Problēma: Sētnieki un sniegs... 76

 
2.februāris 2005 0:05

Kuro gadu pēc kārtas ziemas laikā nākas novērot diezgan absurdu situāciju Rīgas ielās. Rīgas dome maksā ntos miljonus par ielu kaisīšanu un ielu attīrīšanu, satiksmes uzlabošanai, taču pēc dažām stundām ielu atkal klāj bieza sniega sega, pat ja vairāk nav snidzis.

Šo dabas fenomenu laikam būs ievērojusi liela daļa rīdzinieku, kuri pārvietojās pa Čaka, Avotu, Brīvības un citām ielām. Domājiet mistika, NLO, mazie zaļie?

Atbilde ir, nē. To paveic mūsu čaklie sētnieki, kuri visu sniegu no trotuāriem un ietvēm uzgāž uz ielas braucamās daļas, radot satiksmei bīstamas situācijas. Domāju, ka man nebūtu jāskaidro pieredzējušiem autovadītājiem, kādu ļaunumu var radīt šādi negaidīti sniega kluči Rīgas centrā uz braucamās daļas.

Kāda jēga tad Rīgas domei ir tērēt naudu ielu attīrīšanai no sniega un satiksmes uzlabošanai, ja sētnieki atkal pēc dažām stundām jau visu sacūkā?

Vai tā nav lieka naudas iztērēšana, varbūt nav jēgas nemaz maksāt tos lielos līdzekļus par kaisīšanu un tehnikas uzturēšanu, jeb varbūt tādas pašvaldības iestādes kā municipālā policija varētu pakontrolēt sētnieku rīcību un atbilstoši arī sodīt vainīgos, lai mēs varētu droši pārvietoties pa “tīrītajām ielām” un mūsu nodokļu naudiņa netiktu izviesta gaisā.

iAuto lasītājs
Sandis_UR

 
Visi komentāri
 
156345. viesis 2.februāris 2005 0:12
0 0 Atbildēt

100% piekritu,tie *******asi sistematiski ******* brauktuvi!!!

156347. viesis 2.februāris 2005 0:17
0 0 Atbildēt

Kur ta lai liek, ja prom to neviens neved?

156351. viesis 2.februāris 2005 0:38
0 0 Atbildēt

Kaarteejo reizi pieraadas ka visi dziivojam banaanu republikaa.

Veel piemeers - pa weekendu bija sals un celji bija daudzviet sausi - tikai shpurees nedaudz bija grants/saals maisiijums.

Vobshem kaifs braukt. Te peekshnji nez no kurienes saakas shljora, shpuure pazudusi, viss pretstataa taa kaa atkusnii, gruuti pabraukt.

Ceelonis - pa priekshu brauca saals kaisaamaa mashiima paraleeli ar laapstu "izliidzinot" normaali iebrauktaas shpuures.

Apdzenot to, viss atkal bija oki!!!

Bljad ar aaraa ibio kur elee rataa es dziivoju un pa kurieni braucu.

Bljed joh ibio matj

156352. viesis 2.februāris 2005 0:40
0 0 Atbildēt

Cīņa ar vējdzirnavām. Sētniekam ir pilnīgi pie pakaļas kas uz ielas notiek. Ir protams arī apzinīgi sētnieki un domā ar galvu kur likt sniegu - parasti samet uz zālāja, bet ir redzēti arī tādas patoloģijas kas 1,5m platu ietvi tīrot sniegu grūž nevis uz 5m plato zālāju, bet uz otru pusi - uz brauktuvi kuras segums vēl piedevām ir bruģis. Te pat neiet vairs runa par to ka sniegu nav kur likt, te jau iet runa par pilnīgu bardaku. A ko municipāļi? Ietve ir notīrīta - tātad sētnieks ir OK un sveika Gauja...

156355. viesis 2.februāris 2005 0:52
0 0 Atbildēt

Piebilde rakstam:

Manupraat soziem sniega anv tik daudz ka pagajuso gadu, kad sniegu bija nepieicesams izvest lidz ar to terejot pamatiigus lidzekljus, tacu buutu normaali so sniega daudzumu skaraamet cupinjaas, trotuaara malaa, lai tas pamazaam kuust un uudens veidaa nokljuust notekuudenju sisteemaa.

Storm, domaju, ka pasvaldiibas policijai vajadzetu tomer kontrolet kaa sie seetnieki atbriivojaas no sniega, un kaada var vispar buut runa par celju sakaartosanu un drosiibas uzlabosanu, ja celju segums Riigaa tiek apzinaati pasliktinaats. Domaju, ka Slesera kungam vajadzetu beigt spriest par lielam lietam, bet varbut saakt ar mazaakam.

Kaa autobraucejs vislielako bistamibas momentu saja sniega gasanas faktaa saskatu to , ka darbojas paarsteiguma moments; Piem braucot pa caka ielu vairakus kvartalus braucam dalja ir tiira un te braucot aiz trolejbusa peeksnji pirms krustojuma pamani, ka kads gudrinieks ir nolemis atbrivoties no sniega, lidz ar to ja ir jaabremzee, tad to nav vienkarsi iespeejams izdariit.

Sekas pasi zinaam.........

156358. viesis 2.februāris 2005 1:26
0 0 Atbildēt

viesim 156347

prom sniegu ver pa naktiim a seetnieki straada pa dienu. pats straadaaju as kuai ir 7 greideri ssoferiem ir visulaiku ciinna ar seetniekiem.

156364. viesis 2.februāris 2005 7:17
0 0 Atbildēt

a kur vinjam to sniegu... kabataas baazt? :)

156366. viesis 2.februāris 2005 7:25
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pie pakaļas, kur viņi to sniegu bāž. Lai par to galva sāp RD, bet uz brauktuves to bērt nedrīkst. Kas attiecas uz sētniekiem, es, ja manu, ka tie ir aizņemti ar sniega pārlāpstošanu uz brauktuvi, cenšos tos aptašķīt ar to pašu sniega in dubļu šļuru.

156367. viesis 2.februāris 2005 7:29
0 0 Atbildēt

kārtējais atsaldeņa viedoklis!

pats ar kājām nestaigā?

156368. viesis 2.februāris 2005 7:52
0 0 Atbildēt

Dažkārt gan gribās visiem amatniekiem aubē iedot par šito "sāls vannu" organizēšanu ielās katru nakti...:( Vai tad tiešām braukt ir drošāk pa ar sālīti "notīrītām" ielām, bet caur logiem neredzēt kur brauc???

156372. viesis 2.februāris 2005 8:19
0 0 Atbildēt

Kādreiz sētnieki esot sniegu no trotuāriem savākuši mājas pagalmā nomaļākā stūrī. I trotuāri tīri, i bērniem prieki par slidkalniņu!

156375. viesis 2.februāris 2005 8:30
0 0 Atbildēt

BRRR, kāda briesmīga problēma bija!!! Vienīgais risinājums - nepatīk nebrauc ziemā vai pārcelies citur dzīvot kur ziemas nav

156376. viesis 2.februāris 2005 8:32
0 0 Atbildēt

2 156368. viesis 02.02.2005 07:52

a kam domaati logu tiiriitaaji ?

156377. viesis 2.februāris 2005 8:34
0 0 Atbildēt

a bet uz chakenes jau nav zaalaaju, kur to sniegu samest ... bet nu anyway tas neattaisno shaadu p.i.darisku riiciibu no seetnieku puses ...

156378. viesis 2.februāris 2005 8:36
0 0 Atbildēt

Raksta autors laikam ir ar vienu smadzeņu puslodi! Gājēji protams nav satiksmes dalībnieki! Kad uz trotuāriem sastum sniega čupas un vēl autovadītāji (pēc raksta spriežot - ērgļi) noliek starp sniega čupām savus auto škērsām ietvei, tad gājējam ir jāspraucas gar netīrām mašīnām (paraugs Tallinas ielā). Situācija atrisināta, ja?

156380. viesis 2.februāris 2005 8:42
0 0 Atbildēt

To 156376. viesis 02.02.2005 08:32

Tīrītājus lukturiem un pakaļstikliem esmu redzējis. Bet sānu logiem un spoguļiem...:)

To 156375. viesis 02.02.2005 08:30

Ja jau visi, kas LR saskarās ar problēmām dotos kaut kur prom, tad šeit vairs nebūtu nevienas dzīvas dvēseles.:) Aicinu veidot dzīvi labāku šeit pat, nevis iebāzt galvu azotē un izlikties, ka nekas slikts nav noticis...

156382. viesis 2.februāris 2005 8:48
0 0 Atbildēt

2 156380. viesis 02.02.2005 08:42

nu jau tu kaut ko paarspiilee - saanu logus nekad neaizmetiis taa, ka nevarees redzeet tik daudz, cik ir jaaredz pa saanu logiem ...

156384. viesis 2.februāris 2005 8:49
0 0 Atbildēt

neaizstaavu seetniekus, bet ir jau otra puse staastam: seetnieks ir notiiriijis ietvi jau 7-os no riita; 11os no riita nobrauc greideris skuureedams ielu un apber pus ietvi ar sniegu no braucamaas daljas - kas seetniekam atliek?

156385. viesis 2.februāris 2005 8:55
0 0 Atbildēt

pie krievu veestnieciibas seetnieks veel nenokautreejaas uzmest man(auto) virsuu to sniegu.Zinu ka sakot no ssii gada seetniekiem ir aizliegts sniegu mest uz braucamaas dallas.Bet tas likums nestraadaa taa pat,kaa daudzi citi.

156387. viesis 2.februāris 2005 9:00
0 0 Atbildēt

Autor tu neesi debils???????????????? Setniekam butu ar spainishiem janesa sniegs no Chaka ielas uz daugavu? Kamer pashvaldiba tik piecuka ielas ar smiltim un sali. Pashvaldibai butu sniegs jasavac un jaizved nevis vel sudi jaber uz cela. Ietu tu ar kajam tad rakstitu rakstu kapec sniegs tiek shkurets uz trotuara kur cilvekiem ar kajam jastaiga.

156389. viesis 2.februāris 2005 9:04
0 0 Atbildēt

Sniegu uz ceļiem nodrošina arī autovadītāji, kas savus auto pirms braukšanas vispār neattīra no sniega. Izbrauc uz ielas ar kupenu uz jumta, kas krustojumā nošļūc uz brauktuves un pēc nokļūšanas darbā lamā domi un sētniekus.

156390. viesis 2.februāris 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Hei, darkman, kas notiks ja paklupsi uz sniega pikas? sasitīsi deguntiņu? A kas notiks ja mašīnu sanesīs uz viena tada idiota izmestas sniega čupas? būs vairak kā sasists deguntiņš, ne?

varbūt vajag fizikas kursus tiem sētniekiem, atgādinat par vielas nezūdāmības likumu. sniegu sabraucot tas tomēr nepazūd...

156391. viesis 2.februāris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

Yukki pamegini pie daudzstavu majas sniegu no mashinas notirit - daudz jauna par sevi uzzinasi no setnieka:)

156392. viesis 2.februāris 2005 9:08
0 0 Atbildēt

Nevajag jau centraa dzivot bet tepat pardaugavaa,man blakus majam vienas ielas pusee ir trotuaars bet otraaa pusee zalite,tad nu luuk setnieks apzinigi notira sniegu no trotuara un pus metru celja bet visu sniegus sasviez uz braucamas daljas,dazkart ziemas delj taa veidojas satregums jo izbraucama ir tikai viena josla,labi ka man ir liela tira vartuprieksa kur apmainities masinaam un labi ka man nava trotuaara:) un taa ir vienmeer greideris noskuree sniegu uz trotuara ,setnieks atkal atpakal ,tad naher jaskuree un jateree nauda????

156393. viesis 2.februāris 2005 9:09
0 0 Atbildēt

Nabaga seetnieki.:D Vinjus tak draazh visi,kam veel drusku staav.:D Nu nav vinjiem kur to sniegu likt! man jau arii nepatiik,ka sniegu skjipelee uz braucamaas daljas,no kurienes vins nonaak atpakalj man uz sejas,bet ne jau seetniekos ir vaina.

156394. viesis 2.februāris 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Skatos ka daziem muusu tautiesiem ir paraak dziiva izteele, ka iedomajas, ka raksta autors (ES) ir no Tvaika ielas vai ari vienkarsi zems izglitiibas (intelekta) liimenis un neprasme izteikties.

Domaju ka caka iela sniegu sakramet normalas cupinjas garb braucamo dalju ir normals risinajums, ietve ir pietiekami plata lai netraucetu gajaejiem un mikrinji ari tad nestatos kur pagadas (nelaidis tak klientu sniega kaudzee araa).

Vietas kur apkaarteja situaacija neljauj so sniegu sadi kramet, buutu jaadarbojaas RD un sniegs jaaizved, tacu soziem neesmu redzejis ka kads to dariitu.

156396. viesis 2.februāris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

Esi iepazinies ar noteikumiem kurus jaievero setniekiem, lai vinu municipali nedraztu? Iepazisties un tad spriedele par smukam sniega chupam uz apmalem. Un ja tev ir tadi parsteiguma momenti tad izvelies atbilstoshu atrumu, lai var noreaget.

156397. viesis 2.februāris 2005 9:14
0 0 Atbildēt

jealousy varbut nevajag braukt ja baidies ka sanesis? Nevajag iedomaties, ka sezot mashina esi kings. Ari arpus mashinas ir dziviba, tai skaita gajeji, setnieki un citas radibas.

156399. viesis 2.februāris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

Nu ko Tu cepies, Darkman? Visi kustamies pa ielām, pēc kuru izbraukšanas paši jūtamies kā pa dubļiem izvārtīti... Cilvēki vienkārši pauž savu sašutumu.:)

156400. viesis 2.februāris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

Dažiem te vienkārši ir tīri atsaldēti komunistisks viedoklis - man pienākas tīra iela un man pie pakaļas ka citiem no tā būs sliktāk (gājējiem nebūs kur likties).

156401. viesis 2.februāris 2005 9:25
0 0 Atbildēt

Tas ir ķipa saķeram bandtītus, un tad pa sētas durvīm pa vienam laižam laukā...

156402. viesis 2.februāris 2005 9:26
0 0 Atbildēt

Anonimikis TU LASIIT PROTI???

IZLASI:Domaju ka caka iela sniegu sakramet normalas cupinjas garb braucamo dalju ir normals risinajums, ietve ir pietiekami plata lai netraucetu gajaejiem un mikrinji ari tad nestatos kur pagadas (nelaidis tak klientu sniega kaudzee araa).

Vietas kur apkaarteja situaacija neljauj so sniegu sadi kramet, buutu jaadarbojaas RD un sniegs jaaizved, tacu soziem neesmu redzejis ka kads to dariitu

156403. viesis 2.februāris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Besi ara ka mulkibas raksta. Katrs dienests cinas ar ziemu pec saviem noteikumiem un finansu iespejam, vienam celsh un sniega mashina, otram celsh un lapsta + katru draz pa savam. Brauc kaa ir. Nevari vai baidies -> brauc ar trolejbusu vai ej ar kajam - saksi aizstavet citas pozicijas.

156404. viesis 2.februāris 2005 9:29
0 0 Atbildēt

"brauc kā ir????" - nu gan!

galvenais, vazelīnu mājās neaizmirsti...

156406. viesis 2.februāris 2005 9:29
0 0 Atbildēt

Heu, Darkam, varbūt nevajag iet, ja baidies ka uz deguna norausi, jeb kupnā iekāpsi?:) Lūgtum neapvainoties, bet nu tas ir stulbi. Es pats daudz staigāju un zinu kas ir slapjas kājas. Nu nesaku lūdzu, ka tev šķiet normāli, tā sniega samešana atpakaļ uz brauktuves...

Un štrunc vēl par čakeni, bet kāda suņa pēc uz Akmens tilta ir jāmet sniegs uz brauktuves, ja tur ietve ir aš 2 metrus plata?!

156408. viesis 2.februāris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka sētniekiem ir zelta dzive... :)

156409. viesis 2.februāris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Slinkums lasiit visus komentus, bet autoram speciaali veelos pateikt, ka pirmkaart ziemaa sniegs ir ok un paarsteigumu tas toch man nerada arii ja sniegu kaisa seetnieks - tik daudz shie nav speejiigi sabeert uz celja, lai iebukseetu. Otrkaaart seetniekam braukt augumaa nu galiigi nevar - kur ta lai shis sniegu baazh? ja Rd nespeej nomenedzjeet sniega aizvaakshanu no trotuaariem, tad sorry - sniegs nonaak uz brauktuves, kur tas rada mazaaku shaizi nekaa uz trotuaara - ar kaajaam laikam pats nestaigaa ?

156411. viesis 2.februāris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

Darkman mosh man arii savus suudus no suudbedres uz ielas izliet, jo RD nav ieriikojusi centraalo kanalizaaciiju, bet par izvesanu daargi jaamaksaa.

Bet tu Darkman tacu neesi ciikstulis un pacietiisies, tas nekas masina smirdes pec suudiem, tu tacu esi muziks nevis cikstulis.

Varbut mes visi ta vareetu gaazt savus suudus uz ielas kaa austrumos, kur arvien veel cilveeki dziivo pagajusa gadsimta 30 gados.

156413. viesis 2.februāris 2005 9:37
0 0 Atbildēt

JOB!@#$, a kur lai to sniegu liek, ko? Kabatās sabērt, mājās nest?!

156416. viesis 2.februāris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

Sandi-

seetniekiem teritorijai ir jaabuut BEZ sniega!It iipa$i trotuaariem.Braucamaa dalja uz viniem neattiecas.Nu nedriikst vinji veidot cupinjas.

Principaa vinji dara pareizi,ka samet sniegu uz brauktuves,jo taa vins aatraak izkuust.Nepareizi dara tie celju apsaimniekotaaji,kuri netiira brauktuves,vai arii tiira ar buldozeru.

156417. viesis 2.februāris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

virsū elpot, kamēr izkūst :)

156418. viesis 2.februāris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

jealousy izlasi velreiz visus manus postus. Kapec tev taa noraushana uz deguna uztrauc? Kada bernibas trauma? Es runaju par to ka gajejiem nav kur parvietoties del sniega chupam uz trotuara + starp sniega chupam sabaztajam mashinam. Man daudz vairak rup no mashinas lidz darbam aiziet ar sausam kajam pa tiru trotuaru. Un sniega meshana uz cela man ir pilnigi po. Cik ta tas setnieks var uzmest ar savu lapstu uz cela? Braucot ar atlautajiem 50km/h ar obligatajam ziemas riepam nav nekadas probelmas. Protams ar pa 300-600Ls nopirktu audi kvatro vai Golf GTi ar plikam vasarenem atvelkot 100km/h iebraucot neliela sniega chupina apstaties ir nereali

156420. viesis 2.februāris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

Ja jau tads tiribas cinitajs, tad krame bagaznieka sniegu un ved ara nevis te njunjaajies interneta.

156421. viesis 2.februāris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

piekriitu Darkman

156423. viesis 2.februāris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Svētdienas braucējiem sniegs patraucēja :)

156426. viesis 2.februāris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Bet vai tad tā sniega bēršana uz ielas nav ar kautkādiemtur RD noteikumiem aizliegta. Es šad un tad ziņās dzirdu, ka municipāļi ir kādu sētnieku paņēmuši pie pakaļas par šādu rīcību.

Ja tas ir tā, tad bazaram nav vietas - to darīt nedrīkst, un viss.

Mani arī tracina šī parādība, bet, ja godīgi, vidējo ātrumu neietekmē. Un arī šad un tad "nejauši" ir sanācis to zupu "pasniegt" sētniekam atpakaļ...

KSI

156427. viesis 2.februāris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

Tie seetnieki riktiigi besii, katru riitu braucot pa chakeni sanaak bremzeeties un raut uz saanu, jo "gudrie" seetnieki uzkaapj uz braucamaas daljas un tiira ietvi- dazhreiz pat aiznjemot pus joslu... Un tie sniega kluchi ar riktiigi labi, kas tiek saskjuureeti uz ielas... PSC

156429. viesis 2.februāris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

A kapec nevar pie tas chupas apstaties un izkauties vai vismaz aprunaties ar to setnieku? Jus domajat, ka setnieks ir sastumis visu sniegu uz brauktuves un tagad sez lasa iAuto?:) Lielaks lietderibas koeficients butu, ja to pashu rakstito nosutitu attiecigas pashvaldibas municipalai policijai vai celu parvaldei, nevis uz iAuto.

156432. viesis 2.februāris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

zirgz

vai sniega meteejiem uz ielas atbalstiitajiem ir beerni?

situaacija - beerns vai kaads cits cilveeks izlien uz ielas. shoferis brauc ar droshu aatrumu pa tiiru ielu - a tieshi pirms cilveeka apstaaties nevar. nu i seetnieku nenosauksi par killeru?

156436. viesis 2.februāris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

zirgz bernam vajag iemacit pa pareju staigat un pie luksofora. Ja leks cela vidu ara, tad ari pa sausu asfaltu slikti beigsies.

156447. viesis 2.februāris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Cik gars, tik plats...

Nu nezinu man katru dienu nakas parvietoties ar kajinam pa Brivibas ielas trotuaru pasa centra. Vins ir pietiekami shaurs lai setnieku sataisitas kaudzes un no jumtiem kritoshas lastekas pamatigi apgrutinatu gajeju parvietoshanos. Ta ka man domat, ka ta ir pilsetas domes vaina, ka netiek organizeta sistematiska sniega izveshana. Galu gala katrs mes ik pa bridim esam ari gajeja loma...

156453. viesis 2.februāris 2005 11:02
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag te piiii, ka sniega mešana uz ielas nerada problēmas. Tiem, kuri pārvietojas ar mašīnu tikai pa svētdienām un kā pasažieri, varbūt arī neizjutīs nekādas problēmas.

Piemērs: Pagājušā ziema. Kalnciema iela, pie Kalnciema tilta, pretī bijušajam veikalam Globuss. Vietas, kur nogrūzt sniegu, ir atliku likām, bet nē, kādam umkam tomēr vajadzēja sabērt uz brauktuves, kur tas veiksmīgi pārvērtās par diezgan ievērojamiem ledus klučiem. Braucot aiz mikriņa uz atļautajiem 50 km/h laicīgi pamanīt un apbraukt šo "gulošos sētniekus" intensīvas satiksmes laikā ir visai nereāli. Uzbraucot uz šāda ledus gabala mašīnas riteņi tika pasviesti gaisā, varētu būt tikpat patīkami iebraukt bardjūrā ar normālu ātrumu.

156466. viesis 2.februāris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Patiesībā, kā veci ļauži stāsta, vecajos labajos laikos sētnieki tiešām sniegu no ietvēm nogādāja iekšpagalmos. Ļoti labs risinājums, bet redz, mūslaikos jau iekšpagalmos iedzīvotājiem jātur savs autotransports.

Patiesībā tāds ir vienīgais loģiskais risinājums, jo uz ietves kupenas traucē gājējiem, uz ielas bērt arī ir galīgi garām.

156471. viesis 2.februāris 2005 11:56
0 0 Atbildēt

cellu paarvalde katru nakti izved visa sniega chupinjas no centra aaraa vinjai ir speciaali sniega savaaceeji kas visu samet smagajos. pats tur vienubriidi straadaaju.

156472. viesis 2.februāris 2005 12:05
0 0 Atbildēt

Piesaucot atmiņā pirmās Latvija brīvvalsts laikus un vēl neilgu laiciņu pēc Psrs okupācijas jāpebilst, ka tajā laikā sētnieki sniegu no ietvēm ar ragaviņām veda iekšā namu iekšpahalmos. Un tā to vajadzētu darīt arī tagad, nevis izvēlēties vieglāko risinājumu - uzgāzt visu uz braucamās daļas. Arī kārtības sargiem vajadzētu parūpēties par stingrāku kontroli un šāda veida rīcibu izkaust, sodot ne tikai sētnieku, bet arī tā nama īpašnieku, kuras ietvi viņš tīra.

156473. viesis 2.februāris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka nav jēgas nemaz maksāt tos lielos līdzekļus par kaisīšanu, nu ļoti man nepatīk pa šo žļurgu mīcīties (gan kājām, gan ar auto), tai pašā laikā, cik patīkami ir pārvietoties pa mazajām nekaisītajām ieliņām :-)

156490. viesis 2.februāris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

Taa nu tas sanaak, ka esmu gan lielas maajas paarvaldnieks Riigaa, gan autobrauceejs un cilveeks no auto jomas...

Nepiekriitu raksta autoram, jo probleema ir jau saknee- Riigas Domee. Tas, ka labo ceļus un tad maina trubas ir jau pierasts- tad ko Juus gribat no nabaga seetniekiem. Namiipashniekam ir jaamaksaa nodoklji, kuri tiek teereeti domnieku vajadziibaam, bet par ietveet ir jaaruupeejas nevis Domei, bet atkal iipasniekam. Jautaajums- kaapeec ir jaamksaa nodoklji??? Veel krutaak ir ka pie namiipashuma Riigas Autostaavietas ieriiko maksas staavietu....

156502. viesis 2.februāris 2005 14:18
0 0 Atbildēt

Nau ko čīkstēt ka nau kur sniegu likt - tā ir _tikai_ namīpašnieka darīšana, ja viņš ar to netiek galā, lai izvēlas citu biznesu.

Situācija ir tāda, kāda tā ir, un nevajag te iepīt īres maksas griestus, utt. Namīpašnieks labi zin apstākļus, un viņam ir visas tiesības ar šo lietu nenodarboties.

156526. viesis 2.februāris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tad Riigas centraa namiipasnieki sanjem (ja vien nav pilna maaja ar nemaksajosiem irniekiem) diezgan pieklaajiigas summas par telpu iiri kaa arii peistada pietiekosus rekjinus par komunaalo pakalpojumu sneigsanu.

156545. viesis 2.februāris 2005 17:23
0 0 Atbildēt

Visa si problema rodas tikaiun vienigi ielu tiritaju del. Es nezinu ka justos jus pasi ja pec tam kad butu notirijis savu trotuara dalu pa ielu nobrauc tiritajs kas VISU sniega putru no ielas uzskure uz trotuara. Kur tad tas setnieks to putru lai liek ko???? Gudrinieki blin...

156548. viesis 2.februāris 2005 17:29
0 0 Atbildēt

Darkman

Vai Tevi tiešām uztrauc, ko tāds durns sētnieks Tev ļečī par to, ka Tu atļaujies pagalmā notīrīt mašīnu? Vai mēģināji viņam pateikt, kāda viņa radu rakstos ir vieta sieviešu dzimtes suņiem un kāda ir viņa ģimenes seksuālā orientācija un kur iespraudīsi viņam lāpstu, ja viņš turpinās jaukties svešās darīšanās? :)

anonimiki

Ja ir aizliegts mest sniegu uz ceļa, tad ir aizliegts. Sētnieciņiem nav kur likt sniegu un slinkums pavest to tālāk. Tik pat labi kāds pāķis aizbildināsies, ka viņam nav naudas ziemas riepām, tāpēc viņš var atļauties braukt ar pagājušā gadsimta vasarenēm un apdraudēt Tavu drošību?

156550. viesis 2.februāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Piekritu ATVARAM man tada pati situacija. Sitie gudrinieki kas te tuse un lama musu setniekus nekad nav bijusi namipasnieki vai setnieki. Man ari riebjas, ka viss ielas sals un sniegs jaber uz mana zalaja, ta ir reala m****ba. Kadel mums ir janovac sniegs no ielas... Risinajums - atlaut netirit notekas (rensteles) ar 0.5 metriem butu pietiekami, trotuars tirs un uz ielas vieta pietiek. Bet tas kas te raxtija ka Celu Parvalde saskureto sniegu novac ... nu nezinu, nezinu varbut kaut kur centra.... Es to vel neesmu piedzivojis.

156551. viesis 2.februāris 2005 17:36
0 0 Atbildēt

Nu ta problēmu atraduši !!! :-D Jebaķ kapaķ. Labāk paši paņemiet lāpstu rokā un patīriet. Bērnudārzs.

156553. viesis 2.februāris 2005 17:39
0 0 Atbildēt

To: Cartman_626 beidz te umnicot... Pavest talak... interesanti zinat uz kurieni pavest. Panem noperc maju Riga un tad paruna, ja...

156554. viesis 2.februāris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Maskavā tikai tā sētnieki dara. Tur uz ielām mētājās ledus kluči gāzbetona bloku lielumā. Un no jumtiem nomesto sniegu tur pat uz ielas atstāj.

156555. viesis 2.februāris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Man nekādu iebildumu -- saprotu sētniekus un kājāmgājējus + tā ātrāk to sāli no brauktuves "noskalo" nost. Ja kūst, tad lai kūst uz brauktuves, bet, ja kādam tas traucē, tad lai sniegotā laikā pastaigā kājām, ka tik arī pēc tam nesagribas paņemt lāpstu un nepašķūrēt to sniegu sālsvannās izkušanai...

156557. viesis 2.februāris 2005 17:49
0 0 Atbildēt

Nu nu! Kad jālamā, piemēram, policija par mašīnu likšanu zem zīmēm, tad te visi mētā zvērīgos likuma aizstāvjus, bet tagad jau vesels bars prātvēderu bauro, ka, ja nedrīkst, bet ļoti gribās, tad drīkst!?

Sniega mešana uz ielas IR aizliegta un Pašvaldības policijai būtu pēdējais laiks sākt par to sētniekus sodīt. Ak, jā! Jūs, RPP kungi, protams, varat pagaidīt, kamēr uz kāda svaigi samesta sniega pleķa tiks izsmērēts kārtējais bojāgājējs, bet tad jau nāksies kaltēt suharus (ceļu tīrītāju advokāti par to parūpēsies, un pilnīgi pareizi darīs)

"SPĒKĀ ESOŠS no 31.12.1999

SAISTOŠIE NOTEIKUMI

Rīga

14.12.1999 Nr.54 (prot.Nr.103,14.§)

Rīgas teritorijas un tajā esošo ēku un būvju uzturēšanas noteikumi

....

2.15. Rīgas teritorijā aizliegts:

2.15.1. izgāzt saslaukas, atkritumus, sniegu, netīros ūdeņus, ledu un citus priekšmetus šim nolūkam neparedzētās vietās, izgāzt tos upēs un citās ūdenstilpēs, uz lietus ūdens uztvērēju restēm un vākiem, inženiertīklu akās, kamerās, ēku logu ailēs, uz tramvaja sliežu ceļiem un ielu brauktuvēm;

...."

156558. viesis 2.februāris 2005 17:50
0 0 Atbildēt

soodie maucu pa normaalu asvaltu 60km/h peekssni viens sametis visu savu sniegu uz ielas knapi izvilku gandriiz zzigulii ielidoju. atlautais aatrums tajaa posmaa bija 70 ja buutu baucis bissku paarkaapjot noteikumus tocna ziigulii buutu ielicis un kas vainiigs es protams.............

156560. viesis 2.februāris 2005 17:52
0 0 Atbildēt

redaktor nopublicee luudzu passvaldiibas policijas emailu gribu suudzeeties

156561. viesis 2.februāris 2005 17:52
0 0 Atbildēt

Vispār Ministru Kabineta noteikumos ir rakstīts, ka pašvaldībai pašai ir jātīra sev piederošās ielas un trotuārus. MK noteikumiem ir lielāks spēks nekā pašvaldības.

156562. viesis 2.februāris 2005 17:53
0 0 Atbildēt

156558. viesis 02.02.2005 17:50

Protams, ka tu - jāizvēlas atbilstošs braukšanas ātrums.

156563. viesis 2.februāris 2005 17:58
0 0 Atbildēt

a kaapeec seetnieki nevar to sniegu kraameet uz ietves chupaas? sheit piemineetajaas ielaas (chaka, avotu, briiviibenes) lielaakajaa daljaa staaveet (un apstaaties) nedriixt (respektiivi staavoshajaam mashiinaam tas netrauceetu, jo vienkaarshi nedriixt tur staaveet) un gaajeejiem ar domaajams vieta paliktu kur iet (vismaz uz chakenes, uz avotu ielas gan shvakaak)...

156564. viesis 2.februāris 2005 18:15
0 0 Atbildēt

156562. viesis 02.02.2005 17:53

Protams, ka tu - jāizvēlas atbilstošs braukšanas ātrums.

Ja? Tad jau es drīkstu arī vircas mucu pie Tavas mājas izgāzt? Gan jau ka tur tie sūdi ātri notecēs renstelēs. Adresīti tik pasaki. Man tas būs ērtāk, nekā ar vircu dedzināt pļavas vai vest uz mežu.

156565. viesis 2.februāris 2005 18:16
0 0 Atbildēt

Reto [?] 02.02.2005 17:49

Nu nu! Kad jālamā, piemēram, policija par mašīnu likšanu zem zīmēm, tad te visi mētā zvērīgos likuma aizstāvjus, bet tagad jau vesels bars prātvēderu bauro, ka, ja nedrīkst, bet ļoti gribās, tad drīkst!

100% piekrītu.

156671. viesis 3.februāris 2005 18:08
0 0 Atbildēt

Cartman_626

Tu gan esi stulbs.

156677. viesis 3.februāris 2005 20:49
0 0 Atbildēt

Piereģistrējies, sasniedz manu līmeni, un tad muldi ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti