Vēl nav prezentēts jaunās paaudzes VW Polo, kad jau uz tā bāzes parādījies jauns automobīlis- Seat Ibiza hečbeks. Jaunā Ibiza ir kļuvusi par vēl vienu VW koncerna automobīli, kas būvēts uz VW Polo bāzes (iepriekšējais bija Skoda Fabia).
Iepriekšējais Seat Ibiza izmantoja tikai VW agregātus, bet, kad parādījās pirmā Ibiza 1984. gadā, spāņiem palīgā nāca Porsche speciālisti. Tagad Ibiza ir pilnībā iegājusi VW saimē un no tehniskā viedokļa gandrīz pilnīgi kopē jauno Polo. Kāpēc "gandrīz"? Tāpēc, ka, sekojot jaunajai VW politikai, markas viena no otras vairāk atšķirsies, Seat būs daudz "karstasinīgāks". Pirmkārt, Ibiza no Polo atšķirsies ar daudz izteiktākām virsbūves plūdlīnijām, kurā atspoguļojas iepriekšējā Ibiza ("acu" griezums), modelis Leon (jumta profils) un... Alfa Romeo stils! Jo automašīnas ārējo profilu veidojis Valters de Silva, kurš 1998. gadā pirms pārnākšanas uz SEAT, vadīja Alfa Romeo dizaina centru. Pilnībā pārstrādāts interjers- nekā kopīga ar jauno Polo un Fabia. Pircējiem pēc izvēles tiks doti seši dzinēji. Pieci no tiem jau zināmi pēc Fabia un Polo- tie ir benzīna dzinēji ar jaudu no 65 līdz 100 zirgspēkiem un dīzeļdzinēji ar 64 Zs un 100Zs jaudu. Bet 130 zirgspēku jaudīgais 1,9TDi turbodīzelis ar sešpakāpju (!) mehānisko kārbu netiks uzstādīts ne čehu automobīlī, ne jaunajā Polo, bet tikai iekš Seat. Maksimālais griezes moments 310 Nm tiek sasniegti 1900 līdz 4000 apgr./min. diapazonā, kas nodrošina ļoti augstu elastību. Ieskrējiens līdz 100km/h aizņem tikai 9,4 sekundes, bet maksimālais ātrums sasniedz 207 km/h! Tik sportisku uzvedību uz ceļa nodrošina daudz cietāka piekare un elektrohidrauliskā pastiprinātāja regulējums. Ibiza tiks ražota ar diviem virsbūvju tipiem- trīsdurvju un piecdurvju hečbeks. Sagatavots pēc AvtoRevju Iesūtījis Bimmer- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es tač teicu, ka SEAT rulezzz ;)