LMT komandai rallijs Louna Eesti Talv nav veiksmīgs 6

 
23.janvāris 2005 14:10

Igaunijā, Vētru apkārtnē, tika aizvadīts Latvijas autorallija čempionāta pirmais posms “Louna Eesti Talv”. Uz sarežģītās sacīkstes starta izgāja arī 23 Latvijas sportisti, no kuriem trīs ekipāžas pārstāvēja “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”.

Fotogalerija no rallija apskatāma šeit »»
Vislielākās cerības uz šo posmu tika liktas uz Anda Neikšāna/Edgara Utāna ekipāžu. Andis pirmo reizi trasē devās ar Ford Puma Super 1600 automobili. Pirmā diena bija plānota, lai aprastu ar jauno automašīnu. Visus trīs pirmos ātrumposmus Anda automašīnai tika uzmontētas vecas riepas, kas, protams, nevarēja neietekmēt rezultātu. Pēc pirmās dienas Neikšāns Latvijas ieskaitē A2000 kategorijā bija otrais, piekāpjoties lietuvieša Darjus Vilimas ekipāžai.

Otro dienu Andis uzsāka ar lielisku laiku 4. ātrumposmā – Neikšāns bija labākais no vienas ass piedziņas auto pilotiem. Diemžēl nākamajā “dopā” salūza mašīnas ātrumpārslēgs un divus ātrumposmus Andis bija spiests nobraukt krietni zem savām iespējām. Pirms septītā posma visas tehnikas ķibeles tika atrosinātas, tomēr kilometrus trīs pēc “dopa” starta Neikšāns kļūdījās ātrā līkumā un mašīna apmeta kūleni. Lai gan pēc kūleņa un sekojošiem remontdarbiem zaudētas bija minūtes 40, Andis tomēr turpināja braukt un tomēr nopelnīja divus punktus Latvijas čempionāta ieskaitē.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” otrā ekipāža Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons pirmo reizi trasē devās ar “Mitsubishi Lancer Evo 6” automašīnu. Pirmā diena tika aizvadīta ļoti saudzīgā režīmā – kā nekā Mārim šīs bija pirmās sacīkstes ar pilnpiedziņas auto. Otrās dienas pirmajā ātrumposmā braukšana jau gāja daudz raitāk, tomēr tad salūza mašīnas transmisija un sacīkstes bija galā.

Tādējādi vislabāko rezultātu no “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” pārstāvošajiem braucējiem šajā sacīkstē sasniedza komandas jaunpienācēju Andra Kaļķa/Aināra Gulbja duets, esot otrie labākie no latviešiem R2000 klasē. Komandu vērtējumā “Louna Eesti Talv” rallijā uzvaru izcīnīja “Falck Rally Team”, aiz sevis atstājot komandu “Lejaskurzeme” un “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”.

“Ar sasniegto rallijā Igaunijā, protams, neesam apmierināti. Tomēr tāds ir sports un sezonas laikā gadās visādi,” saka “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” menedžeris Pēteris Neikšāns. “Tagad mehāniķiem daudz darba, lai pienācīgi sagatavotu mašīnas nākamās nedēļas izstādei “Motoru sports” un nākamajam LČ posmam, kas pēc divām nedēļām notiks Gulbenē.”

Rallija rezultāti. M.Murakas/A.Ojamē (Igaunija, Toyota Corolla) 50:36,6, A.Doroskinskis/D.Jeremejevs (Krievija, Subaru Impreza) +12,9, M.Rauams/P.Kinnunens (Igaunija, Subaru Impreza) +40,4, P.Saluri/I.Leps (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +54,6, M.Merilo/P.Kallaste (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:20,7, T.Pulkinens/L.Mietinens (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:23,6,… 8. A.Egle/N.Aizkalns (Latvija, Mitsubishi Lancer) +1:39,1,… 11. A.Pīlēns/M.Stirna (Latvija, Subaru Impreza) 3:33,5,… 16. R.Strokšs/G.Kļaviņš (Latvija, Audi 80) +4:57,4, 17. A.Priednieks/J.Kirkovalds (Latvija, Subaru Impreza) +5:21,9,… 22. E.Īle/J.Beļakovs (Latvija, VW Golf) +6:08,8.

Rallija rezultāti LČ ieskaitē. M.Murakas/A.Ojamē (Igaunija, Toyota Corolla) 50:36,6, M.Rauams/P.Kinnunens (Igaunija, Subaru Impreza) +40,4, P.Saluri/I.Leps (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +54,6, M.Merilo/P.Kallaste (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:20,7, R.Lindāls/R.Māsiks (Igaunija, Mitsubishi Lancer) +1:34,4, A.Egle/N.Aizkalns (Latvija, Mitsubishi Lancer) +1:39,1,… 9. A.Pīlēns/M.Stirna (Latvija, Subaru Impreza) 3:33,5,… 12. R.Strokšs/G.Kļaviņš (Latvija, Audi 80) +4:57,4, 13. A.Priednieks/J.Kirkovalds (Latvija, Subaru Impreza) +5:21,9,… 15. E.Īle/J.Beļakovs (Latvija, VW Golf) +6:08,8.

 
Visi komentāri
 
155402. viesis 23.janvāris 2005 15:10
0 0 Atbildēt

Pirmais sezonas rallijs, bet LMT nevar iedot naudu jaunām riepām? Vai tad Sarmu brauks uz diskiem? :))

155408. viesis 23.janvāris 2005 16:39
0 0 Atbildēt

Patīkami, ka tik daudz igauņu pieteikušie Latvijas ieskaitē :)) Būs ko pastrādāt vietējiem "čempioniem" ;))

155418. viesis 24.janvāris 2005 0:12
0 0 Atbildēt

Ai nu tas ka brauca ar vecaam riepaam gan ir sviests, protams daudzi taa dara, bet nu vismaz vareeja neteikt, tomeer pabieza komanda...

155468. viesis 24.janvāris 2005 10:40
0 0 Atbildēt

Ai nu tas ka brauca ar vecaam riepaam gan ir sviests, protams daudzi taa dara, bet nu vismaz vareeja neteikt, tomeer pabieza komanda...

-------------------------------------------

:-) Vispaar jau tas tika speciaali dariits, lai Andis uzreiz nemestos kaujaa ar pilnu sparu - ar mashiinu, ar kuru praktiski veel nav braucis :-)

Es liidziigu gadiijumu atminu iz padomju laikiem - t.s. Socvalstu kausa posmaa Chehoslovaakijaa PSRS izlases brauceeji bij satrakojushies ne pa jokam, gjeerba aaraa vieteejos ar RS Skodaam taa vien. Nu tad uz saciikshu beigu dalju treneris Karamishevs lika shiem samaukt virsuu vecaakas riepas, lai netrako taa teikt, rezultaats jau bija nodroshinaats. Vinneeja toreiz muusu nu jau aizsaulee aizgaajushais Andris Reimanis ...

155558. viesis 24.janvāris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

pilniiga izgaashanaas visiem latvijas rallistiem... beidzot ieraugaam savu reaalo speeku....vareni esam tikai vaaroties savaa sulaa...

155588. viesis 24.janvāris 2005 19:30
0 0 Atbildēt

Peec tam kad uzrakstiiju es ar par to padomaaju :), bet taapat novakoja :(...

Nu pie taadas celju konfiguraacijas neviens nav pieradis...pat kuhars kas tur brauc pasaules posmos nekur taalu nebija ticis, man liekas ka bija aiz egles... Taa ka nesaki ka muuseejie nemaak, tur tomeer ir savu celju specifika...

Un kad igauniishi tiek liidz mums letinji saliek vinjus arii vienos vaartos...Taa sanaak ka muuseejie maak vilkt pa plashiem labi sliidamiem celjiem a pa shauriem, kalnainiemun liikumainiem igaunjiem sanaak labaak :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti