Nedēļas nogalē notiks rallijs «Sarma 2005» 26

31.janvāris 2005 9:31

5. un 6. februārī Gulbenes apkaimē risināsies Latvijas autorallija čempionāta otrais posms “Sarma 2005”. Šis šogad būs pirmais valsts meistarsacīkšu posms Latvijā, jo iepriekšējais notika Igaunijā.

Uz “Sarma 2005” starta dosies vairāk nekā 70 ekipāžas, no kurām trīs pārstāvēs “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu”.

Pagaidām pieteikumu sarakstā ir 64 ekipāžas no Latvijas, Igaunijas, Krievijas un Ukrainas. Plānots, ka dalībnieku skaits pārsniegs 70, jo “Sarma” ir arī Latvijas rallijreidu čempionāta pirmais posms, bet patlaban pieteikušies tikai septiņi 4x4 braucēji. Latvijas Automobiļu federācijas 4x4 komisija cer, ka uz starta Gulbenē stāsies aptuveni 15 rallijreidisti, Dakaras iekarotājus Igoru Skoku, Māri Saukānu un Jāni Āzi (visi brauc ar OSCar automašīnām) ieskaitot.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” darbnīcās Bauskā pēdējā nedēļa bijusi ļoti aktīva. Intensīvi startam tiek gatavota komandas pirmās ekipāžas Andis Neikšāns/Edgars Utāns automašīna “Ford Puma Super 1600”. Pēc kūleņa rallijā “Louna Eesti Talv” automobilim ir daudz darāmā – bojāti ir daudzi piekares mezgli un nedaudz “samīcīta” ir arī virsbūve. Tomēr komanda ir apņēmības pilna līdz “Sarma 2005” startam automobili atkal savest kartībā.

Otras ekipāžas – Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons – automašīnai “Mitsubishi Lancer Evo 6” līdz sacīkšu startam jānovērš transmisijas defekts, kura dēļ sportisti neaizkļuva līdz finišam rallijā “Louna Eesti Talv”. Plānots, ka otrdien komanda saņems jaunu sadales kārbu, kuru jau trešdien plānots uzstādīt sporta automašīnai.

Komandas trešajai ekipāžai Andris Kaļķis/Ainārs Gulbis Igaunijas rallijs pagāja bez tehnikas defektiem vai avārijām, tādēļ viņu auto ir pilnībā gatavs doties Gulbenes sniegotajos ceļos.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” uzdevums sacīkstei “Sarma 2005” ir cīnīties par pirmo vietu komandu vērtējumā, kā arī Andim Neikšānam izcīnīt uzvaru A2000 klasē. Māra Neikšāna ekipāžai būtu jāiekļūst labāko sešiniekā N4 kategorijā. Andra Kaļķa ekipāžai nekādi uzdevumi stādīti netiek, bet rallijs Igaunijā pierādīja, ka šim sportistam ir pa spēkam iekļūt labāko trijniekā R2000 kategorijā.

Dalībnieku sarakstu un sacensību maršruta karti iespējams aplūkot internetā – www.autorally.lv. Savukārt visa aktuālākā informācija par “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” atrodama vienības mājas lapā www.neiksans.lv.

 
Visi komentāri
 
156113. viesis 31.janvāris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Obligāti došos uz Gulbeni skatīties, tikai kā pierasts Latvijas rallijā neviens neieliek normālu karti, tā autorally.lv maršruta karte ar laikiem nu tā ne visai, dažas vietas pat uz Latvijas kartes tā arī nav atrodamas, var tikai nojaust kur tās ir.

156116. viesis 31.janvāris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

Nopeerc rally .lv zjurnaalu :) Driiz jaabuut!

156117. viesis 31.janvāris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Tas man arī besī, ka pēdējā brīdī jādzenājās pakaļ kaut kādam žurnālam, kurš nezin kāpēc ir ieguvis ekskluzīvas tiesības uz maršruta karšu publicēšanu. Tad brīnās, ka rallijs Latvijā sāk noplakt, braucēju Latvijas raļļos mazāk kā estiņos utt. Estiņu rallī kartes bija jau vismaz pusotru nedēļu iepriekš un par brīvu internetā.

156118. viesis 31.janvāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

to 156117. viesis

igauņos dopi vienkārši bija 1:1 ar iepr. gadu, taa ka ar kartemm probl nebija :)) . btw briivajaa laikaa var arii pacelt autosport.lv vecaas sarmas kartes, tad arii sapratiisi kur kas

156133. viesis 31.janvāris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Tieši pēc autosports.lv kartēm arī sapratu kas,kur, kā,jo Gulbenē nav sanācis ne reizi uz ralli būt, bet ja estiņos bija identiski dopi, tad Gulbene no aizpagājušā gada atšķiras stipri, no pagājušā gada - nezinu.

156136. viesis 31.janvāris 2005 11:49
0 0 Atbildēt

patin atpakaļ tālāk. dopus Kamalda un Zaķakājas var mēģināt uzminēt peec 1999.g

156137. viesis 31.janvāris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

rally.lv estinju rallim bija iepubliceejushi kaut kaadu mistiski SS10, kursh nemaz nebija plaanots :)

psc kautkaads !

156168. viesis 31.janvāris 2005 15:37
0 0 Atbildēt

Vai Mezītis brauks SArmaa??

156180. viesis 31.janvāris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Kas ir Mezītis, ar ko viņš brauc?

156181. viesis 31.janvāris 2005 16:39
0 0 Atbildēt

Meziitis ir pieteicies, VAZ 2107

156185. viesis 31.janvāris 2005 17:02
0 0 Atbildēt

ururu

Kas ir Miezitis vari palasit seit www.tvnet.lv/auto/autospor...php?id=3883720 bet baigais sous nebus tapec ka jaunai masinai ir gaidamas bernu slimibas,un ar jaudu vel vajag pastradat, tur var kautko gaidit tikaj nakamajam rallijam, diem zel SARMA bus ka trenins.

156193. viesis 31.janvāris 2005 18:55
0 0 Atbildēt

--->156185. viesis

Vai tik Tev shoto pats Meziitis izstaadee nestaastiiju, jo es sveetdien dzirdeeju liidziigus txt no vinja mutes.

156196. viesis 31.janvāris 2005 19:36
0 0 Atbildēt

to Bils Es vinu labi zinu, un dzirdeju to vel lidz so pasakuma, kad vins atgrezas no stenda.

156197. viesis 31.janvāris 2005 19:53
0 0 Atbildēt

Vai tik viesim vaards nav Maaris...?

156198. viesis 31.janvāris 2005 20:07
0 0 Atbildēt

Genadijs

156199. viesis 31.janvāris 2005 20:21
0 0 Atbildēt

Ja 1999 gada zakakaju un to dopu, kas gaja gar Gaujas malu atcela. Tas bija skatitaju del. Bija baiga skrobe.

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

156201. viesis 31.janvāris 2005 20:47
0 0 Atbildēt

So gad SARMA izkatas ka bus baigi interesanta.Bus kaut kas jauns un ari labi aizmirsts vecaijs. Piemeram pirma diena bus tadi pasi dopi ka pagis gad bet brauc uz pretejo pusi, tas ir kaut kas neredzerts. Un otra diena bus kaut kas vecs ,sen neredzets. Musejie un viesi bus gandriz vienlidziga situacija. Ja vel bus visi sportisti kuri ir pieteikusies zaruba bus ne pajokam!

156230. viesis 1.februāris 2005 8:40
0 0 Atbildēt

Matīs nebrauc !!!! Matīs nebrauc !!!! Matīs nebrauc !!!! Matīs nebrauc !!!! Matīs nebrauc !!!! Matīs nebrauc !!!!

156232. viesis 1.februāris 2005 8:59
0 0 Atbildēt

to 156230 viesis Kurs tad bus labakais?

156239. viesis 1.februāris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

nez vai Sarmaa tie 7 estinji buus kas iepriekshejaa rallii izbaaza visus muuseejos?

156246. viesis 1.februāris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

ururu

Ja Mezaks nebrauks, oficali vel ne viens to neapstiprinaja, tad mana doma uz I. Vasar. ka vins var Murakam ielikt, Egle ari dos cinu, un vel ir Vorobj. bet jauns vagis. Domaju ka 1 septitnieka vis maz 3 jabut musejem, ne to bus baigi nepatikami.

156251. viesis 1.februāris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

URURU.

Tas ka Mezaks nebrauks oficali ne viens neapstiprina. Bet manas ceribas jau uzliktas uz I.Vasar. Tas kas notiek ar FORD WRC man nau saprotams? Ka ta var NOPIETNIEM cilvekiem, kaut kads baigi не отвечает за свой базар, bet ta nau mana darisana un es vispar negribu domat pa so temu.......... tapec ka esmu tikai arpus trases skatitais. Es esmu rallija cienitais, un man vien alga kurs uzvares lai ta butu Australijas aborigens ar pliko ******* un gredzena deguna bet tikai lai vins dot ta ka vajag pret visiem fizikas likumiem izmanto visu cela platumu. Man patik ir cina lidz pedejam dopam, un ari ne reti ta notiek ari otra gala starta saraksta. Velu visuem sportistiem tikt finisa. A par to septitnieka Aivis, Janis u.t.t. tik parasti neatdos uzvaru, ja tas beigsies ta ka 1 etapa tas bus krahs Lat.autosporta so sezon. Vel velu visiem dabut liela pieredzi, lai uzvar stiprakais, tapec ka veiksme tas ir kautkas no halavas, labu pieredzes speli!!!!!!!!!!!!!!

156266. viesis 1.februāris 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Jums neliekas ka Mežaks pats čakarējas, ja gribētu tik ļoti braukt - paņemtu kaut VAZ, bet šis bez WRC nekur. Nebrauks, nu i labi, brauks citi 83, kuri gadu nečakarējas ar mašīnu, kuru vajā vienas vienīgas tehniskas neveiksmes. Par Mežaka braukšanas stilu un māku - cepuri nost, bet par attieksmi pret viņa faniem - fuj.

156276. viesis 1.februāris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

URURU.

Kad Matis pedejo reizi finiseja ziemas rallija, pats prieks sevis gribu paskatites ka vinam tur gaja un nemaku ne kur to atrast?

Un vel man baigi interese tas 17 gadigs estiboys Ott Tanak, nau ne vienam kaut kadas infas? Cik es sapratu ta Voru vinam bija debija lielos rallijos, un ka man izradijas ar to golfiku vihs paradija dizgan labu rezultatu. Kas vinam pa masina: jauda u.t.t. ne viens nezin? Atradas dalibnieku saraksta otra gala bet ar tadiem tempiem var sanakt jauns Marko Martins vai vis maz Urmo Avo, bet ta ir manas domas un es varu ошибаться!!!!!!!!!!!!!

156283. viesis 1.februāris 2005 16:13
0 0 Atbildēt
156457. viesis 2.februāris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Uznaieties ar žurnālā rally.lv publicētajām kartēm, tur ir kļūdas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Slepkavības mēģinājums? - nepatikšanas ar kravinieku šoferiem (+ video) 3

Video autors avarē pēc tam, kad nobīstas no negaidītā kravas auto šofera manevra. Vēl ļaunāk - arī kompensāciju par sadauzīto auto viņš nesaņem, jo apdrošinātājam vajadzīgs, lai ar kravinieku būtu bijis kontakts (Uzmanību - lamu vārdi krievu valodā!) Lasīt vairāk

 

Latvijas autovadītāji ir neapdomīgi un agresīvi, autovadītājas tēls uzlabojies 4

Latvijas autovadītāji tiek vērtēti kā neapdomīgi un arī agresīvi, savukārt stereotips par sievietēm kā sliktākām autovadītājām mazinās, noskaidrots lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” veiktajā interneta aptaujā. Lasīt vairāk

 

Video ieskats "Latvijas Gada auto 2018" jaunāko auto testa braucienā (+ video) 1

Tradicionāli septembra un oktobra mijā notiek konkursa “Latvijas Gada auto” Rudens testa brauciens, kura ietvaros žūrija un mediju pārstāvji vienlaicīgi izmēģina jaunākos konkursam pieteiktos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Motormuzejā ir K.Ulmaņa "Cadillac" dvīņubrālis, ko mēs par to zinām (+ video) 5

iAuto.lv pirms viena gada ir klāt brīdī, kad Motormuzeja darbinieki atklāj vienu no vērtīgākajiem eksponātiem - "Cadillac Fleetwood V8" kabrioletu, ko Ministru prezidents un Valsts prezidents no 1935. līdz 1940. gadam izmantoja saviem reprezentācijas braucieniem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti