Autoskolas auto ietriecas apģērbu veikalā (+ foto) 60

14.decembris 2004 0:01

Vakar ap 13:00 manā koju istabiņā ienāca viens no draugiem un ar lielu smaidu uz lūpām paziņoja, ka kolēģi, braucot uz nodarbībām, esot novērojuši interesantu skatu pie vietējā lietotu apģērbu veikala.

Rīkojāmies operatīvi un devāmies uz notikuma vietu, ņemot līdzi arī fotoaparātu. Šāds skats pavērās, kad nokļuvām notikuma vietā -



Kā jau redzams, auto nebija nopietni cietis, taču apģērbu veikalam gan sāpe diezgan liela, pieņemot, ka dienas apgrozījums tur nav mērāms tūkstošos un, visticamāk, arī simtos nē...



Saimnieki uz vietas arī apsprieda, cik lieli tie zaudējumi būs, pēc dzirdētā nopratām, ka mazāk par 5 dēļiem jau prasīt nemaz nedrīkst.



Pats rallists joprojām sēdēja mašīnā un gaidīja savu spriedumu. Cik man zināms, par šādiem negadījumiem ir atbildīgs instruktors, taču nav skaidrs, kādā veidā viņš pieļāva šādas situācijas rašanos, ņemot vērā, ka instruktoram arī ir pieejami pedāļi.

Mēģinājām uzzināt avārijas cēloni un veidu, kā auto ietriecies šādā šķietami absurdā vietā no blakus esošajiem ceļu policijas pārstāvjiem, taču viņus, šķiet, tas īpaši neinteresēja. Pēc sliedēm varēja noprast, ka auto griezies ārā no līkuma un vadītājs ir stipri par daudz pielietojis gāzes pedāļa sniegtās funkcijas.

Jau dodoties prom, nofotografējām vēl pēdējo bildi, kas sniedz tīri teorētiskas iespējas vadītājam izsprukt sveikā tikai ar sodu par nepareizu automašīnas novietošanu. :)



Vēl tīri no savas puses varu piebilst, ka pašam aizvakar nācās krietni vien piepūlēties, lai savu auto noturētu uz ceļa, kad pa tumsu braucot ar aptuveni 100 km/h ātrumu mašīnai priekšā izskrēja alnis, tomēr šādus auto pilotāžas augstumus tik neparastās vietās redzējis vēl nebiju.

Atliek tikai novēlēt veiksmi autoskolas pasniedzējam un pašam vadītājam, lai kādreiz tiesības izdotos nokārtot un lai šādi pigori uz ceļiem vairs nebūtu.

Olis, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
151693. viesis 14.decembris 2004 0:07
0 0 Atbildēt

mjaaa..... ir OK :)

151698. viesis 14.decembris 2004 0:15
0 0 Atbildēt

Kaa teikt..

Trudno v ucobe, ljegko v boju.

151701. viesis 14.decembris 2004 0:50
0 0 Atbildēt

nu tak bij iepircis nekvalitati dzhemperi. tagad velejas atriebties

151702. viesis 14.decembris 2004 0:56
0 0 Atbildēt

ai nu un? iedos 5 delus un vecenites bus parlaimihas!

151706. viesis 14.decembris 2004 2:17
0 0 Atbildēt

:P

majas jabuve no pasaatiem.. vismaz apgeerbu veikalus... tad nekas neenotieks kad kac macibniex ieskries...

jaa un kad iauto bus draudzigaks ugunslapsas lietotajiem? a to kau ka sanak ka garaks raksts ta apaksina maisas t.i. apakseja dala kur i iauto - autonet logo bildite un parejie prichindali parklaj tekstu...

151709. viesis 14.decembris 2004 4:03
0 0 Atbildēt

Kaads auto , taads veikals

151714. viesis 14.decembris 2004 8:19
0 0 Atbildēt

Hehee :D tas tachu Valmieraa un VPG maaciibnieks. Nez kursh ta no instruktoriem ir bijis tur blakus.

151716. viesis 14.decembris 2004 8:23
0 0 Atbildēt

Tas, ka ceļš varētu but slidens redzams arī ar neapbruņotu aci. Lai FWD auto savāktu no sānslīdes, nepieciešams piedot gāzi un attiecīgi grozīt stūri. Acīm redzot šajā gadījumā prasmes pietrūka.

Manuprāt, nav nekas īpaši neiespējams. Bet kuriozs gan... :-)

151718. viesis 14.decembris 2004 8:30
0 0 Atbildēt

Ieberzās tā autoskola .....tajā bodē taču Armani uzvalkus tirgo :)

151719. viesis 14.decembris 2004 8:35
0 0 Atbildēt

Kurā vietā tas alnis izskrēja?

151720. viesis 14.decembris 2004 8:36
0 0 Atbildēt

Alnis naaca ziimi skatiities, lapi, ka ziime ir ar skaidrojosho...uzrakstu

151727. viesis 14.decembris 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Atkal kārtējais fotoreportieris-mīlētājs ielicis savu neatkārtojamo fotoreportāžu. Un vēl raksta beigās savu krānu pastiepis garāku, redz vakarā man pašam vēl arī alnis izskrēja priekšā.....

151729. viesis 14.decembris 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Naf ko runaat par laukjiem...valmiernieks!

151732. viesis 14.decembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

Kur tie aļņi pa ceļu staigā?

151733. viesis 14.decembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Un nav par ko brīnīties uz ceļiem....

151735. viesis 14.decembris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

garuda [?] 14.12.2004 08:23

----

Lūdzu nevajag dezinformāciju. Savādāk kāds vēl paklausīs iepriekš nepamēginājis uz ledus laukuma un nonesīs vēl kādu māju. FWD (tāpat kā citiem) gāzes piedošana visticamāk tikai palielinās slīdi.

FWD gadījumā tā nav sānslīde, bet gan Understeering - nepietiekama pagriežamība. Priekšējie velkošie riteņi izslīd un negriež iekšā līkumā. Nepieredzējuši vadītāji šajos gadījumos nospiež bremzes, riteņi nobloķējas un sekas ir tādas, ka mašīna atrodas grāvī (mājā) līkuma ārpusē. Līdzīgas sekas ir, ja uzspiež gāzi, kā rezultātā mašinas svars vairāk noslogo pakaļējo tiltu, priekšējie riteņi izslīd vēl vairāk un mašīna turpina kustēties iepriekšējā virzienā. Šajā gadījumā var paveikties un pirms grāvja var būt cits segums ar labāku saķeri, kā rezultātā pēkšņi parādīsies saķere un mašinu sasviedīs pretējā virzienā. Visparēizākais ir nedaudz atmest gāzi (mašīnas svars noslogos priekšējo tiltu un uzlabos saķeri), pataisnot stūri un UZMANĪGI dodot virsū gāzi "ķert saķeri" un izvilkt mašīnu no slīdes. Protams, ka gadījumā ja ātrums ir bijis daudz par lielu un sākotnējā trajektorija neļauj palielināt pagrieziena radiusu, tad neko vairs nepadarīsi...

Vēl var nedaudz piespiest bremzi (NESPIEŽOT SAJŪGU), galvenais, lai nenoslāpst motors.

Jebkurā gadījumā vajadzētu atrast kādu brīvu laukumu un izmēģināt visas šis lietas.

Vēl ir varianti ar rokasbremzi vai gāzes un bremzes vienlaicīgu lietošanu (mašīnām bez ABS) noraujot pakaļējo riteņu saķeri un iegūstot pakaļejo riteņu izslīdēšanu pagriezt mašīnu pareizajā virzienā un tad dot virsū gāzi. NEMĒĢINIET ŠĪS METODES UZ IELĀM!!!!

P.S. Konkrētais gadījums vēl jo vairāk pierāda, ka jaunie vadītāji tiek pārāk ātri palaisti uz ielām bez pienācīgiem treniņiem "laukumā". Diemžēl arī daudzi, kas jau ir ieguvuši tiesības, ziemā braukt neprot un mācīties negrib...

151736. viesis 14.decembris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Aha un taadi peec tam pa briiviibeni brtaucot pazaudee potenci un iztaisno ilgviljnjus matos. Rajonu autoskolas he he. Da tur nau ko maaceet braukt. Pac tur agraa beerniibaa ar benzovozi rulleeju pie kam bez sajuuga. Mans ieteikums maaciibniekam - 50 gr. balzaama un tad tikai pie stuures jo ar shitaadiem nerviem taalu netikt.

151742. viesis 14.decembris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

2 Raimondo:

Teorētiski varu piekrist, bet manis aprakstītais ir iekļauts eksāmena teorijas daļā. Vismaz bija tolaik, kad es kārtoju eksi.

Ja godīgi, pašam man vislabāk patīk gāze+bremze. To ir gadījies pielietot arī uz ielas. Reāli labs... :-)

151743. viesis 14.decembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

garuda [?] 14.12.2004 09:52

----

Nu jā, exāmenu teorētiskā dāļa...

:) :) :)

To jau var redzēt uz ielām....

151745. viesis 14.decembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Tikai nesapratu, kas Tu tads butu, ka Tev CP kaut ko komentetu!

151746. viesis 14.decembris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

100 km/h prieksh aļņa ir ļoti pieklaajīgs ātrums :)

151751. viesis 14.decembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Maacekliitis - kaskadieriitis!!! ;)))

151755. viesis 14.decembris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

2 raimondo:

tu atkal jauc 2 dazhaadas lietas.

saansliide saakas ar pakaljas izsliideeshanu un doshanos savaa miiljaakajaa virzienaa - shajaa gadiijumaa, kaa jau garuda saciija, fwd mashiinaam mazliet jaaber virsuu,un pareizi jaagroza stuure.

tu savukaart te staastiiji par izsliideeshanu, kad pakalja turas trajektorijaa,bet prieksheejie rati izsliid,un iet taisni,nevis iegriezhas liikumaa,kaa to ngrib pilots - shai gadiijumaa tieshaam paarsvaraa gaazes spaidiishana neko nedos, jeemeegjina uzmaniigi bremzeeties,kameer atjaunojas sakjere.

151758. viesis 14.decembris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Shajaa gadiijumaa dodu 90 punktus ka instruktors guleeja vai lasiija aviizi.

151762. viesis 14.decembris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

2 Draco:

Lai nu kā, bet spriežot no bildēm, konkrētajā gadījumā bija iespējams kā viens, tā arī otrs variants.

Man svētdien gadījās tieši priekšējos ratus izslidināt... :-) Melnais ledus...Gāze+bremze griežot pa kreisi no Vienības gatves uz Ulmaņa gatvi.

Extreem, bet baigi feini... Visu dienu kaifoju. Tiesa, ja būtu iebliezies purnā pretīm braucošajiem, diez vai turpinātu ceļu ar laimīga idiota smaidu sejā.

151763. viesis 14.decembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Valmiera? :))))

151765. viesis 14.decembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

paldies, ka mani nosauci par kolēģi, kas brauc uz nodarbībām būs ko pasniedzējiem kā pierādījumu rādīt ;)

151767. viesis 14.decembris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Ja priekšpiedziņas autiņam sāk slīdēt priekšējie rati tad tā ir kā ir. Pa daudz uzberot gāzi var sanākt vēl šmucīgāk. Ja pakaļa izslīd tad gāzes piedošana parasti līdz.

Vienīgi esu pamanījis ka ja man izslīd priekšējie rati un tai brīdī lieku pa mēmajiem tad komplektā ar ABS priekšējie rati ļoti strauji sāk raut tai virzienā kur pagriezti. Pāris reizes tā esu izglābis savu grēcīgo ādu...

151772. viesis 14.decembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

vecajai miskastei droshi vien stuures pirksti izmaucaas un aiziet...

151776. viesis 14.decembris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

draco [?] 14.12.2004 10:23

---

Es jau arī rakstīju, ka ši nav sānslīde, bet gan Understeering. Sānslīdi (jeb pakaļējo riteņu izslīdēšanu) FWD mašīnām (ar vienādām riepām priekšā un pakļā) nav nemaz tik viegli nejauši iegūt... Reāli vienīgais variants ir pārāk strauji bremzējot uz slidena ceļa ar mašīnu bez ABS.

151777. viesis 14.decembris 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Es te par ko citu piepeši iedomājos. Tieši saistībā ar autobraukšanas teoriju un praksi.

Teorijas daļa aplūko sānslīdes un teorētiski ir zināms ko darīt FWD un RWD mašīnām. Tajā pašā laikā gadījumos, kad izslīd priekšējie rati, vienīgais komentārs ir ātri sākt skaitīt lūgšanu un gaidīt, kad atjaunojas saķere. Arī es nezinātu par gāze+bremze salikumu, ja savā laikā instruktors nepastāstītu un uz ledus plača neierādītu. Bet no visiem tiem, kas kopā ar mani mācījās, es biju vienīgais, kuru veselu nodarbību trenkāja pa noledojušu placi. Pārējie (mācījāmies ziemā) tā arī pabeidza skolu praksē neuzzinot par slīdēm. Varbūt tomēr, ņemot vērā mūsu klimatisko joslu, un regulāri pilnos grāvjus, derētu pārskatīt mācību programmas? Vairāk popularizēt drošas braukšanas kursus. Manuprāt, par slīdēšanu un tamlīdzīgām lietām nav pietiekami daudz runāts.

151778. viesis 14.decembris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Storms [?] 14.12.2004 10:48

---

Tā ir ABS priekšrocība, ka tiek samazināts ātrums nesabloķējot riteņus un līdz ar bremzēšanu iespējams arī stūrēt.

Bez ABS nospiežot "Pa mēmajiem" Tu pat neattaptos, kā nokļūtu grāvī...

151779. viesis 14.decembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

uupis [?] 14.12.2004 10:27

---

Ja apmācamais bija iekrampējies stūrē un iespiedis bremžu pedāli grīdā, instruktoram atlika tikai kāda sekunde lai noskaitītu lūgšanu...

;)

151781. viesis 14.decembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

2 Raimondo:

Pilnīgi piekrītu. Tikai vecajam Passat nav ne ABS, ne arī mēs zinām par to, cik labas riepas tam ir. Ļoti bieži instruktors lasa avīzi, runā pa mobilo vai dara citas lietas. Ja viņš šoreiz 'nogulēja', ļoti iespējams, ka apmācāmais tuvojās ar pārāk lielu ātrumu un instrukors automātiski piespieda bremzes. Sākās sānslīde ar visām no tā izrietošajām sekām. Vai arī vēl ļaunāk - ar teoriju bruņots mācībnieks, konstatējis slīdēšanu, uzbēra ogles dzinējam un izslīdējušie priekšējie rati vairs nebija vācami...

151790. viesis 14.decembris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Kstaķi - gāze+bremze tehniku FWD autiņam ir Zasada aprakstījis. Ar piebildi, ka motoram jaudai jāpietiek lai pārspēkotu bremzi.

151794. viesis 14.decembris 2004 12:45
0 0 Atbildēt

kāda gudra runa. man atkal domāt, ka mācāmais pietiekami ātri negrieza melno ripuli sev priekšā, bez tam instruktorus kautkā uztrauc 1. ātruma izmantošana lēniem manevriem, gan jau ka 2. robā auto sāka "lēkāt" un aizlēkājās.

understeering, peresteering.

151795. viesis 14.decembris 2004 12:46
0 0 Atbildēt

bez tam, autor, Tev veinkārši veicās ar to alni.

151799. viesis 14.decembris 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Lempis [?] 14.12.2004 12:27

---

Pie tam Zasadas laikā nebija ABS...

151800. viesis 14.decembris 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Un tādi lohi instruktori māca nākamos lohus autovadītājus

kurš vēl brīnās par avāriju [muļķīgu] statistiku?

151802. viesis 14.decembris 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Nu ta tā. Briežu nekontrolējamās izslīdes teorija, jeb kā "savākt" to nolāpīto Rūdolfu līkumā.

Ja jau jums ir paveicies redzēt to lopiņu pārvietojamies ar ātrumu 100km/h, pie tam veel ziemā-pigori garantēti. Visiem ir zināms, ka briedis ir AWD-tātad viens no stabīlākajiem un arī grūtāk apgūstamākajiem paveidiem. Situācija. Kreisais 3. Šams sāk no ārmalas, kā jau riktīgam briedim pienākas, un pirms līkuma sāk nedaudz svērties uz kreiso pusi. OBLIGĀTI !!! Jāņem vērā ragu lielums! Ja tie tādi raženi padevušies būs šitā (www.iauto.lv/article.php?sid=7944&id=10) un sanāks ar tiem pašiem ragiem zemi art. Tālāk. Priekšējās velkošās cītīgi kašā uz priekšu, pakļējā labā-viegli izstiepta, maigi bremzē-tā teikt balnsē. Pakļējā kreisā-...fig viņu zin, šitam pagaidām ar trijām pietiek. Puse līkuma tā sacīt aiz muguras, vai aiz ļipas dotajā gadijumā, maucam tālāk. Jāsāk samest pakaļa. Pakļējās kājas apmēram šitā ,priekšējās- l l šitā un SPOLĒJAM, SPOLĒJAM !!! Ja būs pareizā leņķī bijušas-varēs turpināt ceļu, ja ne-nu ko tur daudz teikt. Uz sāniem un ar tiem pašiem ragiem vietējā humpalā.Bet nu ko tur daudz. Visādu briežu mums ziemā uz ceļiem daudz, nevar zināt no kura līkuma kārtējais nāks ārā :) A par humpalām vispār nav ko runāt. Tās gan jāgāž.

Drive uzmanīgi ;-)

151804. viesis 14.decembris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

Nu normāli prijehal... a kas i? :)

151813. viesis 14.decembris 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Shito es ar redzeeju:DDD Ritiigi ar chomu noreecaamies:) Bet vispaar man jau nelikaas, ka tur i tik shausmiigi slidens lai iebrauktu tajaa humpalu bodee!

151827. viesis 14.decembris 2004 17:43
0 0 Atbildēt

kur var kaut ko par tehniku bremze+gaze palasiities!

151829. viesis 14.decembris 2004 17:52
0 0 Atbildēt

muahahahahahahah. pirmkaart par pasaatu, otrkaart - par APGJEERBU VEIKALU :) :) :). taadas "bodiites" jaaklapee ciet!!! (kaut vai ar pasaatiem) :)

151830. viesis 14.decembris 2004 17:54
0 0 Atbildēt

a nah numurus aizkraasot!??!?!?!!??

151834. viesis 14.decembris 2004 18:49
0 0 Atbildēt

zin,neizskataas,ka vinjsh buutu meeginaajis nogriezties tai shkjeersielaa. visticamaak,ka griezhot aaraa no taas ielinjas,kas garaam "Bedriiteem" iet, kauko *******ies.taa peec peedaam izskataas.

151836. viesis 14.decembris 2004 19:14
0 0 Atbildēt

uzreiz jau nedrikst skriet lielajos,japierada sevi taranejot mazos.

151840. viesis 14.decembris 2004 20:26
0 0 Atbildēt

un kur alnja bildes? izdomaji ja par to alni! ;p

151846. viesis 14.decembris 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Smuki pieparkojas... :)

151848. viesis 14.decembris 2004 22:38
0 0 Atbildēt

Valmieraa taadas apgjeerbu bodes ir daudz- nav gruuti traapiit.

151849. viesis 14.decembris 2004 23:21
0 0 Atbildēt

nu jus tak paskatas uz to dranduletu! butu vel ar ziguli macijushi braukt

151850. viesis 14.decembris 2004 23:27
0 0 Atbildēt

to raimondo

Unikāls gadījums! Cik reti gaās tik izsmeļoš un arī PAREIZS skaidrojums. Vairumā gadījumu - apekulācijas, kas pavedina uz vieglprātīgām muļķībām.

Žetons no manis!!!

Vova.

151939. viesis 16.decembris 2004 8:56
0 0 Atbildēt

Nezinu, kā cienījamajiem pārējiem, bet man tomēr izskatās, ka tur uz asfalta ir redzamas melnas bremžu švīkas - gan pirms trotuāra, gan uz tā, kas varētu liecināt par to, ka nopietna ledus tur nemaz nav bijis un skolnieks tiešām ir rupji kļūdījies, bet pēc tam viens no viņiem vai abi divi bremzējuši pa mēmajiem.

152003. viesis 16.decembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Mēs arī no sākuma spriedām līdzīgi, taču pats es uz turieni atbraucu ar savu auto (man riepas nav nekādas izcilās) un ceļš īstenībā bija baigi OK, tātam gadījumam toč nevajadzēja notikt. Skaidrojums tām švīkām varētu būt tāds, ka jaunskungs, griežoties ārā no pagrieziena, vienkārši ir sajaucis bremzes un gāzes pedāli un instruktors nav veltījis pienācīgu uzmanību tam, kas notiek uz ceļa.

Par alni lieta bija tāda - braucu pa ceļu un kādu puskilometru no valmieras rajona zīmes ar ieslēgtām tuvajām gaismām (jo pretī nāca mašīna) pavisam netālu priekšā savam auto pamanīju vienu tādu milzīgu viltnieku, kas nesteidzīgā ritmā veica savu ikvakara apgaitu. Automātiski uzdevu pa bremzēm, no tā gan jēga nekāda nebija, izņemot motora izslēgšanos (par šito gan nēesmu pilnībā pārliecināts, jo precīzu brīdi, kad izslēdzās motors nemaz nepiefiksēju). Atlaidu bremzes, griezu pa labi, lai izvairītos no lielā makana, izvarīties sanāca, taču nu vajadzēja mest atpakaļ un te jau sākās ķibeles. Metot atpakaļ autiņam izslīdēja pakaļgals un, lai gan centos auto savākt, viss palika bez panākumiem (iespējams dēļ tā, ka bija izslēdzies motors un nenotika nekāda reakcija dodot virsū gāzi). Nācās izmisīgi mēģināt auto noturēt daudzmaz taisnā stāvoklī, pāris reizes autiņš metās pa labi un pa kreisi, beigās apgriežoties divas pilnas reizes un apstājoties braukšanas virzienā. Tikai tad arī nokonstatēju, ka motors ir izslēdzies. Rokas pēc tam trīcēja tā, ka nevarēju pat cigareti kārtīgi mutē ietrāpīt. Nezinu, kādēļ izslēdzās motors, laikam jau no spēcīgā sitiena pa bremzēm, jo motora paduškas man ir kriminālā stāvoklī, a naudas jaunām pagaidām nav. Zinu to, ka man ĻOTI noveicās, jo tur izmesties no ceļa patiesībā nebija pilnīgi nekādu problēmu.

152025. viesis 16.decembris 2004 23:53
0 0 Atbildēt

a tjip tam instruktoram tieshi bremzhu trose taja briidii paartruukusi :D

+tam dzhekam vaards ir Emiils un ta pa skolu iet valjaa "Emiila nedarbi"

152117. viesis 17.decembris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

ir tāda filma Taxi, kur policists mācās ar auto braukt. cik atceros, tiesības viņš dabūja vekala skatlogā stāvot

153308. viesis 2.janvāris 2005 22:10
0 0 Atbildēt

Ko tur daudz komentēt. Esmu redzējis, kā mācību autiņš brauc pa ceļa vidu, vai pa joslu sadalošo svītru, radot traucējumus pārējiem satiksmes dalībniekiem un dīvaini ir tas, ka instruktors to nemaz neredz. Tādus instruktorus gan vajadzētu "izdrāzt" tā pa ritīgam.

154941. viesis 18.janvāris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

to mashiinu zinu. pats uz vinjas exi liku. laikam autinsh ir saremonteets, laikam bija 1,8L. bet uz ko taadu vinsh nebija veel speejiigs.

p.s. Valmiera, Valmiera...

166779. viesis 5.maijs 2005 15:46
0 0 Atbildēt

tas nav mans klasesbiedrs emīls zeltiņš patiesām .........lucis.....

169491. viesis 6.jūnijs 2005 16:48
0 0 Atbildēt

yuiyriidiiiiiiikkkkkkkkkkkkk

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 1

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti