Rallijreidu sportisti sacentīsies rallija „Sarma” ietvaros 5

 
3.februāris 2005 10:33

Sadarbojoties divām Latvijas automobiļu federācijas struktūrām – rallija un cross country (4x4) komisijām, šā gada Latvijas atklātā čempionāta rallijā 2. posma „Sarma 2005” ietvaros, 5. un 6. februārī Gulbenē tiks aizvadīts arī rallijreidu čempionāta 1. posms apvidus automašīnām.

Apvidus sporta mašīnu dalība klasiskajā rallijā jau ir izmēģināta arī agrāk, piemēram, rallijā „Cēsis 2004”, taču Latvijas čempionāta ieskaites posms radniecīgajos autosporta veidos vienkopus tiks aizvadīts pirmoreiz. Ņemot vērā sniegotās ziemas apstākļus, paredzams, ka klasiskā rallija trases Austrumlatvijā būs pietiekami interesants izaicinājums arī rallijreidu braucējiem, kas klasiskā rallijreidu versijā ātrumposmus veic bez iepriekšējas iepazīšanās ar trasi un bez stenogrammas, vadoties tikai pēc organizatoru izsniegtas trases leģendas.



Šoreiz arī rallijreidisti startēs pēc rallija likumiem. Proti, iepriekš izbrauks dopus un varēs sagatavot stenogrammas. Tas nozīmē, ka priekšrocības teorētiski būs tiem sportistiem, kas iepriekš ir startējuši arī rallijā un efektīgāk prot izmantot stenogrammas dotās lielāka ātruma sasniegšanas iespējas.

Rallija un rallijreida „Sarma 2005” starts 5. februārī pulksten 13.00 tiks dots Gulbenē. Sacensību nolikums ar norises laikiem, pilns dalībnieku saraksts un ātrumposmu karte apskatāma www.autorally.lv. Rallijā kopumā piedalīsies sportisti no Latvijas, Igaunijas, Krievijas, Lietuvas un Ukrainas ar vairāk nekā 80 automobiļiem, to skaitā arī 15 apvidus mašīnas.



Trīs no Dakaras atgriezušos OSCar pilotēs Jānis Āzis, Igors Skoks un Māris Saukāns. Viņu nopietnākais pretinieks būs labu klasiskā rallija pieredzi guvušais Jānis Naglis ar Mitsubishi Pajero. Jāpiebilst, ka Skoka, Saukāna un Nagļa stūrmaņiem Agrim Piķim, Didzim Zariņam un Aleksandram Innus arī ir vērā ņemama rallija pieredze.

Spraiga solās būt cīņa arī N1 grupā, kur startē astoņas visumā līdzvērtīgas Mitsubishi Pajero sacīkšu mašīnas. Starp rallijreidu čempionāta debitantiem ir autosportā un autobiznesā pazīstamais Uģis Vītols, taču viņam būs spēcīgi un vairākus gadus rallijreidos regulāri rūdījušies sāncenši – Jānis Auziņš, Andris Lukstiņš, Valērijs Lukašenoks, Guntars Laugalis, Jānis Motte, kā arī Nils Trapāns un jaunais pilots Raivis Zeltiņš. Patīkami, ka reizē ar Aināra Saulīša pilotēto VAZ Ņiva rallijreidos ir atgriezusies arī N grupas mašīna.

Ainārs Zariņš,
LAF Cross Country komisijas
preses sekretārs

 
Visi komentāri
 
156666. viesis 3.februāris 2005 17:39
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc jāspiež reidistus braukt rallijs kurš domāts vieglajiem? Vai varbūt vieglos pēc tam spiedīs braukt reidā? Varbūt apvienot kartingu ar krosu? Murgs kautkāds, tā jau rr mirst nost, bet brauks vēl lielākās auzās.

156673. viesis 3.februāris 2005 18:14
0 0 Atbildēt

Lai piesaistītu vairāk skatītājus un iep.i.s.t.u. lielāku santīmu.

156674. viesis 3.februāris 2005 19:31
0 0 Atbildēt

Vajadzetu ka Igaunija nekadi 4 reiz 4 , auto krosi u.c. tikai rallijs. Tad koncenretos uz ralli, butu labakas masinas, vardu sakot butu baiga stelle

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

156694. viesis 4.februāris 2005 8:09
0 0 Atbildēt

Redz Igaunijā nav rallija mašīnu limita kas piedalās,bet mums ir!Tautu piesaista un izdevumi mazāki šos pasākumus apvienojot.

156787. viesis 5.februāris 2005 8:30
0 0 Atbildēt

Cik es zinu, Igaunija limits ir 100 auto. Nenu kapec nekad nav 13 dalibnieka Manticiba A varbut atstaj rezervi

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti