Riepas ar radzēm - aizliegums pagaidām atlikts 54

 
14.janvāris 2005 9:42

Premjers Aigars Kalvītis un satiksmes ministrs Ainārs Šlesers vienojušies atlikt aizliegumu izmantot riepas ar radzēm. Tas netiks ieviests, kā plānots 2008.gada maijā.

Kalvītis uzskatot, ka lauku ceļu stāvoklis neļauj aizliegt ziemas periodā izmantot riepas ar radzēm. Aizliegumu varētu atlikt uz pāris gadiem, bet precīzus likuma grozījumus izstrādās Satiksmes ministrija.
 
Visi komentāri
 
154614. viesis 14.janvāris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Labi gan ka tas ''aizlikt '' ir atcelts , mums liidz dienvideiropas ziemas celju kvalitaatei veel taalsh celsh ejams .

154617. viesis 14.janvāris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Nu nebūs pareizs tas virsraksts - nekas jau vēl nav atcelts, tik izteikts viedoklis, ka vajadzētu pārcelt datumu.

154620. viesis 14.janvāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

un tagad vechiem buus kukulis jaatamaksa atpakalj :(((

zheel gan :)

154622. viesis 14.janvāris 2005 10:00
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka mēs tomēr esam tuvāki skandināvijai un pie mums mēdz būt visai bargas ziemas. Ir muļķīgi aizliegt radžotās riepas tikai tāpēc, ka Vācijā tādas nelieto. Kas gan viņiem tur pa ziemām???

Un gala beigās, tad, kad mūsu valstī sāks asfaltbetona sastāvā izmantot nevis dolomīta, bet granīta šķembas, kas ir daudz atbilstošākās mūsu klimatam, es domāju asfalta segumu nebūs ar radzēm tik vienkārši sabojāt. Kā piemēru varētu minēt daudziem zināmu ceļa posmu - Biķernieku mežs. Tur vēl neatminamos laikos tika ieklāts asfalts ar granīta šķembām un vēljoprojām tas ir labā stāvoklī, atšķirībā no Biķernieku ielas jau Mežciemā, kur dolomīta šķembas jau drūp un veidojas bedres, kaut asfalta klājums ir nesalīdzināmi jaunāks...

Neesmu es radžu piekritējs, jo pārsvarā braucu pa pilsētu ziemā, bet lauku rajonos normālā ziemā radzes tomēr ir lieti noderīgas.

Starp citu, granīta šķembas nodrošina to, ka uz ceļa neveidojas klimatisko maiņu (sasalšanas/atkušanas) veidotās grambas un bedres... Jo ne jau radzes tās izlauž, bet pre zemām temperatūrām un pret mitrumu nenoturīgais dolomīts...

154624. viesis 14.janvāris 2005 10:05
0 0 Atbildēt

NOST RADZES!!!!!

154626. viesis 14.janvāris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Yes! Nāca pie prāta!

154627. viesis 14.janvāris 2005 10:08
0 0 Atbildēt

es gan uzskatu ka radzes vajag aizliegt. bojaa celju un nekaadu papildus droshiibu nedod. es jau 8 gadus izveelos bezradzu ziemenes: good year u.g.6/nokian hak. q/hankook w604 - par sakjeri nevar suudzeeties, ja nu vieniigi nebrauc 90% pa spoguli, bet cik ta vispaar Latvijaa ir ziemas...

154629. viesis 14.janvāris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

OK, bet tad nežēlīgi būtu jād*āž tie, kas brauc ar radžotām riepām visu gadu. Tādu gudrinieku, starp citu, ir daudz!

154631. viesis 14.janvāris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

P.S.

Man arī netīk radžotas riepas pilsētā, zinu, kā tas ir braukt pa slapju bruģi ar radzēm, bet pie mums tieši lauku rajonos bieži vien ir ideāls spogulis uz ceļiem...

Bet aizliegt tikai tāpēc, ka tās nelieto Vācijā ir absurdi!

Piekrītu, ka radzes vasarā tas ir vienkārši murgs, šādus braucējus būtu riktīgi jāsoda, bet aizliegt radzes ziemā nav vēl īsta pamata. Pie mums tomēr vēl ceļi netiek tik labi uzturēti ziemas apstākļos...

Runājot par to, ko radzes bojā? Tās bojā horizontālos ceļa apzīmējumus (līnijas, gan krāsotās, gan termoplastiskās), gan zemas kvalitātes asfaltbetona segumu (ar dolomīta šķembām)...

Bet ņenot vērā to, ka līnijas jebkurā gadījumā ir jākrāso katru gadu, tad pielietojot pareizu asfaltbetona sastāvu (ar GRANĪTA šķembām) radzes neko nesabojās! Un nezkāpēc Lietuvā un Igaunijā m² asfaltbetona seguma ar granīta šķembām maksā lētāk nekā tas pats m² asfalta ar lētajām dolomīta šķembām Latvijā.

Starp citu vai esat pamanījuši, kā vasaras riepas bojā mūsu ielu segumus izveidojot trepes pie krustojumiem un asfalta "vannas" sab. transporta pieturvietās...

154632. viesis 14.janvāris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Kalvītis malacis, pats laukos strādājis, precīzi pārzin situāciju. Dārgo bezradzu riepu tirgoņiem ziepe būs - bizness nesanāks kā plānots. Toties, atjaunoto naglenu vīri, joprojām būs topā. Es arī esmu starp tiem, kas noticēja, un pirms dažiem gadiem pārgāja uz bezradžu ziemenēm. Labām un dārgām. Bet nožēloju, jo tieši riepu dēļ pagājušoziem ielidoju grāvī. šogad atkal pārgāju uz NHP atjaunotajām /note/ riepām, un uz visiem lediem un sniegiem jūtos droši un stabili. Vienīgā negācija - lielāks troksnis salonā.

154633. viesis 14.janvāris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

musu celiem ipashi laukos radzes vel ir noderigas un dazreiz, kad atbildiigie dienesti nepilda savlaicigi darbu, arii rigaa un taas rajonaa celi ir kaa slidlauks un tur jau bez radzeem ir taa so so.

154634. viesis 14.janvāris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Uraa - mees esam sadzirdeeti.

:) :) :P

154636. viesis 14.janvāris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Kliist baumas, ka visa sjii radzu aizliegsjana valdiibaa steidzamiibas kaartaa bija lielo riepu tirgotaaju lobeeta. Lai ieraustu savaas kabataas to naudinju, ko sjodien nedabuu deelj ievestajaam mazlietotajaam riepaam ar radzeem no Skandinaavijas..... :)

154641. viesis 14.janvāris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

Graniita skembas ir ljoti daaragas tapee tas celju buvniecibaa izmanto ljoti maz latvijaa,bet izmanto uz daziem jaunajiem celjiem kur liela slodze

154647. viesis 14.janvāris 2005 11:14
0 0 Atbildēt

sen pija laiks. bet nevis pagarinaat terminnu, bet vispaar atcelt. labi lai jau pagarina varbuut kautkas uzlabosies liidz 2010 gadam vai kaadam tur

154652. viesis 14.janvāris 2005 11:35
0 0 Atbildēt

To Rashins - interesanti gan, kāda velna pēc tad izmanto arī tās dolomīta šķembas? Itkā neviens nezinātu valsts pasūtījuma konkuras prasību izstrādātājiem, ka pie -6°C dolomīts drūp, tajā veidojas plaisas, kurās iesūcas ūdens un kuras savukārt sadrupina šo asfaltbetona saistvielu pilnībā????

Kāda mārrutka pēc vispār tās tiek izmantotas asfaltbetona maisijumā, jo mums nav nevienas ziemas, kurā kaut uz pāris dienām t° nenoslīdētu zem tiem -6°C un nesvārs'titos nemitīgajā balansā starp "+" un "-" temperatūrām. Johaidī nedzīvojam tak pie vidusjūras!

Vai patiešām valsts pasūtījuma specifikācijā nevar paredzēt elementāras lietas - ka ceļa seguma kvalitāte ir jāgarantē nemainīga visā garantijas perioda laikā, nevis ceļa būvētājam jānovērš ceļa bojājumi uz sava rēķina garantijas perioda laikā? Ja ceļu sataisa un ik pa 3 mēnešiem to lāpa un pieremontē tas nemazina nevajadzīgu ar ceļa kvalitāti saistītu sastrēgumu skaitu... Laikam visiem šajā valstī ir po... Skumji.

154660. viesis 14.janvāris 2005 12:07
0 0 Atbildēt

Ja cilveeks ir idioots, tad arii radzes nepaliidz.Visu savu jauniibu dziivoju laukos, man bij zziguliits un tooreiz taas riepas nebij taa piejamas-braukaaju ar pusnodilushaam vasareneem pa visiem lediem utt. un nekaada vaina-vienkaarshi ja celjsh ir spoguls-nevajag lidot-brauc ar praatu un buus ok.

Vienu sezoonu pameeginaaju ar shipenem-nezinu, man nepatika -kopsh taa laika izveelos M+S un juutos apmierinaats..

154662. viesis 14.janvāris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

Priece ka Latvijas valdiba ir ari domat spejigi cilveki ka Slesera kungs (par to es ilgi saubijos), un Kalvisa kungs.

Radzes celu boja tik minimali, salidzinot ar kravas transportu un sabiedrisko transportu.

154664. viesis 14.janvāris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Da ibio OPREDELITES, un ko teikt tiem lauku iedziivotajiem kas shogad speciaali pirka sev riepas bez radzeem?!?!!?

154667. viesis 14.janvāris 2005 13:31
0 0 Atbildēt

to: lietus

A kāda vella pēc tad tie lauku iedzīvotāji šogad pirka tās riepas bez radzēm? Aizliegums jau bija domāts tikai uz 2008. gadu! Pāsi vainīgi! Ko tu pa šim tā satraucies? ;)

154668. viesis 14.janvāris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

pareizi :))

H3

154669. viesis 14.janvāris 2005 14:12
0 0 Atbildēt

Nupat izlasiiju vienaa krievu autozhurnaalaa ko saciija viens diezgan zinaams autosportists:

Shipenes var gadiities ka noderees dziivee tikai vienu reizi, tajaa reizee kad Tev priekshaa uz apledojusha celja pie luksofora vai gaajeeju paarejas negaidiiti nobremzees teiksim MB SLK.

Manupraat vairaak te nav ko piebilst.

154671. viesis 14.janvāris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

nav ko satraukties!!es braukaju ar radzu riepam,jo masinai bija komplekta sis riepas,kad pirku.jegu neredzu braukajot pa Rigas centru.ja dzivotu laukos,tad butu pilnigi ******* un brauktu ar radzem,ja ari butu aizliegts!!!

154672. viesis 14.janvāris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

man viens pazina, kurs bija dedzigs bezradzu riepu piekritejs nomainija savu viedokli. Kas vins brauca pa Brivibas ielu un pirms krustojuma bija piebraukats ledus un vins ieslidzeja krustojuma pie sarkanas gaismas. Avarija nenotiaka, jo masina kas brauca pa zalo gaismu bij a ar radzu riepam. Bezradzu riepas - nokian pirma sezona.

154673. viesis 14.janvāris 2005 15:29
0 0 Atbildēt

Jaa visi kas domaa sho jautaajumu esam par lobeetu muti ciet un buudaa iekshaa. Riiga nau vieniigaa vieta Latvijaa. Un tas ka Riigaa ir asfalts nenoziimee to ka vinsh ir visaa Latvijaa. Laukos nav ne asfalta ne kaisiitaaju un pat vasaraa greideris nobrauc tikai reizi sezonaa. Burzhuji. Situaacija jaredz visaa taas plashumaa nevis tikai shauraa lokaa (Riigaa). Mamuti - bezradzhu aizstaavji. Liela dalja no jums nezina vispaar neko un maak tikai bljaut

154678. viesis 14.janvāris 2005 16:16
0 0 Atbildēt

Paldies Kalviitim, ir atstaata izveeles briiviiba!

154679. viesis 14.janvāris 2005 16:25
0 0 Atbildēt

Kaut kā jau jāpelna punkti uz pašvaldības vēlēšanām :)

Bet ja nopietni - respect Kalvītim.

154682. viesis 14.janvāris 2005 16:37
0 0 Atbildēt

Tagad es vareesu izveeleeties vai braukt ar radzotaam riepaam vai ar bezradzu riepaam!

Luuk – demokraatija! (nevis monarhija)

154684. viesis 14.janvāris 2005 16:39
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc radzes tik brismīgi nebojā ceļu segumu Somijā un citur Skandināvijā?

154685. viesis 14.janvāris 2005 17:01
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tiem asfalts sanācis izturīgāks... Granīta šķembu dēļ...

154688. viesis 14.janvāris 2005 17:41
0 0 Atbildēt

Nu ko, radzeņu tirgotāji savu ir panākuši. Arī visi riepu tirgotāji, kam šogad radzenes neiztirgotas palika milzīgos daudzumos un pilnīgi skaidrs, ka nekad arī neiztirgos. Ja nu vienīgi par puscenu. Bet viens ir točno - visi kas šogad varbūt pirmo reizi nopirka puslīdz normālas bezradzenes - radzenes mūžam vairs nepirks. Pilnīgi neatkarīgi no tā vai būs atļautas vai ne.

154689. viesis 14.janvāris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

viktors1961

Bet viens ir točno - visi kas šogad varbūt pirmo reizi nopirka puslīdz normālas bezradzenes, tie naakamreiz noteikti nopirks shipenes peec tam, kad buus kaadaa ienesushies bremzeejot uz ledus.

154698. viesis 14.janvāris 2005 18:21
0 0 Atbildēt

Varbuut toneetos logus arii atliksiet?????????

154707. viesis 15.janvāris 2005 0:05
0 0 Atbildēt

Nevajag atcelt ;) Lai tie kam ir radzes maxaa sodu a tiem kam nau brauc leenaak un uzmaniigaak

154708. viesis 15.janvāris 2005 0:51
0 0 Atbildēt

154707.viesi PN:):):):):):):)

154714. viesis 15.janvāris 2005 13:49
0 0 Atbildēt

Nav radzzu riepu tirgotaaju vai bezradzzu riepu tirgotaju. Ir riepu tirgotaaji, kas tirgo da jebko. Taapeec pirms muldeet par lobeeshanu, vajag drusku padomaat ar galvu. (kaut daram to reti)

154716. viesis 15.janvāris 2005 15:38
0 0 Atbildēt

Domāju, ka radžotās riepas ir jāaizliedz, jo, starp citu, tās nelieto arī Francija!!!!

154718. viesis 15.janvāris 2005 16:12
0 0 Atbildēt

Varetu teikt ka salidzinaji pmpi ar pirkstu... Vai ziemas francija ir tadas ka pie mums

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154725. viesis 16.janvāris 2005 1:23
0 0 Atbildēt

A kur globala sasilshana Ko jus darisiet ar radzem tropos

212.93.97.130

Nokia7600/2.0 (03.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154728. viesis 16.janvāris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Kamdel gan tik daudz radzu riepu pretinieku Galu gala ikvienam ir tiesibas pasam izveleties, ko pirkt. Pie tam ziemam klustot siltakam, radzu riepu ipatsvars noteikti mazinasies.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154729. viesis 16.janvāris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Kamdel gan tik daudz radzu riepu pretinieku Galu gala ikvienam ir tiesibas pasam izveleties, ko pirkt. Pie tam ziemam klustot siltakam, radzu riepu ipatsvars noteikti mazinasies.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154734. viesis 16.janvāris 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Vispaar jau nedaudz debiili sanaak. Paarsvaraa braucu marshrutaa Ogre-Riiga un citur ~50km ap Riigu...Esmu secinaajis, ka radzhotaas riepas man nav vajadziigas...Bet te ir viens liels bet !!! Rezi pa reizei naakas arii ziemaa aizbraukt uz laukiem un tie ir jau 200km no Riigas. Un tajaa briidii sajutos kaa taads iesaaceejs...Mans onka 80 gadu vecs ar tik pat vecu "Volgu" brauca man pa priekshu un raadiija celju uz Mezhsarga maajaam...Onkulis visu laiku bija spiests mani pagaidiit krustojumos...vinjam bija shipenes...

154748. viesis 17.janvāris 2005 8:33
0 0 Atbildēt

es gribētu redzēt to radžu pretinieku, kurš krustojumā pie sarkanā būs autiņu ielicis traktora piekabē!!!! Man ar vienu tādu gadījumu pietiktu, lai uz ilgu laiku kļūtu par kājāmgājēju. Kas var atļauties mašīnu mainīt kā sierus, lai maina, es ziemā braukšu ar radzēm!

Šķūņa īpašniekam gan ir variants turēt divus ziemas komplektus ar diskiem - viens ragains, otrs M+S :D:D:D

154749. viesis 17.janvāris 2005 8:35
0 0 Atbildēt

...un ja riepu veikalā vēl piedāvā parakstīties pret radžu aizliegumu, parakstīšos vienalga! RADZES FOREVER!!!

154755. viesis 17.janvāris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

154748. viesis 17.01.2005 08:33

Krustojumā pie sarkanā traktora piekabē pat ne katra blondīne iebrauks arī ar bezradzenēm. Bet ja tev tas ir tik aktuāli, tad radzenes tevi arī neglābs. Maini braukšanas stilu. Es esmu braucis ar traktoru slidenā laikā, ja jau tas spēj apstāties, tad nenobremzēt ar vāģi - tikai totāls kretīns nespēj.

154756. viesis 17.janvāris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

Nost ar radzēm !!! Pietiks vienreiz bojāt ceļus.

154757. viesis 17.janvāris 2005 9:49
0 0 Atbildēt

Nost ar diizeli tas piesaarnjo gaisu. Tagad visi pirksiet elektreomobiljus. Un nekaadas demokraatijas - es taa teicu.

154759. viesis 17.janvāris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

Tie, kas nemāk braukt bez radzēm, lai sēž ziemā mājās vai brauc ar sabiedrisko.

154760. viesis 17.janvāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Nust ar WV tautas vaagjiem. Tie izraisa visvairaak avaariju. Tage visiem jaapeerk spranchi. Francijaa naglenes navajaga un franchu mashiinas taisiitas iipashi piemeerotas Latvijas klimatiskajiem apstaakljiem. Un nekaadas ierunas. Visiem obligaati jaapeerk franchu mashiinnas. Un ja prezidentei maskavijaa lapi ies tad visi pirksiet krievu mashiinas un nekaadas izveeles.

154793. viesis 17.janvāris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Un nost ar VW/AUDI - tos baigi zog :p

Un vēl - nost ar ...

SVIESTS :)

154798. viesis 17.janvāris 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Vo vo.

154834. viesis 17.janvāris 2005 16:08
0 0 Atbildēt

Uupis Un ar pranchu auto ziemas laika jabrauka pa franciju

212.93.97.129

Nokia7600/2.0 (03.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

154840. viesis 17.janvāris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

Ziemā izdzīvo lisākais !!!

154939. viesis 18.janvāris 2005 13:22
0 0 Atbildēt

Tieši maigo ziemu dēļ jau tās radzes ir vajadzīgas, jo visu laiku piesalst un atkūst, tad arī tas tīrais ledus veidojas, ko neņem ne sāls, ne bezradžu riepas

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti