«Statoil» degviela – pareizā izvēle 112

 
23.janvāris 2002 9:05

Pārdot degvielu var dažādi – sākot ar kannu ceļmalā un beidzot ar skaistām meitenēm, kas palīdz klientam uzpildīt bāku... Uzsākot darbu Latvijas tirgū, “Statoil” ieviesa jaunus, patērētājiem svarīgus kritērijus – sakārtotu pārdošanas vidi, servisa līmeni un degvielas produktu klāstu, kas piemērots visdažādāko automašīnu vajadzībām.

“Statoil” pilna servisa degvielas uzpildes stacijās pieejams arī daudzveidīgs autopreču un pirmās nepieciešamības preču klāsts, kā arī pakalpojumi – sākot ar automašīnu mazgāšanu un beidzot ar iespēju iegādāties autovadītāju civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polises. Tieši no ražotāja “Statoil” visu tirgoto marku degvielu iepērk tieši no naftas pārstrādes rūpnīcām, un Latvijā tā tiek ievesta divējādi – ar tankkuģiem un pa dzelzceļu tieši uZ “Statoil” naftas produktu terminālu. Darbs bez starpniekiem un termināla izmantošana ļauj uzņēmumam pilnībā kontrolēt visu degvielas piegādes ķēdi un garantēt atbilstošas kvalitātes degvielu visās “Statoil” stacijās. Benzīns Latvijas autoparks kļūst arvien jaunāks. Tāpēc, sekojot tirgus vajadzībām un klientu vēlmēm, “Statoil” jau šobrīd piedāvā Eiropas Savienības standartiem atbilstošas kvalitātes benzīnu 95 ultima un 98 ultima (šie standarti Latvijā pilnībā stāsies spēkā tikai 2004.gadā).

Ultima benzīns nepieciešams automašīnām, kas aprīkotas ar jaunās paaudzes dzinējiem. “Statoil” piedeva ultima attīra degvielas padeves sistēmu, uzlabojas automašīnas dinamiskās īpašības. 98 ultima benzīns tiek ražots un uz Latviju piegādāts tieši no “Statoil” naftas pārstrādes rūpnīcas Mongstadā Norvēģijā. Vecākām automašīnām “Statoil” piedāvā 95E markas benzīnu. Atsevišķās “Statoil” stacijās pieejams arī 95K benzīns. Arī šie benzīna veidi tiek iepirki tikai no ražotāja bez starpnieku līdzdalības. Tas atbilst “Statoil” specifikācijām, kas ir ievērojami stingrākas par Latvijas likumdošanā noteiktajiem kvalitātes kritērijiem. “Statoil” piedāvātais benzīns nesatur dzinējam nelabvēlīgas ķīmiskās vielas, kuras nereti tiek izmantotas Latvijā “ražotā” benzīna oktānskaitļa paaugstināšanai.

Dīzeļdegviela “Statoil” jaunā dīzeļdegviela D fortis atbilst Eiropas Savienības jaunākajiem standartiem (EN 590). Tajā ir samazināts sēra un aromātisko ogļūdeņražu saturs, tāpēc sadegšanas procesā rodas mazāk sodrēju un kvēpu – neveidojas uzdegums; samazināta korozija un motora izdilums, paildzinās sprauslu kalpošanas laiks. D fortis ir piemērota visu marku automašīnu dīzeļdzinējiem neatkarīgi no automašīnu vecuma. Kopš novembra vidus “Statoil” degvielas uzpildes stacijās tirgo ziemas dīzeļdegvielu D fortis, kas ražota “Statoil” naftas pārstrādes rūpnīcā Mongstadā Norvēģijā. Ziemas D fortis atbilst tā sauktajai 1.arktiskajai klasei. Vasarā tiks tirgota vasaras dīzeļdegviela D fortis, kas atbilst mērenā klimata “C” kategorijai.

Izvēlēties kvalitatīvu un atbilstošu degvielu. Mēdz teikt, ka ikvienas automašīnas sirds ir dzinējs. Savukārt laba degviela ir svarīgākais faktors, kas nosaka dzinēja ilgstošu un nevainojamu darbību. Tāpēc visgudrāk rīkojas tie, kas ievēro autoražotāju ieteikumus par to, kādas markas degvielu lietot. Izvēloties kvalitatīvu un automašīnai atbilstošu degvielu, iespējams uzlabot motora darbību, samazināt lietošanas izmaksas un paildqzināt automašīnas mūžu. Un vēl daži padomi, kā rūpēties par automašīnu · Izmantojiet tikai tādu degvielu, kuras kvalitāte ir garantēta · Pārliecinieties, vai Jūs izmantojat degvielu ar atbilstošo oktānskaitli · Jaunākām automašīnām izmantojiet tikai ES standartiem atbilstošu benzīnu vai dīzeļdegvielu · Nejauciet dīzeļdegvielai klāt motoreļļu · Ja radušās aizdomas par dzinēja darbības traucējumiem, vērsieties tuvākajā apkopes centrā · Ievērojiet regulāru apkopju grafiku Jūsu Statoil

Apmaksāts reklāmas raksts

 
Visi komentāri
 
10817. viesis 31.janvāris 2002 9:11
0 0 Atbildēt

Šitas ir domaats, kā aprīļa joks???

Kā tad paliek ar tiem starpniekiem???

Ko tad Jums piegādā Kurši???

Kā tad ir ar to degvielu, ko ielejot motociklā tas pārvēršas klibā zigā, izlejot Jūsu *******ong suslu grāvī un ielejot Shell, go well?

10820. viesis 31.janvāris 2002 9:25
0 0 Atbildēt

khm, un kapec statola mana dizela baka klust par 5 l lielaka, neka ir noteicis razotajs, bet iebraucot Shell vis ir atkal normali...

10824. viesis 31.janvāris 2002 9:36
0 0 Atbildēt

:)) laikam tas statoila D fortis ir tik kruts ka ielien vairak taadaa pashaa tilpumaa :)

10826. viesis 31.janvāris 2002 9:38
0 0 Atbildēt

*******o jau!!!

10827. viesis 31.janvāris 2002 9:40
0 0 Atbildēt

nezinu gan, tas bija vel pirms d fortis, vienkarsi pec paris reizem dazados statoila tankos, vairs pildos tikai Shella, un nav nekadu problemu, pie tam vel pasam tas nav jadara un rokas nesmird pec dizela.

10828. viesis 31.janvāris 2002 9:41
0 0 Atbildēt

Nu BĻĀĀ, Redaktor, cik viņi tev samaksāja par šādu reklāmrakstu, ko?! Vēl nesen bija raksts, ka Statoil iepērk dīzeļdegvielu no "Augstceltnes" un daudziem ir bijušas problēmas ar to. Bet tagad it kā nekās nebūtu bijis, slavini Statoil. Pretīgi! Nožēlojami! Gluži kā deputāts, kuram iedots kārtējais kukulis, lai tas pateiktu, kas ir izdevīgi un noklusētu patiesību. Laikam jau tas ir latviešu asinīs!

Un smiekli man nāk no tām pamācībām - · Izmantojiet tikai tādu degvielu, kuras kvalitāte ir garantēta. Kas garantē? Pats tirgotājs! Un kā tu vari būt drošs, ka tā garantija nav butaforija? Esi veicis degvielas analīzes uz kvalitāti? Smieklīgi.

10831. viesis 31.janvāris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Ūj kā D_IR_Š.

Dinaz laikam ir degvielas ražotājs ? un pulpē tepat Latvijā.

Ultima ******* taspats 95E ar visādiem mēsliem kas paugstina oktānu skaitu. Klaiji meli kārtējo reizi no statoil puses.

tā dīzļ degviela ko viņi tur stumj ir paugstinātu sērskābes daudzumu, kas paugstina degvielas sasalšanas temperatūru un samazina apdegumu iznīfinot to, okpā ar dzinēju.

Apdrošināšanas polisi var nopurkt arī dziļos laukos kur nemaz 98 netirgo.

Atcerēsimies paris lietas:

1) Statoilā dīzeļl degviela nav dīzeļ degviela bet jad vienkārši apkures katlu ķidrais kurināmais.

2)kā tā gadījās ka 98 vietā veselam baram tika ibarots dizelis.

Nebūtu brīnums ka 3X mēnesī 98 vietā tiek barots 95.

3) personīgi pazīstu 3 cilvēkus kuriem pēc statola nācās mainīt lamda zondu, 2X pa garantiju jaunas mašīnas un ne opeļi auto dīleri lūdza tur degvielu vairs neliet. 3`s mainīja par savu naudiņu.

4)Ibrauciet statoilā un paskatieties uz tankiem, tur ir tāda alūmīnija leiba, kad pēdējo reizi testēts.

au vēl daudz kas.

statoil nezin ko vairs iesākt reklamējas pa visiem galiem, kukuļo žurnālistus ar visādām padačkām, un tad klanās kā susļiki.

10837. viesis 31.janvāris 2002 9:52
0 0 Atbildēt

Visi vini lej Krievijas benziinu un lai te nedirs - kvalitaate. Viss no vienas cisternas.

10839. viesis 31.janvāris 2002 9:57
0 0 Atbildēt

Vajadzētu tagad burciņā iepildīt Statoil degvielu un uztaisīt analīzes uz kvalitāti un tad reāli iebāzt viņiem purnā to "Eiropas kvalitāti"!

Vienīgais, ko Statoilā pērku ir hotdogs jeb kādi citi nieki. Bet ne degvielu.

10847. viesis 31.janvāris 2002 10:22
0 0 Atbildēt

Man vienkaarshi riebjas, ka citaadi ljoti noderiigais medijs "iauto" nespeej apguut vienu elementaaru eetikas un pat vienkaarshas pieklaajiibas normu: REKLAAMA IR SKAIDRI JAAAPZIIMEE KAA REKLAAMA.

Redaktors 31.janvāris 2002 10:28
0 0 Atbildēt

Starp citu, tiem SHELL faniem:

pagājušajā gadā pēc SHELL V-POWER ieliešanas manam "lūznim-spridzeklim" :)) OPEL ASCONA 1,8GTi aizgāja ciet šprice jau pēc 100km nobraukšanas. Klaigāšana par to, ka kāda konkrēta degviela ir ******* ir tikai tukšas runas. Pieprasīsim visu degvielas uzpildes staciju sertifikātus un tad būs skaidrs.

iAuto tuvākajā laikā gatavojas aptaujāt visus "tankus", no kurienes tie ņem degvielu un kādiem standartiem tā atbilst.

10858. viesis 31.janvāris 2002 10:47
0 0 Atbildēt

Man kautkas līdzīgs pirms pāris gadiem gadījās ar veco vw, ielēju STATOILĀ kautkādu dārgo ultima benzīnu un šis man uzreiz sāka raustīties :(, laikam benzīns bija pārāk kruc....

10862. viesis 31.janvāris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Labi, Redaktor, bet tad nevis veic tanku aptauju, no kurienes šie bēnžu ņem (tas tāpat visiem skaidrs un tas neko vairs nemainīs), bet tieši "Pieprasīsim visu degvielas uzpildes staciju sertifikātus un tad būs skaidrs."

Mans ieteikums: nepieciešams veikt žurnālistisko izmeklēšanu vai sauc kā gribi un ievākt no degvielas pārbaudītājiem info, kur un kādas vielas degvielā ir par daudz, nosaucot konkrētu DUS, konkrētu degvielu un paskaidrojot, kāds no tā ir ļaunums vai labums auto un videi. Pēdējā laikā ir lasīti raksti mēdijos, piem.www.tvnet.lv/news/comment/...?id=869412&z=1 kur tikai pasaka, ka "bieži tiek pārsniegts, tiek konstatēts tas un tas 300 reiz vairāk kā drīkst vai vēlams, bet kur tas, nepasaka.... Tad vienreiz uz kādu laiku varētu aizbāzt mutes visiem subjektīvajiem spriedelējumiem, lai gan protams, daži tanki būtu jāslēdz jo INFORMĒTAIS PATĒRĒTĀJS tur vairs nebrauktu!

P.s.varbūt Statoil var nofinansēt Redaktoram šo pētījumu, ja jau tik pārliecināti par sevi iraid??? Ja izrādītos, ka kvalitāte Statoil ir OK, tas es atkal tur braušu!

10866. viesis 31.janvāris 2002 11:00
0 0 Atbildēt

Ja lauznim ielej degvielu ar attīrošām piedevām, kas sāk visus duļķus celt uz augšu no bākas un degvielas sistēmas, tad nav brīnums, ka aiziet ciet šprices un viss pārējais! Vajag taču domāt! Neviens neiesaka speciālas attīrošās piedevas gāzt iekšā vecos šrotos. Viss labāk iztīrīt motoru un degvielas padeves sistēmu ir vienkārši pagāzt tā riktīgi, lai mašīna dabū lielāku slodzi. Pats redzēsi kādi sodreji nāk laukā pa izpūtēju! : )

Par to aptauju, ko Redaktors ir ieplānojis veikt DUS-os - vai tiešām tu tici, ka tā arī tev DUS-u vadība liekot roku uz sirds godprātīgi atzīsies, jā mēs pārdodam sūdīgu degvielu, mēs esam sliktie?!?! Es nezinu, cik maksā ekspertīze degvielai, bet tā būtu daudz uzskatāmāka. Paņemt paraugus no katra izvēlētā DUS un nodot ekspertīzei, lai tie nezin, kura degviela ir no kura DUS. Tikai tu zinātu. Un tad pēc rezultātu saņemšanas, tu zinātu, kurš tirgo vietējo brūvējumu, kurš tirgo Eiropas kvalitātes degvielu.

10867. viesis 31.janvāris 2002 11:05
0 0 Atbildēt

Man gan liekas ka sjitaadus staastus par "labo Statoil" un taa servisu nevajadzeetu publiceet.

Kaut vai apskatieties cik Statoilos darbojas riepu kompresori un cikos ir nesalauztas logu tiiraamaas birstiites?

Protams var jau teikt, ka krievu laikos nekas taads nav bijis pat iedomaas, bet laiki ir mainiijusjies.

Un taas cuuciibas ar ziemas diizeli kas sagaaja parafiinaa pie -5 graadiem vai izraadiijaas krrasnju degviela?

UldisK

10869. viesis 31.janvāris 2002 11:13
0 0 Atbildēt

Godātais redaktor!

Liekot roku uz sirds, pie bībeles, korāna (vajadzīgo pasvītrot!) varu apgalvot, ka uzpildot motocikla bāku (kas nav pilna ar 1905 gada mēsliem) STATOIL DUS motociklam sākās gļuki, pagājušā pavasarī pēc ziemas biju piemirsis to un uzpildījos STATOIL, tad nu dabūj to, ka caurmērā darbojās 3 cilindri, 4 mēdza iesprauslātie ap 11000 apgriezieniem...

Sadomāju, ka netītra sistēma, iztīrīj to un...

...nekas nemainījās, noņēmu bāku, izlēju to ZAPTI grāvī (piedodiet zaļie), iepildīju Shell un viss štokos.

ŠIS IR KONKRĒTS PIEMĒRS, UN NEBŪT NE SHELL REKLĀMA.

10872. viesis 31.janvāris 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Fui, nelabi metās no šitādiem rakstiem......

Mans Passat no Statoila suslas sāk detonēt, vārsti grab un nevar noslāpēt, nekad vairs neliešu Statoil.........

10877. viesis 31.janvāris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

Tankojos tikai Neste 95EURO, autiņš iet labi. Pirms mēneša gadījās garākā ceļojuma ietankoties Statoil, pēc tā dzinējs tukšgaitā vienkārši atteicās darboties, pazuda uzrāviens utt. Vairs neskatos uz citiem tankiem, ieleju Neste uzreiz vairāk un viss kārtībā.

10878. viesis 31.janvāris 2002 11:39
0 0 Atbildēt

tikko tēvs, nelasot šo rakstu zvanīja un žēlojās, ka pagājušās nedēļas nogalē Krasta ielas Statoil ielējis 95 un uzreiz sajutis, ka auto iet sūdīgi, pus bākā vēlāk iegāzis 98, lai atjaucas un tagad ielēja Teikas Staoilā, tagad viss esot normāli... Bet ko tas liecina? Ka Staoil pat savā tīklā tirgo dažādu zapti?

10888. viesis 31.janvāris 2002 12:09
0 0 Atbildēt

Sūdīgi

Tā jums visiem vajag

A ko ta gribējāt

Tāpat liesiet

Oi cik mums laba degviela

I nedomā citur pildīties

Labi ka autiņš vispār iet

10893. viesis 31.janvāris 2002 12:18
0 0 Atbildēt

Njā... lai cik diivaini nebūtu, ejot tehnisko apskati, man inspektors it ka smiedamies teica, ka ar Stopoila dīzeli pagrūti iekļauties 3,5% normā ;)

10894. viesis 31.janvāris 2002 12:22
0 0 Atbildēt

Leju Statoilā degvielu jau labu laiku un tam pašam VW Passat, kurš ar nav jau vairs jauns un problēmu nav bijis.

Nesaku, ka Statoils ir tas labākais, jo nezinu kāda tur ir degviela vai laba, vai slikta, bet mana mašīna nav ne reizi niķojusi un rīstījusies, vienā vārdā problēmu nav bijis.

Mēs nevaram ne par vienu uzpildes staciju teikt - Jā tur ir super, jo nezinam kādus maisījumus mums lej, to zina tikai viņi paši.

10898. viesis 31.janvāris 2002 12:42
0 0 Atbildēt

Felikss.

Statoils ir sadarījis šmuces ar tiem vietējiem piegādātājiem, piemēram " Augstceltne" . Un viņš par to ir atbildīgs. Pagaidām vēl leju savā mašīnā Statoilā 95 Ultima un nav nekādu problēmu.Shell gan pirms daudziem (5)gadiem Žigulim aizgāja ciet karburators un kopš tā laika tur vairs nerādos.Ja Statoil mani piekrāps , tad turpmāk pildīšu benzīnu tikai NESTĒ.

10899. viesis 31.janvāris 2002 12:44
0 0 Atbildēt

Redaktors buus turiigs viirs :-) Viena parauga analiize izmaksaas taa no 70,- līdz 120,- LVL, lai guutu ainu, kuru var apspriest, no katras shljuutenes jaanjem un jaaanalizee vismaz 5, veelams 10 paraugi ...peec tam veel jaacenshas kailo dziiviibu saglabaat, jo tad jau jaanjem priekshaa arii visi "vieteejie" tanki ...oi, gruuti tev buus , Redaktor :-) Galvenais brunjuvesti un kjiveri nopeerc!

10900. viesis 31.janvāris 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Kas kas, bet apkalposhana Shell ir drausmīga. Strāda kautkadi skolnieki, to nezina, tur japagaida, kur kas nolikts nezina. Šausmīgi bremzē. Jautājumos par apdrošināšanu nekompetenti ... īsts nervu čakars!!!! (vairākas reizes Krastmalā)

10901. viesis 31.janvāris 2002 12:47
0 0 Atbildēt

viesis 12:42:53

Starp citu par Nesti esmu dzirdējusi, ka tas esot pēdējais, kurā vajagot liet benzīnu. Tā man teica kāds kolēģis, kurš tur ir strādājis. Tur tiešām esot slikts benzīns

10905. viesis 31.janvāris 2002 12:57
0 0 Atbildēt

Redaktors 2002-01-31 10:28:37 raksta:

iAuto tuvākajā laikā gatavojas aptaujāt visus "tankus", no kurienes tie ņem degvielu un kādiem standartiem tā atbilst.

___________________

no vienas puses, taatad, publiceejam viena "tanka" (Statoil) reklaamrakstus, no otras puses, aptaujaasim visus tankus un dosim objektiivu sleedzienu? Vai Jums, iauto lasiitaaji, nenaak smiekli? Man naak ... tikai nezinu, vai smiekli :(

Aptaujas rezultaatus, ja taada notiks, es Tev varu uzreiz pateikt, nebuus laiks jaateeree - visi normaalie tanki varees uzraadiit akrediteetas laboratorijas izsniegtu sertifikaatu, ka vinju degviela atbilst Latvijaa noteiktajaam normaam. Un sertifikaats, visticamaak, buus izsniegts godiigi, jo paarbaudiitaa degviela tieshaam atbilst normaam. Vai un ko peec paarbaudes ir pieleejushi rezervuaaraa, un cik reizes peec paarbaudes jau rezervuaara saturs ir papildinaats/mainiits, to neviens Tev, redaktor, neteiks. Taa kaa taa ...

JanisPuu

10911. viesis 31.janvāris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Kādreiz strādāju Shell, un no neoficiālas informācijas (nezinu vai patiesas vai ne) uzzināju, ka visi DUS smeļas no viena katla, tikai katrs tai degvielai pievieno savas piedevas. Kā rezultātā Shell dabū W-Power, Statoils Ultimas utt.

10912. viesis 31.janvāris 2002 13:25
0 0 Atbildēt

Kaadreiz arii es regulaari pildiijos Statoilaa, lidz shim kantorim izdevaas mani "patikami" paarsteigt. . Reiz, vakaraa, pirms atsaat autinju staavvietaa, uzpildiijos tuveejaa Statoilaa. Nakoshaa dienaa autinsh pieleca tikai ar gruutiibaam, un jau uzreiz piefikseeju, ka no izpuuteeja tek kaut kaads skidrums. Lieki teikt, ka dienas laikaa autinsh nomira pavisam. Ar probleemu izdevaas sameeraa vienkaaarshi tikt galaa - aizdzinu savu vaagji uz servisu, tur vecji izlaidaa araa visu bezniinu. Interesanti - tas skidrums ar benziina nosaukumu nemaz iipashi neizgaroja. Peec tam, kad ieleeju Shell`a benziinu un riktiigi paspaidiiju gaazes pedaali, autinsh atkal bija braukshanas kaartiibaa. Varbuut taa bija kaut kaada nelaimiiga sakritiiba vai veel kas cits, bet Statoila es vairaak neuzpildos un probleemas nav bijushas.

10918. viesis 31.janvāris 2002 13:34
0 0 Atbildēt

Degviela ar visaam vinju gidajam piedevam galiigi garam - nebraucu vairs pildities, jo rodas problemas ar autinju. Cik zinu daudzi pazinjas arii nepildas Statoilaa vairs.

10929. viesis 31.janvāris 2002 14:10
0 0 Atbildēt

A es ari vienreiz SHELL ieleju, nav jau ari ta masina man nekada loti jauna, tacu pilnigi drosi varu teikt - ZUPAA TAARPI tam "Gliemezim". Masina vispar negribeja braukt, un meistari pec tam teica, ka tas viss ir blekis ar Shell iekrasoto degvielu, to katrs universitates kimikis jums iekrasos jebkada krasa. Zilas asinis, padumajesh. Nav jau tas Statins nekada zelta bedre, tomer vismaz normalaka apkalposana un masina ari nem preti to vinu 95 parasto bendzu. Taa ka mes jau te varam varities - vienam ta gadijas, otram citadak. te vienam comam dizelis un tam gan esot baiga starpiba - jaunais Statina dizelis iznakot ekonomiskaks.

10930. viesis 31.janvāris 2002 14:10
0 0 Atbildēt

Problēma atrisināta - vairs nepildos un autiņš pilnīgā kārtībā stāv stāvvietā! : )

10935. viesis 31.janvāris 2002 14:48
0 0 Atbildēt

Paldies, ka tagad ir norādīts: "Apmaksāts reklāmas raksts". Viss ir korekti un pieklājīgi.

10947. viesis 31.janvāris 2002 16:18
0 0 Atbildēt

viesim 2002-01-31 13:25:10

;) pavēro izpūtēju no rītiem, īpaši aukstā laikā ;) tur bieži tek. tas ir kondensāts, h2o

ja tecētu kautkas kas nav sadedzis cilindros, tad būtu jāvaicā kā tas auto vispār ir aizbraucis līdz dusam.

10962. viesis 31.janvāris 2002 17:42
0 0 Atbildēt

Daži no komentētājiem šķiet raksta rakstīšanas pēc, jo uzskata par savu svēto pienākumu izteikties vienalga par kādu tēmu kā arī saņem par maz kontroles no sava darba devēja un dirn tīklā uz sveša rēķina. Braucu TIKAI ar Statoil degvielu no 1996. gada un NE REIZI nav bijušas problēmas. Pie tam degviela tika lieta dažādos auto - gan 1982. gada AUDI, gan 1993. gada Golf, gan tagad 1998. gada Vectra. Kaut nedaudz piepūloties un padomājot, rodās elementārs jautājums - vai tiešām tik mazā tirgū kā Latvija tāds uzņēmums kā STATOIL riskēs ar savu reputāciju un APZINĀTI krāps patērētāju? Ja arī kādam ir kas gadījies - mēs dzīvojam brīvā valstī un ikvienam abižotajam ir tiesības griezties pie tanka vadības, gan iestādēs, kas aizstāv patērētāju intereses. Lai labi ripo!

10964. viesis 31.janvāris 2002 18:17
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-01-31 17:42:05:

...Ja arī kādam ir kas gadījies - mēs dzīvojam brīvā valstī un ikvienam abižotajam ir tiesības griezties pie tanka vadības, gan iestādēs, kas aizstāv patērētāju intereses....

Hm, man bija pavisam vienkārša domstarpība ar Mežciema STATOILU - mana autiņa bākā man izdevās iepildīt par 7L vairāk nekā ir bākas tilpums. Vērsos ar pretenziju, uzrādīdams pat mašīnas tehnisko grāmatiņu (lai pierādītu sava auto bākas izmēru). Mani vienkārši un pieklājīgi pasūtīja - piedāvāja veikt (par manu naudu) sūkņu pārbaudi. Un visvairāk pārsteidza personāla attieksme - sapratu, ka neēsmu ne pirmais ne pēdējais ar šādu pretenziju - tiku atšūts ar labi pārdomātām/iestudētām frāzēm. Otreizēja vēršanās pie STATOIL arī nekādus rezultātus nedeva - teica, lai sameklējot tur nez kādu priekšnieku nez kādā tur ielā, tas tad manu lielo problēmu varbūt varēšot uzklausīt. Protams, dažu Ls dēļ nesāku braukāt pa Rīgu meklējot vajadzīgos cilvēkus!

Tā lūk beidzās viena daudzus gadus (1996-2001) vienam benzīntankam uzticama klienta sadarbība ar STATOIL!

10965. viesis 31.janvāris 2002 18:45
0 0 Atbildēt

Eu Statoil darbiniek, kam viss kaartiibaa jau cik gadus, lai Tev veicas, bet gan jau kaadreiz tam opelmashiinjam pienaaks gals!

10971. viesis 31.janvāris 2002 21:40
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Es Statoilaa pildos ljoti reti, jau no pasa saakuma Shellaa vai Neste. Biju dzirdeejis dazaadas runas, ka statoils nav labais, bet nu sitaadi komentaari rada iespaidu, ka statoil vispaar ir nevis bizness, bet halavas naudas pelniisana daziem tipiem. Pats statoilaa peerku tikai hotdogus un pildu riepas, benziinu esmu leejis, bet nav sanaacis, ka buutu kaadas probleemas.

Man gan liekas, ka Statoils ir lielaakais, taapeec vinjam arii visvairaak tiek. Par suuknjiem - nu bija jau runa, ka neviens standarts nenosaka, ka degvielas suuknim jaaskaita tiesi tik, cik vajaga. Vareetu jau sos ietiesaat par kraapsanu, tacu diez vai ir veerts ciiniities ar taadu melno monstru. Taapat statoils jau pamazaam atmirst, citaadi tak nebuutu sitaadi raksti.

Redaktoram iesaku veikt saadu testu - paskatieties, kuraa vietaa iepildaas statoil vadiiba? (Es te nedodu nekaadus maajienus, vienkaarsi ja nu izraadaas, ka citur...:)) )

Veel man liekas, ka redaktors nav zurnaalists, ber gan programmeetaajs. Bet nekas, vismaz ir interese paskatiities. [un paviesoties]

10995. viesis 1.februāris 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Viesim Nr.1: attieciibaa uz "starpniekiem" varu Tevi informeet par taadas lietas, kaa "Degvielas importa licence" eksistenci. Shii licence ir baismiigi , nedabiski daarga LV apstaakljiem, taadeelj vairaakas firmas "sametas kopaa" un izmanto kaadas "treshaas" firmas pakalpojumus. Taadaa veidaa var samazinaat kopeejaas izmaksas un degvielas galacenu, jo , piemeeram, nav jaapeerk 7 licences, bet tikai 1! SIA Augstceltne starp citu arii ir viena no taadaam firmaam, taapat, kaa "Kurzemes Degviela" un veel dazhas, parasti taadas, kam ir savas pietiekami lielas naftas bāzes (tas arii ir viens no licences sanjemshanas priekshnoteikumiem). Turklaat licences cena nav atkariiga no taa, cik degvielas ieved - 200 litru mucu vai 20 000 kubikmetrus :-( Starp citu, taapeec ir taadas probleemas ar sportistiem paredzeetaas saciiksju degvielas ieveshanu par daudzmaz sakariigu cenu :-(

11008. viesis 1.februāris 2002 11:34
0 0 Atbildēt

"Nejauciet dīzeļdegvielai klāt motoreļļu.." Bet kas cits atliek, ja statoils un ne tikai, lai samazinātu d/d pašizmaksu, to šķaida ar petroliju?

11077. viesis 1.februāris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

esmu testējis gandrīz visu Rīgas tankšteļļu preci (pieleju pilnu toveri, izbraucu sausu, piefiksēju km) pie praktiski nemainīgiem apstākļiem. SECINĀJUMI zupa nāk no vienas mucas, atšķirība kristīšanā kura neuzlabo rezultātu. Tā ka pildieties vien lētajās tankštellēs - vislabākais efekts. Dārgās atstājiet muļķiem, kam nav naudu kur likt.

11097. viesis 1.februāris 2002 21:32
0 0 Atbildēt

"lai samazinātu d/d pašizmaksu, to šķaida ar petroliju" ... Vai tu zini kaada ir petrolejas cena, gudriiti? Petroleju jauc diizelim klaat lai padariitu diizeli salaizturiigaaku, t.b. lai paliidzeetu skjiidinaat parafiinu, kas aukstumaa saak "izkristalizeeties" un peec tam nosprosto degvielas filtrus.

Redaktors 1.februāris 2002 21:56
0 0 Atbildēt

viesis 2002-02-01 21:32:21

Piereģistrējies, savādāk šādus apgalvojumus nevar ziņot...

11100. viesis 2.februāris 2002 9:09
0 0 Atbildēt

Viesim 2002-02-01 21:56:53

Var jau būt, ka saimniecības preču veikalā 1L petrolijas maksā 0.7 Ls, bet kad viņa nāk iekšā dz/cisternās un tiek deklarēta kā "krāšņu kurināmais" vai kā savādāk, cik par 65t (dz/cisterna-viena) būs jāmaksā nodokļi salīdzinājumā ar d/d?

11101. viesis 2.februāris 2002 10:50
0 0 Atbildēt

Var jau buut, ka man ljoti veicas bet:

Chetrus gadus pildos gandriiz tikai Statoil DUS, jo firmas kuraas straadaaju ir devushas Statoil kartes.

Chetru gadu laikaa esmu braucis ar Mercedes 240td, Ford Escort, Ford Sierra, VW Passat, BMW 318, BMW 525. Un nekad man nav bijushas probleemas ar degvielu. Taakaa secinaajumus izdariet pashi.

P.S. Meenesii nobraucu vismaz 5000 km.

11108. viesis 2.februāris 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Benziinu naf probleemu notesteet. Nolej kaadu mazuminju un tuvini tam seerkocinju, ja bendzha aizdegas tad laps, ja ne tad slikts. Pienjemu ka dazhu DUS benziiini vareetu aizdegties ar gruutiibaam. Diizeli gan taa pagruutak buutu notesteet.

11110. viesis 2.februāris 2002 17:24
0 0 Atbildēt

Diezgan jauki - Statoil iesaka, kads brinums, tiesi savu degvielu! Un iAuto cakli izvieto so informaciju ar mazo, mazo piezimiti apaksa! Un dizais Apollo tikpat naski ievieto noradi uz so informaciju. Tiesam izdarigi zeni...

Nedomaju, ka Statoil degviela ir slikta, vienkarsi bedigs ir sads analitiskas informacijas pasniegsanas veids. Ta nav goda lieta.

11264. viesis 5.februāris 2002 16:14
0 0 Atbildēt

Statoil istais meslau vaģis mana mašīnite saka kalapot pec vinas degvielas lai tas statoils to degvielu lej kaut vai kabatas man ta vairs nav jajadziga. Besi ara vienkarshitas stacija smird. Meticu vairs nevienai reklamai un vardam ko jus tur muldat.

11351. viesis 6.februāris 2002 13:56
0 0 Atbildēt

Bij man reiz mashina ar sporta motoru VW (atmosferisko shpricinieku), eda vinja tikai 98 un uz augshu. Ja no 98 bija tikai nosaukums, tad reizeem nacaas baaku padariit sausu ar iztecinashanas panjemienu. Ja ieleja sliktaku 98, tad jamaa shaava kaa nelabaa (aizdedzei klaat nesienieties- taa bija noreguleeta). Tad luuk- nekad neesmu centies kljuut par vienas firmas klientu, taadeelj degvielu meegjinaaju pildiit dazhaados tankos, lai atrastu pareizaako (taadu, kas nedetonee). Rezultaats bija shaads: Statoil degviela nebija jaalej aaraa, bet vienmeer cereeju, ka vinja aatraak beigsies. No Liepinju degvielas naacaas atbriivoties. Ar Shell 98 bija liidziigi, Nestes degviela neshaava, bet lidojuma augstumu uznjemt nevareeja. Savukaart visvairaak izbriinija fakts, ka Dinaz degviela izraadiijas laba. Kad tirguu paraadiijaas UNO X, tad ipashi daudz jautaajumu vairs nebija, ja nu vieniigi: "Kur tuvaakais UNO X un kaapeec tur nevar piegaazt pilnu baaku un tad samaksaat, jo ar tiem pieciishiem var traapiit pereboraa". Prakses secinaajums: var pildiities Dinazaa un Uno X, ko daru veel aizvien, kaut arii esmu nomainiijis auto, kas vairs nav tik juutiigs.

11352. viesis 6.februāris 2002 13:59
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst par Viadu- tur kvalitaate mainaas pa dienaam- var traapiit labi un var traapiit suudos liidz ausiim.

11413. viesis 6.februāris 2002 18:26
0 0 Atbildēt

Bļāviens, izlasīju gan raxtu gan visus(!) komentārus....

Jā, zināju jau sen, ka Statoils reāli sako, bet, ka šitā... Cik zinu, tad visi benzīntanki savus 95 ved no Krievijas, jā pašā sākumā i Statoils, i Neste veda no savas dzimtenes, bet ar laiku tas kļuva par dārgu... Par 98 benzīnu nezinu...

Bet SHELL ir krutākais, jo visas degvielas ved no ārzemēm, tāpēc arī cena ir attiecīga, starp citu, V-Power nevar būt no krievijas, jo Shell V-Power var atpazīt pēc tā, ka tas ir sarkanā krāsā (pati degviela), nav jālūr bākā, bet gan pašam tam uzpildes tankam šļūtenes sākumā ir tāds bundulītis, kur var redzēt, kāda degviela nāk (krāsas ziņā). Es uzskatu, ka visos tankos (izņemot Shell) 95. benzīns ir vienāds (kā te visi saka- no vienas cisternas), jā, ir tās Ultimas un Futuras, tās iespējams ieved no ārzemēm.

Shell pats iesaka neliet V-Power iekš veciem auto, piemēram, kā Redaktora gadījumā ar Escortu, jo tas var dedzināt vārstus (izteiktāks krievu auto), kā arī benzīnbākā esošās nogulsnes var nonākt dzinējā, jo V-Power ir arī attīrošas f-jas (domāts vārstu attīrīšanai), neiesaka pirmo reizi lejot V-Power liet pillu bāku, bet iesākumam jaukt ar citām degvielām, lai bāka pamazām attīrās, nevis uzreiz. Labi, tas tā.

Problēmas ar bākas "pārlieku lielo tilpumu" manam sencim bieži ir gadījušās TRESTĀ, kur sausā bākā iepildīja par ~203 litriem vairāk nekā teh. grām. Apkalpošana tur ir "0"- nav pat kur rokas noslaucīt pēc uzpildīšanas :E

Pats pildos Dinazā ;), jo zinu, ka nopirkšu to pašu degvielu, ko iekš citiem, jā, arī "biezajiem" tankiem (izņemot Shell, kur ir tiešām kvalitatīva degviela par attiecīgu cenu, t.i., ~+2 sant. kā citur).

Padomju laikos 20 litru kannā varēja ieliet 25 litrus, nopietni... :p

Redaktor-

Domāju, ka sadaļu "Noderīga informācija" labāk pārdēvēt par "Reklāma", lai turpmāk nebūtu šitādi pārpratumi.

Personīgi uzskatu, ka šī Statoil reklāma ir pārāk uzbāzīga un nekorekta!

11414. viesis 6.februāris 2002 18:34
0 0 Atbildēt

Ūpz, nevis par 203 liltriem, bet par 2-3 litriem ;)

11445. viesis 7.februāris 2002 8:38
0 0 Atbildēt

Neticu, vienkārši NETICU, ka Latvijā kaut vienā benzīntankā tirgo benzīnu NE no Krievijas vai Lietuvas, tad tam būtu cita cena. Tas ka Vpower ir sarkans, nozīmē vien to ka tam ir pielieta krāsviela, uz tādām lietām jau mūsējie nav jāmāca :)

11458. viesis 7.februāris 2002 9:18
0 0 Atbildēt

Mja, nu Bimmer, izgaazies kaa veca seeta, pilniigs murgs.Kā cieši ar degvielas tirdznieciibu saistiits, varu teikt, ka auzas tev ir paari galvai - apmeeram tikpat, cik tam, kursh apgalvoja , ka Zemgales Nafta piegaadaajot UnoX un tamliidziigi :-)

Klausies vien baumas, klausies!

LDTA

11480. viesis 7.februāris 2002 11:10
0 0 Atbildēt

Tad varbūt cienījamais LDTA pārstāvi apgaismo mūs visus, lūdzu!

11481. viesis 7.februāris 2002 11:17
0 0 Atbildēt

Eu, viesi, tu galīgs apsists esi? Kā tu to Krievu žļurgu padarīsi tik gaiši sarkanu, kā tas ir VPower gadījumā, labi gāz klāt krāsvielu, bet tā degviela nekļūs tik caurspīdīga un sarkana, tā vien šķiet, ka tas Shell tam tankam budžetu grauž...

Shell rullē!

11491. viesis 7.februāris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

Nu Bimmer, tu auns laikam esi, ja?!?! No mēness esi nokritis? Tad jau pēc tavām domām sulas arī ir dabīgas bez krāsvielām, ko tetrapakās pārdod, ja!? Vientiesītis!

11512. viesis 7.februāris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

*******s, jasņiks, ka tā ir krāsviela tam V-Power, bet kaut kāds mudaks man gribēja ieskaidrot, ka tas ir tas pats Krievu benzīns ar krāsvielu :E, bet es saku, ka tas ir ārzemnieks ar krāsvielu, ne par to bija runa, ka būtu vai nebūtu krāsviela, bet gan par pašu degvielas izcelsmi!

11517. viesis 7.februāris 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Kapēc uzreiz mudaks, ja kāds apgalvo, ka tas ir krievu benzīns? Tu pats esi mudaks, jo tavi vārdi nav balstīti uz faktiem un nav ne ar ko pierādāmi!

11519. viesis 7.februāris 2002 13:00
0 0 Atbildēt

Bimmer, savu aprobežotību nevajag tik skalji reklamēt, neviens litrs no Shell benziina nav naacis no Rietumiem - paskaties kartee, kur ir tuvaakaa Shell rafineerija , kursh idiots vediis divreiz taalaak par konkurentiem, tas ir naaves spriedums, skaidrs? Normaala pasaules prakse ir taada, ka visas vienaa regjionaa opereejoshas kompaanijas leito vienu izejmateriaalu arii krutaajaam degvielaam (ar dazhaadiem piedevu kompleksiem) - kaa Futura, V-Power un citi.

Es personiigi esmu paardevis shiis degvielu kraasvielas, tiesa gan , ne Shell (vinjiem leetaak pirkt shiis kraasvielas pa taisno), bet lielpateereetaajiem, kuri veelas markjeet degvielas. Vienai autocisternai vajag apmeeram 2 eedamkarotes shii BASF produkta (zila, zalja, dzeltena, sarkana, oranzha, violeta). Varbuut apmeklee Saldus naftas baazi vai Mazheikjus un apskaties, kaa gliemezhvaakoto mashiinu shofferiishi tur pirms iepides ieshljaksta cisternaa no blashkjiites kraasvielu, paluur, ieshljaksta veel ...taa ir normaala prakse un viss buutu OK, ja pamatprodukts buutu vienmeer 100% atbilstoshs standartiem, kaut vai LV pashlaik speekaa esoshajiem.

Driiz par sho teemu buus Dienas Bizn. raksts, arii pashlaik es seezhu pie bieza zhuukshnja testu rezultaatu un importa bumaagu ...nu nav tur nevienas Shell rafineerijas :-)))))

Jaa , tas ir aarzemnieks, kaa tu raksti, jo nav razhots Latvijaa :-)

Bet ja tas uzlabo tavu potenci, turpini ticeet tam , ko raksti, ir degvielas no Rietumiem Latvijas tirguu, bet tevis krasi aizstaaveetaa nebuus vis starp taam ...

11521. viesis 7.februāris 2002 13:07
0 0 Atbildēt

Viesi, labi, redzu, ka tu rubī šitajās fiškās vairāk nekā es, vismaz tā izskatās ;) Bet Shell vest no Rietumiem atmaksājas tāpēc, ka ceņņiks, kā jau minēju, vidēji par 2 sant. lielāks nekā tādās Nestēs un Statoilos... tikai nesaki, ka par 2 sant. nevar 2 litrus no Rietumiem atvest, ja vienā cisternā ietilpst ~40-60 tonnas, esmu dzirdējis tādu fišku, ka starp degvielu tirgotājiem ir vienošanās ieturēt 7 sant. peļņu uz vienu degv. litru... Labi, saki ko gribi, bet es toč varu pateikt, ka Shell ir daudz labāks par Statoil, tā vien ož, ka esi no Statoil štata, kurš grib glābt šito ievārīto putru...

Juron- man jau zb ar tevi te skaidroties, tāpat tev nepielec... :E

Shell rulezz

11523. viesis 7.februāris 2002 13:10
0 0 Atbildēt

Ūpz, kaut kāda figņa man tur par tiem 2 litriem iemetusies... :)

11589. viesis 7.februāris 2002 18:10
0 0 Atbildēt

Redzi, Bimmer, no Rietumiem neviens ar cisternaam degvielu neved, ved ar kugjiem. Savukaart vest konkreeti uz Riigu vai Ventspili no Porvoo vai Geeteborgas ir ekonomiski izdeviigi, ja porcija ir ne mazaaka par 8000 tonnaam, savukaart vest no Ziemeljuuras ostaam, kur rafineerijas ir gliemezhvaakiem, ir daudz taalaak - lai pashizmaksa buutu normaala (tur arii maksaa degviela daargaak), jaaved 15 - 20 000 tonnu porcijaam, citaadi ar gala cenu buus auzas. A pie taadiem apjomiem jau santiima daljas taisa nevaaju naudinju kopumaa. Tad kaapeec sev galvasssapes radiit? Pareizi: peerkam uz vietas, no piegaadaataaja, kura piedaavaataas degvielas kvalitaate muus apmierina! Gribam ko labaaku? Tad metamies vairaaki kopaa un velkam shurp tankeri ar max daudz degvielas - leetaak iznaak, vieniigi vajag kur gruust, jo tankkugji jaaiztuksho ar aatrumu ne mazaak , kaa 1000 tonnas sutkaa - citaadi njeustoika baisaa. Taa tas notiek. Visu laiku tie iegaades/piegaades celji mainaas, peec vajadziibas (piem. kvalitatiivs ziemsa diizelis visizdeviigakais ir no Somijas) un peec cenas. A savaadaak buutiibaa izcelsme ir pofig! Par cenu sarunaashanu: tas vareetu buut mazo firmu starpaa, citaadi vinji nevar notureeties uz uudens. Kantori ar vaardu straadaa ar ljoti zemu rentabilitaati, jo teerinji ir stipri lielaaki, nekaa "kreisajiem", taa ka cenas veidojas pashas par sevi. 7 santiimi no litra vareetu buut pashlaik brutto pelnja, tiiraa svaarstaas kaut kur no 2.6 līdz nepilniem 3 santiimiem no litra. LEGAALAJAA BIZNESAA, PROTAMS!

Staoilaa nekad neesmu straadaajis, ar sho firmu man kopiigs tikai tas, ka labi paziistu taas kaadreizeejo vadiitaaju Kaarli Mikjelsonu :-)

11626. viesis 8.februāris 2002 9:21
0 0 Atbildēt

bull shet

11680. viesis 8.februāris 2002 14:35
0 0 Atbildēt

Statoil sucks, tas ir taisniba! Autinam sveces paliek sarkanas, auksts iet uz 3 stobriem. Si problema seviski aktuala bija vasara.

Ari mazgasana ar birstem ir zem katras kritikas- baltai masinai jaukas birstes nevis nomazga dublus, bet ieberz tos krasa!

11708. viesis 9.februāris 2002 10:35
0 0 Atbildēt

izlasiiju juusu spriedeleejumus.... mmm, redaktor, ar asconaam taa ir - man viena pazinja ieleeja 1.8 monoshpricei V-Power un viss tur aizgaaja ciet. kaa jau bimmerz teica, shell pats saka lai negaazh to kjiimiju vecaakaas kuljmashiinaas :)/

par shell - jaa, shell ir labaakais (psihologjiski cena liek taa domaat, - let it be), tikai buutu interesanti uzzinaat tieshaam siikaak par tiem piegaadaataajiem...

11715. viesis 9.februāris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Pirms publiceet shaadus rakstus varbuut vareetu paintereseeties vai kaads nav veicis degvielas analiizes- cik esmu dzirdeejis tad pat kjiimijas fakultaattee ir veikti dazju degvielu paraugu analiizes.

Pats no savas pieredzes- visslielaakaas probleemas man ir bijushas tieshi pildoties Statoilaa, kad pagaajushajaa gadaa vasaraa savai Mazda 626 D Comprex Talsu Statoilaa ieleeju degvielu.

11716. viesis 9.februāris 2002 13:47
0 0 Atbildēt

Peedeeja laika briinumi.

Arvien biezhaak servisos paraadaas Opel Vectra ar nokautiem dzineejiem. Iemesls- NEKAVALITATIIVA DEGVIELA!!! Shinii gadiijuma nemetu akmeni Statoil darzaa, bet faks ir un viss. Kas ir iemesls shiim shaizeem. Degviela sadegshanas kameraa sadegot uzaudzee uz vaarstiem uzdeguma kaartu. Bet kad uzdegums sasniedz kritisko robezhu, tad varsts satiekas ar virzuli. Rezultaats- motors mieraa. Ljoti liela iespeeja ir tanii faktaa, ka degvielas paardeveeji izmanto dazhaadas piedevas, kuras savstarpeeji reagjeejot veicina uzdeguma veidoshanos uz vaarstiem.

Godiigi sakot gribu redzeet, kursh grim muus eiropas savieniiba, ja degviela nav EURO un celji arii.

11735. viesis 10.februāris 2002 14:10
0 0 Atbildēt

Paldies par STATOIL slavināšanu.

Vai nevareetu viekt arī eksperimentu ar tilpuma mērīšanu?

Vieni un tie paši 20 litri ir stipri atšķirīgi STATOIL un SHELL degvielas uzpildes stacijās....?!

11781. viesis 11.februāris 2002 10:23
0 0 Atbildēt

Tas tiesa, ka tilpumu atšķirība katrā tankā ir citādāka, viss dramatiskākā pagaidām, pēc manām ziņām, ir TRESTĀ, kur uz 20 litriem var ielocīt vēl vienu litru...

11802. viesis 11.februāris 2002 11:07
0 0 Atbildēt

Nu veči, jūs dodat!

Es pievienošos pie tiem, kam nav bijušas problēmas ne ar kvalitāti, ne bākas tilpumu (vismaz neesmu ievērojis). Leju pārsvarā Statiolā, bet arī citos DUS nekas slikts vēl nav noticis.

Tā ka, vainu jums ir baismīgi niķīgi auto, vai baisie sportinieki.

Bet principā es piekrītu tai teorijai, ka lielākā daļa pērk degvielu no vienas cisternas Krievijā, tikai pievieno savas piedevas. Eiro kvalitāte jau nav, bet eiropas cenas arī mani īpaši neiepriecinātu.

11818. viesis 11.februāris 2002 12:03
0 0 Atbildēt

to GTS:

par to bākas tilpumu: pavaicāju kolēģiem, kā viņi pilda bāku - retais pilda pilnu bāku, vairums atbilžu bija - pa piecīti, pa ceineri. Tā saprast cik tiek ieliets nevar. Pieķert, ka ieliets tiek mazāk, nekā skaitītājs rāda, var tikai ja lej gandrīz tukšā bākā - tas nenotiek bieži.

11840. viesis 11.februāris 2002 13:27
0 0 Atbildēt

Nav nemaz jālej tukšā bākā, lai redzētu, ka DUS šmaucas, pietiek, ja uzpilda 20-litrīgo kannu, kā teicu, tad krievu laikos varēja arī 25 litrus tajā kannā ielocīt, bet tagad, piemērma, TRESTĀ var 21... Moš iAuto var uztaisīt kaut kādu testu šajā jomā? :)

11869. viesis 11.februāris 2002 16:14
0 0 Atbildēt

nu varbuut cenas vareejaat pielikt klaat

11940. viesis 12.februāris 2002 10:43
0 0 Atbildēt

11989. viesis 12.februāris 2002 15:23
0 0 Atbildēt

to Specialists

Vispār jau es vienmēr leju līdz augšai. Protams, ne vienmēr sanāk no tukšas līdz pilnai liet, bet RIMI čekus es arī parasti nepārbaudu. Bet vienalga, ja pastāvīgu tiktu krāpts, gan jau būtu sajutis.

Varbūt kāds varētu konkrēti pastāstīt, kurā DUS un kad ir piekāsts. Intereses pēc varētu notestēt.

11997. viesis 12.februāris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

pastaaviigi pildos STATOILAA un itkaa neshkjiet ka vinji tur mukljii ar tankiem... man patiik tie STATINJI kur var liet diizeli priexsh smagiem... baigi aatri un evektiigi... ta kaa parasti njemu pilu baaku - tas i kaadus 80-90 l tad tas i baigi lapi...

11998. viesis 12.februāris 2002 16:49
0 0 Atbildēt

Iebrauc "Trest" DUSā pie dzelzceļa pārbrauktuves netālu no Zasulauka stacijas (tur, kur Stradiņu slimnīca), nezinu, kā tās ielas sauc, bet braucot no Jūrmalas uz Rīgu pirmais luksofors ir pagriezienā uz Kalnciema tiltu, bet pie otrā luksofora no Jūrmalas šosejas griez pa kreisi, tad arī redzēsi to sarkano "Trest" tanku, iebrauc, ielej un uz ~20 litriem tev būs "ieskrējis" kāds ~1 lieks litriņš, par kuru arī jāmaksā... :)

11999. viesis 12.februāris 2002 16:51
0 0 Atbildēt

piekriitu... TREST, Liepinjsh, NESTE autom. un visaadi shitie siikie tankelji uz to dziivo...

12023. viesis 12.februāris 2002 18:45
0 0 Atbildēt

Ak jūs, riebekļi ;) Nepatīk tīra Eiropa ? ;-))

12027. viesis 12.februāris 2002 20:23
0 0 Atbildēt

Biimmer, prasnjis i poi! SAVAAM ACIIM redzeeju SHELL benziina vedeejus Kurzemes Degvielas Naftas baazee Salduu !!! Un kaa tad tu nokomenteesi to faktu ka Kurzemes Degviela ir treshais uznjeemis peec Latvenergo un Lattelekom apgroziijuma zinjaa? Kurz Degv pieder ap 70-80% no degvielas tirgus Latvijaa ...

Veciit, nepuut piiliites.

Es naftas biznesaa nolauzu 2.5 gadus un zinu, ko runaaju.

12031. viesis 12.februāris 2002 21:01
0 0 Atbildēt

Ziniet, labākā degviela ir Saldus Viadā. Vispār tagad var liet ko grib ( vismaz man tā gājis) un auto apēd, nešķauda, iet, katiņš ar' vēl furičit un patēriņš ir zem 10 pa pilsētu, ja negāž baigi un nav mīnusos. Manam opīšmobīlim ir 2 litri atmosfēra, ja gribiet zin. Bet degviela ir sūdīga visur. Shell it kā labākā liekas tā visumā, bet V-power aizdirš visu, ko vien var - baigā jau nu extra!

12069. viesis 13.februāris 2002 10:00
0 0 Atbildēt

Nu luuk, Chingizs arii reaali luukojas uz dziivi :-) Tieshi taa arii ir, kaa teicu jau ieprieksh - KD kaa reiz ir viena no taam firmaam, kuras pakalpojumus importeejot degvielu izmanto citas firmas (taa ietaupot uz importa licenci kaadu seshziimju ciparu ikgadus).

Shell pats vispaar nevar ievest, vinjiem nav iipashumaa uzglabaashanas terminaala - tas ir obligaats priekshnoteikums!

Taa ka benzovozu celji pamataa ved uz KD, AC vai Neste/Stat terminaaliem :-)

12115. viesis 13.februāris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

*******s, pieļauju, ka Shellā tikai 95 gāž iekšā no Krievijas cisternām, bet V-Power un 98 toč ir no rietumiem, par dīzeli arī nezinu, bet uz kopējā fona Shell ir krutākais! Pasaki vēl ka Statoil... :E

12118. viesis 13.februāris 2002 15:59
0 0 Atbildēt

patiesiibaa man po, ka tik ripo... Shellaa nepildos principa peec ... nepatiik apkalposhana cenas uc. savam auto lejos Liepinjaa, jop pie vinja tas pac suu** par adekvaatu cenu dabonams... darba vaagji STATOILAA un pagaidaam shaizes naf noveerotas...

12138. viesis 13.februāris 2002 16:58
0 0 Atbildēt

Labi, Biimer, lai buutu no rietumiem, ja tas tev sniedz satisfakciju ! Galu galaa Jelgava un Saldus ir uz rietumiem no Riigas ...galvenais tachu ir kaut kam ticeet, vai ne ,Biimer? Kaut kam tiiram un baltam un lielam ...

12139. viesis 13.februāris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Bļāviens, nu ko tu ar to gribi pateikt? Statoil ir labāks? Nefiga! Labi, lai būtu tā- visi vienādi...

Bet tie lielie "benzīna experti" te aizstāv Statoil, tā vien šķiet, ka Rubesa jums piemetusi pie algas, lai te Statoil ievārītos s#@$s izstrēbtu...:E

12317. viesis 15.februāris 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Nu jaa. laikam gan jau kaut kaads joks, jo biezi gadaas kad peec statoila "kvalitatiivaa" benziina autinjsh saak taa kaut kaa raustiities! Taapeec dodu priekshroku Nestei, jo arii izslaveetais D-fortis pazinjam aizsala pie knapiem miinusiem, cool, tieshaam labs! Malachi!

12358. viesis 15.februāris 2002 15:06
0 0 Atbildēt

Par to D-Fortis aizsalsanu nevajag muldet! Pats visu sho ziemu braucu un pat pie -21C nelas nebija aizsalis! Nesaku, ka esmu Statoil fans, bet neko shausmigi sliktu teikt nevaru - iznjemot to, ka automazgashana ir meesls.!

12364. viesis 15.februāris 2002 15:32
0 0 Atbildēt

Kredok___ Dažiem autiņiem (dīzeļie) ir degvielas filtra apsilde (protams tas ir BMW). Pats ar bembi braukāju 2-gadus pa krieviju, ne reizi man nekas neaizsala. (BMW 324td)

12365. viesis 15.februāris 2002 15:34
0 0 Atbildēt

P.S. Tākā ja tavs auto ir ar filtra apsildi tad vienalga, vai tu lej d-forti vai ko citu, filtrs tev neaizsals.

12367. viesis 15.februāris 2002 15:41
0 0 Atbildēt

es arii visu ziemu pildos tikai STATOILAA jo man ir uznjeemuma karte... videeji meenesii ieleju 450-500 l degvielas, autinjsh citu degvielu kaa D-fortis naf redzeejis, un nekas shoziem veel naf aizsalis... jautaajums: varbuut aizsalst tiem kas muuzhiibu naf mainiijushi degvielas filtrus?

12375. viesis 15.februāris 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Vo vo tā ir: pilns ir tādu gudrīšu kas neko citu no auto nejēdz kā tikai degvielu ieliet, kur nu vēl kādus filtrus mainiit vai vēl kautko, un protams vienmēr kāds cits vainīgs ja autiņš neiet.

12644. viesis 19.februāris 2002 8:48
0 0 Atbildēt

Statoilaa reizeem iepildu 98ultima. Ljoti labi reizeem var just, ka 98 vietaa ir nu maksimums 95. Man diemzheel autinsh iet minimums ar 98. SHELL taadas probleemas veel nav sagaadaajis.

12842. viesis 20.februāris 2002 13:58
0 0 Atbildēt

Soore, kungi un daamji - ziemaa jo iipashi ir jaaseko kondensaata daudzumam filtra korpusaa, sevishkji, ja nav signalizatora panelii ...vai saslaveetajiem BMW taads ir? :-)

Un regulaari jaaizlaizh tas uudentinjsh aaraa - jau neliels daudzums var ziepes sataisiit :-( Un nekaada apsilde neliidzees ...

12900. viesis 20.februāris 2002 18:20
0 0 Atbildēt

2 Kolenvals

nju 1 saslaveetajam bembim i arii taads

2 ja i apsilde tad lielaa meeraa po uz to uudentinju

3 ja laikus maina filtru tur nekraajas suudi un uudens

4 es visu ziemu braukaaju ar NISSAN diizeli, regulaaras apkopes un viss i kulee! (Infa: Patrolim degvielas filtrs jaamaina tikai pie 33000 km taa i 3 apkope)

12901. viesis 20.februāris 2002 18:21
0 0 Atbildēt

tjipa tas ieprieksheejais coments no a manis.

Dzhipo.

12902. viesis 20.februāris 2002 18:25
0 0 Atbildēt

Riebjās visas šitādas smukās reklāmas, kas nav balstītas uz faktiem. Līdzīgi kā ziepju reklāmās: "šīs ziepes ir labākas par parastajām." Vai ir kāds redzējis tādas parastās ziepes? Es nē. Tad arī iznāk, ka tas viss ir fufelis. Bet reklāmās gandrīz no ādas gatavi izkāpt reklamējot visādus sūdus. Vai arī citās reklāmās ar tādu prieku tiek stāstīts par kau-ko, ka liekas tūlīt ģībonī nogāzīsies no prieka. Kretīni. Vai tas skaitās profesionāli? Man liekas tas ir absolūts neprofesionālisms.

12922. viesis 20.februāris 2002 22:00
0 0 Atbildēt

Labs auto brauks arii ar suudiigu degvielu...pildos kur pagadaas, kaa pagadaas, un kur leetaak...(paarsvaraa TRESTAA) Ja laiciigi nomainiiti visi filtri, sveces un ja mashiinai ir normaals izhektors (vislabaak jau mehaaniskais)...vienu devu var izbraukt arii ar spirtu vai petroleju...Degvielas kvalitaati izjuutu kilometros, nevis motora darbiibaa...Brauciet vechi ar vecu Mersi, tas eed dajebko, jautaajums tikai cik daudz...

12923. viesis 20.februāris 2002 22:08
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tad Shella w-pover nav lapi liet mashiinaam ar karburatoriem... Tad var sanaakt visaadas shmuces.. Leju neste euro vai sheel parasto 95e, jaa, ar v-poxer jaudas zinjaa starpiiba bija manaama, bet nez vai to veerc.. Ar statoilu gan nav lapas pieredzees, mashiiniite brauca un riistiijaas, motorinjsh smagi ruucinaaja, nedz arii paatrinaajuma normaala =(

Ehh, Redaktor...

meiteentinjch

12951. viesis 21.februāris 2002 12:01
0 0 Atbildēt

Kā tas var būt ,ka pielejot pilnu bāku statoilā var nobraukt 80km

mazāk nekā Kuršos?

13001. viesis 21.februāris 2002 18:53
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-02-21 12:01:41

varbuut tapeec, ka brauci neekonomaa rezhiimaa? benziina pateerinjsh ir ljoti atkariigs no braukshanas stila

meiteentinjch

13171. viesis 22.februāris 2002 18:14
0 0 Atbildēt

reiz braucu uz Liepaaju ar BMW 520, turp celjaa ieleeju 30l e95 tjipa kaukaadaa parastaa tankaa.. gandriiz visu arii nokurinaaju... atpakalj braucot iepildiiju e98 STATOILAA un nez kapeec sanaaca ekonomija... braucu vienaadaa aatrumaa gan turp, gan apukljam... nju kursh man shito zinaatniski izskaidros?

13228. viesis 23.februāris 2002 19:54
0 0 Atbildēt

Nezinu kā ar Statoila degvielu, bet to ka šis bija Statoil reklāmas raksts tas pat ezim ir skaidrs !!! Pie tam tik pielaizīgā stilā uzrakstīts - baigais sviests !

13245. viesis 24.februāris 2002 9:55
0 0 Atbildēt

'Protams, ka tā ir reklāma, bet no pers. pieredzes (braucu ar Chrysler 300M 2001. g) mans auto ļoti labi uzvedas ar Statoil 98, ne sliktāk kā ar Zviedrijā lietu benzīnu!

Par Shell - ar iepriekšējo auto pildījos tikai SHELL, bet servisā pie diagnostikas teica, ka es baigi slikto benzīnu lejot (detonācijas "datčiks" strādājot)!

13324. viesis 25.februāris 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Man divreiz pēdējā pusgadā ir bijušas problēmas ar auksta SAAB iedarbināšanu. Statoil, Teika, 95 (lētais, aizmirsu, kā to tur sauc). Lai cik dīvaini nebūtu, pildos dažādos Statoil tankos, bet problēmas, liekas, ir tikai ar Teiku???

62251. viesis 1.februāris 2003 21:36
0 0 Atbildēt

Statoil degviela ir pilnigs suds

62252. viesis 1.februāris 2003 22:04
0 0 Atbildēt

Ļoti argumentēts komentārs :)

62287. viesis 2.februāris 2003 18:38
0 0 Atbildēt

Vells, nenoturējos es ar. Varu padalīties ar to, ko esmu testējis:

Shell 95E (VPower neesu leejis) - mašina zverj, boļšoj zverj, mnogo kušajet, bet strādā arī.

Statoil 95E/98E/Ultima - nekaadas atšķirības pēc patēriņa, ar 98 jauda no sākuma bija nedaudz lielāka, pēc ~50 km tas pats

Vidzemes nafta (tā kas pie Cēsīm) 95E - nu nezinu, it kā jau, bet no otras puses, bet ja tā paskatās. Vienvārdsakot, kaut kā nepatikās - tikko biju noskrējis to gabalu no Rīgas (davilku, borta compis rādīja vairs 8 km). It kā jau braucot viss normāli, bet tukšgaitā kaut kā sajūta kā pie auksta motora.

64531. viesis 16.februāris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

statoil-*******,rubesa-govs.

64533. viesis 16.februāris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Taa kaa nemedzu ,,atvilkt,, , tad atshkjiriibu starp Statoil un Nestes benziinu nejuutu. Paarsvaraa peerku Nestes 95 EURO automaatos.

Conqueror 25.jūnijs 2017 18:23
0 0 Atbildēt

Interesanti bija palasīt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Līdz 31. martam jāreģistrē elektroskrejriteņi (+ VIDEO) 2

Līdz 31. martam elektroskrejriteņu īpašniekiem savi braucamrīki ir jāreģistrē, lai ar tiem turpmāk varētu piedalīties ceļu satiksmē. Piereģistrēt varēs tikai tos skrejriteņus, kuri attīsta ātrumu līdz 25 kilometriem stundā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti