«Gulošie policisti» uz Salu tilta 49

 
15.novembris 2004 8:25

Pārbraucot Salu tiltu Centra virzienā, uzreiz aiz zīmes 50km/h ir tilta savienojumi ar estakādi, kas ved Krasta ielas virzienā. Kaut arī estakādes nesen ir remontētas to svienojumu vietās ar tiltu ir izveidoti ievērojami vaļņi, gluži kā "gulošie policisti".

Tos šķērsojot ar atļautajiem 50 km/h nākas izjust nepatīkamus "sitienus", kas ikreiz ne tikai pārbauda auto ritošās daļas izturību, bet arī rada potenciālus draudus satiksmes drošībai.

Ja šie vaļņi ir paredzēti lai autovadītāji samazinātu braukšanas ātrumu, tad 50 km/h vietā būtu jāuzstāda zīme 30 km/h, jo tāds ir ātrums ar kādu šos vaļņus var šķērsot "bez asām izjūtām". Ja nē, jo sastrēgumi šajā vietā tāpat nav retums, tad iespējams atbildīgie dienesti varētu veikt, manuprāt ne tik sarežģīto šī posma remontu.

iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
147974. viesis 15.novembris 2004 8:28
0 0 Atbildēt

Uz 110 nejuut ;)

147976. viesis 15.novembris 2004 8:32
0 0 Atbildēt

ja ar hadeni viss kaartiibaa tad i nemana tos pampakus... ir ko saliidzinaat :) pagaajusho nedeelju aizbraucu liidz servim ... pirms tam ar liidziigi domaaju :)

147977. viesis 15.novembris 2004 8:43
0 0 Atbildēt

Taisni tā- uz 110 nejūt! Tie ir guļošie policisti satiksmes drošības uzlabošanai- lai nodrošinātu vienmērīgu kustības ātrumu un kāds neiedomātos tur braukt uz 50! :)

147978. viesis 15.novembris 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Nav, nav nopietnas tādas salaiduma vietas uz tilta!

Kur valstī vēl tādas ir redzētas? ...

Šķiet, ka mūsu bāleliņiem vēl daudz kas jāiemācās no rietumu kolēģiem!

147979. viesis 15.novembris 2004 8:53
0 0 Atbildēt

nav bik paarspiileets??? kautkaa neesmu ieveerojis ka tur baigais paarbaudiijums... manliekas uz salienieka jau no laika gala ir jumpi, bet tas iipashi netraucee tautai uz 90 vilkt.

147981. viesis 15.novembris 2004 9:00
0 0 Atbildēt

hacis , "nav nopietni" , traks esi, tur tachu ritenjus nolauzt var.

147982. viesis 15.novembris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

saapiigs tas pasaakums man liekaas ir taapeec, ka tieshi tajaa vietaa visi saak bremzeet no saviem 110 uz atljautajiem 50, bremzeeshanas briidii prieksheejie ritenji vairaak piespiezhas asfaltam, taadeelj sanaak baigais sitiens. es parasti tajaas vietaas atlaizhu brezmhu pedaali.

bet nu tas, ka tu ir sviests sataisiits, tas ir skaidrs, man liekas, ka nokontroleet darbu kvalitaati un pec tam garantijas laikaa saraxtiit pretenzijas ir elementaari, bet tas noteikti ir gruuti tad, ja potenciaalais pretenziju raxtiitaajs no uznjeemeeja ir sanjeemis daavaninju aploksnes veidaa. Latvijaa taadu vietu ir daudz, bet iereednji visur ir korumpeeti vai vienkaarshi negrib straadaat.

147983. viesis 15.novembris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Lauž riteņus nost? Neesmu ievērojis. Bet tagad Kokneses prospekts aizklapēts ciet, katru dienu sanāk braukāt pa Ķīšezera ielas gabalu, kur 70. Tur ir smuks guļošais policijas priekšnieks ceļa sākumā no centra braucot. Jābrauc pa pirmo joslu pēc iespējas ātrāk, tad var augstāk uzlidot :).

147984. viesis 15.novembris 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Bez tam uz salenieka ir slikta lietus ūdens noplūde. Blakus brauceejs iebraucot uudenī uz briidi padara pilniigi aklu!!!

147987. viesis 15.novembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Nu zīmi 30 jau nav probleemu uzlikt... Tā vien liekas, ka raksta autors to iesaka daiit :|

147988. viesis 15.novembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Kungi...par ko jūs runājat. Vajag atjaunot grunti visur kur ir asfalts :) Pārbrauciet pāri Brīvības vai Čaka ielai pa jebkuru Stabu, Ģertrūdes, Lācplēša vai citu ielu. Tādas špūres iedzītas kā rallī.:D

P.S. Piedodiet, bet smird šī valsts:(

147989. viesis 15.novembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

ja pa tiltu visu laiku brauc ar atljautiem 70 +-5 un tad leenam nomet liidz +- 50, kaa to prasa ziime, tad neko tragjisku tajaa tilta savienojuma vietaa neredzu. Protams, ja pa tiltu brauc ar 100, tad pee ziimes strauji met pa bremzem, dabiski ka jutiisi kadru suudu kas ir uz celja...

147991. viesis 15.novembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

pievienojos

147992. viesis 15.novembris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Priekš tiem kam mašīna gatavojas izjukt pie mazākā pauguriņa iesaku forsēt to kanti piespiežoties tuvāk vienai vai otrai joslas malai - ja gadījumā vēl nav pielecis ka tā arī var darīt. Dzīvē ir lielākas traģēdijas par kurām satraukties. Ja biedē salu tilts, tad ir vēl 2 citi :)

147994. viesis 15.novembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

SantaFe is back :P:P .30 kmh ibio , kaadam gan lauznim ir jaabuut , lai nestu shitaadu ''purguu'' , idioc ibio .

147995. viesis 15.novembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Kaut mans vāgens izjukt nebūt netaisās, bet tomēr tā nobrauktuve uz Krasteni ir klusā šausma - ja korekti izmanto bremzēšanas joslu. Laikam tāpēc tur visi lien virsū tikai ap bremzēšanas joslas vidu.

Ja vien nebrauc ar kautko āmurveidīgu.

147996. viesis 15.novembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

nja, tik tieshaam,nevienaa valstii personiigi nav redzeetas tas tizlas salaiduma vietas...Piemeeram, Zviedrijaa,te tiltu, estakaazhu ir papilnam,peec katra kilometra... bet pilniigi nejuut nekaadus valjnjus...bl123123

147997. viesis 15.novembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Man liekas ka katrs Salu tilta salaidums atgādina guļošo policistu, nu vismaz pēc dizaina :)

Badams-badams uz katra salaiduma ir Latvijas tiltu fīča :)

147998. viesis 15.novembris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

blje tur bez zobiem var palikt,it ipasi kad brauc pa labejo joslu,ar pliku ******* vajadzetu tos remontetajus pa tiem pampakiem pavilkt:D

148000. viesis 15.novembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Tā ir tāda atrakcija - amerikāņu kalniņi. Cilvēkiem ar vājiem nerviem neiesaka.

148005. viesis 15.novembris 2004 10:34
0 0 Atbildēt

Teikshu tieshi - par sho "navarotu" tilta konstrueetaajiem/buuveetajiem vajadzeetu pautus atraut.

148012. viesis 15.novembris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Salu tilts ir reaala shkjeerslju josla. Vieniigais veids ir nebraukt pa risaam, bet iet paari pa joslas malinju, tur bedres mazaakas. Vieniigais naakas drusku ieliist blakus joslaa.

Veel reaali asaas izjuutas var izkjert brauco Tallinas un skjeersojot Čaka ielu, iesaku visiem nobaudiit- iesakaamais atrums 50 -60. Ar suudiigaaku hadeni ir pavisam forshi.

Veel labinieks ir braucot uz Policijas akadeemiju Tur ir reaalais gjeneraalis.

148017. viesis 15.novembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

tas pats ir arii nebraucot nost pa estakaadi uz krasteni, bet arii turpinot celju taisni uz laachpleesha ielu ... pat ar lielo pasazhieru autobusu renault var just tos sliekshnjus ... sajuutas taadas, ka visa piekare pajuks ...

148021. viesis 15.novembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

nu piemeeram uz vantinieka (virzienaa uz centru) ir ideaala salaiduma vieta - NEKO NEJUUT !!! (Nu uz vantinieka vieniigi centra virzienaa viss asfalts ir sabraucis garmoshkaa .. :)

148022. viesis 15.novembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

SALU TILC IR VISS KRETIINISKAAKAIS CELJA POSMS NO RIITA UZ DARBU...

148023. viesis 15.novembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Štrunts jau par to vai "tu" jūti vai nejūti to triecienu. Bet piekare ta jū vienalga. Uzņem to triecienu uz sevi. Un kad nu puienāk reize servisam tad tik spēj brīnīties, kā visa gumijas palidojušas...

148028. viesis 15.novembris 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Vaidzētu piedzīt zaudējumus auto ritošās remontam caur tiesu!

148030. viesis 15.novembris 2004 11:24
0 0 Atbildēt

A ka jums patik "jaunizremontets" Slokas un Kalnciema ielas krustojums virzienaa uz centru? uz 50 tur var tocno ritoso kadreiz atstat... un nekadas bridinajuma zimes!

Tramvaja sliedes drosi parbraukt var tikai ar kadiem 20-30 km/h!

Citaa virzienaa ir biskin labak jo jus lecat nost uz leju no sita tramplina ;)

148032. viesis 15.novembris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

nevajag kautreties turgthytrhd

148035. viesis 15.novembris 2004 11:36
0 0 Atbildēt

sorry.nevajag kautreties braukt 90-110,tad nejut tik traki un avarijas situacijas ar veidojas mazak.vecie grausti gan tur lec lidzigi solbergam wrc.

148049. viesis 15.novembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Mja, varbut uz salu tilata vajag uzstadit zimes - gulosie policisti?

148053. viesis 15.novembris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Un tad vel brinas, ka masinas stabos lido uz ta salu tilta. BWT vieta, kur tas kolfs staba ielidojis, ari man skiet ir reali amerikanu kalnini salu tilta 1. josla.

148067. viesis 15.novembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Vo, vo, mani jau sen kaitina tie vaļņi! Sēdinātai mašīnai tiešām grūti tur pārbraukt ar ātrumu, kas lielāks par 30. Tā nu es kattreiz bremzējos, bet ir jau vienmēr no aizmugures kāds neapmierinātais gudrinieks, (parasti ar audi 80 b4) kam savas mašīnas galīgi nav žēl.

148084. viesis 15.novembris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Nomaini amīshus un pēc tam arī autinju :))

148103. viesis 15.novembris 2004 14:06
0 0 Atbildēt

Tam lasītājam derētu latviešu valodas gramatiku atkārtot...

148158. viesis 15.novembris 2004 15:26
0 0 Atbildēt

Cereesim ka vinu neviens nenobrauks!!!!:)

148187. viesis 15.novembris 2004 16:17
0 0 Atbildēt

Gan salu tilts, gan slokas-kalnciema krusts,abos virzienos - ir pilniigais aarpraats. Ar dzhipiem - nekaadu probleemu. Bet es no sava marshruta sen jau esmu izsleedzis salu tiltu, lai arii daudz izdeviigaak buutu braukt pa to uz savu darba vietu. Man ir seedinaats auto, saveejie sapratiis, kaadeelj salu tilts ir vienkaarshi mission-imposible. Arii ar standarta hadeni ir auzas reaalas. Tie kas saka, ka nejuut neko - nekas! Juus jau nejuutat. Bet kaa jau ieprieksh mineeja te viens - juusu auto hadene to juut. Un ja juus nejuutat, tad jums taa hadene ir veel "gudraaka" un peec kaada laika naaksies atvadiities no krietnas naudas chupinjas, lai to savestu atkal kaartiibaa.

Atradusies te ES daliibvalsts. Pat pa pilseetu nevari braukt mieriigi. Vienmeer ik pa laicinjam kaadas neparedzeetas paranormaalas bedres, kunkulji, shaizes. Arii uz krastenes 2trajaa un 3shajaa joslaa. Ja laimiigi gadaas, smuki var karteri saplacinaat.

Un vieniigie kas vareetu teikt, ka taas visas ir mulkjiibas, ir dzhipu iipashnieki.

148194. viesis 15.novembris 2004 16:43
0 0 Atbildēt

oooo...jaaaa....Salu tilts ir ekstrema padarisana...abos virzienossss:(

148202. viesis 15.novembris 2004 17:21
0 0 Atbildēt

tieshaam rodas iespaids,ka vairums brauc ar "sēdinātiem" auto un sportiski noregulētu piekari :) Nu nav nekas tik krasi ielās un ceļos mainījies, ja neskaita rises, kuras tiek izbrauktas arvien dziļākas un dziļākas. Izvēlieties atbilstošus auto ar piemērotām riepām un arī braukšanas ātrumu. Ar balles kurpēm taču vairums nedodas kartupeļus rakt :)

Tas nenozīmē,ka neuzskatu,ka daudzviet ceļi ir sliktā stāvoklī un par atsevišķu kriminālu šķēršļu esamību ceļinieki būtu jāsoda ko nezin kāpēc policija necenšas darīt.

P.S. Salu tilts konstruktīvi jau no paša sākuma ir paaugstinātas bīstamības objekts un labi ka tur šādi šķēršļi rodas,jo parasti tik dzird lielīšanos ka tur normāls ātrums esot 100+

148203. viesis 15.novembris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

nu šitādas "atrakcijas" ir uz visiem tiltiem. parādās aptuveni 3 mēn. pēc tilta remonta:(

148224. viesis 15.novembris 2004 18:27
0 0 Atbildēt

daavaj, saliekam ziimes 30, kaut 20, domaajat buus labaak? a neviens tieshaam nau ieveerojis ka virs 140 neko vairs nejuut? mashiina visam "iet paari"..

148280. viesis 15.novembris 2004 20:56
0 0 Atbildēt

peedeejais viesi - ja tu te velc iekshaa saliidzinaajumus ar balles kurpeem, tad Latvijas celji jau arii ir tas "kartupelju lauks". Un tas noziimee, ka savas balles kurpes vari likt uz puushanu savaa skapii.

Un kas te veel mineeja par to skrieshanu - tie kam ir tie seedinaatie - skrien veel mazaak, jo risks palikt bez ritenjiem ir veel lielaaks. Ja runa iet par guljoshajiem mentiem un shitaadaam te iebrauktaam, kartersiteejaam - riseem.

148296. viesis 15.novembris 2004 22:55
0 0 Atbildēt

Manejam ir cietie Bilstein, vienmeer pieminu celju dienestus, kad braucu pa Salenieku. Ko tas lasitajs tur ierosina? 30km/h ierobezhojumu? Nopeerc sev meneshbiljeti tramvajam, tas iet miiksti, @#$% Peace

148298. viesis 15.novembris 2004 23:34
0 0 Atbildēt

Uz Brīvībenes posmā - Juglas iela/šmerlis arī bija dramatiskas rises, bet tad vienā jaukā dienā parādījās ceļinieki un viņas NOFRĒZĒJA (es gan nezinu, vai šo procesu ir pareizi tā saukt), uzreiz labāka braukšana palika...

148352. viesis 16.novembris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

ja katrreiz braucot paari iedomaajies ka paarbrauc paari dziivam guljosham mentam tad nu..hadenes arii nau zzeel..:))

148639. viesis 18.novembris 2004 16:39
0 0 Atbildēt

kam remonteet-driiz buus jauns tilts-he,un kam vispaar ruup tas kur jaaiegulda liidzekli???

148640. viesis 18.novembris 2004 16:44
0 0 Atbildēt

visi saka-o Polijaa redz suudiigi celji, tad aizbrauciet uz warshavu un paskatieties kaadi tur tilti-prieks vaaleet

148657. viesis 19.novembris 2004 13:34
0 0 Atbildēt

GULOSIE POLOCISTI UZ SALU TILTA IR VISA TA GARUMA, VIRZIENA UZ PARDAUGAVU, JA PAR TADIEM VAR UZSKATIT IK VIENU TILTA SALAIDUMA VIETU.tRICINA AUTINU NE PA JOKAM.EXREMI !!!!!!!

150864. viesis 4.decembris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

AR vilcēju un kravu nākot no jūrmalaspuses tiešām ir supernepatīkamas sajūtas,tāpēc jau arī tās kravas tik bieži atdalās no piekabes.Ne jau kravas nostiprināšana vienmēr vainīga.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī?

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti