Lasītājs: Pār Akmens tiltu... bez sastrēgumiem 27

 
10.novembris 2004 8:50

...ļoti ilgi no rītiem nebiju braucis pār Akmens tiltu, jo parasti tur bija lielas problēmas, bet te nu vienu rītu iegadījās tur nokļūt. Braucot jau pa Mūkusalas ielu samierinājos ar sastrēgumu, kas sagaidāms, bet man par lielu brīnumu sastrēguma nav.

Ir diezgan daudz automašīnu, bet kustība norit raiti bez aizķeršanās un skat jau nemanot esmu uz tilta un tā pat bez lielas aizķeršanās esmu jau pāri. Man tālāk vajadzēja doties pa 11. novembra krastmalu. Bet vienmēr jau sastrēguma iemesls ir bijis šis apgrieziens aiz Akmens tilta.

Un tad nu man kļuva skaidrs kāpēc viss notiek tik labi un bez lieliem sastrēgumiem. Aiz apgrieziena stāv CP inspektors un laiž auto, kas brauc no tilta visu laiku uz apgriezienu. Nu ko var teikt vienkārši ekselenti dodu 10 balles par šādu satiksmes organizāciju. Tā tas bija vairākus rītus pēc kārtas, bet tagad atkal kādu laiku neesmu šo parādību novērojis. Droši vien, ka CP darbiniekiem kādi citi svarīgi darbi darāmi, bet ne par to ir šis stāsts.

Ar to es gribēju pateikt visiem lielajiem plānotājiem, ka vēl tilti Rīgas pilsētai ir vajadzīgi, bet varbūt sākumam vajadzētu izveidot tiltiem pienācīgus pievadceļus, jo kā redzam tas diezgan labi atrisina problēmas. Un ir taču 21. gadsimts un nevar visos krustojumos salikt CP, bet atrisināt to ar video u.t.t. palīdzību.

GVG, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
147352. viesis 10.novembris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Nu, uz paša tilta jau nekas liels, bet pamēģini uz tā tikt virsū, piem. no Uzvaras bulvāra puses. Pa Vanšu tiltu tomēr ātrāk.

147353. viesis 10.novembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Jā tā jau ir, ka ne jau uz tilta rodas problema un sastrēgums, bet gan nobraucot no viņa jo mums visi tilti beidzas pie kaut kadiem debiliem krustojumiem kuri nav pārdomati un bremzē visu satiksmi:(

147354. viesis 10.novembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Aha, kātad.

Tas nekas, ka šeit sastrēgums likvidēts uz citu braucēju rēķina; tagad staav tie kas brauc no ķengaraga puses...

Ar $ūdainu mietu tos kas šito izdomāja, viens pabļāva ka tilti pilli - citi uzreiz sastrēgumus pārvietoja kautkur citu...

147355. viesis 10.novembris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

AGA akmens tilts akmens tilts, a kas padomaas par tiem kas brauc no krastenes a? Vis jau baigi labi CP aiztur to vienu joslu lai var izgriezties utt, bet tie kas brauc no krastenes to ierauga peedeejaa mirklii un tad tur sanaak korkji kur to agraak nav bijis.

147367. viesis 10.novembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

šis temats jau vienreiz plaši tika izdiskutēts un galu galā vairākums secināja, ka ieguvums no šādas regulēšanas ir ievērojami lielāks nekā zaudējumi.

147380. viesis 10.novembris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Es piekāšu tos slavenos regulētājus, divas reizes ieberzos braucot no Ķengaraga un sapratu, ka ātrāk ir pa Salu tiltu uz pārdaugavu, pa Mūkusalas ielu līdz Akmens tiltam un tu jau slavenie menti kā priekšniekam atbrīvo ceļu, lai nebūtu sastrēgums, kruta man patīk !!

Vienīgā problēma, kā , lai pie Salu tilta uzmin vai menti ir pie Akmens tilta ??

147381. viesis 10.novembris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Pa 5.kapeik labaak ir... tie CP kas stav pirms akmens tilta krusotojumos vienkarshi staav!!! Neskatoties uz to ka daudzi auto krustojumu skjerso pie sarkanas gaismas, veljoprojam daudzi brauc pa tramvaja sliedem, un beigas ielien kadam priekshaa!!! Nezinu ko tie CP tur stav, tipa stradaa :))

Savukart tie CP kas jau stav aiz Akmens tilta un regulee satiksmi kustibai pa 11.novembra krastmalu ir OK (priecee). Piem. shoriit CP tur nebija un to uzreiz vareja maniit auto uz tilta kustejas lenaak :(

CP aktiivaak vajadzetu darboties (kjert un 'sodit') pirms akmens tilta tos visus nahaljugas kuri ir `gudraki` par pareejiem!!!

------

ikdienas lasiitaajs

147383. viesis 10.novembris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Uz Akmens tilta situācija tiešām ir uzlabojusies, nav pat ko īpaši piebilst. Bet uz vantinieka gan nekas nav mainījies, jo smagie pa to nekad nav braukuši. Vienīgais pozitīvais uzlabojums ir tas, ka ar barjerstabiņiem ir nobloķēta iespēja uz vantinieka no Preses nama puses - uzbraukt vienlaicīgi pa 2 joslām. Pas ir lieks pluss, jo iepriekš tā "pārmija" uz vantinieka uzbrauktuves divas joslās bija vairāk kā krimināla. Arī CP ar savām aktivitātēm faktiski ir izkliedējusi VIP joslas cienītājus - tie manāmi tikai retos gadījumos. Lai nu kā, bet man šķiet, ka vispārējā situācija šobrīd ir nedaudz - bet pamanāmi, uzlabojusies.

147391. viesis 10.novembris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Pilnīgi Tev piekrītu. Un vēl tie, kas ved bērnus uz skolu... Labi ir gadījumi, kad ir jāved, bet ir tādi, kas ved uz skolu bērnu pat tad, ja pietura ir pie mājas durvīm un otrā galā pie skolas, radot vēl lielākus sastrēgumus.

Bet policistiem - paldies. Tiešām tie bija labi rīti, tikai žēl, ka nevar prognozēt, kad tie rīti, kad tiek regulēta satiksme ir, tad varētu pusstundu vairāk pagulēt :)

147392. viesis 10.novembris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

sen jau tas ir skaidrs ka teorētiski tiltu mums rīgā pietiek. vienkārši pilsēta (pievadceļi tiltam) nespēj uzņemt visu automašīnu plūsmu, jo LV birokrātiskais aparāts strādā ļoti labi kur galvenais ir algas saņemšana, krēslu deldēšana un pie citiem sūtīšana.

147405. viesis 10.novembris 2004 11:35
0 0 Atbildēt

Gribētos piekrist pedālim, jo galvenā tiltu problēma ir pievadceļu debīlais izkārtojums. Ko līdz 3 joslu tilts, ja beigās viņš atdurās 2 joslu krustojumā, pie tam ja tur parādās trolejbuss, tad tā ir tikai viena josla? Šī satiksmes optimizēšana nemaksātu 80 mlj, bet iespējas tur "pasildīt rokas" ir minimālas, tāpēc, izmantojot autobraucēju sašutuma vilni, tiek virzīti tiltu projekti. Uzbūvējot dienvidu tiltu, varētu ķerties pie kāda cita tilta renovācijas (īpaši pievadceļu sakārtošanas), bet tā vietā tiek murgots par tuneli. Nav man būvniecības izglītības, bet to, ka tramvajam jau sen būtu jābrauc pa krastmalu nevis jāstopē Vanšu tilts, redz pat bērni.

147413. viesis 10.novembris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Nu nu, tilts un tunelis ir vajadzīgi priekš tā, lai nav jāmet tādi līkumi caur pilsētu. Tad daudzi varētu vispār nelīst pilsētā.

147418. viesis 10.novembris 2004 11:56
0 0 Atbildēt

A vinji tur nav arii deelj taa lai vakteetu smagos, kas riitos nedriikst braukt paar Akmeni?

147425. viesis 10.novembris 2004 12:05
0 0 Atbildēt

es kaa liepajnieks esmu ar Riigu taa sabaidiits, ka braucu tur tikai sestdienaas un sveetdienaas. darbdienaas braucu ar sabiedrisko transportu. piemeeram, atstaaju vaagji Juurmalas Dubultu stacijaa un ar mikroautobusu uz Riigu. sveetdien, kad bija smukaa migla, tad taa smuki izbraucu 2x Riigai cauri uz Siguldu. nebija ne vainas.

147428. viesis 10.novembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Pareizā virzienā jau mēs visi domājam, nu es par tiem pievadceļiem tiltiem. Nu nezinu ir sanācis braukt tādos rītos arī no Salu tilta puses pa Krasteni un NU NEBIJA tur sastrēguma vismaz tanī rītā. Bet būtu labi ja šo diskusiju par pievadceļiem sadzirdētu arī kāda par to atbildīga auss. Citādi mēs te par to varam diskutēt līdz apnikumam un nekas jau nemainīsies, jo rodas iespaids, ka TUR tiem maz intresē mūsu problēmas TIKAI TAS KĀ "UZVĀRĪTIES".

147480. viesis 10.novembris 2004 16:27
0 0 Atbildēt

Vajag tos Ķengaraga tramvajus griezt apkārt pie Centrāltirgus, izbūvējot tur galapunktu, nevis laist šķērsām visām maģistrālēm.

147525. viesis 11.novembris 2004 8:17
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag iedomaties, ka inspektori TO nesaprot. Kam un ko vajadzeja,spriediet pasi?

CPolicija.

147529. viesis 11.novembris 2004 8:56
0 0 Atbildēt

Arsmens [?] 10.11.2004 11:56

viņi tur ir tieši tādēļ lai kāds varētu atskaitīties, ka smago aizliegums braukt pāri tiltam ir devis REDZAMUS rezultātus

147533. viesis 11.novembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Tas ir tikai taadeel, ka kungiem jaatiek laikaa uz Domi vai Saeimu :)

Paldies jums kungi!!

147537. viesis 11.novembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

eu tad laikam ir tāds pakalpojums! pa kādu telefonu jāzvana gadījumā, ja kavēju darbā svarīgu sapulci lai man izbrīvē trasi?

vai man vajag vismaz asv perzidentu līdzi?

147540. viesis 11.novembris 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Ja apgaismes lampa pie pārejas izmaksā 5000,bet luksofors 40 000 tad ,kāpēc kā Japānā nenolikt milici ,par 400 latu mēnesī lai regulē baigā ekonomija sanāktu.

147584. viesis 11.novembris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

TOČNA NAV SASTREEGUMU?????

147636. viesis 11.novembris 2004 18:02
0 0 Atbildēt

Starp citu, ja no 13 Janvāra ielas uztaisītu, ka 3 joslas iet taisni (tālāk jau ir pat 4), tad daudz ātrāk tur viss kustētos Pārdaugavas virzienā un būtu mazāk problēmu. Es domāju, ka Rīgas proba ir šaurās ielas, nevis auto skaits un nepareiza kustības plānošana. Nu ko tur vairs, palaistu mani pie ;sprices, propku vispār nebūtu.

147698. viesis 12.novembris 2004 18:36
0 0 Atbildēt

a

147699. viesis 12.novembris 2004 18:40
0 0 Atbildēt

.

147702. viesis 12.novembris 2004 18:50
0 0 Atbildēt

divus tiltus vieglajiem salu tiltu smagajiem, tā būtu godīgāk vaine.

147714. viesis 13.novembris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Nebraucat ar mashiinu uz centru,bet izmanto sabiedrisko transportu,tad arii nebuus sastreegumi Riigas centraa. Neviens jau negrib atziit,ka pashi ar personiigajiem autinjiem taisa tos "korkjus'.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti