Jābrauc bez uzlīmes par radžotām riepām 32

 
26.novembris 2004 9:09

Ceļu satiksmes noteikumi paredz, ka uz automobiļiem vairs nav jābūt uzlīmei, kas brīdina, ka automobilis aprīkots ar radžu riepām.

Šai uzlīmei bija nozīme laikā, kad Latvijā nebija noteikts ziemas periodā obligāti izmantot tikai ziemas apstākļiem paredzētas riepas.

Uzlīmes mērķis bija brīdināt citus vadītājus, ka konkrētā auto bremzēšanas ceļš var būt īsāks, nekā tiem auto, kas aprīkoti ar vasaras riepām.

Kopš Latvijā noteikts laika periods, kad transportlīdzekļiem obligāti jābūt aprīkotiem ar ziemas braukšanai paredzētām riepām, uzlīme zaudējusi savu nozīmi, jo ziemas un radžotu riepu bremzēšanas ceļš ir gandrīz vienāds. Šī iemesla dēļ uzlīmes sniegtā informācija citiem autovadītājiem ir kļuvusi mazsvarīga un piedaloties ar auto ceļu satiksmē tā vairs nav jāizmanto.

CSDD
 
Visi komentāri
 
149822. viesis 26.novembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

blē!

Par ko tad es samaksāju 50 sant. ????

149827. viesis 26.novembris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Kurs ir informacijas avots ?

149832. viesis 26.novembris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Nu es gan neteiktu, ka bremzēšanas ceļs vienmēr šipenēm būs īsāks. Ja ceļu pirms tam nokaisījuši, un tas ir "pliks" un slapjš, tad bremzēšanas ceļš ir pat garaks, nekā normālām ziemas riepam... (personīgā pieredze)

149834. viesis 26.novembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

:)))

Labāk jau lai tā uzlīme ir!

Tādu redzot, vismaz zini, ka jāsargās dabūt stiklā kādu dāvanu....

149843. viesis 26.novembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Labi, ka man to zīmi iedeva pa brīvu, montējot riepas. Ceru, ka kungi neizdomās drīzumā likt sodu, ja šāda zīme atradīsies uz auto stikla.

149844. viesis 26.novembris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

Domāju, ka pareizi. Lieks papīrs tikai uz auto krāsas. Es viņām principā nekad neesmu uzmanību tā pievērsis, vairāk domāju par sava auto riepām un stabilitāti uz ceļa, no kā arī vados. Ja vajadzētu pētīt kas kuram uz auto salīmēts (citam ne viena zīme vien), drīzāk jau grāvi paņemtu.

149845. viesis 26.novembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

He, es arī nezināju :) Biju aizlicis aiz stikla...

149846. viesis 26.novembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

... vai nu atkal attiecīgi tomēr likt sodu, jo nebūs ne iauto ieskatījušies, ne CSDD iNFO lasījuši ;)

149851. viesis 26.novembris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

Baigi labi, ka nebiju vēl paspējis to nakļeiku nopirtk un uzlipināt uz bampera :)

149860. viesis 26.novembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Bet kas par to visu ir rakstīts CSN?

149864. viesis 26.novembris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Vot paldies redaktoram, es te nekādīgi nevarēju atrast laiku aplīmēt dienesta autiņu. A izrādās i nevajag:)

149869. viesis 26.novembris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Jāplēš nost, paspēju jau uzlīmēt :(

149874. viesis 26.novembris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Vai tas nav 26.novembra joks???

149875. viesis 26.novembris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Esu vadījis jaunas un vecas automašīnas, ar radzēm un bez, ar vasaras un ziemas riepām pie tam dažādu ražotāju un pēc savas pieredzes varu apgalvot tikai divas lietas.

1. Uz lauku ceļiem un ceļiem kur ir sablietēts sniegs riepas ar radzēm nav aizvietojamas un jebkuras citas ziemas riepas bremzēšanas ceļš ir krietni garāks.

2. Pie citiem apstākļiem radzēm nav īpašas nozīmes.

Personīgi es vienmēr izmantoju riepas ar radzēm un tas ir vairākkārt man palīdzējis izvairīties no CSNg. Nekad nelietoju tā saucamās "navarkas" manuprāt to gumijas sastāvs īpaši no vasaras riepām neatšķiras un jau pie - 10 grādiem braukt ar tām ir nedroši.

Maziņš piemērs - Rīgā bieži tiek bojātas siltumtrases un sasalis ūdens uz ceļa var radīt lielas problēmas, ja jūs braucot pa normālu ceļu uzbraucat tādam ceļa posmam virsū. Praktiski, jūs uzbraucot uz ledus tādos apstākļos auto gandrīz 100% sanes un novaldīt to ir sarežģīti. Tādos un līdzīgos apstākļos riepas ar radzēm ir ļoti noderīgas, par laukiem pat nerunāsim tur ceļi reti kad tiek tīrīti, ziemā un pavasarī tie atgādina vietu pa kuru var rīkot maratonbraucienus ar slidām.

149876. viesis 26.novembris 2004 11:15
1 0 Atbildēt

CSDD ,lai ari informē savus TA stacijas darbiniekus Antenas ielā, jo 1. novembrī pie apskates veikšanas meistariņš ar gudru seju gribēja ieskaidrot par zīmes nepieciešamibu.

Pēc jautājuma kad pēdējo reizi ielūkojies CSN grāmatiņā kļuva domīgs.

149881. viesis 26.novembris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Paldies par info, jo grasijos pirkt uzlimi, lai nebutu problemas.

149885. viesis 26.novembris 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Viesim no IEm

Nerausti auto un haotiski nespaidi pedāļus pie seguma izmaiņām un būs tev daudz vieglāk pabraukt ar jebkurām riepām :))))

149890. viesis 26.novembris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka uz gluma un apledojoša ceā atšķirība ir būtiska. Arī Rīgā raksturīgajos apstākļos,kad zem sniega-sāls putras apakšā ir superledus kārta. Manam mondeo ir NHPL igauņu atjaunotās naglenes, kuras tirgo firma Note. Braucu jau trešo gadu - un visglumākajā laikā vai visbiezākajā putenī nav bijušas ne mazākās problēmas ar izkustēšanos no vietas. 30 sm sniega kārta tiek pārvarēta bez problēmām, uz tīra ledus pat iespējams uztaisīt labu uzrāvienu. Mīnuss - paliels troksnis braucot pa tīru asfaltu. Savukārt, mana brāļa mondeo ir uzmontas tādas pašas firmas riepas, bet bez radzēm. Braukšana par apledotu virsmu un bremzēšana ir apgrūtināta, īpaši problemātiska ir slidenu kāpumu pārvarēšana. Atšķirības nav jūtamas braucot vienīgi par nenoblietētu sniegu . Troksnis, protams, ir mazāks. Bet, manuprāt, drošība ziemas apstākļos ar naglenēm ir daudz lielāka. Savulaik , mans vecais BMW 700 "haizivs" bija nokomplektēts ar jaunām Good year lamelenēm. Nu, nekādas pozitīvas sajūtaas ar tām superdārgajām riepām ziemā neizjutu.

Drīzāk - uz kalnciemenes viadukta atkalas laikā pamanījos samesties par 180 grādiem - labi, ka ar veseliem bleķiem.

149913. viesis 26.novembris 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Autoreview testa rezultāti, kur salīdzinātas labākās radžu un bezradžu riepas:

www.autoreview.ru/new_site/year...res/800/31.jpg

149973. viesis 26.novembris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

ta nakleika vairs nav aktuala, jo sabriza bezsipu riepam bremzesanas cels ir vienads ar sipenem, tur ir galvenais arguments. Nevis, ka te dazs loliks runa par sipiem stikla :DDDDDDDD

149975. viesis 26.novembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

man ar csdd tehniskas apskates punktaa darbinieks ieteica uzliimeet to novelceni tas bij vakar

149987. viesis 26.novembris 2004 17:59
0 0 Atbildēt

interesanti, bet braucot arzemes....?

150001. viesis 26.novembris 2004 23:22
0 0 Atbildēt

saja valsti visi likumi ir stulbi. uzlimes lika tie kam bija radzes ! un es domaju ka ta ari vajadzejaa atstat tas uzlimes,jo radzes bremze labak neka MS riepas.

150005. viesis 27.novembris 2004 0:16
0 0 Atbildēt

njaa, kaapeec shii imfa paaraadiijaas tikai shodien? ar taadu tekstu, it kaa ieprieksh jau vareeja neliimeet. veel tak nesen pieseejaas, ja taadas nebija. kastreet shitos gudriishus, kas tautu par muljkiem taisa

150007. viesis 27.novembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Kops speka jaunie CSN, tajos nau ne varda par sadu zimi, tatad no 1.julija vareji nemt sipu zimi nost, ja to lieto ari vasara. Citadak javaica kakova huja tad to tagad limeji virsu, ja reiz nekur nav tada prasiba

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

150008. viesis 27.novembris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

un kaa ar ziimi (80)? Daudziem veel manu stiklaa, kaut gan tagad 80nieki var braukt arii uz 90.

150014. viesis 27.novembris 2004 13:02
0 0 Atbildēt

raimonds: peedeejais laiks izgudrot riepas, kuraam radzes var ievilkt iekshaa kaa kakja nagus, lai tik nebojaatu afaltu. :)

150032. viesis 27.novembris 2004 23:46
0 0 Atbildēt

Man to uzliimi nomazgaaja Eirostopaa :) gribeeju jau luukoties peec naakamaas ,a te shitaads raxts , txnk Red.

Tiem radzju/neradzju expertiem varu tikai pateikt ka vis ir atkariigs no auto massas un saprotams riepu ziimola . savulaik uzliku Bridgestone MZ-01 gan Camry gan Golf4 . Kamris ''gaaja''kaa tramvajs pa sliedeem , a Golfs taisija pigorus , peec 2 ziemaam uzliku Golfam Bridgestone WS-50 jau otrajaa ziemaa pie -25'bij skumji . Tagat uz golfiem lieku Gislaved NF3 a kamrim uzliku X-ICE braucu ''kaa gribu'' nekaadu probzu. Taadi luuk piiraadzinji . XVZ kaa buus ''Golpot'' peec 2008 :)

150039. viesis 28.novembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Man te sāk likties, ka sakarā ar gaidāmo Latvijas pāriešanu uz bezradžu braukšanu IAuto sāk parādīties nu tāda nedaudz uzbāzīga radzeņu reklāma. Laikam padaudz iepirkts un targaši sāk bažīties, ka var nesanākt iztirgot.

150188. viesis 30.novembris 2004 4:48
0 0 Atbildēt

150014. viesis 27.11.2004 13:02

raimonds: peedeejais laiks izgudrot riepas, kuraam radzes var ievilkt iekshaa kaa kakja nagus, lai tik nebojaatu afaltu.

MIRSTI CITU DIENU! :)

150314. viesis 30.novembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Gribu piekrist viedoklim, ka ar un bez radzēm bremzēšanas ceļi pārsvarā ir ļoti atšķirīgi. Tādēļ man, kā satiksmes dalībniekam ir tiesības būt inform;etam par to, ka man priekšā brauc auto ar radzēm. Tas varētu būt lieks tikai ar radžu izmantošanas aizliegumu.

150327. viesis 30.novembris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Piekrītu skorpion. Drīzāk, nevis jāplēš nost, bet jālīmē arī uz priekšējā stikla - LAI redz gājēji, kuri uzskata ka viņiem ir tiesības JEBKĀDOS apstākļos šķērsot pāreju. Vakar tā prātīgi bremzēju pie gājēju pārejas iepretim kino Oskars, lai palaistu steidzīgu gājēju ar svarīgu diplomātu rokās. Apstājos bez problēmām. Bet, pa blakus joslu bremzējošā omega bez radzēm - apstājās tikai aiz gājēju pārejas. Nabaga gājējs , kurš tieši atradās uz joslas viduslīnijas, iespējams pietaisīja bikses, bet palika neskarts. Līdz pārejai ar omegu braucām līdzīgā ātrumā - ap 30-40km/h.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti