Rallijā Sarma uzvar Marguss Murakas un LMT komanda 7

 
6.februāris 2005 19:45

Svētdien Gulbenes apkārtē beidzās Latvijas autorallija čempionāta otrais posms “Sarma 2005”. Tajā pārliecinošu uzvaru izcīnīja igaunis Marguss Murakas (Toyota Corolla WRC), bet komandu vērtējumā nepārspējama bija “Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”.


Markuss Murakas, foto: rally.ee

Jau rallija pirmajā dienā bija skaidrs, ka šajās sacensībās nav konkurentu Muraka ekipāžai. Viņš uzvarēja visos desmit ātrumposmos un finišā otrās vietas ieguvējam Matīsam Mežakam bija priekšā par pusotru minūti. Trešā vieta pienācās igaunim Prītam Saluri, bet pērnā gada Latvijas čempions A8 grupā Ivars Vasaraudzis izstājās jau pirmajā dienā elektronikas defekta dēļ.

Interesanta cīņa risinājās N4 kategorijā. Tur jau ierastajiem līderiem Martinam Rauamam, Jānam Molderam un Aivim Eglem pievienojās arī Latvijas jaunā paaudze Māris Neikšāns un Mārtiņš Svilis. Īpaši jāuzteic Neikšāna sniegums, kurš savā pirmajā pilnajā sacīkstē ar pilnpiedziņas auto bija ļoti ātrs, lai gan brauca piesardzīgi un lieki neriskējot. Izstājoties Rauamam, bija skaidrs, ka uzvaru šajā posmā savā starpā izspēlēs Egle, Molders, Svilis un Neikšāns. Pirmais no šīs grupas izkrita Svilis, kurš ieskrēja sniega valnī un zaudēja divarpus minūtes. Otrais kļūdu pieļāva “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pilots Neikšāns, kļūdoties kādā līkumā un zaudējot teju pus minūti. Cīnoties līdz pēdējam ātrumposmam, uzvaru N4 grupā svinēja igaunis Jāns Molders. Aiz viņa Aivis Egle, Kerts Ūss un Māris Neikšāns. “Gribējās būt trijniekā, bet arī ceturtā vieta tik spēcīgā konkurencē nebūt nav peļama. Konkurence šajā grupā ir spēcīga!,” atzinās Māris Neikšāns.

Klasē AN2000 risinājās sīva cīņa. Klases līderis Andis Neikšāns piedzīvoja vairākus tehnikas defektus – trīs ātrumposmus viņš nobrauca bez sajūga, bet pēdējo – arī bez stūrmaņa diktētās stenogrammas, jo salūza sarunu iekārta un Edgara Utāna diktēto vienkārši nebija iespējams dzirdēt. Neskatoties uz šiem defektiem, kuri noteikti noveda pie vismaz pus minūtes zaudēšanas, “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pirmais pilots tomēr izcīnīja uzvaru rallijā. 2,2 sekundes aiz viņa finišēja igaunis Rīvo Papels, bet 3,6 sekundes aiz Anda finišu sasniedza Kaspars Šimkus.

Nacionālajā R2000 klasē pie uzvaras tika vēl viens “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” braucējs – Andris Kaļķis. Viņš par 7,5 sekundēm apsteidza Egila Īles ekipāžu, izcīnot savu pirmo uzvaru karjerā Latvijas autorallija čempionāta posmā. Komandu vērtējumā rallijā “Sarma” uzvarēja “Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”, kļūstot par līderi arī Latvijas čempionāta kopvērtējumā. Nākamais Latvijas autorallija čempionāta posms – no 20. līdz 22. maijam Talsos.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis

 
Visi komentāri
 
156818. viesis 6.februāris 2005 21:10
0 0 Atbildēt

Eh! Nu kas gan sunim asti cels, ja ne pats ;)

Feinaak jau tomeer buutu bijis rakstiit, ka veel jaapatrennejas. Visiem latvieshiem. Un mazliet OBJEKTIVAAK!

Jaapiebilst, ka visiem Type-R, Almerai GTi, OpeljAstrai un arii Pumai un arii A.Kaljkjim pa priekshu atbrauca viens Golf2 (!) ar igauni pie klokjiem.

Ja buutu tad buutu..., bet fakts ir taads kaa rezultaatos :

www.autorally.lv/?pid=2&lng=lv&id=6&ss=10

156824. viesis 7.februāris 2005 9:17
0 0 Atbildēt

Tāpat kā 1.posmā, arī Sarmā eestinji letinjiem salika vienos vārtos! TOP3 ir divas estinju ekipāžas, vinjiem uzvaras gan absolūtajā vērtējumā, gan N4 grupā.

Ja cīņa būtu godīga, estinji uzvarētu arī AN2000...

Rallija 7. ātrumposms "Litene 1" šajā cīņa ieviesa negaidītas un nevajadzīgas izmaiņas – ātrumposmā it kā "tehniskas problēmas" bija skārušas Agra Upīša / Edgara Baloža ekipāžas auto, kas ātrumposmā iebrauca pirms vadošās divlitru klases trijotnes. Andis Neikšāns šo ekipāžu apsteidza, kamēr tā stāvēja ātrumposma malā, bet gan Rīvo Pāpela, gan Kaspara Šimkus rezultāts tika sabojāts, jo piecus kilometrus nācās "vilkties" aiz Agra Upīša, jo to nebija iespējams apdzīt...

Ek, krosistu mafija nekad nemāk uzvarēt godīgi...

156832. viesis 7.februāris 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Atkal kaads redz kaadu krosistu mafiju...

Smiekliigi un nozelojami!!

156835. viesis 7.februāris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Salīdzināt mūsu rallistu rezultātus ar igauņu panākumiem ir diezgam drūmi - nu nevaram mēs pagaidām viņus vinnēt. Ja Vasaraudzis nebūtu izstājies, rezultāts būtu tāds pat. Diemžēl.

156844. viesis 7.februāris 2005 14:29
0 0 Atbildēt

Nevis itkaa bet tiesam man bija divi mikstie, vienu nomainiju ,otrs azmugure palika un tasija puteklus un neko aizmuguree neredzeju. Man Simkusiem ir jaatvainojas par to ka es vinus neredzeju. Un te nekas pilnigi nau saistits ar Neiksaniem.

156856. viesis 7.februāris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

drsas

157706. viesis 17.februāris 2005 12:44
0 0 Atbildēt

normali

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti