Kas grauj CP prestižu? 70

 
28.janvāris 2002 12:06

Šeit lasāma mūsu pastāvīgā lasītāja vēstule par Ceļu Policijas prestiža graušanu saviem spēkiem. "Vēlētos vērst uzmanību uz kārtējo CP prestiža graušanu no pašu CP darbinieku puses."

Situācija : 27.01.2002 ~20:15. Nobraucot no Vanšu tilta virzienā no centra uz Daugaugrīvas ielu, sanāk braukt caur Ķīpsalu, tad pāri Zundas kanāla mazajam tiltiņam. Tur, kā jau pierasts, stāv CP patruļa (jo lielākā daļa vadītāju šo posmu izmanto, lai brauktu ar 70 km/h, nevis 50 km/h., kā paredzēts). Novēroju sekojošas, policijas prestižu neuzlabojošas darbības: 1) CP auto stāvēja uz ietves (pirms tiltiņa, kreisā pusē ir betonēts laukums, bez stāvvietas apzīmējuma). Protams, zilās bākugunis ieslēgtas nebija, lai gan CP auto tāpat ir redzams tad, kad "ir par vēlu". 2) pārkaapeeju auto tiek apstādināti tieši krustojumā un (visticamāk) CP darbinieki liek ieslēgt avārijas gaismas (laikam jau saprot, ka tur stāvošs auto apdraud satiksmes drošību). 3) lai pārējie auto apbrauktu aizturēto, tiem ir jāveic šādas darbības: a) krustojumā braukt taisni no joslas, kas paredzēta braukšanai pa kreisi (zem lielā tilta, tad gar Preses namu un atpakaļ uz Vanšu tiltu) b) pārbraukt nepārtraukto balto līniju, kas sadala braukšanas joslas c) izbraucot no krustojuma, atrasties pretējā joslaa un atkārtoti šķērsot nepārtraukto līniju, lai atgrieztos savā joslā. Visas šīs nelikumīgās un bīstamās darbības varēja "apiet", ja CP darbinieki radarēšanai izmantotu to pašu ceļa posmu, tikai paši atrastos vismaz 50 m pirms norādītā krustojuma, neraksturīgi viņiem novietojot savu auto iekļaujoties CSN normās, arī aizturētajiem auto nebūtu jādarbina avārijas gaismas, jo pārējie tos var abraukt nepārkāpjot CSN prasības. p.s. Neesmu CP nīdējs un uzskatu, ka lielāko ties' viņi dara savu darbu. Arī mēs - autovadītaaji - nereti atļaujamies pārāk daudz un esam pelniijuši attiecīgos soda mērus (??? un varbūt arī attieksmi ???), taču jāatzīst, ka policija (ne tikai CP) nav tie, no kuriem ņemt piemēru un tā ir mana pilsoniskā "sāpe"... ar cienju, Wampirius, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
10372. viesis 28.janvāris 2002 12:23
0 0 Atbildēt

Tomēr viņi ir ņergas.......

10388. viesis 28.janvāris 2002 13:10
0 0 Atbildēt

ir daudas lieta uz ko mees varam veerst Cp uzmaniibu... dariisim to braalji autovadiitaaji... tikkai mieriigi un bez lekshanaas ... tie mieriigie tiek taalaak un vinju argumenti ir speeciigaaki... :)

10389. viesis 28.janvāris 2002 13:11
0 0 Atbildēt

Dzhipo, un ko māsas lai dara??:P

10390. viesis 28.janvāris 2002 13:14
0 0 Atbildēt

Nē, manuprāt, CP sākumā domātais statuss sabiedrībā ir nepiedodami degradēts. Mums taču visiem ir patīkami, ja viņi ir laipni un pretimnākoši. Protams - mums arī pašiem tādiem jābūt. Bet sākumā policists, vienalga - ceļu vai "parastais", taču bija "labais". Viņš bija cilvēks, kam lūgt palīdzību... kaut vai - ielu pārejot :).

Šodien no šīs attieksmes vairs nav ne smakas. Un pats traģiskākais ir, ka policistu rindās joprojām vēl ir cilvēki, kas tur ir stājušies šī sākotnējā pienākumu traktējuma dēļ... Un šobrīd viņi nepelnīti saņem to negatīvo, kas uz viņiem tiek gāzts gan savu negodīgo amata brāļu, gan šīs zivs (valsts) pūstošās galvas dēļ.

Protams, ir jau dzirdēts te viens otrs viedoklis (paša redaktora, piemēram), ka "pats vainīgs, ja esi policists, zināji taču, kur ej strādāt", bet tas ir absolūti nepareizi un pat neaudzinoši :P.

Svarīga cilvēciskās saskarsmes daļa ir empātijas spēja... Nu iedomājieties, kā jūs justos, visu dienu saņemot tikai nievas, pārmetumus un mūžīgās aizdomas par savas rīcības likumību!

Protams, policistiem pašiem vispirms ir jāievēro satiksmes noteikumi. Viņi nedrīkst sodīt citus par to, ko paši pārkāpj... Tomēr, tas nenozīmē, ka mēs drīkstam viņus apsaukāt vārdiem, ko nereti lasām šinī vortālā lasītāju iesūtītajās vēstulēs. Tas ir riebīgi! ...un nepavisam nav mērķtiecīgi.

Kāpēc gan iAuto neuzsākt akciju - kaut ko par savstarpējo saskarsmes kultūru tieši CP un autovadītāju saskarsmē???

Šobrīd izskatās, ka notiek tāda savstarpēja apriešana...

10391. viesis 28.janvāris 2002 13:14
0 0 Atbildēt

ariii, arii.... sorry ka nemineeju juus ar.... njeuvjazochka vishla... :)

10392. viesis 28.janvāris 2002 13:19
0 0 Atbildēt

2 kiska

saproti mums nav tiesiibu vainot tikai policistus visas sabiedriibas degradaacijaa... vienkaarshi vinji ir shiis sabiedriibas seja kura ne vienmeer ir svaiga un skaista... to vareetu saliidzinaat ar neizguleejushos sievieti, kura nav paspeejusi uzlikt riita makijaazhu :) nu sorry pa rskarbiem veerdiem, bet jums tak to nemet aciis... arii polichi jau biezhi saprot savas kluudas... a ko dariit visiem mums ir kompleksi... vinjiem manjija veljichija... citiem citi....

10399. viesis 28.janvāris 2002 13:27
0 0 Atbildēt

2 Dzhipo - manuprāt, es neteicu, ka poliči ir vainīgi pie degradācijas. Palasi uzmanīgāk - mans viedoklis bija, ka policijas misijas jēdziens ir degradēts... Vai es teicu, KAS to ir izdarījis...?

Sis tas par zivīm arī bija minēts..

10404. viesis 28.janvāris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā gan nācies novērot pretējo - autobraucēji paši vairāk slimo ar tā saukto "maņija veļičija". Vienu dienu uztaisīsim katrs sev testu - cik bieži es apzināti pārkāpju CSN? Un ar katru

šo reizi, tiek radīti apstākļi, lai kontaktētos ar CP darbiniekiem.Līdzīgi kā ar maziem bērniem - kuram tad patīk, ja neļauj spēlēties ar mīļāko rotaļlietu.

Tā ir , bija, un kādu laiku arī būs , ka braucēju un CP attiecības par darudzīgām nenosauksi. Bat jāmainās ir abām pusēm, ne jau tikai vieniem.

10417. viesis 28.janvāris 2002 14:56
0 0 Atbildēt

to kiska

es jau tevi ar nevainoju nevienaa greekaa...

to Cleera

pilniigi piekriitu! Es autoritatiivi pazinjoju, ja CSN apzinaati paarkaapju katru dienu... nesaakshu uzskaitiit kaados punktos... liidz shim neesmu maksaajis... nestraadaaju policijaa un arii mans teetis nee... vienkaarshi es ar vinjiem censhos nelekties bet comuniceet... pagaidaam izdodas! :)

10424. viesis 28.janvāris 2002 15:08
0 0 Atbildēt

nu re - runa jau nav par to vai pārkāpj vai ne, bet gan par saskarsmes kultūru...

10426. viesis 28.janvāris 2002 15:09
0 0 Atbildēt

ugu..... taa vish i , taa taa dziive paiet... :P

10434. viesis 28.janvāris 2002 15:21
0 0 Atbildēt

Braucu katru dienu un cenšos komunicēties ar CP darbiniekiem izmantojot laipnību un cieņu (arī pret viņu darbu). Neesmu prasījis apstādināšanas iemeslu, jo uzskatu, ka nav slikti, ka apstādina manu auto tāpat. Ja nu tas ir svaigi nozagts, par ko es vēl nemaz nezinu ?? CIk patīkami būtu piezvanīt CP lai pieteiktu, ka auto ir nozagts, bet viņi saka "tikko bez iemesla aizturējām vienu auto, un tas bija Jūsējais" :)) protams naiva teorija, bet tomērt...

Esmu vienu reizi mūžā "negodīgi" sodīts. Tur, protams ar komunicēšanu palīdzēt nevarēja. Juridiski viņiem bija taisnība, jo "ceļu direkcija (jeb kāda cita organizācija, kuras noaukums līdzīgs) šo vietu par krustojumu neuskata" Šādu tekstu es dzirdēju, kad biju aizgājis uz Tallinas ielu (toreiz vēl). kur man pretī sēdēja saprotošs CP darbinieks, kas mani uzklausīja, un vēlējās palīdzēt (vismaz man tā izlikās)... Pārējās reizēs esmu ticis sodīts ar saprātīgiem (atbilstošiem, nevis maksimāliem) naudas sodiem, kuriem pilnībā piekritu.

Ak jā, vienreiz man arī mēģināja "braukt augumā" ka lietojo mobilo pie stūres bez handsfree.. Biju gan lietojis, bet, "braucot" augumā pretī sanāca, ka CP nevarēja man to pierādīt (nu tipa es biju kreisajā joslā, labajā, starp mani un CP inspekoru, kas to redzēja, brauca smagais, bija tumšs u.t.t. un apgalvoju, ka atspiest galvu pret roku nav aizliegts.) . Nezkāpēc protokols netika sākts stādīt (kas mani izbrīnīja), bet gan tika atdoti dokumenti ar tekstu :" nu skaidrs ar Jums" (protams aizvainoti-uzbraucošā tonī. Lai gan šo reizi uszkatu, ka šādu attieksmi biju pelnījis (nu vismaz drusciņ :)) )

10439. viesis 28.janvāris 2002 15:30
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu..... var redzeet, ka viesis ir gudrs cilveks kursh orienteejas likumos un maak sevi aizstavet... buusim korekti 1 pret 2 un visa sabiedriiba pamazaam atveseljosies... ja man ir braukushi augumaa nepelniiti, tad kasos liidz peedeejai asins laasei... rezultaats man tiek atdotas tiesiibas un ne vienmer noveleets laimiigs celsh... bet taisniibu esmu panaacis... :)

10445. viesis 28.janvāris 2002 15:46
0 0 Atbildēt

Bet pavērojiet situācijas, kādas ir Rīgas ielās (Rīgā ir visabsurdākās situācijas) - ceļu zīmes ir saliktas nepamatoti un pat satiksmi traucējošas. Bet CP tās akli izmato, lai kāstu naudu no cilvēkiem. Viņiem par to nospļauties, ka satiksmes direkcija ir uzstādījusi kādu zīmi, kura kādam ir ļoti vajadzība bijusi. Par kādu kultūru te var iet runa, mīļie autobraucēji?!?!?! Visa šī sistēma smird! Zīmes tiek uzstādītas, lai pildītu plānu, nevis lai atvieglotu satiksmi. Un padevīgie valsts kalpi CP tikai kāš naudu, neiedziļinoties situācijā, jo viņiem vienalga. Jūs pavērojiet kā CP strādā. Atrod vietu, kur ir nepārredzama zīme vai savādāk grūti noorientēties ceļa posmā, paslēpjas krūmos un iekasē naudu. Vai tādam būtu jāizskatās viņu darbam? Liekas, ka nē. CP ir jāstrādā sabiedrības labā, nevis jāizmanto sabiedrība savas labklājības un CP budžeta papildināšanai. Nebija un nebūs man nekādas cieņas pret šo ārpus likuma stāvošo organizāciju.

10447. viesis 28.janvāris 2002 16:05
0 0 Atbildēt

nu tad bljauj uz CSDD nevis CP... pac tak atdziisti ka ne aju vinji uzstada ziimes... ja ziime ir mentam ir tiesiibas sodiit paarkaapeeju... likums visiem vienaads... :P

10451. viesis 28.janvāris 2002 16:13
0 0 Atbildēt

ejiet vēl ar plakātiem rokās "Nost ceļu policiju!!". Mēs esam tik kruti, ka mums nav vajadzīgi nekādi noteikumi utt. Tikai kas notiks, ja divi tādi džigiti satiksies krustojumā???

10453. viesis 28.janvāris 2002 16:15
0 0 Atbildēt

Juronam,

Jā, piekrītu, ka nereti CP mēdz piekasīties pie lietām, kas ir neloģiskas vadītājam, bet vai neesi paanalizējis katras neloģiskās zīmes jēgu? Kad es sāku to darīt, tad izrādījās, ka vismaz pusei no neloģiskajām zīmēm ir nopietns pamatojums (protams liels izņēmums ir apstāties aizliegts Rīgā, kur 60% gadījumos ar autostāvvietu lobēšana, kur nu vēl tas, ka zīme stāvēt aizliegts Rīgā nav redzēda jau sen).

Viela pārdomām

1) Vai CSN ir kautkas minēts par to, ka ja zīme ir neloģiska, vai slikti saksatāma, tā nav jāievēro ?

2) Vai Tu personīgi esi vērsies kādā iestādē ar rakstisku iesniegumu, ka zīme tāda un tāda ir neloģiska ? (man pāris paziņas ir vērsušies un šīs zīmes 70% gadījumos IR mainītas)

3) Vai CP izmanto zīmes, lai nopelnītu ? domāju, ka pietiek ar radaru pastāvēt pāris stundu, un valsts (un privātais CP) budžets ir piepildījies par prāvu summiņu.

Mana doma ir tāda, ka pirms riet uz kādu (nedomāju personīgi Juronu), ir vērts aizomāties vai pats neesi āzis...

10466. viesis 28.janvāris 2002 16:32
0 0 Atbildēt

Piekriitu Juronam, ka CP neinteresee kaartiiba, bet tikai naudas kaašana. Ja tas viss buutu uzlabojis kaartiibu(sodu uzlikshana vadiitaajiem), tad mees jau buutu redzeejushi uzlabojumus Riigas ielaas. Bet vai kaads var pateikt to, ka ir uzlabojusies satiksme Riigaa? Nee tachu, bet soda tikpat daudz, bet kaartiiba nepalielinaas. Taatad CP nodarbojas ar naudas izspieshanu Junona noraadiitajaas manierees.

10468. viesis 28.janvāris 2002 16:34
0 0 Atbildēt

un ja nēesmu?

10476. viesis 28.janvāris 2002 16:56
0 0 Atbildēt

Vai kārtība ir jāuzlabo tikai CP darbiniekiem, jeb autovadītājiem (to skaitā arī CP)? Cik saprotu viesis 16:32 uzskata, ka autovadītājiem nav pienākums uzturēt kārtību...

Par CP runājot, kā jau rakstā minēju, uzskatu ka CP prestižu grauj paši CP darbinieki ar slēpšanos, piecīšiem (tas gan tiek novērtēts no autovadītāju puses pozitīvi) un bardaka taisīšanu peļņas nolūkā, bet šādi nav visi CP inspektori. Lieta tāda, ka to labos (normālos) mēs nepamanām...

Tomērt vajadzētu izvērtēt CP inspektorus, kas dara savu darbu un CP inspektorus, kas vārās. Pret otrajiem - nekāda cieņa, bet tos pirmos nevajadzētu bāzt vienā maisā.

Un aicinu cienīt CP darbiniekus, kas korekti veic savu darbu.

10483. viesis 28.janvāris 2002 17:16
0 0 Atbildēt

Jā, protams, ir katrā lietā savi izņēmumi. Bet, kas attiecas uz CP, tad šie labie izņēmumi ir diemžēl nospiedošā mazākumā. Bet vajadzētu būt otrādi. Un nekas jau netiek darīts, lai situācija uzlabotos.

Tagad no saviem avotiem esmu dzirdējis, ka CP ar ļoti lielu apņēmību ķer un soda autovadītājus, jo tiem esot uzlikts plāns pildīt budžetu. Pat kaut kādus ierindniekus ņem talkā, lai vairāk "klientus" varētu apkalpot! Nu vai nav absurds?! Tiek ķerti autovadītāji tikai tādēļ, lai kaut kādu budžeta plānu izpildītu, nevis tādēļ, lai nodrošinātu satiksmes drošību. Un par tādiem plāniem jau sen ir dzirdēts - tipa ir obligāti jāsastāda tik un tik protokolu par tādiem un tādiem pārkāpumiem. Idiotisms! Neloģiski! NU NAV MAN CIEŅAS PRET VIŅIEM, LAI ARĪ KĀ CENSTOS ES VIŅUS SAPRAST! Vienkārši es nespēju šo saprast.

10487. viesis 28.janvāris 2002 17:37
0 0 Atbildēt

He hee! Mani toch tur vakar apm. 21-os panjeema uz 69km/h :|!! Nekad nebiiju shamos tur maniijis!! Taakaa man tehniskaa apskate bija beigusies un veeleeshanaas sarunaat peec iespeejas mazaaku sodu bija dikti liela, tad negaaju lekties, bet redzeet gan redzeeju to, ka vinji pashi paarkaapj CSN nemazaakaa meeraa kaa es!!!

P.S. Lielais vairums mentu ******* (es nesaku visi)!

10490. viesis 28.janvāris 2002 17:45
0 0 Atbildēt

CP darbinieks. Paldies par vienu otru labu vārdu arī uz mūsu adresi! Beidzot dzirdu saprātīgus spriedumus, arī loģiskus. Tam "gudriniekam", kas regulāri pārkāpjot un netiekot sodīts atgādinu-nepierodi tikai paŗāk pie šīs domas, no pieredzes zinu vairākus tādus, diemžēl viņu vairs nav starp dzīvajiem. Kad tu uz ielas satiksies ar otru tādu pašu, pat mēs tevi vairs neglābsim! Šodien bezjēdzīgā avārijā gāja bojā četri jauni cilvēki....... Arī viņi ļoti steidzās, jo tanī vietā cp posteņu nebija, diemžēl.

10492. viesis 28.janvāris 2002 17:49
0 0 Atbildēt

viesis 2002-01-28 17:37:22 biju es!

10494. viesis 28.janvāris 2002 18:05
0 0 Atbildēt

2 CP darbiniekam

tjipa akmenji tiek mesti manaa daarzinjaa laikam... njaaa es regulaari paarkaapju, to nemaz un nevienam nenoliedzu... toties es neradu draudus ne sev ne citiem un cienu juusu darbu... nekad neesmu lecies ne par teemu... ja zinu ka esmu vainiigs parasdti pac staajos malaa negaidot uzaicinaajumu... vispaar es juus arii te aizstaaveeju...

10506. viesis 28.janvāris 2002 21:27
0 0 Atbildēt

Man besī ceļu policija un es nesaprotu tos cilvekus kas tur strada. visi tur ir nolasijusies tadi luni ka es nevaru. drosvien tadus cita darba nenem tad nu tie sitas un cakare citiem smadzenes pa 150 Ls menesi plus N x 5 Ls. Priduriki tādi.

10509. viesis 29.janvāris 2002 8:39
0 0 Atbildēt

Dzhipo, atļauj nepiekrist. Ja Tu pārkāp, Tu arī apdraudi citus, kas rēķinās, ka pārējie satiksmes dalībnieki nav cirvji un ievēro drošas braukšanas noteikumus... Tas taču ir TIK ELEMENTĀRI!

10513. viesis 29.janvāris 2002 9:13
0 0 Atbildēt

Kiska tev absoluti nav taisnība, es arī regulāri pārkāpju ātrumu.

Es neizraisu avārijas situācijas, un diezgan prognozējami braucu.

Nav tā ka pārējie iesaucas o job tavju.

Bet sodu esmu maksājis tikai 2x vinreiz par stāvēšanu neatļautā vieta turklā pilnīgi nepamators sods jo zīme bija redzama tad kad tai pieeit klāt un iebāž galvu krūmos.

Otriz par ātrumu, labi ka toreiz bija kukuļņēmējs, uzminiet uz cik es laidu. Nu bet toreiz tiešām vajadzēja man naestāstīšu kas bija, bet tādās nepieciešamības nav ne atru dienu un pat gadu.

Vairāk satiksmi apdraud visādi kas velkās par 20 lēnāk nekā var braukt, jo visiem ir vēlēšanā to apbrukt.

10514. viesis 29.janvāris 2002 9:17
0 0 Atbildēt

UBJU, tas varbūt Tev šķiet , ka Tu brauc prognozējami, bet kiskai ir taisnība - otrs pretī braucošais var domāt tāpat. Nekad nevar paredzēt visu 100%.

10515. viesis 29.janvāris 2002 9:30
0 0 Atbildēt

Visi CP aizstaaveetaaji!!!! Kaa man var buut cienja pret CP, ja elementaari pareekjinot, ka CP videejaa alga ir 150 Ls(ja ne mazaak) : Kaa vinji var katru dienu Lido riit, smaksaat pa saviem mobilajiem telefoniem, uztureet gjimeni, samaksaat par dziivokli u.t.t. un tad veel shmigot un speeleet speelju automaatos, izklaideeties........ Nu nesanaak pa to naudinju tas viss........ No kurienes papildus ienaakumi? :))))

!

10516. viesis 29.janvāris 2002 9:33
0 0 Atbildēt

CP nīdēji, atkārtošos, pietiek skaitīt naudu svešos makos.

10519. viesis 29.janvāris 2002 9:40
0 0 Atbildēt

Viss ir relatīvi - arī prognozējamība. Liela daļa ātruma ierobežojumu ir uzlikti ņemot vērā ne tikai apkārtējo vidi. Jautājums tiem, kas "prognozējami skrien" : Kas notiks, ja plīsīs priekšējā riepa pielsētā ( uz 50 km/h un uz 90 km/h ) ... nerunājot par nopietnākiem auto ritošās daļas pēkšņiem defektiem?

Protams, ka katram dzīvē ir bijušas situācijas, kad ņav ko zaudēt, bet, ja tas paliek par ieradumu, tad gan var beigties $ūdīgi...

10523. viesis 29.janvāris 2002 9:47
0 0 Atbildēt

viesim 2002-01-29 09:30:43

Kur nauda ? a kamēr dosim piecīšus, tikmēr arī būs nauda. Protams tas ir slikti, ka CP ņem kukuļus, līdz brīdim, kad apstādina ... mani pašu" .. Tad kautkā visa morāle pazūd un roka pastiepj pretī miera pīpi...piecīti.. Sak maza dāvaniņa par brīdinājumu....

Pats piecīti samaksāju tikai vienu reizi - daudzus gadus apakaļ, kad mani pirmo reizi mūžā apturēja par pārkāpumu.... pārējos sodus esmu samaksājis ar kvīti ( bet ne maksimālos)

10524. viesis 29.janvāris 2002 9:51
0 0 Atbildēt

Cleera

Beidz, atvaino, stulbi moralizēt. Viņiem maksā algas no mūsu nodokļos samaksātās naudas, tad kāpēc mēs nevarētu pačekot viņu rīcību un ienākumus. Policija galu galā ir valsts struktūra un barojas no valsts budžeta. Ja policija ir korumpēta, tad manuprāt mums tādu nevajag.

Augšai

Bet kas notix ja plīsīs pakaļējā riepa ārpus pilsētas:)?

10527. viesis 29.janvāris 2002 10:03
0 0 Atbildēt

Dēļ mūsu sliktās attieksmes pret ceļu policistiem viņi ir kļuvuši par gataviem lopiem. Protams, ja tev to tik vien jādara kā jāsoda, tad labus vārdus savā adresātā tu nesagaidīsi. :) Bet paskatieties uz 118 meitenēm :) , viņas vienmēr ir super laipnas, kaut gan tie zvanītāji ir dažādi (domāju ka gadās super nelaipni kretīni) un viņām sen jau tas darbs ir noriebies. Tā kā ceļu policisti ir izlaisti kretīni, kuri neciena savus līdzpilsoņus un par to tik vien domā kā kādu sodīt. Lai cik laipns esmu bijis, latvijas ceļu policisti man nav piedevuši pat mazākos pārkāpumus, kaut gan reizēm ir paredzēts brīdinājums. Esmu atlaists tāpat vien tikai krievijā (Maskavā).

10528. viesis 29.janvāris 2002 10:11
0 0 Atbildēt

Man piemēram nospļauties, cik CP saņem algā. Mani uztrauc tas, ka viņi savu darbu dara draņķīgi un pat pretēji sabiedrības interesēm. Pareizi filips teica, ka mēs no saviem nodokļiem viņus barojam, tādēļ mums ir šādas tādas tiesības viņus kritizēt un aizrādīt par pārkāpumiem un visu pārējo. Pietiek reiz svaidīties ar tukšām frāzēm, redz viņi jau arī ir tikai tādi paši cilvēki! Bet kāpēc tad viņiem jābūt priviliģētākiem un neaizsneidzamiem ar likumu, ko? Nav viņi tādi paši. Un tas jau sen ir skaidrs. Un kamēr būs CP-jā negodīgi un CP prestižu graujoši tipāži, tikmēr es runāšu par visu CP kā par negodīgu organizāciju. Lai cīnās pret saviem negodīgiem kolēģiem. Bet nedarīs taču viņi to. Katrs CP-sts individuāli pārstāv visu CP kopumā un rada iespaidu par savu organizāciju, tādēļ man nospļauties, ka daži ir godīgi. Tas uz šī fona neko nemaina. Ja es pārstāvot savu organizāciju rīkotos negodīgi, tad iespaids par manu organizāciju arī būtu negatīvs. Un tas ir normāli. Liekas, ka es skaidri izteicos!

10529. viesis 29.janvāris 2002 10:13
0 0 Atbildēt

P.S. Pie maziem grēciņiem es domāju izdegušu tuvās gaismas lampiņu(vienu), minimālu (līdz 10 km/h) ātruma pārkāpumu mainoties ātruma ierobežojumiem. Manu auto gribēja savākt ar evakuatoru kad es biju aizmirsis mājās tiesības (tehn. pase bija līdzi), izkruķijos aizsūtot uz māju (ar taksi) draugu pēc tiesībām, kaut gan evakuators jau bija izsaukts !!! Policisti ir kretīni!!! Ja no 1% no viņiem ir "labie", tad var droši teikt un domāt ka visi viņi ir "sliktie".

10530. viesis 29.janvāris 2002 10:14
0 0 Atbildēt

viesis 2002-01-29 09:40:47 Es riepas neperku rumbulā, un arī defektīvas detaļas nepērku.

Ja es barucu 90 tad es neko neparkāpju, pilsētā tasnos gabalos ātrāk par 80 nemedzu braukt, rotams ja nav zīme 70.

daudzkur zīmes ir palikušas priekš šrotiem un priekš viesis 2002-01-29 09:40:47. Tāpati Rīga> DP šosejs pirms rumbulas 50 tālāk 70 ganrīz līdz Salaspilij, šo visu gabalu varēja būt 90.

Kānā redžju zīmes ar ātrum ierobežojumu un laika periodu kad tās darbojas. Latvijas ceļu pārvaildej tam smadzeņu nepietiek.

Cleera kad es apdzenu iebraucot pretējā joslā tad vismaz ātruma starpība ir 20Km/h, nevis kā vairums aurāniem 10 un turklāt mēģina ar savu 1,6 piektā robā apdzīt.

Vakar pārēcos no vienas zoss, uz maskavas ielas ~ 23:00

brucu mājās pie pēdēja regulējamā krustojums labā pusē pietusē volvo ar damīti pie stūres, nu un baigi spolējot mēģina apdzīt, jo tālā labajā pusē stāv auto, ko mans klusām nočukst EJ DI_RST un izvelks pirmos 2 robus. viņa savā stulbumā tomēr nolēma mani apdzīt pēc kādiem 300 metriem un tik spiež grīda "tanu māksla pedāli speist" , To jau es biju paredzējis tāds neviltos prieks bija ka iz kupenas kāds aktīvi sāka rosīties, un spriganiem soļiem devās uz ceļa pusi.

Paldies CP kad nolasat no ceļa amatierus.

Morāle: Nemāki tehniski pareizātri braukt un laicīgi pamanīt/novērtēt škēŗšļus"CP, labāk netirināties.

Māris...

10531. viesis 29.janvāris 2002 10:16
0 0 Atbildēt

Filipam informācijai. :))

Tev ir plīsusi (sprāgusi) riepa ? Ja pakaļējā, tad vēl puslīdz OK, bet ja priekšējā, tad autiņš paliek neprognozējams (sliktas apstākļu sakrītības gadījumā)... šādas situācijas gadās reti, bet ja gadās, tad pilsētā uzbracot uz trotuāra cietušo var būt daudz vairāk, nekā ārpus pilsētas iemaucot kokā....

Protams atkrīgs no auto markas un komplektācijas, riteņu izmēra u.t.t., bet tāpēc jau pilsētās ir 50 km/h, lai samazinātu risku un cietušo skaitu neveiksmīgās situācijās.. :))

10532. viesis 29.janvāris 2002 10:23
0 0 Atbildēt

filips, šāda attieksme ir praktiski visās valsts iestādēs, un nevajag taisīt policistus par grēkāžiem. Un stulba moralizēšana, atvaino, ir vairāk no Tavas puses, jo pagaidām visām šīm runām pamatā nav kādi konkrēti pierādījumi par konkrēta cp izdarībām. Piedod, bet Lidiņā ēd ne tikai cp, ēd arī citu valsts iestāžu darbinieki, kuriem ir vēl mazākas algas un diemžēl uz pieres nav rakstīts - ES esmu TAS un TAS. Policistus nodod forma, tāpēc arī zākā.

UBJU, lieliski, Tu sāc apdzīšanu vismaz ar 20 km un pēkšņi tas , ko Tu apdzen, izrādās stulba blondīne, kurai nu nemaz negribās Tevi laist. Viņa liek zemākā pārnesūmā un spiež pedāli grīdā?? Un pretējā joslā jau manāmas braucoša auto gaismas. Ko darīsi - ieslēgsi reaktīvo dzinēju?

10535. viesis 29.janvāris 2002 10:28
0 0 Atbildēt

to UBJU:

Man reiz pārsprāga 2.5 mēn. veca GY riepa, priekšā, pagriezienā... ;-(

Tas tā, par to, ka brandu pirkšana ne vienmēr glābj no ķibelēm.

10538. viesis 29.janvāris 2002 10:36
0 0 Atbildēt

Cleera tātad 20 pārsvars man būs ja ja iet runa par ātrumu ne mazāk par 90 , ja blondīnei 100, tad man 120tādā gadījumā blondīnes auto ir jābūr aprīkotma ar reaktīvo dzinēju nevis manam, apdzīšanas manevra beigās man būs jaiu ~ 130.

Biežāk gadās kad apdzenot blondīni esi spiests atgriesties savā joslā un bremzēt lai neizsmērētu priekšā brucošo blondīni.

Viarāk man ir škrobe uz visādiem degvielas tapītājiem pilsētā LOPI KRETINI dēļ jums sastrēgumi ir tik lieli.

Ja visi uzsāktu braukt danamiski viens aiz otra tad sastrēgumu būtu vismaz uz 40% mazāki.

10539. viesis 29.janvāris 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Specialists es jau tā provizoriski.

patisībā braucot vienalga pa kurieni var arī vienlaicīgi nosprģt stūres un bremžu iekārt :))

Ja ar tādu domu brauc ka man tulīt kautkas noplīsīs saplīsīs atskrūvēsies, tad labāk nomirt uzreiz.

10540. viesis 29.janvāris 2002 10:43
0 0 Atbildēt

UBJU, un nemaz nedomājot, nomirt negaidot....jebkurā gadījumā, rožaina nākotne

10541. viesis 29.janvāris 2002 10:48
0 0 Atbildēt

Par riepām un citiem defektiem - tomērt jāazīst, ka liela daļa LR auto ir gana sliktā stāvoklī. Arī pašu īpašnieku (lietotāju) attieksme ir neizprotama ( kāpēc amortiņs (riepas, gultņus, granātas, krustiņus ....) pirkt jaunus, ja šrotā tas ir lētāk. Bez tam arī es (šrotā pircis esmu tikai aizmugurējo lukturi) neesmu drošs par to, ka auto ir perfektā stāvoklī (kā - nekā desmit gadu laikā var kautkas sabijāties un netikt pamanīts. Servisus apmeklēju tiklīdz ir pamanāms kāds defekts un noteikti pieprasu, lai pārabauda visu - varbūt vēl kas jāmaina.)

Mana doma ir tāda, ka ja arī Tu pats māki braukt labi, tavs auto ir pārliecinoši OK, tad nekur nav garantija, ka tad, kad lidosi uz 160 km/h vietā, kur viss ir OK, Tev pretībraucošajam 75 gada opelim nelīsīs šrota riepa, vai kāda cita detaļa, kas liks šim "šrota sapņu auto" iekļūt Tavā joslā un vairs nespēs līdzēt ne labs auto, ne labs vadītājs ne kas ... Tādēļ jau ir paredzēti ātruma ierobežojumi un tas attiecas uz visiem .

Lai nu kā, bet kamēr CP dara savu darbu tikmēr viss ir OK. Vajag, protams, uzmanīt CP-stus, lai nepārkāpj pilnvaras, ievēro CSN u.t.t. Tas ir sabiedrības (?)pienākums(?), Reāli to var panākt tikai ar masu mēdiju palīdzību un aktīvu tautas līdzdalību un arī cieņu (vismaz pret tiem "godīgajiem izņēmumiem"). Vai tiešām kāds cer, ka CP "labosies", ja viņus apdir$īs... Uzskatu, ka CP darbiniekiem uz viņu "kļūdām" vajag norādīt korekti un uz viņu nekorekto rīcību nav vērts atbildēt ar tikpat nekorektu . Nu nespēsim mēs nolaisties līdz tādam līmenim vienalga :))

10542. viesis 29.janvāris 2002 10:48
0 0 Atbildēt

Cleera

Varētu padomāt ka no tavas puses ir pierādījumi. Varētu padomāt ka man viņus šausmīgi no tevis vajag.

P.s.-Spriežot pēc taviem textiem ar UBJU tava iedzimtā matu krāsa varētu būt bijusi stipri gaišāka par esošo:(

Kotaesesjautapatvien

10545. viesis 29.janvāris 2002 11:01
0 0 Atbildēt

Ubju,

Es jau nesaku, ja jābrauc ar domu, ka kautkas notix, bet aizmirst to arī nevajag. Es cenšos braukt tā, lai varētu noreaģēt uz negaidītu notikumu (ieturu distanci, puslīdz ievēroju ātruma ierobežojumus, apdzenu tad, kad esmu pārliecināts u.t.t). Kā saka, kas sevi sargā, to Dievs sargās.. Bez tam, kad mani CP notur par ātruma pārkāpunu, tad arī viņiem nav no iebilst par satiksmes drošības apdraudēšanu un pārgalvīgu braukšanu. Ir nācies pat dzirdēt tekstu no CP darbinieka (kad mani "noķēra pilsētā uz 65 km/h) :" nobrauciet, lūdzu, malā, savādāk te visādi rallisti brauc...." :)) Attieksme pret mani bija korekta, es arī biju korekts (savu vainu atzinu), rezutātā man izteica brīdinājumu un varēju doties tālāk.

10546. viesis 29.janvāris 2002 11:05
0 0 Atbildēt

Par tām riepām gan man patika :))) Tik pat labi var nosisties (riepai sprāgstot) braucot arī uz 50 km/h. Kuru katru brīdi uz galvas var uzkrist ķieģelis, bet tāpēc visi nesāks staigāt ķiverēs. Uzskatu ka ātruma ierobežojumi ir nekorekti. Bīstamākais kas vr gadīties uz ceļa ir - CILVĒKS (gājējs). Ja paskatās statistiku, tad skaidri redzams ka auto tehniskie defekti nav par iemeslu biežajiem ceļu satiksmes negadījumiem, iemesli ir - šmiga, slidenais ceļš (protams šādā gad. ir jāizvēlās pareiz. ātr.), distances neievērošana.

10548. viesis 29.janvāris 2002 11:26
0 0 Atbildēt

Braucu ar viena kora audi 100 89g, uz ledus nelielā līkumā, dzinējs noklemēja fiziski nepaspēju sajūgu nospeist, labi ka tur neviena nebija, krumus nocirpu, uto sabojāju.

Un ko man tagat katrā līkumā sajūgu izspiest tipa moš noklemēs.

Ja es tagat sajūgu spaidī sāktu katrā līkumā, tad es būtu avāriskas situācija katru 3 minūti.

Paši saprotat ko nozīmē priekšējā pedziņa noklemē, nav nemaz ledus vajadzīgs lai pakaļa pa priekšu aizskrietu.

Visādi gadās.

10551. viesis 29.janvāris 2002 11:39
0 0 Atbildēt

Ubju,

Mans stāsts par to, ka ja Tev auto noklemmē pie atļautā atruma, tad kaitējumu risks apkārtējai videi (gājējiem, mašīnām ,un Tev) ir stipri mazāks, kā , ja Tavs auto šādus "prikolus" veic pie ātruma, kas stipri pārsniedz atļauto. Vienkārši, braucot un padomājot divus`gājienus uz priekšu, skriešana nav vajadzīga un arī risks stipri samazinās. Ja Tu (nedomāju konkrēti) brauc ikdienā uz 90 pa Rīgu, tad Tev mašīnu nošķaidīt ir lielākas izredzes, nekā tam, kas brauc uz 50. Protams vēl lielāka iespēja noskaldīt auto ir tam ,kas brauc uz 30 pa Rīgu .. tikai viņš nebūs vainīgs :))

10556. viesis 29.janvāris 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Filips, es gan to vien gaidu kā Tavējos. Pŗiecājies, Tev vismaz bija fons uz kura izcelties ar saviem neaptverami augstā intelekta izteikumiem. Un baidos ka krutais rallists UBJU tāds ir tikai vārdos, jo katram ir sava izpratne par to, ko nozīmē "labi braukt" un cik bieži attaisnojas kaut kāds nevajadzīgs risks.

10559. viesis 29.janvāris 2002 12:42
0 0 Atbildēt

Jāatdzīst, ka kopumā labi un saturīgi komentāri šajā lappusē...

Vēlos piebilst par saskarsmes kultūru. Rietumu ārvalstīs kļūt par CP ir prestiža lieta un to vēlas ļoti daudzi policisti. Taču, tas nebūt nav tik vienkārši. Prasības ir ļoti augstas, īpaši jau psiholoģijā un saskarsmes kultūrā ar citiem līdzpilsoņiem. JA CILVĒKAM-POLICISTAM IR PIEŠĶIRTA VARA, VIŅAM IR JĀBŪT GATAVAM PRAST ŠIS VARAS FUNKCIJAS PILDĪT TIKAI LIKUMĀ PAREDZĒTAJĀ KĀRTĪBĀ. Kauguru policistu skolā to nemāca.

Minētajos Rietumos tieši šī iemesla dēļ daudzi pretendenti nespēj kļut par CP darbiniekiem.

Tā kā šobrīd pie mums, kad CP darbinieki pildot darba pienākumus, ikdienas sistemātiski un atklāti pārkāpj CSN , tajā pašā laikā prasot noteikumu un likumu ievērošanu no citiem - jāuzskata par nenormālu situāciju. Patīkami , ka Ie ministrs M.Segliņa k-gs noreaģēja attiecībā par teh.apskates problēmām attiecībā uz dienesta transportu. Bet, vēl šodien daudzi CP turpina patrulēt ar personisko transportu, kurš teh.apskati nav izgājis x gadus.

Manuprāt, piedāvājums darba tirgū šobrīd ir pietiekošs, lai CP vadība varētu nopietni '' izfiltrēt'', atstājot darbā tikai pašus piemērotākos, ar atbilstošu izglītību intelektu un psiholoģisko sagatavotību,saskarsmei ar cilvēku-autovadītāju, vai citu.

Cien. CP vadība (protams, ja kāds lasa iAuto): NEBRAUCIET komandējumos uz ārvalstīm tikai paši vien ! Aizsūtiet uz Briseli, Berlīni vai Helsinkiem vienkāršu un godprātīgu ierindas CP. lai viņš pavēro savu kolēģu darbu. Atgriezīsies - pastāstīs redzēto pārējiem, visi padomās un pārdomās. SPRIEDZE starp CP un autovadītājiem turpina palielināties. Atcerēsimies gadījumu par piekauto Jelgavas akadēmijas profesoru ,izlasīsim rakstu šodienas(29.01.02) Neatkarīgajā RĪTA avīzē...

P.S. Ja situācija saskarsmē starp CP un satiksmes dalībniekiem neuzlabosies, nākamajā mācību gadā pieteikšos skolās, kur sagatavo CP - nolasīt bezmaksas lekciju kursu Valsts un tiesību teorijā, jo 85 procenti CP ierindas darbinieku šobrīd neizprot termina''Vara" īsto jēgu un būtību.

10560. viesis 29.janvāris 2002 12:49
0 0 Atbildēt

Nu gan sviests aizgajis , saka par cp , beidza par riepam un motoriem . Mans viedoklis ir tads , ka CP aizvien retak stav stulbas vietas , bet tomer stav , tamdel - TAUTA ESIET MODRI . Un vel ir sajuta , ka mazak ir palicis 'mentu' , kat ari vel ilgs laiks paies , kamer visi izzudis . Zinu , ka CP ari skatas saja cata , milisi ,mans Jums padoms , staviet kur gribat , bet dratejiet par lietu , jo daudz kur 50km/h ir pilnigi lieki un ari Jus vinus sava privata dzive neieverojat ( mani pazinas ta greko ) . Esmu 100% parliecinats , ja nepistu tautu uz katra stura par struntiem , tad neviens uz CP nebutu dusmigs . Par negadijumiem - tie bija un bus , bez starpibas vei brauc uz50 vai 150 , ja vaditajs ir auns tad 50 nepalidzes . Domaju ka jau autoskolas vajadzetu katram kandidatam iziet psihologa testu , tad pec rezultatiem , tiktu noteiktas kadas papildus nodarbibas -demonstretas avariju seku bildes utt , respektivi nakamais kaskadieris amatieris dabutu vielu pardomam + pec kada noteikta laika butu atkartots tests + profilakse .Ko Jus par to sakat ?

10583. viesis 29.janvāris 2002 13:43
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesim 12:45.

Cleera:)

Pamiers

10589. viesis 29.janvāris 2002 13:57
0 0 Atbildēt

filip, atvaino, bet man nav balta karoga pa rokai, ar ko Tev pretī pamāt :)

10679. viesis 30.janvāris 2002 10:49
0 0 Atbildēt

malacis!!, Kiska :)

es esmu pilnīgi Tava 1-mā komentāra pusē.

ar cieņu un laba vēlējumiem,

Melvins :)

10974. viesis 31.janvāris 2002 23:16
0 0 Atbildēt

Labdien. Raksta noruupeejies autobrauceejs. Sakiet luudzu, Latvijas Republikas Kriminaalkodeksa zinoshie , vai nepastaav kaada likuma norma vai normatiivais akts, kas paredzeetu mokpilnu un nezheeliigu CP darbinieku kastraaciju bez iespeejas tikt apzheelotam? Ja taada ir, tad labpraat pienjemtu aktiivu daliibu shiis mediciiniskaas nianses realizeeshanaa.

Paldies.

Vienmeer Juusu - noruupeejies autobrauceejs.

10975. viesis 1.februāris 2002 0:39
0 0 Atbildēt

Neatkarīgi no tā, ka jau labu laiciņu tomēr esam it kā atguvuši brīvību, policijas funkcijas tomēr ir palikušas tās pašas "padomiskās"- policija joprojām ir represīvais orgāns. Ir tāda sajūta, ka mūsu likumlēmēji un to izstrādātāji vēl Eiropas valstīs nav bijuši, neko nav redzējuši un neko nav dzirdējuši par policijas (šeit es domāju tieši Ceļu policiju) galveno uzdevumu. Tam taču nav jābalstās uz represiju metodi, kā tas vēl ir bijušajās "padomijas" republikās austrumu virzienā. Derētu gan arī viņiem to vairāk zināt. Ne jau par katru sīkumu būtu jāsoda administratīvā kārtībā. Arī brīdinājums taču ir sods. Kaut vai par dienas laikā neieslēgtiem lukturiem... Ja CP necienīs savas Valsts pilsoņus, tikmēr, draugi mīļie, arī viņus necienīs. Un šeit nav ko aizbildināties, ka viņi dara savu darbu. Vajaga mācēt strādāt! Mācaties, CP, kā strādā Eiropā un tad varbūt arī mēs tur nonāksim. Protams, "cietgalvjiem" var arī nekas nesanākt...

11018. viesis 1.februāris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

Kolosāli raksti, varbūt kādreiz tas kļūs par klasiku un tiks tulkots daudzās valodās, kā Latvijas diletanti bāž degunu ne savās lietās.

Kādēļ neviens nemāca strādāt ārstus vai citus speciālistus? Neprasa, no kurienes tam līdzekļi, lai atļautos elpot, ēst, pārvietoties un maksāt par mitekli. Mācieties paši cienīt sevi un citus satiksmes dalībniekus! Ja esat''kļūdījušies''ātruma izvēlē vai krustojuma šķērsošanā, ja esat''aizmirsuši'' piesprādzēties vai paskatīties uz ceļa zīmi, tad vismaz esiet pietiekoši vīrišķīgi un atbildiet par saviem pārkāpumiem. Jūs pieķer ne tik bieži, lai to nevarētu atļauties uz tā fona, kā Jūs braucat(vismaz lielais vairums)ikdienā. Es neprasu, lai Jūs stātos rindā Ceļu Policijas nodaļā ar vainas nožēlošanas pieteikumiem par tām reizēm, kad esat izsprukuši sveikā, bet kašķīgais latvietis vienreiz varēja savu imidžu arī pamainīt, citādi krievu tautības cilvēkus ir daudz patīkamāk apturēt un ar tiem kontaktēties.

Ar cieņu, cilvēks, kas dara šo nepateicīgo, aprieto darbu !

11034. viesis 1.februāris 2002 14:47
0 0 Atbildēt

Cilvēkam, kas dara nepateicīgo, aprieto darbu.

Viss jau būtu jauki un forši, bet (kā jau miinēju rakstā) nav problēmu par to, ka autovadītajus soda. problēma ir iekš tā kā to dara. Pat ja atmetam visas saskarsmes problēmas (uzbraucienus, nestādīšanos priekšā, uzprasīšanos uz rupjībām u.t.t.) tad nenoliedzami LR ir situācija, ka CP pamatā neievēro CSN (tehniskās apskates, atrums, apstāšanās, joslu izvēle), bet soda citus. Bez tam (minētajā rakstā) nereti tas tiek darīts izraisot haosu vai sastrēgumus uz ceļa. Ja CP strādātu (sodītu vadītājus) tām ka tas nerada haosu, viss būtu OK.

p.s. Izlasi, lūdzu, rakstu un nokomentē situāciju no sava viedokļa. Vai Tavi kolēģi attiecīgajā vietā radarējot ir rīkojušies korekti un likumīgi. (es tur uzskaitīju visas saskatītās nejedzības) .

11043. viesis 1.februāris 2002 15:25
0 0 Atbildēt

Viesis /12.51/ , kā var saprast, ir ceļu policists. Diemžēl,ar savu starp rindiņām redzamo ironiju, viņš ir pierādījis - ka pieder pie tiem CP , kuri nevar naktīs mierīgi gulēt. JO, VISU LAIKU vai nu sapņos rādās nenopelnitie piecīši , vai traucē murgi ,ka šoferi brauc par brīvu... Fakts, bet tādus sapņus sapņo daudzi CP.

Nesapņo džekiņ tik daudz - labāk paskaties logā,kad tavam auto /arī privātajam / beigusies tehniskā apskate !

11051. viesis 1.februāris 2002 16:12
0 0 Atbildēt

mjaaaaa.... lapie comenti! nju pastaastiiet miiliishi, kaa riikoties shaadaa situaacijaa - ja juus aptur CP inspektors, kursh nestaadoties priekshaa un nepaskaidrojot nekaadus iemeslus paprasa dokumentus, uzaicina juus uz savu markjeeto CP auto (novietoto sab.tr.pieturaa uz A.Briaana ielas ar neiesleegtiem zilajiem, mirgojoshiem briidinaajuma lukturiem)... taatad rjezumee:1.vai aprakstiitajaa gadiijumaa no CP puses ir saskataams kaads paarkaapums? 2.Vai ir veerts saakt runat policistu taadaa situaacijaa?

11055. viesis 1.februāris 2002 16:32
0 0 Atbildēt

Dzhipo, nu vari jau nerunāt, bet parasti taisnība vieglāk sarunās ir atrodama :)

11063. viesis 1.februāris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

Viesim no CP (12:51) un pārējiem (arī rējējiem) un Redaktoram.

Man būtu interesanti padiskutēt par tēmu CP darba stils. Apzinos, ka normāla diskusija ir iespējama bez uzbraucieniem, bet argumentēta viedokļu apmaiņa. Varbūt pāris CP darbinieku (gan inspektori, gan priekšnieki) varētu pieteikties redaktoram, uzrakstīt kādu rakstu un piedalīties komentāru lasīšana un raktīšanā (ar norādi ka pārstāv CP). Šeit gan būtu kautkā jāvienojas runāt par lietu, nevis apmainīties ar "uzbraucieniem". Ja šāds projekts izdotos, tad daļa CP būtu sapratuši autovadītāju sāpi un daļa autovadītāju varētu izprast CP sāpi. Varbūt LR autovadītāji iegūtu vēl pāris CP, kuri ir POLICISTI, nevis pārkāpēju-naudaskāsēju-uzbraucēju ierēdniecības pārstāvji. Jā, un varbūt autovadītājiem rastos cieņa un izpratne par CP darbu.

11065. viesis 1.februāris 2002 16:50
0 0 Atbildēt

piekriitu Wampirius! lapa doma... :)

11067. viesis 1.februāris 2002 16:53
0 0 Atbildēt

Dzhipo,

Viss ir relatīvs... :)) Es mēģinātu sarunāt sev vajadzīgo lietu (adekvātu sodu izdarītajam pārkāpumam). Ja attieksme sarunās būtu normāla, tad arī starp citu varētu ieminēties par viņu izdarītajiem pārkāpumiem, bet, ja attieksme ir klaji uzbraucoša, tad brauktu pretī, un CP sastādītu protokolu, kurā arī es ierakstītu, visus viņu pārkāpumus (ieskaitot TA neesamību). Kā saka zaudēt vairs nav ko.

Jautājums zinātājiem .

Ja es redzu, ka CP auto pārkāpj CSN (piem nav tehniskā apskate), vai man ir tieības pieprasīt uzrādīt soda kvīti vai protokolu par minēto pārkāpumu, kas izrakstīts attiecīgajā dienā attiecīgajam CP inspektoram ?

11070. viesis 1.februāris 2002 17:00
0 0 Atbildēt

tiesiibas jau tev ir Wampirius... :P pameejgjini vinjas pielietot... a par rakstiishanu protokolaa piekriitu... es riikotos tieshi taa pat un apakshaa trekni parakstiitos... nezinaataajiem, atsaciishanaas parakstiit protokolu neatbriivo juus no atbildiibas un neliecina par juusu izgliitiibas liimeni... taadu protokolu pechaak policists viegli apstriidees... :)

11074. viesis 1.februāris 2002 17:12
0 0 Atbildēt

Tiesības nav iespējams pielietot, ja to nedara ;))

Ja nopietni runā - tad man dzīvē ir tikai vienu reizi gribējies strīdēties par soda pamatotību. (tikko atcerējos otru reizi :)) ) lai nu kā, bet reāli to darīju vienu reizi, bet biju pārāk jauns un dumš. Sodu nomaksāju uz vietas (ar kvīti) un tad gāju lamāties ... vajadzēja sastādīt protokolu, tad iznākums varbūt būtu cits. Tagad jau zinu kas un kā ...

LIELS PALDIES I-AUTO UN ŠEJIENES PUBLIKAI PAR MANU IZGLĪTOŠANU

:) Vispār uzskatu, ka pie CP attieksmes un visauļautības esam vainīgi arī mēs - līdzpilsoņi, kas pacieš šādas lietas. Sāku apsvērt iespēju iegādāties fotoaparātu, kuru nav žēl "ja nu kas" un turēt automobīlī, lai varētu "iefiltrēties" to censoņu vidū, kam nav vienaldzīgs CP preztižs un kas rūpējas par to, lai CP inspektori, kas nespēj "turēt līdzi labajam CP darba stilam", savlaicīgi pamestu šo organizāciju...

Rekāda slavas dziesma man sanāca :)) tādad varu, ja gribu :))

11081. viesis 1.februāris 2002 18:17
0 0 Atbildēt

haha

11733. viesis 10.februāris 2002 9:49
0 0 Atbildēt

Gribetos piebilst, ka nekorekti CP darbiniekiem ir atbildot uz komentariem, atbildi fomulet tada ironiska un noraidosa toni. Sabiedribai patiesam ir tiesibas paust viedokli par CP darbu ne tikai tapec, ka vini ir nodoklu maksataji, bet ari tapec, ka sadas tiesibas paredz jebkuram musu Satversme. Es domaju, ka CP ne tikai butu jalasa lekcijas valsts tiesibu teorija, bet ari daudzas citas disciplinas, tatad jacel savs izglitibas un profesionalas sagatavotibas limenis, ari saskarsmes kultura. Ja jau pavid runas par CP alga, tad jaatzist, ka tas patiesam nav augstakas par 150 Ls inspektoru limeni, bet vakances jau ari nav. Pastav neoficials konkurs ieklusanai CP, kuram iziet cauri nemaz nav tik vienkarsi, jo galvenais faktors pienemsanai darba nav izglitiba, dienesta pakape, stazs, bet gan pazistamas personas ieteikums, rekomendacija. Tas ir pie visiem siem grutajiem darba apstakliem, stress, slid. grafiks, klim. apstaklu ietekme, zema alga u.t.t. Otra lieta, ko gribetu atzimet, izmantojot patiesu informaciju, ir tas, ka CP par kukuliem iekrit loooti RETI, kaut gan izveidot operativu kombinaciju un nodrosinat to ar lietisko pieradijumu ieguvu nebutu nekadu problemu, tas ir gauzam vienkarsi, to varu teikt, izmantojot savu pieredzi, bet laikam sai organizacijai ir garas un spalvainas rokas, ka ta tiek likta miera.Laikam jau policijas vadiba barojas un ir piesaistita sim CP obsakam, kurs viniem eksiste, jo ari inspektoriem jadod sava artava vada komandieriem u.t.t. Domajams ka nakotne Dros. policija darbosies aktivak un negaidis, kamer kads griezisies ar oficialu iesniegumu par kukula izspiesanu, bet gan operativas izstrades ietvaros, izmantojot operativas darbinas metodes, paretinas CP rindas no korumpetiem darbiniekiem, lai to vieta naktu izglitoti un motiveti kadri.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti