidu sejā. Personiski neko netveru, kaut arī pēc būtības būtu iemesli.

Bet nesatraucies, Kašpirovska seanss man noteikti nav vajadzīgs :)

10595. viesis 29.janvāris 2002 14:08
0 0 Atbildēt

Cleera

Pasarg die`s:)

10597. viesis 29.janvāris 2002 14:16
0 0 Atbildēt

filips, kā tur bija...sargā sevi pats, tad arī dievs sargās :)

10603. viesis 29.janvāris 2002 14:38
0 0 Atbildēt

To Martiness

1.Tu esi negudrs, ka brauc ar auto dzeeris (vienalga cik...)

2. Veel negudraaks, jo mashiinaa bija beerns

3. Tie CP neskatiijaas uz dziivi reaalaak, bet tu biji vienkaarshi kaarteejais slaucamais objekts, ja vinji tevi buutu atlaidushi beerna deelj, tad buutu izdariijushi to bez taa 5iisha!!

Par to, ka aatri braukt ziemaa ir forshaak piekriitu......

10617. viesis 29.janvāris 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Vispaar arii pashvaldiibas p-cisti nav labaaki. Vinji pashi nostaajaas paraleeli auto rindai, kas staaveeja neatljautaa vietaa un sodiija visus (bez auto vad. klaatbuutnes), lai gan pashi tajaa pashaa laikaa paarkaapa noteikumus UN radiija biistamu situaaaciju paareejiem, jo apbraukt vinjus vareeja tikai pa tramvaja sliedeem.

10619. viesis 29.janvāris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

Es labāk paklusēšu, lai neizteiktos par braukšanu dzērumā ar bērnu mašīnā..........Mūsdienu tēva paraugs, ibio

10627. viesis 29.janvāris 2002 17:56
0 0 Atbildēt

Martiness, tad nu gan varonis sajâ situacijâ bûtu labâk Tevi sodijusi. Vismaz pârietu, varbût, veeleesanâs braukt dzeerumâ, un vel ar bernu masinâ. Ceru, ka izdariji secinaajumus...

10634. viesis 30.janvāris 2002 8:24
0 0 Atbildēt

Secinājums: vai tu pārkāp CSN, vai arī brauc godīgi- tevi tāpat kādreiz sodīs. Tad labāk es dienā pārkāpju CSN par kādiem 100-200 Ls, tad man vismaz, kad soda - ir morāls gandarījums un īpaši uz CP neļaunojos. Turklāt mašīnu droši vadu arī līdz 1,5 prm, tā kā sevi par "dzērušu" neuzskatu. Turklāt ir tāds likums - jo vairāk tu esi dzēris,- jo lielākas iespējas ka viss būs OK. Bet 0,56- tas vienkārši ir viens alus un zakon podlostji!

10639. viesis 30.janvāris 2002 9:05
0 0 Atbildēt

mani Liepājā divi *******i nosauca par zeku tikai tapec ka braucu ar mersi. Jo tanī mirkli kad pajautāju vai ir kadas problēmas un kāpēc mani dati tiek pārbaudīti tad skanēja rupja atbilde TU IZSKATIES PĒC ZEKA

Ta ka ne tikai Riga ir stulbi un neizglitoti policisti.

10667. viesis 30.janvāris 2002 10:22
0 0 Atbildēt

Visiem tizlajiem sukatajiem vajag sadot pa seju!!! CP sucks!!! Visi vinji ir aprobezhoti dirseji. Ja redzat kadu - atspardiet - paliks labak. Ceru, ka sho rakstu un komentarus lasa DAUDZ mentu, ka ari tinishi, kuru sapnis ir kljut par mentu.

10684. viesis 30.janvāris 2002 10:57
0 0 Atbildēt

to Martiness:

...Bet 0,56- tas vienkārši ir viens alus un zakon podlostji!...

Cik liels tilpums bija tam zakon podlostji? - 0.5?

10709. viesis 30.janvāris 2002 12:49
0 0 Atbildēt

Atšķirībā no ubju man nav 0,5 prm asinīs no dzimšanas! Tādēļ vienmēr varu atļauties izdzert puslitru alus. Man žēl, ka ubju nevar dzert - ko tad lai dara, lai tik špricē! Redzēs kādi ubju bērni - no šļircēm un slepkavām nekas jau labs nevar sanākt, ja vispār var!

10721. viesis 30.janvāris 2002 13:53
0 0 Atbildēt

Muti kranci, vieta merga laizi kājas.

Savus dauni ar maniem bērniem nesalīdzini.

10731. viesis 30.janvāris 2002 14:23
0 0 Atbildēt

Ja ubju arī dzīvē ir tik rupjš - sorry, man žēl tevis. Liela mute- mazs p...

Redaktors 30.janvāris 2002 14:28
0 0 Atbildēt

Nomierinieties, kam negadās! Netaisiet flame.

10750. viesis 30.janvāris 2002 15:22
0 0 Atbildēt

Nē kapēc, lai jau paplosās. Man tīri jautri te palasīties.

No puslitra alus gan ne problēmas ne promiles nevarētu būt.

Ja nu vienīgi Cleerai vai UBJU:)(jox)

10760. viesis 30.janvāris 2002 15:47
0 0 Atbildēt

filips, nekustini to, ko nevajag kustināt (nejox)

10782. viesis 30.janvāris 2002 16:32
0 0 Atbildēt

Nu, nu - daži jau novirzījušies no tēmas. Varbūt, REDAKTORAM varētu ieteikt izveidot speciālu lappusi, kur reģstrētajiem iAuto lietotājiem vienam otru lamāt. Galu galā - šajā lappusē runa gāja par policistu rupjību. Esmu pārliecināts, ka rupju CP darbinieku Latvijā ir daudz, un mūsu kopējais mērķis būtu viņus izgaismot.

Starp citu, interesanta ziņa. Mans kolēģis nupat atgriezās no Klijānu ielas ''razborkas'', un bija stipri pārsteigts, ka tur strādājošie nepārzin aritmētiku 1.klases skolnieka līmenī - neprot saskaitīt divciparu skaitli un vienciparu skaitli. Tiesības poliči viņam bija atņēmuši par to, ka nedega numura apgaismojums... ( auto bija bez test-kompjutera) VOT, tā !!!

/ augstāk minēto varētu arī kvalificēt kā kārtējo CP rupjību /

10793. viesis 30.janvāris 2002 17:26
0 0 Atbildēt

viesis, šeit Tu redzi to otru pusi, ar ko ikdienā sastopās CP - autobraucējus...............

10796. viesis 30.janvāris 2002 17:45
0 0 Atbildēt

Atvainojos Cleera, bet ja tas attiecas uz manu komentāru/16:32/, tad īsti neuztvēru Tavu īso filozofisko komentāru... ???

10819. viesis 31.janvāris 2002 9:19
0 0 Atbildēt

Martiness

Rupjš es esmu pert kretiniem un lopiem kam dzert un braukt ir normāls pasākums.

Labāk nelielies ar savu sviestu.

redaktor gadās tikai kretīniem, un bezatbildīgiem cilvēkiem.

Izskatās ka redaktors atbalsata dzeršanu pie stūres ar savu komentu kam negadās!?

tad jau redaktors ir no tas pašas sugas kā CP, auro par ceļu satiksmes drošību atbalstot visādus lopus "kam negadās"

Redaktors 31.janvāris 2002 9:28
0 0 Atbildēt

Es to vārdu negadās biju domājis par lamāšanos... Es esmu 100% pret braukšanu dzērumā!

10842. viesis 31.janvāris 2002 10:10
0 0 Atbildēt

Kam negadās :)

10846. viesis 31.janvāris 2002 10:21
0 0 Atbildēt

Vai tik UBJU un redaktors grib teikt, ka nekad nav braukushi dzeerumaa? SVIESTS ! Par deputaatiem vinjus ar shaadiem tekstiem!

10854. viesis 31.janvāris 2002 10:38
0 0 Atbildēt

viesi (16.32) īsā piezīme bija domāta tajā saistībā, ka , paskatot ies vortāla lietotāju attieksmi vienam pret otru, var izdarīt secinājumu, ka izbraucot ielās un satiekoties ar cp darbiniekiem, tā varētu būt tāda pati.

10870. viesis 31.janvāris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Viesis /16.32/ Paldies Cleerai ! Sapratu un piekrītu.

Drīzā laikā gatavojos ''pierakstīties'' vortālā un kļūt tā reģistrēts lietotājs - Bij.izmeklētājs.

11005. viesis 1.februāris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

Arī es esmu šo ekipāžu tur redzējis. Tā droši vien ir viņu pastāvīgā peļņas vieta. Ko par to saka viņu priekšnieks???

11007. viesis 1.februāris 2002 11:31
0 0 Atbildēt

Vakar vēlu vakarā pārliecinājos par to, ka arī policisti tiešām ir tikai cilvēki. Ap 24-iem braucu mājup pa Basteja bulvāri. Tamtaram - policists ar zizlīti, stājaties malā. Apstājos. Nācās pagaidīt pāris minūtes, kamēr palaida iepriekšējo vadītāju. Amata un vārda , uzvārda nosaukšana gan izpalika, jo pienākot pie mašīnas, policistam uzreiz iedevu mašīnas dokumentus. Apgāja ap mašīnu un tad nostājās pie mana loga. "Nu, kundzīt, kā ar alkoholu? Neesat lietojusi??" Mana atbilde protams bija - nē. "Būs jau pirmo reizi jātic Jums uz vārda.", koķeti smaidot attieca policists. No manas puses protams sekoja piedāvājums, ka es jau varu iet un papūst arī trubiņā. Uz ko policists samulsa un atrunājās, taču nē, es takš tāpat jums ticu. Nu lūk, vai tad tā nav cilvēciska attieksme - koķetēšana ir viens no cilvēciskuma momentiem :PP

11024. viesis 1.februāris 2002 13:23
0 0 Atbildēt

Es jau nesmu gejs :))

Viesim - Nezinu kā tur redokrors, bet es piestūres ierēbis principiāli nesēstos.ja nu vienīgi kādam būtu dzīvība jāglābj.

Pagaidām man nav vel bījusi iespējas kādam glābt dzīvīgu.

11025. viesis 1.februāris 2002 13:24
0 0 Atbildēt

Es jau nesmu gejs :)) bija domāts attiecībā uz Čleeras piedāvājumu koķetēt ar CP.

11027. viesis 1.februāris 2002 13:44
0 0 Atbildēt

Novēlu tuvredzīgajiem aizbraukt uz ASV un apskatīties, kā tur poliči slēpjas un izmanto gan tiltus, gan zaļo zonu, lai atklātu ātrumpārkāpējus. Autopoličiem pat dienesta mašīnas ir tādā krāsā, ka pa gabalu tās grūti pamanīt, mani glāba tikai veiksme un zaļās vestes arī tie nenēsā. Pie mums diemžēl pastāv vēl joprojām uzskats, ka paši varam darīt, ko gribam, pat publicēt un rakāties pa poliču dienesta instrukcijām. Visatļautība ir tikai no tā, ka sodi ir vienkārši smieklīgi, un vēl tos pašus apstrīd, jo policists padarīts par beztiesisku zaļu izbāzeni uz ceļa, kas tiek lamāts un sunīts. Ar kādām tiesībām autopaparači apstājās uz viadukta elementa ar stulbiem jautājumiem. Cilvēki strādāja un pildīja savus pienākumus, par viņu attieksmi, tas ir cits-ētikas jautājums, bet saskaņā ar likumu nevienam nav tiesību traucēt policijas darbinieku, kad tas pilda dienesta pienākumus. Vai Jūs restorānā arī ejat ķēķī un pavāram jautājat, kādēļ tas staigā pa virtuvi un ko viņš tur dara?

11030. viesis 1.februāris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-02-01 13:44:49:

...pat publicēt un rakāties pa poliču dienesta instrukcijām...

Nu piedod, mēs esam nodokļu maksātāji un drīkstam zināt kādus rīkojumus CP vadība izdod. Tā notiek visā civilizētajā pasulē (Eiropā, ASV).

...sodi ir vienkārši smieklīgi, un vēl tos pašus apstrīd...

Ko tad Tu iesaki - policisti liks sodus un neviens tos nevarēs kontrolēt/apstrīdēt? Vēlies lai CP būtu dievs zemes virsū?

...Cilvēki strādāja un pildīja savus pienākumus...

Vai viņi tur drīkstēja atrasties un strādāt? Domājams, ka nē!

...Ar kādām tiesībām autopaparači apstājās uz viadukta elementa ar stulbiem jautājumiem...

Tā ir publiska/sabiedriska vieta - jebkuram cilvēkam ir tiesības fotogrāfēt, filmēt, pierakstīt uz papīra vai ierakstīt diktafonā sev apkārt notiekošo. Tā pat jebkurš LR pilsonis ir tiesīgs interesēties, ko konkrētā LR amatpersona dara, it sevišķi, žurnālists.

11031. viesis 1.februāris 2002 14:22
0 0 Atbildēt

iepriekšējā komentārā steidzoties nojuka man tagi, varbūt kāds var ielabot pirmajā rindā pēc viesis. ;-)

11032. viesis 1.februāris 2002 14:25
0 0 Atbildēt

Vai Jūs restorānā arī ejat ķēķī un pavāram jautājat, kādēļ tas staigā pa virtuvi un ko viņš tur dara?

Salīdzināji policiju ar restorānu, ha! Restorānos staigā kā reiz tādi paši policisti, tikai municipāļi, un lien ne tikai virtuvē, bet arī ledusskapjos, lai tik piesietos, tā kā salīdzinājums nevietā.

11038. viesis 1.februāris 2002 15:07
0 0 Atbildēt

t.s.ikdienas viesis: Redzu, nedēļas nogalē daudzi sāk žēlot CP .

Tas jāuzskata par pagrieziena momentu. Ja CP darbinieki lasa IAuto, tad viņi protams daudz ko pārdomās. Jebkurā gadījumā iAuto rakstiem un komentāriem ir arī audzinoša funkcija. Vēl labāk būtu, ja iAuto redakcija vienotos ar CP, un atvēlētu CP speciālu vortāla lappusi, kur komentārus varētu izteikt CP vadība un ierindas policisti. Neesmu pārliecināts, vai daudzi CP poliči jebkad ir darbojušies ar datoru ? Kur nu vēl internetā.

Un vēl - iAuto redaktors varētu pacīnīties ar IeM vadību, lai rastu iespēju publicēt vortālā t.s. CP priekšnieka instrukcijas,kuras it kā ir saistošas pašiem policistiem, bet to saturs būtu jāzin arī autovadītājiem. / piem.tā instrukcija,kurā konkrēti minēts, ka CP nedrīkst veikt ātruma kontroli posmos, kur atrodas samazinošās zīmes / piem.90, 70, 50 , kā arī to vietu tuvumā, kur tieši mainās ātruma ierobežojums /piem pilsētas robeža/ . Labi zinām, ka CSN minētās lietas un kārtību neregulē. Nezinu kā citur, bet Jūrmalas CP šo instrukciju punktus regulāri neievēro. KO PAR TO DOMĀ CITI ???

11042. viesis 1.februāris 2002 15:24
0 0 Atbildēt

UBJU, es jau norādīju ikai uz vienu no cilvēciskajiem momentiem :)

11057. viesis 1.februāris 2002 16:36
0 0 Atbildēt

ieteiktu izgatavot jums visiem uzliimes ar savu NIKU un apliimeet savus auto... var arii nelielas atsauciites uz i-auto... :) pastiisimies kaa tad shie bljaaveji te aardiisies... ar domu, ka kaadreiz var tikt atpaziiti no aatriebties kaara CP inspektora... :P

11059. viesis 1.februāris 2002 16:38
0 0 Atbildēt

Dzhipo, nav labākais. Ir arī citas metodes. Var piemēram vadāt līdzi tiesas lēmumu, kurā reiz jau esi uzvarējis CP :)) Bet labāk vispār nenonākt līdz kašķim.

11072. viesis 1.februāris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

2 cleera

runa jau gaaja par tiem kas te tagad bljauj a peec tam uz ielas baazh ls 5 tiem pashiem mentiem, lai shos palaizh... uzliimee NIku un neviens vairs nebljaus... :P

11093. viesis 1.februāris 2002 21:22
0 0 Atbildēt

Mans uzskats ir taads, ka ja tiek paarkaapti noteikumi, tad ir jaamaksaa sods. Es pats personiigi nekad necensos kaut ko attaisnoties. Paarkaapi - atbildi, audzinosa funkcija ir sodam, nevis policista zjeelabai. Katrs mees daram savu darbu - policists fiksee paarkaapumus, valsts izveido sisteemu, mees braucam.

Ja godiigi, vispaar apbriinoju cilveeku speeju krist liidz liimenim, kad par pasa paarkaapumu prasa atlaides un iespeejas atkratiities ar piecukiem. Taa ir nepieaugusa studenta riiciiba, liidziigi kaa bezbiljetnieki vilcienos.

Runaajot par CP, risinaajums ir vienkaarsh - paaugstinaat algu liidz vismaz Ls 500. Saakumaa efekta pamaniisanai kaut vai uz trim meenesiem. Bet ar nosaciijumu, ka par mazaako paarkaapumu atlaiz no darba. Tas pats attiecas uz visaam valsts iestaadeem.

11094. viesis 1.februāris 2002 21:27
0 0 Atbildēt

To Redaktors.

Vai tiesaam esi paarliecinaats par savu taisniibu, ka ar iedegtaam baakuguniim nedriikst staaveet? Man gan liekas, ka Tevis izvilktajaa CSN pantaa skaidri ir rakstiits, ka nedriikst paarkaapt jebkaadus, iznjemot apstaasanaas & staaveesanas noteikumus, taatad tos driiks paarkaapt.

Sii norma ir ieviesta taapeec, lai policija, aatraa paliidziiba vai ugunsdzeeseeji (iisi - operatiivais transports) vareetu staaveet vietaas kur tas nav atljauts, aciimredzami vienlaiciigi signalizeejot citiem vadiitaajiem. Piemeeram, uz sosejas ir loti svariigi, ka zilaas baakugunis redzamas labaa attalumaa, un aatraa paliidziiba staav uz celja.

17181. viesis 20.marts 2002 1:44
0 0 Atbildēt

Menti ira peedeejie cuukas !!!!!!!!!!!!!!!!

17196. viesis 20.marts 2002 9:39
0 0 Atbildēt

neesmu kaitnieks, bet tajaa vietaa kur vinni staaveeja nav ne estekaade ne tilts un liidz brauktuvju krustoshanaas vietai izskataas ka ir vairaak kaa 5m taa kaa vinni tur vareeja staaveet, ja vinni iesleedz zilaa baakugunis vinni var staaveet kur vien veelas pecc Csn.

Bet protams ka sarunaaties vajadzeeja laipni un ar ciennu.

Par tien nikiem uz auto gan buutu interesanti :)

man liekas tad jau arii shkietamie pretinieki tajaa auto burzmee buutu kaa saveejie.

21134. viesis 22.aprīlis 2002 7:43
0 0 Atbildēt

sitie cibriki ari mani nokera 67 km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti