Ziemas autodaudzcīņas dalībnieki sniega gaidās 11

17.novembris 2004 12:45

Autosporta sezona Latvijā ir noslēgusies un iestājies neilgs atpūtas brīdis. Pirmie, kas atsāks cīņas par Latvijas čempionu tituliem, būs ziemas čempionāta standartauto daudzcīņā dalībnieki.

Teorētiski, daudzcīņnieku sestā sezonas varēja sākties jau šo svētdien, kā to paredz slīdošais grafiks, bet tā kā no sniega un ledus pagaidām ne miņas, meistarsacīkšu sākums par dažām nedēļām aizkavēsies. Iepriekšējo gadu novērojumi - pirms diviem gadiem pirmais posms tika aizvadīts 8. decembrī, bet iepriekšējā sezona sākās tikai 2004. gada 4. janvārī – liecina, ka sacensības labākajā gadījumā varētu sākties decembra vidū.

Jau otro gadu meistarsacīkstēs drīkstēs piedalīties tikai ar rūpnieciski ražotām bezradžu riepām. Lai arī, atsakoties no radzēm, nedaudz samazinājušies ātrumi, cīņa par sekundes desmitdaļām kļuvusi spraigāka visās trīs automašīnu klasēs – priekšpiedziņas, pilnpiedziņas un aizmugures piedziņas. Tas padarījis sīvāku spēkošanos arī komandu vērtējumā.

Šosezon par vienu palielināts posmu skaits – paredzētas septiņas sacensības. Klāt nākušas divas jaunas trases – „XXX” netālu no Limbažiem un Vladislava Šlēgelmilha veidotais „333” komplekss pie Zaķumuižas. Jau ierasti čempionāts risināsies “Auciema” paralēlā slaloma trasē pie Cēsīm, Ērgļos, “Jaunnikšu” aplī netālu no Alojas un divās pierīgas trasēs - „Brīvkalnos” un „Ādiņās”. Veicot kopvērtējuma aprēķinus, tiks atmests viens sliktākais rezultāts, bet minimālais ieskaites posmu skaits ir pieci.

Visas pazīmes liecina, ka arī jaunajā sezonā ziemas čempionāts standartauto daudzcīņā būs masveidīgākais autosporta pasākums Latvijā. Sacensību popularitāte skaidrojama ar demokrātiskajiem noteikumiem un nelielajām izmaksām. Meistarsacīkšu posmos ar savu „ielas” auto var piedalīties jebkurš gribētājs (turklāt ar vienu spēkratu var piedalīties vairāki braucēji!), kurš, atbilstoši CSN, drīkst vadīt automašīnu.

Tas nozīmē, ka sacensībās var startēt arī tie, kam vēl nav autovadītāja apliecības (ar mācību atļauju), kā arī jaunieši, kas jaunāki par 18 gadiem, izpildot papildus prasības. Tomēr ne visi no startējušajiem būs tiesīgi iegūt čempionu titulu – to iespējams tikai LAF SAK licencētiem sportistiem. Iespējams, ka pavasarī varēsim sveikt pirmo Latvijas autosporta sporta meistaru no daudzcīņnieku vidus, gadījumā, ja cēsnieks Mairis Kārkliņš trešo reizi pēc kārtas spēs kļūt par čempionu aizmugures piedziņas klasē.

Normunds Orlovs,
LAF Standartauto komisijas preses sekretārs

 
Visi komentāri
 
148618. viesis 17.novembris 2004 22:31
0 0 Atbildēt

es arii shogad gribu piedaliities. nesapratu tikai kas ir ar to kopveerteejumu...???????

148622. viesis 17.novembris 2004 23:43
0 0 Atbildēt

eu a kaadas ir taas prasiibas? :) es arii gribu!!! :)

148623. viesis 18.novembris 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Apsveicu!!! Ir uzsnidzis sniegs - WOW!!!

Visa infa par daudzcīņu ir www.laf.lv

148627. viesis 18.novembris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

cik maksaa taa apdroshinaashana, kuras summa ir lielaaka kaa 500Ls? Un taa vienreizeejaa licence?

148628. viesis 18.novembris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

par licenci atvainojos - 3 Ls.

148629. viesis 18.novembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Nez kādā klasē iekļausies turbodizelis MB ?

148632. viesis 18.novembris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

to bismarks:

es domaaju ka aizmugures piedzinjas. ir jau tikai 3 klases laikam!

148633. viesis 18.novembris 2004 12:45
0 0 Atbildēt

Vajadzetu pamēģināt .Paldies Shearer.

148663. viesis 19.novembris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Raxta autors tikai aizmirsis piebilst, ka plaanojas arii apmeeram 4 posmos veel klaat "Radžu kauss"...

148892. viesis 22.novembris 2004 13:31
0 0 Atbildēt

Kopvērtējumā tiks vērtēti tikai LAF SAK licencēti biedri (visu papīru izmaksas ir ap 45 Ls), taču sacensībās var piedalītes JEBKURŠ!

Prasības - auto jābūt ar derīgu tehnisko apskati, tas arī ir vienīgais, kas vajadzīgs!

Tāda apdrošināšana maksā 2,50 Ls uz gadu. Dalības maksa būs ne vairāk kā 13 Ls, vēl 3 ls vienreizējā licence, kas nozīmē, ka pirmajā posmā būs jāšķiras no aptuveni 18,50 ls, bet nākamajos no Ls 16.

"Radžu kausa" norise atkarīga no organizatoru iespējām un gribēšanas. Kauss neattiecas uz čempionātu.

Bismarkam - tavs MS atbils aizmugures piedziņas klasei un uzskatu, ka dīzelis ir ļoti piemērots ziemas sacensībām! Tāpēc tev ir jāpamēģina!

148894. viesis 22.novembris 2004 13:32
0 0 Atbildēt

Vēl tikai piebilde - braukšana notiek ķivērēs!!!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk