«Dragreisistus» biedē policija, bet viss notiek... 169

 
16.novembris 2004 3:00

Pavisam nesen presē lasīju rakstu par mūsu jauno Ceļu policijas šefu Zivtiņu, kurš kā vienu no lielākajiem "draudiem sabiedrībai" min tieši "dragreisistus"... Bet tajā pašā laikā viss notiek...

Piektdienas vakars. Plkstenis rāda apmēram 22. Ar tikko no "Adam Auto" saņemto demo auto mierīgi braucu pāri "Stahanoviešu" tiltam. Te pēkšņi spogulī pamanu pa pretējo joslu braucošus vairākus "sportiskas izcelsmes" automobiļus, kuri agresīvi veic ekstrēmu "slalomu" starp pārējiem braucējiem.



Tā kā mūsu braukšanas virzieni sakrita, paskatījāmies, kur tad tā steidzas šie lidotāji. Un izrādās... uz "dragu" - turpat netālu. Nolēmām paskatīties, kas tad tur notiek. Izrādās, ka "dragreiss", par spīti CP solījumiem to iznīcināt, nav miris. Netraucēja arī lietus līņāšana un slapjais asfalts - skatītāju bija samērā daudz.



Ja kādreiz uzskatīju, ka "dragreiss" nomaļā ieliņā vai laukumā nav nekas bīstams (vismaz apkārtējiem nē), tad pēc šāda "ievada" manas domas mainījās. Izskatās, ka cilvēki, kas piedalās šādos pasākumos, ir agresīvi jau pirms tā. Un, iespējams, arī pēc...

Un tas jau ir bīstami. Tāds "slaloms", ko redzējām šajā pirmsdraga braucienā bija izaicinošs gan braucējiem, gan arī pārējiem. Sen nebiju redzējis apdzīšanu uz tilta pa pretēto joslu, kas atdalīta dubulto sadalošo joslu. Un redzot ko tādu, tiešām jāpiekrīt Zivtiņa kungam: "Man ir pilnīgi vienalga, kāda ir šāda braucēja filozofija. Viņi [dragreiseri] visi ir bīstami."

iAuto

 
Visi komentāri
 
148106. viesis 15.novembris 2004 14:21
0 0 Atbildēt

Nu un kaa Demo auto sevi draga paradija?

148108. viesis 15.novembris 2004 14:22
0 0 Atbildēt

"Man ir pilnīgi vienalga, kāda ir šāda braucēja filozofija. Viņi [dragreiseri] visi ir bīstami."

-------------------

Zivtiņa kungam pašam par teikto smiekli nenāk?

148110. viesis 15.novembris 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Manupraat visi, kas brauc ar demo autinjiem ir biistami, jo meegjina no taa izspiest maximumu vienalga kaada buutu vinju filosofija.

148111. viesis 15.novembris 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Hmm... a kur tad raksts par otru kolonnu kas devaas preteejaa virzienaa un visu celju uz 90kmh brauca aarpus apdziivotas vietas? :D Ai, ai... akal indiviids paari visam, kaa izskataas... peec viena spriezham par visiem... njuu neko, jaapiekriit vien tiem kas uzskata ka ieksh iauto vairs normaala tauta neapgrozaas... :P chau un uz redzi.

Redaktors 15.novembris 2004 14:24
0 0 Atbildēt

... bet ne jau uz ielas :)

148114. viesis 15.novembris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Nightwing

Tik traki jau nav. Es shad tad apgrozos:)

Redaktors 15.novembris 2004 14:29
0 0 Atbildēt

... jau teicu, ka man nekas nebija pret pašu procesu, bet tāpēc jau nav jāpsiho uz ielām, kur brauc arī citi satiksmes dalībnieki...

148121. viesis 15.novembris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

nu Red. - nesāc taisnoties, drag race jau nekas ar ko dzīvē varētu lepoties - tas pats kā lielīties ka pa elektrības vadiem patīk staigāt :)

148123. viesis 15.novembris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

tos shmurguljus vajag saukt istajos vardos nevis par dragreiseriem - sukataji vinji ir

148127. viesis 15.novembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Toch dragisti ir pajolinji. Ar vai bez filozofijas. Jem naudu rokaa un ej uz norobezhotu trasi. Ne-e jaapendeleejas pa ielaam.

148132. viesis 15.novembris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

nu nu...aizbrauca uz trubu tur kur tikai idioti brauc un arii spriezh par visiem....tisk tisk!!!

148134. viesis 15.novembris 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Kārtējais debīlais murgojums no pilnīgi nekompetenta cilvēka, kas dēvē sevi par redaktoru. Padzird kaut ko kaut kur un uzreiz atceras, kur ko ir redzējis. Smieklīgi.

148135. viesis 15.novembris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

atmarozaki:)

148136. viesis 15.novembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

izskatās, ka 148134. viesis ir megakompetents šajos jautājumos...

148141. viesis 15.novembris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

tiem dargreisistiem "ekstrēmais slaloms" bija tikai riepu iesildīšanai pirms starta :)

skatitāji arī smuki aiz stabiem sastājušies :) tur takš visi ir drošībā :0 kur izslavētā kolektīvā atkāpšanās kīlī ??? ******* ne dragreiss kaut arī tie (stabiņi) arī uz āru jau nolocījušies :)

148142. viesis 15.novembris 2004 15:02
0 0 Atbildēt

nu un .. lai ardaas :)

ja jau taa nepatiik tad lai ar tramvaju braukaa :)

148147. viesis 15.novembris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Idiotu bars. Ceru, ka kādreiz viņus visus pieliks pie vietas.

148148. viesis 15.novembris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

veeletos uzzinat kaadi dzeki tur apgrozas, no kaadiem auto clubiem? kursh te gudrs? :)

148151. viesis 15.novembris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja tad arii mentinjus pasaukt, bet stucjiit tak negribas, tamdeelj jaaraksta. Kaut gan pats ari "dragus" necieshu, bet nu kompleksainajiem atsaldenjiem, kurus uz ielas caur un cauri lamaa shad un tad vajag vismaz starp taadiem pashiem izraadiities...

148160. viesis 15.novembris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

ja nav ziņojis, tad līdzatbildīgs, nožēlojami .........

148162. viesis 15.novembris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

nau ne jausmas :) .... Abuu un ko tas TEV dos?

148163. viesis 15.novembris 2004 15:30
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Rencēnu ielas rajona>

148164. viesis 15.novembris 2004 15:32
0 0 Atbildēt

A KAADA ... PEEC IR JAAPIEMIN DEMO AUTO NO ADAM AUTO?

Redaktors 15.novembris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

lai būtu interesantāk... a kapec ne? a kada vella pec vispar kaut kas jaraksta, vai ne?

148166. viesis 15.novembris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

A kadas jums problemas opishi? skauzh ka pashi ta nevarat? labi apdzit pa pretejo un pie tam uz tilta ak dievs..Tads pagans! Viss tagad janoshaujas..Nu un ka ir tadi debili..Labak braukt pa to pashu tiltu ar 50km/h un lepoties ar to ne?

148167. viesis 15.novembris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

148162 : viesis : it kaa neko.. vienkarshi shaubos, ka kaads no vinjiem ari neiegriezas shajaa portala :) tapat jau info par drag tusiem neparadaaas ne nokurienes, kaa ta vinji visi kopaa sanaak,kurs organize?? jaabutt kaadam "'ahead''. nezvaanaas tachu pa teleponiem.. ir tachu maniti posti citos ar auto saistitos web... :"taac un taac tuss un tad nu visi tiekaas"' :)

148168. viesis 15.novembris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

Adam Auto pieminēšana ir normāla parādība, jo liecina, ka auto dīleri vēl iauto uztver kā auto portālu, nevis nost ar CP lapu. :)

148169. viesis 15.novembris 2004 15:40
0 0 Atbildēt

Kaa gribam taa braucam! Streetraceing is not crime!!!

By T-Racer

148172. viesis 15.novembris 2004 15:46
0 0 Atbildēt

Tukša muldēšana!

Ja gribētu apkarot nelegālos dragreisus, tad to arī izdarītu. Tas pats attiecās un citām problēmām, kuras var, bet acīmredzot negribās atrisināt vai maksimāli ierobežot - narkotikas, alkohola un cigarešu tirdzniecība nepilgadīgajiem, CP kukuļu došana/ņemšana, etc.

148174. viesis 15.novembris 2004 15:53
0 0 Atbildēt

To : 148166. viesis 15.11.2004 15:36

Man bija tā iespēja apstāties un pavērot situāciju šo vai pagājušo pavasari/vasaru (precīzi neatceros), kad uz Deglava tilta Audi vadītājs/a bija izdomājis, ka tas ir norma apdzīt pa pretējo kustības joslu braucot augšā pa tiltu, kā rezultātā sekoja sadursme ar vieglo un maršuta taksometru, kurš aizdegās... Filmās par skatiem, kur deg mašīnas un cilvēki mētājās pa asfaltu, mēs sajūsminamies, bet reālajā dzīvē šie skati ne tuvu neizraisa sajūsmu...

148175. viesis 15.novembris 2004 15:55
0 0 Atbildēt

chachens jau nu izceljas ar humanismu (isti atbilstosh niks) :)

148178. viesis 15.novembris 2004 15:59
0 0 Atbildēt

vzinis,

1) negribas ticēt, ka Tavs niks norāda uz Tavu personību; :)

2) nesāksim šeit politiskas diskusijas... :)

148179. viesis 15.novembris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

es jau neko, bet mans niks norāda uz patiesību :)

148180. viesis 15.novembris 2004 16:01
0 0 Atbildēt

Es zato zinu jus abus:) Un Redaktoru ari:)

148190. viesis 15.novembris 2004 16:21
0 0 Atbildēt

Jācer, ka Zivtiņam vismaz VIENU solītu darbu izdosies LĪDZ GALAM paveikt, un Rīgu 50km perimetrā no dragreisistiem atbrīvot.

Viņi tiešām ir bīstami jebkurā diennakts stundā, par to es nesen pārliecinājos uz jūrmalenes - babītes rinķa, kur ap 2-iem nakti šie frukti ar saviem rūcošajiem braucamajiem sarīkoja riktīgu dragu pa uzbrauktuves/nobrauktuves gredzeniem : nu, ātrums bija ap 200km/h. Neviens CP pat neparādījās. Pārējam transportam, loģiski, jebkāda braukšāna bija jāpārtrauc, un jāstājas maliņā.

148192. viesis 15.novembris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

filosofija: Zivtiņš reiserim ar vāli iesper d1rsā kilo sāli :)

148193. viesis 15.novembris 2004 16:36
0 0 Atbildēt

Loti pamacoss pantins:D

148195. viesis 15.novembris 2004 16:48
0 0 Atbildēt

Nu jācer,ka beidzot cilvēciņu smadzenēs,kuri ir viegli tikuši pie autiņiem,iemiesosies veselais saprāts,un tiks apkarota tāda šmurguļu mērošanās ar krāniņiem,kuram ta ir garāks.:)

Trabzons.

148196. viesis 15.novembris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

da labi...

:)

streetrace ir un buus un agresivitaate ir taa galvenais likums...

un pat Zviedrijaa kur pashi zinaat kaadi ir menti un kaada sabiedriiba streetrace pastaav...

148197. viesis 15.novembris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

Kam nav kraaninji tie nemerojas:D:D:D:D

148204. viesis 15.novembris 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Ko jūs klūpat virsū dragreiseriem? Cilvēkiem jau tā neveiksmīga dzīve: bez pilnvērtīga seksa, bez apkārtējo atzinības, auto arī tādi, nu kā lai pasaka,mmm, nekādi. Nu vēl arī iauto nosodījums...

148205. viesis 15.novembris 2004 17:33
0 0 Atbildēt

FunFan [?] 15.11.2004 17:23 :: peec kaa tu to spried? es labi paziistu cilveeku kas pelna pietiekoshi daudz, straadaa labi, ir preceejies, ar beerniem, audi a4 diizelis un viena maza melna mashiiniite 5dienu naktiim... straatrace var buut taada pati izklaide kaa piemeeram sleeposhana...

148206. viesis 15.novembris 2004 17:38
0 0 Atbildēt

slēpošana ir likumīga, bet streetrace nav, tātad vairāk līdzīga zagšanai, laupīšanai utt

148207. viesis 15.novembris 2004 17:47
0 0 Atbildēt

to 148166viesis

kad tu reiz ieraudzīsi kādu savu tuvinieku samīcītā autiņā, kurā ietriecies tāds kā tu (sevi tev neieraudzīt), tad tu paņemsi savus šodien teiktos vārdus atpakaļ.

148208. viesis 15.novembris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

atkak bla bla bla

148209. viesis 15.novembris 2004 18:01
0 0 Atbildēt

Muļķu zeme, kur Zivtinjam ir problēma?!?! Ments civilajā dodas ar videokameru uz visiem Rīgas dragiem , safilmē materiālus un visiem dalībniekiem izsūta laimētos bonusa punktus!!!

148210. viesis 15.novembris 2004 18:02
0 0 Atbildēt

ja varētu aizvietot kāda nevainīga bojā gājuša autobraucēja dzīvību ar tavu (148166viesis), sabiedrība kļūtu labāka......

viesi148166 cik sen tev ir tiesības?

148211. viesis 15.novembris 2004 18:09
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 15.11.2004 17:38

148212. viesis 15.novembris 2004 18:12
0 0 Atbildēt

ja nav likumīga un pasākums pārkāpj pieņemtos noteikumus un likumus, piedevām (kaut teorētiski) apdraud apkārtējo drošību, tad atrast līdzību ar laupīšanu vai nodokļu nemaksāšanu nav grūti

148213. viesis 15.novembris 2004 18:12
0 0 Atbildēt

un kurš streetrace dalībnieks ir izcēlies ar īpašu gudrību? :)

148214. viesis 15.novembris 2004 18:15
0 0 Atbildēt

piedevām LV ir demokrātija - kas nepatīk vairākumam ir apkarojams!

148215. viesis 15.novembris 2004 18:16
0 0 Atbildēt

vzinis ... tev tieshaam nesaprast streetrace buutiibu.. laikam nav ar veerts striideeties, jo ar taadu gudriibu kaa tu nu es nekaadi nespeeju lepoties...

148216. viesis 15.novembris 2004 18:18
0 0 Atbildēt

2 vzinis .

tu gan jau ar neesi kaadu nodokli samaksājis, tātad no tupajiem dragreiseriem nav nekādas atšķirības.

148217. viesis 15.novembris 2004 18:19
0 0 Atbildēt

pirms muldi, pārliecinies!

148218. viesis 15.novembris 2004 18:21
0 0 Atbildēt

ko tad tu satraucies?

148219. viesis 15.novembris 2004 18:23
0 0 Atbildēt

piedevām LV ir demokrātija - kas nepatīk vairākumam ir apkarojams! < taa nu gluzhi nau... nedaudz ar galvu domaa... nevar aizliegt k.ko tikai taapeec ka tas k.kaadam "vairaakumam" nepatiik...

da labi saprotu cik tu pareizs... nekad neesi ne1 likumu paarkaapis... gruuta gan tev dziive...

148220. viesis 15.novembris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

vzinis ir ne tikai vzinis, bet arī vvairākums.

148222. viesis 15.novembris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

esmu, bet par to avīzēs un neta slejās nerakstu un nelepojos.

148223. viesis 15.novembris 2004 18:26
0 0 Atbildēt

pietam ļotu gudrs, kārtīgs, īsāk sakot paraugs visiem.

148225. viesis 15.novembris 2004 18:32
0 0 Atbildēt

tu jau raksti un lepojies, tā varbūt arī savā ziņā kompensē to, ko tev māte daba nav devusi, jeb tu vienkārši par mīīīkstu, lai pamērītos.

148226. viesis 15.novembris 2004 18:36
0 0 Atbildēt

ar tavi krāniņiem? :D nu gan piedāvājums. kas te zilie salasījušies vairumā?????????

148227. viesis 15.novembris 2004 18:39
0 0 Atbildēt

ar kāadiem krāniņiem?! Tu esi sajaucis portālus? www.xxx.lv, www.porn.lv u.t.t.

148228. viesis 15.novembris 2004 18:43
0 0 Atbildēt

v850 [?] 15.11.2004 18:32

tu jau raksti un lepojies, tā varbūt arī savā ziņā kompensē to, ko tev māte daba nav devusi, jeb tu vienkārši par mīīīkstu, lai pamērītos.

148229. viesis 15.novembris 2004 18:45
0 0 Atbildēt

labs virsraksts:"DRAGREISISTUS BIEDĒ POLICIJA...".Kā bubuļi, vai helovīni.

148230. viesis 15.novembris 2004 18:47
0 0 Atbildēt

Kapēc uzreiz ar krāniņiem. Varbūt ar motoriem, zirgspēkiem, uzrāvienu no vietas u.t.t.,

148231. viesis 15.novembris 2004 18:48
0 0 Atbildēt

kā nekā iauto portāls, nevis xxx.

148232. viesis 15.novembris 2004 18:49
0 0 Atbildēt

v850 - tu esi auto ražotājs vai pārbūvētājs? Ja neesi, tad parametrus var izlasīt tehniskajā dokumentācijā. Un tur arī var noskaidrot, kurš ātrāks, ja nav galīgs lohs.

148233. viesis 15.novembris 2004 18:52
0 0 Atbildēt

Tad priekš kam vajag WRC, 1FORMULU u.c., uzbraucam uz stenda un piešķiram medaļas. Tieši auto ražotāji un pārbūvētāji cīnās praktiski, jo ne vienmēr teorija sakrīt ar praksi.

148235. viesis 15.novembris 2004 18:57
0 0 Atbildēt

v850, tad tu man piedāvā ar 1.4 motorīti paskrieties ar Volvo 2.5l turbīnu?

148236. viesis 15.novembris 2004 18:57
0 0 Atbildēt

smieklīgi

148237. viesis 15.novembris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

paskrienies ar tādu pašu 1.4 motorīti, kāds noteikti zaudēs un spriežot pēc tavas pārliecības par dzīvi, tas noteikti būsi TU.

148238. viesis 15.novembris 2004 19:06
0 0 Atbildēt

no dainu skapja:

reiseris ar olekti

meera savu p1p*li

rezultaati tabulaa

rada laimi sirsninjaa

148239. viesis 15.novembris 2004 19:08
0 0 Atbildēt

p.s. it' s a joke, luugums nesaspringt :)

148240. viesis 15.novembris 2004 19:12
0 0 Atbildēt

v850 [?] 15.11.2004 18:58 :)

148241. viesis 15.novembris 2004 19:15
0 0 Atbildēt

Cien. iauto! Sakiet luudzu. Kads sods ir, ja tiesiibas ir aizmirstas un nav nekaadu personas apliecinoshu dokumentu! Ir tikai nepiecieshamie dokumenti uz auto ! Vai taados gadijumos CP var evakueet auto uz CP staavvietu ?!

148242. viesis 15.novembris 2004 19:22
0 0 Atbildēt

butu man pikis nopirktu kadu pierigas plavu un noasfaltetu!varetu izdzivot ari bez lielveikala,tik setniekus gan daudz vajadzetu.

148243. viesis 15.novembris 2004 19:24
0 0 Atbildēt

parbaudam dragreisu publiku-cik no viniem nestrada iekslietu ministrija,par parastiem un neparastiem policiem.

148244. viesis 15.novembris 2004 19:27
0 0 Atbildēt

principā rāviens no vietas nekādi nav salīdzināms ar to pašu f1 - formulā viņi kādu pusotru- divas stundas močī un katra kļūdiņa var būt liktenīga.

bet vzinis saka baltu patiesību:

sacensties ar 2 dažādām parastām ielas mašīnām uzrāvienā (po cik tur nobrauc jūdzi, vai 1/4daļu) ir muļķīgi - uzstutējam uz stenda vai ieliekam to pašu www.gtechpro.com pribambasu un izmēram kurš būs ātrāks

dragreiserim ir svarīgi būt krutākajam, nepalikt pēdējam, nokost vismaz kādu :) būt tajā tusā iekšā

atzīšos, toreiz, kad no vietas mans standarta (nepārbūvēts)nabaga 1.6 bezmotorītis (rullīšu trases taisajā gabalā) brīvi izpogāja džeka 2.0l kalibru (2 reizes pēc kārtas, kreisajā un labajā pusē), kas tomēr zināmās aprinās skaitās "sporta" auto :) pie kam konkrētajai kalibrai bija uzlikts "sporta" gaisafiltrs, toreiz man arī bija tipisks dragreisera "apmierinājums"

man pat ir viģiks, džeks atteicās likt to iekš calibra.lv :):):)

pirms tam mēs salīdzinājām mašīnu ražotāju sniegtos tehniskos parametrus un pēc tiem es secināju, ka no vietas es vinnēšu -

pat pildījāmies tukšās bākās vienā tankā no vienas pi5toles (citādi cenzēs) pirms 50 km brauciena uz sacensību vietu

tad nu puikiņas pērk kādu nu pepelacu kurš var atļauties par paša pelnītiem, zagtiem vai vecāku dāvinātajiem $$$ un tad vēl uztur veselu kaudzi ar "sporta filtru tirgotājiem" :( kā arī megasporta taisno trubu izpūtēju tirgoņiem.

Kur visi šitie "ūberkrutie" (kaut kur iauto izlasīts apzī`mejums) dragreizisti paliek brīžos, kad tiek izsludināts iauto rallijs, kas tomēr ir vairāk vai mazāk legāls pasākums.

lai tak visi drageri iet un pierāda savu un mašīnas varēšanu gabalā, kas garāks par jūdzes ikso daļu :)

varu saderēt uz kasti alus, ka finišā iauto 103 (moš 205) pegiju nu točno ne puse megadrageru nenokodīs :):):)

148245. viesis 15.novembris 2004 19:37
0 0 Atbildēt

agrisp [?] 15.11.2004 17:47

Tu esi gailis..Bla shitadus izteicienus pirmo reizi dzirdu..Neveli citam to ko pats nevelies sanemt..antin! Tiesibas man jau ir 3 gadus..Zinu cilvekus kuriem stazh jau ir pari 25 un vienalga viniem patik nesaties..Zini ka pish ara tadi dalbani ka tu kas brauc pa 3 joslu ar 50km/h

148246. viesis 15.novembris 2004 19:38
0 0 Atbildēt

vai iauto rallijā nav svarīgi būt tajā tusā iekšā un nokost kādu? Pats esu 2 reizes piedalījies,mašīnas palika žēl.

148248. viesis 15.novembris 2004 19:43
0 0 Atbildēt

3 gadu stāžs :)

148249. viesis 15.novembris 2004 19:44
0 0 Atbildēt

2pirmais

marku kolekcionēšana arī ir legāls pasākums, tik atšķirība ir, kādu gandarījumu tas tev sniedz, proporcionāli ieguldītajam laika un līdzekļu daudzumam.

148250. viesis 15.novembris 2004 19:47
0 0 Atbildēt

nokost 400m kaut kādu ....... ar mazāku motoru nu gan ir liels kaifs :)

148251. viesis 15.novembris 2004 19:48
0 0 Atbildēt

1.6?

148252. viesis 15.novembris 2004 19:48
0 0 Atbildēt

sorri-1.4

148253. viesis 15.novembris 2004 19:49
0 0 Atbildēt

ar 1.6 nokost 2.0 400m nevar!

otrādi atkal nekāda kaifa

148254. viesis 15.novembris 2004 19:51
0 0 Atbildēt

v850 [?] 15.11.2004 19:38

148255. viesis 15.novembris 2004 19:51
0 0 Atbildēt

starp citu,esu padirsis arī 1.5. Kauns jau atzīt.HONDA CRX.

148256. viesis 15.novembris 2004 19:52
0 0 Atbildēt

ja tu maneejo domaa ar tas ir 1.6 ar tikai 131zs un reaalo ceelienu liidz 100 7.5...

148257. viesis 15.novembris 2004 19:52
0 0 Atbildēt

nu vēl jau ato dinamiku nosaka svars, galvenā pāra pārnesums utt

148258. viesis 15.novembris 2004 19:52
0 0 Atbildēt

jā,jā

148259. viesis 15.novembris 2004 19:54
0 0 Atbildēt

vzinim atmazkas savam iepriekšējam bazaram.

148260. viesis 15.novembris 2004 19:57
0 0 Atbildēt

tiem kas par meeriishnu uz stenda: a kaada jeega auto pirkt/razhot lai liktu uz stenda? kaada jeega no aatraakiem/jaudiigaakiem/stabilaakiem auto ja vieniigaa sho prikshrociibu izmantoshana ir uz stenda? v850 tev ir 2.5, t5, vai kas?

148261. viesis 15.novembris 2004 19:57
0 0 Atbildēt

kādas atmazkas. mans 2.0HDI nu nekādi nevar skrieties ar 2.0BMW. Skatamies tabuliņās cik sek līdz 100km/h un viss skaidrs. :) Ar to pašu CRX ar nekas nesanāks - skatamies cik šis sver un cik sek līdz 100km/h. :)

Bērnudārzā tak šito māk salīdzināt.

148262. viesis 15.novembris 2004 19:59
0 0 Atbildēt

endr4, lais uzmanīgāk, kāpēc ši frāze tika teikta!

Auto veikalos pārdod pārvietošanās vajadzību apmierināšanai. Speciāli dragrace auto nopirkt var, var uztaisīt, tikai cikiem tādi ir?

148263. viesis 15.novembris 2004 20:00
0 0 Atbildēt

2.5-20v

148264. viesis 15.novembris 2004 20:01
0 0 Atbildēt

un ja man tāds būtu, tad meklētu domu biedrus un rīkotu sacensības, nevis ielas skriešanās idiņu šovu.

148266. viesis 15.novembris 2004 20:02
0 0 Atbildēt

vzinis maļ sviestu.

148267. viesis 15.novembris 2004 20:03
0 0 Atbildēt

esu skrējies ar tieši tādu pašu auto, kā man. tūnēts nav, bet ieliku par 2 korpusiem.

148268. viesis 15.novembris 2004 20:04
0 0 Atbildēt

mjaa... vzini bet tu tachu tik labi brauc ka tiiri uz paarsleegshanos un starta panjemshanu varbuut vari uzvilkt daudz labaakus auto. ir redzeeti cilveeki ar ljoti jaudiigaam un aatraam mashiinaam (peec tehpases) kas braukt vnk nejeedz...

148269. viesis 15.novembris 2004 20:04
0 0 Atbildēt

sviests, vai pie otra stūres bija čamma

vēl apskatam riepas - katrai cita saķere

148270. viesis 15.novembris 2004 20:05
0 0 Atbildēt

ar ko tavs šovs atšķirtos no mūsu šova. Inteliģentu cilvēku tūnētās mašīnas?

148271. viesis 15.novembris 2004 20:07
0 0 Atbildēt

endr4 [?] 15.11.2004 20:04

tu domā, ka ir vērts savu uzticamo darba zirgu šitā jāt dēļ kaut kādas mirkļa ekstāzes (kuru varbūt pat nenoķeršu)? Auto maksā pārāk daudz tomēr, lai viņu šitā varotu bez iepriekšējas sagatavošanas. Ja nu 10tk Ls nav nauda, tad ok.

un vispār max paātrinājuma režīmā startēju gandrīz katru otro reizi no luksofora :)

148272. viesis 15.novembris 2004 20:08
0 0 Atbildēt

v850 [?] 15.11.2004 20:05

tādi šovi laikam notiek arī Latvijā - stingri likumīgi un organizēti, Zviedrijā tie ir vienkārši cool.

148273. viesis 15.novembris 2004 20:08
0 0 Atbildēt

agresīvs braucējs

148274. viesis 15.novembris 2004 20:11
0 0 Atbildēt

kam nav naudas nopirk krutu tačku, noķūnēt vai kā savādāk izdaiļot, bet intereses sakrīt ar elites braucējiem, tie visi ir lohi???

148275. viesis 15.novembris 2004 20:12
0 0 Atbildēt

nu sevi par tādu neuzskatu, kaut braucu ātrāk un galvenais - vienmērīgāk. Katru līkumiņu cenšos paņemt ar pilsētā max atļauto plus 10-20km/h. Saki tas ir agresīvi? Iespējams. Bet kaifs ir, citiem netraucēju un regulārie pasažieri iekāpjot piesprādzējas bez uzaicinājuma.

148276. viesis 15.novembris 2004 20:12
0 0 Atbildēt

kas ir elites braucēji?

148283. viesis 15.novembris 2004 21:15
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 15.11.2004 20:12 < bet tad jau tu esi noziedzinieks, zaglis un laupiitaajs. arii paarkaap likumu braucot ar +10, +20 no atljautaa un brauc agresiivi ja jau no krustojumiem katru 2. reizi startee ar max acceleraaciju ;)

148284. viesis 15.novembris 2004 21:23
0 0 Atbildēt

CSN jau nav noraadiits, cik sekundees tev buutu jaasasniedz 50km/h ...ne mazaak kaa 3 :DDD he he. Gan jau ka naakotnee kaads Emsis vai CP sheps ko taadu izteiks presee un izpelniisies tautas kaarteejo "atzinumu". :)

148285. viesis 15.novembris 2004 21:28
0 0 Atbildēt

par maniem pārkāpumiem punktus nepiešķir! :)

148286. viesis 15.novembris 2004 21:31
0 0 Atbildēt

inspektors kā apturēšanas iemeslu ir minējis - pārāk maza distance ar priekšā braucošo - aizdomīgi! :)

148288. viesis 15.novembris 2004 21:53
0 0 Atbildēt

Redz kā. Ieraudzīja vienu kretīnu un nu visi ir kretīni. Tikpat labi varu pateikt ka visi autovadītāji ir bīstami. Ikdienā uz Rīgas ielām varam sastapt ne vienu vien braucēju kam ar galvu ne viss ir kārtībā, bet uz dragreisiem ļoti maz no tiem brauc. Ja visi agresīvie vadītāji piedalītos dragreisos tad piektdienas vakaros visa Rīga pārvērstos par vienu vienīgu dragreisa trasi. Vai par to cienījamie "analītiskie" prāti nav aizdomājušies? Protams ka vieglāk ir izdzenāt dragreisistus visiem zināmās pulcēšanās vietās nekā ikdienā uz ielām izķert agresīvos vadītājus.

Es ļoti ceru ka tas dunduks, kas ir minēts rakstā dirzdams salauzīsies. Un tāpat ceru ka raksta autors saņemsies drosmi nākamreiz parakstīties ar savu vārdu.

Redaktors 15.novembris 2004 22:01
0 0 Atbildēt

Raksta autors? redaktors! grūti iedomāties?

148292. viesis 15.novembris 2004 22:09
0 0 Atbildēt

tas ir grūti. nepieciešamas analītiķa spējas. :)

148297. viesis 15.novembris 2004 23:11
0 0 Atbildēt

-> v850

"...bet intereses sakrīt ar elites braucējiem..." ...jaa veciit, taadu sviestu es sen neesmu lasiijis pat atsaldetajaas komentaaru lapaas....

148301. viesis 16.novembris 2004 0:38
0 0 Atbildēt

148241. viesis 15.11.2004 19:15

... un netikai evakuet auto, bet ari tevi uz personibas noskaidroshanu :)

148314. viesis 16.novembris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Te Bumbulics!

He! Redam žetons, labs raksts, laba doma un argumenti! Piekrītu 100%gi!

148342. viesis 16.novembris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

Daļēja taisnība jo šiem janiešiem prātiņš pa īsu. Viņi pat nenojauš kas ir dragreiss un ko nozīmē dragam sagatavot mašīnu.Un ar tādu attīstības līmeni nekad arī neuzzinās.

148348. viesis 16.novembris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

v850 [?] 15.11.2004 19:44

esu bērnībā arī markas kolekcionējis ritīgie kolekcionāri pārdos visu, izņemot savu kolekciju) lai iegūtu īpaši retu un gribētu eksemplāru :) tāpat arī likumu šad tad nekaunēsies pārkāpt....

bet kāds sakars markām ar ielas auto skriešanos???

tagad paprovē saprast manu domu:

katrā lietā konkrētā brīdī ir tikai viens labākais, piekrīti?

pieņemsi, ka pilsonim X patreizējā brīdī pieder sērijveidā ražota tačka Y, kas moš vēl pieķūnēta, visādi nosi, šmosi un bosi, uttt. karoče 1/4jūdzi šī tačka (ar konkrēto degunu pie stūres) nomin piemēram 2.5463876256 sekundēs.

tagad jautājums - kas tev kā draga entuziastam liktos tuvāk sirdij

a) ar konkrēto tačku pašam nobraukt tieši to pašu distanci 2.5463876255 sekundēs

b) uztaisīt, nopirkt, nozagt, atņemt vientuļam pensionāram vai kā citādi iegūt tačku, kas ir teorētiski spējīga paveikt augšminēto darbiņu un tad trasē paskatīties vai sanāca un nākamreiz jau visiem būs jauna latiņa kur tiekties

ja atbilde ir (a), tad kapēc jūs (ūberkūlie dragisti) neuzmeistarojat/nenopērkat vienu kruto pepelacu un neiepērkat atbilstošu laika mērīšanas iekārtu??

ja atbilde ir (b), tad kapēc uzrodas visādi paloliņi, kas ķūnē vecu nojātu lūzni, kas bērnībā bija 325 bēmēvē, skaidri apzinoties, ka no megaperekrutās augšminētās tačkas viņi nenovēršami atpaliks vismaz par pusdistanci?? vai arī ļautiņi ņem sakarīgu mašīnu un uzšpļaujot piemēram eironormām pārbūvē to un pēc tam tik un tā brauc pa ielu.

vienkārši vecais nojātais 325, varbūt pat jauns sakarīgs autiņš (kuram visticamāk ir izravētas ārā visas ekoloģiskās uc fīčas, maksimāli palielinot jaudu uz resursa un ekonormu rēķina) nevar izkost megaūberkūlo augšminēto autiņu un tad tas sāk kosties uz tiltiem ar pilnīgi neiesaistītiem ļautiņiem, jo tos viņš var izkost (trasē varbūt nevarētu, bet uz tilta, kur upuris varbūt pat nenojauš, ka viņš piedalās improvizētās sacensībās, var)

tas ko es vēlos pateikt un kam manāmi piekrīt lielais vairums līdzpilsoņu ir fakta, ka nevienam nav nekas pret dragistiem kā šķiru. vienkārši kas traucē uztaisīt normālas sacensības, kas notiktu speciāli šim pasākumam sagatavotā vietā ar visām no tā izrietošajām sekām.

1) sacensībām jābūt saskaņotām ar pašvaldību un visām citām institūcijām. (ātrā palīdzība, pažarnieki utt)

2) stingri norobežota sagatavota trase (ja kādas arī izsprāgs riepa, nedo die's, tad lieki 100 skatītāji paliks dzīvi) un norobežotas skatītāju vietas (vismaz zonas)

3) spēkratu tehniskā kontrole un citas pārbaudes (vai nu tehniskā skate, kas nav vecāka par x dienām vai arī sava kontrole, kas nosaka mašīnas atbilstību noteikumiem - piemēwram obligāti ir jābūt bremzēm)

4) nekaitētu arī dalījums pa klasēm pēc izplatītākajiem parametriem peimēram piedziņas tips, motora tilpums, turbīnas, nosi utt.

protams beigās var taisīt absolūto uzvarētāju

bet kur nu nabaga apspiestajiem dragistiem līdz tik augstām lietām :(

tā vietā lai kāds beidzot saņemtos un kautko noorganizētu ir taču vienkāršak nopirkt 85 gada 325 bēmēvē par 200Ls, uzlikt izrūsējušā izpūtēja vietā "taisno sporta trubu" par 50ls piemudrīt "sporta filtru" par piecīti, ja maciņš atļauj, tad iespraust citu čipu (bet ja ir nobiris motors, tad pie viena var citas sadalenes piemudrīt) un akurāt izdodas pagulēt ar rokfellera meitu, tad nopirkt arī b/u riepas, kurām kords nespīd ārā :)

un uz priekšu, ir tak tik viegli uz tilta pa pretējo joslu nokost 1.3 litrīgu opelīti :):):):):):):):):):) tas takš sniedz vairāk baudas kā beidzot izdrāzt balles karalieni.

a vot aizbraukt iz iauto ralliju jau ir mašīnas laušana :) smiekli nāk, vienkārši rallijā ir grūti kādu nokost, jo tur braucējam ir jāmāk braukt, stūrrmanim jāmāk lasīt leģenda un pats galvenais jāmāk saprast ko tas nolasītais īsti nozīmē.

un ņekuj braukt par ielu ar mašīnām, kurām pēc konstrukcijas ir paredzēts katalizators, bet tā vietā ir taisnā truba un sporta filtrs :(:(:( - tās lai paliek dragiem 1x nedēļā - konkrētā vairāk vai mazāk oficiālā trasē

148351. viesis 16.novembris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

s jau sakshu atkartoties bet velreiz, visi vinji ir sorry, manuprat, atsaldeti!

148359. viesis 16.novembris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

Vai ne, dragreisisti sliktie un iiblji. Naacaas piebremzeet un palaist garaam.. Nu un tagad visi perfektie autovadiitaaji pie sevis uzskaitiet, cik reizes dienaa izbradaajiet zaali, nospljaujaties uz ielas, nometat cigareti .Gribeetos redzeet, cik daudzi ieveero perfekti CSDD noteikumus. Juus neesat ne par matu labaaki, tikliidz paarkaapjat kaadu CSDD noteikumu, jums iiblji un s**kaataaji liekas dragreisisti, a man varbuut visi kas krustojumaa shkjeerso sviitru kuru nedriikst shkjeersot ( whatever kaadu siiku noteikumu paarkaapj). A kur no ta visa jeega ? Visi s**kaataaji shai pasaulee ir, neviens nav perfekts, atshkjiriiba taada, ka katrs s**kaa savaadaak, un variet neattaisnoties te par to!

148377. viesis 16.novembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

dragreiss sūkā!

148379. viesis 16.novembris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

to viesis148245

Tev tiesības ir "jau" 3 gadus - apsveicam, bet prāts vēl nav atausis, tam būs nepieciešami vairāki gadi.

Starp citu, vispirms "ielogojies", lai tevi var kādreiz atpazīt, savādāk vairums šie viesi ir ļoti drosmīgi savos izteicienos.

par to kurš no mums ir gailis lai spriež tauta.

Piekrītu tev, man arī nepatīk ja brauc pa trešo ar 50km/h, bet ne visiem dieviņš ir devis loģisko saprātu un meistarību braukt.

un ja tu gribi pamērīties savā IQ, tad ne tur trāpīji un ja savā auto vadītprasmē, tad arī ne tur trāpīji.

Piekrītu, ka 400m taisnā gabalā tu varbūt spētu mani apsteigt, bet šāds "sporta" veids neliecina par auto vadītprasmi. Tā patiešām ir tikai mērīšanās ar krāniņiem.

Piedod, ja aizvainoju.

Es arī dragreisu atbalstu, bet tikai, ja tas ir saskaņots un ar visiem drošības pasākumiem organizēts pasākums.

Es nenovēlu, lai jums kaut kas slikts notiktu, bet tu pieminēsi manus vārdus, ja kas atgadīsies. Un dievs sargās tikai tos, kas paši sevi sargā.

148381. viesis 16.novembris 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Neatbalstu apdziishanu pa preteejo joslu (besii tie mudaki), bet reizeem bez sloloma neiztikt - ziime 70, brauc vairaak mudaki pa abaam rindaam uz 60, tad nu naakas laviereet starp shiem, jo 90 % nepalaizj garaam

148400. viesis 16.novembris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Pofig iela dragreiseri nau tik biistami kaa smadzenju invaliidi!!

(HIPPY NAU LABAA OMA)

148402. viesis 16.novembris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

"dragreiseri" paarsvaraa ir punkjutapas ( 16 - 20 gadus veci puishelji)

un palasot tos pat "forsaazhas" virsrakstus ( tipa "man taga taada uztuuneeta miskaste,meitenes uz vinju pat atskataas) naak apskaidriiba,ka paarsvaraa tie ir neveiksminieki,kuriem iepaziities ar meiteni ir megaprobleema...daudzi no vinjiem gan ar laiku izaug no shaadaam izdariibaam,bet vienmeer paliek kaads procents taadu,kas pat 40 gadu vecumaa ar sievu un beerniem,bet veelarvien beerna praataa....taa nu tas ir.

bet norobezhot tos siikos vajadzeetu - pret to,ka vinji tur gonko un izraadaas kautkaadaa lidlaukaa nevienam pretenziju nav,bet uz ielaam,kaut un nomaljaam - nee.

148405. viesis 16.novembris 2004 14:18
0 0 Atbildēt

" spogulī pamanu pa pretējo joslu braucošus vairākus "sportiskas izcelsmes" automobiļus"

"Tā kā mūsu braukšanas virzieni sakrita"

Vai autors brauca atpakaljgaitaa?

Viens raksta komentaaraa "Apdziit pa pretejo joslu", bet kur, luudzu, citur var apdziit?

terminologs

Redaktors 16.novembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

terminologs varētu nedaudz padomāt un visu saprastu...

148407. viesis 16.novembris 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Pa preteejo joslu var braukt arii taadaa pashaa virzienaa, kaa pa to iisto joslu (veicot apdziishanas manevru)

148408. viesis 16.novembris 2004 14:30
0 0 Atbildēt

NU blaaviens cik var runat par shito teemu. Jaa piekriitu ir bistami dragreisisti, bet tadi jau mees esam visi lai arii ka brauktu, jo tu nevari paredzet kad tev buus avarijas situacija pat braucot mierigi un lenaam. Es arii daleji neatbalstu aardishanos pa ielu, bet ja tas ir normas robezhaas tad ir ok. UN dragreisis cilveki var iizzardiities bet to nelauj, un briiinas ka uz celjiem to visu dara.

148433. viesis 16.novembris 2004 16:23
0 0 Atbildēt

148359. viesi, es un domājams vairākums cilvēku, brauc pēc CSN, izrādās kāds brauc pēc CSDD noteikumiem :)

148437. viesis 16.novembris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

Bencik [?] 16.11.2004 14:30

uuuuhuuuu vēl viens dragreisists

paprovē, ka nu tu atbildēt uz manis 16.11.2004 10:44 uzdotajiem jautājumiem !!

148452. viesis 16.novembris 2004 18:05
0 0 Atbildēt

Redaktor, es, Terminologs, padomaju un sapratu, ka sava iepriekseja komenta pirmajaa daljaa kljuudiijos. Ludzu atvaino!

148459. viesis 16.novembris 2004 21:19
0 0 Atbildēt

agrisp Vari droshi neuztraukties es nebraucu uz dragreisu un nespiezhu pirmais otrais treshais grida pa taisno gabalu..Man patik vairak likumini un trase..Taka nomierinies..Es jau saprotu ka Tu mums esi pieaudzis..Un prats Tev skrien pa priekshu Taviem gadiem..Karoti Tev rokas!!

148461. viesis 16.novembris 2004 21:27
0 0 Atbildēt

citātēju : "Sen nebiju redzējis apdzīšanu uz tilta pa pretēto joslu, kas atdalīta dubulto sadalošo joslu."

... nu ta skaties un brīnies, ja mums buutu taadi autobāņi kā Vācijaa, tad neviens arii tā nebraukātu.... kur ta Latvijā vēl var pamaukt, ja mums un šosejas max 100 tikai var.... gribas tak arii extreem

148462. viesis 16.novembris 2004 23:04
0 0 Atbildēt

Kas tas ir dragreiss ??? Vai viņu var izdzert ? :)

Tad tā arī nesapratu kur un ko tad tur dara ?

Ja man ir ir BMW vai es esmu neaudzināts tīnis ???

148463. viesis 17.novembris 2004 1:44
0 0 Atbildēt

brrr...

ta buutiiba jau nav tieši to pašu distanci 2.5463876255 sekundēs... pie tam 1/4 juudzi 2.5sec nevar veikt pat ASV top fuel klases dragsteri.

doma ir nostaaties blakaam ar liidzveertiigu auto un tad redzeet cik labi katrs maak braukt.

nedriikst noguleet startu, nedriikst paarspoleeties, jaamaak atlaist sajuugs lai motors peec iespeejas aatraak var uzcelt rpm, jaamaak paarmest robi un galaa bremzeet.

nav tik vienkaarshi kaa daudziem liekas...

interesanti ir veerot it sevishkji vienaadu auto ciinjas kur galvenais ir tas kaa iipashnieks savu auto ir kopis un uzlabojis un kaa kursh maak braukt...

pie tam es nespeeju saprast to d1r$anu par spraagstoshaam riepaam u.t.t. - ja neesat bijushi varu pateikt ka gan pie scnaias gan trubaam gan paareejaas vietaas kur dragi notiek skatiitaaji ir paarsvaraa tikai saakumaa un ja peec 100-200m no finisha arii kaads auto ietu nost no trases un uz vaaka tad visdriizaak tur ne1 nestaaveetu. un veelreiz- visiem kas breec par streetrace postu ljaunumu un biistamiibu- CIK CILVEEKI IR CIETUSHI??! taa +/- redzami streetrace Latvijaa notiek kaadus 2.5 gadus. nav taakaa dzirdeets par kaadu smagi cietusho...?!

148470. viesis 17.novembris 2004 8:51
0 0 Atbildēt

endr4 [?] 17.11.2004 01:44

---------

Ja Tu gribi pārbaudīt cik labi kurš prot braukt - aizbrauc uz slēgtu trasi un mēries tas būs 100x objektīvāk. Ja grib pamērīties, kuram skaļāk skan truba, tizlāks "neons" vai vairāk izspolē sen noplēstie "sliki", tad gan...

Vai kāds no dragreisistiem var pateikt, ka šajos pasākumos ir kaut vai daži sacensību elementi - noteikumi, dalībnieku reģistrācija, tehniskā kontrole, rezultātu fiksēšana un apkopošana?

Tā arī sakiet, ka "par īsu" lai piedalītos normālās sacensībās vai paši ko noorganizētu, bet šeit jūtaties "kruti". Plus vēl patīkamā kņudoņa, apzinoties ka piedalāties nelegālā pasākumā... Uzreiz pašnovērtējums pieaug...

Nemēģinot runāt par dalībnieku drošību, vai tiek kaut cik domāts par apkārtējiem. Ne pārāk sen braucu mājās pa Ulbrokas ielu, tur tusējas bariņš, divas mašīnas startē. Nav neviens, kurš kaut vai pābrīdinātu citus un savējos, ka brauc arī citas mašīnas. Nu pofig, braucu aiz šiem (~70 km/h). Taisnes galā šie bremzējas un met apkārt spoguļos neskatoties. Nezinu, varbūt nevajadzēja bremzēt un iemaukt tam idiotam sānos, varbūt uz kādu brīdi būtu nost no "trases"...

148471. viesis 17.novembris 2004 8:52
0 0 Atbildēt

Ai, da ko ieksh iauto te striideeties... mums jau te tikai engjeliishi ar oreoliem virs galvas novaakushies... neviens neko nepaarkaapj, sievu nekraapj, alkoholu nelieto un meitenes nemiil... tjip. taa... karoch publika ar dziives uztveres probleemaam...

148521. viesis 17.novembris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Pac tu esi biistams!!!

148527. viesis 17.novembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Bullshit tas viss ir... Cik var pleesties?! Dragrace neko sliktu nenodara un cilveeki shajos pasaakumos arii neciesh! Viss ir pilniigi normaali! Tikai nevajag pa ielaam agresiivi braukt un apdraudeet apkaarteejos. Dragrace parasti nenotiek, piemeeram, uz Briiviibenes plkst. 6 vakaraa, kur kaadam tas BAIGI trauceetu! Nesaprotu, shos visus, kas bljauj par dragrace apkaroshanu! Pats esmu paaris reizes skatiijies un neko TAAADU neesu redzeejis!

Kr4 doma bija man taada- atbalstu dragrace, bet neatbalstu agresiivo braukshanu uz ielaam ;)

148548. viesis 17.novembris 2004 11:48
0 0 Atbildēt

2Nightwing: noveelu tev aatraak kljuut pieaugusham....citaadi tev pasham ir uztveres probleemas laikam,ja uzskati ka raxtaa apraxtiitais un sacensiibas uz koplietoshanas celjiem ir ok....jebshu vai tas crelsh pie trubaam ir privaatiipashums?

148566. viesis 17.novembris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

endr4 [?] 17.11.2004 01:44

po 2.5463876255 vai 20.0000000 sekundēs, tas nekādi nespēj mainīt mana jautājuma būtību. tās 2.5 sekundes bija cipars pēc kura tiekties vislatvijas pseidodragistiem :)

ja es pareizi sapratu tavu atbildi, tad tu teici, ka svarīgākais ir MĀCĒT BRAUKT! pie tam mācēt braukt ātrāk kā tas pajoliņš blakus.

atļauj oponēt - nevis tu māki braukt, bet tev konkrētā brīdī paveicas atlaist to sajūgu nespolējot, tad tu turi nospiestu gāzi un skaties taxometrā, sagaidi xxx apgriezienus un tad tev atkal ir jāpavecas ar ātrumu pārslēgšanu.

bet piemēram 4 stundu garās sacensībās (kautvai 333 trasē) tu protams nekad nestartēsi, jo vot tur braukt ir jāmāk, nevis gāzi spiest un ātrumus slēgt :)

tad pričom te ir tie megaturbosporta gaisafiltri par 2ls, ko katrs cenšas savam lūznim uzstutēt lai pamodinātu pēdējos pāris kleperus.

tad kāda deputāta pēc jūs megaūberkrutie dragisti nenopērkat 2 pilnīgi vienādas jaunas mašīnas (pokuj ferrārus vai hundaigecus), neitaisat trasi ar fotofinišu, nožogojumu utt.

tad būtu vienkārši - megadragu cienītāji ar trolejbusu aizbrauc līdz sacensību vietai, samaksā $ par startu trasē ar autiņu, parāda tiesības, iepūš promiļu trubiņā, sēžas pie stūres un turpmākās dažas sekundes parāda sava krāniņa garumu.

tad izkož dienišķo vanagu, patusē ar domubiedriem un ar trolejbusu brauc mājās.

tāpat arī skatītāji aizbrauc ar tramvaju, samaksā 1/2$ un tiek iekša tribīnēs patusēt.

a par autiņu "uzlabojumiem" - kapēc megadragistiem liekas, ka autas UZLABOŠANA ir saistīta ar piemēram ekoloģijas fīču diseiblēšanu????????????????

parādi man vienu dragautu ar "taisno trubu", kurai būtu tas pats katalizators iekšā?????????

nav nekāda māksla paņemt 100zs 1.6 motoru, kuram normāli resurss būtu vismaz 500000km, tad bikiņ piestrādāt pie kompresijas (padarboties ar galvu un virzuļiem, palielināt no 10 uz piemēram 12) nedaudz pamainīt fāzes ieplūdei un izplūdei (uzstutējot citas sadalenes), sabarot motorā vairāk degvielas ("uzčipot"), maksimāli atvieglināt ieplūdi (noņemt vispār filtrus naxren) un izplūdi (taisnā truba), moš uzstutēt turbīnu lai vairāk gaisa tiek motorā iekšā un var papildus pielikt interkūleri un noš arī NOSu šim pašam nolūkam. nekādu apgriezienu ierobežotāju.

nu točno nav nekas neiespējams brīvi izdabūt no šitā 1.6 500 zirgus. tikai tas motorītis izvilks 10000 un arī tikai pie ļoti uzmanīgas braukšanas.

izcilāki meistari varētu vēl specializēties tieši konkrētai distancei un taisīt speciālu ātrumkārbu. uztaisīt lai "slapjais" noss vienmēr ierubās automātiski kad gāze ir grīdā, tur atrumkastei pat vairāk par 2 ātrumiem nevajadzētu.

tad paņemt šito upgreidoto 1.6 un iestutēt maziņā pakaliedziņas lūznītī. pakaļas riepas uzlikt maksimāli lielas un platas. difrenciāli vispār nahrenizējam (sasvarkojam satelītus)

un pie kājas, ka viņa uz ceļa neturētos - drosmīgs vidusmēra braucējs dragā izpogātu visus. arī tos, kas NENOGUĻ STARTU, MĀK ATLAST SAJŪGU UN PĀRSLĒGT ĀTRUMUS.

148583. viesis 17.novembris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

2pirmais:

beidz nest *******nju.

ja reiz nekuja iisti nejeedz par 500 zs izdabuushanu no 1.6 tad tok labaak pastaavi stuurii un paklusee...iespeejams jau tas ir,bez bazaara ( F1 no 1.6 ja nemaldos ap 1200 zs dabuuja)

- bet cena....nu,shaubos ka padsmit tuukstoshos ls ierakstiisies.....un ja veel paskaita transmisijas upgradi,lai vinja tureetu shaadas jaudas, tad sanaak taads cipars,ka mosh dazhi cilveeki iex lv to gribeetu,un vareetu atljauties....

148601. viesis 17.novembris 2004 15:35
0 0 Atbildēt

Nu re veel kaads bez smadzeneem....

148603. viesis 17.novembris 2004 16:04
0 0 Atbildēt

draco [?] 17.11.2004 13:27

-----

Pats atzini, ka nopietna pārbūve maxā nopietnu naudiņu...

Tātad lai dragreiss (strītreiss) kaut attālināti līdzinātos sacensībām, tam jābūt noteikumiem - sadalījuma pa klasēm, ko un kā drīkst modificēt, u.t.t.

Tas kas notiek tagad ir vienkāršs tusiņš ar CSN pārkāpšanu...

148604. viesis 17.novembris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

2raimondo: a es ko,kautko citu saku? lai aardaas pa nosleegtaam teritorijaam tipa privaatiipashumi,rumbulas lidosta,etc....bet kad saak uz koplietoshanas celjiem savas mazaas pipeliites staipiit,tad karcerii uz nedeelju tos degeneraateljus!

148613. viesis 17.novembris 2004 20:56
0 0 Atbildēt

Bļļin ka nokaveeju sacikstes!!!!

148619. viesis 17.novembris 2004 23:15
0 0 Atbildēt

ej *******

148620. viesis 17.novembris 2004 23:20
0 0 Atbildēt

man patiik dragrace!!!un man ir dzilji ******* ko citi par to saka, nu jaa pa ielu taa nevajadzeeja...

148650. viesis 18.novembris 2004 23:19
0 0 Atbildēt

Tadus dragreiserus cietumaa

127.0.0.1 212.93.97.204

SonyEricssonZ600/R401 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

148655. viesis 19.novembris 2004 13:20
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 17.11.2004 08:51 &

Pirmais [?] 17.11.2004 12:24

tikai nevajag raudaat. esmu piedalijies arii 333 un melluzhu gonkaas pa sniegu (kad veel vareeja), audystyle pasaakumos ziemas trasees u.c.

profesionaaais autosports maksaa kaa minimums 5k Ls sezonaa. Ja grib piedaliities gan vasaras, gan ziemas tad ~10k Ls. un tas noteikti nav augstaakajaas klasees.

streetrace aktiivi un regulaari gaazhot maksaa ~1k Ls gadaa ja njem veeraa to kaa mashiina tiek nojaata un kas vinjai jaamaina/jaataisa...

bet labi, es vairs nestriideeshos. katrs shinii valstii manupraat ir briivs cilveeks un ar savaam domaam. es braukshu streetreisos kameer man tas sagaadaas prieku un kameer buus ar ko skrieties.

un man ja taa pavisam godiigi piedraazt kas kaadam nepatiik... jums nau nekaadu iespeeju k.ko dariit pret streetrace kustiibu un arii policija ir bezspeeciiga... streetrace ir un buus, tikai jaacer ka taadaa liimenii kaa zviedrijaa vai ASV nevis kaa shobriid pie mums...

148656. viesis 19.novembris 2004 13:20
0 0 Atbildēt

^^^ tas augshaa es, endr4. neesmu pie sava pc.

148664. viesis 19.novembris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Ak dievs..BERNUDARZS! Visi tik pieaugushi ka savus locekuls sauc par "kraniniem" psc kas jums tadu vardu iemacija mamma vai? Psc!

148669. viesis 19.novembris 2004 20:16
0 0 Atbildēt

draco [?] 17.11.2004 13:27

protams, ka latvijā streetracē neviens tādu naudu neieliks, jo citādi taču būtru arī TRASES :):):):):)

man nav nekas pret sportam sagatavotu autu braukšnu speciāli sagatavotās vietās.

mani tikai nedaudz uztrauc tas, ka tehniskajā apskatē šos autiņus laiž cauri - aibrauc piemēram norvēģijā uz skati (1 rezi 2 gados) ar autiņu, kuram ir naxrenizēts katalizators un izej to skati :)

pie mums lohs par 300ls iepērk 325, uzstutē "sporta filtru" par 2ls un streetrace BRĪNUMS gatavs :)

aizbrauc "pie trubas" un tur viņu ņem un nokož speciāli sacīkstēm pieķūnēc kadec :). kāds kauns megastrītracerim

- tas brauc uz ielu un mēģina nokost žiguli uz slāvu tilta :)

bet tu laikam izlasīji tikai MAZU daļiņu no manis rakstītā :(

148675. viesis 20.novembris 2004 0:12
0 0 Atbildēt

Kamēr CP guļ, dragreisisti brac...

148702. viesis 20.novembris 2004 22:02
0 0 Atbildēt

Pats braucu 5 gadus dragreisaa un man po ko tie cp daraas...! Tiesiibas man nav veel joprojaam :D! taka man tas neuztrauc!

148706. viesis 21.novembris 2004 3:07
0 0 Atbildēt

Jā.... Tiešām padebīli šitādi "dragreisisti" :)

Atļaušos atgādināt, ka Dragrace ir autosporta disciplīna, kur startē sportisti ar speciāli būvētiem auto (ar sērijveida mobīļiem tam visam praktiski nekāda sakara nav, ja nu vienīgi kādas virsbūves attāla radniecība ar kādu 60-to vai 70-to gadu kulta auto vai vienkārši konkrētajam sportotājam iepatikušos eksemplāru). Tie tad nu arī tiek apgādāti ar visu, ko tehniskie noteikumi atļauj...

Abet šitie pajoliņi, kas iedomājas, ka pa ielu nekas cits nav jāmāk, kā tik gāzi grīdā durt, un nu tik "dragreisos" kur pagadās un ar ko pagadās, tiešām...

Savukārt, otra lieta ir Streetrace - nelegālas autosacīkstes uz ielas, kuras parasti notiek uz naudu (un ne jau nu uz pāris desmitiem vai dažiem simtiem zaļo papīrīšu) un dalībnieki apzinās sava izklaides / peļņas veida kriminālo raksturu un iespējamās sekas... Un tie nav vis nekādi zaļknābji, kas pēc tam pa pjaņiem mūkot no policijas paņem pirmo stabu vai koku... Un ir jau arī sacensība uz ielas tāpat - krāna mērīšanas pēc (lasi -sava prieka pēc) - mēģinot sadzīvot ar notiekumiem, bet pie tam parādīt - lai arī Tu, nejauši satiktais tāds pats spēkoties gribētāj, domā, ka Tev ir kruta mašīna, un pats esi kruts džeks, es esmu veiklāks, asāks un .... manis te vairs nav... :) Un aliņi, tusiņi un tamlīdzīga h.u.i.ņ.a šādiem indivīdiem jei bogu nav 1000 gadus vajadzīga... Un skatītāji vairāk par blakussēdošo meiteni, kurai varbūt gribas paspīdēt ar sava "krāna" lielumu, arī šādi noskaņotiem braucējiem nav nepieciešami... Un tad tas nerada lielāku bīstamību sabiedrībai, kā kāds pārsasprindzinājies opis žigulītī vai blondīne pie tikko "nopelnītā" kārtējā džipa stūres... :) Priekā!

148713. viesis 21.novembris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

=148669. viesis

kukiji bij izmetušies

148727. viesis 21.novembris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

man patiik drags, taa kaa ejiet juss visi dir...t ja kaut kas ir pret to!!!!!!!!!!!

149286. viesis 23.novembris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

to endr4 [?] 15.11.2004 17:00:

Un tad mēs atceramies visiem labi zināmo un kaut kur i-netā redzēto video klipiņu "Opel Lotus Omega den velnu ar Zviedrijas policiju" :D ....

152127. viesis 17.decembris 2004 19:38
0 0 Atbildēt

Kādi sodi ir sastādīdi šajās steetrace aktīvistu pulcēšanās vietās? Par gaismām, par jostām un par ugunsdzēšamajiem aparātiem!

Ja jau sabiedrībai nepatīk, ka tādas lietas pastāv, kāpēc nekas netiek darīts? Varbūt CP prātiņš (tagad populārāks vārds laikam ir krāniņš) par īsu? Varbūt vienkārši tur piedalās pārāk svarīgas personas (viņu paziņas)? Esmu bijis dažos tādos pasākumos intereses pēc un ticiet man, svarīgākais tur ir nevis ārdīšanās, bet gan savu domu biedru satikšana un atpūta!!! Tas, ka daži indivīdi rada sliktu iespaidu par šo pasākumu, nekādā gadījumā nevar attiecināt uz visiem dalībniekiem. (nevar taču teikt, ja divi no 10000 cilvēku sabiedrikā pasākumā ir piedzērušies, tad visa tauta ir alkaholiķi) Ja mūsu mīļās CP priekšnieks nav tik adekvāts, lai normāli formulētu teikumus, tad kam ir izdevīgi, ka viņš tur silda krēslu ar savu pēcpusi?

P.S Ja CP un RD izvēlētu kādu vietu šādiem pasākumiem, tad tas noteikti izmaksātu mazāk nekā katra Weekenda reidi uz mums sen zināmām vietām...

152937. viesis 28.decembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

autors=pilniigs lauznis....

153761. viesis 5.janvāris 2005 18:41
0 0 Atbildēt

Visi jefiņi , kuri uzskata , ka ja apkarinās savus "musarņikus" ar neonu un spoileriem , apkniebs atsperes un ārdoties pa koplietošanas ceļiem pakritīs uz nerviem CP jau ir dragreiseri , ir pilnīgākie lohi . Žēl , ka viņi savās mazajās , bezsmadzeņu galviņās pat nevar iedomāties cik darba un līdzekļu prasa tāds autosporta paveids kāds ir dragreis , tāpēc ir pretīgi klausīties un vērot mūsu mazos vientiešus , kuri sev ir piedēvējuši , manā uzskatā pseidomīmu DRAGREISISTI . Pseidomīmu tāpēc , ka tādi pseidodrageri vien jau viņi ir . Neieredzot lohus . Trigger.

158642. viesis 27.februāris 2005 23:32
0 0 Atbildēt

Atbalstu dagreisu aiziiiiiiiiiiieeeeeeeeT !!!!!!!!!!!

165670. viesis 25.aprīlis 2005 12:05
0 0 Atbildēt

Kaa maaku taa braucu,a maaku :)

165671. viesis 25.aprīlis 2005 12:06
0 0 Atbildēt

UN nevajag te filozofeet par filozoofiju

203490. viesis 11.jūnijs 2006 23:11
0 0 Atbildēt

tu pat nemaaki izrunaat pseidinims kur ta veel dragot !! bet dragreis rulzz

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti