Par Eiropas gada auto kļuvis «Toyota Prius» 19

 
16.novembris 2004 8:59

Konkursa "Gada Auto 2005" žūrija, kas sastāv no 58 nopietniem Eiropas auto izdevumu žurnālistiem, devusi spriedumu un nosaukusi uzvarētāju. Par "Gada Auto 2005" atzīts hibrīdauto "Toyota Prius".



Rezultātā "Toyota Prius" saņēma 406 balles, bet 37 tiesneši nosaukuši šo auto par absolūtu uzvarētāju. Otro vietu izcīnīja Citroen C4, kas savāca 267 balles, bet trešo vietu - jaunās paaudzes Ford Focus (228 balles). Tālāk sarakstu turpina Opel Astra, Renault Modus, Peugeot 407 un jaunais BMW 1-Series.



Tomēr jāatzīmē, ka daudzi tiesneši atdeva savas balsis Toyota Prius mašīnai tieši tāpēc, ka tas ir vienīgais sērijveida hibrīdauto, kas pieejams brīvā tirdzniecībā. Pie tam šis auto ir ļoti pieprasīts - 2004. gada 9 mēnešos ir pārdoti 37000, kas jau pārsniedz Toyota plānus.

Šis nav pirmais Prius panākums - hibrīdauto jau saņēmis "ASV Gada Auto 2003", bet pagājušajā gadā dzinējs tika atzīts par labāko.

Pagājušajā gadā par "Eiropas Gada Auto" tika atzīts "Fiat Panda".

 
Visi komentāri
 
148312. viesis 16.novembris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Ja veel tas auto nemaksatu 20000 latinju,tad jau buutu toc labi,tadu auto var pirkts tads kurs visulaiku parvietojas pa riigu un sastregumiem,tad toc buus ekonomiski:)

148313. viesis 16.novembris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

maksās tie autiņi mazāk, kad pārējie sagribēs piesaistīts šos pircējus.

148315. viesis 16.novembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Kad sāksies masveida ražošana, tad arī maksās lētāk. Es domāju vāl masveidīgāku kā tagad :)

148320. viesis 16.novembris 2004 9:24
0 0 Atbildēt

tieshi cik reizes gadaa tiek pazinjots GADA AUTO ?!?!?!?

148331. viesis 16.novembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Es to zināju. Es to jutu !

148349. viesis 16.novembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

ko noziimee hibriidauto?!

148392. viesis 16.novembris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

hibriidauto - tam tjipa ir parastais benziina motors (ja nemaldos 1.4 l) un vēl viens elektromotors, turpat kautkur zem kopota pie benziinnieka piestiprinaats, kas darbojas no akjiishiem. Elektromotors darbojas pārsvarā pie ieskriešanaas, kad benziinniekam ir vislielaakais pateerins...

148394. viesis 16.novembris 2004 13:46
0 0 Atbildēt

nee.. tomeer chutj sajaucu. motoraa ir apvienots benziina un diizelja dzineeji, bet taapat uzskatu, ka tas pat ar savu 4-5 l pa pateerinju pa pilseetu neatmaksaasies, ja taa cena nebuus stipri zemaaka par 20000 ls

148412. viesis 16.novembris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

Tur ir 2 elektromotori. Abi kautko dara visu laiku, nevis tikai ieskrienoties. Bez benzīna patēriņa taupās arī bremzes: cilvji ir nobraukuši 120000 jūdzes ar rūpnīcas klučiem. Nav kārbas uzturēšanas un remonta izmaksas, jo tādas tur nav. Sveces reti jāmaina: 100000 km. Kondicionieris nezaudē freonu, jo kompresors+motors ir noslēgs klucis, ta pat, kā sadzīves ledusskapī. Golfs aprīkots ar tām pašās fīčām, kas priusam bāzes versijā maksā 25 686,00EUR. Prius ir tikai par 2314 EUR dārgāks par golfu.

148416. viesis 16.novembris 2004 15:07
0 0 Atbildēt

gribu elektromobiili! pa leeto! :P

148419. viesis 16.novembris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Nespīd tev elektromobilis. Tojota sāka taisīt RAV4-EV, kas 180 jūdzes var noripot, bet tad sanāca kašķis dēļ NiMH patentu, uz kura naftinieki sēž.

148429. viesis 16.novembris 2004 16:13
0 0 Atbildēt

LiIon patenc ar pie naftiniekiem iraid? a fuel cells?

148430. viesis 16.novembris 2004 16:21
0 0 Atbildēt

Taa ir muusu naakotne,taalaak sekos uudenjrazha dzineeji...

148431. viesis 16.novembris 2004 16:21
0 0 Atbildēt

LiOn ir laba ietilpība, bet švaka jauda, cena arī perversa. Muļķu šūnas ziemā sasalst.

148436. viesis 16.novembris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

un ūdeņradi dzīs no naftas produktiem....

148589. viesis 17.novembris 2004 14:04
0 0 Atbildēt

beidzot japānis ieguvis Eiropas gada auto, a to visu laiku 2 vieta.

148605. viesis 17.novembris 2004 17:35
0 0 Atbildēt

man, piemeeram, arii hibriidauto ideja kaa tada liekas pat ljoti pienjemama. bet... nu nepatiik kaukaa tas prius ;) cik sapratu jamie jau atchokniijas un saaka vai taisiijas saakt, piedaavaat (ieksh us vai jpn? sakumaa) arii citus modeljus ar hibriid dvizhokiem. citi razhotaji ari laikam tak acis meta uz to tirdzinju.

bet patieshaam, tai lietai jaakljuust "masveidiigaakai", tad arii maniis kas ar tiem veezhiem.

p.s. naftinieki - jaa. maitas reali. gremdee shaadus un liidzigus alternatiivos projektus regulaari ;/ lidziigi bij ar to tvaika dzineju 70-ajos... paarpirka un izsviitroja nax.

148612. viesis 17.novembris 2004 20:44
0 0 Atbildēt

nju man taada toyota nodereetu:)

148625. viesis 18.novembris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

eu bet veči... apstiet www.wess.lv (Toyota paarstaavis baltijaa)... tur kautko par benziinnieka un diizelja motora apvienosanu raksta, bet tak tur elektromotors bija ar benziinnieku - tocna zinu... mosh ir divi motoru veidi ?!?!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti