LVC: Puse vadītāju brauc ātrāk par 90km/h 64

2.februāris 2005 0:05

Latvijas Valsts ceļi (LVC) apkopojusi informāciju par autovadītāju izvēlēto braukšanas ātrumu pagājušajā nedēļā uz valsts galvenajiem ceļiem.

Autovadītāju izvēlētais braukšanas ātrums pagājušajā nedēļā uz valsts galvenajiem autoceļiem

Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums, km/h Automašīnu skaits
A6 Rīga - Daugavpils - Krāslava - Baltkrievijas robeža (Paternieki)
0 - 90 17563
91 - 100 10234
101 - 110 4372
111 - 120 1413
121 - 130 500
131 un vairāk 247
A7 Rīga - Bauska - Lietuvas robeža (Grenctāle)
0 - 90 19048
91 - 100 8026
101 - 110 3643
111 - 120 1207
121 - 130 369
131 un vairāk 221
A9 Rīga (Skulte) - Liepāja
0 - 90 9179
91 - 100 5826
101 - 110 2014
111 - 120 1226
121 - 130 277
131 un vairāk 141

Kopumā Latvijas Valsts ceļu rīcībā ir 22 satiksmes uzskaites iekārtas, no kurām 14 ir paredzētas uzstādīšanai stacionārajos, bet 8 pārvietojamos satiksmes uzskaites punktos. Uz valsts galvenajiem autoceļiem ir ierīkoti 118 stacionārie satiksmes uzskaites punkti, no kuriem 7 ir ar mobilo datu pārraidi un viens papildus aprīkots ar ass slodžu noteikšanas sensoriem. Stacionārais satiksmes uzskaites punkts sastāv no ceļa segumā iefrēzētiem uzskaites sensoriem un iekārtas.

Satiksmes uzskaites mērķis ir iegūt datus autoceļu tīkla plānošanai - autoceļu uzturēšanas līmeņa noteikšanai atkarībā no satiksmes intensitātes, seguma remonta metožu izvēlei un transporta plūsmu prognozēšanai. Iegūtos datus izmanto arī ceļu projektēšanā un satiksmes drošības analīzē.

Avots: www.lvceli.lv

 
Visi komentāri
 
156349. viesis 2.februāris 2005 0:28
0 0 Atbildēt

Man jau bij` tādas aizdomas, ka tās strīpas ceļā īstenība ir tieši tam arī paredzētas...

156353. viesis 2.februāris 2005 0:45
0 0 Atbildēt

A kāpēc gan nebraukt virs 90? Vai tad ir kāds kas ķer un soda? Par drošību un galvu uz pleciem aizmirsīsim - pie mums tas nav modē.

Interesanti būtu redzēt kādi ir skaitļi vienā sausā vasaras nedēļā... :>

156354. viesis 2.februāris 2005 0:50
0 0 Atbildēt

Nekas nav teikts par mērījumu precizitāti. Ja tie ir ārkārtīgi precīzi, interesanti, kāpēc gan CP neizmantotu to pašu aparatūru stacionārai kontrolei?

156357. viesis 2.februāris 2005 1:09
0 0 Atbildēt

Man ir 1998.gada Ford-mondeo dīzelis universāls. Pa šosejām pārsvarā braucu ar 75 km/h piektajā pārnesumā. Tā var sasniegt vidējo patēriņu 4,2-4,3 litri uz 100 km. :)

156360. viesis 2.februāris 2005 3:03
0 0 Atbildēt

Padomju laikos uz ceļiem bija "žiguli", "moskviči" un "zapiņi", tagad tos nomainīja pārsvara „mersi”, „bembi”, „fordi”, „opeli” un citi. Bez šaubām pēdēji a/m (salīdzinājuma ar „ž”, „m”, „z”), ir jaudīgāki, atraki un drošāki(!). Daudzie no jaunajam a/m aprīkoti ar drošības spilveniem (t.t. vadītājs labāk aizsargāts), efektīvākam bremžu sistēmām (t.t. bremzēšanas ceļš ir mazāks), ka ari ar ABS un citiem „pribambasiem” + nesalīdzināmi labākas riepas (t.t. a/m uz ceļa turas labāk). Tomēr ātruma ierobežojums tika atstāts tāds kāds atbilsta „ž”, „m”, „z” tehniskam līmenim un drošībai, bet pilsētas robežas kļuva pat mazāks. Varbūt tomēr ir pienācis laiks mainīt ātruma ierobežojumus (vismaz uz dažiem maģistrālajiem ceļiem, tad ari ātruma pārkāpēju būtu mazāk ?

156362. viesis 2.februāris 2005 5:01
0 0 Atbildēt

nu shaada statistika mani iisteniibaa izbriina. es reti kad esmu ieveerojis auto kas brauc leenaak par 100. manupraat taa ir satiksmes bremzeeshana...

un man liekas es uz Bauskas shosejas vareetu buut iekljuvis statistikas 131+ :)

156365. viesis 2.februāris 2005 7:19
0 0 Atbildēt

vechi tak shito kaa radaru vareetu izmantot, ne? :)

156369. viesis 2.februāris 2005 7:54
0 0 Atbildēt

endr4 ir potenciāls slepkava !

156371. viesis 2.februāris 2005 8:08
0 0 Atbildēt

Ak jūs, nabadziņi! "Potenciāls slepkava"... "degvieliņu taupīt"... Es atkal jūs par slepkavām uzskatu!:) Varat pateikt kaut vienu pamatojumu, kāpēc, ja ceļa apstākļi ļauj, nevarētu braukt arī ātrāk par 90?

156373. viesis 2.februāris 2005 8:23
0 0 Atbildēt

0 - 90, skaidri redzami virzieni, Krievija un Lietuva, vismaz puse no šiem ir fūres, tā kā nav ko te acis mālēt. Reālus datus var iegut tikai fiksējot katru auto atsevišķi. Tas kas ar to fordu drauc, žel ka te nav Fāterlalnde, tad maksātu labus sodus par satiksmes kavēšanu un bīstamu situāciju izraisīšanu! Satiksmes drošībai noteicošais nav ātrums, bet gan iekļaušanas plūsmā! Ja plūsma kustas ar 100 km/h, tad tā arī velk visi, ja ātrāk, protams saprāta robežās, tad ātrāk un otrādi. Pietiek vienam fordam parādīties un kādam nepaveicas. Ja žēl nauds, ir labāks veids kā to ekonomēt, brauc ar vilcienu!

156379. viesis 2.februāris 2005 8:39
0 0 Atbildēt

es parasti visur (gan pilseetaa, gan aarpus taas) censhos vai nu iekljauties pluusmaa, vai arii , ja nekur nav jaasteidzas), tad braukt ar atļauto aatrumu + veel 10 km/h :) Taatad - shosejas - tipiski ap 100 km/h, pilseetaas tipiski ap 60 km/h un 80 km/h :)

156388. viesis 2.februāris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

2 156371. viesis. Ātāak par 90 nevr, jo ceļa apstākļi to neļauj.

Ja atļautais braukšanas ātrums būtu piem. 110 atkal liela daļa brauktu +10 un čīksētu un pukstētu, ka tie kas brauc uz 110 bremzē plūsmu. Tikai ja atļautais ātrums būtu 110 arī līķīšu būtu krietni vairāk.

156395. viesis 2.februāris 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Normāli ceļa apstākļi + labas riepas + ideāls tehn.stāvoklis autiņam... Iesaku pamēģināt, Jāni, un būsi pārsteigts par to, cik daudz atļauj Latvijas ceļu apstākļi!:)

Protams, dumai galvai arī ar superauto un pa autobānu pienāk gals...

156398. viesis 2.februāris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Tātad jāizdara secinājums. Ceļazīmes 90 jānomaina uz 100.....:)

156405. viesis 2.februāris 2005 9:29
0 0 Atbildēt

runaajot par aatruma palielinaashanu, tas jau sen bija jaaizdara!

ja ne visur, tad uz dubultajaam shosejaam jaunu 100% jaaliek 120

156407. viesis 2.februāris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

2 156395. viesis. Nav jau tā, ka nekad nebūtu pārsniedzis atļauto braukšanas ātrumu, bet pārsniedzot to nevienmēr var izvairīties no citu autovadītāju stulbiem izgājieniem.

156410. viesis 2.februāris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

Iemeslus braukšanai ar 90 km/stundā varētu uzzināt, piemēram, Igaunijā, kur pa daudz labākiem ceļiem cilvēki brauc manāmi lēnāk, nekā ugunīgie latvji.

156414. viesis 2.februāris 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Kameer uz muusu celjiem buus vairaak liikju kaa Iraakaa, un shkjiet, ka buus veel kaadu laiku, neviens nekur nekaadu atljauto aatrumu nepalielinaas, par to varat aizmirst.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

156415. viesis 2.februāris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

2 156410. viesis. Latvijā daudzi atļaujās pārsniegt atrumu par +10km/h, jo par tādu pāsniegšanu neviens nesoda, ja sāks sodīt krietni samazināsies to braucēju kuri brauc ar +10km/h

156424. viesis 2.februāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

nu un tas ir tikai normaali ka par + 10 nenjem pie dziesmas un vispaar ja nejeedz braukt ta nejeedz un pokui cik tas aatrums buus atljauts, jau tagad dazhiem proleemas ar vismaz 90 attiistiishanu.

156425. viesis 2.februāris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

dažiem komentatoriem ir lielas grūtības ar fizikas likumiem. viens piemērs: ja divi auto saskrienas viens ar otru un abiem ātrums sadursmes brīdī ir bijis 90 km/st, tad tas ir tā, it kā viens atsevišķi braucošs auto ieskrietu kokā vai citur ar ātrumu 180 km/st! un šeit vairs nepalīdz nekādi airbagi un citi brīnumi - cilvēka ķermenis vienkārši neiztur tādu dinamisko triecienu - iekšas paliek par putru - tiek gūti ar dzīvību nesavienojami ievainojumi. pilnībā esmu pret jebkādu max atļauto ātrumu palielināšanu, to neatļauj ne vairuma mašīnu tehniskais stāvoklis, ne pašu braucēju braukšanas kultūra un meistarība, ne arī, visbeidzot, lielākās daļas Latvijas ceļu katastrofālais stāvoklis un to kopšanas un uzturēšanas pakāpe

156431. viesis 2.februāris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

Conqueror tu par to 90+90=180 pats sarēķināji vai kāds priekšā pateica. Varbūt to var pamatot ar kādām formulām aprēķiniem. Nav bijis laika iedziļināties bet pēc vienkāršas loģikas auto ātrums iebraucot kokā samazinās no 90 kmh uz 0 kmh laika sprīdī vai ceļa posmā kas ir vienāts ar konkrētā auto deformāciju, siīsināšanos. Tas pats notiks ja divi auto ar vienādu masu un deformācijas parametriem satiksies deguns pret degunu. Kur viņi izrauj tos 180 kmh? Ar tādu ātrumu viņi tuvojas viens otram. Būtu feini ja kāds gudrs fiziķis to pamatotu ar reāliem aprēķiniem.

156435. viesis 2.februāris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

2 jaaanis [?] 02.02.2005 09:41

+10 km/h var atljauties, jo pie aatruma ap 90 km/h stalkeru kljuuda ir +- 7km/h, kas peec likuma ir jaanjem kaa -7 km/h (taatad - par lbu autovadiitaajam). Beigaas sanaak ka tu esi paarkaapis aatrumu par 3 km/h - sodiit nav jeegas, jo var gadiities, ka kaadam auto spidometrs dir.š par tiem 3 km/h ...

156437. viesis 2.februāris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

2 ZX [?] 02.02.2005 10:13

... pfig par tiem 180 km/h, bet es pats redzeeju crash video, kur triis Golfus (mk3) frontaali trieca nekustiigaa (nostiprinaataa) stabaa. Rezultaats:

- pie 50 km/h stabs atradaas kaut kur tur, kur ir motors. (lelles iekshaa tipo var izdziivot)

- pie 70 km/h stabs atradaas tur kur ir auto prieksheejais panelis. (un lelles iekshaa skaitiijaas beigtas)

- pie 90 km/h stabs atradaas sarp autovadiitaaju un blakus seedosho pasazhieri. (lelles 100% beigtas)

Taatad - fizika kaa fizika, bet reaals crash tests paraada kas un kaa notiek :)

156439. viesis 2.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

un veel bija taads anglijaa taisiits tests, kur panjeema bmw 5xx (1990. gads) un Volvo 7xx (iisti numuru nezinu) , uztaisiija taas mashiinas vadaamas ar pulti, un ar 90 km/h katru satrieca kopaa - rezultaataa - automashiinu vadiitaaji vienkaarshi nevar izdziivot, jo taa saucamaa 'dziiviibas telpa' bija pilniibaa deformeeta un saspiesta ...

156440. viesis 2.februāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

tur jau taa lieta, kaada starpiiba vai tu nosities uz 90km/h vai uz 120, izdziivot taapat ceriiba faktiski nekaada.

nav maz gadiijumu, ka izdziivo pie ljoti liela aatruma.

no nelaimes gadijumiem nav pasargaats neviens

156446. viesis 2.februāris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Ja saaks sodiit pa +10, tad to idinju skaits, kas ieraugot mentus met nost liidz 45, brauks vienmeer uz 45.

156451. viesis 2.februāris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

2 rt_ES1228 braucot ar atrumu 90km/h ir iespeeja samazināt atrumu piem. līdz 70 vai 50 un iepēja izdzīvot būtiski palielinās, bet braucot ar 120 tādā pat situācijā tu paspēsi atrumu samazināt tikai līdz 110 vai 90 un izdzīvot būs grūti.

156455. viesis 2.februāris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

jaaanis laikam daudz graamatas lasa

156459. viesis 2.februāris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Piekriitu "156373. viesis" - noteikti robezhaas liidz 90 km/h iekljaujas opiishi un fuures!

156460. viesis 2.februāris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Brr, nu nesummeejas taa tie aatrumi ka te dazji iedomaajas, 90km/h pret stabu buus ssuuddiigaak neka divas mashinas kas saskrienas ar 90km/h katra, viena otrai purnaa, kaut vai ar 60% paarklaajumu kaa tas ir palicis populaari auto crash testos. Sheit pie tam es domaaju, pasakumu kad tieshi taads ir aatrums briidii kad mashinas saduras savstarpeji vai ar shkjersli, nevis tac bija aatrums pirms saakaam bremzeet.

156461. viesis 2.februāris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

dziivot vispaar ir biistami

156463. viesis 2.februāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

2 Sheps ja tu tā uzskati tad ej un nošaujies un nepdraudi citus!!

156464. viesis 2.februāris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

jaaani: a driiskt pakaarties?

mulkis tu esi

156467. viesis 2.februāris 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Tiem kas slavina igaunjus, kuri brauc ar 90 jaapieziimee, ka ar visiem 90 un labajiem celjiem vinji pamanaas dziivoties pa graavjiem un stabus apgaazt...

;)

Viena lieta, kas pie vinjiem tieshaam uzlabo statistiku ir tas ka pa neapgaismotiem celjiem nevazaajas bari ar tumshiem neredzamiem gaajeejiem...

156468. viesis 2.februāris 2005 11:45
0 0 Atbildēt

2 Sheps. Drīksti arī pakārties. No kā tu uzzināji, ka es esmu muļķis? :)

156475. viesis 2.februāris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Njaa, mani ar shii statistika paarsteidz.. tb tas, ka tomeer tik daudzi brauc liidz 90.. bet laikam tas taadeelj, ka tagad slidens laiks, tas visu izskaidro, vasaraa noteikti buutu viss pavisam citaadi

156481. viesis 2.februāris 2005 12:53
0 0 Atbildēt

Shis ir patiesi interesants peetiijums veikts:)

156483. viesis 2.februāris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka Latgalē menti sūdīgi strādā, jo tur ir visvairāk pārkāpēji virs 131km/h :)

156486. viesis 2.februāris 2005 13:09
0 0 Atbildēt

Jo sliktāka šoseja jo lēnāk brauc, bet čangaļi vienkārši - galvu saspieduši !

156496. viesis 2.februāris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

*******

156497. viesis 2.februāris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

ZX plaukšķini. Abas plaukstas sāniski, triec labo roku pret nekustīgo kreiso. Izjūti trieciena līmeni. Tagad triec abas kopā, lai vidū satiekas. Izjūti triecienu. Izdari secinājumu. Vai viens kaut kur triecas vai divi priekšmeti ar vienādu ātrumu satriecas.

WALA tevi apbēdināšu. Nevienā crash testā ātrums nav lielāks pa 50 km/h (katram auto). Tākā nevajag sajūsmināties, ka kāds jauns auto ieguvis tur tos 5 kartupeļus.

156507. viesis 2.februāris 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Jurxs [?]

Tests nepareizs.

Pirmajā eksperimentā Tev jātriec labo roku pret absolūti cietu nekustīgu priekšmetu, kas nedeformējas (piem. mūra sienu)...

156531. viesis 2.februāris 2005 16:21
0 0 Atbildēt

To subaru

Lielākajai daļai auto spidometri melo un rāda vairāk nekā ir reālais ātrums.

Tā kļūda parasti iekļaujas 10% robežās un ja tu brauc ar 100 tad tev ap 90 sanaak ja vel pieskaita stalkera pieļaujamo kļūdu tad jau droši var pucēt ar 105

Manam auto spidometrs rādīja pareizi kad tika uzliktas riepas kas bija lielākas nekā paredzētas.

Biju ar citu auto un lāgā nezināju kādas īsti man vajag.

156535. viesis 2.februāris 2005 16:40
0 0 Atbildēt

130 km/h ir optimals atrums :)

156540. viesis 2.februāris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

tiem, kas te muld par igauniju un 90km/h, nevajag... Braucu pagaishvasar uz tallinu, tur pa shoci (2joslu) atljauto 90km/h vietaa mauca uz ~120. No saakuma bij bailes miit, jo estinjiem sodi ir makten lieli, bet peec tam tapataam tureejos astee... protams, nevar saliidzinaat .lv un .ee celju kvalitaati un arii brauceeju kultuuru

156541. viesis 2.februāris 2005 17:15
0 0 Atbildēt

Interesants fakts, bet rodas dazi jautajumi. Vai sis ierices "nejuk prata" kad vinam brauc pari kravas auto un uz tam notiek apdzisana. Esmu par tam informets un tadas tiek izmanotas ari dazas Eiropas valstis policijas vajadzibam, bet tad plus tiek izmantota videokamera. Es tomer uzsaktu ka sie uzraditie dadi nav diezgan precizi, jo pamata sis minetas ierices ir domatas transporta plusmas skaitisanai un atkal tapat janem nobide uz kravas auto un auto ar piekabem, jo vinas tomer uztver signalus kad auto skerso dotas linijas (uztverejus).

156549. viesis 2.februāris 2005 17:34
0 0 Atbildēt

Tad tai pusei, kas brauc ātrāk vajadzētu konfiscēt mašīnas.

156552. viesis 2.februāris 2005 17:38
0 0 Atbildēt

Acīm redzams, ka tur, kur tālāk jābrauc, arī ātrumi lielāki. Domāju, ka, ja Daugavpils virzienā paaugstinātu atļauto ātrumu, tā gala ekonomiskā situācija ievērojami uzlabotos. Pašam pagājušajā vasarā regulāri bija darīšanas tajā galā, pa dienu jānobrauc pie 1000 km plus vēl jāpamanās nostrādāt +/- pilnu darba dienu... Nav brīnums, ka ātrums bija 150 km/h un viss tika paveikts bez kāda stresa un steigas (braukšanas ātrumu te neņemu vērā, konkrētajā gadījumā tas tiešām bija bez stresa un steigas ar apdomu un netraucējot t.i. ievērojot visus noteikumus, izņemot ātrumu ārpus apdzīvotām vietām). Kāpēc pasākumu nepagarināja 2 dienām, lai var braukt lēnāk? Tāpēc, ka klientam bija jāmaksā par stundām, bet naudas Latgalē maz -- 2 dienu samaksa par augstu, pat sodi CP atmaksājas. Mums jau arī izdevīgi -- nākamajā dienā darbs citur... Daudz vairāk cilvēku brauktu ekskursijās uz to pusi, bet tagad ceļš ir par garu laika ziņā... Cēsis, Sigulda un citas tuvās vietas tad arī paliek vienīgās, kur aizbraukt no rīta, lai vakarā būtu mājās...

156556. viesis 2.februāris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Jaanis...vai nu tu esi 79 gadus vecs komunists, vai arī jokains.

156566. viesis 2.februāris 2005 18:55
0 0 Atbildēt

Vajag zīmes nomainīt, vietām līdz 110. Ceļa segumi, vietām patiešām ir normālā stāvoklī. Tur kur draņķīgs segums, neviens neskries. Gudrs auto, vai motovadītājs izvēlēsies pareizo braukšanas ātrumu, salīdzinājumā ar bezsmadzeņu radījumu pie stūres.

156572. viesis 2.februāris 2005 20:30
0 0 Atbildēt

to 156507. viesis 02.02.2005 14:42

"... Pirmajā eksperimentā Tev jātriec labo roku pret absolūti cietu nekustīgu priekšmetu, kas nedeformējas (piem. mūra sienu)... " - ej pamacies materialu pretestību... jebkurs materials deformejas... tikai vajag sasniegt kritisko robežu...

A tiem gudreļiem.. kuri uzskata ka mašinas deformācija spēj samēra droši apslāpēt vairāk par 60 km/h lielu triecienu... lai tad padoma kapēc netiek testētas mašīnas pie lielākiem ātrumiem... pēc NCAP ja nekļūdos ir 54 km/h

Starp citu 90 km/h ātruma ierobežojums nenāk no PSRS... tas nāk no Francijas, kur satiksmes negadījuma izpētes rezultātā nāca pie secinājuma, kā ātruma robeža no 80 līdz 100 km/h ir vismazākais satiksmes negadījuma skaits un arī vismazākais bojagajušo skaits uz 1000 ceļu satiksmes negadījumiem..

156573. viesis 2.februāris 2005 20:43
0 0 Atbildēt

es pa straasi 70 - 85 robezaas piliiju,es ir labais :P

156577. viesis 2.februāris 2005 21:17
0 0 Atbildēt

modena [?] 02.02.2005 20:30

----

156507. viesis 02.02.2005 14:42 biju es.

Ja Tu pats(i) kaut ko sajēdz no materiālu pretestības tad nevajag šeit meginat telot paārgudro, bet iebraukt lietas būtībā. Domajams, ka Tev pielec, ka salīdzinot ar roku mūra siena ir ciets priekšmets. Protams, ka Tu vari mēģināt sist pret galvu (varbūt tā ir cietāka)...

156585. viesis 2.februāris 2005 23:42
0 0 Atbildēt

Latvijas Valsts ceļi (LVC) apkopojusi informāciju par autovadītāju izvēlēto braukšanas ātrumu pagājušajā nedēļā uz valsts galvenajiem ceļiem. Braukšanas apstākļi dažviet bija apgrūtināti, sniga, redzamība bija ierobežota. www.lad.lv

156607. viesis 3.februāris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

tak Igaunji nebrauc uz 90! Aizmirstiet! Vinji taapat pa shosejaam brauc 110-120. Un pa granti tie dzeki iet ar vw sharaaniem uz 80. Biju aizbraucis chomam liidzi pashofereet kameer vinjsh brauca Igaunijas ritenjbraukshanas maratonchempii. Es tur biju viens no leenaakajiem no baidijos paarkaapt "striktos" Igaunijas likumus. kad man bija kaadas 20 mashiinas ar EST numuriem pagaajushas garaam braucot uz 100 naacaas uzcelt uz kopeejo pluusmu kas virzijaas 110-120...

156624. viesis 3.februāris 2005 11:31
0 0 Atbildēt

2 Jurxs,

Veciit neko jau jaunu tu nesi pastaastiijis par crash testiem, un nekur nemineeju neko par auto droshumu pie 90km/h, tikai to ka auto pret stabu ar 90km/h ir krietni sudiigaaks pasakums neka divi auto ar 180km/h summaro aatrumu saliek viens otram purnaa ar kaut vai tikai ar 60 % paarklaajumu ( kaa tas tiek dariits Crash Testu gadijumaa.)

Protams jo mazaaks auto jo vairaak liikju ( ar domu ja pilna mashiina. Kaadreizi bija labs raksts par to ka 2 volvo purns purna ar virs 100km/h saskreejushies (droshi vien aatrums vairs nebija taac sadursmes briidii) un nekas visi dziivi tikai VOLVO naacies skaidroties kaadeelj auto uz puseem paarluuzushi. VOLVO atbillde esot skanejusi, ka pameegjinaajushi to izdariit ar cietiem auto, diez vai vispaar kaads dziivs buutu palicis.

156628. viesis 3.februāris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Beidzot viena objektiiva un ticama infa!

156663. viesis 3.februāris 2005 16:09
0 0 Atbildēt

Vajag zimes dalit piemeram shoseja 110-120 prieksh vechiem

70-80 prieksh blondinem

80-90 prieksh opapiem

Protams vajag 3 joslas :)

156692. viesis 4.februāris 2005 0:31
0 0 Atbildēt

Protams, labi jau ir ievērot likumu, bet...straujais dzīves ritums liek pārvietoties ikdienā ar ātrumu 160-180 km/h.Labi, ka CP darbinieki ir sakarīgi. (Liepāja-Rīga)

156696. viesis 4.februāris 2005 8:44
0 0 Atbildēt

Izlasot jūsu domas, nonācu pie secinājuma, ka lielākā nelaime ir tā, ka jūsu absolūts vairākums vadās pēc likuma burta un vispār esat šausmīgi pareizi. Mans viedoklis ir, ka CSN noteikto ātruma limitu mainīt vai nu nevajag vai arī mainīt uz ātrumu 200km/h, lai iznīktu tie autovadītāji, kas vadās nevis pēc ceļa situācijas, bet pēc likuma burta. Turklāt mūsu ceļu policijas darba metodes vispār ir nacionālā sērga, diemžēl.

156802. viesis 5.februāris 2005 22:49
0 0 Atbildēt

Nu un kas tur tāds.Sen jau bija laiks pacelt maksimālo ātrumu ierobežojumu. Mūsējie jau tik jēdz salikt ierobežojumus un tad stāvēt krūmos.

158637. viesis 27.februāris 2005 20:04
0 0 Atbildēt

UZ 90 BRAUC ,BET UZ 120 ,SAAK ZEMI LIDOT

158638. viesis 27.februāris 2005 20:15
0 0 Atbildēt

KO TU AR SAVU FORD -MONDEO LIELIES TAA IR GRABAZZA NE AUTO-----;TU NEESI EKANOMISTS BET SLEPKAVA AR SAVIEM 75km/h TAADIEM VAJAG NONNEMT V/APLIECIIBU.......AGRESIIVAIS

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 9

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 6

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti