Autovadītāj! Vai Tu nomazgāji savu auto? 137

 
21.decembris 2004 8:43

Labdien! Šajā reizē es vēlētos padalīties ar iespaidiem, kuri radās pārvietojoties pa pilsētu gan kājām, gan ar automobili.

Bieži mēdz teikt "kāds suns - tāds saimnieks". Tagad to pašu varētu teikt par auto: "kāds auto - tāds saimnieks!"





Neskatoties uz negantajiem laika apstākļiem, autovadītājiem vienmēr būtu jāatceras, ka tīrs auto nav tikai savas personības izpausme, bet arī elementārāko likuma normu ievērošana!



Tā, piemēram, CSN 250.punkts nosaka, ka ".. Stāvoša transportlīdzekļa numura zīmes simboliem skaidrā diennakts gaišajā laikā jābūt salasāmiem vismaz no 40 m attāluma, bet skaidrā diennakts tumšajā laikā, kad iedegtas transportlīdzekļa ārējās apgaismes ierīces, -vismaz no 20 m attāluma"!



Savukārt APK (Administratīvo pārkāpumu kodeksa) 149.25p. 6. daļa šajā gadījumā paredz kā atbildību tikai brīdinājumu vai naudas sodu Ls 5! Pretējā gadījumā, ja nav vienas vai abu numura zīmju, naudas sods ir attiecīgi Ls 20 vai 30!



Manuprāt, šis "Ls 5 naudas sods" ir nesamērīgi mazs šim rupjajam noteikumu pārkāpumam, tikai tāpēc vien, ka ir liegta iespēja identificēt šo transporta līdzekli kopējā transporta plūsmā un reizēm varētu izslēgt iespēju atklāt smagus noziegumus!





Mīlēsim ne tikai sevi, bet arī savu auto, gan par to viņš mums pateiksies!!!

Ar cieņu, iAuto lasītājs MG222!!!
 
Visi komentāri
 
152263. viesis 21.decembris 2004 8:49
0 0 Atbildēt

ej bezdeet!

nummura ziimes man redzeet var vienmeer, bet suns tu pats esi, jo tiira mashiina shaados laikapstaakljos saglabaajas ~10min.

apdzen divas fuures un staajies moikaa!

152264. viesis 21.decembris 2004 8:50
0 0 Atbildēt

Konkrēts kājāmgājēja raksts! :))))))

152265. viesis 21.decembris 2004 8:52
0 0 Atbildēt

Katru autobrauceeju nomineesim par noziedznieku jau pirms nodariitaa ljaunuma, jo vinja numuri nav skaidri salasaami! Turpiniet tik taadaa garaa, un DEMOKRAATIJAS ieksh LV nebuus nekad.

Redaktors 21.decembris 2004 8:52
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc fotogrāfijām un to uzņemšanas vietas, šis nav kājāmgājējs :)

152267. viesis 21.decembris 2004 8:53
0 0 Atbildēt

taa jau gluzi nav kaa rt es te komentee ,vakar redzeju vienu auto kurs laikam kaadu gadu nebija tirisanu redzejis,nummurs bija knapi saskataams,jo bija kasiiti nost centimetru biezi dublji,neparspileesu bet taa arii biji,bet lai jau katrs brauc kaa veelas,tas tomeer kautko liecina par auto vaditaju,vismaz reizi paris nedeljaas jau vajadzetu atmazgaat auto,protams ne jau tad ja araa izr sniegputenis,bet gan tada laika kads bija pedejas nedeljas,ainu poh man:)

152268. viesis 21.decembris 2004 8:57
0 0 Atbildēt

pilniigs murgs... pabrauc ar nomazgaatu auto pa juurmaleni...

un katru dienu mazgaat - tas nu gan ir paaraak saaliiti... saprotu ka deputaatinjiem 2x stundaa mazgaa un pulee... bet nu ne ierindas brauceejam... gribeetu gan redzeet tavu auto ja tu straadaatu ~30km robezhaas no dziivesvietas... ;)

152269. viesis 21.decembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

kameer es sanjemos nomazgaat savu auto, tikmeer saakaas taads te laiks, kaa tagad - dublji un saals!! bet numuri gan manam auto vienmeer redzami:)

152270. viesis 21.decembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

A kaada vella peec tev buutu vinjsh pluusmaa jaaidentificee? Tas jaadara mentam un ja vinjsh neredz nummuru, ta obligaati jaaapstaadina un jaanocheko/jaasoda.

Ar cienju- vienmeer tiirais :)

152271. viesis 21.decembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

Jā, nummurus un logus gan parasti nomazgāju, cits jautājums vai mīnus grādos ir gudri mazgāt mašīnu... Nu visādas figņas rodās, aizsalušas atslēgas, logi ...

152272. viesis 21.decembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

texta autors laiam izbrauc ar savu tiiro vagi tikai sveetdienas pafocet citus.

Apsveicu ar fotoaparata iegadi :-)

152273. viesis 21.decembris 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Otraja bilde pielauju ka ir nomas mashina:) Raksts debils. Amerika daudzo shtatos vispar tikai viena Nr. Zime un nekas.

152274. viesis 21.decembris 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Tagad lielaka dalja taisnojas kapec mashinu nemazga:):):):):) Nav pajaat?

152275. viesis 21.decembris 2004 9:02
0 0 Atbildēt

Tas ir automazgaatuvju intereshu lobeejoshs raksts. Cik redaktoram samaksaaja par to?

152276. viesis 21.decembris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Man sanāk katru dienu braukt līdz Inčukalnam - nav vērts šados laika apstākļos mazgāt autiņu , ja nākamājā dienās tas ir tieši tāds pats !!!

152277. viesis 21.decembris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Līdz centimetram nav netīrumi ,pēc centimetra paši nokrīt!

152278. viesis 21.decembris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Vai ta pašam raksta autoram nummurs MG222 vienmēr ir nolaizīts tīrs ?

152279. viesis 21.decembris 2004 9:11
0 0 Atbildēt

brizgavikus vajag uzlikt pakaļējiem riteņiem.

manam rulzam pat pēc dubļainākajiem lauku ceļiem numurs vienmēr tīrs!

152280. viesis 21.decembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Mans autiņš praktiski vienmēr ir tīrs :)

Nav tas tik dārgi, lai smērētos...

152281. viesis 21.decembris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

jautājumu jau vajadzētu uzdot savādāk

Kapēc tik netīri ceļi un ielas ?

Kādreiz pirms gadiem 30 Rīgā mazgāja ielas, pēdējos gados nav redzēts.

152282. viesis 21.decembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

savaa zinaa shameejam taisniiba - auto tiiriiba/netiiiriiba ir sava veida raadiitaajs, tachu ir reizes, kad vari mazgaat/nemazgaat -jeegas nekaadas - paaris min. un esam taadi pashi - netiiiri. turklaat runa par auto identificeeshanu ir pilniigi nevietaa. ir tachu arii prieksheejais nr. teh.uzliime uc. paziimes.

152283. viesis 21.decembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Nejēdzīgs raksts. Es savu mašīnu mazgāju un tīru regulāri. Katru nedēļu braucu uz Rīgu un braucot pa Rīgu mašīna desmit minūšu laikā paliek pretīgi netīra. Vai man jāvadā līdzi mitrās salvetes būtu?

152284. viesis 21.decembris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Es pilnīgi piekrītu, ka visu auto šādos laika apstākļos mazgāt ir bezcerīgi, taču piecelt savu paka.ļu lai notīrītu numurus laiku pa laikam var jebkurš.

152285. viesis 21.decembris 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Ies tagad teret laiku un naudu lai tikai kadam iAuto lasitajam izdabatu:):):):)

152286. viesis 21.decembris 2004 9:23
0 0 Atbildēt

man pasham nav Nr nekads tiirais! - bet piekriitu raxta autoram! - nummuri ir jaatiira! un par to vajaga sodiit vai briidinaat!

Sakaraa ar ziemassvetku tuvoshanos, un manas profesijas iipatniibaam esu viens no tiem kas braukaa ar netiiru nummuru! - shodien pat notiirishu! sviniigi APSOLOS :p

152287. viesis 21.decembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

psc !!! tipisks pensionaara viedoklis ...

es ar nomazgaaju mashiinu .. un aizbraucu maajaas (liidz jaunolainei) ... un guess what ? ... auto bija tikpat netiirs kaa pirms mazgaashanas ...

152288. viesis 21.decembris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

RHINO tu esi salavecis?:?

152289. viesis 21.decembris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

Uztrauktajam lasītājam jau taisnība, bet ..... es iedošu katram kārtību mīlošajam savu konta numuru, var arī iemaksāt avansu kādā no man tuvākajām auto mazgātuvēm. :)

P.S. Tie kas vizinās pa Rīgu, nemaz nezin, ka izbraucot ārpus Rīgas numuru nevar redzēt precīzi pēc 10km, ja tiek braukts ar 90km/h.

152291. viesis 21.decembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

vzinis, tev auto laikam baigs sūds - ja tā nomet numuru :)

152292. viesis 21.decembris 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Es arī kaut ko līdzīgu kādreiz uz pohām uzrakstīšu un man būs liels prieks:)

152293. viesis 21.decembris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

152291. viesis 21.12.2004 09:31

kā gan savādāk

152294. viesis 21.decembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Baac! Klau, nu atrisinam probleemu saknee - noshaujam katru, kas peerk mashiinu! To vien dzird - "Sodi par mazu!", "Sodi par mazu", "Vairaak sodiit!"!

152295. viesis 21.decembris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

mes vis esam noziednieki,Nu tekta autor, tu tagad apmaksasi auto mazgatuves mums ko ja?ko tu te piksti?

152296. viesis 21.decembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Kur tad ir raksta autora auto bilde?

152297. viesis 21.decembris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Es arī nesaprotu šitos lohus, kas nevar numuru un fāras notīrīt. Kaut vai ar lupatu notīri. Gandrīz katrā kolonkā ir bezmaksas ūdens spainis un birste.

Tā ir vienkārši izlaidība un smadzeņu trūkums.

152298. viesis 21.decembris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

kaut kāds sviests, šitādā laikā jau var mazgāt auto katru dienu un vienalga būs netīrs. Runai vajadzēja iet tikai par numura notīrīšanu, lai būtu saskatāms - tam es piekristu 100%!

152299. viesis 21.decembris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Ja kādu tas uztrauc, lai nebrauc ārā no auto mazgātuves un mazgā auto 24 stundas diennaktī, kad es būšu CP pārstāvis vai deputātiņš, tad par nodokļu maksātāju naudiņu mazgāšu auto katru dienu. Tā kā esmu vienkāršais, aprobežojos ar auto mazgāšanu 2x mēnesī :)

152301. viesis 21.decembris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

Pirms divām nedēļām pabraukāju pa Vāciju. Iebraucot Berlīnē nomazgāju mašīnu. Pēc piecām dienām un pa dažādiem Vācijas ceļiem nobrauktiem 1000 km mašīna bija tik pat tīra. Arī tur sniga sniegs, lija lietus un sanāca braukt aiz fūrēm. Latvijā šādos laika apstākļos mašīna paliek netīra pēc pirmajiem 1000 metriem izbraucot no mazgātuves.

152304. viesis 21.decembris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

tu VIESI nekad nebuusi deputaatinjsh! - tapeec ka pat nr ziimi nevari noslauciit savam auto! - Tu pat noteikti bardu nedzen (ja tev taada jau aug) un dibenu neslauki - jo buus jau riit atkal jaa,di,rsh!

152305. viesis 21.decembris 2004 10:34
0 0 Atbildēt

da vinjam pasham netiirs logs ;) njaa.. bet shitik stulbs raksts sen nebij bijis

152306. viesis 21.decembris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Vai nu cilvēks pāķis, vai nemāk izteikties - piekrītu numura zīmei jābūt tīrai, bet dubļainos laika apstākļos mašīnu katras 30 min nomazgāt ir problemātiski.

152307. viesis 21.decembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Машину мою 2 раза в год: весной и перед ТО

152308. viesis 21.decembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

:D

152309. viesis 21.decembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Es arī dzīvoju Jaunolainē, tomēr savu auto cenšos uzturēt daudz maz tīrā paskatā. Patuveni 3 reizes mēnesī braucu automazgātuvē un nomazgāju auto. Pilnīgi piekrītu, ka, braucot ārpus Rīgas pa šoseju. mašīna momentāli kļūst netīra, taču ne jau tik netīra, kā tajās bildēs. Un numura zīmes, kā arī logus un lukturus jau nu gan var nomazgāt tik tiešām vai katrā DUS.

Berlīnē ar auto biju novembra vidū un arī nobrīnījos, ka, neskatoties uz sniegu, lietu, kā arī fūrām, autiņš netīrāks nepalika!

152310. viesis 21.decembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

latvijaa cuukas traktori/kravinieki brauc pataisno no suudiem uz shosejas atstaajot jautriibu un aromaatu uz celjiem.

esmu dzirdeejis ka aarzemees par to sodot, dzirdeeju baumojam arii ka latvijaa soda, bet...

152311. viesis 21.decembris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Vaacijaa autinji nepaliek tik netiiri tapeec ka tur nekaisa saals un smilshu maisijumu uz celjiem! - un neapskauzhu fermeri kam no kravas kautkas uz celja izbiris! momentali ir municipalji sodi utt - sencis pirms paris gadiem tur straadaja un dabuja veselu kilometru slauciit jo nebija kartiigi graudu kravu apklaajis :p

takaa ned.... tur ir arii cilveeku attieksme pret apkaartni, nevis kaa te pat savu pakalju neslauciss lai valdiiba slauka!

152312. viesis 21.decembris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

nu bildes jau ari ir avant un hecbek tipa autinji. ar tiem jau no mazgatuves nepaspej izbraukt ka pakalja jau netira. otraja bilde ta pezha no saniem ir gana tiira, bet pakalja ...

152313. viesis 21.decembris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Es nekad neesmu nonicinājis lasītāju rakstus, bet nu šis man likās izcili stulbs!!!

152314. viesis 21.decembris 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Numuru notiiriit - ok. Bet mazgaat auto sitaadaa laikaa manupraat ir netikai savas naudas, bet arii dabas resursu nelietderiiga teereeshana. Kad paliks sauss, tad ar nomazgaash.

152315. viesis 21.decembris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Atradies gudrītis, losis, kuram laikam nav auto, jo citādi viņš zinātu, ka pēc dienas brauciena pa šī brīža LV ceļiem auto ir melns.

152316. viesis 21.decembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

to Arsmens [?] 21.12.2004 08:58

Tad kad tev, kads aplauzis kadu spoguli vai noskrapes kadu sparnu un tu nevaresi saskatit numuru, tad Tu par sho rakstu vel atceresies un sapratisi kapec tev tas ir vajadzigs .

152317. viesis 21.decembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

numuriem jaabuut tiiriem - tas korekti. par mazgaashanu - sorry - neesmu miljonaars. lietus uzliist un auto ir atkal tiirs. saali no apakshas noskalo sherpaak izbraucot caur lielu pelkhi :)

152318. viesis 21.decembris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Ok numuru un lukturus. Kads te sakars ar masinas mazgasanu. Nav jēgas mazgāt to ko principā nevar nomazgāt (regulāri braucot pa sāls/dubļu maisījumu). Arī zaļai lietai pa labu nenāk tā biežā mazgāšana.

152319. viesis 21.decembris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

nu gan "zagnul"..

Savu auto esmu pēdējoreiz mazgājis kautkad vasaras beigās... Nu nav jēga to darīt biežāk. Ja to nedara katru otro dienu, tad nekas labs nav gaidāms ...

Par Nr.zīmēm piekrītu. Tās gan es regulāri DUSā notīru ... un lukturus (arī aizmugurējos) un stiklus arī padaru tīrus ... a par pērējo tā jau ir gaumes lieta..Džipam dubļi piestāv, bet tankus nemazgā ...

152320. viesis 21.decembris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Un tagad visi draudziigi dodamies pie saviem megarulziem un notiiram to ko sauc par lukturiem un Valsts nummura ziimeem!

ja pareizi sapratu tad taa bija domaajis raxta autors! - jeb vienkaarshi taa butu pareizi :)

152321. viesis 21.decembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Varu tev pateikt ka Dodgam/Voyagerim aizmugurējais stiks nodir...šas šādā te skatā vienā braukšanas reizē pa pilsētu.

Savukārt par paša fotografētrāja "tīro" auto liecina 3.attēlā redzamais "tīrais" priekšējais stikls ;-).

Tā kā pirms ko dir..., apsakti baļķi savā acī.

152322. viesis 21.decembris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

Loģiski, ka iespēju robežās katram savs auto jāuztur tīrs. Diemžēl, pašreizējos laika apstākļos tas ir pilnīgi neiespējami. Sāls marināde+grants un citi netīrumi veido grūti nomazgājamu un auto "veselībai" kaitīgu slāni. Pozitīvs moments, ka Latvijas CP jebkādos laika apstākļos ( vai nu jūlijs, vai decembris) - nekad nepievērš uzmanību auto "sanitārajam" stāvoklim un ārējam izskatam. Viņu Maskavas kolēģi par auto tīrību ir pilnīgi pretējās domās. Vasarā iebraukt maskavas centrā ar netīru auto - ir liels grēks, par ko var nākties CP dārgi samaksāt + vēl auto nomazgāt CP klātbūtnē. Jā,jā - dažkārt maskaviešu CP pat spaini un šķotku piedāvā šim mērķim. PAR pārāk netīru auto tur var piekasīties arī decembrī, šķīdoņa laikā. Bet, cilvēki vismaz ir pieradināti pie kārtibas. Rīgā esmu ievērojis itin daudz latvju bāleliņus, kuri savus auto nav mazgājuši pusgada garumā...

152323. viesis 21.decembris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

ja balkjis acii tad nefiga vairs nevar redzeet :p

152324. viesis 21.decembris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Raksts štruntīgs, bet priecē tas, ka tagad arī komentārus 'citās' valodās var salasīt... :)

152325. viesis 21.decembris 2004 11:27
0 0 Atbildēt

Blin pilniigi sviestains raksts, jaa piekriitu ka auto vajag mazgaat, bet ne jau katru dienu, jo man atbraucot no rita no Jelgavas uz Rigu un tad atpakalj, mashina paliek netira gribot negribot

152328. viesis 21.decembris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Vai raksta autors ir kadu nelabu gripu nokeris kas trauce smadznu darbibu vai ari vienkarsi nav ipasi gaiss cilveks.

Panem savu zobubirsti un sac mazgat masinam numurus un ej uz celu parvaldi un piesakies darba par ielu mazgataju. Jo masina netira paliek pec 70km. Ja mazgasana maksa 2Ls tad parekini cik maksa mazgat auto un cik liela iespeja ka tevi nostrafes.

2 Red sadus rakstus vajadzetu nepiblicet.

152330. viesis 21.decembris 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Bla antin paskaties uz savu mashinas priekshejo stiklu spriezhot pec ta kada tad Tev pasham ta mashina ir? Tira? 100 punkti rakstija to opaps

152331. viesis 21.decembris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

nav ko d...t, ka mana mašīna ir netīra

es autiņu no ārpuses mazgāju KATRU PAVASARI

pa lietu močījot jau liekie dubļi nokrīt paši

152334. viesis 21.decembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

dubli nekad nauzkraasies tik daudz, lai izietu no pieljaujamaam gabariitu robezhaam. lampas un numuri jaatiira.

152337. viesis 21.decembris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Skatos, iauto useri ir baigie šmuļi :p

Kā var pusgadu braukt ar netīru autiņu ? ...

152341. viesis 21.decembris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

kasinsh79

kurš ta' mazgā biežāk kā reizi gadā???

152343. viesis 21.decembris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

to Pirmais

piemēram, es!!!

152344. viesis 21.decembris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Rakstam pievienotas sliktas fotogrāfijas - visu lēto ciparnieku kaite ir nepietiekama gaismas jūtība. Tā kā, MG222 - nomazgā sava auto priekšējo stiklu + nopērc normālu ziepjutrauku.

152345. viesis 21.decembris 2004 12:52
0 0 Atbildēt

nu ko, raksta autor- tu esi baigais miets,

padomaa ar galvu (jo tu to pagaidaam nedari) !

Man piemeeram pietiek aizbraukt no darba uz maajaam, sanaak braukt i aiz fuureem i taas apdziit utt, manshiina ir krietni netiira.

Peec tavaam domaam man katru dienu mashiinu mazgaat ?

Hmm, tu sponsoreesi ?

152350. viesis 21.decembris 2004 13:05
0 0 Atbildēt

Izskatas ka raxta autors ir uzkaapis uz varzhaciim :p

aizgaju lidz savam auto! - nav sanacis vinju mazgaat jau kadu laicinju! - bet nummurs ta tiirs! tad atcereejos ka pirms paaris dienam notiriju gan lukturus gan nummuru :p Sorry man tas jau laikm automaatiski tirot saanu logus notiru arii lukturus un mummurus.

:) :) :)

152352. viesis 21.decembris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Man vienalga, ko tieshi raxta autors grib uzsveert, bet mani par suni un cilveeku, kursh nemazgaajaas, gan tu nesauxi!

P.S. Nerunaaju par numuru un lampaam...

152354. viesis 21.decembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

Varbūt tiešām nav vērts piesieties vārdiem par mašīnas mazgāšanu, ziemā tas var beigties arī visai bēdīgi, ja neievēro visas iespējamās sala iedarbības sekas :) Gan jau lielākā daļa vienkārši nav aizdomājusies līdz tam, ka viņu mašīnas numurs nav saskatāms, tādēļ šis raksts kā atgādinājums ir vietā, nevajag tik saasināti visu uztvert, bet paņemt no tā derīgāko priekš sevis. Kas grib, lai mazgā to mašīnu, bet būtiskākais tiešām ir par lukturu un numuru tīrību.

Es parasti mazgāju mašīnu pirms katra tālāka brauciena, lai jau nav gluži kauns cilvēkus sēdināt iekšā. Stulbi, ja jābaidās sasmērēties pieskaroties pie jebkuras maliņas vai sliekšņa. Arī kāda lupatiņa vienmēr ir atrodama, lai nebūtu ar pirkstu jāslauka netīrumi :)

Žēl, ka tos, kas tiešām domā ne tikai par sevi, bet arī par citiem uz ceļa, te daži sauc par opjiem vai citādi nievājoši. Iemācieties tak vienreiz cienīt viens otru, pat ja noteikumi pie kājas!

Rets viesis

152355. viesis 21.decembris 2004 14:08
0 0 Atbildēt

Autors noteikti ir kādas automazgātavas darbonis, un tam par maz klientu...

Savu autiņu mazgāju pats, un moikas praktiski neapmeklēju, ja nu vienīgi retu reizi, kad tiesam pēkšņi vajag tīru.

Satiksmes drošību jau nu gan tas ietekme mazāk...

Redaktors 21.decembris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Nepareizi: autors ir cilvēks, kas (gandrīz) 24h diennaktī pavada uz ceļiem...

152358. viesis 21.decembris 2004 14:37
0 0 Atbildēt

Lai tak vienreiz piecelas kaajaas

152360. viesis 21.decembris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

kartejais sviestainais raksts... butu labak sava auto numuru paradijis:)

152361. viesis 21.decembris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Raksts tad varbūt arī sviestains, taču autiņu jebkurš sevi cienošs vīrietis savu autiņu mazgā vismaz pāris reižu mēnesī :)

Vai pat biežāk.

Ja trūkst naudiņas, tad tam domāti trolejbusi... Tie parasti ir tīri :P

152362. viesis 21.decembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

-> Redaktors 14:16

Bīstams tas tavs autors. Neizgulējies un nīgrs.

152364. viesis 21.decembris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

1. Autora masīnai netīrs priekšējais stikls - kāda tad ir mašīna?

2. Bildes taisīta sno blakussēdētāja sēdekļa, tātad, autors šāis 24h pavada, guļot blakus šoferim? Vai viņš ir palaistuvis, kas ceļmalā piepelnās?

152365. viesis 21.decembris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Nedeeljas nogalee nomazgaaju uz iztiiriju vienu savu pepelocu Jevrostopaa - nu jau kuro dienu ciienos ar no iekshpuses apledojoshiem logiem , mitru un piloshu griestu apshuvumu , iesalushaam durviim . Eurostops-jevrozjopa .:):):)

P.S. lai arii kaa , pamatkraasa +nummuri veel ir redzami :):):)

152366. viesis 21.decembris 2004 15:01
0 0 Atbildēt

bled atradis pie kaa piesieties....

152367. viesis 21.decembris 2004 15:35
0 0 Atbildēt

Nu cilveek miilais - ne jau visi paarvietojas tikai pa pilseetu- shamajos laika apstaaklos mazgaa vai nemazgaa, 100 m pa shtraasi un auto jau kaada miskaste no skata bija taada arii palika, it iipashi jau universaali un hechbeki!!

152371. viesis 21.decembris 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Karoc, visi mazgaa atinjus cauru gadu uz autora reekjina! :)

152372. viesis 21.decembris 2004 15:54
0 0 Atbildēt

Nu piečakarējās :) Man arī auto līdz logiem ir netīrs, bet ko padarīsi, ja žēl 4 latu mazgātavai (un tām, kas pa ceļam, nav uzticības)? Numurs gan tīrs, statoila birstītes ar spainīšiem rullē :)

152375. viesis 21.decembris 2004 16:17
0 0 Atbildēt

Tas MG222 jau podzajebal drusku ar savām morālēm...

152378. viesis 21.decembris 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Skatoties uz bildēm redzams ka gudrelim ar fotoaparātu mašīna netīra, jo kur logu tīrītāji nav notīrījuši tur ir redzams netīrs stikls,tā kā tu esi netīrs smirdelis.

GGD

Redaktors 21.decembris 2004 16:58
0 0 Atbildēt

Šajā rakstā gan akcents ir uz numuriem - un tam iauto pievienojas. Numuriem un lampām jābūt tīriem!

152381. viesis 21.decembris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

mjaaaa...un ko mees no taa varam secinaat??? ka Latvijaa ir jaasaak mazgaat celji, lai nenotraipa auto:D es censhos reizi nedeeljaa nomazgaat autinju, bet jau 3dienaa peec mazgaashanas tas izskataas taa it kaa savi 3gadu ilgajaa muuzjaa nebuutu slapju lupatu redzeejis....:D

152383. viesis 21.decembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

Sviestains topiks !!

Kam naf kur cashu baazt - var mazgaat, mans gaidiis siltaaku laiku !!!

152386. viesis 21.decembris 2004 17:37
0 0 Atbildēt

-->> Redaktors [?] 21.12.2004 14:16

Nepareizi: autors ir cilvēks, kas (gandrīz) 24h diennaktī pavada uz ceļiem...

Nevar saprast vai autoram ir japieceļas lai ceļus nespiež :o), vai jāizguļas lai neapdraud mūs pārējos.

152389. viesis 21.decembris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

Tu vareeji piemineet arii to, ka arama netiirumu kaarta tam augikam aizmugureejiem lukturiem ir tik liela, ka gaismas caurlaidiiba ir ieveerojami samazinaajusies!!!

152390. viesis 21.decembris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

Izskataas ka lasiitaajs MG222 ir konkreets pedants, kas savu auto mazga 3x dienaa un ieziezh uz nakti ar roku kreemu. Iztiira izpuuteeju pirms guleetieshanas un tamliidziigi. Izklausaas peec taada sveetdienas brauceeja onaneeshanas par gruuto dziivi - redz kaadi visi nelieshi - nemazgaa savus kaarus...

Es vispaar neredzu vajadziibumazgat mashiinu shitaadaa laikaa, kaada jeega? Tikko izbrauc uz ielas - viss netiirs.

Kasp_

152391. viesis 21.decembris 2004 19:01
0 0 Atbildēt

Pilnīgs kretīns ir raksta autors.Ja šādas bildes būtu tapušas vasaras vidū ,kad apkārt ir sauss ,tad būtu pārmetumi saprotami ,bet tagad...Man darbā šefs dikti strikti skatās uz to lai autiņi būtu tīri,bet šādos laika apstākļos pat viņš atmet ar roku ,jo ja no rīta autiņš ir tīrs tad uz pusdienas laiku krāsu vairs cauri redzēt nevar.

152392. viesis 21.decembris 2004 19:02
0 0 Atbildēt

aa un veel, menti mashiinu 99,99% gadiijumu identificee pec prieksheejaa numura, kursh kaa likums vienmeer ir tiiraaks par aizmugureejo. Taakaa nevajg pljuutiit. Es pilniibaa piekriitu ka auto numuram ir jaabuut tiiram (vienreiz pasham sanaaca konflikts ar vienu pieciishu gribeetaaju taalaa vakaraa).

Kasp_

152393. viesis 21.decembris 2004 19:05
0 0 Atbildēt

markiz 2003.!!! Interesanti, kaa ziemas apstaaklos Tu vari nomazgaat savu auto, ka aiz loga ir miinusos??? Vasaraa vienkaarsi, bet ziemaa problemaatiskaak. Vajag pietiekami siltu uudeni, sausmiigi fiksi jaadarbojas, jo tacu piesalst pie virsbuuves!!!

152394. viesis 21.decembris 2004 19:09
0 0 Atbildēt

nu, jaa, bet tad, kad piesalst, normaalaak. es sovakar savu golfu nomazgaaju. no moikas aizbraucu maajaas, nu, nav jau momentaa netiirs, tikpat kaa nemaz nenosmeereejaas. ja ir loti slapjs asfalts, tad jaa!!! Tad, kad ir tik sausmiigi dublu pikas pielipusa, arama kaatra ar netiirumiem, vot tad gan besii aaraa!!! Un tad, kad taas dublu pikas piesalst, tad vispaar pretiigi!!!

152395. viesis 21.decembris 2004 19:45
0 0 Atbildēt

Autors - "varonis" - nokjeeris "retos" kadrus Riigas ielaas! Visu dienu braukaajot pa Riigu, labi, ja redzu paaris tiirus auto un tie pashi brauc aaraa no mazgaatavaam. Piekristu, ja 6 dienas nedeeljaa buutu saulainas un ielas sausas, tachu tie, kas nav "sveetdienas brauceeji", kaads aciimredzot ir autors, labi saprot, ka shaados laika apstaakljos pa muusu ielaam paarvietoties ar tiiru auto labi, ja var paaris km garumaa! Un man nav tik daudz laika, naudas un pacietiibas, lai braukaatu no vienas "moikas" uz naakamo visas f-ing dienas garumaa. It kaa mees visi sajuusminaatos par iespeeju braukt ar netiiru auto!

152396. viesis 21.decembris 2004 20:19
0 0 Atbildēt

Protams ka netīrs autiņš nav nekāds lepnums. Bet katru dienu moikā braukt tā kā par dārgu, bet laistīties ar spaini un lupatu kaut kur pagalmā - nu vēl nesmukāk. Izeja? - turēt autiņu šķūnītī un braukt ar sabiedrisko. Un rakstīt sašutušas vēstules, ja sabiedriskais netīrs:)

152397. viesis 21.decembris 2004 20:24
0 0 Atbildēt

ja kadam vajadzes redzet mana autina numuru lai pats nem lupatu un notira to...

152401. viesis 21.decembris 2004 21:33
0 0 Atbildēt

vecais ,es tev pateikšu kur stāv mans foksis ,atnāc ka nu nomazgā ,ja tik ļoti patīk skatīt tīrus automobīļus . tā vien liekas ,ka tu pie katra luksofora izlec no mašīnas un notraus puteklīšus . un tie kas te raksta ,ka pat pēc gubļainākajiem ceļiem vāģis tīrs, tad jūs neesat braukuši pa dubļainiem ceļiem .

Redaktors 21.decembris 2004 21:39
0 0 Atbildēt

burg: baigais bezceļnieks atradies? sen neesi CSN redzējis... numuram ir jābūt tīram!

152406. viesis 21.decembris 2004 22:06
0 0 Atbildēt

man daži jautājums radās palasot te

Kā lecat savās šmucīgajās mašīnās, lai bikses nenosmērētu ?

Kā verat vaļā šmucīgos bagāžniekus, ar darba cimdiem, ar avīzi, ar speciālu salveti, vai vienkārši ar rokām un tās slaukat salvetēs?

152407. viesis 21.decembris 2004 22:09
0 0 Atbildēt

Cīnamies ar sekām? Nu tas jau pie mums mazajā valstiņā ir populāri, nekad tā arī cēloni neuzzināt. Redz, numuram tīram jābūt. Zini, ceļam arī tīram jābūt... No kurienes tad tie mēsli uz mūsu auto rodas? Kāpēc vasarā viss ir tīrs? Sniegs taču nesmērē, tas ir tīrs, destilēts ūdens. Jā, šo šmuci mums uzkaisa uz galvas. Šķiet esam Eiropā, tomēr uz ceļiem joprojām kaisam sāli un zemi, gluži kā krievu laikos. Nožēlojami. Un kas tad notiek Eiropā? Kā šie tiek ar ledu galā? Kāpēc par to es Iauto neko nedzirdu?

152408. viesis 21.decembris 2004 22:13
0 0 Atbildēt

Pārfrāzējot kādu vecu dzejolīti:

Turi savu rīku (t.i. numuru) tīru, bacilis (t.i. sāls/dubļi) gāž (iegāž) lielu vīru/-s.

152409. viesis 21.decembris 2004 22:23
0 0 Atbildēt

-> arba

Viss vienkārši bikses lai nenosmērētu uzvelkam mašīnā. A bagažnieku ar roku ar var atvērt? Tam takš ir podziņa pultī.

152412. viesis 21.decembris 2004 23:46
0 0 Atbildēt

tad patc nem un mazgaa ja tev taa gribas!!!

152414. viesis 22.decembris 2004 0:47
0 0 Atbildēt

da *******... pis taisni

152416. viesis 22.decembris 2004 2:30
0 0 Atbildēt

ai, naah mazgaat, mana nod***** liidz nepaziishanai, lampas un numurus gan nobirsteeju, bet visu kuzavu tiiriit nav nekaadas jeegas - vismaz ziemaa. vasaraa pietiek 2x nomazgaat un visu sezonu tiira.

152422. viesis 22.decembris 2004 8:20
0 0 Atbildēt

Kā reiz ziemā arī ir jēga mazgāt autiņu regulāri ;)

Pretējā gadījumā būs acīm redzamas sekas.

P.S. Nekad nebiju domājis, ka iauto apgrozās tik skopa un tik šmucīga publika ...

152429. viesis 22.decembris 2004 9:21
0 0 Atbildēt

-----> Qued [?] 21.12.2004 15:54

Numurs gan tīrs, statoila birstītes ar spainīšiem rullē

Nepiekrītu! Kad es savulaik pildījos Shell'os, tad tajos gan serviss rullēja. Neskatoties uz to, ka man nav nekāds megarulzs, tik un tā puiši nāca un kamēr maksāju, tikām arī logi un numuri tika notīrīti. Diemžēl, Shell tika pārdots Statoilam un kad es aiz veca paraduma iebraucu jau ierastajā tankā un sāku mazgāt numurus, no veikaliņa izdesoja kaut kāds pediņš un sāka man braukt virsū, ka te nav nekāda moika utt.

152451. viesis 22.decembris 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Nu nez... Uz vieniibas gatves Statoils rullee! Man vajadzeeja lielo Venden nopirkt un ejot iekshaa man pie ieejas jau to pudeli savaaca un peec tam pilno veel aiznesa liidz mashiinai un ieceela iekshaa ;PP Vienreiz arii redzeeju kaa vienam pat logu skjidrumu ieleeja, ko tikko bija nopircis

152490. viesis 23.decembris 2004 10:08
0 0 Atbildēt

kadreiz savu auto mazgaju Statiķī,nu vairs to nedaru.kā reiz numurs paliek nenomazgāts,gan priekšā ,gan pakaļā.

152497. viesis 23.decembris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Ja rakta autoram katru dienu būtu jābrauc ~200 km un katru dienu mašīna jāmazgā, jo tieši tāda, kā bildēs redzama tā paliek dienas laikā, tad viņš parēķinātu un vismaz padomātu par virsrakstu. Ja vien tas nav kāds automazgātājs.

Raksta autoram: ej d. i. r. s. t.!

152507. viesis 23.decembris 2004 13:07
0 0 Atbildēt

skatoties bildes tad var redzet pec stikliem ka tev pasham nau tiraks auto ka citiem :)

152509. viesis 23.decembris 2004 13:40
0 0 Atbildēt

raksta autors gadiijumaa nav kaadu automazgaatuvju iipashnieks?es mazgaaju reizi 2 nedeeljaas shaados laika apstakljos kaa patlaban un nesaprotu tos kuri dzen autinjus uz moiku,ja aaraa piem snieg vai liist..djengi na vetjer un viss:))

152511. viesis 23.decembris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Kaadam cirvim jaabuut lai izdomaatu ko tadu uzrakstit!!!

152527. viesis 23.decembris 2004 17:13
0 0 Atbildēt

---> autoram

Piedaavaju eksperimentu.

Esmu ar mieru vienu reizi samaksaat par Tava auto mazgaashanu un peec tam ar Tavu tiiro mashiinu pabrauksim pa, piemeeram, Krasta ielu un paari Salu tiltam, pie Vieniibas gatves noveerteesim Tavu auto, redzeesi, cik "tiirs" tad tas buus!

152535. viesis 23.decembris 2004 19:24
0 0 Atbildēt

Piekāšu!

Dzīvoju Jelgavā, strādāju Talsos, rajonā. Šitādos laika apstākļos tā ir zemē nosviesta nauda. Man savu numura zīmi nevajag redzēt, ja kādam vajag, lai tīra!

Ediks

152544. viesis 23.decembris 2004 22:21
0 0 Atbildēt

Pilnģs marazms ko raxta topica autors. Tiešām vai nu svētdienas braucējs, vai nu gau ir iespiedis savā MG222 autiņā. Mazgāt auto šādā laikā ir zemē nosviesta nauda. OK, logi, lukturi un numuri ik pa laikam jā-refresh'o. Bet nu mazgāt tad saāk 2 x dienā. Pirms kautko raxti,padomāt vajag!

Dunduks!!!

152552. viesis 23.decembris 2004 22:56
0 0 Atbildēt

kad nav mitrs vai slaps,tad censos mazgat,a tagad jau nav jegas,tad jau labak to 2iti pivisos nodzeru vai zaljo noperku:PPP

152555. viesis 23.decembris 2004 23:06
0 0 Atbildēt

...šis nav kājāmgājējs, šis ir blakussēdētājs!

P.S. Paldies ka mani neesiet nobildējuši! Jau 3-4 dienas šitāds braukāju. Vienkārši nav laika nomazgāt, bet autiņš paliek šitāds vidēji 2 - 4 dienās (vai apm 200km) šitādos laika apstākļos! Arī ne uzreiz...

152558. viesis 23.decembris 2004 23:56
0 0 Atbildēt

Vai jūs kurpes ziemā tīrat ?

Vai rokas pēc darba mazgājat ?

Vai kājas vakarā mazgājat ?

Jocīga, man nesaprotama attieksme - nemazgāt tapēc , ka atkal nosmērēsies.

152569. viesis 24.decembris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Interesanti lampas peedeejam Opelim deg :)

152579. viesis 24.decembris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Tas fotograafs jau neseezh tiiraa mashiinaa spriezhot peec loga caur kuru focheets :) ruksis

152587. viesis 24.decembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Nu nomazgaa gan. Taadaa laikaa kaa tagad nomazgaa un nobrauc 100 km un paskaties kur palicis tavs darbs vai nauda. Ja piesalis, tad OK, bet taa kaa tagad, mazgaasana ir garaam

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (5.52) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

152609. viesis 24.decembris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Autor apskaties vai visi ir dibenu tīri noslaucījuši!!!

152634. viesis 25.decembris 2004 13:55
0 0 Atbildēt

A ja nav naudas moikai un pasham nav kur?

152651. viesis 26.decembris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Ja nav naudas mazgāšanai,tad nav naudas arī benzīnam un tāpēc jāsēž mājās!!!

152652. viesis 26.decembris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Ka redzams no bildem, degvielai nauda ir, vai neredzi mulkit

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153011. viesis 28.decembris 2004 15:46
0 0 Atbildēt

numuru var nomazgaat arii atseviski, nevis tikai kopaa ar mashiinu. Ja numuru neredz tad jaaliek sods. mashiinas tiriiba atkariiga no katra subjekta cuuciibas pakaapes...

153036. viesis 28.decembris 2004 21:52
0 0 Atbildēt

A kas ta ir.

153190. viesis 30.decembris 2004 21:52
0 0 Atbildēt

es savu auto tiko kaa nomazgaaju. taa vinss peec 30min kluust taads kaa fotograafijaas. Itsevisskki ja slapss laiks. driizaak nevajadzeetu aizraadiit par netiirajiem auto, bet ieteikt uzlikt aizmugureejos dubllu aizsargus. manu auto visulaiku netiiru padara priekssaa braucossie, tik speej logu tiiriit lai kautko redzeetu cauri.

153191. viesis 30.decembris 2004 21:55
0 0 Atbildēt

vienaa foto var redzeet ka passam netiirs stikls. izkaap aaraa u apskaties noteikti numurs ar nav redzams.

153200. viesis 31.decembris 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Tu esi automazgātuves īpašnieks???????

153274. viesis 1.janvāris 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests!!! Jāprasa vai tev pašam ir auto, un tu ar viņu brauc vai tikai pucē?

212154. viesis 23.septembris 2006 6:25
0 0 Atbildēt

A Es nemaz nevaru iebraukt automātiskajas mazgātuvēs ):,jo nevaru nolocīt sānu spoguļus!( MB-C-180-97gads,itkaa spoguļi ir elektriskie,bet pogas lai viņus salociitu nav!!!!!):Gaidu atbildi ,kā tie sānu spoguļi nolokās?-(Jānis

253100. viesis 27.februāris 2008 1:44
0 0 Atbildēt

Var redzeet kaa cilveeki miil savu mashiinu kaa reaali ar taadu var braut pa ielu:D

253121. viesis 27.februāris 2008 13:05
0 0 Atbildēt

Kāda jēga mazgāt mašīnu. Ielas vispirms ir jāsāk mazgāt un jāsavāc smilšu kalni. Šogad tas pats kas vienmēr. Mazgāt nav jēgas jo visa tā žļurga pēc viena brauciena tavu piecīti padara nebijušu.

Noberžu staķikā nummurus, stiklus un priekšējos lukturus un gasēju tālāk :( Prieka maz, bet nu ielu tīrītāji ar lāpstām dubļus ceļmalās savākt uz ielām labi ja maija otrā pusē parādīsies arī šogad. Par Mazgājamajām mašīnām vispār atā...

Pagāšgad sanāca atpūsties tepat Klaipēdā un tur galveno ielu katru rītu mazgājamā mašīna un mazās slotu mašīnas pārgāja. Rīgā kas tāds nav manīts...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti