No 30. novembra līdz 17. janvārim veikalos “Saulīte” un ”T-Market” noritēja akcija “Mainām sokolādi pret auto!”, kuras laikā ikviens “Laimas” šokolādes vai šokolādes konfekšu pircējs veikalā varēja atstāt iepirkuma čeku ar savām koordinātēm.
Nepilnu divu mēnešu laikā 71 “VP Market” veikalā tika savākti aptuveni 30 kilogrami šo iepirkuma čeku, no kuriem laimīgā loze bija tikai viena. Loterijas galveno balvu - automašīnu “Chevrolet Kalos” no ADAM AUTO - savā īpašumā ieguva Sondra Krūze no Tukuma rajona. Svinīga apbalvošana notika autosalonā ADAM AUTO Krasta ielā 66.Laimētās automašīnas “Chevrolet Kalos” īpašniece Sondra Krūze “VP Market“ pārstāvim Ivaram Andiņam apmaiņai pret automašīnas atslēgu kā suvenīru pasniedza “veiksmīgo” šokolādi.
Vismaz loterijās Sondra uzskata sevi par neveiksminieci, tāpēc ar tādām lietām neaizraujas. Līdz šim viņai vienmēr licies, ka izsludinātās akcijas ir sava veida blefs un viltība, kā pievilināt pircējus pirkt konkrēto produktu, un, ja kāds kaut ko vinnē, tad tas notiek par lielu ”blatu”. 31. decembrī Sodra veikalā “Saulīte” Tukumā nopirkusi “Laimas” šokolādi “Ekstra” un, liekot produktus iepirkuma maisiņā, pamanījusi akcijas reklāmu ar “Chevrolet” zīmi. Tajā brīdī viņa teikusi: “Šī ir mana mašīnīte...” - un iemetusi savu čeku akcijas kastītē.
Kad firmas pārstāvji zvanīja un apsveica ar vinnestu, Sondra tam nav varējusi noticēt. Bet tagad saka: “Tādas lietas ar cilvēku notiek tikai reizi mūžā, un laikam jāpaiet laikam, lai to apjaustu. Pirmajā brīdī likās, ka kāds mani āzē, bet tad, kad pārstāvniecībā tik tiešām ieraudzīju savu aizpildīto čeku, sāku nedaudz šim brīnumam ticēt.”
Krūzes ģimenei ir tikai 30 gadu veca automašīna “Volga”, kas šobrīd nav braukšanas kārtībā. Autovadītāja tiesības ir Sondras dēlam un vīram, arī vecākā meita pašlaik apgūst braukšanas māku. Ne Sondras vecāki, ne bērni par laimestu vismaz līdz vakardienai neko nezināja – jauno automašīnu viņiem parādīja tikai pēc tam, kad tā bija reāli nokļuvusi ģimenes rokās.
ADAM AUTO arī turpmāk plāno rīkot līdzīgas akcijas, jo tāda veida aktivitāte ir viens no efektīvākajiem reklāmas veidiem. Pateicoties akcijai Chevrolet pārdošanas rezultāti decembrī sasniedza visaugstāko rādītāju - 35 automašīnas.
blefs!-pirceju pievilina$ana!!!roka roku mazgaa-no"Saulites"apgrozijuma tadus auto varetu davinat katram tre$ajam Latvijas iedzivotajam,-pelna TIKAI"Saulite"un"Adam auto".Nelolojiet iluzijas dargie lidzcilvecinji!!!