Alfa Romeo 147 atjaunojas un kļūst lētāka 33

21.janvāris 2005 9:55

Eiropas Alfa Romeo dīleri sākuši pieņemt pasūtījumus uz atjaunoto 147 modeli.

Trīsdurvju variantā ar 1,6 litru 105 Zs dzinēju auto bāzes versijā maksās par 40 eiro mazāk - 15,950 eiro.



Nedaudz jaudīgāka modifikācija ar 1,6 litru 120 Zs dzinēju maksā 16.950, bet "top versija" ar 2.0 litru 150 Zs dzinēju pasūtāma par 21.850 eiro.

Dīzeļversiju cenas veido diapazonu no 17.850 līdz 21.550 eiro. Par pirmo cenu sanāks mašīna ar 1,9 litru 100 Zs dzinēju, bet par otro - 1,9 litru turbodīzelis ar 150 Zs jaudu.

Piecdurvju varianti iespējami divās komplektācijās Impression un Progression - par tiem jāpiemaksā 800 eiro, salīdzinot ar 3-durvju variantiem. Topa versijā Distinctive šīs divas durvis izmaksās 950 eiro.

Paralēli 147 modeļa dizaina uzlabošanai itāļi papildinājuši GT dzinēju klāstu ar 1,8 litru 140 Zs benzīna motoru, kas mašīnu spēj iekustināt līdz 200 km/h lielam ātrumam un patērē tikai 8,5 litrus degvielas uz 100 km. Sportiskā Alfa Romeo ar tādu dzinēju kļuvusi par 3500 eiro lētāka un tās sākuma cena ir tikai 23.600 eiro.

Latvijā atjaunotā Alfa Romeo 147 tiks prezentēta martā.

 
Visi komentāri
 
155245. viesis 21.janvāris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

TIKAI 23.600 par kompaktklasi!

Nav brīnums, ka Fiat lietas neiet kalniņā!

Varbūt kāds man var paskaidrot Alfu kosmiskās cenas?

155246. viesis 21.janvāris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

Alfan

Alfa – tas ir Romeo.

Tie ir jūtīgi un paklausīgi. Tie lasa tavas domas, tie kā mīļotās un mīlošās sievietes izjūt Tevi, tavu noskaņojumu, tavas vēlmes un izpilda tās pat agrāk nekā tu tos iedomājies…., tie ir maigi, kārdina un provocē, stumj pie kraujas malas un izglābj pēdējā brīdī…tajos izkūsti, zaudē savu Es un kļūsti par Mēs…Alfa ir vairāk nekā mašīna – tā ir mīlestība, mīlestība uzreiz un uz ilgu laiku, bet, varbūt, arī uz visiem laikiem.”

155248. viesis 21.janvāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka!

Mēdz teikt, ka mīlestība ir akla!

Šķiet, ka šis ir īstais gadījums!

155249. viesis 21.janvāris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Šī sieviete ir tāda slimīga.Kaites viņai piemetās visdažādākās un intīmākajos brīžos viņa sausi paziņo,ka sāp galva...

Pusmūžā iespējams,būs nepieciešamas atsevišķas dzīvībai svarīgu orgānu smagas operācijas vai pat pārstādīšanas.

Bet nu smuka viņa ir,tas nu jāatzīst.

155250. viesis 21.janvāris 2005 10:42
0 0 Atbildēt

reiz man kāds vecis stāstīja kā sievu izvēlējies

- lai labi ēst gatavo

- lai laba māte būtu

- lai nedzer, nepīpē

- lai nesmuka būtu, tas lai citiem nepatiktu

problēma bija viena - pašam vairs napatika

155251. viesis 21.janvāris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

sieviete nav slimīga , bet nedaudz kaprīza, bet ja viņas kaprīzes zin un izpilda, arī nedaudz palutina (manikīrs , pedikīrs, frizieris jauna veļa, jauna kleita) tad nav nekādu problēmu un tas nav salīdzināms ar sārtvaidzi tantuku, kas neslimo, neniķojas un labi putru vāra

155252. viesis 21.janvāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Ja nu tiem kas nav braukusi ar alfu, tie ari nesapratis kapec ta masina to maksa. Kapec neviens neko neprasa kapec A3, Golf utt maksa tadas naudas. Top versija ir Bose muzikas sistema, ada utt, nemaz nerunajot par dalito klimata kontroli.

155253. viesis 21.janvāris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

KO lai dara tie kuriem patiik saartvaidzji tantuki, un taas izdeedeejushaas miesas riebj skatiities. Gultta nepamet sajuuta ka saluuziis. :D

Tas taa par sievieteem. :D

A mashina kaa jau mashina. Man gan tieshi kantainas mashinas patiikk vilsbaak piem. 155 AR - izcils vaagjis. Apaljaas 156 un 147 vairs nav tik izteiksmiigas.

155256. viesis 21.janvāris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Kaut neesmu Alfu lietojis,pie iespeejas pirktu dizaina un dinamikas iedvesmots,golfus un audi paarspeej stabili.

P.S.subjektiivs viedoklis.

155264. viesis 21.janvāris 2005 11:42
0 0 Atbildēt

80

Un kuram no tevis pieminētajiem autiņiem nav dalītā klimatkontrole???????

155272. viesis 21.janvāris 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Ja godiigi, tad visas taas fignjas tipa daliitaa klima utt. da ne suudu vinjas iisteniba nemaksaa tik vien ka razjotaajam iespeeja uzsprodrinaat spalvas un dargaak paardot savu rajojumu ( gribeju jau teikt luuzni, bet nu uz visiem auto to negribeetos attiecinaat).

155274. viesis 21.janvāris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Lielaakas izmaksas sastaada kaa reizi dizains un ievieshana razjoshanaa, kas ja nekljuudos sastaada vairaak kaa 50 % no mashiinas cenas, paareejais ir tikai taadi siikumi.

155283. viesis 21.janvāris 2005 12:18
0 0 Atbildēt

Nu, ko lai pasaka...

Ja kompaktklase ir par dārgu, tad nepērc, atrodi kādu bērīti pelēcīti par Ls 99,- mēnesi i brauc.

Pasaki tad ar ko atšķiras BMW 3xx no Lexus 200

Īstenībā ne ar ko, tikai cenas tādas dikti dažādas...

Gala beigās ir tirgus - patīk, - pērc, nevari atļauties - nepērc...

Labi vien ir ka maxā tik dārgi, nebūs uz katra stūra kā veci spaiņi! Tomēr ir patīkamāk atbildēt, ka tev ir tāda vai citāda mašīna, nevis man ir tāda pati kā Jurčikam un Fredim, tikai zila...

155301. viesis 21.janvāris 2005 13:20
0 0 Atbildēt

klust par 40 eiro letaks:)) tadus niekus nav kauns likt ieksa teksta? tas 40 eiro ir pusdienas restorana

155302. viesis 21.janvāris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

arī labi, pusdienas ietaupās :)

155308. viesis 21.janvāris 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Par 40 eur var sanākt tīri labas 1/2 dienas kādā itāļu restorānā...

Ne šikas, bet labas gan...

Itāļi zina ko darīt ar modi, virtuvi, kafiju, saldējumu un automašīnām...

155331. viesis 21.janvāris 2005 14:54
0 0 Atbildēt

ideja jau ir pareiza- 147 alfai jaabuut leetaakai, lai vareetu konkureet savaa nishaa. bet nu 40 eur ir smiekliigi. jaunaa Megane, C4, Mazda3... vecai 147 ar jaunaam lampaam neies viegli. kaadu pusgadu parazhos un metiis mieru.

155335. viesis 21.janvāris 2005 15:21
0 0 Atbildēt

Man jau shitaa ar jauno purninju liekas smukaaka, bet piemineet cenas nolaisanu par 40eiraam tomeer ir smiekliigi.

155343. viesis 21.janvāris 2005 16:10
0 0 Atbildēt

man rodas jautājums ar ko šitas pepelacs bāzes versijā ir pārāks par 2 gadus atpakaļ radītu megāni? vienkārši megāne par šitādu naudu sanāk ne tuvu ne bāzes komplektācijā :)

tur toč laikam olas ir durvju šķirbā jāiespiež lai noticētu reklāmām, ka alfa, tas ir romeo un romeo tā ir mīlestība un mīlestība ir uz mūžu...........

bet mīlestības objekts ir nepārtraukti jāiebaro ar $$$, jo citādi tas tevi vairs nemīlēs :)

vispār es jau esu dzirdējis viedokli, ka alfa tā ir tā mašīna, kas rūsē jau pat uz kataloga vāka :), bet tas laikam attiecināms uz tādām mizām kā trīsdesmittrešajā

155345. viesis 21.janvāris 2005 16:48
0 0 Atbildēt

To Pirmais... Koļa stāstija, ka feģas tdraugs esot redzējis... blah, blah blah...

Parādi man lūdzu to konkrēto, kas rūsē jau rūpnīcā.

Neiet runa par tām, kuras ražoja 80-tajos, kad tikai Audi un vēl pāris kantori cinkoja virsbūves.

Liekas esi gan megani gan Alfu labākajā gadījumā uz ielas redzējis.

Neesi izbraucis ne ar vienu, ne ar otru.

Nezkāpēc te neviens neželojas, ka jaunajam Audi A8 bremžu kluči maxā Ls 400 un jāmaina katrus 10 000 km...

Baltu zirgu jāmazgā, smuku sievu jāsargā.

Un neko diži vairāk par elementārām lietām te darīt nevajag - maini eļļu, klučus uz mūsu ceļiem jebkuram auto sabojājamās piekares daļas un lej benzīnu. Wot i visi izdevumi... Pasaki uz kuru auto marku šis uzskaitījums neattiecas?

Tas, ka par šo facelift prasa nedaudz par daudz, tas ir cits jautājums, bet ja nepatīk vai nevari pacelt - NEPĒRC!!!

155348. viesis 21.janvāris 2005 17:18
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 21.01.2005 16:48

tev taisnība, ar alfu neesmu braucis gan, bet točna nedomāju, ka tas, ka izbrauktu kautko mainītu - ar megāni izbraucu gan, bija doma iepirkt viņu iepriekšējās megānes vietā vēl pagāšgad - vispār tā arī darīšu, bet ne šomēnes...

vēl 2 mēnešus atpakaļ es papētīju tirgu un salīdzināju dažādus dzelžus. diemžēl alfa atkrita jau pirmajā kārtā :) es pat netiku līdz izbraukšanai :) nu nemāku es akli mīlēt bez pamatojuma :):):):):)

salīdzinam šito alfu ar pēc cenas alanoģisku megāni, neskaitot tādus naudā neizsakāmus labumus kā VĀRDS un IMIDŽS (citu pasažieru, kuriem vārdiņš alfaromeo izraisa ejakulāciju, acīs)

vienkārši paskatamies kas par šito cenu sanāk, kāda komplektācija (koža, roža utt), un paskatamies, kura no šīm mašīnām ieskrienas ātrāk līdz simtam, cik tērē degvielas, cik maksā apkopes, kas tās apkopes taisa utt.

manis pēc tu vari pirkt šito pepelacu un dušīt uz visām 4 debespusēm, aizbrauksi uz alfistu picu un būsi veselu nedēļu topā :)

vispār autiņam nav ne vainas (salīdzinot ar cipām klases mašīnām), bet PAR DĀRGU VIŅŠ IR, tāpat kā bēmēvē 330i manuprāt ir par dārgu un arī mazda 3 ir dārgāka nekā tai vajadzētu būt - jo 6tā maksā praktiski to pašu naudu....

par to rūsēšanu uz kataloga vāka tas bija prikols ko dzirdēju no džeka - es arī zinu, ka tagad visi cinko tās kastes,

nesaprotu es tos, kas te pa iauto tusē un prasa padomus kā labāk aizlāpīt 20gadīga kadeta izpuvušās arkas un sliekšņu :)

es tomēr uzskatu, ka pēc 5 gadi nu max 10 gadi mašīna ir jāņem jauna. (un vecā jāiesmērē zvērinātiem šrotu braucējiem)

155350. viesis 21.janvāris 2005 17:33
0 0 Atbildēt

Respect idejai par to, ka labi ir braukt ar jaunu auto

Bet AR ir ne tikai vārds...

Ja dzīvē gadās izdevība - izbrauc kādu līkumu.

Atrvelc pa šoseju un izlīkumo pa kartinga trasi...

Tad sapratīsi...

Lai vai cik dīvaini neizklausītos AR 147 ir pietiekami vadāma Autodeltas izpildījumā pat ar teorētiski nebraucamu V6 3,7l 328 Zs dzinēju uz priekšpiedziņu...

Piekritīšu, praktisku apvērumu šai cenai nav, bet tur jau tā sāls, ka cilvēki mēdz pikt nepraktiskas lietas - Dārgas gleznas, kas maxā miljonus un ir besīgi jāsargā pret zagļiem, Supermegadārgus sporta auto, kuru saloni grab kā grabuļi un kuru uzturēšanas izmaxas ir kosmiskas...

Tā nav praktiska nepieciešamība kā AR tur ceļu lielos ātrumos, nav praktiskas jēgas no dzinēja dinamikas pie lieliem ātrumiem, nav praktisku apsvērumu degvielas patēriņam, nav praktiskas jēgas no tā cik gaumīgs ir auto dizains.

Ja tā tas būtu, tad visi brauktu ar zapiņa tipa auto, kuram ielikts jaunākais besīgi ekonomiskais dīzelis ar tilpumu 0,8 litri...

Jo īstenībā auto taču ir tikai līdzeklis, kā savu pēcpusi transportēt no punkta A uz punktu B...

155359. viesis 21.janvāris 2005 21:33
0 0 Atbildēt

155350. viesis 21.01.2005 17:33

ko nozīmē "dzīvē rodas izdevība" ?

visām mani interesējošām mašīnām 2 mēnešus atpakaļ biju uz testbraucieniem, vai tad alfa ir tik megareta mašīna, ka to var nopirkt tikai iesaiņotu kastītē???? izbraukt nevienam nedod :)

starp citu, man ar megāni vēl nav radušās problēmas ar vadāmību (atšķirībā no pirms tam man bijušās renault 19 eiropa)

nu nav tajā autiņā nekā īpaša, izņemot alfistu domas par mašīnu marku kā šķiru...

paga, paga, kāda dimanika rakstā minētajam autiņam, kuru tikai 1.8 motors spēk kustināt līdz 200?, pie tam tērējot 8.5 litrus uz sotaku, megānei to var izdarīt 1.6 motors tērējot 5.7 litrus :)

un ko nozīmē "gaumīgs dizains"??? kas tur tāds īpaši gaumīgs ira? mašiņa kā mašīna, apaļa un ar 4 riteņiem :), megāne (īpaši sceniks) viennozīmīgi izskatās labāk :):):) paprasi jebkuram pilsonim, kas nemēģina notirgot alfu :)

155373. viesis 22.janvāris 2005 2:16
0 0 Atbildēt

Shito pepelacu jaasaliidzina ar A3, 1. seeriju un C Sportscoupe. Iideet, ka Megane vai Mazda3 ir pienjemamaaka... Nu nav nekad Alfas meerkjis shitiem pirceejus atnjemt.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

155383. viesis 22.janvāris 2005 12:58
0 0 Atbildēt

2 Pirmais

Vai tev kāds ir teicis , ka Megana slikta ?

Ko tu uztraucies, brauc taču laimīgs.

Tas taču labi, ka katram patīk savs auto.

Atšķirībā no citiem, nekad neesmu dzirdējis, ka alfu īpašnieki mēģinātu kādam iestāstīt , cik viņu auto s.... .

155384. viesis 22.janvāris 2005 14:11
0 0 Atbildēt

:)

Ja kāds mēģina iestāstīt, ka vidējam patēriņam ir sakars ar dzinēja reālo patēriņu pie maksimālās slodzes un ātruma - tad ļaujiet gardi apsmaidīt...

Nav 300 Zs dzinēju kas tērētu 10 litrus/100 km, ja vien šāda dzinēja jaudu neizmanto tikai par kādiem 25-35%. Lai iegūtu zināmu jaudu ir jānodedzina zināms daudzums degvielas - jauda no zila gaisa nerodas! Ir tikai dzinēja lietderības koeficienti. Lielākam dzinējam parasti šis koeficients ir daudz lielāks nekā mazam dzinējam pie tā paša auto svara... Protams ir ražotāji, kas pamanās šo koeficientu uztaisīt nedaudz labāku, vai arī uztaisīt dzinēju ilgmūžīgāku... Un tātad, lai attīstītu 140 Zs pie masas 1300 kg uz reāla ceļa ar 1,8 l motoru vairumā gadījumu visiem patēriņa parametri būs aptuveni vienādi, lai attīstītu šos pašus 140 Zs analogos apstākļos ar 1,6 l dzinēju tā degvielas patēriņš tomēr būs nedaudz lielāks...

Nebūs nekāds noslēpums, lai panāktu līdzīgu dinamiku ar mazmotorīšiem - to degvielas patēriņš reizēm ir lielāks nekā tam pašam auto ar manāmi prāvāku dzinēju...

155388. viesis 22.janvāris 2005 17:05
0 0 Atbildēt

par 40 eur nolaista cena....tadas mulkjibas pat nevajag rakstit...es saprastu ,ja vismaz 10% nost no cenas..

155395. viesis 22.janvāris 2005 22:11
0 0 Atbildēt

ok. alfisti ,mani pierunāja, pēku alfu, kurš ir ar mieru pārdot par normālu cenu :)

155410. viesis 23.janvāris 2005 19:16
0 0 Atbildēt

varbut spechuki varetu izskaidrot ka ir ar grabeshanu ???

grab vai negrab ???

155421. viesis 24.janvāris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Kas grab? Vi kas negrab?

155448. viesis 24.janvāris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Vecāko modeļu (33, 155, 164) saloni ir skaļāki - salīdzināmi ar bmw pārejniekiem, jaunākiem modeļiem (156, 147, 166) saloni ir gana klusi...

Par 145/146 modeli nav ne info, ne pieredzes...

155607. viesis 24.janvāris 2005 22:07
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 24.01.2005 10:22

davaj koļījies - kas iekš bēmēvē ir PĀREJNIEKS???

no kurienes uz kurieni jāpāriet?

155631. viesis 25.janvāris 2005 8:58
0 0 Atbildēt

Nu tipa tas, kuru ražoja ap 90-to gadu, pirms jaunajām bundžām...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 3

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti