5. februārī sākas rallijs «Sarma»

 
5.februāris 2005 12:06

Šodien pl. 13 Gulbenē tiek dots starts ikgadējam ziemas rallijam “Sarma”. Kopā rallijā sportistiem būs jāveic gandrīz 320 kilometri, no kuriem 109 – pa ātrumposmiem.

Rallijs solās būt viens no apmeklētākajiem no sportistu vidus pēdējo gadu laikā, jo Gulbenē vienlaikus notiek trīs sacīkstes – Latvijas čempionāta posms autorallija, Latvijas čempionāta posms rallijreidā un Igaunijas čempionāta posms autorallijā. Kopā sacīkstēs piedalīsies vairāk nekā 80 ekipāžas.

Sportisti šodien veiks četrus ātrumposmus – pa divām reizēm tiks veikti “dopi” Kārzdaba un Pērlis. Rīt sportistiem starts jau pl. 10 un pa divām reizēm būs jāizbrauc ātrumposmi Zaķkājas, Kamalda un Litene. Finišs paredzēts Gulbenē 14:34.

Vispārstāvētākā šoreiz būs A+ kategorija, kurā uz starta izies 22 sportisti, divas WRC klases mašīnas ieskaitot. Ar tām brauks igaunis Margus Murakas un latvietis Matīss Mežaks. Vai pērnā gada Latvijas čempions A8 klasē Ivars Vasaraudzis spēs ar viņiem cīnīties?

21 sportists dosies trasē R2000 klasē, kur galvenie uzvaras favorīti būs igaunis Ots Tanāks un latvietis Egils Īle. Par vietu uz goda pjedestāla varētu pacīnīties arī “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” braucējs Andris Kaļķis.

15 sportisti sacentīsies par labākā Latvijas rallijreidista godu, bet 13 piloti brauks N4 klasē. Šeit galvenie favorīti ir igauņi Martins Rauams un Maits Merilo, kā arī latvieši Aivis Egle un Jānis Vorobjovs. Mārim Neikšānam uz šo sacīksti dots uzdevums sasniegt finišu, cenšoties iebraukt labāko sešniekā. Pēc sacīkstes “Louna Eesti Talv” Māra mašīnai ir uzstādītas jaunas transmisijas detaļas, kas varētu palielināt “Mitsubishi Evo” tehnisko izturību.

AN2000 klasē favorīts ir “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” braucējs Andis Neikšāns. Pēc smagās avārijas Igaunijā pirms divām nedēļām komanda ir strādājusi vaiga sviedros, lai sagatavotu mašīnu sacīkstēm “Sarma”. Mašīna ir labā tehniskā kārtībā un desmit AN2000 sportistu konkurencē Andim ir jāizcīna uzvaru.

Dalībnieku sarakstu un sacensību maršruta karti iespējams aplūkot internetā – www.autorally.lv. Savukārt visa aktuālākā informācija par “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” atrodama vienības mājas lapā www.neiksans.lv.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti