Latvijas melnais «rekords» sasniegts... 87

31.decembris 2004 10:49

Jau 30.decembrī Latvija ir sasniegusi jaunu "melno" rekordu - 2004. gadā avārijās bojā gājuši 500 cilvēku*.



Ziņots arī par satiksmes autobusa avāriju, kurā gājuši bojā vismaz 10 cilvēki un daudzi cietuši.

* - Pagājušajā gadā uz ceļiem bojā gājuši 483 cilvēki.

Autovadītāji, gājēji, velosipēdisti - esiet īpaši uzmanīgi uz ceļiem!

iAuto
 
Visi komentāri
 
153201. viesis 31.decembris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Red, nu nevajag te par melnajiem runaat, nav ne mazaak ne vairaak kaa peedeejos 3-4-5 gadus, pat iespeejams, ka attiecinot uz braucosho shoferu skaitu, regjistreeto un kustiibaa esosho mashiinu skaitu ir mazaak kaa citus gadus..

Redaktors 31.decembris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Bet viss iet uz priekšu un bojāgājušajiem būtu jābūt mazāk.

153203. viesis 31.decembris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Kapēc jābūt mazāk? Paskaidro! Varbūt vismaz tagad kaut ko varēs paskaidrot, savādāk parasti viena, divas rindiņas un neviena sakarīga izskaidrojuma.

153204. viesis 31.decembris 2004 11:06
0 0 Atbildēt

piekriitu. vieniigi man shii te azhiotaazha uzdzen pumpas, nekas vairaak. buutu labi, ja vareetu taadu kaa objektivitaati ieviest shajos jautaajumos, salikt kopaa skaitljus par regjistreetajaam un kustiibaa esoshajaam aotomashiinaam, aktiivo shoferu skaitu, negadiijumu skaitu, bojaagaajusho skaitu utt, nu taa lai plus miinus ir objektiivi... es te pastiijos, laikam jau lasiiji, nu iznaak ka saliidzinot ar 1991 gadu ir 4 reizes mazaak bojaa gaajusho, un ne jau policijas darbiibas rwezultaats tas ir....

Redaktors 31.decembris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

2004.gadā par satiksmes drošību tiek runāts 10x vairāk kā 1994.gadā. Arī autoskolās šo to par to māca. Arī auto ir kļuvuši drošāki. Arī sodi ir kļuvuši bargāki.

153206. viesis 31.decembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

sitaa ir geometriskaa progresija,vai kaa vinju tu sauc,jo vairaak masinu jo vairaak bojagajuso,paskatieties cik jaunu tirlinju un blondinju sanjem tiesibas,logiski vis un pareizi ir.

153207. viesis 31.decembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Deretu gan vairak info par sodienas tragisko autobusa avariju

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153208. viesis 31.decembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

2004.gadā par satiksmes drošību tiek runāts 10x vairāk

--

Nu un? Vai tapēc, ka runā brauksim 2x lēnāk vai vispār nebrauksim?

153209. viesis 31.decembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Nu nav te viennozīmīgi viens cilvēks vai viena iestāde vainīgais, nu nav... Jāmeklē komplekss risinājums - sākot ar topošo autovadītāju apziņas audzināšanu, autoskolu lielāku drātēšanu un esošo vadītāju turpmāko izglītošanu. Un varbūt tad pēc pāris gadiem redzēsim rezultātu. A pagaidām - dabīgā atlase + nevainīgi cilvēki.

153210. viesis 31.decembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Naakamais gailja gads sola paaugstinatu agresivitati. Varbuut peec gada mums sis 500 liksies kaa vislielakais optimisms....

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (5.52) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153211. viesis 31.decembris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

Neinteresee

153212. viesis 31.decembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Redaktors, aizmirsi pieminēt, ka arī automašīnas un vadītāju ir kļuvis krietni vien vairāk.

153213. viesis 31.decembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

tvnetaa ir vairaak info

153216. viesis 31.decembris 2004 13:25
0 0 Atbildēt

tas viss ir suuds

btw, kapeec netiek saliidzinaats ar kaininjvalstiim?

japaanaa noteikti shogad ir ~45699 bojaagaajushie, un ko vinjiem tagad, apdirsties?!

153217. viesis 31.decembris 2004 13:25
0 0 Atbildēt

Nepareizi!

Pagājušajā gadā bojāgajušo skaits ceļu satiksmē - 493

Vakar no riita šajā gadā bija - 499

Autobusā uz pusdienlaiku bojā ir gājuši 9 pasažieri.

Tas šogad ir 508, kur iespejams, statistika var pieaugt vēl par 2.

153218. viesis 31.decembris 2004 13:29
0 0 Atbildēt

Šogad bija paredzēts 370 bojāgājušo ceļu satiksmē SDNProgrammā.

153219. viesis 31.decembris 2004 13:42
0 0 Atbildēt

RED!

Varbuut kaadu saulainaaku rakstinju gadu nosleedzot.Piemeeram, ko iAuto ir paveicis shogad satiksmes organizaacijaa, saskarsmee ar CP un tiesu darbiem :) utt. iAuto rallijs un par cik ir pieaudzis regjistreeto apmekleetaaju skaits un cik no tiem portaalu apmeklee regulaari!

Laimiigu 2005. veelot, Bils!

153220. viesis 31.decembris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

No TVNETa:

...vaaks [31.12.2004, 13:43]

Joprojām Latvijā vadošajiem transporta darbiniekiem nav jēgas par kustības drošību ceļu satiksmē. Vēl mazāk tās ir pašiem vadītājiem, gājējiem, skolniekiem.

Sapratni par ceļu satiksmi nevar iegūt no peredzes un par velti. Ir jāmācās un tam vajag profesionālus teorētiskos pasniedzējus. Nedrīkst kāc "sportists" citu priekšā lielīties, cik un ko viņš ir "izvilcis".

Profesionalitātes sinonīms ir kvalifikācija.

To iegūst mācoties, par ko ir jāmaksā ne ar bojāgājušajiem, bet ar naudu...

153221. viesis 31.decembris 2004 13:52
0 0 Atbildēt

Tikko pabiju autobusa katastrofas vietaa,polichi teica,ka divstaavu buss esot uzmetis SALTO!Tad nu gan laikam ir bijis pamatiigs aatrums.Tai vietaa ir praktiski taisns,liidzens,labi paarredzams celjsh,kaisiits bijis ap vieniem naktii.

153222. viesis 31.decembris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

+ 9 cilvēki no Ecoline autobusa... jau = 509

153223. viesis 31.decembris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Izlasi ieprieksh...508

153224. viesis 31.decembris 2004 14:29
0 0 Atbildēt

To UUSA:

Kur bildes?

153225. viesis 31.decembris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

salto gan winsh neuzmeta... aj nu vieniigi winju uzpridzinaaja wai tur bij a trampliins ...

153226. viesis 31.decembris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Pagaidām atradu tikai 3 bildītes

www.newsru.com/world/31dec2004/dtp.html

153227. viesis 31.decembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

taas naw istaas, jo raxtiits, ka autobuss bij ar LV numuriem, a te itka ir RU numuri...

153229. viesis 31.decembris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

hehee, neraksti muļķības, tas nav TAS autobuss...

153230. viesis 31.decembris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

a ko ta es teicu...

153231. viesis 31.decembris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Hmm, tad kakova hrena viņi tur tam rakstam tās bildes piekarinājuši ?

153244. viesis 31.decembris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

bildes ir www.lenta.ru

153245. viesis 31.decembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, so panikas sesanu. Vai kads ir salidzinajis auto skaitu un boja gajuso skaitu, teiksim, 20 gadus atpakal un tagad - es domaju, ka procentuali statistika ipasi neatskirsies, jo pirms 20 gadiem, katrs mudaks par vienu algu nevareja sev shrotu nopirkt... Resp. boja gajuso ir atbilstosi auto skaitam uz cela...

Par konkreto busa avariju mans viedoklis - viennozimigi vainigs vodila. Pat ja grafiks spiez uz ledus, nakti ar divstavigu busu apdzit ir apzinata slepkaviba un ka zinams slepkavam ir ilgi jasez cietuma...

153246. viesis 31.decembris 2004 16:43
0 0 Atbildēt

man pilniigi po. es tai autobusaa nebiju, radinieki arii ne, tatad - lai vinju radi seero. es shovkar dzershu un priecaashos!

153247. viesis 31.decembris 2004 16:45
0 0 Atbildēt

Priecājies, bet tomēr ne jau tāpēc Tev šeit jāizrāda necieņa pret citiem. Dūšu apšķebina tādi, kam viss vienalga - ka tikai kaut ko nosvinēt. Varbūt tas Tev kalpos par papildus tosta iespēju - "Nu tad, par 510-to!" Fui, nokaunies, viesi!

neviesis

153248. viesis 31.decembris 2004 16:50
0 0 Atbildēt

nu tad par 511-to! prozit!

153249. viesis 31.decembris 2004 16:55
0 0 Atbildēt

Jā, bet Zviedrijā bija kaut kas ap 400-500 (t.i. mazāk) bojā gājušo.

(mic)

Redaktors 31.decembris 2004 17:03
0 0 Atbildēt

153248. viesis - Tev nav miera? Tas ir stulbi.

153252. viesis 31.decembris 2004 17:29
0 0 Atbildēt

ECOLINES šoferi nav vainīgi,ka priekšniecība liek braukt pedāli grīdā visu reisu.Nedod dievs,ja nokavēsi!Paskaidrojums,un prēmija nav.LUK TĀ.

153253. viesis 31.decembris 2004 17:45
0 0 Atbildēt

trūkst komentāru......izsaku līdzjūtību cietušajiem.

LATFOX

153254. viesis 31.decembris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

Piekriitu 153252. viesim

Izsaku liidzjuutiibu cietushajiem

153256. viesis 31.decembris 2004 22:22
0 0 Atbildēt

Atbrauca Krievijas pashnaavnieki un sabojaaja mums smuko apaljo skaitli.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153257. viesis 31.decembris 2004 22:56
0 0 Atbildēt

sanak ja nebutu shis avarijas, tad skaitlji ipashi neatskirtos.. aziotazha, kas sacelta izradas paarlieku uzpuusta..

153258. viesis 31.decembris 2004 23:31
0 0 Atbildēt

Zjeel , saprotams, bojaagaajusho . Bet nu ZB tie sabtransa vadiitaaji/kaskadieri J-O-BENNIE . Kaa var buut taadi kretiini ??!!

153259. viesis 1.janvāris 2005 0:36
0 0 Atbildēt

kretiins esi tu.. kaa tu pabrauktu pa celju kurs sasttaw no ledus... nesaku to taapatas zinu kaads bij celja stawoklis...

LIIDZJUUTIIBA TUWINIEKIEM, CERIIBA KA SOFERIM NEBUS REALS CIETUMSODS...

NOWELU IAUTO AUGT, LAI TADI CIRVJI KA TDI pazuud....

153260. viesis 1.janvāris 2005 2:10
0 0 Atbildēt

Nu piedodiet, bet celja apsaimniekotaajus var vainot tikai un vieniigi par to, ka kaads nav kaut kur laikaa nokljuvis. Ja notiek avaarija, tad vainojams ir tikai un vieniigi vadiitaajs. Ja celji ir sliktaa staavoklii, tad pa tiem arii attieciigi jaabrauc nevis kaa parasti vasaraa, avareejot un peec tam raudaat, ka nebija kaisiits.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153266. viesis 1.janvāris 2005 12:48
0 0 Atbildēt

Tas ir briesmīga traģēdija. Bet vajag nopietni izmeklēt. Es domāju, ka ceļu dienesti, kas saņem iespaidīgas summas, neveic godprātīgi savus pienākumus, lai naudu pēc tam piesavinātu. Tikai tad, kad notiek traģēdijas, mēs redzam, ka ceļi nebija kārtīibā un sākās taisnošanās. Izskatās, ka tur pastāv iespaidīga korupcijas un trūkst kontrole.

153267. viesis 1.janvāris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

Nu cik var par vienu un to pashu. Kaa jau teicu, celju dienestus var vainot par to, ka celji nav kaartiibaa. Nevis par to, ka kaads nesaprot, ka nav kaartiibaa un brauc it kaa buutu kaartiibaa.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

153269. viesis 1.janvāris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

Tu jurij_g esi sabtransa vadiitaajs jo be nijs ??? Es juus aazjus ''draazju'' draaziishu arii turpmaak :):) kameer iemaaciisieties arii paareejos satiksmes daliibniekus cieniit . Kretiini , ibio .

153270. viesis 1.janvāris 2005 14:49
0 0 Atbildēt

Da uz sevi paskaties TDI,pats esi kroplis,ar sabiedrisko transportu brauc normaali cilveeki. Kaut juus visi ar tiem vieglajiem nosistos,mauku beerni.

153271. viesis 1.janvāris 2005 14:55
0 0 Atbildēt

NAAVI visiem,kas neciena sabiedrisko transportu. TDI,tu esi neizneesaata aborta palieka,kaut tu par impotentu paliktu. Laikam tava maate tevi taisiijusi uz Caka ielas,*******raadaajot pr prostituutu.

Redaktors 1.janvāris 2005 15:03
0 0 Atbildēt

viesi, esi pieklājīgāks un centies neizkliegt tik skaļus saukļus!

153278. viesis 1.janvāris 2005 17:06
0 0 Atbildēt

Viesi paliek viesi :):)

Kaa teica Aspaazija - viesi d-rsh , a TDI rulzz :):)

P.S. Pafiltreejiet , kretiininji , kaa tie sabtransi uzvedaas uz ielaam , kaadam riskam pakljauj pasazjierus .

153280. viesis 1.janvāris 2005 17:38
0 0 Atbildēt

liidz briidi, kad topo$ayiem autowadiitaayiem nemaaciis to, ko maaca eR Te Uu TMZF - wisu par auto uzwediibu uz dazhaadiem celju segumiem un pie dazhaadiem aatrumiem etc. tikmeer statistika taada arii buus...

153288. viesis 1.janvāris 2005 20:45
0 0 Atbildēt

01/01/2005

08:56 Zemgales priekšpilsēta

K.Ulmaņa un Vaiņodes ielu krustojums.

Pieder. tiek nosk.

CSN

Vieglā a/m ietriekusies kokā.Bojā gājušā atbrīvošana, akumulatora klemmes atvienošana, ceļa braucamās daļas sakārtošana.

153289. viesis 1.janvāris 2005 22:31
0 0 Atbildēt
153290. viesis 1.janvāris 2005 22:33
0 0 Atbildēt
153291. viesis 1.janvāris 2005 22:54
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 01.01.2005 15:03

viesi, esi pieklājīgāks un centies neizkliegt tik skaļus saukļus!

---

Njā, kad viesis visnotaļ godājamu cilvēku apsauc par aborta palieku un viņa māti par prostitūtu, seko pirksta pavicināšana no Redaktora puses. Kad es ironizēja par komerciālo iAuto un teicu, "MARUPRĀT Elmārs ir duriks", mani atslēdza uz mēnesi. Skaidrs, cik mēs esam objektīvi. :-)

Cartman_626

Redaktors 2.janvāris 2005 6:18
0 0 Atbildēt

Cartman - Kurš Tev teica, ka tas viesis nav atslēgts?

153293. viesis 2.janvāris 2005 8:38
0 0 Atbildēt

Tas, ka Tu nevari sarunāties ar kādu, kas ir atslēgts, bet gan tikai informēt par notikušo pārējos. Un to nedara, vēršoties pie viņa pirmajā personā. :)

Man jau nerūp. LJG un PN visiem! :)

153294. viesis 2.janvāris 2005 8:41
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais es - Cartman_626

153295. viesis 2.janvāris 2005 8:42
0 0 Atbildēt

Un, protams, nevis pirmajā, bet otrajā personā :)

153296. viesis 2.janvāris 2005 11:57
0 0 Atbildēt

vispar, ja domaa racionali: pirms tam tur brauca 100 masinas un 10 autobusi un neviens tak nenoskiilas.. taatad problema nav celjos nu, ai nez laikam liktenis

153300. viesis 2.janvāris 2005 18:22
0 0 Atbildēt

Red...

153271. viesis 01.01.2005 14:55

Vai attieciba uz sa tirlina IP nebutu japienem kadi meri?!

Redaktors 2.janvāris 2005 18:26
0 0 Atbildēt

Nu protams, ka vajag - rupekļa 81.94.234.162 ir izbanota uz mēnesi.

153302. viesis 2.janvāris 2005 18:43
0 0 Atbildēt

nja...taa ir,kad mega "jaasteidzas"...mosh visaadi denderjaanji un co paskatoties uz sho saaks domaat,vai reaali ir tolks taa steigties un lidot visiem garaam....

tiiko pa pleskaveni riigaa ierados - pie raganas viens ar,izskatiijaas w123 mersi graavii,apkaart menti,migalkas,utt....

a pa celjam veel kaukaadi lauku kroplji izdomaaja man priekshaa paar celju iet -divas tantes paarkliboja ok attaalumaa,a debiils laukjis ar suni tipa palika. peec tam izdomaaja skriet paari. saaku tauraat - shis saak raustiities - skriet paari,neskriet....wot zhe kroplis! beigaas degunpriekshaa paarskreeja,labi veel ka nenozhaavos...kaut bbraucu uz 70 apmeeram,bremzeeshanas celsh izskatiijaas uz 100+ metriem - gribeeju apstaaties,un aiziet pa muti iekraut tam kroplim,bet paardomaaju....

153306. viesis 2.janvāris 2005 21:27
0 0 Atbildēt

Reaalaakaa paliidziiba no Delfiem:

vaaks, 02.01.2005 21:23

Cietushie pasazhieri, bojaagaajusho piederiigie var sanjemt atliidziibu par beeru izdevumiem, bojaato bagaazhu un mediciiniskiem izdevumiem apdroshinashanas sabiedriibaa, kas ir apdroshinaajusi autobusa iipasnieka (lietotaaja) civiltiesisko atbildiibu (OCTA).

Par bojaagaajushiem, aarsteeshanaas izdevumu segshanai, nesanjemtiem videejiem dienas ienaakumiem un apgjeerba un bagaazhas zaudeejumiem ir jaaraksta katram atliidziibas veidam, atbilstoshi likumaa noteiktajam, savs zaudeejumu atliidziibas pieprasiijums.

Par mantas bojaajumu kopumaa atliidzina liidz 70 000 Ls, bet katram cietushajam, kas aarsteejaas - liidz 250 000 Ls lielu zaudeejumu, kas buus jaapieraada katram peec fakta.

Varu paliidzeet aizpildiit dokumentus zaudeejumu atliidziibas pieprasiishanai un sagatavot pieraadiijumus zaudeejumu apjomam, peec sabiedriibas pieprasiijuma.

153307. viesis 2.janvāris 2005 21:55
0 0 Atbildēt

Es jau rullēju trešo gadu desmitu. Vēl pirms 20 gadiem reti kurš pazina ziemas riepas, bet braukšanas stils un kvalitāte KATRAM vadītājām tomēr bija uz daudz,daudz augstāka līmeņa.

Prātīgi braucot,ar tiem pašiem žiguļiem,mošiem un gazikiem varēja rullēt pa glumajiem Latvijas ceļiem. 70-tajos gados tīrīja un bēra TIKAI pleskaveni un nedaudz arī -maskaveni. Pārējos ceļostirīja ļoti reti. Bet, avāriju un traģēdiju bija salīdzinoši maz. Vot, pirmie atsaldeņi ar 07 un 08 žiguļiem uz ceļiem parādījās 80-to vidū. Vēl lielāki ceļu bandīti pašās 80-to gadu beigās bija pirmie BIEZIE,jeb kooperatori,kuri jau ar 09-tajiem zhiguļiem un volgām rullēja ,kā vien ienāk prātiņā. Nu, tad šitie arī bija tie,kuri PIRMIE sāka masveidā apsisties no pārlieku ātras un nepārdomātas braukšanas. Šodien, par jebkādu braukšanas kultūru vispār nevar būt nekādas runas. Uz ceļie,ikdienā, notiek darvina likumu īstenošanas cīņa, ar visiem redzamajiem rezultātiem statistikā. Un,nedomāju, ka pie tik NEPROFESIONĀLAS un vājas CP kāda ir Latvijā, kaut kas varētu mainīties uz labo pusi. Lai CP neapvainojas ,bet ar pašreizējo darbību tā vairāk atgādina naudas raušanas mašīnu VID, nekā policejisku struktūru,kuras uzdevums cīnīties par kārtību uz ceļiem.

153311. viesis 3.janvāris 2005 2:09
0 0 Atbildēt

Piekrītu 153307 viesim.

Man arī ir konkrēti izbesījusi dažu vadītāju braukšanas kultūra.Kaut arī neesmu liels un varens,bet vienreiz nāksies kādu šaurpieraino pārmācīt.Tikai riebjās viena lieta- ar godu atzīt savu vainu var tikai retais.Negribētos vēlāk satikt to pašu šaurpieraino pidrilu ar vēl 10 līdzīgiem mani sagaidot pie mašīnas :(

153312. viesis 3.janvāris 2005 7:54
0 0 Atbildēt

Tu runā kā mazgadīgs puišelis. Ja jau ir bail - ko vispār muti dzesē? Klusē un zini savu vietu.

Es pagājušonedēļ vienu skūtu paliela auguma krievu "aptaurēju", kad tas, manuprāt, nekorektā vietā apstājās, lai savu meiču izlaistu. Viņš izleca skaidroties, bet, tā kā man māšīna nav tonēta, ieraudzīja mūs ar bračku, salika 2 ar 2 un fiksi ieleca atpakaļ savā mersī un aizmauca. Nepaguvu pat atsprādzēties :)

Stāsta morāle: ja neesi pārliecināts, ka vari pabeigt - nemaz nesāc.

Otrā morāle: kašķi uz ielām neko labu nenesīs, jo, braukdams prom no notikuma vietas, skūtais tā steidzās, ka uztaisīja kreiso pagriezienu no labās joslas, tādējādi vēl vairāk apodraudot satiksmi, nekā tajā brīdī, kad es viņu sāku audzināt.

153313. viesis 3.janvāris 2005 7:54
0 0 Atbildēt

Visu laiku aizmirstu parakstīties.

Tas es, Cartman_626

153314. viesis 3.janvāris 2005 8:34
0 0 Atbildēt

Lasu un brīnos, cik stulbi var būt atsevišķi indivīdi :(

Runājot par konkrēto gadījumu, baidos, ka šajā situācijā pie vainas būs šoferīša pārgalvība... Tāda reiz ir autobusa vadītāja atbildība.

153315. viesis 3.janvāris 2005 8:42
0 0 Atbildēt

Vainot ceļa apsaimniekotāju, protams, ir labs variants. Tomēr jāpiekrīt, ka ir arī tāds faktors kā atbilstoša braukšanas ātruma izvēle slidenos ceļa apstākļos. Braucam prātīgāk un viss būš O.K. :)

P.S. Man tēvs strādā par tālbraucēju šoferi. Arguments par to, ka jāsteidzas, jo darba devējs "spiež", ir bullshit ! Pretējā gadījumā, pats vien būsi vainīgs...

153317. viesis 3.janvāris 2005 8:48
0 0 Atbildēt

Šoreiz tik tiešām ir vainojama šofera pārgalvība. Gadus 7 atpakaļ uz Maskavu nācās dzenāt autiņus gandrīz vai katru nedēļu. Ilgākāis pārbrauciens bija 25!!! stundas neskaitot robežu, jo autiņu "dzivu" vajadzēja galā dabūt. Tad nu braucām atsevišķus posmus pat uz 50 km/h, jo uz plika ledus tikko sniga sniegs .BET ŠAJĀ GADĪJUMĀ TAČU BIJA AP 70 DZĪVU CILVĒKU ????Ar kuru galu domāja autobusa vadītājs - nezinu.

153324. viesis 3.janvāris 2005 9:26
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka tā autobusa šoferim personīgais auto ir bmw, tapēc arī tāda nelaime notika.

153327. viesis 3.janvāris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

Protams, ka avārijā vainīgs ir pats šoferīts.

Par ceļa apstākļiem - IMHO tas ir normāli, ja ziemā ceļš var būt slidens un ar to ir arī jārēķinās. Interesanti, ka šoreiz taisās izvertēt ceļa uzturētāja atbildību. Nez kāpēc līdz šim CP vairāk kā par ierakstu "nepareiza braukšanas ātruma izvēle" neaizdomājās...

Un pats galvenais - pats autobuss - vai tad tas ir normāli, ja transportlīdzekli novākojot 2. stāvs paliek plakans. Nez vai tiem autobusiem tiek veikti arī crash testi? Varbūt vajadzētu aizliegt ekspluatēt šā tipa autobusus, ja jau tiem ir tik švaki ar pasīvo drošību...

153328. viesis 3.janvāris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Nu galīgi neveicas ar biznesu "ECOLINES".

Bet šajā gadījumā viss beidzies laimīgi, jo tomēr autobusa vadītājs ir apzinājies, kad ved cilvēkus, nevis malku!

http:www.tvnet.lv/news/abroad/i...php?id=3758103

153341. viesis 3.janvāris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

Mans komentaars buus skarbs! - nebija vinji tur neko uz taa celja kaisijushi! - policijas autinjsh arii nav vareejis aprstaaties notikuma vietaa un aizvilcis bremzeejot gandriiz 100 metrus taalaak!, Aatrie nav vareejushi pastaigaat pa shoseju visi tur ir raapojushi lai neapgaaztos ;( - Un autobusa aatrums esot bijis 90 kmh -

Takaa domaaju ka jaasoda shoreiz buutu tie kas izdzirdot pa notikusho fiksinjaas uztaisij ierakstu zhurnaalaa ka izgaazushi saali uz celja nevis graavii :(

153342. viesis 3.janvāris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

Jā, nu tas ir apbrīnojami, kā mūsu dižie šūmaheri uzskata, ka visu nelaimju cēloņi ir ceļa kvalitāte un lēnie sēņotāji, kurus apdzenot rodas avārijas situācijas.

Tāda lieta kā drošs ātrums uz jebkāda ceļa un drošas apdzīšanas situācijas sagaidīšana vispār neeksistē.

153343. viesis 3.janvāris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

to RHINO

Kaut būtu "atļautie" 90. Tavuprāt tas ir prāta darbs, jebkurā situācijā braukt ar maksimālo atļauto, neskatoties vispār ne uz kādiem citiem apstākļiem? Ceļu apsaimniekotāji nohaltūrējuši, bet PIE AVĀRIJAS viņu vaina nav pat 0.000000000001% !!!

153351. viesis 3.janvāris 2005 11:02
0 0 Atbildēt

Ceru ka policijas darbonji panjeema ledus paraugu no celja seguma lai paarliecinaatos ka sals uz celja nav bijusi - un miits par nokaisiito celju ir tikai pakaljas piesegshanai :(

es neko neesu teicis par autobusa vadiitajaa vainu vai nevainiigumu! - konkreetajaa gadijumaa buutu jaizveertee celjinieku atrakstishanaas par itkaa izkaisiito saali!

153352. viesis 3.janvāris 2005 11:11
0 0 Atbildēt

Protams, sava vaina jāuzņemas arī ceļiniekiem. Bet šajā gadījumā pret viņiem krimināllietu neierosinās...

153358. viesis 3.janvāris 2005 11:21
0 0 Atbildēt

510 bojāgājušie vēl nav galīgais skaitlis, jo pēc MK noteikumiem par bojāgājušajiem uzskata tos, kas iet bojā negadījuma vietā plus vēl tie, kas 30 dienu laikā pēc CSNg nomirst slimnīcā!

153359. viesis 3.janvāris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Tajā galā ceļi tiešām nebija kaisīti! 31.-1. pa to galu nobraucu 500km un, ja auto ar radžotām riepām uz atsevišķiem mazākiem ceļiem ātrumam tuvojoties 40km/h kļūst nevadāms, tad par ceļu stāvokli visam jābūt skaidram.

Mizx

153394. viesis 3.janvāris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

Da to posmu reti kad uztur jeedziigaa sraavoklii!

153404. viesis 3.janvāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

1) pagājušajā gadā (nu jau aizpagājušajā) avārijās bojāgāja 499 (grūti saprast, kur iAuto veidotāji izrakuši skaitli 483, ja pat CSDD ziņo par 493, bet policija par 499 bojāgājušajiem);

2) "melnais rekords", kā tas lielai daļailasītāju zināms, "pēcneatkarības" laikā tika sasniegts 1991.gadā, kad avārijās dzīvību zaudēja 923 cilvēki...

153411. viesis 3.janvāris 2005 20:53
0 0 Atbildēt

Trakais, apšaubīt jebko, kas saistās ar iAuto, ir šīs mājaslapas apvainošana un Redaktors to nepieļaus. Dabūsi banu, kā es :-)

153412. viesis 3.janvāris 2005 21:34
0 0 Atbildēt

cartman_626

153461. viesis 4.janvāris 2005 15:17
0 0 Atbildēt

Nē, es nekādu "bānu" nedabūšu, ņemot vērā to, ka mums savulaik ar Bieles kungu jau bija tīri nesliktas darba attiecības un ceru, ka kādreiz tās atjaunosies:) Tas gan, jāatzīst, atkarīgs tikai no viņa...:)

Vai ne, Redaktora kungs!? :)

Redaktors 4.janvāris 2005 18:30
0 0 Atbildēt

Mums nekad nav bijušas sliktas attiecības :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 5

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti