Dīzelis uzvar benzīnu... 78

 
22.decembris 2004 10:36

Šis "sensacionālais" notikums Eiropā tuvāko gadu laikā varētu kļūt par lūzuma punktu auto ražošanā. Pirmo reizi pārdoto dīzeļdzinēju auto skaits ir pārsniedzis auto ar benzīna dzinēju tirdzniecības rādītājus!

Kā vēsta statistika, izšķirošais moments bijis šā gada oktobrī, kad dīzeļdzinēju auto pārdošanas rādītāji sasniedza 51,9% no kopējā apjoma, kas ir par 5,3% vairāk kā pērnajā gadā tādā pašā laika periodā.

Turklāt Eiropā ir valstis, kur pēc auto ar benzīna dzinēju vispār ir diezgan zems pieprasījums. Piemēram, Austrijā un Beļģijā 70% un vairāk tiek tirgoti dīzeļauto! Francija pēdējā gada laikā kļuvusi par vienu no "dīzeliskākajām" valstīm pasaulē, bet Itālijā šinī gadā par labu dīzeļdzinējiem izšķīrušies 60,4% pircēju.

Vācijā dīzeļdzinēji pagaidām ir 47,9% no visiem pārdotajiem jaunajiem auto. Bet pagājušajā gadā šis rādītājs bija 41,5%... Tātad saglabājot tādu pašu ievirzi, jau nākošajā gadā arī Vācijā vairākums auto būs aprīkoti ar dīzeļdzinējiem!

Saskaņā ar Eiropas tirgus kopējiem datiem, lielāks pieprasījums pēc dīzeļdzinējiem ir augstākās un vidējās klases modeļiem (attiecīgi 62,5% un 61,4%). Kompaktklase pagaidām priekšroku dod benzīna dzinējam – "mazuļu" pircēji izvēlas dīzeļdzinēju vien 33,2% gadījumu. Tomēr arī šeit izvēles tendence nerunā par labu benzīna dzinējiem - gada laikā pieprasījums pēc mazlitrāžas auto ar dīzeļdzinēju ir pieaudzis par 7,1%. Varētu domāt, ka reprezentablo sedanu klasē benzīna dzinējam būs iespēja "atspēlēties". Tomēr nē - lielo un dārgo auto pircēji izvēlas dīzeli 44,4% gadījumu (pieaugums par 9%).

Tomēr brīnīties par šādu dīzeļdzinēju uzvaras gājienu nevajadzētu. Modernie dzinēji, kas darbojas ar dīzeli, šodien ir caurmērā tikpat jaudīgi kā to "kolēģi", kas darbojas ar benzīnu, toties degvielas patēriņš dīzeļdzinējiem ir mazāks. Tiesa - arguments, ka dīzelis maksā mazāk par kvalitatīvu benzīnu, pēdējā laikā sācis zaudēt savas pārliecinošās pozīcijas, bet šur tur tas vēl atbilst patiesībai.
 
Visi komentāri
 
152434. viesis 22.decembris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Viss iet uz ekonomiju :)

152435. viesis 22.decembris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

TDI diizels rulzz :):):):)

152436. viesis 22.decembris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

traktoristi, kaa tur bija ar to piesaarnjojumu?

152437. viesis 22.decembris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

aga :) un tagad atliek sagadiiit to luuzuma momentu, kad maaksliigi pieaugs cenas diizelim par +30% saliidzinot ar benju :)

gh gh gh gh :D :D :D

152438. viesis 22.decembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Jā, tāpēc sakām - PAGAIDĀM :)

152442. viesis 22.decembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

tas nozīmē, ka benjai cenām jākrītas, jo pieprasījums krītas :)

152444. viesis 22.decembris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Šveicē jau šobrīd dīzelis ir dārgāks par benzīnu. Taču arī auto cenas ir samērotas un dīzeļdzinējs nemaksā dargāk par benzīna kā pie mums.

152452. viesis 22.decembris 2004 14:02
0 0 Atbildēt

tachu diizelis smird

152454. viesis 22.decembris 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Smird vien Ikarusi un veci luuzjnji...

152458. viesis 22.decembris 2004 15:35
0 0 Atbildēt

Dīzelis uzvar bendzīnu arī uz ielas. Jūs pat nespējat iedomāties cik daudz visādas bendzīnkapsētas ir dabūjušas ostīt manus melnos TDI dūmus :-)

152460. viesis 22.decembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Tā tam bija jābūt, jo jaunās dīzeļdzinēju tehnoloģijas KAITīGOS izmesus ir samazinajusas līdz minimumam, un brīziem 9atsevišķam mašīnam) tas pat ir mazaks neka analogam bezīniekam...

152466. viesis 22.decembris 2004 17:49
0 0 Atbildēt

beidzot viss saak nostaaties savaas vietaas)

152471. viesis 22.decembris 2004 18:18
0 0 Atbildēt

to 152458. viesis

vot pec tadiem solarkas gonshikiem nav ar ko elpot... ienistu dizelus del smakas un trokshnja...brr

tas pats kad smeketajs tev dumus feisaa push...

152472. viesis 22.decembris 2004 18:20
0 0 Atbildēt

tomer vacijaa biju parsteigts no jauniem mazlitrazas dizeliem kas vizinajas autobanos ar ~170km/h .... 8 - ( )

152475. viesis 22.decembris 2004 19:13
0 0 Atbildēt

Ta fignja, kameer es tikshu liidz labai lietotai diizeljmashiinai, un mums ieviesiis kvalitatiivu diizeljdegvielu, tikmeer tirgu buus jau iekarojis uudenjradis.

152478. viesis 22.decembris 2004 21:07
0 0 Atbildēt

Labais.....TDI poljubomu rulz, un beidzot redzeeshu uz ielas mazaakaa attieciibaa tos cilveekus, kas paarvietojas ar 1.1 un 1.6 benziina kapseetaam.

Ja kveepu filtrs ir, tad nekaadas drazas no izpuuteeja nenaak aaraa

Pasties benziina kapseetas iipashniek, kas sastreegumaa tev un taviem degvielas piekriteejiem pa tvaiku naak aaraa, saliidzinaajumaa ar diizeli, kuram praktiski nekas nekuup.

Ha ha ha - kaa diizelji izeed benziiniekus analoga tilpuma :D

152479. viesis 22.decembris 2004 21:20
0 0 Atbildēt

nez nez, V8 4.2L benziinnieks tomer dod labaaku uzraavienu kaa diizelis ...

152480. viesis 22.decembris 2004 22:13
0 0 Atbildēt

argumenti PAR diizeli (jaunu)

1. ekonomiskaaks 30-50%

2. resurss par 40-70 % lielaaks

3. lielaaks griezes moments (pie liidziigiem parametriem ar benziinnieku) un iespeejas stipri izliidzinaas

4. nekaitiigaakas atgaazes

5. tuvaakajaa naakotnee (5 gadi) modernie dizelji pie liidzigaam kubatuuraam ieveerojami apsteigs benziina motorus visos parametros turklaat pie zemaakaam servisa izmaksaam

152483. viesis 22.decembris 2004 22:59
0 0 Atbildēt

Jaa jaa :) diizelji rullee, un V6 audi 3.0l TDI 225ZS vai bmw R6 3.0 biturbo TDI 272ZS!!!!!!!! Pasakaini cipari.

diizelji toch rullee, jo ekspluataacijas izmaxas shobriid muusdienu elekto-diizeljiem ir identiskas!!

152484. viesis 23.decembris 2004 2:12
0 0 Atbildēt

to superb [?] 22.12.2004 22:13

Par 4 punktu mes vel varam pastrideties.

dizelja atgazes ir stiprs kancirogens.

Tapec dazhas ES valstis Dizeljus taisas aizliegt :(

152492. viesis 23.decembris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Robchiks [?] 23.12.2004 02:12

to superb [?] 22.12.2004 22:13

Par 4 punktu mes vel varam pastrideties.

dizelja atgazes ir stiprs kancirogens.

Tapec dazhas ES valstis Dizeljus taisas aizliegt : (

---------------------------------------------

Pilniigas muljkjiibas :-) Turklaat modernajiem diizeljiem nekaadu paarmeeriigu kancerogeeno vielu izmeshu nav kaa shkjiras :-)

Aizliegt, ha! Process ir tieshi achgaarns :-)

152495. viesis 23.decembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Āmen!

152496. viesis 23.decembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

1. Dīzelim nav 40-70% lielāks resurss.

2. Kāds rezons no griezes momenta, ja jaudas nav. Manam troleibusam ir 400Nm, bet tas nenozīmē, ka varu izkost VW V8 4.0 Pissatu, kuram ir "TIKAI" 370Nm un lielāka masa.

3. Dīzelim nekad nav bijušas nekaitīgākas atgāzes. Pat prasības pret atgāzēm ir 3x iecietīgākas pret traktoriem. NOx Euro-4 atgāžu prasības dīzelim ir 0.25, bet benzīniekam 0.08.

4. Dīzeļi kruti ir tikai "tie jaunie" un "tuvākajos 5 gados". Vēl nesen tādā pašā veidā tika cildināti pežo "modernie" dīzeļi. Tagad var redzēt, ka šie 3 gadīgie p307 dīzeļi klab un dūmo tā pāt kā visi pārējie.

5. Salīdzinot dīzeli ar līdzīgas kubatūras benzīnnieku neaizmirstiet, ka benzīnniekiem arī mēdz būt turbīnas...

152498. viesis 23.decembris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Un dīzeļiem turbīnu nav?

152499. viesis 23.decembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Nu tad rezumē. Trūkumi:

1. Dīzeļa resurss ir mazāx - lielāka kompresija tomār dara savu. Turbīnas arī nav izturīgākais mezgls motorā...

2. Par atgāzēm nezinu, bet pieļauju ka taisnība ir Rupicii

3. [jauns] Auto ar dīzeļmotoru ir dārgāks, bieži pat par 2...3k EUR

4. Degvielas ekonomija nav noliedzama, bet lai nosegtu iegādes brīdī (p.3) radušos cenu starpību ir jābrauc daudz un naidīgi.

5. Dīzeļi ir jūtīgāki pret degvielas kvalitāti.

6 Dīzeļu expluatācija ir dārgāka - degvielas filtru cena un nomaiņas intervāls, zobsixnas, sveces, nemaz nerunājot par augstspiediena sūkni... Kopā saskrien starpība. Nav liela, bet ir. Lai kompensētos - daudz jābrauc...

Bet pozitīvi:

1. lielais griezes moments man patīk. Pārsēdos no oooo1.9 tdi uz 2L tojotu ar benzīnu. Skumji tojotā :(

2. dinamika dīzeļiem pilnīgi natpaliek no benzineriem

Pat ja būtu po.fig nauda un arī degviela būtu par brīvu, es tomēr ņemtu jaunu [vācu (tikai ne opel/daihatsy) vai alfas] dīzeli. Ar to tomēr kaukā patīkamāk braukt.

pīs !

laimigas xmas !

Niks

p.s. augstāk izklāstītais viedoklis ir radies personisko iespidu rezulātā, nevis apmainotos ar viedokļiem interneta forumos ! Izurieties pret to nopietni.

152501. viesis 23.decembris 2004 11:31
0 0 Atbildēt

nekad nespeeshu saprast tos cilveekus kas nopeerk pabiezu jaunu auto kaa piemeeram Audi A6 un iekshaa motors kaut kaads diizelis.

manaas aciis tas ir smiekliigi.

152504. viesis 23.decembris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

to h_m_m

Gan jau ka viņiem darba autiņš ir dīzelis :)

152505. viesis 23.decembris 2004 12:29
0 0 Atbildēt

To viesus 152499

Man liekas, ka Opel vairs nemaz neražo dīzeļmotorus, cik zinu, tad jaunie CDTI motri ir FIAT ražojumi, kas ir ļoti izturīgi. Pats ar tādu braucu un nu pilnīgi neparko nēsūdzos, ne par jaudu, ne patēriņu..

152506. viesis 23.decembris 2004 12:47
0 0 Atbildēt

laikam par jaunajaam tehnologijaam maz ko dzirdeejusji diizelnieki.

TDI (micuka) FSI Audi vienos vaartos!!! kaads tur diizelis-veemiens ne diizelis!

TDI micuka nav diizelis!!! micuks pirmais saaka likt tiesjaas iesmidzinaasanas sisteemu!!!

benziins ar diizelja ciklu kam paliidz svece!!!

efekts kolosaals!!!

152508. viesis 23.decembris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

152499. viesis : nevar salīdzināt turbo 1.9 ar atmosfērisko 2.0.

152515. viesis 23.decembris 2004 15:59
0 0 Atbildēt

to h_m_m [?] 23.12.2004 11:31

Ja tu stavot blakus A6 ar dizeli un A6 ar benzinu pateiksi kursh no viniem ir dizelis estev pieciti iedoshu. :))

/Robchiks/

152517. viesis 23.decembris 2004 16:06
0 0 Atbildēt

152499. viesis to:Rupicii

Es salīdzinu savus personiskos iespaidus: oooo 120 Zs TDI pret toijotas 147 Zs atmosfērisko benzineri... Man labāk patīk braukt tdi. :)

152499. viesis to:Joekid

Man neinteresē kas opelim piegādā to motorus. Esmu pabraucis ar pavisam jauno (2004 gada) kadettu ar 1,7 dīzeli. Nepatika man tas motoriņš. Un viss.

152499. viesis to:h_m_m

Tie veči kas var nopirkt JAUNU A6 nav palikuši bagāti tāpēc ka ir šķiedušies ar naudu (un kāpostu interneta diskusijās arī nav nopelnijuši :)), un sava fiška gan jau viņiem ir. Ar modernu dīzeli braukt ir patīkami (precīzāk - man, piemēram, patīk)

152499. viesis to: ursis

Tu neesi visu 1 katlā sametis ? Micukam ir GDI - benzina direktā iesmidzināšana. Nu tur nekāda kosmosa nav. oooo FSI arī ir kautkas uz to pusi. Bet kāds tam sakars ar diskusiju par diesel cāriem ?

Niks

152518. viesis 23.decembris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

runaajot par ekonomiju vienkaarss apreekins

2 l TDI - 5,5l/100 km x 0,49=2,70 Ls

2 l benziinnieks - 8,5l/100 km x 0,49=4,17 Ls

Starpiiba= 1,47 Ls/100 km. Videeji gadaa nobraucot 30000 km ekonomija 441 Ls. Taatad nobraucot ~ 100000 km dzeesas starpiiba starp jaunu diizeli un benziinnieku. Kaa zinaams 100 tkm ir tikai iesaakums un taalaak saakas ekonomija. Sie pienemtie pateerini ir domaati kaa videejie, bet paarvietojoties piepilseetas ciklaa benziinniekam videejais strauji tuvojas 10 l/100 km, bet diizelis paliek ~ 6,5 l/100 robezaas. Taa ka pat viena apkope vairaak diizeli stipri neietekmee un tas vienalga ir juutami ekonomiskaaks.

152520. viesis 23.decembris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

152499. viesis to: superb

Drusku par labu ņem :). Mana pieredze (oooo pret toijotu)

1,9 tdi - 6 l/100 km = 2,94 Ls

2,0 benziners - 7,5 l/100 km = 3,68 Ls

delta uz 100 km = 0,74 Ls. Lai atsistu 1000 Ls starpību jānobrauc 135k km. Plus vēl apkopes dīzelim ir dārgākas. :(

Piemēram: mana sieva gadā nobrauc 20k km. Starpība kompensējas 6,75 gados. Nav vērts maxāt par jaunu dīzeli...

Es gadā nobraucu 60k km. Var padomāt. :)

Niks

152521. viesis 23.decembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

5,5 benzīna ir tas, kas man aiziet pilsetā, ziemā, pa pļuru un dēļ sastrēgumiem ikdienā nobraucot 21Km/45 minūtēs2. Vasarā patēriņš pilsētā "strauji tovojas" 4.8. Parādi man to 130Zs dīzeli, kurā pasažieri nebaksta ar ceļiem vadītāja muguru, un tādos pašos apstākļos pilsētā patēriņš ir zem 5. "Modernam" dīzelim liekot pretim "modernu" benzīnnieku zaudētājs ir dīzelis. Dīzelis ir priekš tiem, kas "ekonomē" uz vienu, vizuāli vispamanāmāko dīzeļa lētumu, bet neizrēķina precīzu 1Km izmaksu.

152522. viesis 23.decembris 2004 16:48
0 0 Atbildēt

tad atbildiet uz daziem jataajumiem-

1. kaapeec EU diizelizaacija uznem apgriezienus un tuvaakajos gados buus domineejosaa degviela

2. kaapeec visi taxi ir diizelji

3. kaapeec diizeljus uzstaada S klases braucamajiem un pat taadaam markaam kaa Jaguar (pat Lamborghini buus D)

4. kaapeec autosportaa saak braukt ar D

Vai tiesaam tikai taapeec ka maz braucot tas atmaksaajas ..peec 6,5 gadiem un ir galiigaaa d..saa un smird un dreb un prasa MILZIIGUS ieguldiijumus un TA ir nu tik n x daargaakas ...

152526. viesis 23.decembris 2004 17:09
0 0 Atbildēt

Visi takši nav dīzeļi.

Tapēc, ka ir tādi dīveiņi, kas pērk.

Autosportā neliek dīzeļus ar benzīniekiem uz vienas trases.

Tapēc, ka exPSRS dīzeļfani tos nobrauktos traktorus pēc tam nopirks, lai brauktu ar krāšņu dīzeli.

152528. viesis 23.decembris 2004 17:28
0 0 Atbildēt

cien rupicii tie naf argumenti bet taada vaauljosana....

152530. viesis 23.decembris 2004 17:34
0 0 Atbildēt

Autosportā neliek dīzeļus ar benzīniekiem uz vienas trases.

====================

Liek gan, un ir jau likti, un izgjeerbushi visus benziinniekus arii :-) Tas tjipa "tiirajaa" rallijaa, Anglijas chempionaataa paara gadus atpakalj. Un kur tad veel rallijreidi, tjipa Pariize - Dakaara ...

152531. viesis 23.decembris 2004 17:38
0 0 Atbildēt

2. Kāds rezons no griezes momenta, ja jaudas nav

========================

Vispaar jau jauda ir tikai un vieniigi lielums, kursh izreekjinaats no griezes momenta un apgriezieniem :-) Tad naher man buutu jaagriezh dzineejs liidz 6000, ja max griezes moments ir no 3500 liidz 4500 un pie 4500 varu meerkt naakamajaa paarnesumaa un nenokriitot zem 3500 turpinaat ieskreejienu ar ieprieksheejo intensitaati?

152532. viesis 23.decembris 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Kas nav braucis ar neizjaatu diizeli , tas vinju noliegs . Kam ir laps diizelis , tas vinju slavees . Tai trallinaashanai par daargajaam apkopeem nav nekaada pamata , reaali dziivee apkopes abiem ir 1:1 , te koljeegjiishi aizmirst pieskaitiit ,piemeeram , regulaaraas svechu mainjas penziinkapseetaam :):). Man ir gan TDI gan V6 penziins , abi paarsvaraa kopjaas pie diileriem un nekkada lielaa starpiiba , reekjinot uz 100kkm , apkopees tur nesanaak . Savukaart degvielas izdevumu starpiiba ir ieveerojama . Savukaart dinamiskie raadiitaaji visaadiem penziina nemotoriem - kuriem nav V6 vai 4R Turbo ( runa neiet par TypeR versijaam) ir pilniigaa pakaljaa pret moderniem turbodiizeljiem :):):) nerunaajot nemaz par degvielas izdevumiem .

152540. viesis 23.decembris 2004 22:08
0 0 Atbildēt

*******aaaaaa ku te ir shauras pieriites ar 9 klashu izgliitiibu!!!!!!! KAA VAR DIIZELIS BUUT TOXISKAAKS PAR BENZIINNIEKU>?!?!?!?!?!? DIIZELIM SADEGSHANAS TEMPERATUURA IR PAR ~300 graadiem zemaaka - 2200, tobish arii kaitiigo izmeshu mazaak - slaapeklja oksiids ut. otraam kaartaam arii CH ir mazaaks, jo kaa zinaams diizelim degvielu padod kompresijas takts beigaas - liidz ar to atkriit nesadegusii seljaras varbuutiiba, kas iespiezhas starp eljas gredzeniem un citaam shkjirbaam!!!!!!!! ALJO DJEREVNJA - pietiek maaciities par vecaaku naudinjaam TURIIBAA un tagad gudri ******* to, ko nezinat - faking bezniina piekriteeji - braukaa ar h u n d ai getz 1.1 un teeree 13l pilseetaa.

Par CO - ja neesat stulbi, tad pie katras auto reklaamas masu medijos malaa tiek mineets C02 izmeshu daudzums - diizelis rullee ar daudz reizes mazaakiem cipariem - 140g/km.

Tie, kas ir extra shauri un domaa, ka kaadus veel muusdienu plasha pateerinja auto apriiko ar augstspiediena daliitaaj suukni un kretiiniskajaam mehaaniskajam sprauslaam - nu tad juus esat ************ visi vinji(jau nto reizi atkaartoju) ir ar elekroniskajaam sprauslaam un daudz vienkaarshaaku augstspiediena suukni, kuram uzdevums ir tikai "kachaat"

Velns ar aaraa......ibio rio!!!!!!!

Kaadas elee rataa daargaakas izmaksas, taks tam pasham stulbajam benziinam filtri un eljas MAXAA TIKPAT!!!!!!!!!!!!!!

Shitaas te tukshaas runas kaa rupucii, bez nekadiem faktiem skaitljiem un tukshas klabeeshanas!!!!!!!!! smird ruuc krataas.....taa runaa opiishi un pumpaini vecaaku maizee mikrorajonaa augoshi tiineidzheri!!!!!blja ja juus saliidzinat nojaatus 20 gadiiigus auto, tad piekriitu!!

Bet jaunie - vienreiz bija iespeeja testet Jaunos auto, kur bija videejo klashu autinji visi ar benziinu 1.6 un 1.6 l diizelj mazda3

Ar 1.6l golfu priekshgalaa visi bija mironji, iznjemot mazdas diizeli!!!!!!

Veelreiz staastu - SHKODA FABIA 1.9 PD-TDI IZMAXAS UZ 100 000 KM IR ~ 600LS!!!!!!!!!! TUR IR IEKLJAUTAS VISAS IZMAXCAS UN TAA IR GALA SUMMA

bENZIINAM IZMAXAS IR APMEERAM 500LS UZ TO PSHU NOSKREEJIENU

Resurss - diizelim cilindri dilst mazaak kaa benziiniekam - degviela tiek padota kopresijas beigaas un taadejaadi seljara nenoskalo eljas pleeviiti uz cilindriem!!!!!!

Blja te ir konkreeti cipari un argumenti, un ljoti ceru, ka tupi komenti nesekos, kur....smird.......neekologjisks utt.

152541. viesis 23.decembris 2004 22:11
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu kāpēc cilvēki speciāli izvēlas to sūdīgāko. Skaļāks, smirdīgāks, lēnāks (ne-dinamiskāks), kratīgāks (vibrācija) un vēl ziemā ne vienmēr piešķilt var...

Kur jūs, piemēram, esiet redzējuši sportinieku - ...dīzeli?!?

152542. viesis 23.decembris 2004 22:15
0 0 Atbildēt

smirdiigaax leenaax..........tipisks laimiiga autoiipashnieka koments, kursh braukaa ar monosprici, vai arii ar lielu motoru uzseedinaatu uz gaazes!!!!!!!!!!!!

duraks ibio....kas tev te krataas.........tev krataas benziina datchiks uz kreizo pusi strauji!!!!!!!!!

sportinieks diizelis - PAriize dakaara - BMW X5 un VW Touareg!!!!!!!!

vietas neatceros, bet gana labas bija

dinamika........taksh tu esi lohs, nezini ko runaaa

152543. viesis 23.decembris 2004 22:17
0 0 Atbildēt

Visu cienju cilveekiem, kas braukaa ar luxusa klases autinjiem, kas ir ar dieselpower - respect!!!!!

a beidzamais viesis palika anoniims, jo vinjam ir 1.2 l hjundai getz ar videejo pateerinju 12l pilseetaaa un apdziishanas probleemu virs 50km/h

152545. viesis 23.decembris 2004 22:25
0 0 Atbildēt

Nexja vinjam ir Chevrolets Matiz ar 0,8l dvizjoku :):):)

152546. viesis 23.decembris 2004 22:33
0 0 Atbildēt

vo brol.......vismaz saveejais....zinam aptiesas veertiibas un nav aizkjeeries padomju domaashanas stils.

bet nu kad runaajam par gaazes iekaartaam, tad gan visi saka jaa - tur jau neviens nepaarmaxaa un nesmejaas, nesmird utt.

hehz - shauras pieriites nesapratiis diizeljus - labaak jau kaitiigo benziina kapseetu praukaat un diendienaa paarmaxaat par kaut kaadu murgu!!!!!!!!!

Otrs family drapax (pirmais ir Fabia 2004 1.9TDI) ir BMW E30 316 elektroniskais karbulis, un tagad pa to zhljoru vinjsh man rij ~13l pilseetaa. Nu nemuuzham kaut degviela maxaatu latu, es neseedinaashu uz taadu lietu kaa gaaze, labaak pakustinaashu savas inzheniera smadzenes un diizeljbiideli iemonteeshu!!!

152547. viesis 23.decembris 2004 22:36
0 0 Atbildēt

to Modricimus:

...nesmirdi!

Nepateikšu uzreiz kāda man tā šprice ir, bet motors ir 2.3 ar turbīnu un nedz gāze nedz dīzelis tam tuvumā nav stāvējis! ...un regulāri uz ielas es visiem gan dīzeļiem gan nedīzeļiem es nez kāpēc iekabinu...

Nu nezinu, varbūt arī paši jaunākie, kaut kādas tur x-tās paaudzes dīzeļi vairs nekratās, nav sanācis braukt ar pašiem jaunākajiem, nu bet smird ta tāpatās... Un pašas jaunākās paaudzes dīzelis vienalga pašas jaunākās paaudzes benzīnniekam ar identisku tilpumu neiekabinās, to tu nevienam neiestāstīsi (kāmēr nepierādīsi)!

152548. viesis 23.decembris 2004 22:43
0 0 Atbildēt

jaa jaaa..... neiekabinaas..... staasti manim daugavinja.......

ar praktiski jebkuru muusdienu tdi var sakabinaat analoga tilpuma atmosfeeriskajam benziinam!!!!!!!!

un tavs divi triis turbo masturbo klams nez cik rij!!! noteikti tev ir kaads depovskijs audi ar mehaanisko shprici un meemaako pateerinju.

Vot taa tas ir, ka klab pa tuksho un peec tam pasaka "es redz neesmu seedeejis jaunaa diizelii"

Tas paraada, ka tu esi aprobezhots cilveeks, kas pirmais gudri ap d i r s h diizeli un tad tik domaa!!!!

vot cirvis ibio!

152549. viesis 23.decembris 2004 22:44
0 0 Atbildēt

Un vēl es nesaprotu (neieredzu) tos cilvēkus kas braukā ar visādām bezstila (un bezsejas) mašīnām - tipa škoda, mazda (vecās), utt.

Ar cieņu

Nufis (P.S. slinkums ielogoties)

152550. viesis 23.decembris 2004 22:48
0 0 Atbildēt

atkal..........nomurkshkj - izlasi - pilniigi jauna shkoda - durak ibio!!!

Labaak braukat ar daamu auto hjundai getz - :?

veelreiz cirvis - un nekaadas cienjas pret taadiem kaa tu

152551. viesis 23.decembris 2004 22:53
0 0 Atbildēt

to Modricimus:

Kā tad - TDI iekabinās atmosfēriskajam, un tas ir viss ko tu māki - turbēto nolikt pretī neturbētajam.

Un ar kaut kādu apm. pāris gadus vecu dīzeli es esmu braucis (darba) - un nekā priecīga es tur neatradu. Es tikai teicu ka ar pašiem, pašiem pēdējiem ne.

Un par iešprici tu arī netrāpiji - man ir elektroniskā, Jettronic LH, es tikai īsti nezinu kā tas tips oficiāli saucas

Nu

152553. viesis 23.decembris 2004 22:59
0 0 Atbildēt

Hyundai - sūds kā brands... neidziļinoties... (varbūt Santa Fe ar vienu aci patīk)

Audi... - neatrodu tur nevienu sevis cienīgu mašīnu (varbūt tāpēc ka "vienā maisā" ar visādiem VW un škodām un vēl sazin ko) - nu labi pats jaunākais modelis, ja nemaldos kaut kāds A vai S6, tas kas nesen iznāca, ir labs, bet tādu es vēl ilgi nevarētu atļauties, un ja arī varētu, vienalga pirktu kaut ko citu.

152554. viesis 23.decembris 2004 23:03
0 0 Atbildēt

visi shitie japaanji - Hundai no mazaas liidz lielajai klasei, TOYOTA, Subaru un citi japaanji vai shkjiibacainie - NAV CINKOTI!!!

Tad tur kaut tas pac tdi, ieniistu.........

AUDI, VW un BMW Mercedes un zem tiem ietilpstoshie brendi - autoindustrijas etalons

152556. viesis 23.decembris 2004 23:24
0 0 Atbildēt

Par Mercedes, Audi (kā tehnisko risinājumu pionieri, ne kā konkrētu auto "seju") un BMW (kaut pašam ne visai patīk, bet tomēr savdabīgs, citiem d... nelien) piekrītu! Par VW gan nē, nu kas gan VW par etalonu - tas ir kaut kāds piedēklis Audi, un vēl arī citu brandu (kurus tas nopircis) savārstijums. Ja 2000 gada Passaķ sieviete (vienkārši ikdienā braucot) var gandrīz pilnībā nokaut 3-4 gadu laikā, tad kas tā par mašīnu vispār...

Par cinkojumu japāņiem nezinu, bet japāņiem jau vispār bleķi ir tik plāni ka ar pirkstu var curi izbaxtīt. Ir nācies pārbaudīt dabā šķīlienā pret vecu amerikāni (es) viena dāmīte ar jaunu hondu no pus motortelpas atvadijās.

P.S. Cik zinu mans autiņš ir cinkots, un tas ruuulz - 4 gadu laikā kāmēr to lietoju (nenopirku jaunu) nav parādijies neviens rūsas pleķītis...

Nu

152557. viesis 23.decembris 2004 23:33
0 0 Atbildēt

:):):)

152561. viesis 24.decembris 2004 0:28
0 0 Atbildēt

ja sieviete pie stuures...ad pat audi A8 vai phaeton 3-4 gadus neizturees

diemzheel, bet taa ir realitaate, ka daamas braukt nemaak - parkojoties sajuugs, paar trambaja sliedeem nesabremzeejoties......utt :( skumji, bet fakts

152562. viesis 24.decembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, tikai tups cilvēks var uzskatīt jaunus dīzeļus par vibrējošiem, lēniem un smirdīgiem.

Otrkārt, tie laiki, kad OPEL, SEAT, ŠKODA u.tml. bija nekvalitatīvi izstrādājumi, jau sen ir pagājuši. Tātad jaunie ir līmenī :)

Treškārt, nekad un neviens benzīnniks nevarēs patēriņā (un izmaksās) līdzināties benzīnniekam. Tas nu ir neapstrīdams fakts.

Ceturtkārt, būtu laiks samierināties, ka dīzelis patiešām var būt dinamiskāks par analogu benzīnnieku (tas jums, benzīna fanāti) - tehnoloģijas attīstās galvenokārt dīzeļiem, nevis benzīnniekiem.

Piektkārt, izmaksas apkopēm ir praktiski identiskas ( ņemam par piemēru kaut vai dīleru sniegto informāciju un izmaksu failu).

Un pats galvenais - aktīvi pārvietojamies pa pilsētu. Tātad patēriņš pieaug. BET TIKAI BENZĪNNIEKAM :)

Un te jau arī rodas tā degvielas ekonomija - max 6 l pa pilsētu dīzelim līdz ui ui ui litriem benzīnniekam ...

Jaunie dīzeļi rullē. Taisnība. Bet jāatzīst, ka cilvēkam, kuram iznāk braukāt salīdzinoši maz, tas nav vajadzīgs. Domāju, piekritīsiet :)

152563. viesis 24.decembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Pirms tam braucu ar 92. gada 4x4 Vectru A ar 2.0, pilsētā ēda līdz 12l/100km.

Tagad braucu ar jaunu 2003. gada Astru G ar 1.7 turbodīzeli. Gan remontu izmaksas dīlera servisā, gan arī degvielas izmaksas par KĀRTU zemākas. Katru dienu braucot es tērēju kapeikas, salīdzinot ar bencīnu...

152573. viesis 24.decembris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Modricimus: Dīzelim IR lielāks NOx. Atsķirībā no benzīnieka dīzelim degmaisījumā ir pietiekami dauz "lieka" skābekļa, temperatūra nespelē galveno lomu. Aizmirsti par dīzeļa ekoloģiskumu. Tavam megafabijam viss ir lielāks. Te būs tie konkrētie cipari:

C02 145 > 104

CH 0,195 > 0,02

NOx 0,181 > 0,01

PM 0,028 > 0

CO2 nepieder pie temata kaitīgie izmeši! Lasi vairāk tās "auto reklāmas masu mēdijos".

Dīzelis ir nojāts pēc 3 gadiem. Un tie "jaunie un modernie" ir tikai mārketinga tufta. Arī pirms 3 gadiem bija jauni un moderni dīzeļi. Kapēc viņi tagad klab un smird?

-------------------------------------------------------------

Pēc taviem agresīvajiem komentāriem ir skaidrs, ka tavas "inženiera smadzenes" nav lielākas, kā putnam. Bija normāla diskusija pieklājīgā formā, kamēr tu nesāki mērīt oponentu pierīsu platumu un stulbumu, apsaukāt citus par durakiem, cirvjiem un lošiem.

Ja tev ir paveicies tikt pie jauna autiņa un tu lepojies ar savu izvēli, tad izbaudi to un dalies priekā ar citiem, nevis nervozi apliec pārejos.

152580. viesis 24.decembris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Modricimus savu Fabiu pieskaiti pie autoindustrijas etalona?? Tas izraisa vieglu smaidu. Toyota nav cinkota? nu un??? mana 15 gadīgā corolla nerūsē, kaut LV jau n ziemas. Visu nosaka KVALITĀTE. Par Vācijā vai Turcijā skrūvēta škodas/VW dīzeļa kvalitāti varētu vēl strīdēties. Kamēr jauns ir ok, bet pēc tam...

152644. viesis 26.decembris 2004 0:00
0 0 Atbildēt

Kad F1 un WRC griezīs ar traktoriem, es arī balsošu par dieseli.

Ediks

152660. viesis 26.decembris 2004 22:02
0 0 Atbildēt

Gan jau visi brauksim ar biodizeli, vai spirtu.

EU meklēs tuvākajos gads alternatīvas arābu un krievu naftai un pie reizes darbu saviem zemniekiem, rezultāts - maksimāls atbalsts biodīzeļiem, gribam to vai negribam.

Kaut kur lasīju - Vācijas mērķis pēc 10 gadiem pilnīgi pāriet uz vietēja ražojuma degvielu.

152661. viesis 26.decembris 2004 22:14
0 0 Atbildēt

Bljin rupucii tu esi extra stulbs savos mistiskajos ciparos!!!

kur tu ellee rataa raavi, ka diizelis ir toxisks

Nupat izlasiiju velreiz graamatu un tu esi daunis, noliedzot un pienjemot kaut kaadus mistiskus ciparus!!!

Ja tu mini kaut kaadas normas, tad arii tur tavi cipari ir pilniighi garaam.

'Ja daudz te spreegaasi, parvareeshu slinkumu un citeeshu paris rindkopas no gudraam graamataam!!

]

beidz puudereet smadzenes idinj

152662. viesis 26.decembris 2004 22:57
0 0 Atbildēt

Shitie nekonkreetie kommenti, ka smird, krataas, kameer nebrauks wrx f1 utt......tas ir aprobezhotiibas sindroms

rupicii - kaada jeega taviem bezsakara skaitljiem, ka tu pat nezini, kur kas rodas ibio.

vairaak vajag lasiit graamatas un maaciities, nevis te spreegaat un puudereet smadzenes ar kaut kadiem mistiskiem cipariem

Kam tu centies ieskaidrot, ka diizels irkaitiigaaks?!?!

Luudzu ja kads gatavoja oponeet, tad izlasiet liidz galam sho manu komentu, nevis spljaujat aara deelj sava slinkuma

citeejot: " Lai samazinatu slapekla oksiidu NOx, KAS RODAS AUGSTAA DEGSHANAS TEMPERATUURAA, ir izveidota atgaazu recirkulaacijas sisteema. Tas diemzheel nedaudz paaugstina CH liimeni.

Veel aiztur aizdedzi, lieto katalizatorus - taadaa veidaa samazina atgaazes benziinmotoriem

Lielaakais NOx daudzums izdalaas autinjam ieskrienoties, briivgaitaa spiediens un temperatuura cilindros ir mazaaka, taapeec NOx ir neliels.

Diizeljmotoriem cilindros ir mazaaka degshanas temperatuura, taadeelj NOx izdaliijumi ir mazaaki (benziinmotoram sadegshanas temperatuura ir 2500 graadi, diizeljmotoram 2200 graadi)

Slaapeklja oksiidi NOx motoru cilindros ar dzirksteljaizdedzi rodas augstaa temperatuuraa, savienojoties slaapeklim ar skaabekli. NOx veidoshanos sekmee augsta temperatuura un skaabeklja koncentraacija

Lai gan lielaakaa temperatuura cilindros ir pie bagaatinaata maisiijuma, lielaakais NOx daudzums izdalaas pie vaajinaatiem maisiijumiem, jo tad cilindros ie pietiekami daudz skaabeklja. Veel vairaak liesinot maisiijumu, NOx daudzums samazinaas, jo degshanas temperatuura kriitas. Pie bagaatiem degmaisiijumiem NOx daudzums kriitas skaabeklja truukuma deelj - TAATAD DIIZELIM MAZAAKA TEMP. ->mazaaks NOx!!

Ogleklja oksiid CO cilindros veidojas kaa nepilniigas sadegshanas produkts skaabeklja truukuma deelj. Taapeec taa saturu atgaazees visvairaak ietekmee degmaisiijuma sastaavs. Strauji CO daudzums palielinaas pie bagaatiem maisiijumiem, pie vaajiem tas ir nieciigs - taatad - diizelji straadaa visos rezhiimos ar vaajiem maisiijumiem -> CO mazs!!

Ogljuudenjrazhu CH rashanaas avots ir nesadegushais vai nepilniigi sadegushais darba maisiijums, kam par imesli var buut nestraadaajosha aizdedzes svece benziinmotoram vai kljuume aizdedzes sisteemaa.

CH galvenais rashanaas avots pie kvalitatiivas degvielas dozeeshanas, ja motora sisteemas ir tehniskaa kaartiibaa, ir darba maisiijums, kas cilindros saspieshanas procesos nokljuust "spraugaas" starp virzuli un gredzeniem, cilindru sieninjaam, pie sveces, vaarstiem u.c., nepiedaloties degshanas procesaa.

DIIZELJMOTOROS degvielu cilindros iesmidzina saspieshanas procesa beigaas un nosauktajaas spraugaas taa nenokljuust, taadeelj CH saturs diizeljmotoru atgaazees ir neliels." - citeejuma beigas.

Te buus paris dati rezumee cik atgaazes ir taas drazas!

Atkariibaa no motora tehniskaa staavoklja

CO daudzums svaarstaas no 0,1% - 10%

CH daudzums mainaas no 0,005 lidz 1%

NOx no dazhaam tilpuma miljonaam daljaam liidz 0,5%

(Slaapeklja oksiidi veel iedalaas 5 daljaas...)

Taatad, kuram te smird un krataas?!?!?!

enivej, ja cilveekam rokas aug no pakaljas un vinjsh savam diizelja megarulzam nespeej vai negrib nomainiit saakot ar gaisa filtru, beidzot ar sprauslaam, suuknja plunzherpaariem, kveelsveceem.... tad arii redzam smirdiigus vecus/jaunus diizeljus.

Veel pie vainas ir kreisaa seljara, kas parasti ir 50: 50 atshkjaidiita ar kurinaamo degvielu, kurai eljoshanas iipashiibas ir ljoti nieciigas.

Kursh teica, ka benziins nesmird - cik pa ielaam nebrauc autinji ar beigtiem eljoshanas sisteemas saljnjikiem/gredzeniem.....lambda zondeem, gaisa meeriitaajiem utt utp?!?!?!

Ja no taa viedoklja pieiet!!!! pilnas riigas un LV ielas ar smirdiigiem auto, neskatoties uz diizels vai benziins.

Pie visa vainiigs pats saimnieks un vinja attieksme pret auto

Ne jau velti visss iet par labu diizelim, jo videi draudziigaaks un ekonomiskaaks, tik pat teeree ekspluataacijas izmaksu zinjaa!!!

152748. viesis 27.decembris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Modricimus tu taa iekarsis, tacu ja taa turpinaasi izskaidrosanas darbus tad tak nebuus kas raxta mulkiibas...

152756. viesis 27.decembris 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Jā, iekarsis ne pa jokam :)

Modricimus, mēs taču arī atbalstām tavus centienus pāris cilvēkiem iestāstīt likumsakarīgas lietas!

152767. viesis 27.decembris 2004 16:39
0 0 Atbildēt

Modricimus: "diizelji straadaa visos rezhiimos ar vaajiem maisiijumiem". Ar to arī tu parādiji savu nožēlojamo izpratni par dīzeļiem. Kad iemin pedāli grīdā melni dūmi dīzelim rodas tieši no degvielas pārdozēšanas. Tur ne tikai kaudzēm CH nāk arā, bet pat tīrs C.

152777. viesis 27.decembris 2004 17:15
0 0 Atbildēt

par vecajiem dizeljiem - lai vinjiem veseliiba, bet par striidus objektu luudzu dazas adreses: www.kfztech.de/kfztechnik/mo...lteraudi1a.jpg

www.kfztech.de/kfztechnik/mo...iesel/scr1.jpg

152784. viesis 27.decembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Nja, es taa arii nesapratu kur smird jauns diizelis??? Un mazaak vajag bljaustiities peec 10 gadiem taapat visi braukaasim ar boidegvielu un hibriidauto kaa Toyota Prius.

152892. viesis 27.decembris 2004 20:59
0 0 Atbildēt

Rupicii........tu esi veelreiz velreiz veelreiz pilniigi neizgliitots cilveeks, kursh tikai vareetu straadaat Statoilaa un tirgot Kabanoss desinjas ar kolu, un klientiem paarprasiit - ar sinepeem, kechupu vai majoneezi!!!!

Jopcik, REIZEEM tik paardozee, bet jauniem diizeljiem prieksh tam ir visas lamdas, visaadi ostiitaaji, meeriitaaji un citu!!

Tie nav duumi, ko tu redzi, tie ir kveepi, kas sakraajushies kveepu filtra(ja taads ir) un citaas izpluudes trubaas.

Taatad, kad uzberam, tad arii izdzenam laika gaitaa sakraajushos.

Spriezhot peec tava teikta, tavs ideaalais auto ir 1.1 - 1.6 litru hjundai getz vai chevrolet matiz apriikot ar vecmodiigu 3-4 pakaapju automaatu un videejo pateerinju pilseetaa 13l un apdziishanas probleemu virs 50km/h!!!

:D :D :D

153032. viesis 28.decembris 2004 20:19
0 0 Atbildēt

Nu tak Rupicii paskaties seit un ja vajag iedosu veel 10 adreses

www.kfztech.de/kfztechnik/mo...lteraudi1a.jpg

www.kfztech.de/kfztechnik/mo...iesel/scr1.jpg

153060. viesis 29.decembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Vai man no tiem linkiem vajadzētu izsecināt ko vairāk, kā to, ka dīzelim arī ir iespējams katalizators? Tas vēl nenozīmē, ka dīzelis ar to kļūst tīrāks par benzīnnieku.

Te ari būs kāds links: prius.toyota.com.

Kapēc ekoloģiskākais auto NAV dīzelis?

Kapēc ekonomiskākais auto D segmentā NAV dīzelis?

153125. viesis 29.decembris 2004 21:03
0 0 Atbildēt

Rupicii - tu neatbildeji uz manu jautaajumu, tai vietaa neveikli izejot no situaacijas un pasviezhot kaut kaadu faking prius

Ja tam buutu dieselpower + elektro, tad oki

bet ne jau ar videejo pateerinju raxtiito 4 vietaa ir 7l/100km

Diizelis jau ir tiiraaaks par benziinu - veelreiz izlasi, atver acis - tu taksh esi aizvakareejias

153147. viesis 30.decembris 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Priusam vidējais patēriņš ne tuvu nav 7. Atšķirībā no tevis, man ir Prius, tākā savas nepārbaudītās pasakas vari nestāstīt. Dīzelis priusam nekad nebūs, tapēc, ka lielāka prioritāte ir ekoloģijai, nevis santīmp***nai uz pārējo veselības rēķina. Dīzeli nevar vairākas reizes minūtē apturēt un nostartēt saglabājot izplūdes tīrību. Te būs izplūdes dati: C02:104,CH:0,02,NOx 0,01. Atrod man to dīzeli, kuram tie ir zemāki.

Neliec pretim virtuālajam superdīzelim, kura Tev nav un kuru uz ielām nesastapt pretim vecus šrotus vai to hundaju, pret kuru Tev ir īpašs riebums. Gan jau ka tie 13l hundajam ir tik pat precīzi, kā Priusam 7l.

153187. viesis 30.decembris 2004 21:24
0 0 Atbildēt

Taa kungi, ar patiesu interesi sekoju lidzi jusu argumentiem. Uzreiz jasaka, ka abiem ir dala taisnibas. Jaa, Prius ir supertehnologiju produkts, ekologisks, ekonomisks un galu gala, gliits autins Diemzel cena grauj visu ideju, jo gandriz 30k eiro par sadu brinumu ir loti augsta cena. Tapec ari visai logiska musdienas butu jauna dizela iegade. Lai ar to brauktu, nevis gaustos par paterinu. Bet paskatamies degvielas cenas un ieklaujam prognozes degvielas cenu proporcijai. Diezin vai dizeli rulles muzigi

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153188. viesis 30.decembris 2004 21:26
0 0 Atbildēt

Taa kungi, ar patiesu interesi sekoju lidzi jusu argumentiem. Uzreiz jasaka, ka abiem ir dala taisnibas. Jaa, Prius ir supertehnologiju produkts, ekologisks, ekonomisks un galu gala, gliits autins Diemzel cena grauj visu ideju, jo gandriz 30k eiro par sadu brinumu ir loti augsta cena. Tapec ari visai logiska musdienas butu jauna dizela iegade. Lai ar to brauktu, nevis gaustos par paterinu. Bet paskatamies degvielas cenas un ieklaujam prognozes degvielas cenu proporcijai. Diezin vai dizeli rulles muzigi

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154575. viesis 13.janvāris 2005 19:22
0 0 Atbildēt

...sodien pat testeeju vienu jaunu 1,6 l modernu kompaktklases braucamo un videeji testa reziimaa (50 pilseeta/50 aarpus) kompis raada 8,9 l/100 km 95 benz. Diesel 1,9 TDI VW taadaa pat reziimaa uzraada 5,8 l/100 km. Ja abas degvielas maxaa vienaadi t.i. 0,5 Ls/l tad sanaak ka 100 km 1,6 benz=4,45 Ls, bet diizelim 2,9 Ls. starpiiba= 1,55 ls. Uz 30000 km gadaa t.i. 465 Ls. Peec ~ 100000 km diizelis atpelna sevi jauna cenaa pret benziinnieku, tad sakas economy. Vai tas ir taa veerts jaadomaa pasiem...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti