Igaunijā, Vētru apkārtnē, tika aizvadīts Latvijas autorallija čempionāta pirmais posms “Louna Eesti Talv”. Uz sarežģītās sacīkstes starta izgāja arī 23 Latvijas sportisti, no kuriem trīs ekipāžas pārstāvēja “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”.
Fotogalerija no rallija apskatāma šeit »» |
Otro dienu Andis uzsāka ar lielisku laiku 4. ātrumposmā – Neikšāns bija labākais no vienas ass piedziņas auto pilotiem. Diemžēl nākamajā “dopā” salūza mašīnas ātrumpārslēgs un divus ātrumposmus Andis bija spiests nobraukt krietni zem savām iespējām. Pirms septītā posma visas tehnikas ķibeles tika atrosinātas, tomēr kilometrus trīs pēc “dopa” starta Neikšāns kļūdījās ātrā līkumā un mašīna apmeta kūleni. Lai gan pēc kūleņa un sekojošiem remontdarbiem zaudētas bija minūtes 40, Andis tomēr turpināja braukt un tomēr nopelnīja divus punktus Latvijas čempionāta ieskaitē.
“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” otrā ekipāža Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons pirmo reizi trasē devās ar “Mitsubishi Lancer Evo 6” automašīnu. Pirmā diena tika aizvadīta ļoti saudzīgā režīmā – kā nekā Mārim šīs bija pirmās sacīkstes ar pilnpiedziņas auto. Otrās dienas pirmajā ātrumposmā braukšana jau gāja daudz raitāk, tomēr tad salūza mašīnas transmisija un sacīkstes bija galā.
Tādējādi vislabāko rezultātu no “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” pārstāvošajiem braucējiem šajā sacīkstē sasniedza komandas jaunpienācēju Andra Kaļķa/Aināra Gulbja duets, esot otrie labākie no latviešiem R2000 klasē. Komandu vērtējumā “Louna Eesti Talv” rallijā uzvaru izcīnīja “Falck Rally Team”, aiz sevis atstājot komandu “Lejaskurzeme” un “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”.
“Ar sasniegto rallijā Igaunijā, protams, neesam apmierināti. Tomēr tāds ir sports un sezonas laikā gadās visādi,” saka “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” menedžeris Pēteris Neikšāns. “Tagad mehāniķiem daudz darba, lai pienācīgi sagatavotu mašīnas nākamās nedēļas izstādei “Motoru sports” un nākamajam LČ posmam, kas pēc divām nedēļām notiks Gulbenē.”
Rallija rezultāti. M.Murakas/A.Ojamē (Igaunija, Toyota Corolla) 50:36,6, A.Doroskinskis/D.Jeremejevs (Krievija, Subaru Impreza) +12,9, M.Rauams/P.Kinnunens (Igaunija, Subaru Impreza) +40,4, P.Saluri/I.Leps (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +54,6, M.Merilo/P.Kallaste (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:20,7, T.Pulkinens/L.Mietinens (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:23,6,… 8. A.Egle/N.Aizkalns (Latvija, Mitsubishi Lancer) +1:39,1,… 11. A.Pīlēns/M.Stirna (Latvija, Subaru Impreza) 3:33,5,… 16. R.Strokšs/G.Kļaviņš (Latvija, Audi 80) +4:57,4, 17. A.Priednieks/J.Kirkovalds (Latvija, Subaru Impreza) +5:21,9,… 22. E.Īle/J.Beļakovs (Latvija, VW Golf) +6:08,8.
Rallija rezultāti LČ ieskaitē. M.Murakas/A.Ojamē (Igaunija, Toyota Corolla) 50:36,6, M.Rauams/P.Kinnunens (Igaunija, Subaru Impreza) +40,4, P.Saluri/I.Leps (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +54,6, M.Merilo/P.Kallaste (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:20,7, R.Lindāls/R.Māsiks (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:34,4, A.Egle/N.Aizkalns (Latvija, Mitsubishi Lancer) +1:39,1,… 9. A.Pīlēns/M.Stirna (Latvija, Subaru Impreza) 3:33,5,… 12. R.Strokšs/G.Kļaviņš (Latvija, Audi 80) +4:57,4, 13. A.Priednieks/J.Kirkovalds (Latvija, Subaru Impreza) +5:21,9,… 15. E.Īle/J.Beļakovs (Latvija, VW Golf) +6:08,8.
Pirmais sezonas rallijs, bet LMT nevar iedot naudu jaunām riepām? Vai tad Sarmu brauks uz diskiem? :))