Vācijas «Auto Bild» kvalitātes testā uzvar «Mazda» 55

 
8.decembris 2004 9:48

2004. gadā Vācijas auto žurnāla „Auto Bild” veiktajā automašīnu kvalitātes testā Mazda ir ieguvusi augstāko novērtējumu un atzīta par kvalitatīvāko automašīnu Vācijā.

2004. gada “Auto Bild” pētījuma rezultāti liecina, ka pasaulē šobrīd kvalitatīvākās automašīnas tiek ražotas Japānā, jo 20 auto ražotāju konkurencē otrajā vietā aiz Mazda ierindojusies Toyota, bet trešajā vietā Honda.

“Auto Bild” automašīnu kvalitātes tests ir apjomīgs un plašs pētījums par 20 vadošajiem pasaules auto ražotājiem. Pētījuma pamatā izmantoti 25 tūkstošu autoīpašnieku aptaujā iegūtie rezultāti par plašu tematu loku. Līdzās aptaujas rezultātiem, „Auto Bild” papildus aplūkoja arī šādus kritērijus:

1. Automašīnu atsaukumu skaits, to publiskošana un atsaukuma cēloņu novēršana jeb defektu izlabošana.
2. Vācijas TüV pārbaužu rezultāti.
3. Žurnāla “Auto Bild” veikto 100 000 km testu rezultāti.
4. “Auto Bild” lasītāju sniegtie ziņojumi par automašīnu problēmām (vairāk, nekā 8000 ziņojumi gadā).
5. “Auto Bild” autoservisu testi.
6. Automašīnu garantijas nosacījumi.

Kā atzīst Mazda vadība, uzņēmums ir mērķtiecīgi ražojis mašīnas, kuru vērtība atbilst to cenai, kas ir stilīgas un kvalitatīvas, un sniedz to īpašniekiem gandarījumu braucot ar tām. Klientu atsauksmes, kā arī daudzkārtēji Mazda panākumi kvalitātes testos pierāda, ka Mazda ir spējusi sasniegt savus mērķus.

„Auto Bild” kvalitātes testu rezultāti:
1. Mazda    11. Citroën
2. Toyota   12. Mercedes-Benz
3. Honda    13. Seat
4. Hyundai  14. Audi
5. Nissan    15. BMW
6. Mitsubishi 16. Peugeot
7. Opel       17. Renault
8. Volvo      18. Skoda
9. smart      19. Volkswagen
10. Ford      20. Fiat

„RKT-Publicitāte”

 
Visi komentāri
 
151077. viesis 8.decembris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Nu es tam triiniekam piekriitu, taa vareetu buut! Prieks pa Hyundai, ka taa paceelies, bet mersis un beemis gan izbriina, tie tak vaacieshiem ir izsenis miileeti auto...

151079. viesis 8.decembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Kauns vāciešiem

151087. viesis 8.decembris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Mitsubishi gan augstu. Ne tik sen bija dzirdeets par biezhi sastopamajiem defektiem, un arii te, ieksh Mitsubishi Pieredzes var atrast diezgan nepievilciigu info:

www.iauto.lv/mansauto.php?modid=189&marka=29

www.tvnet.lv/auto/business...php?id=3602837

151108. viesis 8.decembris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

MB 12.vieta... uahahaa :D :)

151109. viesis 8.decembris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Vai BMW nav par augstu?

151117. viesis 8.decembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Viesis 151087. Vienmeer jau gadiisies kaads braakjis. Tik atkariigs ir no sjii procenta lieluma. Taadeelj jau njeemusji veeraa vismaz 8000 atsauksmes, lai ir objektiivs veerteejums. Par BMW un MB jau pirms vairaakiem gadiem rakstiija, ka nav taas kvalitatiivaakaas. Izskataas ka lietas labaa laikam neko nav dariijusji.

151119. viesis 8.decembris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

labaakais jau tas, VW kvalitaates zinjaa paarspeej tikai fiatu.

Tas jau laikam noziimee, ka 5.golfs nav kluvis labaaks par 4.luuzniiti.

151121. viesis 8.decembris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

1) vācieši guļ uz slavas lauriem

2) vāciešiem sen neviens vācietis nestrādā rūpnīcās

3) vāciešus vairs pat kopā neskrūvē Vācijā

tik Latvieši turpina domāt, ka viņi labākie pasaulē

151139. viesis 8.decembris 2004 11:56
0 0 Atbildēt

esmu gandarīts, ka mans Citroens ir kvalitatīvāks par tādiem zīmoliem kā MB, Audi, BMW, VW :)

151148. viesis 8.decembris 2004 12:16
0 0 Atbildēt

Bet es esmu prieciigs, ka mana mazda ir kvalitatīvāki par pilnīgi visiem zīmoliem :D

151149. viesis 8.decembris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Vai tikai taa nav kadu konkreetu razhotaaju lobeeshana? Nu un tad, ka "Auto Bild"? Vai tagad man buutu jaatic visam, ko raksta meediji. Meediji arii ir peerkami. :(

151151. viesis 8.decembris 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Kvalitatīvi mēsli!

Lai cik tas "aukšgals" būtu kvalitatīvs, līdz Audim, Mersim un Bembim tāpat neaizsniegsies - citas kategorijas.

Vienmēr būs tādi, kas brauc ar "kvalitatīvām mašīnām" un tādi, kas brauc ar "patiešām mašīnām"...

151154. viesis 8.decembris 2004 12:26
0 0 Atbildēt

a kur subaru? autobilda testos nekad šīs markas mašīnas nekur nefigurē..

151155. viesis 8.decembris 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Nee nu, piemeeram, taadi, kas peerk mershus, iipashi nesatraucaas par saluushanu un citiem defektiem, kuru noveershana meeraama parasti 3ciparu skaitljos un reizeem pat 4ciparu... Bet man kaa vidusmeera cilveekam, izveelei par labu kriit piedaavaataa apriikojuma daudzums, cena un uztureeshanas izmaxas... Shajaa zinaa japaanji ir daudz vairaak priekshaa vaacieshiem ;)

Piemeeram man auto kalpo kaa paarvietoshanaas liidzeklis nevis sava staavoklja apliecinaajums :)

Bet tas jau katra pasha zinjaa kaadu auto izveeleeties ;)

151156. viesis 8.decembris 2004 12:32
0 0 Atbildēt

labi vien ir, ka nesen neizmantoju izdevīgu iespēju, un nesamainīju savu BMW (e-34,90.g.) pret jaunāku e-39,97.gads.

Konkrēto auto paņēma viens mans paziņa, kurš arī pirms tam bija 7 gadus braucis ar e-34, 535,91.g. Agrāk, kad auto bija jāpārdod vienīgi ES valstīs un USA, ražotājiem, loģiski vairāk bija jādomā par apdari un kvalitāti. Bet, kopš 90-to vidus, kad ir ATVĒRTA plašā Krievija un jaunās ES dalībvalstis, kvalitātes kritērijus vācu ražotāji pavilkt diemžel vairs nespēj. Un ,iespējams, ka nemaz nevēlas to darīt, zinot - ka paņems tāpat. Lūk, mans paziņa, e-39 īpašnieks sūdzas, ka bojājas pilnīgi neiedomājamas lietas, kā elektroiekārtu slēdzīši, releji, grab durvju logu stikli, atregulējas durvju mehānismi, nemaz jau nerunājot par dārgām ritošās daļas detaļām + vēl dzinēja "eļļas ēsanas" faktoru, kas bijis neraksturīgi iepriekšējiem bembjiem. Japaniešiem, šajā ziņā, GODS un SLAVA - viņi montāžas kvalitātes ziņā grēko minimāli. Cik nu garš tas japaniešu auto mūžš, tā jau ir cita diskusija. Jebkurā gadījumā, jāpiekrīt, ka jauna japaniešu auto cena vismaz atbilst jauna auto statusam.

151175. viesis 8.decembris 2004 13:24
0 0 Atbildēt

man liekas , ka normāls vācietis nezin nemaz tādu auto kā subaru

151176. viesis 8.decembris 2004 13:28
0 0 Atbildēt

kur SAAB ????????????

Jeb SAAB ir aarpus konkurences - augstaak par visiem? :D

151182. viesis 8.decembris 2004 13:43
0 0 Atbildēt

VW kvalitātes etalons :D

151185. viesis 8.decembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Skaista darvas karote pašpārliecināto BēMēWē medus burkā, redz višij klas, superskaja mašina! Vēl vairāk, jo BMW ir 15. vietā, bet tik ļoti "nekam nederīgais" OPEL 7. vieta!!! :D:D:D Principā bīmeristiem ir palikusi viena vienīgā iespēja - JĀLEJĀS CIET!

151187. viesis 8.decembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

Redz kā sanāk - OPEL labākais vācu auto! Tas tiešām iepriecina, ņemot vērā arī cenu, vispār cepuri nost!

151196. viesis 8.decembris 2004 14:37
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības

151208. viesis 8.decembris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

denderjans [?] 08.12.2004 12:26

---

Lai cik tas nebūtu dīvaini, Eiropā Subaru skaitās pie 'pārējie no Japānas'...

Es gan šo topu raksturotu sekojoši:

Tie, kam ir premium auto - BMW, MB, Audi ar to ir apmierināti un viņiem nekas nav jāpierāda. Nu labi, ja ir tā anketa, nu ierakstīšu kaut ko, jo tomēr daudz par savu auto esmu atdevis.

Turpretī ar Japāņiem ir tā, ka viņu īpašnieki cenšas apmānīt sevi un domā, ka viss ir ok. Nu atvainojiet, bet hyundai un 4. vieta.

Nu nav šis tops objktīvs. Es vispār brīnos, kā Auto Bilds var šitā paņirgāties par Vāczemi!

151223. viesis 8.decembris 2004 16:42
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu 151208. viesim.

151226. viesis 8.decembris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

Nu re, kā rakstu kā viesis, tā arī man piekrīt :)

151231. viesis 8.decembris 2004 17:09
0 0 Atbildēt

negribas nevienu aizstavet vai nopelt, bet nu mb, bmw, oooo nak standarta ar daudz vairak visadam ficham, un tapec ari lielaka iespejamiba ka tas fichas nobruks. Bet kas var nobrukt ja standarta ir plika bundza (no iekshas aplimeta ar lupatu), ar meh logu pacelajiem, bez stures pastipreklja utt utjp?

151246. viesis 8.decembris 2004 19:20
0 0 Atbildēt

par to neobjektīvumu nepiekrītu

Lai vācieši šo uzrakstītu, viņi 5 x mēģinājuši kaut kā savādāk salikt pirms drukāt

Un nav jau aptauja vienīgais kritērijs

151250. viesis 8.decembris 2004 22:38
0 0 Atbildēt

Esmu kādu laiku nesen padzīvojis friclandē. Tur, starp citu, paši vācieši diezgan kritiski pieņemjaunos pašu autobūves jaunumus. Daudzi jo daudzi biezie sirmie pensionētie friči , kuri iepriekš ar lielu pompu vienmēr ir ņēmuši pēdējo modeli, šobrīd ar īpašam aktivitātēm vairs neizceļas. jau pēc slavenā 126, šiem jau diez ko nepatika 140 modelis - tas tika uzskatīts par pārāk "itālisku". Nu jau ar vēl lielāku neizpratni tika uzņemti 700 un 500 sērijas bembji. Reti kurs vāczemietis steidzas uz auto salonu nomainīt iepriekšejo "bumeru" pret jauno 700 modeli.

Arī finanšu līmenis šiem nav tik stabils un labs kā pirms desmit gadiem. Ne viens vien viņu opis garāzās vēl pucē 13 un 126 meršus un e-23 bembjus, kā īstenus vācu dizaineru gara darbus un lepnumu.... Un kvalitāte arī vairs nav tā, kāda bija pirms 15 gadiem. Ne velti šodienas s klases mersisti saka. ka resurss ne tuvu nav tāds, kā bija 126-tajam un 140-tajam.

151253. viesis 9.decembris 2004 8:16
0 0 Atbildēt

Ka mans krustevs saka, tad konkurence tik liela, ka neatmaksajas taisit autinus, kas izturetu 20 gadus. Bet, ja godigi es tik tiesam labak samaksatu vairak, bet brauktu bez problemam. Isteniba nesaprotu, kapec tos autinus paredz uz tik isiem muziem. Man vismaz liekas, ka izdevigak ir taisit izturigus, tad ari varetu tos klientus savakt no citiem.

151259. viesis 9.decembris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Arsmen, tak vacijaa vieni turki palikusi :D

151266. viesis 9.decembris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

To: IkdienasViesis [?] 08.12.2004 12:32

Nu ko lai saka? Tavam draugam galīgi nav paveicies! Bet varbūt vaina nav autiņā, bet īpašniekā?...

Piekrītu, ka E-39 nav tas pats ideālākais autiņš, jo vairāk ja gada tak '96tā, '7tā (galu galā 8-9 gadi jau un noskreejiens pie 150-200tk.). BET... Paņem un salīdzini ar jebkuru citu autiņu tā paša gada un noskrējiena! Diena pret nakti... Un ja netīšām gadās izbaudīt tik vecu MAZDU - šausmas... šermuļi pār kauliem!

151269. viesis 9.decembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

PPL, jus esat tik naivi.... domajiet ka koncernu un dileru pelna veidojas tikai no mashinu pardoshanas?

servisa centri, kas parsvara ir autorizeti, pelna pat vairak ... kopaa ar detalju tirdzniecibu....

japaniem ir cita situacija un cita strategija, vini tiecas pie kvalitates lai iekarotu tirgu..., un kad tirgus ir jau iekarots (Toyotai, Mazdai) vini turpina izlaist kvalitativus auto, jo tas ir viens no galvenakiem vinju selling points... un citadi vini ari nemak... :)

151273. viesis 9.decembris 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Maded, tev pasam smiekli nenak :D

151275. viesis 9.decembris 2004 11:41
0 0 Atbildēt

viesim 151266 : Tā ir - 90-to vidū izlaistajiem 500-tajiem e-39 , galvenokārt no vācijas nākušajiem, nobraukumi vidēji ir ne mazāki par 200 000 km. Bieži pat vēl lielāki. Tas saistāms ar dzīves līmeņa pazemināsanos - friči šobrīd ilggāk brauc ar auto, pirms to maina uz jaunāku. Līdz 2000.gadam reāli vēl bija iespējams iegādāties bembjus ar reālo nobraukumu līdz 150 000 km. Bet kā stāsta servisu vīri - lielākā daļa e-39 ir jau pamatīgi nobraukti vāczemē, un sākotbojāties ritošajai, nokļust pārdošanai tirgos. Parasti, 90% gadījumu, e-39 Latvijā uzsākot ekspluatāciju, prasa 300-500 ls ieguldījumu remontdarbos.

151277. viesis 9.decembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

lielos vilcienos shie AutoBild rezultaati sakriit ar britu WhatCar lietotaaju aptaujas rezultaatiem.

diemzheel nevar shobriid atrast tiesho linku, bet var mekleet sheit: www.whatcar.co.uk/

apvainot divas nopietnas organizaacijas neobjektivitaatee pret "vaacieshiem" buutu jau vismaz beerniskiigi.

151282. viesis 9.decembris 2004 12:32
0 0 Atbildēt

vareetu teikt, ka ljoti liidziigi rezultaati.

www.whatcar.co.uk/News_SpecialR...p?NA_ID=212036

151283. viesis 9.decembris 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Nu, ja mana, nemitīgi grabošā, čīkstošā un plīstošā MAZDA 6 ir uzskatāma par kvalitatīvāko auto patreiz pasaulē, tad ibio**************, kur tad tā autoindustrija nokļūs vēl pēc desmit gadiem. Ar katru gadu sū*****i un sū*****i paliek tie visi jaunie autiņi.

151286. viesis 9.decembris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

To: IkdienasViesis [?] 09.12.2004 11:41

Trāpīts! Un visi tie, kas pērk tikko ievestos '96, '97 pa kaukādiem 7000 - 8000 Eur, smagi viļās, kad jāsāk likt iekšā hadenē, klimatā, eļļā - baisa nauda sanāk.

Man laikam ir paveicies, jo ievedu 2000. g. un pa šo laiku vairāk par 1000 Ls nevaru atcerēties (neskaitot riepas).

151298. viesis 9.decembris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

Njā... arī es jūtos laimīgs, ka izvēlējos Mazdu6... servisā pavadu tikai 2-3 dienas mēnesī :)

Tad jau pārējiem ir tā pat kā kādreiz - žiguļu laikos - dienu brauc, divas labo...

151343. viesis 9.decembris 2004 15:38
0 0 Atbildēt

Pilniigs shits... Domaaju, ka konkreeti korumpeets pasaakums. mazdai savaadaak tirguu neizvirziities, kaa maksaajo AutoBildam lai shis meegjina kaadam ieskaidrot ka mazda ir normaals auto.. Apsaluut bulshits!

151370. viesis 9.decembris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

Atcereejos kaut kaadu rakstu krieviem, ka autoservisa mehaanikjis rakstiija, ka nevar vaaciesiem piedot triis lietas: 1. pasaules karu 2. pasaules karu un VW Pasaatu :)

151389. viesis 9.decembris 2004 19:35
0 0 Atbildēt

Opeli nost no kvalitaates!

151443. viesis 10.decembris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Testa rezultāti protams ir ļoti interesanti, bet ne pārsteidzoši. Loģiski, ka premium klases auto lietotāju prasības pret auto ir daudz augstākas nekā vienkārša vadītāja prasības. MB vai BMW īpašnieks izteiks veselu kaudzi sūdzības par čīkstošu paneli vai skaļu motoru, bet kāda korejieša lietotājs to uztvers kā pašsaprotamu lietu viņa lētajam braucamajam un teiks ka viss ir OK. Līdz ar to daudzi testa rādītāji ir ārkārtīgi subjektīvi, pat servisa aptaujā, jo kašķīgs īpašnieks daudz biežak brauks uz servisu ar pretenzijām pret auto nekā kāds "miera mika". Citi testa rādītāji, kā piemēram garantijas nosacījumi, Āzijas ražojumiem vienmēr ir bijuši daudz garāki nekā Eiropiešiem, jo savādāk aziātus baidās pirkt. Vācieši savām mašīnām normāli vairāk kā divus gadu garantiju nedod, japāņiem visiem ir 3 gadi, korejiešiem pat 5! Un galvenokārt tāpēc, ka lētās preces pircējam jādod pārliecība, ka tā vismaz tik ilgi kalpos. Ka ar Audi vai BMW var braukt 5, 10 vai 15 gadus, neviens nav jāpārliecina. Tā kā aziātu lietotāji nepārplīstiet aiz iedomības!

151481. viesis 10.decembris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

shrotvāgenu īpašnieki metas kaujā :))

mana mazda6 kopš 05.2003 servisā ir bijusi 2h+2h- pirmajā tehniskajā apkopē (apkopes intervāls - 1 gads vai 20 tkš km) un luktura nomaiņai (nodega augstuma regulēšanas motoriņš). tagad būs jābrauc trešoreiz- izdega tuvās gaismas lampiņa :))

151498. viesis 10.decembris 2004 22:48
0 0 Atbildēt

taa liste liekas nereaala :)

151521. viesis 12.decembris 2004 12:43
0 0 Atbildēt

ECO wrote:

"Nu, ja mana, nemitīgi grabošā, čīkstošā un plīstošā MAZDA 6 ir uzskatāma par kvalitatīvāko auto patreiz pasaulē, tad ibio**************, kur tad tā autoindustrija nokļūs vēl pēc desmit gadiem. Ar katru gadu sū*****i un sū*****i paliek tie visi jaunie autiņi."

----------------------------

Eco, Tu toch esi idiots :D

Toch zini, ka Tev ir Mazda6? Varbuut mees to vareetu paarbaudiit un paskatiities cik tad laba Tev taa mazda ir...

Buutiibaa ir taa, ka vecie vaaczemes auto tik tieshaam ir izturiigi un kvalitatiivi, jo ar taa pasha gadugaajuma japaanjiem tos nemaz saliidzinaat nevar.... Tomeer ar jaunajiem auto ir savaadaak... Vaacieshi ir iekarojushi slavas laucinju un ir nolaidushies kvalitaates zinjaa... Savukaart japaanji kavlitati rubii uz augshu... Un ja jaunas, vienaadas kvalitaates mashiinas, var nopirkt par tik ljoti atshkjiriigaam cenaam, kaapeec izveeleeties daargaako? Piemeeram Mazda6 maksimaalajaa komplektaacijaa maksaa leetaak nekaa BMW 3xx baazinieks... Un tiem ir identiska kvalitaate un izturiiba.... Varbut uz vecumu Mazdai taa mazinaasies, bet BMW paliks, tachu mees par to veel nevaram neko afigena gudri spriest, ja nekaa nezinaam... :)

151532. viesis 12.decembris 2004 17:06
0 0 Atbildēt

Japaanju mashiinas varbuut ir droshaakas,jaudiigaakas........Bet vcieshu VW,BMW,AUDI.....man labaak iet pie sirds

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C62/73

151541. viesis 12.decembris 2004 18:34
0 0 Atbildēt
151598. viesis 13.decembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Chainz, tu - atsaldētais izdzimteni!

Pirms te kādu apvaino, pārliecinies par ko!

No tādiem kverpļiem kā tu, pilnīgi nelabi paliek lasot. Par to auto pārbaudi daudzskaitlī (mēs to varētu pārbaudīt), smiekli nāk! Pat neklātienē rausties vienatnē uzbraukt, čomi jāpiemin.

Īpaši gudrs arī tu neesi, jo pats ar sevi esi nonācis pretrunās. par mani tu nezinot spried, bet pats raksta beigās " tachu mees par to veel nevaram neko afigena gudri spriest, ja nekaa nezinaam... "

Man atšķirībā no tevis nevelk uz kašķi, bet aizskar seklu cilvēciņu muļķība.

P.S. Tiešām man ir 2004.g. izlaiduma MAZDA 6.

151678. viesis 13.decembris 2004 19:28
0 0 Atbildēt

Paskaidroju cilveekiem ar iipashaam vajadziibaam... Mees - t.i. es un tu :)

Taatad, man Tev ir divi jautaajumi:

1.Cik Tavai Mazdai ir nobraukums?

2.Ja reiz vinja ir tik suudiiga, tad kada velna peec Tu vinju pirki? :D

3.Kur pirki?

Un izstaasti ludzu, kas vinjai "grab, čīkst un plīst"! :)

151680. viesis 13.decembris 2004 20:06
0 0 Atbildēt

Te daži mazdu draiveri interesantas domas izmet - ka M6 itin fiksi sākot bojāties. To esmu dzird;ejis no daudziem jo daudziem ši auto īpašniekiem. Aizbraucu nesen uz dīlera servisu pačolēt - točna, pilns ar pajaunām M6! Tātad, kaut kas tomār nav labi, bet IT slejās kaut kā visi klusē. NEVAJAG klusēt, vajag visu izklārēt nezinātājiem. Es jau pusgadu gatavojos M6 pirkt, bet mani vienmēr atrunā. Nupat, vakar, viens liels šefs no valsts pārvaldes klārēja, ka viņam pēdējā 626 bijusi daudz labāka - ņemot M6 esot baigi iegrābies. Vajag taču visu atklāti izklārēt gan iauto, gan mazdistu kluba lapās par visām šitām lietām..

151783. viesis 14.decembris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

Paskaidroju cilvēkam ar tik pat īpašām vajadzībām:

Pirku tādēļ, ka patika vizuāli, ļoti labs aprīkojums un braukšanas konforts ir OK. Likās arī, ka cenas/kvalitātes attiecība ir OK.

Pirku Aurā.

Tikko jau citā topikā rakstīju:

"Negribu nevienu pierunāt, ne atrunāt, bet lietoju MAZDA 6 SWT 2.0 dīzeli. Pagājuši 10 mēneši, nobraukti 55 000, vizuāli auto ļoti patīk, braukšana - bauda, bet grabošais bagāžas pārsegs un spēcīgi čīkstošais sēdeklis (nesekmīgi tika remontēti), besī ārā vēl vairāk par švako skaņas izolāciju. Tas, ka pēc pirmajiem 20 no salona izbrauktajiem km, sāka degt lampiņa check engine (problēmu atrada pēc kādas 2-3. diagnostikas, bet novērsa tikai pēc mēneša - ilgi gaidīja detaļu, jo īsto saņēma ar otro piegājienu), savirzi regulēja 2 reizes, lai auto nevilktu pa labi, tas ka servisā aizmirsa pieskrūvēt priekšējo riteni, tas, ka uzstādīto hands free sistēmu nācās pēc 2 nedēļām nomainīt, bet signalizācijas pultis nobeidzās abas, viena pēc otras tai pašā otrajā nedēļātas. Domāju, ka ar to visas problēmas beigsies, bet nekā. Pēc laika konstatēju, ka riepām malas dilst kā nu kurai (bet ne vienmērīgi), nācās nomainīt blakussēdētāja durvju loga pacēlāju - vienkārši sačakarējās, bet pēc maiņas secināju, ka servisa "meistari" ir vēl piedevām saskrāpējuši to stiklu. Arī ar to vēl viss nebeidzās, jo pēc kārtējās apkopes, kad gudrīši tā saregulēja priekšējos lukturus, ka parādījās priekšējo lukturu defekts (pusotru mēnesi gaidīju kamēr atsūta un nomaina). Nesen piefiksēju ka motors sāk eļļu ēst (10 000 pēc maiņas, bet 0.7 - 0.8 l eļļas tu-tū ). Ja tas viss liekas normāli priekš jaunas mašīnas, tad nezinu.

Kopumā auto patīk, braukšanas prieku tā sniedz, bet auto kvalitāte un "aa" servisa kvalitāte, ir zem katras kritikas.

Bet es esmu ļoti pacietīgs, gaidīšu ar ko vēl tas auto mani pārsteigs. Es, starp citu, neesmu auto "drāzējs", ātras braukšanas cienītājs gan."

Piekrītu kādam krievu teicienam: "V semje, ņe bez uroda!", kuru varētu attiecināt arī uz manu auto, bet zinu, ka līdzīgas problēmas ir arī citiem šīs markas, gan arī citu marku autiņiem.

151807. viesis 14.decembris 2004 14:14
0 0 Atbildēt

vispār, jau esmu diezgan pārsteigts par ECO analītisko kopsavilkumu par M6 ekspluatāciju. Tāpēc, varbūt nekautrēšos, ka nelielu pretargumentu - paslavēt savu 90.gada BMW -e-34, ar kuru braucu jau piecas vasaras sezonas. Sīkāku sava auto aprakstu esmu sniedzis "lasītāja pieredzes" lapā. Bet, jebkurā gadījumā, auto ar 230 000 km nobraukumu , nav saskāries nevienu no ECO rakstītajā minētajām. Dīvaini, bet fakts. Absolūti nekādu problēmu, izejot TA. Mans viedoklis - labāk tomēr ir iegādāties augstākas klases mazlietotu auto, nekā pilnīgi jaunu vidējās un zemāku klašu austrumu valstu vai franču izcelsmes auto. Tāpēc, tuvos savas nākotnes plānos esmu paredzējis savu e-34 nomainīt pret 96-97 gada izlaiduma BMW 700 sērijas modeli. Un domāju, ka izvēle būs pareiza.

153279. viesis 1.janvāris 2005 17:31
0 0 Atbildēt

Man ir bijuši gan dažādi Vācu un dažādu Japāņu auto markas un varu teikt IZ DZĪVES KA AR JAPĀŅU AUTO IR DAUDZ MAZĀK PROBLĒMU VAI VISPĀR NAV! Pavērojiet auto servisus kas tajās atrodas vairāk Japāņu auto vai Vācu? Vienīgais trūkums japāņiem ir plānie bleķi! Lasot komentārus man pārsteic kā daudzi var spriest, kuri ir braukuši ar vienas markas auto? Paprovējāt Japāņu kvalitāti, kā iet tie mazie motorīši, vācieši līdzi nestāv! Nevis man ir BMW un es kruts!

153281. viesis 1.janvāris 2005 17:40
0 0 Atbildēt

Vēl ir cilvēki grupa kuriem ir vienalga vai tas auto ir biežāk vai retāk jāremontē. Viņiem patīk un viņi brauc utt. :)

156539. viesis 2.februāris 2005 17:12
0 0 Atbildēt

Hyundai 4tais labaakais, pilnibaa neveelos tam ticeet!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti