Gribētos, lai man būtu automāts* 128

 
24.novembris 2004 0:00

Otrdienas rīts bija izdevies. Paveroties pa logu, ieraudzīju apsnigušu Ziepniekkalnu. Hmm, ziema ir klāt! Bet mani tas taču neuztrauc, jo 365 dienas gadā braucu ar kārtīgām "emmesenēm" - gan jau tikšu līdz centram.

Nebija nekādu cerību, ka ielas būs tīrītas. Atmiņā atausa dažādi stulbi saukļi no pagājušā gada - "stihija", "negaidīts sniegs" utt. Tā arī bija šoreiz. Kaut vakar visi ziņoja, ka būšot sniegs un putenis, šodien nekas neliecināja par to, ka sniegs tiktu tīrīts. Visā Pārdaugavā sniega kārta uz ceļa bija tik pat bieza kā uz ceļa nomalēm - tātad nekas nebija tīrīts... Klausoties radio, kur RD atbildīgās personas "stāstīja", ka viss iespēju robežās tiekot darīts, gribējās redzēt viņu sejas...



Tā kā mans maršruts veda uz centru, sākās kārtīgs pārbaudījums. Rindā sāku stāvēt (uz Bauskas šosejas gala) jau no Bauskas ielas (10. tramvaja sliedēm). Nepagāja ne pilna stunda, kad varēju skatīt Mūkusalas ielas apli un Salu tilta gabaliņu, kas bija pilns ar automobiļiem. Tā kā pulkstens rādīja pāri 10, tad tilta slodzi papildināja arī "apdalītie" smagie, kas arī gribēja tikt pāri Daugavai.



Kaut arī uz ceļa nebija īpašu kupenu vai "metrīga" sniega slāņa, sastrēgums bija šausmīgs. Ai, kā ilgojos pēc "automāta". Nē, nē! Ne jau lai šautu uz tiem, kas ceļu nav notīrījuši, bet gan to automātisko pārnesumu kārbu, jo pa ceļam paspēju tik daudz reižu nospiest sajūgu, cik to parasti daru kārtīga rallija laikā. (Kaut gan brīžiem iešāvās galvā doma par Maxima sporta preču nodaļu...) Interesanti, ka ceļa pirmā josla samērā regulāri bija aizpildīta ar dažādu gadu un modeļu BMW markas automobiļiem, kas mierīgi (ar avārijas gaismām) tur stāvēja. Vadītājs iekšā - runā pa mobilo. Laikam sauc palīgā... Nezinu, kas par vainu šiem bavāriešiem, bet fakts - BMW tik garos sastrēgumos uz priekšu netiek.

Dāmas un kungi! Ja auto nevar izturēt 45 minūtes brīvgaitā bez pārkaršanas - nebrauciet! Dodieties uz servisu remontēt dzesēšanas sistēmu! Arī ja jūsu auto nav sagatavots ziemas sezonai un tam nav normālu ziemas (M+S) riepu, tad pamēģiniet braukt ar sabiedrisko transportu - tā būs ātrāk un drošāk visiem. Šis rīts bija pierādījums tam, ka viss lielais "Rīgas sastrēgums" bija tikai to autovadītāju dēļ, kuri gaidīja īpašu uzaicinājumu nomainīt riepas. Vairāki no tiem padzīvojās pa grāvjiem, trotuāriem un stabiem, bet pārējie vilkās pa ceļu kā bruņurupuči.



Un vēl - aicinājums autoskolu instruktoriem. No rītiem lūdzu "nedzeniet" savus nemākulīgos (loģiski) skolniekus pa ceļiem, kuri ved uz centru. Tie spēj radīt tādus korķus... Padomājiet arī par citiem. Kāpēc Bauskas ielas pusē dzīvojošajiem jājūtas kā "2.šķiras" cilvēkiem, jo katru rītu un vakaru jāsastopas ar tiem nemākulīgajiem skolniekiem, kas "avīzes lasošo" instruktoru dzīti brauc pa vissarežģītākajām vietām? Smagajiem mēs aizliedzām braukt (no rītiem), bet kāpēc to drīkst darīt vēl "neveiklāki" vadītāji?



__________
* - automāts - mieru, tikai mieru! Tā tautā sauc automātisko transmisiju...

autovadītājs E.Biele
iAuto.lv
 
Visi komentāri
 
149301. viesis 23.novembris 2004 17:07
0 0 Atbildēt

Nja....ja nepatik braukt pa kupenam un nemakat braukt pa kupenam tad braucat ar sabiedrisko....

man liekas ka shorits un shodiena ir superiga....ta vien gribas pabraukaties...

tnx celju dienestiem kas nesteidzas ar tirishanu, jeb tnx finasialajai situacijai kura nelauj visu notirit un sakaisit...

149302. viesis 23.novembris 2004 17:11
0 0 Atbildēt

xm...vairs nav Redaktors, bet gan autovadiitaajs...? kaada pieticiiba! (skromnostj) :D

bet visumaa par tiem maaciibniekiem pilniibaa piekriitu.

Redaktors 23.novembris 2004 17:13
0 0 Atbildēt

šoreiz es biju parasts vadītājs...

149304. viesis 23.novembris 2004 17:13
0 0 Atbildēt

nuu par tiem BMW piekriitu... es arii pa celjam liidz darbam redzeeju 4 nopliisushus autinjus no kuriem nesaprotamu iemeslu deelj visi 4 bija dazhaadu gadagaajumu un marku BMW...

149305. viesis 23.novembris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

Stulba valsts-stulbi likumi....:(((

149306. viesis 23.novembris 2004 17:20
0 0 Atbildēt

a par sniega tīrīšanu gan mani māc skepse. Nedomāju, ka ir iespējams notīrīt ielu, ja uz tās ir sastrēgums ...

Vairāk mani izbesīja sētnieki, kas tīrīja sniegu no trotuāra .. uz braucamās daļas ... :(

149308. viesis 23.novembris 2004 17:20
0 0 Atbildēt

Kauns BMW markai :)

...bet tikai šodien !

149309. viesis 23.novembris 2004 17:21
0 0 Atbildēt

Vakar 4 no rīta piegāju pie loga un riktīgi putināja. Nez, kādēļ šajā laikā nevarēja sākt tīrīt ielas? @QW$#

149310. viesis 23.novembris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

tapēc, ka duraki tur augšā visi sēž

viņiem tač po...

149311. viesis 23.novembris 2004 17:22
0 0 Atbildēt

Edzuli: tas tikai Tev nenaak miegs 4os no riita.. rd un celjiniekiem tajaa laikaa saldaakie sapniishi...

149312. viesis 23.novembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Red, ar sabiedrisko transportu diemžēl ātrāk arī nebija - es vēl no rīta pakasīju pauri vai braukt ar mašīnu vai sabiedrisko. Izlēmu braukt ar sabiedrisko, jo jutu, ka būs sūdi. Autiņš ziemai sagatavots - vakar vēl tehnisko izgāju.

Ar autobusu 45 minūtes no Iļģuciema tiku līdz Uzvaras bulvāra Dinazam, kur beidzot svempos ārā un vilkos kājām pār tiltu, pa ceļam apdzenot visus pēdējās stundas laikā bijušos sabtransportsu.

149313. viesis 23.novembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

LABRIIT! :)

149314. viesis 23.novembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Jā, šodien satiksme reāli rullē :) :)

149315. viesis 23.novembris 2004 17:27
0 0 Atbildēt

Kādēļ iauto redaktors nevarētu rādīt piemēru tautai un braukāt ar sabiedrisko transportu? :) Un uzrakstīt rakstu par to, kā viņš ar trolejbusu ātrāk nokļuvis tur un tur?

Redaktors 23.novembris 2004 17:27
0 0 Atbildēt

tāpēc, ka šis ir iAuto nevis iTrolley ...

149317. viesis 23.novembris 2004 17:30
0 0 Atbildēt

Vispār jau man patikās braukāties šodien-jaunas izjūtas- interesanti bija! :)

149318. viesis 23.novembris 2004 17:30
0 0 Atbildēt

Nu labi, ar autobusu vai mikriņu?

149322. viesis 23.novembris 2004 17:44
0 0 Atbildēt

Beidz braukt virsuu maaciibniekiem,es saveejo taapeec kursos aizsuutiiju lai iemaacaas braukt pa puteni,probkaam un netiiriitaam ielaam.Lai peec tam kad dabuutu tiesiibas netrauceetu citiem paarvietoties.Un nevajag gudri muldeet ka Bauskas iela apdaliita,vajadzeeja ssoriit pameegginaat arii Maskavas ielu(tiessi taada pati).Un veel tresskaat passam bijussi triis BMW(3,5,7)un ne ar vienu nekaados putennos cella malaa neesmu seedeejis.Nav jau auto marka pie vainas,bet gan vadiitaajs.

149323. viesis 23.novembris 2004 17:45
0 0 Atbildēt

No Pļavniekiem pa 35 minūtēm nokļuvu "Pie Saktas" - ļoti pieņemami. Izbraucu plkst. 8.00. Tiešām BMW (izņemot X5) lēnām vilkās pa malējo joslu.

149324. viesis 23.novembris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

Mācībnieki Bauskas ielas rajonā ir kā sēnes. Par daudz....

149325. viesis 23.novembris 2004 17:48
0 0 Atbildēt

Par maaciibniekiem piekriitu - konkreeti bremzee, bet paarejie shodien bija taadi pashi! vilkaas uz 20KMH neljaava normaali braukt :(

un korkjis uz Mukusalas aplja bija liidz diviem pa dienu :(

149328. viesis 23.novembris 2004 17:59
0 0 Atbildēt

bmw vadītājs sēž savā rulzā ielas malā un zvana otram tādam pašam, lai brauc palīgā :)

149331. viesis 23.novembris 2004 18:10
0 0 Atbildēt

beidziet blaut, ka ielas netira! Tiira, tikai leenaam:D

Un ja visi pagalmos notiritu sniegu no savam pakalaam, atvainojos, auto jumtiem, tad ari uz ielas butu mazak sniega un mazak iemesla blaustities ka visi citi vainigi tikai ne es!

149332. viesis 23.novembris 2004 18:12
0 0 Atbildēt

Šodien tiešām izbaudiju automāta labumus - sēdi un turi bremzi , tad palaid pāris metru un atkal turi un lielākais labums ko izjutu no stāvvietu kupenām lienot ārā - nebuksē un mierīgi bubini ārā (3.3l. motors) manuālo nevarētu tā atlaist sajugu lai nebuksē.

149333. viesis 23.novembris 2004 18:13
0 0 Atbildēt

man ir Automaats bet gribeejaas GAUBICU :p

149334. viesis 23.novembris 2004 18:16
0 0 Atbildēt

Bet shodien veel redzeeju pulksten ap pulksten 9:00 miskastes mashiinu uz Tallinas ielas no Briiviibas uz Brona virzienaa... protams, ka taa rinda beidzaas arii uz briiviibenes, jo garam netiek vispaar... taada pati rinda izveidojusie (normaala paraadiiba no riitiem) Valdemaara ielas virzienaa... nu tad visi arii chunchina miskastes aatrumaa ar visaam pieturaam... tieshaam tas ir praatiigaakais laiks, lai iznestu miskasti? jo man 9:00 ir jaabuut darbaa un ap 18:00 kad taas redzu miskastes uz Chaka ielas es veel neesu maajas??? Pensionaari man maajas nav... kam taas miskastes mashiinas ir domaatas nezinu? V. :)

149335. viesis 23.novembris 2004 18:16
0 0 Atbildēt

Mjaa man jau nu arii patika, tikai vot tas tautas "tusinsh" uz celjiem sakrita uz nerviem, un darbu naacu ar kaajam. Shaados briizjos apskauzju pakaljeejaas piedzinjas auto iipashniekus, eh nu tik feini vareeja slidinaaties no riita.

WALA

P.S. Es pa 6/7dienu arii feini pa laukiem paslidinaajos, kaut ar to pashu FWD.

149337. viesis 23.novembris 2004 18:20
0 0 Atbildēt

Ko juus satraucaties ielas netiira, jo pavasarii tas taa pat nokusiis bezjeedziiga naudas teereeshana... :) :)

RD politiskais konsultants

149338. viesis 23.novembris 2004 18:21
0 0 Atbildēt

Ak ja un shitais jau nu tochna nav nekas, pagaajusho 3 dien kad braucu uz Madonu caur Vecpiebealgu, tad aiz Siguldas celsh nebija kaisiits un smuki piebraukts. Redzeeju vienu vieglo graavii kuru gaidijaam kameer izvilks un ari vienu kravnieku ar puspiekabi kas bija smuki pakaaries uz graavja kantes L vediaa saliekushos. Tipa bija slidens, bet nu nekas taac sevishkjs, bet nu vilkties naacaas ne pajokam tajaa kolona briizjiem vispaar tikai 20km/h. Biju prieciigs kad tiku prom no taas koloonaas pie Beerzkroga.

WALA

149342. viesis 23.novembris 2004 18:41
0 0 Atbildēt

Mjaam! Piektdien taa kaolonna ne tikai Tevi vienu tracinaaja!

:)

149343. viesis 23.novembris 2004 18:48
0 0 Atbildēt

Par BMW bikinj nevietaa, tur driizaak vainiigs konkreetaa auto vadiitaajs un attieksme.

5 gadus esmu braucis ar dazjaada gadu gaajuma 3. BMW, nekad nav bijushas probleemas, jo sekoju liidz auto tehniskajai kaartiibai.

Vakar paklausoties laika prognozi, uzliku radzjotaas riepas, buutu jau uzlicis pa briivdienaam, bet ne visur to vareja izdariit svetkos (kuros rinkjii nebraukaaju).

Tad kaapeec man dazjviet trauceeja oparvietoties dzjipi ar pilnpiedzinju, auto ar priekshpiedzinju u.c. To jau nekad neredz, kaa BMW, taa uzreiz pamana. Vispaar jau prieks ka pieveers uzmaniibu shai markai...Secinaajumi!:D

Peace, sho muuzhshno teemu nekad neizsmelt:)

149345. viesis 23.novembris 2004 18:53
0 0 Atbildēt

iesaku paarvaakties uz rajonu, kas ir taalaak no CSDD ;).

149346. viesis 23.novembris 2004 18:53
0 0 Atbildēt

UncleSEM [?] 23.11.2004 18:12

nu ja 3.3l motors tad jaliek 4 vai 5 uzsaakot braukt :D ja manuala karba

/me pac ar savu 1,6 ar 3sho robu regulaari starteeja

149349. viesis 23.novembris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

Lord ramex, padomaa ar galvu, 4. vai 5. robaa, pie minimaalajiem apgriezieniem, alia auto nenosl;aaptu....cik apgriezienus izdara ritenju, tas ir adekvaats aatrumam 50-70km/h. Viss ir apsleepts prasmee;)

149351. viesis 23.novembris 2004 19:00
0 0 Atbildēt

Vai tik bimmers nav no VeA iegriezies? :D

149352. viesis 23.novembris 2004 19:02
0 0 Atbildēt

Automaatam ziema ir viens liels pluss. Ja iestregst autinjs tad var ielikt reziimaa D, izkaapt araa un pastums.

149353. viesis 23.novembris 2004 19:03
0 0 Atbildēt

Bils

tur jau tas joks ka sanaak taa ka tas motors gandriz slaapst BET neizbuksee... kas pamataa ir probleemai ka auto netiek u priekshu vai netaa

labi nu 5tais pa traku bet, 4 - mierigi

149355. viesis 23.novembris 2004 19:09
0 0 Atbildēt

Manam auto zem 40km/h ar 4. parnesmumu motors sak ristities, respektivi uz vietas stavosham auto tas butu tas pats (ritenju apgriezienu atrums), cik ar pirmo iemit 2/3 pedalja, reti tak' nezjeligi spole. Pieljauju iespeju startet ar 2. robu, bet ne augstak:) Vispaar, jabut labam riepam...

149356. viesis 23.novembris 2004 19:15
0 0 Atbildēt

Bils a kam domaats sajuugs ?

bet tas kas shodien notikas valmiera tobish no 10:00 liidiz shim briidim nav neviena tiiraama mashine bijusi un atsaaka putinat

tad zini briizhiem bija doma proveet celteis ar 4 robu ar topashu mazo motoriiti - sajuugs gan dabuu ciest bet uz prieksh var tikt

par riepaam taisniba

nau tas lbaaaks bet nu M+S Winter jamaas skaitaas un gaaja labaak neka dazham labm ar Shipie :D no kuriem shada laika nekada jeega nava

149357. viesis 23.novembris 2004 19:18
0 0 Atbildēt

:)) rubulis redam... par komentu dzeeshanu... tikai tad padzees arii tos kas ir sekojushi tam pirmajam...

149358. viesis 23.novembris 2004 19:22
0 0 Atbildēt

piekrītu Fokusam, šodien pirmo dienu pa īstam izdevās pavilkt..-)), kā arī platajos krustojumos patrennēt roceni. Lai paliek kā ir, A4 rullē, galvenais, lai labas ziemenes būtu, tad arī nebūs jāmet kreņķis par pārējiem... Ja redzu sastrēgumus, laižu pa mazajām ieliņām apkārt, caur kupenām uz sauli..-)) Ziema reāli patīk, kas labi - radaru ta nav, bet vilkt var uz nebēdu..

149360. viesis 23.novembris 2004 19:24
0 0 Atbildēt

Mūsu izvirzītās galvas varētu veikt grozījumus CSN, par ziemas riepu obligātu lietošanu no 1. novembra vai kad dienas vidējā temperatūra ir zemāka pa 5 C.

149361. viesis 23.novembris 2004 19:26
0 0 Atbildēt

Jurx, kaa tad, pagaash un aizpagaashgad ar vasareneem braucu veel pirmo dec. dekaadi, jo radzjotaas veel nebija jeegas likt.

To vareetu ieviest peec tiem dazjiem gadiem, kad LV radzes buus aizliegtas!

149362. viesis 23.novembris 2004 19:28
0 0 Atbildēt

Lieciet bimeram mieru, jo viņš nav skolā! A kas tur vispār bija?

149363. viesis 23.novembris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

paaris teikumi glaimojoshi Redam...iauto ... utt :) vaardu sakot nekaa sevishkja...

149364. viesis 23.novembris 2004 19:30
0 0 Atbildēt

Brīžiem šķiet, ka VeA nozīmē - "klauns"...

149365. viesis 23.novembris 2004 19:32
0 0 Atbildēt

Rullēju ar HPL Q trešo gadu un uz citām pat skatīties vairs negribas.

149366. viesis 23.novembris 2004 19:36
0 0 Atbildēt

Nafig sāli, lielumu nošķūrēt vajag i viss. Ziema ir tad, kad ir sniegs un ja negrib mācīties braukt pa sniegu un nav naudas riepām, tad nav ko līst uz ceļa!!! Un beidziet bezjēdzīgi bremzēt satiksmi jefiņi, tāds laiks Rīgā būs turpmākos 3 mēnešus!

149367. viesis 23.novembris 2004 19:43
0 0 Atbildēt

Man par tiem maaciibniekiem patika :D

Un veel vairaak priecee tas, ka BMW skaits saak uz celjiem samazinaaties, buus mazaak ko niist :PPPP

149368. viesis 23.novembris 2004 19:46
0 0 Atbildēt

Izlasot šo, tā vien gribas ticēt, ka BMW ir vienīgais aizmugures piedziņas auto... Ar ko brauc pats redaktors? Ar 205 1.4 karburatorpower?

149372. viesis 23.novembris 2004 19:53
0 0 Atbildēt

:) cik maniiju grosauto sauljojoties nemaz slikti taa nemashiina ar bezmotoru negaaja... bet tas taa...

nez Edzjuli... man shoriit ar paaris behas priekshaa patraapiijaas un stipri vien trafiku piebremzeeja...

Redaktors 23.novembris 2004 20:03
0 0 Atbildēt

edzulis var būt mierīgs - šim rakstam nebija domas aplikt kādu no nelaimīgajām pakaļpiedziņas markām... un tam nav nekāda sakara, ar ko braucu es pats....

149377. viesis 23.novembris 2004 20:16
0 0 Atbildēt

soriit no Stokholmas Sandra Veinberga zinoja, ka tur taads pat sniegputenis bet ielas tiiras. Izraadaas Stokholmas dome nosleegusi ar dazaadaam privaatfirmaam liigumus kuros atrunaata pilseetas tiiriiba 2 stundu laikaa ja saakas kas taads kaa patreiz. Vinus absoluuti neinteresee ar ko un kaadaa veidaa to dara - galvenais tiira pilseeta. Zarumba no riita SWH pat atgainaajaas ar savas armijas speeku paarslogotiibu un teica lai zvanot uz bezmaksas telefonu... vaaks

149380. viesis 23.novembris 2004 20:32
0 0 Atbildēt

"nelaimīgajām pakaļpiedziņas markām..." Nelaimīgi ir tikai priekšpiedziņas īpašnieki. Pakaļpiedziņai visu izšķir riepas. Šaubos, ka tie, kas vilkās vai dzīvojās pa grāvjiem bija ar normālām ziemas riepām..

Redaktors 23.novembris 2004 20:34
0 0 Atbildēt

Nezin kāpēc tikai 50% pakaļpiedziņas markas tiek noliktas "ziemas guļā"... Hmm, kāpēc? Bet ne par to stāsts. Stāsts ir par citu - neesi gatavs ziemai - brauc ar sabiedrisko transportu!

149382. viesis 23.novembris 2004 20:35
0 0 Atbildēt

edzuli tu esi kaa taads mazs sunelis - iekost nevar a nerkst pa diviem lielajiem

149384. viesis 23.novembris 2004 20:36
0 0 Atbildēt

sori, bet visi auto, kurus redzeju buksejoties pa celu malam bija BMW... velkosais pakalejais tilts un vasaras riepas dara savu.

149386. viesis 23.novembris 2004 21:08
0 0 Atbildēt

Kā man patīk šāds laiks-visi trakie zemu lidojošie lēni un nedroši čunčina pa labo rindiņu kā pašu apņirgtie opīši, dāmītes, mācekļi, nu vispār visi otršķirīgie viņuprāt satiksmes dalībnieki. Man patīk, ka varu šādā laikā braukt droši un pārliecinoši, jo man ir labs auto ar pilnpiedziņu, labām radžotām ziemas riepām, zinu, ka šādā dienā nekauņas praktiski ir izslēgti no šīs jaukās spēles kura saucās satiksme. Nevaidiet, baudiet ziemu, diemžēl tā tāpat kā vasara būs īsa.

149387. viesis 23.novembris 2004 21:08
0 0 Atbildēt

Uz Ledmanes un Ropazu ielas krusta viens pajolins ar 3BMP izmisigi karpijas no kupenas un visai smagi briziem maisija garam braucosajiem, vel paris lidzigi atsaldeni un viena kucite savam korisam centas palidzet. Bet gribas teikt - maz nopirkt shrotainu BMP, vajag ari slikus pret normalam riepam laicigi nomainit...

149388. viesis 23.novembris 2004 21:12
0 0 Atbildēt

Un vispar....

Kaut tie zociki ar zagli bojaru prieksgala ar vezi nospragtu - sodien Riga neviens sniega tiritajs netika redzets...

149389. viesis 23.novembris 2004 21:13
0 0 Atbildēt

Par ziemas brauksanuieteikums viesiem,beerninjiem un Elmaaram. es 23 gadus braucu ar aizmug.piedz.A/M ,peedeejos 3 ar BMW 3 un 5 seeriju un varu pateikt tikai to , ka ja tu nemaaki braukt , tev nepaliidzees ne peg. ne mazda, vw ne cits pr.piedz.a/m,ja netici paprasi V8...

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-S500/SHARK UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

149390. viesis 23.novembris 2004 21:15
0 0 Atbildēt

Tieši tā - lūzeru bazars! Skatās tik uz vecām miskatēm ar lisām vasarenēm, nevis normāliem auto ar pretbuskēšanu utt. Turpiniet izrādīt savus kompleksus!

149391. viesis 23.novembris 2004 21:18
0 0 Atbildēt

edzuli: cik zinu, arī tavam "ieziemotajam" bmp nav nekādas pretbuksēšanas...

149409. viesis 23.novembris 2004 23:12
0 0 Atbildēt

blaaaaaa blaa blaa atkal bembji vainiigi!!! ja tur kaads mikrorajona shauraa piere nevar sagrabinaat naudu jaunaam riepaam, bet prauc ar stulbaam cietaam riepaam+ radzes.....nebraucat bemjiem virsuu!! ir veel mershi, volvo, fordi, opelji....... Red!!! tu izklausies ka brauc ar jauno hundai getz 1.0 automat:)). Man pasham ir BMW E30 318 un nekaadu probleemu - BEZRADZHU lameleetaaas riepas GT radial un no problems.

Jaa, shodien visos platakajos krustojumos saaniski gaaju - prieks izjust vadaamu saansliidi ar klasiku

Redaktors 23.novembris 2004 23:15
0 0 Atbildēt

Mieru, mieru - Es jau nesaku, ka bmw vainīgi. Es saku, ka bmw useri nereti ir galigi lameri, kas nejēdz riepas nopirkt un servisā iebraukt... Nu nav pieklājīgi ceļmalās stāvēt - palīdzību saucot...

149411. viesis 23.novembris 2004 23:15
0 0 Atbildēt

Kārtējais sviests par bmw! Kas jums dzīvot šī marka neļauj?

149412. viesis 23.novembris 2004 23:22
0 0 Atbildēt

jaa pakalpiedzinai nav nekaadas vainas visu izskir riepas pats braucu ar E32 sodien sanaaca no seeniites uz riigu atbraukt veel ar nenomainiitiem slikiem aizmuguree bet tas man netrauceeja bez probleemo nokluut kur vajag noparkot masiinu un doteis uz darbu kad vakarpusee pakaleejos slikus nomainiiju pret bezradzu 225/60r15 ! izmeera ziemeneem vispaar speeks pa soseju bez probleemo 110 riepu firma kauckaadas Marshal bet sakere ar celu kaadas 2.5 reizes labaaka kaa iepreikseejaam Nokian 205/70/r15 radzeneem pagaasgad.

To ka visu izskir bliive starp stuuri un seedekli parliecinaajos arii servii gaidot uz riepu mainu. Piebrauca viens virins ar kauckaadu mersi ne pasu jaunaako bet nu pietiekami biezu un saka veciem mainat riepas veci nonem a samam izraadas kauckaadas krutaas Eagle riepas. Servisa virini neizpratnee kaa ar taadaam var neiet a virins saka ka visu laiku spolee un nifiga neiet, samie sarunaaja ka sis nopirks kauckaadas krutaas riepas bet to dariis riitaa un tad saakaas jautriiba virins iekaapa mersii un SPOLLEDAMS tobis ar gaazi griidaa neapmierinaats aizbrauca domaajot ka sim ir sliktas riepas.

Taa ka nevajag BMW nolikt bet gan bliives. Un taadas ir jebkuras markas masiinaam starp stuuri un seedekli.

149413. viesis 23.novembris 2004 23:24
0 0 Atbildēt

BMW ziemaa ,uz LV tiiriitajiem haiwejiem , reaali smird , tur nu neko nepadariisi . Mani shodien kaadi 5gab BeeMeeVee izbesija ar savu brauktnespeeju , bet obligaato tureshanos kreisajaa joslaa , paarsvaraa visi vinji bij 3 seerijas , pildiiti ar ''beernudaarza'' absolventiem.

149415. viesis 23.novembris 2004 23:29
0 0 Atbildēt

nu par to ziemas braukšanu, sevišķi ja sniega daudz uz ceļiem, un automātu - tās ir muļķības.

Skaidroju.

Viena no pamatmetodēm, neatkarīgi no piedziņas tipa, kā izkustēties no sniega kupenas vai kā tamlīdzīga, ir auto šūpošana. Tas ir - padzenam centimetru uz priekšu, ātri, ātri pārsledamies, pusotru cm atpakaļ, ātri ātri pārslēdzamies, 2 cm uz priekšu un pēc brīža ir atgūta kustības brīvība.

Līdz šim neesmu redzējis automātu, kuru varētu pietiekušo pārslēgt no R uz D un atpakaļ.

Un ja runājam par braukšanas drošību - automāts atkal ir garām:

1. pazūd iespēja bremzēt ar dzenošiem riteņiem

2. pazūd iespēja operatīvi slēgt ātrumus, mainīt motora un riteņu griešanās ātrumu attiecību

3. nav iespējams griezes momentu riteņiem pievadīt ļoti pamazām (izslidinot sajūgu)

4. Neparedzētu slīdēšanu vai sānslīdi pārvērst par vadāmu ar automātu ir krietni grūtāk.

Ja kāds pret šo grib iebilst, lai pamato, kāpēc rallijos un visādos citādos ekstremālos braukšanas pasākumos nelieto automātus!!!

149416. viesis 23.novembris 2004 23:32
0 0 Atbildēt

o piekriitu man arii labaak patiik manuaalaa kaarba varbuut vienkaarsi nav vajadziiga viena briiva roka ar ko staipiit kraanu

149422. viesis 24.novembris 2004 0:05
0 0 Atbildēt

2 149415 VIESIS: Jau kopsh 98 gada man ir v6 automaac FWD(ar kuru gan peedeejos triis gadus braucu neregulaari) + labas riepas ziemaa/vasaraa un NEKAD man nav bijushas probleemas ar ''izkusteeshanos'' vai ''izbraukshanu'' iztiekot bez turp/shurp drachiishanas .Takshtsto nestum batonus :)

149423. viesis 24.novembris 2004 0:06
0 0 Atbildēt

:)visa shtelle sleepjaas ''bliivee'':)

149428. viesis 24.novembris 2004 0:43
0 0 Atbildēt

visi bumeri stāvēja ielas malās tapēc, ka bija kauns braukt kopā pa vienu ielu ar pārējām miskastēm...

149430. viesis 24.novembris 2004 1:14
0 0 Atbildēt

Nevajag te pakaļ- vai kādas citas piedziņas apd*rst! Un arī riepas pie 10 cm sniega kārtas pie tam uz kaila ledus sasnigušas neko nelīdz... No rīta pie mājām stūmu vienu priekšpiedziņas VW, vilku priekšpiedziņas Audi.... Visiem jaukas lameļotas ziemenes bija virsū.... Pie sievas darba vietas stūmu kādu pakaļpiedziņas Fordu ar kārtīgām radžotām ziemenēm... Tas kārpīja pat zemes pa gaisu, kas zem sniega un ledus, bet uz priekšu tāpat nekustēja... 4x4 un kārtīgi lielprotektora ceļaruļļi mani šodien darīja caurgājīgu un bieži vien arī izpalīdzīgu :)

Bet mācībnieki un visādi "krutie" šodien reālus jokus taisīja... Izgājis laimīgi tehnisko, mēģināju izbraukt uz (laikam jau) Mūkusalas ielas... Man priekšā baigais Subaru :) ... Abet nebrauc ne vella... Kad kādas 5 minūtes tas nabags stāvēja un bolījās un vismaz kādas 5 izdevības izbraukt uz ielas bija palaidis garām, metos tam jocīgajam riņķī un... ieraudzīju sievišķīgu sejiņu izmisīgi raugāmies garām lēni rāpojošajā automobiļu rindā... Ar uzbraukšanu uz Mūkusalas apļa tik lielu problēmu nebija, kaut gan arī tur cilvēki vienkārši baidījās, jo nebija pārliecināti, ka pietiekoši ātri varēs uzsākt braukšanu un nokļūt aplī.... Bet joki sākas tad, kad nogriezos no apļa uz Salu tiltu - lūk tur jau šajā raksta pieminētā stila mācībnieks gar labo malu tusēja lēni augšā un kāds "krutais" aiz viņa pārrēķinājās, pārejot kreisajā joslā - viņu sāka vilkt iekšā kupenā.... Tā kā es braucu aiz viņa un kupena viņu diezgan sabramzēja, bet man cerību apstāties pirms viņa ar savu pasmago Pajero nebija, pārbīdījos pa labi - priekšā mācībniekam, kad kupenas bridējs pēkšņi tika ārā no kupenas un strauji metās manā virzienā... No sadursmes mani glāba tikai 3. robs, nikna gāze grīdā un mašīnas samešana sānslīdē - pakaļa atslīdēja no viņa nost un tā, locīdamies kaut kā izlocījos no it kā neizbēgamā kontakta... Kājas stīvas... !!! :O

149434. viesis 24.novembris 2004 1:52
0 0 Atbildēt

Labie skati tagad daraas Norveegijaa. Peedeejas dienas jau politi beizdot sastopeejusi lielaako dalju austrum-eipoas(ari lv:() fuuras un taalak bez ziemas reipaam un kjeeddem nelaiz.

Bet saakumaa skati bij labie. Viena lietuviesu fuura ar vasaras riepaam puskalnaa paliek un otrs taads pats gudrinieks stiepj garaam..rezultaataa abas joslas noblokjeetas un sastregums paaris km :)

149436. viesis 24.novembris 2004 2:52
0 0 Atbildēt

QUATTRO RULEZ! Nupat Riiga-Milzkalns-Riiga beez probzaam, pa dienu visu centru izbraukaaju forseejot apmales. quattro tomeer ir dzimis shaadaa laikaa un lai tik celjus netiira- man patiik :)

149438. viesis 24.novembris 2004 8:40
0 0 Atbildēt

Dotajā momentā apskaužu quatrro :)

149441. viesis 24.novembris 2004 8:59
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 23.11.2004 23:15

Mieru, mieru - Es jau nesaku, ka bmw vainīgi. Es saku, ka bmw useri nereti ir galigi lameri, kas nejēdz riepas nopirkt un servisā iebraukt... Nu nav pieklājīgi ceļmalās stāvēt - palīdzību saucot...

--------------------------------------------------------------------------------

Red, ko nozimee nereti? Aij sviests. Kliskskus savajadzejas... :D

149443. viesis 24.novembris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Redaktor liec mierā mācībniekus, nejau viņi Tevi bremzēja. Vai tik neesi sajuties jau spicais rallists,lai būtu normāls braucējs ir jābrauc arī šādos ceļos.

149448. viesis 24.novembris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

to 149443. viesis:

Piekriitu ka ir jaamaacaas arii pa shaadiem celjeim braukt.. bet vispirms pa mazaakaam ielinjaam lai maacaas pa sniegu braukt nevis pa tiltiem, kur ir sastregumi...

P.S. Maaciibnieki cik man zinaams maksaa par stundaam... un domaaju, ka pa stundu paveicas ja var paguut paarbraukt shurpu turpu pa tiltu (visu laiku staavot saazstreegumos). Domaaju, ka veertiigaak buutu vinjus to stundu dzenaat pa mazaam aizsnigushaam/slidenaam ielinjaam nevis uz 2km/h ripinaat pa tiltu..

149460. viesis 24.novembris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

Reds ticis pie jauna digitālā :)

kas ta Canonam notikās?

Redaktors 24.novembris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Šis "jaunais" digitālais iAuto redakcijai ir jau gadu :)

149464. viesis 24.novembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Pie krustojuma bummerim pakaļa svaidās, bet uz priekšu neiet. Ar FWD+Automāts+TRC tādus, kā stāvošus pa neiebrauktu ceļa malu var apdzīt.

149465. viesis 24.novembris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Braucu ar BMW , uzsākam ar 2 robu, tad iemetam 3- jā un problemu nav:)

149467. viesis 24.novembris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Ne visām RWD blīvēm pietiek prāta uzsākt ar 2 robu un neizmantot pedāļu galējos stāvokļus.

149470. viesis 24.novembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

nu kas ir? vai te kāds no to malā stāvošo bmw vadītājiem nevarēja paskaidrot, kāpēc malā stāvējuši? būtu interesanti uzzināt, kas par vainām tiem bmw!

149472. viesis 24.novembris 2004 10:40
0 0 Atbildēt

uzsākt ar 2. no vietas uz slidena ceļa, apzināti radot lielākus riepu apgriezienus => spolēt. nezinu gan vai tas ir prātīgākais variants

149473. viesis 24.novembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

149415. viesis baigo lazju nolaida par automaatiem. Lai arii pats esmu manuaalja fans, tomeer tie apgalvojumi par automaata nespeeju sleegaat visos virzienos ko vajag un mest zemaakos robos - nu pilniigs blefs. To visu ar automatu var mieriigi dariit. Un tiem kam ir "taisnaa" kulise aatrmu sleegshanai tas ir veel vienkaarshaak nekaa manuaalim + IMO iesaakt ar automaatu tomeer ir vieglaak. Automatam ir taada lieta ka pie mziem motora apgriezieniem elljas spiediens ir taac mazinsh un ritenji var griezties ljooooooti leeni, kameer motors mieriigi neslaapst nost, kaut vai vispaar gaazi neuzdodot.

149474. viesis 24.novembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Pie visa vainiigi BMW saimnieki, kuri ekonomee, bladj !

Vajag laikus sekot termomuftas gljukiem un viss vienmeer buus OK !

Miizelaam naudas zheel ........ tad lai brauc ar Opeljiem......

149476. viesis 24.novembris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Ideja saakot ar lielaaku "robu" ir taada, ka tu slidini sajuugu, jo motoram ir paris reizju gruutaak pagriezt ritenjus, liidz ar to vieglaak ir auto noslaapeet nekaa panaakt ritenju izbukseeshanu, iznjemot vien gadiijumu kad seedi ar visiem 4 ratiem uz kupeneas un ritenji nesniedzas pie zemes. Bet taa jau nav recepte visiem gadiijumiem. Man personiigi ar FWD nav probleemas arii ar iesaakt. Shodien ar 2 x ieseedos kupenaa. Vienreiz pie CSDD, iisti neetrraapiiju vinju celjaa iekshaa ( tipa taa kaa noguleeju + velni taadi nav pie sevis ne velna iztiirijushi) un izleca no roba, nu nekas shurp turpu un araa biju. Otrreiz pie maajas, bet nu tur labi uzseeedinaaju, ka rati pie zemes nemaz nebij, tad gan bez laapstas nekaada gudriiba vairs nepaliidzeeja.

149477. viesis 24.novembris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Sajūgu var slīdināt arī ar 1.robu, kas ar 1.o pat ir vieglāk izdarāms, nemokot motoru un tik ļoti nededzinot sajūgu. Ir jājūt savs auto un nespolēs

149498. viesis 24.novembris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Vakar bija labais skats apmeram ap 20:00 uz Zemitanu tilta (Purvciema virziens) kad divas fuures netika augsa taja tilta un otro un treso joslu bija aizdirsusas !

149499. viesis 24.novembris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

cau redaktor, vai tik, ja tev butu automats*, ari nestavetu starp tiem bmw, ja paveiktos izrakties no pagalma. m?

/viess/

149503. viesis 24.novembris 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Vakar pirms Zemitānu tilta ap 18:00 (Purvciema visrziens) ļoti kaitināja autobusi uc tr.līdz. uz Pērnavas ielas, kas nesaprot, ka nedrīkst iebraukt krustojumā, ja aiz krustojuma korķis, dēļ kā Čaka ielā arī automātiski korķis, tāpat arī korķis uz Zemitāna tilta, jo pāri Pērnavas ielai netikt!

149538. viesis 24.novembris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

pacec ne istais automats tas noteikti palidzetu virzities uz prieksu daudz labak par automatisko karbu :)

149581. viesis 24.novembris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

Kopš braucu ar priekšpiedziņas automātu par tādu šūpošanu biju aizmirsis , nu tas autiņš vienkārši lien ārā no tās kupenas ( ziemas riepas trešo sezonu brauktas) , piekrītu ka ir garlaicīgāk braukt jo nevar pakaļu pamētāt.

149586. viesis 24.novembris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Automāts ir laba lieta, bet tikai gan vasarā. Savulaik, braucu ar BMW-728 "haizivi" , kam bija automāts. Ziemā gan nomocijos ar to pamatīgi, jo pabraukt pa Latvijas sniegotajiem ceļiem nebija viegli. Automātam jau ir raksturīgi reizēm domāt "pašam" , nerēķinoties ar autovadītāja gribu. Īpaši jau uz gluma ceļa un sniegā. Pie "iesēšanās" kupenā, vienmēr jāatceras, ka ar automātu izkļut laukā ir problematiskāk, jo nedrīkst pielieetot t.s. "izšūpošanas" metodi - var savērpt hidrotransformatoru. Arī sēžot "kupenā" ,un spiežot līdz grīdai akseleratoru D režīmā, pastāv liela iespēja nobeigt kārbu. Bet, protams, sēžot stundām garā PIKā , uz normāla asfalta - automāts ir neaizstājams un patīkams.

Vispār jau REDAKTORA k-gs varēja nointervēt automātu speciālistu R.Aploku , kurš varēja detalizēti iauto auditorijai pastāstīt par automātu izmantošanas īpatnībām ziemas sezonā.

Pieļauju, ka daudzi automāti īpašnieki nemaz nezin , kas jaņem vērā tieši ZIEMAS sezonā. Nupat, man viena studente stāstīja, ka pirkusi auto ar automātu - dīlera pārstāvis par automāta izmantošanas īpatnībām klārējis bezmaz veselu stundu, un pēc tam vēl viņu "eksaminējis" .

149588. viesis 24.novembris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Dragon [?] 24.11.2004 10:50

Sajūgu var slīdināt arī ar 1.robu, kas ar 1.o pat ir vieglāk izdarāms, nemokot motoru un tik ļoti nededzinot sajūgu. Ir jājūt savs auto un nespolēs

Nuu jaaa, 2,5 tik viegli nenomocīsi

149589. viesis 24.novembris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Ko es te mēģinu pier..................................

149617. viesis 24.novembris 2004 17:26
0 0 Atbildēt

automāta nīdējiem, nekas nevar būt labāks par automātu 4x4 versijā, vakar braucu un priecājos, un nikns biju uz tiem, kas vilkās ar 20-30km stundā lielu ātrumu un traucēja tikai satiksmi, un būtībā radīja tos lielos korķus, jo nevarēja izkustēties no vietas, it sevišķi pakaļpiedziņas auto. vajag iegādāties normālu auto un problēmu nav.

149618. viesis 24.novembris 2004 17:31
0 0 Atbildēt

viesim 149415, par to ka ar automātu nevar bremzēt ar motoru, tieši otrādi, automāts ir visciešāk saistīts ar motoru un nobremzēs vēl ātrāk nekā ar parasto kārbu. var redzēt, ka auto skolā auto uzbūve netiek mācīta un tad tādi gudrie sāk te ļoti gudri izteikties.

149631. viesis 24.novembris 2004 18:48
0 0 Atbildēt

149617. viesis 24.11.2004 17:26

---

Tev ir normāls auto 5 dienas gadā, bet citiem ir normāls auto 350 dienas gadā

149636. viesis 24.novembris 2004 19:15
0 0 Atbildēt

Visu cieņu,,automātiem,, sevišķi ja tas ir darba autiņam ar kuru ikdienā jākuļās pa pilsētu taisot ap simts ,,stopu,, dienā.Kādu brīdi pastrādāju uz kravas ,,Scania,, kuram ātrumkārbai bija gan automātiskais gan manuālais režīms.Lieliski.Ja gribās mierīgi dudināt brauc ar ,,automātu,, , ja pastiept, pakaitinot vieglos,-ar manuālo režīmu.

149637. viesis 24.novembris 2004 19:15
0 0 Atbildēt

Es, kā pārliecināts "bemberists" jūtos dziļi aizskarts savās svētākajās jūtās ! :)))

Bembim ziemā nav ne vainas ! Vienkārši ziemā uzreiz ir redzams, kuram bembim sūdīga blīve (starp stūri un sēdekli, protams), a kuram - pagājušās vasaras nodilušās riepas :)

A par pārkaršanu - njaa - vecajiem bembjiem tā gan bija vārīga vieta, tiesa gan - vairāk ir nācies to redzēt stāvot korķī uz tilta vasaras dienās, ne ziemā, bet tas nu tā ...

149660. viesis 24.novembris 2004 21:27
0 0 Atbildēt

Ibio kas te galiiggs tiinju bars salasiijies, kas uz senchu reekjina braukaa un te teelo gudros!!!

Pirmaam kaartaam ar automaatu nevar shuupoties shurpu turpu, jo, ja to daraab atri, elektrovaarsti nespeej tik aatri noreagjeet, .....elljas spiediens veel paliek ieprieksheejos kanaalos tobish, sanaak, ka 2 aatrumi vielaiciigi iesleegti!!! jebkursh daudz maz zinosh cilveeks sapratiis, ka shinii gadiijumaa kaujam nost n-tos diskus, kas rotee pretejaa virzienaa.! Vot taa djerevnja, automaatu fani ibio :D. Ja jums ir *******dai getz un citi pljerdaki, kam ir kasko, tad aidaa, paexperimenteejiet - pashuupojaties kupenaas un aatri, druzhaini paraustat no R uz D.

Sakaraa ar bremzeeshanu ar motoru - tas VISS IR BLEENJAS. Bremzejot ar motoru, var iekulties lielaakaa d i r s a a tobish, ja bremzeejam ar klasiku, peec fizikas likumiem masas sadaliijums paariet uz prieksheejo asi.Aizmugure atslogojas, zuud sakjere un tas viss ir prieksh kakjiem. priekshpiedzinjai - arii tas pac, veel jo vairaak, ja ejam liikumaa ar abu veidu autinjiem, kaut vai 4x4 - aizmugures daljai zud sakjere un taa apdzen priekshu!!! Tas nav mans izdomaajums - Tas viss tiek maaciits RTU vairaaku cieniijamu pasniedzeju vadiibaa (Kreizbergs, Vitolds Shneps....)

Ja juus esat Turiibas atseedeetaaji un nifiga nesaprotat, un jautaasiet, kaapeec tad autoskolaas taadu tuftu maaca, tad ir atbilde - Kaut kaadaa pirmskara periodaa Kaut kaadaa provincee bija ljoti staava iela, kurai lejaa galaa bija maaja. Zil buss brauca lejaa, un noleema ielikt njeitralkaa, lai taupiitu degvielu. Kaa par nelaimi, tajaa laikaa bremzes bija uz troseem un taas atteicaas darboties, kaa rezultaataa saakaas neglaabjams paaatrinaajums no kalna. Katrs zinaataajs sapratiis, ka tajos laikos NEBIJA SINHRONIZATORU aatrumkarbas. Un taa nabax vadiitaajs nu nekaadiigi nevareeja ieshtepseleet nevienaa aatrumaa un taisnaa celjaa ietaraneeja maaju - sekas bija letaalas - kaadi 30 pasazhieri gaaja bojaa.... No taa laika sho mistisko motora bremzeeshanas teoriju paarmanto no paaudzes paaudzee.

Taa kaa bremzeet neitraalajaa liikumaaa var droshi, aatrumaa - papildinaasiet statistiku un Liepaajas Metalurgs varees juusu auto vraku paarkauseet naglaas.

Tas pats attiecas uz Blondiinem un citaams sievieshu kaartas paasrtaaveem - treneejaties pusnaktii kadaa lielveikalu placi, veel labak kaut kur paakjos sleegtaa parkaa....jebkur, arii citi, vajag izbaudiit saansliidi, kaa auto uzvedaas.

Es un veel citi RTU transporta un mashiinziniibu fakultaates studenti miilam pabaudiit vadaamu saansliidi stadionaa, un peec tam viss trakums ir izgaajis, braucam mieriigi pa ielaam.

Patiik veerot to autovadiitaju sejas, kas ierauga, ja mees ejam vadamaa saansliidee kaadaa lielaa krustojumaa - vsjo pod kontroljom :)

149661. viesis 24.novembris 2004 21:34
0 0 Atbildēt

Modricimus [?] ::: vadaamaas saansliides liikumos ir OK, es arii vakar slidinaajos ar quattro, bet jaareekjinaas ka citi nezin kur tu esi izdomaajis savaa vadaamajaa saansliidee doties un var pilniigi neko nedomaajot izbraukt priekshaa, bet citaadi 4.2 quattro ar automaatu (un GoodYear UG6) nekaadu probleemu. ja vajag - braucam uz 110 pa Juurmaleni (mani pamanijaas apdziit tikai jaunais Pajero, Mitsu Evo7 kursh gaaja uz 140+ un viens ar e46 bmw), ja vajag apdzenam visus pa shpuureem un no kupenaam izbraukt vai slidenos Milkalna piebraucamajos celjos iebraukt nebij' nekaadu probzu....

automaatam nau ne vainas. tiaki bevajag aizmirst par riepaam.

149663. viesis 24.novembris 2004 21:34
0 0 Atbildēt

Tas pats uz maaciibniekliem - lai dzen tos kaut zemenstriices laikaa - kad tad treneesies ja ne tagad - saulainaa vasaras dienaa pie +30 graadiem?!?!!? taa ir iistaa skola - pilniibaa atbalstu, BET, lai cen tur, kur nav korkju - kaut kur mazaaksvariigaas ielinjaas, ja brauc paari daugavai, tad laikaa, kad uz to pusi nav sastreegumi.

Taksh piekritiisiet - labaak uz savas aadas tiem izbaudiit, nekaa TANTE TEICA, ka...blabla bla

149665. viesis 24.novembris 2004 21:44
0 0 Atbildēt

Modricimus :: nu uz ielaam vajag laist tikai tad ja paraada k.kaadas sapraata speejas braukt shaados apstaakljos! nu ja tieshaam nejeedz un nemaak tad nu patrenneejaties luudzu pa laukumu. neviens jau ar neliek nesties uz 80 pa pilseetu taadaa laikaa kaa vakar, bet nu uztaisiit taa jau leeno satiksmi par staavoshu ar nevajag...

bet mees te secinaajaam ka vakar bija quattro Dieva Dzimshanas diena :)

149666. viesis 24.novembris 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Mjaaa, man ir BMW E30 ar ljoti labiem "apaviem" un poljubomu skatos ar skaudiibu uz 4x4. Lad tikshu djerevnjaa, izkaushu ar LUAZ kvatru = gandriiz viss ir noblokjeejams. Galvenais, lai karburators neaizsalst un menti nav(tfu tfu tfu)

149669. viesis 24.novembris 2004 22:47
0 0 Atbildēt

Par BMW ir skaidrs uzreiz - viņi tur stāv un VĀRĀS (kad stāv) un gan ziemā gan vasarā...

Tipa viņiem kaut kas ar dzesēšanu nav dadomāts un tiklīdz satiksmes plūsma nokrītas zem 20km/h ta viņiem visiem ir reālas šances UZVĀRĪTIES... :D :D :D

149672. viesis 24.novembris 2004 22:56
0 0 Atbildēt

Un vēl - Automāts RŪŪŪLZ, un priekšpiedziņa arī, Pirelli Carving ar naglām, ...un roķene ar'!!! ZIEMAS PRIEKI :D :D :D ...vispār, kāmēr šoziem ir ziema, nevienā līkumā vēl tā pat vien lēzeni neesmu iegājis...

Ja redzat kādu paejam garām uz kādiem 30% ātrāk nekā citi, tad ziniet, tas esmu es....

Nu

149673. viesis 24.novembris 2004 23:01
0 0 Atbildēt

Prieks lasīt, kā dažādi "viesi" pamāca kā pārvietoties ! Un vēl lielāks prieks izlasīt, ka šie speciālisti ir miruši ietriecoties kokā vai citā šķērslī. Vismaz nenogalināja kādu ģimeni. Jo uz šo dienu uz ceļa ir min 65% slepkavu, kas gaida iespēju kādu nogalināt. Piem., iebraucot pretējā joslā. Bet tizlā policijā uz līdzena lauka ķer ātruma pārsniedzējus! Aizskāru ??? Nu tad dariet kaut ko reālu, ne iekasējiet naudu !!! Atkal nepatika ? Vairākam jau nepietieks prāta !

149707. viesis 25.novembris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Modricimus: Tas, ka automātam noteikti ir eļļas kanāli, kautkādi tur lēnie selenoīdi un diski ir tik pat novecojis stāsts, ka tā bremzēšana ar motoru. Diez vai RTU jefiņiem var ienākt prātā, ka automāts var slēguļot starp R un D ar 15kHz frekfenci, ja tikai kāds spēj tik ātri roku iztirināt). Paskaties kaut vai US patentu 1558806. Tas zil bus vēl neeksistēja, kad šādas idejas jau patentēja.

149776. viesis 25.novembris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Diez vai augtākā komentā norādītās moderno automātu darbības frekvences nav zināmā pretrunā ar fizikas likumiem. Turtomēr ir divas būtiski pretējas lietas: elektriskā impulsa ātrums relejos un datčikos, KĀ arī inerces spēki automāta sajūga diskos. Kā man ir stāstījuši servisu vīri - lielākā daļa autovadītāju automātu crachus uztaisa tieši samiksējot abus pieminētos FAKTUS. Nesen braucām no kopēja pasākuma ar pajaunu dienesta Boru - automātu, kuru izmantoja manas kundzes draudzene. Dāma, brauca Boru atpakaļgaitā no stāvvietas.....bet, pilnīgi to neapturot - ierubīja D ŗežīmā. Atskanēja spēcīgs krakšķis, un automāts savu darbību bija "izbeidzis". Nācās mājās braukt ar taksi.

149778. viesis 25.novembris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

Manam pepelacam nav nekādu releju, ne arī disku. Tas viss ir pagājušā gadsimta 50 gadu lietas. Tad nebija iespējas izmantot jaudīgus IBGT (Isolated Gate Bi-Polar Transistor).

Par VW koncerna research & development prāta spējām es neizteikšos.

149782. viesis 25.novembris 2004 17:21
0 0 Atbildēt

vai vareetu buut ka A/T kaarbai paarmetot no N uz D pie 3k rpm k.kas nobirst? veel vecajaam 90 gada audi kaarbaam?

149791. viesis 25.novembris 2004 18:56
0 0 Atbildēt

to MODRICIUMS :skaisti runā,galvenais gandrīz pareizi.Ja runa ir par sportisku braukšanu vai ziemu ,bet... Ir tādu cilvēku grupa kā invalīdi kuram teiksim nav kājas vai rokas toties pārvietoties vajag, ir cilvēki kuri pie stūres pavada lielāko daļu dienas ,jo tas ir viņu maizes darbs.Vakarā tu esi ,,nopārslēdzies,, mēms.Šajos gadījumos automātam ir priekšrocības.Un vēl,neapvainojies, bet šo lapu lasa arī profesionāli šoferi kuriem tu ar savu studenta spriedelēšanu izraisi smaidu.Apsēdies pie Scanias ar puspiekabi stūres un pamēģini tad ieiet ,,vadāmā sānslīdē ,,krustojumā redzēs pod kakim kontrolam tad būs.

149795. viesis 25.novembris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

hmm, par bremzeeshanu ar motoru... nu es nez, Zasadam kaut kaa vairaak ticu, nevis RTU autoviiriem :)

149798. viesis 25.novembris 2004 19:35
0 0 Atbildēt

MODRICIMUS, man jau patika tas ko tu uzraxtiiji,bet ļoti aizvainoja tas teikums par sievietēm... nu zini, es zinu dažu labu vīriešu pārstāvi,kuram vispār nedrīxt mašīnu dot!!! Un kāda starpība blonds vai ruds?! Ja vecis nevar 15 min izraxtīties atpakalj gaitā no pagalma(taisnā veidā),nu tad es nezinu ko lai saka... :-))) Nav visas sievietes stulbas un nav visi veči super gudri!!!

149813. viesis 25.novembris 2004 23:08
0 0 Atbildēt

Mēdz teikt - avtomat raspolagajet k spokojnoj jezde. Ar savu Vento-VR6 pie tā arī pieturos.

149817. viesis 26.novembris 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Neesmu veel sajaa sniegaa iesedies,pagajuso gad ar tikai paris reizes,un man ir labas riepas.... AUTOMATS un traction control un nelienu kupenaa kura augstaaka par prieksejo bamperi,un ja pirktu auto ar parasto karbu tad tikai raljosanai bet ne ielas brauksanai,un Tc labi ietaupa degvielu pie buksesanas

149983. viesis 26.novembris 2004 17:23
0 0 Atbildēt

jaa, es baudiiju sho riitu ar savu automatic :)) bet tie bmw tieshaam galiigi seriigi pret to amzo kalninu pie preses anma rapoja :(

149993. viesis 26.novembris 2004 19:57
0 0 Atbildēt

.......Katrs malj savu....muftas, vaariishanaas bembjiem........psc :(. Rupicii - tu izklausies peec ritiiga raspizdjeja - nejauc 2 lietas - piemineeto autobusu un aatrumkaarbas aatrdarbiibu. Un ar saviem bipolaarajiem, tripolaarajiem lauktranzistoriem utt utt - laikam gribeeji paraadiit, ka tev garaaks pinciits laikam. Bet enivej, ja nesaproti, ka jebkurai detaljai kaarbaa piemiit mehaaniskaa inerce, elljas pluustamiiba....pie tam veel aukstai kaarbai, tad neliidzees nekaadi tevis piesauktie mistiskie "pochi"

Padrachii ar to kokji kaut paaris reizes kaadaa mazaa intervaalaa......taa vai taa, ja nebraukaa ar senchu daavinaatu autinju, tad meegjini vesels.

Par RTU jefinjiem - man liekas, ka ierunaajaas kaads Turiibas vai LU ekonomikas fakultaates "Atseedeetaajs", vai arii 9 klashu absolvents........

Blja bla bla bla - ljaabi - paaudzhu paaudzes paarmantos "bremzeeshanu ar motoru"

149994. viesis 26.novembris 2004 20:02
0 0 Atbildēt

Par taam muftaam....prichom te taas tika iejauktas. Ir veel daudz citu auto marku, kuraam veeljoprojaam uzstaada termomuftas.

I triis varianti saistiibaa ar termomuftaam - leeti, nedaudz daargaak un super lupataas daargi - 1 - nopeerkam jaunu muftu (BMW E30 taa maxaa nieka 42ls) - taa es izdariiju un no problem. 2.variants: ja rokas neaug aaraa no pakaljas, panjemiet un uztaisiet "pa taisno". 3.variants - lupataas daargais - neko nedariit uzvariit motoru un saveerpt galvu!!!!!

149997. viesis 26.novembris 2004 20:19
0 0 Atbildēt

ar tiem maaciibniekiem jau taa ir, tacu kaa csdd nolikusi marsutus taa jaabrauc. vieniigi sakariigi instruktori patiesaam nelaiz tiko braukt iemaaciijusos pa sastreegumiem riitos un vakaros. tomeer ir atskiriiba starp maaciibniekiem un bembjiem - tie nestaav kur nedriikst un arii nelien citiem rupji prieksaa(protams, ne visi bembji). taa ka esat saprotosi, it seviski ja redzat ka kaadam maaciibniekam eksaamens, pasi tak ar tiesiibas esat likusi.

150107. viesis 29.novembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Modricimus: nu izgānijies gan, noteikti vieglāk palika. Tev visas kārbas sastāv no eļļas kulēja un sajūgu diskiem, kurus kā nu kurā šittronikā stumda. RTU superprātiem par to tālāk prāts nesniesas. Paskaties, kādas kārbas patentēja 1925 gadā. patft.uspto.gov/netahtml/srchnum.htm, meklē 1558806. Nav tur kārbas pārslēgšanas brīdī nekādas mehāniskas kurstības, kurai varētu piesiet inerci.

150165. viesis 29.novembris 2004 19:52
0 0 Atbildēt

Da labi, gudraakais piekaapjas, ar teviim ir ciiniities kaa ar veejdzirnavaa, aber nejau naacu savu taisniibu pieraadiit. Un Tie superpraati sniedzaas taalaak, nekaa tu speej iedomaaties. Ja tu runaa par bezpakaapju, tad tur ir cita djeela, bet ne jau tiem *******dai getz un matiz un citiem drapakiem ir Multitronic

162749. viesis 2.aprīlis 2005 22:02
0 0 Atbildēt

Žēl ka man nav īsts automāts, nokniebtu vismaz dažus muļķus kuriem ir alerģija pret BMW. Pats braucu ar525, iet zvērā, nekas tur korķos nepārkarst pat +30*C vasarā. Nu ko var ******* bez jēgas, gribētu gan zināt kas jādara lai šo uzvārītu ziemā?! :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti