Toyota forsē 10

 
30.janvāris 2002 10:00

Janvārī Japānā sākusies divu jaunu automobīļu Toyota Premio un Allion pārdošana. Abi modeļi konstruēti uz vienas platformas un tiem ir vienādi gabarīti.(garums - 4,7m, augstums - 1,7m, platums - 2.0m.). Arī dzinēji ir vienādi - 1,5, 1,8 un 2,0l "benzīnnieki" (pēdējais ar tiešo degvielas iešprici un 152Zs). Standartizpildījumā automobīļiem ir priekšējā piedziņa, bet par atsevišķu samaksu pārī ar 1,8l dzinēju var pasūtīt pilnpiedziņas transmisiju.

Sedani Premio un Allion nomainīs attiecīgi modeļus Corona un Calina. Salīdzinot ar priekšgājējiem, riteņu bāze palielinājusies par 120mm, bet salons pagarināts par 35mm, kam būtu labvēlīgi jāietekmē aizmugurē sēdošo pasažieru komforta līmenis. Tāpat par 60mm palielināts salona augstums. Premio uztverams kā dārgāks, prestižāks auto, tāpēc tā interjers izstrādāts "kokā". Allion orientēts uz gados jaunākiem pircējiem, sportiskā stila cienītājiem. Tā salons ieturēts melnos toņos. Sedana Premio cena, atkarībā no komplektācijas un aprīkojuma pakāpes, svārstās robežās no $12000 līdz $15000. Allion ir nedaudz lētāks - no $11800 līdz $14700. Abu modeļu plānotais kopējais pārdošanas apjoms ir 3500 automobīļi. iAuto//AutoInform
 
Visi komentāri
 
10693. viesis 30.janvāris 2002 11:42
0 0 Atbildēt

Meerfija likums - kad kaut kas labs un leets paraadaas to noteikti nevareet nopirkt Latvijaa :[

10749. viesis 30.janvāris 2002 15:20
0 0 Atbildēt

Piekritu viesim , es ari tadu pirktu . Formas nav tik tizlas ka eiropas modeliem ( jauna CAMRY ) . A kur dizels ? Protams nav .

10756. viesis 30.janvāris 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Shai gadiijumaa straadaa Merfi-San likums: to noteikti nevareet nopirkt nevis latvijaa, bet aarpus Japaanijas. Banzai, harakiri!!!

10777. viesis 30.janvāris 2002 16:19
0 0 Atbildēt

hm, sen zināms, ka japāņi spiesti eksportēt vājākas/sliktāk aprīkotas modifikācijas (vietējo ražotāju aizstāvēšana vai kā tas saucas). Japānas tirgum ražotie auto parasti ir krutāki par eksporta modeļiem, turklāt Japānā pilna ir vietējiem modeļiem, par kuriem mēs varam tik pasiekaloties.

10806. viesis 30.janvāris 2002 20:41
0 0 Atbildēt

Piekriitu visiem augstaakmineetiem viedokljiem.

10970. viesis 31.janvāris 2002 21:19
0 0 Atbildēt

Nu bāc 2m plata mašīna, gluži kā Lambprghini Diabolo

10994. viesis 1.februāris 2002 9:49
0 0 Atbildēt

Domāju ka diesel motori arī ir, vienkārši aizmirsuši pieminēt (mūsējie aizmirsuši). Japāņiem taču ir praktiski lielākais motoru klāsts jebkuram modelim, neticu ka nebūs diesel "širpotreba" modelītim.

10999. viesis 1.februāris 2002 10:51
0 0 Atbildēt

skaists interjers bet dārgs es domāju ka tojota tālu netiks ar šo mašīnu pārdodot to atklātos tirgos šitādu vāgi var iegādāties tikai baigi biezs tojotas fans

11066. viesis 1.februāris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

Nu , Ciekur , Viss ir relativi , pat Lexus ir letaks par analogu MB Sklasi , a krenķu nav nekadu , tik rullē un maini eļļu .

11069. viesis 1.februāris 2002 16:59
0 0 Atbildēt

Nu , Ciekur , Viss ir relativi , pat Lexus ir letaks par analogu MB Sklasi , a krenķu nav nekadu , tik rullē un maini eļļu .A par minētajiem $15k vispār uz MB pusi naf pec kā lūkot . Es pac pirku Kamri 'full option' par ls21k , līdzīgs a6 maksātu ~30 , ar Kamri ir nomaukts 160 000 , nomainīta viena 'opora' un bremžu kluči . Kurš auto vēl var līdzīgi palielīties ? A6 uz 100 000 jautā ritošajā daļā investēt ls1k minimums . neesmu TOYOTA fans , bet pret šiem faktiem nav argumentu .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 3

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti