Apdrošinātāji sāk izskaidrojošo darbu 86

 
14.februāris 2005 0:35

Neskatoties uz to, ka Latvijā jau kopš pērnā gada 1.jūlija darbojas vienkāršota ceļu satiksmes negadījuma noformēšanas kārtība un līdz ar to ieviestas tā saucamā saskaņotā paziņojuma veidlapas, autobraucēji joprojām reti izmanto ar likumu piešķirtās priekšrocības.

Līdz ar to apdrošinātāji, apzinoties, ka jaunā sistēma klientiem ļaus ietaupīt laiku, kā arī būtiski netraucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus, ir bijuši vairāku jaunu iniciatīvu uzsācēji.

Apdrošinātāji piedāvā
Pirmkārt, jebkurš autovadītājs, kas ir noslēdzis OCTA līgumu, patlaban pie sava apdrošinātāja var saņemt par brīvu saskaņoto paziņojumu.

Otrkārt, noslēdzot OCTA līgumu, saskaņotais paziņojums tiks izsniegts automātiski.

Treškārt, uz saskaņotā paziņojuma veidlapas otras puses ir uzdrukāta instrukcija – kādā veidā ir jāizpilda saskaņotajā paziņojumā prasītais.

Apdrošinātāji redz divus galvenos iemeslus kādēļ Latvijā pret saskaņotajiem paziņojumiem autobraucēji izturas ar aizdomām. Pirmkārt, to var daļēji izskaidrot kā autobraucēju neuzticēšanos viens otram, kā arī neuzticēšanos apdrošinātājam. Tāpēc joprojām daudzi izlemj – labāk saukt policiju un tad jau tā arī visu uzrakstīs pareizi. Otrkārt, nepietiekama jaunās situācijas izskaidrošana un aicināšana sākt pielietot saskaņotos paziņojumus praksē.

Saskaņotie paziņojumi ceļu satiksmes negadījumos ir jauna prakse Latvijā un visam jaunajam, lai tas strādātu, ir nepieciešams laiks. Ir pagājis vairāk nekā pusgads. Taču šajā laikā nav vērojams progress, kurš liecinātu, ka šī sistēma pakāpeniski sāk strādāt. Tas nav apmierinoši. Tāpēc nepieciešams papildus izskaidrošanas darbs.

Lieto visā Eiropas Savienībā

Būtiski piebilst, ka saskaņotos paziņojumus lieto visā Eiropas Savienībā un arī mēs esam ES dalībvalsts. Turklāt – arvien vairāk Latvijas autobraucēji dodas uz ES un tur viņi sastopas ar šādu praksi. Jau vairāk nekā gadu, visiem tiem autobraucējiem, kas dodas uz ES tika doti līdzi arī saskaņotie paziņojumi. Līdz ar to, viņiem, ja gadījās kāda neliela ķibele, bija iespēja pārliecināties par šīs sistēmas darbību dzīvē.
Tāpat, arvien vairāk autobraucēju ierodas no ES un viņiem līdzi ir šie saskaņotie paziņojumi, kas nozīmē, ja notiek neliels ceļu satiksmes negadījums uz ceļu ar mašīnu, kas reģistrēta ES, visdrīzāk Latvijas autobraucējam tiks piedāvāts aizpildīt šo veidlapu.

Saskaņoto paziņojumu izstrādājis Eiropas Apdrošināšanas komiteja. Tas ir ,,Eiropas ceļu satiksmes negadījuma paziņojums”. Visās to ieviesušajās valstīs ir vienāds pēc teksta satura, lapas iekārtojuma un krāsām, sadaļu numerācijas un norādījumu izvietojuma. Atšķirīga ir tikai valoda.
Tas dod priekšrocības gadījumā, kad ceļu satiksmes negadījumā ir iekļuvuši divi transportlīdzekļu vadītāji, kuri nesaprot viens otra valodu, bet kuriem abiem ir paziņojums savā valodā.

Katrai valstij, kas grib izmantot paziņojumu ir jādeponē Eiropas Apdrošināšanas komitejā (CEA) Parīzē savā valodā izstrādātais, komitejas prasībām atbilstošais paziņojuma paraugs. Arī LR Satiksmes birojs ir deponējis paziņojuma latvisko variantu.
 
Visi komentāri
 
157130. viesis 11.februāris 2005 16:40
0 0 Atbildēt

mjaa - sen jau vajadzēja izskaidrot.. tagad apkārt daudz par to runā

157132. viesis 11.februāris 2005 16:46
0 0 Atbildēt

es reiz šito lapeli aizpildīju - bišku bija jāpacīnās, lai saprastu, kur ko rakstīt , bet beigās viss bija OK!

157134. viesis 11.februāris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

varbuut iauto var nopubliceet to saskanoto pazinojumu un paraadiit, kaa tas jaaaizpilda?

157135. viesis 11.februāris 2005 17:02
0 0 Atbildēt

Šobrīd ir skaidrs, ka apdrošinātājiem ir nospļauties pat uz CP slēdzienu, bet saskaņotais paziņojums viņiem būs kā medus maize - pilnīga un nepārsūdzama visatļautība.

157136. viesis 11.februāris 2005 17:08
0 0 Atbildēt

a kāpēc šis papīrelis ir tik sekjūrs?

es to apdr pirku pirms tā datuma, līdz ar to nekādu saskaņoto nesaņēmu, bet vēlāk gribēju saņemt, bet izrādījās, ka jāsaņem tieši tajā firmā, kurā es apdrošinājos!

Piemēram ja neesi BTA klients, tad BTA saskaņoto tev nemaz nedos, a kāpēc tā?

Es piemēram kā riktīgs amatier-jurists gribu iepazīties ar visu firmu papīreļiem, lai uz ceļa nebūtu jāstreso, ieraugot savādāka tipa papīrus

157139. viesis 11.februāris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

es jau tik un taa saukssu policiju(ja kas notiktu),jo visaas malaas runaa kaa apdrossinaataaji ccakaree ssoferiissus(atcell policijas leemumus u.t.t.),tad man vismaz ir policijas leemums rokaa ar kuru tad vismaz tiesaa varu paciiniities.

157143. viesis 11.februāris 2005 18:27
0 0 Atbildēt

Paaris meeneshus atpakal tika rakstiits, ka neviens apdroshinaataajs iisti shos papiirus nepienem, taapeec ka nav izstraadaata attieciiga likumdoshana. Loti interesanti, KURSH no apdroshinaataajiem izplata shito tekstu, t.i. kursh tad iisti pienem tos pazinjojumus? Citaadi shii ir diezgan diivains anoniims solis

157149. viesis 11.februāris 2005 20:26
0 0 Atbildēt

Man gan liekas, ka jebkurā Statoilā var saņemt tos saskaņotos paziņojumus....

157150. viesis 11.februāris 2005 20:28
0 0 Atbildēt

var - man iedeva mans apdrosinaataajs ERGO. Diemzeel naacaas aizpildiit, bet atliidziibu sanjeemu! biju paarsteigts, jo visi raksta, ka baigi gruuti kauko sanemt

157151. viesis 11.februāris 2005 21:16
0 0 Atbildēt

es domāju, ka šitā lietiņa ieiesies - vai tiešām letiņi tik stulbi, ja nemāk elementāras lietiņas aizpildīt. es tā dzirdēju, ka viena no lietām, kāpēc šitā štellīte neaiziet, ir tā - ka baaaaaaaaaaaaigi sarežģīti esot!!!

157154. viesis 12.februāris 2005 8:13
0 0 Atbildēt

cik noprotu pēdējā laikā BTA apšauba policijas lēmumus, tā kā ar saskaņoto paziņojumu vispār tur naf ko darīt (akcijas redziet uzsākuši, vispirms, lai beidz tautu čakarēt, tad arī tauta uzticēsies)

157159. viesis 12.februāris 2005 14:21
0 0 Atbildēt

Iauto tiešām varēja vairāk izskaidrot, kā aizpildīt šo veidlapu nevis skraidīt ceļu policistiem no pakaļas...

157160. viesis 12.februāris 2005 16:25
0 0 Atbildēt

ai nu es bta un baltikumaaa nevienam neieteiktu

157161. viesis 12.februāris 2005 17:24
0 0 Atbildēt

Visa apdrosinashanas sistema ir uzbuveta ta, lai tas sabiedribas, kas nevelas maksat varetu nemaksat un ja jus pikstesiet, tas ta pat nemaksas. maksa, pie normali sakartotiem dokumentiem zolidas sabiedribas, kuram ir arvasltu kapitals un/vai publiskais kapitals - If, Ergo, Balta, Sampo utml, bet tadi s....ji, ka BTA utml Jus izdr...s pie pirmas iespejas. es galigi neticu, ka BTA, piemeram, kautko maksatu pie saskanjota pazinjojuma, ja vien Jums tur nav "blats" - pilnigi smiekligi, bet tadas kompanijas, ka BTA vel pazist "blatu" sistemu - ir Tev choms, varesi izkapat, nav choma, vari sukat ledu.

157170. viesis 13.februāris 2005 15:14
0 0 Atbildēt

Negadījumā iesaistītas divas puses: vainīgais un cietušais. Vainīgo pārstāv APDROšINāTāJS. Vainīgais nosaka vainas pakāpi jeb atbildību un atlīdzību izmaksā pēc saviem ieskatiem, ja vispār izmaksā.

Salīdzināšanai: huligāns izdemolē cita ipašumu, bet viņš pats arī nosaka kaitējuma apmēru un atbildību.

157171. viesis 13.februāris 2005 15:33
0 0 Atbildēt

Igaunu kolegi stastija ka "sliktas" apdroshinashanas kompanijas, kuras negrib maksat, parliecina "savu" vaditaju, ka vinsh nemaz nebija vainigs un nevainigajam nemaksa un sakas tiesu darbi... Lai apdroshinataji sakarto tirgo pa priekshu, lai nav negodpratigas kompanijas, tad tauta ari uzticesies un pildis tos saskanotos pazinojums. A pagaidam CP izsaukshana ir pedeja ceriba gadijuma, ja finala sanak cinities tiesa par savu nadu.

157172. viesis 13.februāris 2005 16:21
0 0 Atbildēt

Naivie - cinities Latvijas tiesa, nozime 3-5 gadus, ja kada no pusem apstrida 1as instances lemumu. ar to es ari apsveicu musu apdroshinatajus - situacija strada Jusu laba. Uzskatu, ka saskanjoto pazinjojumu nepavada noteikta skaidriba likuma un noteikumos, kas ljauj apdroshinatajiem uz visu skatities no sava redzes lenjkja, ipashi neuztraucoties par cietusho pusi.

157186. viesis 14.februāris 2005 8:45
0 0 Atbildēt

Rakstā ir pieminēts īstais iemesls kāpēc netiek izmantoti šie paziņojumi - neuzticēšanās apdrošinātājiem. CP slēdziena gadījumā vismaz pastāv iespēja cīnīties par taisnību (tiesas e.t.c.), bet šitā papīrīša gadījumā? Gali ūdenī?

Paldies nē, es negribu bāzt galvu cilpā. Tad kad mūsu apdrošinātāji OCTA gadījumā strādās uz KLIENTU nevis savu naudasmaku tad apsolos nekavējoties aiziet pēc tām veidlapām un nelaimes gadījumā aizpildīt to nevis saukt CP.

No otras puses - par cik nesanāk man nemaz tik bieži dauzīt bleķus (neveinu reizi kopš tiesību saņemšanas 2003. gadā) tad mani kautkā pārāk nesatrauc šis jautājums. Ceru ka arī turpmāk man nebūs jāizmanto apdrošinātāju pakalpojumi (tfu-tfu-tfu).

157194. viesis 14.februāris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Par kādu maksu ,jūs te runājiet. To tik vien pēdējā laikā vien dzird, ka bta ir blēži un nemaksā. diem;zel TĀ ir TAISNĪBA. Man čomam arī tikko atteica izmaksu CASCO. Blēži.

157196. viesis 14.februāris 2005 9:38
0 0 Atbildēt

Sorry, bračkas (CP), bet pagaidām man nav pārliecības, ka iztikšu bez Jūsu palīdzības, ja, nedod Dievs, notiks avārija. Ja būšu vainīgs - no problemo. Saskaņoto rakstam un šķiramies (ja KASKO atļaus :)) ), bet ja tas otrs būs vainīgs un vēl, nedod Dievs AA/S BTA, tad nekādu saskaņoto protokolu. Kamēr apdroīnātāji nesapratīs sava biznesa sūtību (pārstāvēt KLIENTU, nevis puslegāli krāpnieciskā ceļā gūt naudu), tikmēr vienotais protokols neies cauri.

157200. viesis 14.februāris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Scenārijs vienkāršs:

Ja vainīgajam ir If, ERGO, BALTA vai kāda cita godprātīga aprdrošināšanas sabiedrības polise, tad var rakstīt saskaņoto, bet ja BTA, tad labāk saukt CP, kautgan arī ar to var nepietikt, lai BTA izmaksātu!

157206. viesis 14.februāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

aizpildiiju un nebija probleemu

157214. viesis 14.februāris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

tiem, kuriem rodas iluzijas par apdroshinataju godpratu, iesaku ieksh tv.lv paskatities pedejas paris zebras.

diemzhel, situacija novesta lidz tam, ka, ja Jums virsu uzbrauc dzeks ar BTA polisi, jadod uz reiz pa muti , proti razborkas uz vietas un nekadas saskanjotos pazinjojums, nekadus policijas. atgriezhamies "lieliskajos" 90ajos......BTA pateiks,ka Jus esat 50%pats vainigs, ja Jums uzbrauc pie sarkanas gaismas.

Starpcitu, pedeja Zebra paradijas interesanta azinja no Apdr Biroja eksperta teikta - faktiski, jebkura CSN uz vienadas nozimes krustiem vai ari regulejamajiem krustiem, kura nav neapgazhamu video pieradijumu, vainiga puse ir tikai par 50% vainiga, kas nozime, ka, ja Jus jutat, ka pat tad, kad policija pateiks, ka Jus esat vainigs, jums ir tiesibas uz 50% atlidzibas no ceitusha polises, jo "nav neapstridamu pieradijumu", kas pieraditu pretejo.

Kada bananu valsti mes dzivojam ?!!!

157235. viesis 14.februāris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

Situācija baigi vienkārša. Man ir vienalga kurā kompānijā apdrošināt OCTA, jo man ar viņiem nebūs jātirgojas par izmaksu. Vienīgais noteicošais faktors ir cena.

Ja, protams, runa ir par KASKO, tad gan BTA ir Nr.1, kuru nekad neizvēlēšos un Baltikums ir Nr.2. Cik zinu, tad ar Ergo problēmu nav, par citiem nezinu.

157238. viesis 14.februāris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

venturam - paskaties zebras un tad padoma ar ko tev bus jatirgojas octa gadijumos...:)

157239. viesis 14.februāris 2005 12:14
0 0 Atbildēt

157238. viesis 14.02.2005 12:10

Par Tavu OCTA tirgojas tas otrs... Tevi tas neskar... (ja nu vienīgi sirdsapziņas pārmetumi :).)

157243. viesis 14.februāris 2005 12:27
0 0 Atbildēt

BTA vispār krāpnieku banda, kurus vajadzētu izdzīt no Latvijas apdrošināšanas tirgus.

Pagājušajā vasarā man ar viņiem sanāca saķerties. Kad aizgāju pie viņiem noformēt dokumentus, viņi uzreiz lika rakstīt iesniegumu par atlīdzības saņemšanas veidu (nauda, vai remonts viņu servisā). Kad atteicos šādu iesniegumu parakstīt, kamēr nav izdarīta ekspertīze un zināms bojājumu apmērs, lieta vispār iesala. Uz jautājumu, kā lai paraksta iesniegumu par atlīdzības saņemšanu, nezinot bojājumu apmēru, replika no BTA vadības bija īsa un kodolīga, citēju: "Apdrošināšana nav domāta lai kāds uz tās rēķina iedzīvotos". Vispār jau baigi pareizi, tikai žēl, ka ar vārdiņu "KĀDS" tiek saprasts tikai tas nabaga šoferītis - negadījumā cietušais.

Lieta "atsāka kustēties" līdz es, piesaucot visādus likumu pantus, piedraudēju ar iesniegumu apdrošinātāju birojā par lietas vilcināšanu un BTA vispārēju darbības pārbaudi. Galu galā vzvara tika izcīnīta un naudiņa saņemta, bet tas viss prasīja tik daudz laika, pūļu un nervu. Nenovēlu to nevienam.

157245. viesis 14.februāris 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Jāielīmē logā texts: MAN IR OCTA NO BTA

Būtu viegli braukt, visi dotu ceļu, pat ja atrastos uz galvenā. :D:D:D

157246. viesis 14.februāris 2005 12:31
0 0 Atbildēt

:D :D :D

157247. viesis 14.februāris 2005 12:33
0 0 Atbildēt

To 157238. viesis: Man būs jātirgojas tikai tad, ja man uzskries virsū cits ar BTA. Ja es būšu vainīgs tad tirgosies tas kam es uzskrienu. :)

157248. viesis 14.februāris 2005 12:56
0 0 Atbildēt

2 ventura un Wampirius, jus laikam nesaprotat OCTA butibu:) OCTA ir domata, lai atbrivotu jus no atbildibas - segtu jusu raditos zaudejumus otrai pusei. Ja izvelaties "sliktu" OCTA kompaniju, kura atsakas segt otrai pusei jusu raditos zaudejumus, tad tie bus jasedz jums pashiem. Who's the ******* now?:)

157251. viesis 14.februāris 2005 13:22
0 0 Atbildēt

To Darkman: Jā, bet, ja AAS BTA atzīst, ka vaina dalāma 50%/50%, tad galā es vēl saņemšu atlīdzību no cietušā apdrošināšanas kompānijas. Tā, ka nemaz nelecies.

Nav jau tā, ka viņi no zila gaisa nemaksā, viņi izdomā kā apiet likumu. Jebkurā gadījumā es savu vainu esmu noņēmis apdrošinoties (skāde nepārsniedz likumā noteikto max atlīdzības apmēru).

157252. viesis 14.februāris 2005 13:23
0 0 Atbildēt

Sorry

JA skāde nepārsniedz likumā noteikto max atlīdzības apmēru

157255. viesis 14.februāris 2005 13:55
0 0 Atbildēt

:):):) Dargais cilvek apskaties to zebru velreiz. Tas ka BTA atzist 50/50 vainu nozime nevis to ka tu kaut ko sanemsi, bet to ka vini nemaksas otrai pusei. Taja sizeta bija skaists arguments - pofig ko nolemj CP, naudu maksa(nemaksaa) BTA. Attiecigi BTA neizmaksa par tavu octu. Cietushais griezas tiesas. Tiesa, pamatojoties uz CP materialiem, nolemj ka CSNg esi vainigs tu, tatad tavai OCTAi jasedz zaudejumi. Tava OCTA pasaka, ka vini nemaksas un viniem pofig CP un tiesas lemums. Cietushais panem tiesas spriedumu atdod tiesu izpilditajiem un tad jau vairs pat tirgoties nevaresi:)

157256. viesis 14.februāris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Darkman [?] 14.02.2005 12:56

Cik saprotu, tiesas izpildītāji piedzen no OCTA, nevis manis. :) tā kā man ir pofig par to kas un kā !

157258. viesis 14.februāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Piedzen no zaudejumus nodarijusha, tatad no tevis. CP atzist ka tu vainigs. BTA nepiekrit un nemaksa. Cietushais vershas tiesa pret tevi kaa zaudejumus nodarijusho. Tiesa pasaka - tu vainigs -> tev jasedz zaudejumi. Tu saki - bet man tachu ir OCTA, lai vini maksa... "vini" pasaka nee nee tu neesi vainigs mes nemaksasim. Tev jasamksa cietushajam un pec tam vari tiesaties ar savu OCTU lai vini tev atgriez naudu.

157261. viesis 14.februāris 2005 14:15
0 0 Atbildēt

Venturam žetons - šitada uzlīme atļautu uzvesties tieši tā, kā savulaik banditi ar dzipiem valeja - visi deva ceļu, jo zināja, ka sūdu gadījumā, būs vēl lielāki, musdienu gadijumā - ja Tev uzskrien virsu ar BTA polisi, aizmirsti par normalu zaudējumu segšanas procesu.

157262. viesis 14.februāris 2005 14:20
0 0 Atbildēt

domaaju, peec sitiem sizetiem un kritikas BTA saaks maksaat - taa kaa viss buus chiki

157263. viesis 14.februāris 2005 14:20
0 0 Atbildēt

157261. viesis 14.02.2005 14:15

Tada uzlime noraditu otram vaditajam, ka nav ko ceret uz vainga OCTAS naudu, bet japrasa nauda turpat uz vietas kaa tas bija 90-tajos gados.

157265. viesis 14.februāris 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem 3-4 Dienas biznesa pa visu atverumu bija raksts par BTA nemaksashanu un nekas:). Taa ka kaut kada tur Zebra vispar pa kaju varetu but

157275. viesis 14.februāris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

nu nezinu, nezinu, man liekas, ka zebrai ir speks - timrota asa mele un pofigisms uz visadiem uzbraucejiem, tipa BTA, ir liels speks....laiki mainas, gan jau to BTA kads piezhmieks pa lielam.

Es tikai domaju, ka BTA strategji un marketinga cilveki ir pilnigi cirvji, JO, vinji, liekas, ir izdomajushi sekojoshu strategjiju - lai dabutu klientus vajag letako OCTA, tachu, ka Tu iegusi letaku, ka citiem, ja ne uz izmaksu ekonomiju, tatad, shie chakaree izmaksas OCTAI, lai varetu ar nopelnit ari pie zemam cenam, tachu tauta sak shumeties, jo shie "drazh" publiku jau 5o gadu un sak rivet kantes, publiski saucot BTA par blezhiem, rezultata, kritas pieprasijums pec BTA Kasko polisem, jo tauta jau zin, ka BTA ir "chakaretaji" - ta, ka jaunieshie, ne vienmer tiekshanas uz zemaku cenu par "jebkuru cenu" ir efektivakais biznesa instruments - sekas var iebelst ka bumerangs, no otras puses.

157280. viesis 14.februāris 2005 16:02
0 0 Atbildēt

Domaju ka klientu viniem netruks. Daudzi Casco droshina tikai tapec ka lizings liek un izvelas letako. OCTU vispar visi izvelas letako. + arpus rigas ir pilnigi cita situacija - sitas mazak -> pretenziju mazak. Taa kaa BTA ir loti plash filialu tikls, tad kopejais portfelis sanak normals. Un kapec maksat ja var nemaksat?:) Nepatik tiesajies. Kamer iztiesasies, tikmer to naudinu var apgrozit paris gadus.

157300. viesis 14.februāris 2005 20:29
0 0 Atbildēt

Kurš jurists uzņemtos BTA terminatora lomu? Jāsavāc tie cietušie, kuriem BTA OCTA apdrošināts vainīgais nodarījis skādi, bet BTA nesamaksā, lai arī CP ir noteicis, kurš vainīgs. Jāpalīdz cietušajiem iesniegt prasības tiesā pret tiem, kas apdrošinās tādos sūdīgos kantoros, un jāpalaiž pa TV, lai citi redz, kādi sūdi var sagaidīt, ja apdrošinās pie apmetējiem.

157313. viesis 15.februāris 2005 0:31
0 0 Atbildēt

sito es reiz aizpildiiju un sanjeemu atliidziibu

157538. viesis 16.februāris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Izlasīju rakstiņus un komentārus, kārtējo reizi pārliecinājos, ka melnais PR rullē! Vai tiešām lasītāji nesaprot, ka sākta bta nomelnojoša kampaņa, kur no konteksta izvilkts viens nelaimīgs gadījums. Esmu arī tās nelaimīgās zebras redzējis... Tiem, kas saprot, kas ir melnais PR, zinās, vai tāpat vien raidījums atļaujas vienā laidā kruķīt vienu nelaimīgo gadījumu, vai tur kas slēpjas....

157545. viesis 16.februāris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

es mierīgi varu nopirkt BTA un braukt, ja kāds man ielido, tad maksā viņa apdrošināšana, bet ja es ielidoju, tad viņš prasa no BTA, kādas man tur problēmas!

157563. viesis 16.februāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Nu un kaads tad ir tas labums no saskanjotaa pazinjojuma???

157583. viesis 16.februāris 2005 14:42
0 0 Atbildēt

hei, pirms cik meeneshiem bija raidiijums Zebra? par ko ir shis rakstinjs par raidiijumu Zebra vai kaa? tad nu man kaa racionaali domaajosham cilveekam ir skaidrs, ka komentaaros noteik meerkjtieciigs BTA nomelnoshanas pasaakums..

157585. viesis 16.februāris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

Zebra karteejo reizi pierada, ka "objektivais" raidijums ir tapat perkams. neviens nav pamanijis, ka zebra ne pirmo reizi brauc virsu BTA? Nevienam neinterese, kam tas ir izdevigi?

157587. viesis 16.februāris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Prichom te BTA, ja raksts ir par pavisam ko citu??? LAudis, jums tik nolikt kadu!

157588. viesis 16.februāris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Kas apdrosina, tas lai apdrosina.

157589. viesis 16.februāris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

visi par to vien runā Zebrā tas un šitas par BTA. vai tajā pašā nelaimīgajā Zebrā kāds vismaz mēģināja sadabūt BTA viedokli par radušos situāciju. Nez vai, jo tāda kompānija kā BTA kas domā par savu tēlu nekad neatteiktos publiski paust savu viedokli un ja vajadzīgs arī atzīt ka vainīga amatpersona no BTA. Tads lūk jums analītiskais, objektīvais raidījums.. kas nav nekas vairāk kā konkurentu mārketinga stratēģija.

157590. viesis 16.februāris 2005 14:50
0 0 Atbildēt

interesanti kura ir taa apdroshinaataaju firma kas organizee lai BTA zaudeetu savas poziicijas..

157591. viesis 16.februāris 2005 14:50
0 0 Atbildēt

Hei, pēdējie komentāri tādi interesanti. Pilnīgā piekrītu 83 viesim, kas jautāja, par ko tad ir šis rakstiņš, par zebru vai par ko citu? Skaidrs, ka daži lielie grib noknābāt bta par to negadījumu...

157593. viesis 16.februāris 2005 14:53
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu. Black PR gudreli jau atkal uzdarbojas. Labs veids ka veikt savu darbinju, protams... Tikai tas normalam cilvekam uzreiz ir redzams!!! Labriit!

157594. viesis 16.februāris 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Ne, nu neko sev! Ko te visi uzbrukushi tam nabaga BTA? Nav ne labaka, sliktaka par parejiem! Es jau labu laiku sadarbojos ar BTA un tie paris negadijumi, kas man bijushi, beigushies pilnigi bez problemam...

157595. viesis 16.februāris 2005 15:01
0 0 Atbildēt

Es ari, skatoties raidijumu, ta aizdomajos... A kur pretejas puses koments? Mums zurnalistikas lekcijas macija, ka zinam un raidijumiem jabut objektiviem un ne vienpusigiem.

157596. viesis 16.februāris 2005 15:04
0 0 Atbildēt

bet starp citu, ar melno PR vienmer neizbraukt... ja nebus attieciga seguma (cenas, marketings un tml.) viss izkupes ka dumi. bta daudzejada zina ir klientam draudzigs, lai tik atri iznicinatu gadiem ilgu, veksmigu darbibu.

157597. viesis 16.februāris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Smiekligi, bta ir normali konkurenti, nezelo savus spekus:)

Starp citu, kads zina, kas pasutjia to konkreto Zebru?

157598. viesis 16.februāris 2005 15:06
0 0 Atbildēt

Tā gan ir, ka šajos komentāros tīrās muļķības un ķengāšanās. Nekā saprātīga par octa tā arī neatradu. Fui!

157603. viesis 16.februāris 2005 15:17
0 0 Atbildēt

Te augstak cilveki runa ta, it ka butu baigie apdroshinashanas spechuki

157604. viesis 16.februāris 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Tauta atkal nocepusies.... Vajadzētu šito palaist Delfos - gribētu redzēt vai tiešām tad visi ķertos klāt BTA nomelnošanai. Kaut gan nav tā, ka būtu viss pozitīvi un spīdoši, bet vismaz būtu ojektīvi un dažādi! Komentāri - konkrētākais pasūtījums un kompānijas nomelnošanu.... Kaunaties.

157605. viesis 16.februāris 2005 15:19
0 0 Atbildēt

Piekrītu pēdējiem komentāriem. Man šķiet tas bija konkrēti veiksmīgs konkurentu firmas "X" lēmums. "Zebra" populārs raidījums, skatās teju vai visu sociālo slāņu vīrieši, Timrots mutīgs, atpazīstams, respektabs auto eksperts. Ar garantiju, ka visi runās par "BTA". Un ne to labāko. Nu un palasot dažu labu kometāru šeit, tas apstiprinās arvien vairāk. Vispār kaut kā žēl paliek.. kāda smadzeņu inžinierija tiek veikta ar patērētāju.

157607. viesis 16.februāris 2005 15:20
0 0 Atbildēt

Baigi viegli juus braliishi piemulkot, viens piarshchiks vai konkurents vai kas tu to visu dara palaiz vienu piili un pareejie aidaa vinam pakal! Vajag pashiem domaat, nevis iedvesmoties no citu komentaariem vai kaut kaadiem subjektiivajiem raidiijumiem!

157608. viesis 16.februāris 2005 15:22
0 0 Atbildēt

Esmu kārtējais viesis, kas neizprot komentētāju rīcību - sākumā BTA tiek nopelts kā melnais suns, bet pēc tam visi attopas, kas notiek???? Es jau 5 gadus katru gadu ņemu BTA OCTA un tikai priecājos, ka nav bijusi nekāda šmuce. Es jau arī tāds kārtīgāks braucējs - miergais, apdomīgais draivers.... Nav bijis nekas krimināls. Pirms 4 gadiem, man viens nobrāza sānu un BTA neprotestēja!

157609. viesis 16.februāris 2005 15:22
0 0 Atbildēt

Vai dieninj kadas te kaislibas!!

157610. viesis 16.februāris 2005 15:27
0 0 Atbildēt

Tikko izlasīju rakstu - ko peraties? Paši nobalsojāt par iestāšanos ES, tagad ir laiks pildīt iestāšanās nosacījumus, kas acīmredzot skar arī Latviju iekš ES...... Ķerties klāt BTA ir nonsence. Tikpat labi arī kādam no ERGO, If.. u.c. apdrošināšanas kompānijām ir gadījusies ķibele, bet vienkārši kāds kuram tā ir bijis nav bijis laikā un vietā, resp., nav iekļuvis šeit pakomentēt....

157612. viesis 16.februāris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Te iet jautri - tika daudz viesu un komentāru - IAuto drīz sitīs pušu Delfus un TvNetu!

157613. viesis 16.februāris 2005 15:29
0 0 Atbildēt

KO nu bta? ergo labaks, jusuprat? vai balta vai visas parejas kompanijas? visi vini strada pec vienas snites. atradushi te dazi baigo grekazi un davaj nomelnot, izskatas dikti aizdomigi...

157616. viesis 16.februāris 2005 15:31
0 0 Atbildēt

Vo, vo, riktigie delfi iet vala! Ko nu paliksim pie apdroshinashanas? Mosh parunajam par latvijas-krievijas attiecibam vel? haa

157617. viesis 16.februāris 2005 15:33
0 0 Atbildēt

Arii es redzeeju "likteniigo" Zebru - izskatiijaas riktiigi uzpirkts raidiijums. Neko taadu no Zebras veidotaajiem nebiju gaidiijis. Visaadi ir bijis, bet ka vienaa raidiijumaa ik pa sekundei piemin BTA, BTA. Es jau saaku domaat, tas, ka man ir Bta polise ir loti slikti un es esmu mazs un melns sliktais cilveeks, kam nudien vajadzeetu tuliitpat atbriivoties no shiii skaudraa papiira. Bet es i negrasos! Ja nu kadreiz arii man kas taads atgadiitos, tad es varbuut padomaatu - bet kameer viss apmierina, turpinaashu tikai taadaa garaa!!!!!!!

157618. viesis 16.februāris 2005 15:34
0 0 Atbildēt

Runaajam labaak par LV un Krievijas attieciibaam, veel jau var arii par, piemeeram Simsoni un Giili....

157619. viesis 16.februāris 2005 15:35
0 0 Atbildēt

Piekriitu Valjeram - man ar bta nekadas problemas nav bijushas un mani viss apmierina. starp citu, es to raidijumu neredzeju, kas tur isti bija? par ko tada blaushana?

157620. viesis 16.februāris 2005 15:36
0 0 Atbildēt

vai par Maiziiti...

157621. viesis 16.februāris 2005 15:39
0 0 Atbildēt

Es, piemeeram neieteiktu ERGO - man reaali nenoveicaas - neko nedabuuju! Tas gan bija sen, bet peec taa notikuma apdrosinaataaju uzreiz nomainiiju.

157622. viesis 16.februāris 2005 15:39
0 0 Atbildēt

Gribeeju palasiiities par saskanoto pazinojumu, bet jālasa, ka bta sliktie. Man gan liekas, ka Balta ir sliktie:)

157623. viesis 16.februāris 2005 15:40
0 0 Atbildēt

Zebra ir zebra - raidiijums bija par zebru vairosanos un attistiibu (he-he)

157624. viesis 16.februāris 2005 15:42
0 0 Atbildēt

ai, visi slikti, visi zog, nevienam nevar uzticeties, viss ir nopirkts, ko nu vairs!!!

157625. viesis 16.februāris 2005 15:43
0 0 Atbildēt

Visi ir sliktie, ja tā padomā UN viss sākas no kaut kāda saskaņošnas papīra, kas bez tam ir jāmāk pareizi aizpildīt! Kā lai to iemācās izdarīt - nē, nu tiešām visi ir kā sazvērējušies un visi apkārt ir sliktie...

157626. viesis 16.februāris 2005 15:44
0 0 Atbildēt

Esmu nokļuvis negatīvisma iemiesotā lapā - labāk iešu atpakaļ strādāt.

157662. viesis 16.februāris 2005 23:51
0 0 Atbildēt

Varu derēt uz mazo litriņu, ka visi komentāri, sākot ar "viesis 16.02.2005 14:42" līdz "viesis 16.02.2005 15:44" rakstīti no viena datora:)))

157681. viesis 17.februāris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

EdMonton, izrāvi man vārdus no mutes.

Esmu gandrīz 100% pārliecināts, ka tas nāk no BTA darbinieku puses. Varbūt pats a.god. BTA prezidenta padomnieka kungs D.Ģēģers, vai ļ.cien. BTA juristes kundze Ramona Bierne, kas vienmēr tik dedzīgi aistāv firmas intereses un rūpējas par firmas naudas maka biezumu.

157684. viesis 17.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Visu cieņu, sarakstīt tik daudz muļķīgu komentāru, patērējot veselu stundu dārgā laka, ir ievērojams veikums. Es vot tā nevarētu - nosēsties un sadrukāt. Turklāt es arī neesmu tik stulbs, lai visus komentārus pēc vienas šnites, vienu pēc otra rakstu. Nu tas taču uzreiz redzams, ka viens cilvēks ir pacenties.

157704. viesis 17.februāris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Jaatzist, ka saskanotu pazinojmu veidlapu ieviesana ari Latvija ir forsa ideja. Man skiet, tas ir efektivs veids ka cilveku dzivi padarit vieglaku. Lidz sim man celosana uz citam valstim ir saistijusies ar daudzam neskaidraibam: ka jadara tas, vai tur tas tiek ierobezots utt. Sadas vienotas sistemas ieviesana lauj daudz efektivak izmantot laiku un atbirvo no daudzam rupem.

Janis

157709. viesis 17.februāris 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Ideja par saskaņoto paziņojumu toč ir laba.. Cerams, ka īstenosies.

157955. viesis 18.februāris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Idejai kā tādai nav ne vainas, tikai izpildījums tāds sūdīgs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 32

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti