«Honda Racing Latvia» atklās rallija sezonu 1

20.janvāris 2005 9:28

Rallija komanda "Honda Racing Latvia" 21. un 22. janvārī Igaunijas rallijā “Lõuna Eesti Talv 2005”, kas būs gan Latvijas, gan Igaunijas autorallija čempionātu pirmais posms, gatavojas atklāt 2005. gada rallija sezonu.

2004. gada rallija sezonas atskats

Rallija komandai "Honda Racing Latvia" 2004. gada sezona bija ļoti ražena. Ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus 2004. gadā ar savu N3 grupas Honda Civic Type-R startēja visos Latvijas čempionāta, Igaunijas čempionāta un Baltijas rallija kausa posmos – kopskaitā divpadsmit rallijos. Igaunijas čempionāta posmā "Škoda Rally 2004" brāļi Šimkus izcīnīja rallija galveno balvu – automašīnu Škoda Fabia, bet čempionāta kopvērtējumā kļuva par pirmo Latvijas rallija ekipāžu, kas ieguvusi Igaunijas rallija čempiona titulu. Arī Latvijas čempionātā autorallijā un Baltijas rallija kausā brāļi Šimkus plūca uzvarētāju laurus savā klasē.

Ivars Caune 2004. gadā piedalījās tikai trijos rallijos, jo bija pievērsies sava stūrmaņa un dēla Krišjāņa Caunes sagatavošanai par rallija pilotu, bet tas netraucēja tam izcīnīt 3. vietu Latvijas čempionātā N3 klasē un 4. vietu Igaunijas čempionāta F2 ieskaitē.

Ekipāža Krišjānis Caune 2004. gada sezonā pirmo reizi startēja kā pilots, par stūrmani ņemot Arti Štrausu. Šī ekipāža startēja piecos Latvijas čempionāta posmos no kuriem divos izcīnīja 2. vietu, bet vienā 1. vietu savā klasē, čempionāta kopvērtējumā izcīnot 2. vietu.

Savukārt rallija komanda "Honda Racing Latvia" Latvijas Čempionāta autorallijā 2004. gada sezonā kļuva par vicečempioni komandu vērtējumā.

2005. gada sezona

Rallija komanda "Honda Racing Latvia" 2005. gada sezonu sāks 21. un 22. janvārī Igaunijas rallijā “Lõuna Eesti Talv 2005”, kas būs gan Latvijas, gan Igaunijas autorallija čempionātu pirmais posms. Tajā "Honda Racing Latvia" komandu pārstāvēs ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus ar jaunu N3 klases Honda Civic Type-R sporta automašīnu. Pie otras A7 klases sporta automašīnas Honda Civic Type-R vadības svirām sēdīsies Krišjānis Caune. Sākotnēji kā stūrmanis Krišjānim gatavojās startēt pieredzējušais Dainars Dambergs, kura uzdevums būtu iemācīt Krišjānim atrast stabilu braukšanas ritmu, bet, sakarā ar Dainara veselības problēmām, stūrmaņa krēslā sēdīsies Artis Štrauss.

Pirmais 2005. gada sezonas rallijs “Lõuna Eesti Talv 2005” sāksies 21. janvārī Igaunijā, Viru pilsētas apkaimē. Sacensībām pieteikušās 98 ekipāžas no Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, Somijas, Krievijas, Ukrainas un Polijas. Sportistiem rallijā būs jāveic deviņi ātrumposmi ar kopējo distanci 91,5 km, bet rallija kopējais garums sastāda 224,91 km.

Sīkāka informācija par ralliju “Lõuna Eesti Talv 2005”: www.southestoniarally.ee

 
Visi komentāri
 
155229. viesis 20.janvāris 2005 18:18
0 0 Atbildēt

Lai Krisjanim veicas un vairs neloka to nabaga Hondu. Cerams ka bus samacijies braukt. Uz tiksanos Igaunija

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Nomales skrējējs" saņem bargu mācību (+ VIDEO) 11

"Nissan Micra" vadītājs brauc agresīvi un cenšoties apsteigt pa nomali, piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

Kas ir zirgspēki un, kas ir griezes moments? (+ VIDEO) 6

Video vienkāršotā veidā izskaidro atšķirību starp zirgspēkiem un griezes momentu, diviem jēdzieniem, kas ir katra motora tehniskās specifikācijas neatņemama sastāvdaļa. Lasīt vairāk

 

Jauno "Ford Focus" nobildē fotosesijas laikā 3

Internetā nonākuši jaunās paaudzes "Ford Focus" attēli, kuros tas redzams bez maskējošās līmplēves. Attēli uzņemti oficiālās fotosesijas laikā, kas tika sarīkota Portugāles pilsētā Kaškaišā. Lasīt vairāk

 

Provinciālā izpratne par luksuss automobili 12

Šodienas Dienas Biznesa numurā izlasījām rakstu tā saukto “luksusa” auto tirgu pagājušajā gadā. Pateikt, ka par raksta autoriem un pašu rakstu palika nožēlojams iespaids, ir nepateikt gandrīz neko. Lasīt vairāk