Cik maksā Krievijā ražots Renault 27

10.februāris 2005 10:06

Dacia (Renault) Logan tika izstrādāts kā plaši pieejams C klases auto. Auto ražošana tika aizsākta Rumānijas kompānijā Dacia. Auto cena bāzes komplektācijā rumāņu tirgū nepārsniedz 5 000 eiro.

2005. gadā modeļa Logan ražošana tiks organizēta vairākās valstīs, ieskaitot Krieviju, Maroku, Kolumbiju un Irānu. Dažos tirgos auto tiks pārdots ar Renault vārdu.



Krievijā ražotā Renault Logan cena būšot no 8 999 līdz 12 099 dolāru, atkarībā no komplektācijas.



Renault Logan ražošana Maskavas "Avtoframos" sāksies jau šā gada pavasarī. Sākumā plānots saražot 60 000 auto gadā, bet nākotnē šo apjomu palielināt līdz 120 000 auto gadā.
 
Visi komentāri
 
157010. viesis 10.februāris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

Opšitrebam der, the same shit Getz

157015. viesis 10.februāris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

iemacies rakstiit losi

157017. viesis 10.februāris 2005 10:30
0 0 Atbildēt

Renault ir mašīna???

157019. viesis 10.februāris 2005 10:35
0 0 Atbildēt

mmm, vai tad šito var nosaukt par auto? izskatās pēc gada balvas ieguvēja kategorijā "neDizains"...

sorry, bet tāds ir mans viedoklis ;-)

157020. viesis 10.februāris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

..un kas tur labsvar sanākt? žigulis, tikai ar jaunām formām.

157025. viesis 10.februāris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

kārtējais moskvičs

157027. viesis 10.februāris 2005 11:00
0 0 Atbildēt

diivaina domashana tiem kas ieprieksh komenteejushi.

Ja esat pietiekoshi bagaati - nu nepaarkat taadus auto, bet tiem kam varbut nav tik daudz taas naudas IMO tad ir labak pirkt jaunu shaadu auto nekaa braukaat ar kaut kadu vecu luuzni kam remontos jaiegulda tikpat cik shii auto liizings + veel nbenju arii taac mazaak eedis nekaa 2,3 L vecs monstrs.

157040. viesis 10.februāris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Ņemiet vērā, ka viņus arī taisa pārsvarā priekš Ru. Jums liekas, ka šitais ir sliktāks par "ģesjatku", vai krievu limo volga?

157043. viesis 10.februāris 2005 11:38
0 0 Atbildēt

Nu tikai jāņem vērā ka šo auto eksploatēt būs izdevīgi tikai tik ilgi, cik tam ir garantija. (Un arī tad var sanāk ka auto ilgi stāv pa servisiem....) Pēc garantijas beigām problēmu būs vairāk kā saparašanas, jo slikta kvalitāte + auto ir projektēts ar minimālu izturības rezervi. Vēl jāņem vērā ka visos mūsdienu auto pilns ar elektorniku, tas spēj radīt tādus brīnumainus un grūti atklājamus defektus, ka mati ceļas stāvus....

Tātad - auto priekš operatīvā līzinga = nomas.... ~200 ls mēnesī par mašinas nomāšanu... Nu nezinu, nezinu cik tas ir izdevīgi.

157044. viesis 10.februāris 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Un kaada cena,manuprat normala,un nemaz neizskatas tik slikti.pat getz tik leeti nemaksaa un gan jau ka vienkars remontaa un leets

157050. viesis 10.februāris 2005 12:54
0 0 Atbildēt

labaak sho mashiinu par 9000 USD nekaaa Getz par 7000LS. Un izskats taaads nekaaads, vismaz nav kropliigs, atshkjiriibaaa no Chervolet/Daewoo

157055. viesis 10.februāris 2005 13:23
0 0 Atbildēt

lēts, ha ha izdauzi vienu lukturi gribu redzēt kur to izraksi

157056. viesis 10.februāris 2005 13:28
0 0 Atbildēt

padomājiet par to, ka cilvēkiem ir iespēja nopirkt auto par pieņemamu summu, un braukt, pie tam auto nav pārbāzts ar super-puper elektronikām, utt. Bet ES noteikumi ir tik skarbi, ka pie mums var nopirkt tikai īpaši dārgu tehnoloģiju pārbāztus auto, kuru apkope pašu spēkiem vienkārši nav iespējama. Tad kam ir labāk, mums vai krieviem>

157059. viesis 10.februāris 2005 14:10
0 0 Atbildēt

2 WALA [?] 10.02.2005 11:00

tad labaak braukaat ar jaunu luuzni, kuraa arii meenesii jaaiegulda ljoti daudz naudas remontoes, jo redz, kvalitaates ta nav ...

Saliidzini, piemeeram tagad kaadu sameeraa jaunu autinju un pavisam vecu autinju ... es piemeeram nevaru iedomaaties kaadu 2002g bembi peec 20 gadiem ... jo vinja vairs nebuus ... tagad jau sameeraa jaunaam mashiinaam rodas lielas probleemas ... A kaut kaads 84. gada audi veel tagad iet kaa zirgs ... taatad - mehaanika ir izturiigaaka par elektroniku ;)

157063. viesis 10.februāris 2005 15:01
0 0 Atbildēt

Pats interesantaakais ir tas,ka cena ir tikai drusku lielaaka par krievu autinjiem.Bet kvalitaate ir paaraaka visos parametros.Kad dizhaa krievu tauta to sapratiis,vieteejam autopromam buus BEIGAS.

157064. viesis 10.februāris 2005 15:12
0 0 Atbildēt

to WALA u.tml.domājošiem...

Jauns žigulis ar nemakša daudz vairāk, kvalitāte ;)...

Kāpēc tad dadzi nepirka tos (tagad kad esam ES tos tāpat nevar nopirkt)...

Zinu ka Latvenergo bija iepirkuši pāris džipiņus...

Viss gāja labi pirmo gadu, pēc tam regulāri jāčubina mašīna, lai tā ietu, protams visas mašīnas ir jāuzpasē, bet ne jau regulāri katru mēnesi pāris dienas jāvelta tam...

157066. viesis 10.februāris 2005 15:50
0 0 Atbildēt

jauks apraksts bij autoreevijaa par sho briinumu... durvis jamajam aiztaisoties ar nokritusha blekja spainja troksni...

hvz...kas labaax... jauns luuznis pa 5k vai lietots pa to pashu ciparu... kaut ir tak veel ljauzji kas jaunus vaz arii peerk... pieradumam liels speeks :)

kindzulis

157071. viesis 10.februāris 2005 17:34
0 0 Atbildēt

Nu bet kas tautai notiek, ja auto ir projekteets kaa leets auto , tad vienigaa elektronika vinjaa ir motora vadiibas bloks. Tas pat krieviem uz Njivaam (pedeejaam kas pirms iestajas ES iznaaca) ko esmu redzejis stradaa apmeeram 100 x labaak par karburatoru.

Un tagad paskatiisimies piemeeru:

Iedomaajies ka tiek buuveets leets, bet jauns auto, panjemam pusliidz normaalu virsbuuvi no taa kas mums kaut kur dizaina studija vienkaatshi apkaart meetaajas, vai veel labaak, ja pat ir bijaushas iestrades un varbut pat konveijers kaut kadam ljototi liidziigaam mashinaam, tad panjemam kaadu ne visia modernu bet labu dzineeju, uzliekam varbuut ne pashu jaunaaku motora vadiibas bloku ( mosh pat no citas firmas nopeerkma). Un leets auto ir gatavs, jo esam ieekonomeejushi uz "super duper" dizainu, ievieshanu razjoshana ( ja paveicas) utml. lietaam. Starp citu ja paveicas tad var ieekonomeet liidz par 2/3 no cenas kas butu jamaksaa par svaiga dizaina ( tipa taac kas ieprieksh tikai autoshovaa redzeets) auto.

Taapeec iisti nesaprotu aizspriedumus, liidz briidim kameer kaac pats uz savas aadas nebus izbaudiijis, ka vinsh kljuust pa luuzni pirmajos 50tkm.

157090. viesis 10.februāris 2005 22:17
0 0 Atbildēt

Jaunais Moskvičš :))) Labāk tad lietotu AUDI, BMW, MB, HONDA utt , nekā tādu šedevru...............

H3

157094. viesis 10.februāris 2005 23:07
0 0 Atbildēt

Lasot komentaarus par muuzhiigo teemu, kas labaaks, shitais vai lietots vaacietis, naak praataa stulbaa anekdote. Jaaniitim prasa. Ko tu labaak gribeetu, vienreiz paarguleet ar Anninju vai divreiz ar Peeteriiti. Jaaniitis padomaa un atbild. Anninja, tas, protams, ir jauki, bet nu divas reizes ir divas reizes.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

157099. viesis 11.februāris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Krievija jau sen razo Ford Focus. Pasi krievi saka ka tas esot letaks neka Eirpopa razots, bet kvalitates zina atpaliek. Domaju ka lidzigi bus ari ar Renault.

Pasi krievi labpratak perk ziguli neka kautkadu inomarku - patriotisms.

157107. viesis 11.februāris 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Diez kaapeec tad krievi peerk zhiguli, taapeec ka arii leets un taapeec ka jebkursh vasja vinju speej dabut kusteeties uz priekshu pat lielaa djerevnjaa un rezerves daljas leetas un apsianjos sveramas.

Bet mees tachu neesam krievi un LV nav Krievija, kur tuvaako sertificeeto mehu jaameklee briizjiem 1000 km attaalumaa.

157108. viesis 11.februāris 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Tfu, bija domaats ka zhgulim detaljas spainjos sveramas.

157126. viesis 11.februāris 2005 16:25
0 0 Atbildēt

liidzigs VW Bora no saniem

157177. viesis 13.februāris 2005 21:40
0 0 Atbildēt

btw

ar 4. žiguli 4,5 gados darbā nobraucu 200 000 km.

bija jānomaina divi šarnīri un divi amortiņi.

157182. viesis 14.februāris 2005 1:57
0 0 Atbildēt

Kādreiz(ari tagad) tirgos varēja nopirkt kreisās džinsenes, kreiso šņabi, kreisos rolex pulksteņus, bet vismaz par autiņu marku varēji būt drošs. Tagad var sanākt nopirkt "kreiso"reni, chevrolet, ford un, ka tik nākotnē nenākas uzrauties uz kreisajiem ferrari un asston martin :) par bmw nemaz nerunājot.

157240. viesis 14.februāris 2005 12:15
0 0 Atbildēt

Krievijas apstākļos jau labāk tomēr braukt ar vietējā ražojuma auto. To jau arī pēc "inomarku desmitgades" testēšanas ir sapratuši arī paši krievzemieši - pašu ražotie auto atkal ir topā. Kādu gadu atpakaļ viens mans paziņa - medtehnikas speciālists, no vāczemes atdzina pajaunu lada-nova ar 2104 kasti un 1,6 dvižoku ar iešprici. Braukšana iznāk viņam diendienā -pa visu valsti, kādēļ nobraukums gada laikā ap 70 000 km. Kā man paziņa nesen stāstīja - VISPĀR nekādu problēmu neesot. lejot tikai degvielu un mainot eļļu. No detaļām nomainījis tikai apkures krānu, kas esot populārs bojājumu ziņā. Pirms žiguļa, braucis ar reno 19 un Reno-megani - problēmas bijušas katru otro dienu + dārgi remonti un daļas. Laikam jau tas rietumu auto "kvalitātes" lielais burbulis pēc 13-14 gadu perioda pakāpeniski sāk noplakt. Protams, ne jau tāpēc , ka krievi būtu labākus auto sākuši ražot. Drīzāk - rietumnieki , pateicoties arvien lētāķai darba spēka piesaistei un visai plašam robežu atvērumam, sākuši piemirst kvalitātes kritēriju iemiesošanu jaunajos auto. Un tas jau ir būtisks faktors, ar kuru pat saskaras jauno dārgo auto īpašnieki - presē jau nekur neparādās fakti, ka dažš labs valsts iestādes iegādāts pēdējā laidiena A6, ir smirdējis pēc degvielas kā vecs gaziks...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nu nav jau viņš dusmīgs... 1

Krietni sen tas bija. Vēl pagājušajā gadsimtā, citur, ne Usmā, bet Ruduļu Jura aicināts par dižo ezeru rakstīt, nez kāpēc tieši šo rudens dienu uzreiz atcerējos. Lasīt vairāk

 

Līdz nākamā gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju 11

Līdz 2018.gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju, aģentūrai LETA pastāstīja Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārstāvis Rolands Rumba. Lasīt vairāk

 

Nav sliktākas markas pasaulē - klients publiski sadedzina “BMW” 7.sēriju (+ video; foto) 17

Sadedzināt, sadauzīt un iznīcināt - BMW niknākais ienaidnieks jau atkal rīko akciju, šoreiz pielaižot uguni 7.sērijas sedanam. Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 11

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti