Lokomotīves un Rušonu ielu krustojuma murgs 27

4.novembris 2004 9:22

Šajā krustojumā ir redzams tas, kas neiekļaujas nekādos rāmjos! CSN ir teikts, ka ir vai nu regulējami krustojumi, vai neregulējami, taču šis ir abu iepriekšminēto krustojumu hibrīds.

Uz Lokomotīves ielas no abām pusēm satiksmi krustojumā regulē luksofors,taču no Rušonu ielas puses satiksmi regulē "tramvaja satiksmi regulējošais luksofors" un priekšrocības ceļa zīme nr. 206 "dodiet ceļu",kas liecina par neregulējama krustojuma pazīmēm!!!

Otrkārt, jautājums ir satiksmes organizatoru darbiniekiem: "ko tramvaja luksofors dara krustojumā, kur uz abiem ceļiem nav tramvaja sliežu klātnes?"

Treškārt, varbūt patreiz aktuālajā satiksmes negadījumu lielajā skaitā nav jāvaino tikai un vienīgi autovadītāji, policijas amatpersonas un AUTOSKOLAS, atceraties zivis pūst no galvas, tā kā lai varētu runāt par CSNg samazināšanu satiksmes organizācija Latvijā ir jāsaved kārtībā atbilstoši ES prasībām, gluži tā pat kā visu pārējo, ko mēs tām pielīdzinām!

Lūgums 15 maršruta trolejbusu šoferiem būt iecietīgākiem pret tiem, kas no Rušonu ielas puses griež pa kreisi uz Lokomotīves un nenervozēt, kad citi izpilda 206. zīmes prasības!!!

iAuto lasītājs, mg222
 
Visi komentāri
 
146583. viesis 4.novembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Braucu tur katru riitu un neredzu nevienu probleemu.

146588. viesis 4.novembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

es arii ne.....ja padomaa, tad vecajaa versijaa bija tik totaali tizli jautaajumi un vairumaa ne pa teemu un adresi vai arii nenormaali atkaartojaas.....atgaadinaaja shite piekakaatus topikus

146589. viesis 4.novembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Zīmi "Dodiet ceļu" (vai citas priekšrocības zīmes) liek uz visiem krustojumiem (arī regulējamiem)!

Bet no trolejbusu un tramvaju vadītājiem iecietību negaidiet!!!

146590. viesis 4.novembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

hmm ne tajaa teemaa ieliku...ble

146600. viesis 4.novembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Raksta autoram: Ja tev ir kādas problēmas izbraucot šo krustojumu tad ej pamācies autoskolā. Uz lokomotīves ielas iedegas sarkanā gaisma tikai tad, kad šajā krustojumā trolejbusam jāveic kreiso pagriezienu uz Lokomotīves ielu, un luksofors ieslēdzas automātiski ar slēdzi, kas uzmontēts uz trolejbusa vadiem un izlēdzas ar otru slēdzi, kad trolejbuss ir beidzis pagriezienu. Luksofors ko Tu sauc par tramvaja luksoforu uz neattiecas uz citiem satiksmes dalībniekiem, kas nav elektrotransports un paredzēts trolejbusa vadītāja informēšanai par to ka luksofors pārslēdzies!

146604. viesis 4.novembris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

a kur ir probleema???

IMHO, nav taada speciaala luksafora tikai tramvajam, bet gan sabiedriskajam transportam, tik parasti tos liek tramvajiem.

par ziimi "Dodiet celju": to liek gan reguleejamos, gan nereguleejamos krustojumos. Un ja Tu, cieniijamais raksta autor, autoskolaa buutu maaciijies, tad zinaatu prioritaates, kas regulee satiksmi krustojumaa. Ja, piem, satiksmi regulee policists, tad tak tu nebrauksi saskanjaa ar luksafora raadiijumu, bet gan policha noraadiijumiem.

un tieshaam nesaprotu kapeec shaads raksts te vejadzigs?? ir daudzas citas vietas, kur nejeedziibas ir daudz lielaakas.

146606. viesis 4.novembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

kas par sveistu? Vaitad pie luksafora darbošanās šādas zīmes automātiski netiek atceltas?

146607. viesis 4.novembris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

Bilditi nevareji ielikt?

146608. viesis 4.novembris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

Raksta virsrakstam vajadzēja būt:

"Iauto lasītāja mg222 murgs" !

Redaktors 4.novembris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Nu īsti korekts šis krustojums jau nav! Pavisam nesen braucu tur (1.reizi kopš seniem laikiem) un nebija tā, ka uzreiz viss būtu skaidrs. Nācās mirkli padomāt, kā tur ar tām prioritātēm. Nedauz samulsināja uz Lokomotīves ielas uzstādītie luksofori.

Krustojumiem nav jābūt tādiem, kur būtu īpaši jādomā. Varēja taču uzlikt arī trešo luksoforu un viss būtu skaidrs. Kāpēc riskēt ar cilvēku dzīvībām, veselībām un apzināti veidot sarežģītas situācijas?

146615. viesis 4.novembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Redaktoram:

Uzlikt trešo luksoforu un sataisīt uz Lokomotīves ielas kārtējo korķi, jo pa šo ielu satiksme ir krietni intensīvāka.

146618. viesis 4.novembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Neviens nebrīnās par luksoforu Gaujas ielā, Miera ielā lai gan arī tur nav trešā luksofora. Te jau arī nav ko brīnīties. Braucošajiem pa galveno deg zaļais, bet tiem, kuri izbrauc uz galvenās, luksofora nav, ir elementāra zīme ""Dot ceļu". Trolejbusam tuvojoties krustojumam, uz galvenās iedegas sarkanais, bet zīme tak turpina strādāt, vienkārši nav, kam dot ceļu, jo tie ir apstājušies pie sarkanā... Viss tur ir normāli un nedod Dievs ja būtu parasts regulējams krustojums.

146667. viesis 4.novembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Labi.... izstaastiishu kaa tur ir un kaa bija. Bija taa,ka kad troleibuss taisa kreiso pagriezienu , tad iedegaas luksoforaa sarkanais signaals tiem kas brauc pa Lokomatiives ielu, taisni. Braucot pa sho ielu vareeja veikt labo pagriezienu (ar papildsekciju) tie, kas brauca no centra puses. Netik sen arii shais manevrs vairs nav veicams sarkans un viss... staavi. Tajaa pashaa laikaa krustojums ir nereguleejams . Tie kas grib veikt pagriezienu uz Lokomatiives ielu ir jaapalaizj tie kas jau pa sho ielu virzas abos virzienos. Krustojums paarveershas par "pusreguleejamu" tajaa laikaa kad troleibuss veic kreiso pagriezienu,jo troleibusam iedegas taa nosauktais "tramvaja luksofors" bet tiem kas virzaas abos virzienos pa Lokomatiives ielu iedegas sarkanais luksafora signaals. Un shajaa laikaa kopaa ar troleibusu var izbraukt apm 10 automashiinas.

Tad nu saakas.........

Tie kas zin shaa krustojuma darbiibas principu nestreso,jo ir "pieshaavushies" iisteniibaa diezgan eerti.

Tie kas nezin kas un kaa notiekas lien krustojumaa kad jau Lokomatiives iela ir "zalja" un briinas kaapeec peeksnji tie kas ir uz Lokomatiives ielas vinjam brauc virsuu,jo tiko itkaa visi staaveeja un nu saakas neponjatkas.

Probleemas rodas troleibusam,ja paaraak daudz mashiinas ir sastaajushaas krustojumaa un Troleibuss netiek liidz "sleedzim". Tad citi tr.vadiitaaji brauc pa preteejo pusi lai paarsleegtu sev luksofora signaalu. Tad ir interesanti... kreisaa pagrieziena veikshana notiek 3 joslaas troleibuss pa preteejo paareejais transports pa divaan un dazreiz pa trijaam joslaam.

Veel shajaa krustojumaa var paveerot cik kuram ir jaudiiga mashiina,jo skjeersojot Rushonu un Pruushu ielas krustojumu diezgan daudzi shoferi ieraugot ka Lokomatiives ielas krustojumam tuvojas troleibuss meegjina vinju nokjert, lai kopaa ar troleibusu veiktu kreiso pagriezienu.

Biezji ir veerojams kaadas kuram ir riepas un bremzes, jo veicot shaadu uzraavienu starp abiem krustojumiem ir gaajeeju paareja.

Veel var paveerot cik sportiski ir gaajeeji, jo kad jamie redz ka nezjeeliigas motora reekonjas pavadiijumaa vinjam virsuu lido automashiina tad nu gaajeejam uzraaviens uz vienu vai otru pusi ir baigs....

Bet visaa visumaa probleema nav. Kad krustojumu skjeerso troleibuss tad braucam kopaa ar vinju ja troleibusa nav tad braucam vadoties peec celja ziimes.

Vieniigais ko vareetu izdariit paraleeli tam "tramvaja luksaforam" pievienot parasto luksoforu lai nemulsinaatu taadus, kuri brauc shajaa krustojumaa pirmo reizi un taadus kas raxta shaadus raxteljus.....

Paldies par uzmaniibu.

(sen nebiju tik daudz pogas spaidiijis)

146669. viesis 4.novembris 2004 14:52
0 0 Atbildēt

To Sailem:

Ja būtu skolotājs, tad ieliktu Tev 10 ar "+" par tik izsmeļošu situācijas aprakstu. Patiesībā jau ir tā kā Tu saki. Agrāk bieži sanāca pa turieni braukāt un nekādas problēmas nesaskatīju. Stulbi vienīgais ir tas, ka no Lokomotīves ielas vairāk nedrīkst griezties pa labi tad, kad taisni deg sarkanais.

146671. viesis 4.novembris 2004 15:04
0 0 Atbildēt

Nu bet johaidī!!! Satiksmei jābūt organizētai tā, lai cilvēks no pirmās reizes (t.b. kas brauc tur pirmo reizi) var izbraukt normāli, nevis 5minūtes štukot kas tur ir domāts. Es saprotu, ka tiem, kas tur vālē katru dienu, ir ok. No Rušonu ielas puses vajag uzlikt dzelteno mirgojošo un sarkano. Nu un protams trollim atstāt to, kas tur viņam ir.

146673. viesis 4.novembris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Thunder

Ko johaidii???????

Kas liedz braukt peec noteikumiem vadoties peec celja ziimeem?

NEKAADU PROBLEEMU.......

146676. viesis 4.novembris 2004 15:51
0 0 Atbildēt

Nu cik tur esmu braucis no dažādiem virzieniem, beiži jau nesanāk, nekad! nav bijušas broblēmas saprast kā izbraukt. Es nemaz tik tālu kā sailem izstāstīja nebiju aizdomājies, zinu tikai, ka troleibuss iededz sarkano un viss. Vienkārši, kad braucu un redzu sarkano apstājos, ja luksofora nav tad pēc zīmēm. Un nevajag raksta autoram daudz spriedelēt par lukoforu veidiem, kas uz viņu neattiecas. Kaut gan zināt to nozīmi ir ļoti vēlams, lai nebrīnītos kā bullis uz sarkanu lupatu. Vajag tikai ievērot CSN un viss būs labi.

146678. viesis 4.novembris 2004 16:14
0 0 Atbildēt

Es ari tur katru ritu braucu - nekadu problemu. Raksta autoram vienkarshi nav ar ko parunaaties :)

146679. viesis 4.novembris 2004 16:19
0 0 Atbildēt

-> sailem Starp citu, ljoti labs raksts. Ljoti uzskataami izskaidrioji situaaciju krustojumaa un taa tuvumaa :) Tev japamegina sevi rakstnieka amataa :)

146686. viesis 4.novembris 2004 16:49
0 0 Atbildēt

Es ar katru rītu braucu un nekādu problēmu. Tikai es braucu pa Lokomotīves ielu. Nāk trollis, iedegas sarkanais, stāvu, aizbrauc trollis, iedegas zaļais, braucu. Kā ir braucot pa Rušonu ielu - nezinu.

146751. viesis 5.novembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Nebrauc pa taam ielaam,kur trolejbusi braukaa.

146792. viesis 5.novembris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Lai nemulsinatu cilvekus vajadzetu loti vienkarsu risinajumu - "Dodiet celu" zimes vieta luksoforu ar vienmer degosu papildsekciju un zalo, kas iesledzas trolejbusam. Tad ari visiem butu skaidrs, kas notiek. Un salidzinajums ar Gaujas ielu ir nevieta - tur no "neregulejamas" puses brauc tikai "savejie", kas par sadu satiksmes organizaciju ir informeti.

146960. viesis 7.novembris 2004 22:12
0 0 Atbildēt

da pilniigs idiots tas autors ir!!

(c) dzhipo

148422. viesis 16.novembris 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Ja pie luksofora uzstādītas priekšrocības ceļa zīmes, tās darbojas tad, kad luksofori nestrādā, tramvaja luksofors var regulēt arī citu TL kustību krustojumā.....

148672. viesis 19.novembris 2004 22:45
0 0 Atbildēt

Labi ka mums tik VISGUDRI un pa$parliecinati VIESI ----146960-

Visi parejie jau galigi lohi un vispar pirmo reizi trolli redz........!

160139. viesis 12.marts 2005 16:59
0 0 Atbildēt

šitā vieta man vienreiz ar izraisīja neizpratni..

par laimi pa priekš ubrauca trolejbus un redzot kā viņš parbrauca, ātri izpratu šito joku...

Kaut kas līdzīgs ir arī Pērnavas un lauku ielas krustojumā!

Tur ir luksafors gājējiem un attiecas uz pērnavas ielu.

247659. viesis 23.novembris 2007 15:38
0 0 Atbildēt

Es braucu pa Lokomotīves ielu. Un šajā krustojumā IR PROBLĒMAS!!! Tā garā rinda, ka veidojas ik pārdienas!!!! Un tas viss tikai tāpēc, ka viens "gudrītis" ir izdomājis krustojumā, kur pirms tam varēja divās joslās braukt taisni, bet tagad tikai 1 josla brauc taisni, bet otra - tikai nogriežas pa kreisi. Kuram savajadzējās šo krustojumu pārveidot??? Tas ir murgs! Visu ko pēdējā laikā pārveido, tas viss rada vēl lielākus korķus!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto testa dienā Molā” piedalījās 22 jaunākie auto (+ foto)

Par spīti rudenīgajam lietum, sestdien, 14. oktobrī tika plaši apmeklēts vienīgais “Latvijas Gada auto” pasākums, kurā visi interesenti varēja iejusties konkursa žūrijas lomā un veikt testa braucienus ar jaunākajiem automobiļiem Latvijā, tostarp divi absolūti jaunumi – apvidus auto “Jeep Compass” un “Jaguar E-Pace”, kuri savu Latvijas pirmizrādi piedzīvoja tieši šajā pasākumā. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti