ATD: Ecolines darbībā pārkāpumu nav! 32

 
27.janvāris 2005 9:10

Autotransporta direkcijas (ATD) Transporta uzraudzības dienests (TUD) nav konstatējis pastāvošās likumdošanas pārkāpumus pasažieru pārvadājumu uzņēmuma "Norma - A" (preču zīme - "Ecolines") darbībā.

Pārbaudīto tahogrammu nolasījumi neapstiprina autobusu vadītāju un pasažieru sūdzības par regulāriem pārkāpumiem autobusu kustības ātruma neievērošanā.

Kā atzīmē ATD valdes priekšsēdētāja vietnieks, TUD vadītājs Gints Karlsons: „Šobrīd nav pamata uzskatīt, ka uzņēmumā „Norma – A” tiktu pārkāpti darba un atpūtas laika režīma ievērošanas nosacījumi.” TUD ar lūgumu iesniegt informāciju par noteiktiem reisiem, kuri veikti pagājušajā gadā, vērsīsies pie lielākajiem regulārajiem Latvijas pasažieru pārvadātājiem - SIA "Baltijas autobusu līnijas", kura darbojas ar preču zīmi "Eurolines", AS "Nordeka", SIA "Daugavpils autobusu parks", AS "CATA" un AS "Liepājas autobusu parks". „Kontrole turpinās un tikai pēc tās pabeigšanas varēs izdarīt secinājumus par kopējo stāvokli šajā komercpārvadājumu jomā”, - norāda G. Karlsons.

ecolines-250.jpgInspektori 2005. gada 17. janvārī ieradās uzņēmuma „Norma – A” birojā, Rīgā, A. Čaka ielā 45 un veica kontroles darbības, galveno uzmanību pievēršot darba un atpūtas režīma ievērošanai. Īpaši tika pārbaudītas autovadītāju tahogrammas, kuras jāuzglabā uzņēmumā. Autovadītāji izmanto tahogrammas katru darba dienu, kad tie vada transportlīdzekli, sākot no brīža, kad transportlīdzeklis nodots viņa rīcībā. Pārbaudē uzņēmumā un vēlāk, veicot tahogrammu nolasījumus izlases veidā, tika pārbaudītas triju konkrētu autovadītāju tahogrammas par ilgāku laika periodu. Pārkāpumi netika konstatēti.

Š.g. 17. janvārī TUD no Ceļu policijas saņēma papildinformāciju par minētā uzņēmuma autovadītāju ilgākā laika posmā izdarītajiem Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem un sastādītajiem administratīvo pārkāpumu protokoliem "Ecolines" autobusu vadītājiem. LR Satiksmes ministrijas Autotransporta komercpārvadājumu licencēšanas komisijas sēdē jautājumu par pasažieru pārvadājumu uzņēmuma "Norma - A" atbilstību licencēšanas noteikumu prasībām būs iespējams izskatīt pēc Jēkabpils rajonā ierosinātās krimināllietas izmeklēšanas un informācijas saņemšanas no citu valstu kompetentajām institūcijām.

Gints Gīlis,
Valsts SIA “Autotransporta direkcija” preses sekretārs

 
Visi komentāri
 
155884. viesis 27.janvāris 2005 9:15
0 0 Atbildēt

sviesc

155886. viesis 27.janvāris 2005 9:24
0 0 Atbildēt

Interesanti, gan jau kautkā apčakarē jo lido tie autobusi ar ātrumu virs simta stabili. Braucot ar Ford transit uz sotaka šie lido garām, kā stāvošam

155887. viesis 27.janvāris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

kikos - tad varbuut tev vienkaarshi ir nepreciizs spidometrs - vai mazaakas leetakas riepas kaa paredzeets :) vai abi divi gadijumi kopaa!

Panjem GPS un apskaties pie cik km/h tev ir 90 - man tas bija pie 80 :p

ar rupnicaa paredzeetajam riepaam kljuuda ir parasti -5 / -3 km/h

takaa paarbaudi pirms d....s!

155890. viesis 27.janvāris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Nedomāju ka pilnīgi visi autobusu šoferi lido kā apsviluši. Parasti ievēro tikai tos trakākos. Tie kas brauc normāli paliek neievēroti tāpēc arī grūti spriest par to skaitu. Pārbaudē ticamākais ka nejaušas sakritības dēļ ir trāpījušies kārtīgu šoferu tahogrammas. Iespējams ka pilnai situācijas skaidrībai būtu nepieciešams pārbaudīt visu šoferu tahogrammas, bet tas diez vai ir realizējams dēļ lielā darba apjoma.

Sodi par CSN pārkāpumiem... diemžēl mūsu valstī nav objektīvs rādītājs, jo normālas CSN kontroles uz ceļiem NAV. Vienkārši nav kas to kontrolētu un sodītu par pārkāpumiem, a statistikas par to cik nesodītu pārkāpēju braukā pa LV ceļiem - arī nav.

155894. viesis 27.janvāris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

-> Stroms Kā nez, varētu izveidot statistiku par nesodītiem pārkāpējiem? Pieķert un nesodīt, bet uzskaitīt? :)

155896. viesis 27.janvāris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Cerams ka tā nebija vienīgā šāda tipa pārbaude, un tās būs regulāras.

155900. viesis 27.janvāris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

B l j a, stulbums, negribas otru reizi rakstit vienu un to pasu, nu nebrauc vini ar atlauto! atrums svarstas no 100-120km/h un avarijas situacijas izraisa biezi, neparredzamas vietas apdzen, nospiez kadu mala u.t.t.. Ja kads grib oponet, varu uzaicinat noverot uz Riga-Daugavpils sosejas, apdzivota vieta 70km/h ir norma. Stulbums, ko vini skatas tahografus, uzzimesu kadu vajag, labak lai parbauda savai masinai spidometru uz pabrauc aizmugure, ja dzivot gribes - lidzi netiks, jo tadus manevrus, kadus veic tie neoplani, normalam pratam nav aptverami...

155902. viesis 27.janvāris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

nav jau ar tik traki. neesmu ieveerojis ecolines bet Ventspils reiss, Valmieras autobusi un nordeka cik maniiti visi tiek apdziiti uz shosejas taakaa aatraak pa 110 nekad vinji nav braukushi, jo tas ir leenaakais uz cik baucu es...

155903. viesis 27.janvāris 2005 12:12
0 0 Atbildēt

Mjaa mani gan arii inetresee tas kaa tad kaads var paarbaudiit tahograafu disku autentiskumu un veel jo vairaak to ierakstu autentiskumu. Ne nu labi piekriitu ka darba rezjijumu droshi vaditaaji censhaas ieveerot, bet nedomaju ka ar to aatrumu ieveeroshanu sokas tikpat labi. Tiesa savus noveerejumus pa sliktu ECOLINES vaditajiem nevaru pieveiinot nebraucu pa vinju marshrutiem.

155905. viesis 27.janvāris 2005 12:15
0 0 Atbildēt

nez,cik ta samaksaaja? neticu,ka autobusi aatrumu nepaakaapj....pats esmu redzeejis,kaa shamie atvelk...

155910. viesis 27.janvāris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Busu vadītāji brauc tikai tā, lai iekļautos grafikā. Ir manīts, ka buss kā stāvošiem nesas garām visām 3 burtu markām (tipa MAZ ;-)). Bet tajā pašā laikā, bija gadījums braucot uz Siguldu ar busu, ļoti ātri tikām cauri Rīgai un pēc tam vilkāmies uz 70, pēc tam jau gandrīz uz 50...

155911. viesis 27.janvāris 2005 12:36
0 0 Atbildēt

Piekrītu hammeram 100%. Kamēr sabiedrībā valdīs uzskats 'ko ta' es, es jau neko', nekāda pozitīvā gaisotne uz ceļiem un ielām neradīsies.

155915. viesis 27.janvāris 2005 13:49
0 0 Atbildēt

cik dzirdeets, tahograafi nekad neraada vairaak par 90 km/h. un neraadiis arii. viss jau ir piereguleets. vajadzeeja to tahograafo uzreiz nodot paarbaudiit.zirgz

155919. viesis 27.janvāris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Dakāras rallijā visi ievēroja ātruma ierobežojumus apdz. vietās, jo zināja, ka viņuātrums tiek fiksēts caur gps. Uzkonstruēt kaut vienu šādu ierīci un pa laikam noslēpt pie kāda pārvadātāja. Domāju, katru reizi būtu kur piesieties.

p.s. pats gan negribētu, ka man šādi slepus novēro...

155920. viesis 27.janvāris 2005 14:23
0 0 Atbildēt

djgaca

tie visi autubusi neskrien bet velkaas. vienmeer kad kautkur pa sstraasi mauc priekssaa paaris autobusi velkaas ar aatrumu no 30-80kmh zem ziimes 90. ir protams paaris autobusu vadiitaaju kas lido virs 100kmh zem ziimes 90, bet vinju ir lloti maz un es vinnus parasti neredzu.

155922. viesis 27.janvāris 2005 14:56
0 0 Atbildēt

Khm, regulari braucu uz Reezekni. Liela dalja autobusu ieveero atrumu, bet nu nav maz arii neganto valeetaju. Pedejo reizi laidu Plavinjas vienu Ecolines lidotaju, jo pie ziimes 40 shis vilka vismaz 70... OK, neesu es nekads engeliitis, bet nu apdziivotas vietas vairak par 5-10 km atraak kaa atlauts izvairos braukt... Ar spido viss bija ok, jo ne es viens laida vinju garam... Pirms tam uz shosejas naacas tureet vismaz 120 lai buss netupeetu turpat aiz muguras...

155928. viesis 27.janvāris 2005 15:54
0 0 Atbildēt

Nu sviests - saakumaa gandriiz licenci nepagarina, peec tam tikai konstatee, ka paarkaapumu tomeer nava :-( Kursh tagad kuram ko kompensees?

Par to braukshanu aatri/leeni - njefig gruziit uz onkaam, kuriem vadiit busus ir maizes darbs - gan jau ka vinji daudz vairaak apzinaas, ko var/vajag, un ko nevar/nevajag, nekaa vairums iauto komenteetaaju.

155936. viesis 27.janvāris 2005 18:23
0 0 Atbildēt

Ka jums shis?

Rīga, 27.janv., LETA. Ceļu policija nedaudz vairāk nekā nedēļas laikā aizturējusi trīs "Ecolines" preču zīmi pārstāvošā pasažieru pārvadājumu uzņēmuma SIA "Norma - A" autobusus par pieļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu.

Viens autobusa vadītājs apdzīvotā vietā ātrumu pārsniedz par vairāk nekā 40 kilometriem stundā (km/h).

Ceļu policijas biroja priekšnieks Edmunds Zivtiņš aģentūrai LETA atzina, ka kāds autobusa vadītājs Rīgā pieļauto 50 km/h vietā pa pilsētu traucies ar ātrumu 92 km/h, savukārt kāds cits autovadītājs uzskatījis, ka var pārsniegt braukšanas ātrumu par 20 km/h.

Trešo pārkāpēju, kurš apdzīvotā vietā ar autobusu braucis 63km/h, Ceļu policisti aizturēja Jēkabpils rajonā.

Zivtiņš piebilda, ka, neapstrīd Autotransporta direkcijas (ATD) Transporta uzraudzības dienesta slēdzienu par uzņēmuma darbu, tomēr vērsa uzmanību, ka esot minimālas iespējas pēc tahogrammu nolasījumiem pārbaudīt vai vadītāji pārkāpuši noteikumus.

LETA jau ziņoja, ka ATD Transporta uzraudzības dienests nekonstatēja pārkāpumus "Ecolines" darbībā pārbaudīto tahogrammu nolasījumus, jo neapstiprinājās autobusu vadītāju un pasažieru sūdzības par regulāriem pārkāpumiem, kas saistīti ar autobusu kustības ātruma ievērošanu.

Šīs kompānijas divstāvu pasažieru autobuss 31.decembrī iekļuva vienā no traģiskākajām autoavārijām Latvijas vēsturē, kad uz šosejas Rīga-Rēzekne, pie Stirnienes, gāja bojā deviņi cilvēki.

Ceļu policijas priekšnieks ATD lūdza izvērtēt iespēju nepagarināt "Norma-A" pasažieru pārvadājumu licenci. Zivtiņš vēstulē ATD vadībai vērsa uzmanību ne tikai uz Rēzeknes rajonā notikušo autoavāriju, bet arī uz negadījumu Polijā un daudzajām sūdzībām par uzņēmuma darbību. Pēc traģiskā notikuma policija no "Ecolines" pasažieriem un šoferiem saņēmusi arvien jaunus faktus par autobusu vadītāju pārgalvīgo braukšanu.

Savukārt "Norma-A" valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs iepriekš norādīja, ka "Ecolines" nav pārkāpusi nevienu normatīvu, kas liegtu saņemt licences pagarinājumu.

155938. viesis 27.janvāris 2005 19:59
0 0 Atbildēt

Sovakar 19:25 tika piefiksēts firmas Ecolines autobuss Neoplan ar V.N. FA 2993, reiss Rīga - Maskava, Rīgā Maskavas ielā pie bijušā Latvijas Naftas benzīntanka (aiz rumbulas tirgus virzienā no centra) kas pārvietojās ar ātrumu 80 km/h.

Par ātrumu esmu pilnīgi drošs, jo pēc tam kad viņš mani apdzina interes pēc viņu no''kēru un braucu no muguras. Atļautais ātrums šajā posmā atļaušos piezīmēt ir 50 km/h.

Tālāk mežā kur ir zīme ka atļautais ātrums ir 70 km/h autobuss "aizlidoja" ar ~ 110 km/h, ar tādu ātrumu pārvietojoties līdz pat Salaspilij.

Par tālākajiem lidošanas rekordiem neesu informēts, jo autobuss turpināja ceļu Daugaupils virzienā.

155941. viesis 27.janvāris 2005 20:32
0 0 Atbildēt

to 155938. viesis 27.01.2005 19:59

nevajag tajaa celja posmaa atlautais aatrums jau no k-rauta saakas 70 dienaa reizes piecas par to posmu braucu un aiz daarzinjiem bissku uz priekssu saakas 90. pirms runaa cella ziimes vajag skatiities

155942. viesis 27.janvāris 2005 20:57
0 0 Atbildēt

kops kura laika ta ??? pats reizem paskaties uz zimem. agrak no Dinaza pie Rumbulas sakas 70 - tagad tas ir nonjemts un lidz darzinjiem ir 50 bet pie darzinjiem ir zime 70 - 90 sakas pie vecas dzelzcela parbrauktuves pirms Salaspils. Katru dienu braukaju saja posma jau piecus gadu.

155943. viesis 27.janvāris 2005 20:59
0 0 Atbildēt

155941. viesis 27.01.2005 20:32

Tu gadijuma neparvietojies ar kādu BMW klases lūzni - tiem pasrasti ir savādāki ātruma irobežojumi kā pārējiem!!!

155951. viesis 27.janvāris 2005 23:26
0 0 Atbildēt

Tiri teoretiski shie NeoPlani nevar parsniegt 100km/h robezhu

jo viniem stav sertificeti atruma ierobezhotaji.

Paliek tikai viens jautajums vai vini strada reisa laika vai tikai taja bridi kad vajag dabut sertifikatu.....

155952. viesis 27.janvāris 2005 23:39
0 0 Atbildēt

155941. viesis 27.01.2005 20:32

Laikam paris gadus neesi braucis pa to celju? ;))

Kaa jau taalaakais viesis mineeja, 50km/h ir liidz pat mezham.. :)

155955. viesis 28.janvāris 2005 8:29
0 0 Atbildēt

neesot šiem pārkāpumu.. Šorīt SWH ziņās stāstīja, ka viens autobuss esot noķerts ar +40 apdzīvotā vietā un vēl arī vairāki citi par pārsniegtiem ātrumiem!

155956. viesis 28.janvāris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

Zirgz

un kaadu aatrumu raada shaibas? Policistam gandriiz uzreiz jaametaas pie taas shaibas, kas tik tieshaam ir tahograafaa. ekspertiizei var nodot citu shaibu ar pareizo aatrumu.

155959. viesis 28.janvāris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

Bet šodienas laikraksti vēsta:

"Diena"

Zivtiņš apšauba Ecolines pārbaudi

Ceļu policijas biroja priekšnieks Edmunds Zivtiņš par neobjektīvām uzskata Autotransporta direkcijas Ecolines preču zīmes īpašnieku uzņēmuma Norma–A birojā veiktās pārbaudes, jo nelielā skaitā izdarītās tahogrammu pārbaudes neobjektīvi atspoguļojot firmas autobusu kustības grafikus un braukšanas ātrumu, ziņo BNS. E.Zivtiņš min, ka ceļu policija par braukšanas ātruma pārsniegšanu nedaudz vairāk kā nedēļas laikā aizturējusi trīs Ecolines autobusus — kāds autobusa vadītājs Rīgā pieļauto 50 km/h vietā pa pilsētu traucies ar 92 km/h.

"Neatkarīgā Rīta Avīze"

"Īsumā"

Sandris VANZOVIČS, Inga PAPARDE un LETA

...

- Ceļu policija nedaudz vairāk kā nedēļas laikā aizturējusi trīs Ecolines preču zīmi pārstāvošā pasažieru pārvadājumu uzņēmuma SIA Norma-A autobusus par pieļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu. Ceļu policijas biroja priekšnieks Edmunds Zivtiņš (attēlā) pastāstīja, ka kāds autobusa vadītājs Rīgā pieļauto 50 km/h vietā pa pilsētu traucies ar ātrumu 92 km/h, savukārt kāds cits autovadītājs uzskatījis, ka var pārsniegt braukšanas ātrumu par 20 km/h.Trešo pārkāpēju, kurš apdzīvotā vietā ar autobusu braucis 63 km/h, ceļu policisti aizturēja Jēkabpils rajonā.

...

155975. viesis 28.janvāris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Robchiks, pareizi mineji - ka tikai teoretiski. Musu inzenieru prati ir spejigi uz visu :)

156004. viesis 28.janvāris 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Laikam Zivtiņam nav šobrīd svarīgākas nodarbošanās, kā vaktēt autobusus, īpaši jau ekolines firmas. Viņam droši vien nepatīk, ka šie autobusi apdzen šā 07. žiguli.... Domāju, ka CP priekšniekam varētu būt daudz citas - daudz svarīgākas informācijas, kas attiecināma uz daudzajiem vieglo auto vadītājiem un viņu problēmām. Redzam, ka janvāris drīz būs cauri, bet pat neskatoties uz janvāra itin pozitīvajiem laika apstākļiem, situācija uz ceļiem nav uzskatāma par īpaši uzlabotu. Šodien no rīta no Tukuma braucu pa Jūrmalas apvedceļu - ceļš slidens, bet lielākā daļa autovadītāju netrucēti abos virzienos "lido" uz 110-130 km/h bez emocijam Braucu uz 90-100km/h - likās, ka stāvu uz vietas , visi brauc garām kā stāvošam. CP aktīvistu nemanīju nevienu pašu, kaut noteikti par skādi tas nebūtu bijis. Škiet, ka uz tā apvedceļa auto kustība ir tik brīva un nekontrolēta, ka pilnīgi reāli apdraud autovadītāju dzīvības. Tiešām - brīnums, ka tur tik salīdzinoši maz CSN ir notikuši ? Arī tās modernizētās CP auto Rīgas/Jūrmalas apkārtnē nav izdevies pamanīt...droši vien paši CP no tiem "diktofonu centriem" bēg pa gabalu !

156023. viesis 28.janvāris 2005 16:02
0 0 Atbildēt

155936. viesis 27.01.2005 18:23

Pienācīgs jautājums prasa tikpat pienācīgu atbildi! Un tātad - šī ziņa IR ZAGTA! Paskaidrošu: plkst.17:39 ļoti līdzīga ziņa bija publicēta BNS un "kā tas gadījās, kā ne", arī LETAi pēkšņi nāca apgaismība, ka vajag Zivtiņam pajautāt, kā uz šo brīd izskatās ar to ECOLINES lietu...:) Turpinājumā vari palasīt mūsējo:

"Zivtiņš pārbaudes rezultātus "Ecolines" birojā uzskata par neobjektīviem

17:39, 27 janvāris 2005

RĪGA, JAN 27, BNS - Ceļu policijas biroja priekšnieks Edmunds Zivtiņš uzskata, ka Autotransporta direkcijas "Ecolines" preču zīmes īpašnieku uzņēmuma "Norma-A" birojā veiktās pārbaudes rezultāti uzskatāmas par neobjektīvām, jo nelielā skaitā veiktās tahogrammu pārbaudes objektīvi neatspoguļo firmas autobusu kustības grafikus un braukšanas ātrumu.

Objektivitātes labad viņš min konkrētus ceļu policijas fiksētus faktus - šomēnes vien likumsargi "Ecolines" šoferus par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu aizturējuši trīs reizes, turklāt visi šie pārkāpumi pieļauti apdzīvotu vietu teritorijā.

"Jā, es neapšaubu, ka tahogrammu rādījumi varētu apliecināt, ka attiecīgā autobusa ātrums varētu nebūt pārsniedzis 90 kilometru stundā, jautājums tikai - pa kurieni šis autobuss braucis - pa šoseju vai pa pilsētas ielām," aģentūrai BNS ceturtdien sacīja Zivtiņš. "Jo mani vīri "Ecolines" šoferus tikai janvārī vien trīs reizes - divreiz Rīgā un vienreiz Jēkabpilī - aizturējuši par ātrumu, turklāt vienā no gadījumiem pa Rīgu šis šoferis atļauto 50 kilometru stundā vietā braucis ar 92 kilometriem stundā," viņš uzsvēra.

Abos pārējos gadījumos atļautais braukšanas ātrums pārsniegts 20 kilometru stundā robežās, piebilda ceļu policijas priekšnieks.

"Līdz šim mēs šīs firmas autobusiem nepievērsām īpašu uzmanību, taču lūk kas notiek, kad viņus sāk kontrolēt pamatīgāk," viņš sprieda.

Jau vēstīts, ka "Ecolines" valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs pēc Vecgada rītā Jēkabpils rajonā notikušās traģiskās autoavārijas aģentūrai BNS apgalvoja, ka 13 gadu laikā kopš pasažieru pārvadājumu uzņēmuma dibināšanas tā šoferi vēl ne reizes nav aizturēti par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu.

Aģentūra BNS jau ziņoja, ka 31.decembra rītā Jēkabpils rajonā apgāzās "Ecolines" piederošs divstāvu ekskursiju autobuss no Maskavas ar 65 cilvēkiem, kuri devās uz Rīgu sagaidīt Jauno gadu. Deviņi cilvēki gāja bojā, vairāki desmiti nonāca slimnīcās. Autobusā braukušie pārsvarā bija 21 līdz 26 gadus veci Krievijas pilsoņi.

Zivtiņš pēc šīs avārijas, norādot arī uz citiem satiksmes negadījumiem, kuros iesaistīti "Ecolines" autobusi, lūdza Autotransporta direkciju izvērtēt iespēju nepagarināt "Norma-A" pasažieru pārvadājumu licenci.

Autotransporta direkcijas Transporta uzraudzības dienests pēc Zivtiņa vēstules saņemšanas "Norma-A" birojā veica kompleksu pārbaudi, galveno uzmanību pievēršot šoferu darba un atpūtas režīma ievērošanai. Īpaši pārbaudītas autovadītāju tahogrammas, un izlases kārtībā pārbaudīto triju autobusu vadītāju tahogrammu rādījumi atbilduši likuma normām.

Tāpēc direkcija uzskata, ka pārkāpumi uzņēmuma darbībā nav saskatāmi, kā arī norāda, ka jautājumu par "Norma-A" atbilstību licencēšanas noteikumu prasībām Autotransporta komercpārvadājumu licencēšanas komisijas sēdē būs iespējams izskatīt tikai pēc Jēkabpils rajonā notikušās autoavārijas krimināllietas izmeklēšanas beigām un informācijas saņemšanas no citu valstu varas iestādēm."

Tā kā, viesi Nr.155936 - nelielies ar svešām spalvām, ok!? :)

156288. viesis 1.februāris 2005 16:52
0 0 Atbildēt

Galīgs murgs,neatbilst patiesībai.Kādam atkal ir samaksāts,kā vienmēr.Nenotiek pārkāpumi,jāsmejās!!!

158151. viesis 21.februāris 2005 20:12
0 0 Atbildēt

kas te ir tie gudrakie plutitaji,noteikti maksimums 1gads staszs.jusu zinasanai autubusam ir atruma ierobezotajs kurs uz 105km/h atsledzas.un to katru pus gadu parbauda musu apskate.un arzemes to regulari parbauda.un tas kurs tur ******* par tahogramu zimesanu tu varetu baigo piki pelnit,vienigais ko tu noteikti vari uzimet tas ir ******* uz zoga.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti