Uģis Traubergs Auciemā cīnās ar «stikla kalnu» 11

 
3.janvāris 2005 15:31

Svētdien Auciemā notika 2005. gada Latvijas ziemas čempionāta standartauto daudzcīņā 2. posms.

Sarežģītajā trasē pilnpiedziņas klasē ātrākais izrādījās Mareks Štolcermanis, priekšpiedziņas klasē uzvarēja Gints Bujāns, bet aizmugures piedziņas grupā savu pirmo uzvaru izcīnīja Atis Bruņinieks. Komandu vērtējumā par labāko kļuva „ARJ”.

Skatītājus ar atraktīvu braukšanas stilu priecēja krosa un ledusbraukšanas meistars Uģis Traubergs („Audi Coupe Quattro”). Nākamais čempionāta posms paredzēts 9. janvārī „Jaunnikšu” trasē pie Alojas.

Sacensības Auciema trasē pie Cēsīm kļuva par īstu pārbaudījumu gan dalībniekiem, gan viņu tehnikai. Reljefainā trase bija galvenokārt klāta ar glumu ledu, kas negatīvo līkumu veikšanā no braucējiem prasīja juveliera cienīgu precizitāti. Savukārt tie, kas labākas saķeres atrašanai izmantoja trases ārmalas vai arī vietām izveidojušās rises, riskēja ar salauztiem piekares elementiem vai pārsistu karteri. Interesanti, ka šādos sarežģītos apstākļos visātrākie izrādījās priekšpiedziņas klases pārstāvji.

Pirmajā braucienā absolūti labāko rezultātu uzrādīja Ulvis Bujāns („VAZ 2108”), tuvāko sekotāju savā klasē, ar to pašu auto braucošo tēvu Gintu, apsteidzot par 6,548 sekundēm! Otrajā braucienā ātrākais bija krosa meistars Gints Bujāns, kļūstot par vienīgo no visiem 90 dalībniekiem, kam trasi izdevās veikt ātrāk par divām minūtēm. Tas G. Bujānam nodrošināja uzvaru posmā. Otrais posma kopvērtējumā Mareks Štolcermanis, kuram braucienos trešā un otrā vietā. Trešajā pozīcijā ierindojās Ulvis Bujāns, otrajā braucienā paliekot piektais.

Neveiksmīgas sacīkstes Auciemā izvērtās Kārkliņu dinastijai – juniors Jānis pirmajā braucienā bija tikai 21., bet otrajā nemaz nefinišēja, savukārt viņa tēvs Andris posmā sasniedza tikai 15. rezultātu.

Sīva cīņa par uzvaru izvērtās pilnpiedziņas klasē. Pirmajā braucienā labāko rezultātu sasniedza 2004. gada čempions Jānis Dūcis („Audi 90 Quattro”), tomēr otrs brauciens viņam izdevās mazāk sekmīgs – piektā vieta. Pretēja tendence bija vērojama Mareka Štolcermaņa sniegumā – pirmajā braucienā ceturtais, otrajā ātrākais, kas Marekam nodrošināja pirmo pozīciju arī posmā. Atgādināsim, ka Štolcermanis pirmajā posmā izcīnīja dubultuzvaru, būdams ātrākais gan pilnpiedziņas, gan arī priekšpiedziņas klasē. Trešo vietu ieguva Jānis Kārkliņš („Ford Escort”), reabilitējoties par neveiksmi priekšpiedziņas klasē. Tā jaunajam censonim ir pirmā godalgotā vieta pilnpiedziņās, jo visi līdzšinējie panākumi bija gūti ar priekšas piedziņas auto. Jāatzīmē arī Elmāra Aukšmuksta sniegums, kurš pēc neveiksmes pirmajā braucienā (18. rezultāts), otrajā piekāpās tikai uzvarētājam Štolcermanim , posmā iegūstot sesto pozīciju. Sacensības pilnpiedziņas klasē aizraujošākas padarīja divu autosporta aprindās populāru personību piedalīšanās – Uģa Trauberga un Ervina Grenča atraktīvais sniegums kļuva par saldo ēdienu skatītājiem. Šajā mikroduelī nedaudz pārāks izrādījās Grencis, kurš ierindojās astotajā vietā, bet Traubergam 11. pozīcija.

Aizmugures piedziņas klasē dalībnieku sniegums bija visatšķirīgākais. Labākie klasiķi spēja uzrādīt līdzvērtīgus laikus pilnpiedziņas un priekšpiedziņas klases braucējiem, savukārt daļai mazāk meistarīgo sportistu sacensības pārvērtās par braukšanu „stikla kalnā”, kad Auciema trases ledus klātos paugurus izdevās pieveikt tikai ar atkārtotiem mēģinājumiem. Pārsteidzoši pirmās divas vietas savā starpā sadalīja ar „VAZ 2105” braucošie brāļi Atis un Nauris Bruņinieki. Pirmajā braucienā ātrāks bija Nauris, uzrādot sesto rezultātu neoficiālajā absolūtajā ieskaitē, savukārt otrajā Atim izdevās revanšēties un izcīnīt pirmo uzvaru savā otrajā daudzcīņas sezonā. Līdz šim brāļu labākais sniegums bija pa vienai trešajai vietai 2004. gada sezonā. Auciemā trešo pozīciju izcīnīja pirmā posma „333” trasē uzvarētājs Jānis Slišāns („Toyota Corolla”). Tikai ceturtajā vietā labākais no cēsniekiem Mikus Bērzkalns („VAZ 2101”). Jau otro posmu pēc kārtas nesekmīgi startēja valdošais čempions Mairis Kārkliņš, kura bilance Auciema trasē līdz šim bija četras uzvaras un divas otrās vietas sešās te notikušajām sacensībām, taču vakar Mairis bija spiests samierināties ar septīto vietu. Pirmo reizi daudzcīņas čempionāta sešu gadu ilgajā vēsturē šajās sacensībās startēja ārvalstu sportists. Igaunis Arvi Hains ar „VAZ 2105” pirmajā braucienā uzrādīja 16. rezultātu 21 dalībnieka konkurencē, bet otrajā pirms pašas finiša līnijas izslīdēja no trases un tā arī nespēja finišēt, galarezultāta paliekot 18. vietā.
Komandu vērtējumā pirmā „ARJ” (Jānis Dūcis, Raimonds Dūcis, Almants Faušteins), otrā „Kartinga Sporta centrs”, bet uz zemākā goda pjedestāla pakāpiena kāpa „Ledus Bruņinieki”.
Pēc čempionāta ieskaites braucieniem risinājās Auciema kausa izcīņa automašīnu grupā ar radžu riepām. Tumsas un snigšanas apstākļos ātrākais izrādījās Ronalds Mūsiņš („Mazda 323”), apsteidzot Reini Lilienšteinu („VW Golf II”) un Elmāru Aukšmukstu („Subaru Impreza”).

Nākamais čempionāta posms paredzēts 9. janvārī „Jaunnikšu” trasē pie Alojas. Savukārt Auciema trasē nākamās sacensības atkarībā no laika apstākļiem notiks janvāra beigās vai februāra sākumā. Uzvarētāji tiks noskaidroti piecās klasēs – ar bezradžu riepām pilnpiedziņas, priekšpiedziņas un aizmugures piedziņas klasēs, ar radžu riepām pilnpiedziņas un viena tilta piedziņas grupās. Iecerēts, ka visu piecu klašu uzvarētāji varēs samēroties spēkiem ar „Kurzemes rallija skolas” piedāvāto „Honda Civic TypeR” sporta automašīnu.


Latvijas ziemas čempionāts standartauto daudzcīņā
2. posms, Auciems

Priekšas piedziņas automašīnas
Gints Bujāns („VAZ 2108”) 67 punkti (pirmajā braucienā 2. vieta/otrajā 1. vieta), Mareks Štolcermanis (“VW Golf II”) 62 (3./2.), Ulvis Bujāns („VAZ 2108”) 61 (1./5.), Mārtiņš Balodis (“VW Golf”) 52 (7./4.), Reinis Lilienšteins („VW Golf”) 50 (11./3.), Māris Akmens („VW Golf II”) 46 (9./7.).

Pilnpiedziņas automašīnas
Mareks Štolcermanis (“VW Golf Synchro”) 63 (4./1.), Jānis Dūcis (“Audi 90 Quattro”) 61 (1./5.), Jānis Kārkliņš („Ford Escort”) 60 (2./4.), Ronalds Mūsiņš („Mazda 323”) 52 (9./3.), Raimonds Dūcis (“Audi 90 Quattro”) 49 (7./6.), Elmārs Aukšmuksts („Subaru Impreza”) 45 (18./2.).

Aizmugures piedziņas automašīnas
Atis Bruņinieks („VAZ 2105”) 67 (2./1.), Nauris Bruņinieks („VAZ 2105”) 67 (1./2.), Jānis Slišāns („Toyota Corolla”) 58 (3./4.), Mikus Bērzkalns („VAZ 2101”) 55 (6./3.), Almants Faušteins („VAZ 2101”) 53 (4./6.), Jānis Skujiņš (“BMW 320 tds) 49 (8./5.).

Komandas
„ARJ” (Jānis Dūcis, Raimonds Dūcis, Almants Faušteins) 163, „Kartinga Sporta centrs” (Mareks Štolcermanis, Kristaps Gasparovičs) 156, „Ledus Bruņinieki” (Mareks Kreišmanis, Ronalds Mūsiņš, Atis Bruņinieks) 154.

Kopvērtējums pēc 2.posma.
Priekšas piedziņas automašīnas
Mareks Štolcermanis 121, Ulvis Bujāns Raivo Pikke 90.
Pilnpiedziņas automašīnas
Mareks Štolcermanis 135, Raimonds Dūcis 111, Jānis Dūcis 110.
Aizmugures piedziņas automašīnas
Jānis Slišāns 125, Nauris Bruņinieks 113, Atis Bruņinieks 104.
Komandas
Kartinga Sporta centrs” 346, „ARJ” 322, „Ledus Bruņinieki” 291.

________
Normunds Orlovs,

LAF Standartauto komisijas preses sekretārs
 
Visi komentāri
 
153388. viesis 3.janvāris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Sacīkste bija interesanta - veiksme bija no manis novērsusies. Prieks par brāļa trešo vietu rwd klasē.

153393. viesis 3.janvāris 2005 16:22
0 0 Atbildēt

paaraak garsh raksts, nelasiishu

153397. viesis 3.janvāris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Brāļi Bruņinieki paši labākie!

153399. viesis 3.janvāris 2005 16:51
0 0 Atbildēt

Kādēļ brāļiem Bruņiniekiem pagājušajā posmā bija viduvēji rezultāti?

153400. viesis 3.janvāris 2005 16:54
0 0 Atbildēt

Tapē ka viņi vēl īsti nebija savu žigu uzchiņījuši, bet tagad jau viss ir ok!!

153401. viesis 3.janvāris 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Kur var foto apstīties

153403. viesis 3.janvāris 2005 17:21
0 0 Atbildēt

nu jā taisnība, bij tehniskas problēmas (pēdejā braucienā izlūza disks no skrūvēm) a otrs bračka pabrauca pa vaļņiem!

153406. viesis 3.janvāris 2005 18:25
0 0 Atbildēt

bujaani labaakie

153418. viesis 3.janvāris 2005 21:57
0 0 Atbildēt

Garsh lasaamais!!!!!!!!!!!!!

153425. viesis 4.janvāris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

kas ir tie brali Bruninieki? no kurienes vinji uzradushies?

154121. viesis 8.janvāris 2005 19:40
0 0 Atbildēt

No Marsa...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti