iAuto rallija kauss atklāts - I posms noticis (+rez.) 138

15.februāris 2005 14:40

Sestdien, 12.februārī Iecavā notika iAuto rallija kausa I posms. Kā jau solīts - laika apstākļi bija maksimāli labi.

Jāatgādina, ka iAuto rallijos NEKAD nav bijis slikta laika. Laiks sabojājās tikai pēc rallija beigām.

Ceļi bija īpaši šauri un slideni. Vietām arī aizputināti. Dalībnieku bija daudz - 28. Rīta daļa sākās reģistrāciju, tehnisko komisiju, kuru ar pirmo reizi spēja iziet gandrīz visi. Pirms starta pa "leģendas" maršrutu devās tiesneši, lai pārliecinātos, ka ceļš ir braucams un pēc tam nostātos savās paredzētajās vietās. Jau pēc desmit minūtēm saņēmām pirmos ziņojumus par stāvokli trasē - aizputinātiem ceļiem.


Sniega vietām bija daudz...

Dalībnieki tika īpaši brīdināti un sacensības varēja sākties paredzētajā laikā. Jau astotajā kilometrā varēja redzēt pirmās ekipāžas, kas "cīnījās ar sniegu". Un tādas sarežģītas vietas bija vairākas. Pēc pirmā apļa dalībnieki ēda pusdienas un gatavojās otrajam aplim, kas bija nedaudz sarežģītāks un arī ātrāks. Pa priekšu devāmies ar sarkano Peugeot, tomēr paši nokļuvām līdzīgā situācijā - uz aizputināta ceļa. Tomēr nebija sliktuma bez labuma. Izdomājām "apvedceļu" ap iestigušo auto un visi dalībnieki varēja turpināt sacensības.


Tika izveidots apvedceļš pa meža malu...

Pēc leģendas/režīma brauciena sekoja vēl viena dalībnieku sapulce, CSN tests (6.jautājumi). Pa to laiku tiesneši devās izlikt nakts orientēšanās kontrolpunktus. Pēc tam, kad tie bija izlikti (2 mašīnas 54 minūtēs), varēja sākt orientēšanās sacensības. Dalībnieki apzinājās, ka šāds orientēšanās brauciens var būt bīstams. Orientēšanās kartes tika izdotas tikai startā. Laika norma: 90 minūtes, pie kurām papildus varēja pārtērēt vēl 30 minūtes.


Rakt nācās arī quattro īpašniekiem...

Ap plkst.21 sacensības beidzās. Visi dalībnieki veiksmīgi ieradās rallija bāzē, ieskaitot atvilkto Celicu, kurai beidzās sajūgs un džipu, kas kādu laiciņu bija "atpūties" grāvī.

iAuto ralliju atbalsta TSC AUTO un BTA. Visi rallija dalībnieki, kā arī pārējie interesenti tiek laipni gaidīti trešdien uz apbalvošanu. Tā notiks, kā jau ierasts, EUROSTOP restorānā Valdeķu ielā 33, 16.februārī plkst. 19. Šeit varēsim izrunāt visu ne tikai par šo ralliju, bet arī par turpmākajiem posmiem.

Nākamais iAuto rallija kausa posms notiks 28.-29. maijā. Iespējams, ka tomēr būs arī kaut kas pirms II posma.

Fotogaleriju skatieties šeit »»

Oficiālie rezultāti šeit »»

iAuto rallija kausa organizators
Elmārs Biele, elmars@iauto.lv

 
Visi komentāri
 
157179. viesis 13.februāris 2005 22:32
0 0 Atbildēt

Jei bogu kaadaa djerevnjaa tika kauti tie autinji!!!

Riit uz darbu visi brauks ar subtransportu....:D

157180. viesis 14.februāris 2005 0:13
0 0 Atbildēt

Atvainojos, bet Audi 100 ir krutaakais autins ko speejat uz to ralli atvilinaat? Mueh. Bet tolks ir - aizbrauc uz mezhu, izaardies un turpat arii atstaaj. kolektiivi laikam visi apakal devaas ar autobusu :D

157183. viesis 14.februāris 2005 8:24
0 0 Atbildēt

to Yakuza [?] 14.02.2005 00:13:

Pirmkaart kaada starpiiba ar kaadaam mashiinaam brauc? otrkaart paskaties bildes....

157184. viesis 14.februāris 2005 8:38
0 0 Atbildēt

Morning. Nu ja pat pickup izlidoja,tad tiesham auto nav nozimes.

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-SX1/1.0 SymbianOS/6.1 Series60/1.2 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Redaktors 14.februāris 2005 8:41
0 0 Atbildēt

Yakuza: uz ralliju bija atbraucis gan jauns Citroen C2 VTR, gan Mitsubishi L200, gan Honda Civic TypeR. Ko tad vēl vajadzēja? Zināms taču, ka mūsu rallijā papildsacensību nav un mašīnu jaudai nav īpašas nozīmes.

157187. viesis 14.februāris 2005 8:50
0 0 Atbildēt

es piemeeram piedaliijos ar diizeli

Redaktors 14.februāris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

2003.gada čempioni arī brauca ar dīzeli.

157189. viesis 14.februāris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

jasaka ka 13 posms bija pastaiga saliidzinajumaa ar sho

157190. viesis 14.februāris 2005 9:08
0 0 Atbildēt

to 157189. viesis 14.02.2005 08:56

Vai tad bija tik gruuti?

157191. viesis 14.februāris 2005 9:20
0 0 Atbildēt

--> Yakuza [?] 14.02.2005 00:13

aizej labak uz VVI tb uz WC :)

157192. viesis 14.februāris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

jaaaaaaaaaa orenteeshanas braucienaa apmaldiijaamies taa nepajokam

157193. viesis 14.februāris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

kp1 bija nosleepts ljoti aspraatiigi

157195. viesis 14.februāris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

Pēc savas braukšanas,kaut ar braucām tikai trenējoties,nekas sarežģīts orentēšanās nebija,mums jau patika! :)

p.s #17

157197. viesis 14.februāris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Tiem, kam šī braukšana bija pirmo vai otro reizi. Bija gana grūta. Dažos foto var redzēt kā tiek pārkāpti noteikumi. ;)

157198. viesis 14.februāris 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Smieklīgs pasākums.

Redaktors 14.februāris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Protams, smieklīgs pasākums. It sevišķi tiem, kas nepiedalās. Nu ļoti smieklīgs. It sevišķi tiem, kam nav ar ko piedalīties. :)

157201. viesis 14.februāris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Vispirms jau paldies Rallija Dievam, kas laiku sacakareja pec rallija, un PROTAMS LIELS PALDIES, visiem organizatoriem, manuprat, pasakums bija interesants, viytam varbut pauzes vareja but pa 30 min isakas, bet doma bija skaidra sagaidit tumsu...

Kaa gaaja mums, Ekipazai Nr9, Braucu kopa ar sturmani, kursh musu 4x4 ekipaza ienjem pilota vietu, tatad shurmaneshana bija vinjam kas jauns, bet gala tika labi, bet tatad par visu pec kartas, pec regjistracijas, tehniskas komisijas , regularitates sarekjinashanas dewvamies pirmaja apli, maza nokludishanas legjenda un jaiedzen kavejums, kas uz shaurajiem, ledainaijiem celjiem ari paspeja asas izjutas sagadat:), otrais aplis jau celji bija zinami, bet tapat paslidinaties un uzsesties uz kupenas ar izdevas. Orinteshanas, iesakam ljoti labi uz KP1 gajam laika, ta likas:), bet mazliet tumsas aizsega nogriezam pa atru un rezultata izbraucam uz A7 vieta, kur sapratam ka esam "nekurienes vidu"lidz visiem KP talu, laiks spiez, parekjinajam, ka nav verts dzities pec KP un parteret laika normu, tepec laidam uz finishu

Redaktors 14.februāris 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Lūgums visiem komentētājiem/dalībniekiem: parakstā pierakstiet ekipāžas numuru.

157204. viesis 14.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

pasaakums labs. Orientaa mute bija sausa no adrenaliina :)) Zheel tikai ka gribeejaam buut baigi gudrie un divas reizes paarcentaamies marshruta izveelee. Liidz ar to 8 min kp1, un 18 min finish. Vajadzeeja vienkaarshaak braukt. :) UN veel, mees izraadiijaamies loti biedriski :) un izvilkaam no kupenas iestigushos, un tas mums maksaaja 4 min uz kp1...

157205. viesis 14.februāris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

ieprieksheejais - ek nr 20

157210. viesis 14.februāris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

kuzīc akal abiženku ierubījis :D

157216. viesis 14.februāris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Sieklīgs pēc suņa, ja jāsmejās pašiem par sevi. Vispirms pirmajā SRSā nokļūdīties par 300m-vai nav jāsmejās?

Pēc tam orientēšanās sac. meklēt KP8 300m no tās vietas, kur tam jābūt! Nu, vai nav jāsmejās?

Un par to liels PALDIES Elmāram un komandai (protams labā nozīmē).

Ekipāža NR5

157223. viesis 14.februāris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Piedaloties šadā pasākumā noteikti palielinās IQ. :-D

157226. viesis 14.februāris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

Pasakums viennozimigi bija izdevies, lauks super, organizacija laba, pauzes jau vienmer var gribet isakas bet bija ok! Ta ka mes startejam tikaim 2. reizi negaja ka bija cerets, bet ka trennins piredzes gusanai pa pirmo, secinajums ka par klirensu ir nopietni japadoma. Respect! ekipazas Nr 20 peleka celica un nr 7 audi1oo ar lesu numuru, par biedriskumu un izvilksanu no tas pasas vietas kur orga pezo sedeja, bez viniem mums finiss jau butu pirms pusdienaslaika. Paldies visiem kas sastadija konkurenci un izpalidzeja. Ekipaza 11 Mazda 323F

157234. viesis 14.februāris 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Fotograafs arii labi pastradaaja!

Bildes i super!

Moz ka liidz treshdienai paspeesim sataisiit video...

Cerams ka kaads portatiivo paķers liidzi...

157237. viesis 14.februāris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Pasaakums bij laps :D man kaa liidzjuteejam arii tika sava dalja adrenaliina, laikam auto kliirens buutu jaapalielina :P

"Dzeltenaa" ekipaazha ;)

157249. viesis 14.februāris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Mēs jau ari braucām pirmo reizi un labi saprotam ka visiem gribas braukt un piedalities tapec ari palidzejam visiem kam bija gruti tikt ara no sniega kupenam. Katra zinja asinsrite ir uzlabojusies un ir ok. Ekipaza Nr 7 Audi 100 ar leisu nummuriem;)))))

157260. viesis 14.februāris 2005 14:14
0 0 Atbildēt

Pirmo reiz braucaam, Pilotam jau vienalga, bet stūrmanim, kurš nezin kas ir orientēšanās un nezin kas ir ne LK ne RS, karoč tumša bilde sākums bija grūts un interesants abiem mums, it sevišķi pirmā regularitāte pēc kuras tikai ierubījāmies kas vispār ir kas un kas tas par pasākumu, adrenalīna pietiekami, jo reizēm pa mežu vilkām nejēgā (neteikšu uz cik lai neuzrautos uz admin). pāris crash situcijas, interesanti bija pirmajai reizei.

Orientēšanās vispār bija super, it sevišķi tas bardaks kas darījās pa ceļiem, kad viens otram velk pretī, nu un nokavējām mēs riktīgi, toties paņēmām 9 no 10 punktiem, braucām ne uz rezultātu bet prieka pēc, pašiem bija incanti paņemt tos KP. Tikai izbesīja ka neviens nevarēja 15 min pagaidīt pēc beigām, pašiem bija jāiet jāmeklē tiesneši, jo finišā neviena vairs nebija, visi dzēra tēju - tūrisms kā nekā.

Nr 14

157266. viesis 14.februāris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

to Nr 14:

Daliibniekiem pieljaujamais kaveejums bija 30 min... ja paarteereejaat tad neko dariit... tiesneshi tachu arii nav sniegaviiri kas visu ziemu aaraa staavees :)

P.S. un neaizmirstiet, ka tiem pashiem nabaga tiesneshiem peectam veel bija visi tie pashi punkti jaanovaac...

P.S. Paldies, ka shoreiz visi kontrolpunkti bija saglabaati un neviens netika ne sabojaats ne nozuumeets...

157270. viesis 14.februāris 2005 15:08
0 0 Atbildēt

starp citu, kas notiek ja pārtērē nekur nebija rakstīts

157271. viesis 14.februāris 2005 15:11
0 0 Atbildēt

un vēl 3 punktus panjeemam pirmie, tikai miseeklis ar norakshanos pie 8 un iebraukshana pa iisaako kartee celju peec KP1 kur reaali celja nemaz nebija (koks priekshaa un neizbraucams) atsvieda muus atpakalj jo no peedejaa (8kP) tajaa pusee lielajam celjam devaamies 10 min pirms ideaalaa laika uz KP1, kljuudiijaamies. neko dariit

14 ekip

157272. viesis 14.februāris 2005 15:13
0 0 Atbildēt

un veel noteikti piedaliisimies naakoshajos ja vien salabosim auto(tika nopietni apskaadeets no apakshas,jaaremontee nopietni) un nebuusim peedejie shajaa ralliii :)

Nr14

Redaktors 14.februāris 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Tagad zināsiet, kāpēc rallija mašīnām "pannas" domātas... :)

157274. viesis 14.februāris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Panna staav garazhaa pie sienas, nebija laika uzlikt, uz naakosho tok buus.

:D Zinu ka panna vajadziiga.

Starp citu kaa buutu ar kaadu aatrumposmu naakoshajos rallijos?

Redaktors 14.februāris 2005 15:24
0 0 Atbildēt

Ātrumposmi tā īstajā izpratnē nebūs, jo tad būtu jādala klasēs, bet kā jau "vecie" būs pamanījuši, vidējie ātrumi gan vēl tikai pieaugs...

157279. viesis 14.februāris 2005 15:59
0 0 Atbildēt

hmm apskaadeejaat no apakshas?

tas ir kaa? un kuraa vietaa juus to pamaniijaaties izdariit?

Trasi itkaa es arii izbraucu... gan pirms gan peec...

Nu peec braucot vieniigais ar ko vareeja buut probleemas tas ir ar amortizatoriem... jo bijaat izrakushi drausmiigu veljasdeeli pirms katra liikuma...

Bet citaadi viss manupraat bija OK.

Varbuut ir jaapiedomaa piekliirensa?

157283. viesis 14.februāris 2005 16:13
0 0 Atbildēt

Roi mees nomaldiijaamies un braucaam pa celju pa kuru neviens nebija braucis un bija pusgraavji divi, izskataas ka ir saliektas abas balkas visas bukses ir autaa un stuures stienji, diski liiki, sliekshni ar biku salociiti - nu visaadas shaizes, ar kliirensu izskataas ka mums viss ok, panna ir vajadziiga gan priekshaa gan kvatrai aizmuguree, jo ieseesties nekur neiesedaamies, tikai izpuuteejs vilkaas pa zemi jo nepareizi sametinaats bija (tas ar biku iemiiciits). Vot ar amiishiem mums gan viss kaartiibaa nav izsisti

157284. viesis 14.februāris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

kaa jau vairums maniija, man ar kliirensu gan ir lielas probleemas, pat vairaak par divaam personaam mashiinaa nav ieteicams vizinaat, citaadi arkas seezj uz ritenjiem... bet nu cik vilku liidzi, nekaadu probleemu, neko nenopleesu, tik amiishus gan prasiitos jaunus :P

"Dzeltenaa" ekipaazha ;)

157286. viesis 14.februāris 2005 16:38
0 0 Atbildēt

iesaakumaa teikshu ka man vienkaarsi patika, un veelaak uzraxtiishu visas savaas paardomas.sii man bija pirmaa gonka un domaaju ka tas bija labs starts!

#25 stuures groziitaajs :)

157291. viesis 14.februāris 2005 17:45
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi pārliecinājos, ka sacensības ir noorganizētas ļoti zemā līmeni, gan tiesnešu nekompetence, gan nelielas, bet tomēr, kļūdas leģendā, gan laika normas noteikšanā pārbraucienos neņemot vērā dzelzceļa pārbrauktuvi.

Vislabākais nakts orientēšanās, kur pilnībā tiek pārkāpti visi drošības noteikumi. Tiek apdraudētas gan sacensību dalībnieku, gan vietējo iedzīvotāju drošiba un pat dzīvība. Protams pa visu jāatbild pašiem dalībniekiem, bet ir tādi kas no sākuma dara un pēc tam tikai domā.

Pasākums kopumā labs, ja brauc tikai un vienīgi atpūsties, nedomājot par rezultātu un neuztverot tās kā sacensības.

157293. viesis 14.februāris 2005 18:28
0 0 Atbildēt

Pasaakums normaals - braucaam un brauksim veel. Ar katru reizi organizaacijas liimenis labaaks - pieredze. Prieks, ka daudz jaunu daliibnieku, zeel ka no pagaajushaa gada maz palikushi. Legjendas dalja OK, ja nu vieniigi tas pagrieziens ar 200 m texa formaa, bet lai nu paliek... jaalasa uzmaniigaak. Orienteeshanaas - karti tomeer labaak kraasainu, kaa visos pagaajushaa gada posmos, lasaamaak. Pie laba aatri pierod :) Priecee ka pasaakums nebija izstiepts garumaa ar minimaalaam sapraatiigaam pauzeem, vismaz saliidzinot ar pagaajushaa gada daziem posmiem. Starta intervaals 1 min. - laikam arii labaak nekaa kaadreizeejaas 2 min. Zeel ka naakamais posms tikai maija beigaas. Visaa visumaa pasaakums atbilsts savai idejiskai buutibai - autotuurisms ar rallija elementiem. Gribaas gazt - pilniiga izveeles briiviiba citos autosporta pasaakumos. Par to droshiibu - diemzeel no visiem paargalvjiem neizsargaasies, bet kaa saka - no vilka baidiities .... Paldies orgiem par ieguldiito darbu, ar nepacietiibu gaidam nakosho posmu! Nr 28.

Redaktors 14.februāris 2005 19:22
0 0 Atbildēt

1.Legenda kludu nebija. 2.Rallija dalibnieki vienmer apdraud sevi, tas nav sahs.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (5.63) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

157299. viesis 14.februāris 2005 20:02
0 0 Atbildēt

1) Lai speleetu shahu, vajadziigs ir praats. Shitajaa "rallija chempionaataa" tik nopeerc pa minimaalo algu "audi turbo kvatro" un laid!

2) Shahs nav biistams? Aizmigsi pie deeliisha...

157301. viesis 14.februāris 2005 20:45
0 0 Atbildēt

Kāreiz šajā rallijā bez galvas neko izdarīt nevar. Ne par velti to sauc par "stūrmaņa gonku"...

157302. viesis 14.februāris 2005 20:51
0 0 Atbildēt

Paldies orgiem un viņu palīgiem. Esam ar visu apmierināti.

Nr 13.

157303. viesis 14.februāris 2005 21:32
0 0 Atbildēt

157291. viesis - nu tak nebrauc, ko *** - davaj - raujat abi ar "kuziiti" valjaa šaha čempi un visiem būs labi

157304. viesis 14.februāris 2005 22:17
0 0 Atbildēt

Vienkarsi kaifigi!!! vismaz nebija jabistas no CP kas ikdiena liek aizdomaties. Lai tik organizatori turpina taisit nakamos posmus un neklausas dazu cikstetaju murgojumus. ORGANIZATORIEM labu veselibu un ideju parpilnibu!!! NR 7

157327. viesis 15.februāris 2005 7:14
0 0 Atbildēt

Paldies ORGANIZATORIEM pasākums uz GODU!!! Ceļi bija izraudzīti ideāli! Orentēšanās bija ļoti spraiga vismaz manā skatijumā kā pilotam, jo 500m no orentēšanās starta pazuda tālie uguņi! Braukšana bija SUPERĪGA apkārt mellna tumsa un es ar tuvām sveču gaismām! Mums patika!

Ekipāža No 19

157343. viesis 15.februāris 2005 8:49
0 0 Atbildēt

Vēlos pateikties organizatoriem par interesanto pirmo posmu. Pielaidām gan visādas lažas, no kā guvām arī mācību.

Pēc atsevišķiem pagājuša gada posmiem sirsnīgi sev solījos, ka usjo - neatbalstīšu šito autiņa dzīšanu kapā... Taču kaut kas ņem virsroku un šogad atkal maisam gals vaļā..

Paldies vēlreiz organizatoriem par ieguldīto darbu!

#20 strūrmanis

p.s. respect mūsu celica, līdz šim nav pievīlis

p.s.s. nākamreiz organizatoriem lūgums paziņot vai norādīt orient kartes aptuveno vecumu ;)

157374. viesis 15.februāris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

nomaacjos OOOO tuss ar goda viesiem...:)

Redaktors 15.februāris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Mums (orgiem) ir prieks, ka daudziem patika. Tātad esam uz pareizā ceļa.

Rezultāti šobrīd tiek apstrādāti un cerams, arī šodien parādīsies.

157426. viesis 15.februāris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

to YAKUZA

tu esi lasītājs no malas vai patiešām iedomājies ka te var vinnēt ar audi turbo u.t.t.

Un ja esi braucējs, tad pierādi ka vari vinnēt "bez galvas", tikai paļaujoties uz savu auto.

eks 31

157438. viesis 15.februāris 2005 13:23
0 0 Atbildēt

viss bij bumbaas....nu patika,jau patika

Nr.14

157442. viesis 15.februāris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

galvenais jau centiiba, tad meistariiba naks ar laiku. bet secinajums viens- te iauto ir tikai pusaudzi un runas ap un par auto (t.sk rallijiem uc pasakumiem) ir tikai tuksha muldeeshana. peec foto spriezot tur bija kaut kaads 4x4 kauss un nevis rallijs. vai pareizzak sakot orienteshanas tuss ar shrotiem... kas pliisa finishu nesasniedzot. nu jaa, kaada nu kuram ir rociiba.

nenemiet ljauna bet nekads labais priekshtats neradas...

Redaktors 15.februāris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

Līdz finišam tika pilnīgi visi.

157446. viesis 15.februāris 2005 13:55
0 0 Atbildēt

Tu-Viesi varētu vienreiz atbraukt ar savu nešrotu un parādīt visiem, kā vajag gāzt un mazāk cūkoties!

Nr5

157448. viesis 15.februāris 2005 14:05
0 0 Atbildēt

Kad būs rezultāti???? Gaidam

Redaktors 15.februāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Rēķinu...

157457. viesis 15.februāris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Uz sho briidi rezultaati neatbilst maniem pienjeemumiem... (prognozeem).... bet viss jau veel var mainiities :)

157466. viesis 15.februāris 2005 15:38
0 0 Atbildēt

to viesi 157442

tu esi kārtējais gudrinieks kurš spriež un izdara secinājumus pēc bildēm, atbrauc un pierādi sevi!

varbūt patiešām esam tikai pusaudži, bet te iemācās klasiskā rallija pamatelementus un kļūst par pieaugušiem.

bet izskatās ka tu esi pieaudzis, tikai nezini ko nozīmē vārds "rallijs", tavā izpratnē tas ir - gāzt ar autiņu max ātri.

Tad iepazīsties, rallijs ir komplekss pasākums ar dažādiem elementiem. Rallijs var būt arī skriešana ar kājām pa mežu, pārgājiens pāri kalniem u.t.t.

157481. viesis 15.februāris 2005 16:40
0 0 Atbildēt

Hey, rezultātus :P

Kad būs??????????????????????????

157482. viesis 15.februāris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

es jau teicu, galvenais ir centiiba, gan jums taa meistariiba naks araa arii kaut kad :D skaidrs, ka visi iesaak ar shrotiem... un galu galaa es apzinos to atbildiibu kaada butu organizatoriem, ja shitos karstgalvjus (tobish- dragrace uc pusaudzu vaditajus, entuziastus) uzlaistu uz normaliem dopiem, tad tur butu vieni vieniigi vaaki ;) un kas tad uznemtos atbildiibu? tadel jau jums riko tusinus liidziigi shitam, lai tikai justos lieli un vareni.

btw mans auto ir sosejnieks, orienteshanas sports man nepatiik (turklaat pa 4x4 trasees ar vieglo a/m :D :D ), bet normalu un aciim tiikamu ralliju gan patiik apmekleet...

157483. viesis 15.februāris 2005 16:47
0 0 Atbildēt

Kaadi veel shroti? tas ka mashiina ir veca nenoziimee ka tas ir shrots, vismaz lielaakai daljai daliibnieku auto bija labaa tehniskaa staavklii, pat vecaas kvatras bija ok. Un veel : nafig man lauzt savu jauno audjiku ja es nopeerku pa 200 Ls veco (starp citu dragaa vecais jauno salika) un veel pa 300 Ls to savedu perfektaa kaartiibaa. Nav zheel tak to mashiinukas maksaa 500ls a zheel to otru kas maksaa 8000 EUR, taa kaa ja nav aatrumposmu tad ir pofig kaada mashiina kvatra vai bezpiedzinja, aatrumi nebija lieli tomeer pasaakums interesants

Redaktors 15.februāris 2005 16:55
0 0 Atbildēt

ieskatamies neoficiālajos rezultātos

www.iauto.lv/rally/2005/1.posms/

157486. viesis 15.februāris 2005 17:04
0 0 Atbildēt

labs:)

Esmu patikami parsteigts:)

157491. viesis 15.februāris 2005 17:32
0 0 Atbildēt

nav sudiigi nav

157492. viesis 15.februāris 2005 17:43
0 0 Atbildēt

nu rezultaati ir paarsteidzooshi :). Bet paredzu ka veel kaa parasti, kautkas mainiisies.

157499. viesis 15.februāris 2005 18:25
0 0 Atbildēt

Muahaha, pirmie 3 "audi"

157500. viesis 15.februāris 2005 18:57
0 0 Atbildēt

saprotu ka jasak macities CSN :))) tas ir traki neatbildet uz nevienu jautajumu

157502. viesis 15.februāris 2005 19:18
0 0 Atbildēt

ooo!!! Baigi labi. Par CSN Testu balvas būs?

#26

157505. viesis 15.februāris 2005 20:27
0 0 Atbildēt

Vai atziime PLAVA ir nnemta tur, kur norakaas organizators??

#22

157506. viesis 15.februāris 2005 20:28
0 0 Atbildēt

Jautajums orgiem! Vai par novirzišanos no legendas mums nepienacas 120 sek sods ka rakstits legendas marsruta karte? Cik saprotu visiem kas novirzijas no legenas vai nefiniseja orientesana ir kaukads max 99 iedots. nr11

157507. viesis 15.februāris 2005 20:50
0 0 Atbildēt

veelreiz par PLAVU: ja laiks ir nnemts tur, kur domaajam, tad kaa mums var buut laiks 14:47, bet ekipaazzam, kuras ieradaas peec mums, laiks ir 14:45???? un mums lieki 40 sodi.....

#22

157509. viesis 15.februāris 2005 22:11
0 0 Atbildēt

Luuk arii mana atskaite par sacensībām -> www.burnout.lv/forums/viewto...?p=72357#72357

Redaktors 15.februāris 2005 22:30
0 0 Atbildēt

Uzmanību: rezultāti stipri mainījušies, kā jau varēja paredzēt...

Redaktors 15.februāris 2005 22:35
0 0 Atbildēt

2 abele: hronometrista pieraksti nav apstrīdami pat lielajā rallijā. pārbaudījām - laiki ir tādi, kādi fiksēti.

Redaktors 15.februāris 2005 22:36
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā to, ka daudzi nebija sapratuši otrā apļa ideju, aicinu noteikti apmeklēt EUROSTOP apbalvošanu trešdien plkst. 19 (savākšanās no plkst.18). Šeit tiks atbildēts uz visiem jautājumiem, kas BEIDZOT ir radušies :)

157516. viesis 15.februāris 2005 22:49
0 0 Atbildēt

es nezinu kas ir fikseets, bet mees piebraucaam uzreiz peec ekipaazzas #18 un veel izvilkaam vinnu laukaa... paareejaas ekipaazzas bija aiz mums... rezultaatu tas, protams, nemaina, bet runa iet par principu... uzskataams piemeers tam, ka hronometrists arii reizeem klluudaas, liidz ar to jaasaak ssaubiities par paareejiem pierakstiem...

#22

Redaktors 15.februāris 2005 23:02
0 0 Atbildēt

Pārbaudīsim.

Redaktors 15.februāris 2005 23:13
0 0 Atbildēt

Nu re, pārbaudījām, tiešām tā bija un #22 tika izlabots laiks. Sods 40 sekundes ir noņemts.

157520. viesis 15.februāris 2005 23:19
0 0 Atbildēt

nu re.... burviigi:)))

Redaktors 15.februāris 2005 23:29
0 0 Atbildēt

uz veselību!

157532. viesis 16.februāris 2005 9:37
0 0 Atbildēt

par SRS: rezultaats kardinaali mainiijies deelj taa ka otrais srs aplis ir paareekjinaats uz minimaalo aatrumu, tiem kas kaveeja pirmo.

1) pazinojums bija izlikts, mees vinju nepamaniijaam, nu formaali muusu vaina. citreiz buusim uzmaniigaaki, bet taadu pazinojumu jau vareeja arii nolasiit skalji.

2) uzskatu, ka shaadi zuud srs jeega. otrajaa aplii tas tiek paarveersts par RS, un nav nekaadas noziimes tam kaa tu esi braucis pirmajaa, lai arii esi maldiijies vai kaveejis.

ek nr 20

157533. viesis 16.februāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

to hacis [?] 16.02.2005 09:37

Ja otrajaa reizee SRS nebuutu pielietota shaada sisteema tad visi vareetu gaidiit DAUDZ ilgaak, jo tiesneshiem atkal buutu jaagaida 1,5h virs normas toas kas bija nomaldiijushies pirmo reizi... vai taa tu to biji iedomaajies?

Tad jums pauze starp otro apli un orienteeshanos buutu nevis 2 stundas bet gan 3,5 stundas un tad juus gan breektu ne?

157544. viesis 16.februāris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Ir vēl daži strīdīgi jautājumi, tāpēc vēlētos uzzināt RS un SRS precīzas finiša vietas. Kā arī satiksmes noteikumos pareizās atbildes. Rezultātus gan netaisos apstrīdēt, jo braucu prieka pēc. Ja brauktu uz rezultātu, tad tik viegli nepadotos. Nr 24

157548. viesis 16.februāris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

to 157544. viesis 16.02.2005 10:47

19:00 --> EiroStopa

tur visu uzinasi.

157550. viesis 16.februāris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

CSN pareizas atbildes bija 233233 ja nemaldos

157554. viesis 16.februāris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

mani RS kontrole bija tris vietas

RS2 --> orintieri 9 un 14 - (minus) 0.18 km

RS5 --> orientieris 7 - (minus) 0.26 km

Pareja infu nezinu

Redaktors 16.februāris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Bebrs bija SRSa 8.25 km no SRS sakuma.

Toms (SAAB) bija 14.20 km no SRS sakuma.

157558. viesis 16.februāris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

Man nav legjendas pie rokas lai pateiktu kur es biju... :(

157561. viesis 16.februāris 2005 11:25
0 0 Atbildēt

roi: piekriitu par lielajiem kaveejumiem, bet tad vajadzeetu diferenceet, tagad tie kas kavee minuuti un stundu ir vienaa katlaa. piemeeram pielietot 15min principu kaa uz LK.

bez tam kaa buus ar tiem no laika koridora izliidiis teiksim pa minuuti un par to pashi nenojautiis? jo veicot pirmo apli naakaads rezultaats bez saviem pierakstiem nav zinaams. tad otro reizi vinji centiisies braukt taapat kaa pirmajaa, bet parcik ideaalie laiki tiks paarreekjinaati, tad dabuus lielus sodus, kautgan varbuut nobraukushi buus ideaali un pienaaktos tikai aatruma rezhiima sods.

157565. viesis 16.februāris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

TO hacis [?] 16.02.2005 11:25

Man nav saprotams kaa var nezinaat ka esi nobraucis aarpus shii koridora? Un galu galaa ja kaadam bija kas neskaidrs, tad vajadzeeja jautaat...

P.S. Iesaku ierasties uz apbalvoshanu un tur uzdot visus jautaajumus... lai naakoshreiz neuzrautos uz taam pashaam kljuudaam...

157570. viesis 16.februāris 2005 12:27
0 0 Atbildēt

Roi:

Nezināt var pavisam vienkārši - braucot jau Tu pat nezini, kurā vietā sēž laiku fiksējošais tiesnesis. Īpaši SRSā. Un, ja pat čusi noraujies no leģendas un/vaigrafika, bet centies paspēt atpakaļ, ir pietiekami liela iespēja, ka īstajā vietā Tu vari nebūt paspējis.

Un tikai LK pie tiesneša Tu reāli vari fiksēt - esi bijis laikā jeb nē.

Piemēri no šīs sestdienas droši vien būtu kaudzēm. Tā kā pilnīgi pievienojos Hača viedoklim, kas īstenībā no visiem aspektiem ir korekts.

Un pagaidām nesaredzu loģiskus pretargumentus. Bet varbūt ir? Un ne tikai tiesnešu reiz neapdomīgi pateiktais (uzrakstītais uz dēļa) vārds?

A

157573. viesis 16.februāris 2005 12:58
0 0 Atbildēt

es saprotu, ka mans jautājums var ļoti daudziem nepavisam nepatikt, taču TOMĒR. sapulcē tika paziņots, ka 15 min. kavējums uz LK = diskābels. man nebūtu nekādu būtisku iebildumu, ka arī šajā posmā lielie kavējumi dalībniekiem tiek rēķināti kā sodi nevis diskābels, ja vien nebūtu šī otrā srs, kur tika pārrēķināts vid. ātrums. Piem. pēc srs posma mēs paspējām uz LK laikā. Nav skaidrs no cik minūtēm sākas "lielie kavējumi" srs-ā un kā varēja ekipāža saprast vai pirmajā srs kavējums ir gana liels un ar kādu ātruma ir jābrauc otrajā srs... rezultāti pusdienās taču netiek paziņoti.

lūdzu kaut vai īsu komentāru no ORG, jo izskatās, ka ierasties EUROSTOP mums nebūs iespējas..

visu cieņu

#20 stūrmanis

157579. viesis 16.februāris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Jā, un vēl. Tajā LK1 tomēr ir kādi gļuki (vai vismaz 1 gļuks). Neatceros, kā tur ar ienākšanu, bet savā laikā 11:43 izgājām mēs vienīgie. Un ne kopā ar Nr.28. Un aiz mums nākošajās minūtēs arī nebija citu, kā vien tie, kas tur ir uzrādīti.

A no 18

157582. viesis 16.februāris 2005 13:53
0 0 Atbildēt

baidos, ka šodien te komentāros nebūs iespējams saņemt atbildes uz jūs interesējošiem jautājumiem, jo Reds bizo apkārt, gatavodamies Igauņiem un nevar atbildēt.

tiksimies vakarā STOPĀ (ar tiem, kas varēs ierasties)!

157584. viesis 16.februāris 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Klau, kurš man var paskaidrot, kāpēc uz režīmu pēc LK1 vienā minūtē startē trīs auto - 18,13,28, tad pēc brīža 16,19,24, tad 11,7, un 9,3

Pēc LK3 jau mazāk, bet tomēr 13,10 un 14,21.

Tas bija kas - rallijs ar krosa elementiem, jeb kross ar rallija elementiem.

Redaktors 16.februāris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

LK1-LK2 posmā bija klīrensa pārbaudes elementi - ne mūsu vainas dēļ - aizputināts ceļš. Daži (daudzi) tur pavadīja vairākas minūtes, savukārt daži apbrauca grūto posmiņu pa lauka malu un tādā veidā apsteidza citus.

157592. viesis 16.februāris 2005 14:51
0 0 Atbildēt

Bet kā var uz režīmu laist vienā minūtē vairākus auto?

Un ja tie ir profi - tad viņi ies sāns sānā, bet ceļam cik joslas?

Iedomājaties lielajā rallī šādu situāciju!!!

Ko tiesnesis domāja laizdams ārā?

Viņam vispār kāds paskaidroja, kā šādā situācijā ir jārīkojas?

157611. viesis 16.februāris 2005 15:27
0 0 Atbildēt

Organizatoriem lūgums, diskusijas EUROSTOPĀ sākt nedaudz vēlāk sagaidot ekipāžas Nr22 un Nr24 no Cēsīm. Centīsimies paspēt laikā, bet var gadīties ka kādu minūti nokavējam.

157627. viesis 16.februāris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Cēsiniekiem - nav liela bēda. Pasākumi parasti notiek "ilgi un pamatīgi", tā ka neko nenokavēsiet.

157628. viesis 16.februāris 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Sveiki rallisti un Redaktor! :)

Ir interesanti paskatiities bildes un rezultaatus no malas, bet vai nevareetu padomaat par taadu lietu, ka, ja cilveex grib apskatiities, kas pie kaa turaas, bet nezinot uzvaardus, ekipaazhu ciparinji neko neizsaka... :(

157630. viesis 16.februāris 2005 16:00
0 0 Atbildēt

Pēc JT komenta paskatījos režīma grafikā, un nudien vairs nesapratu, kas tur LK3 ir noticis. Pilnīgi neloģiskas gaidīšanas, savstarpējas garāmlaišanas, reizē izbraukšanas.

Saprotu, ka tiesneša tur nebija. Vismaz sākumā nē. Tomēr cilvēki taču nav tik neloģiski, lai laistu startā garām sev vēlāk piebraukušos? Vai tomēr?

Kaut kas ;īdzīgs arī LK1, ja paskatās iebraukšanas un izbraukšanas laikus. Tur abās vietās bezmaz pēc grūstīšanās (jeb džetlmeniskas garām palaišanas?) pie starta līnijas izskatās bijis, vajadzēja būt interesanti.

A no 18

Redaktors 16.februāris 2005 16:13
0 0 Atbildēt

Jā, LK1/LK3 bija šaize, bet tā kā ātrumi nebija tik mežonīgi, varēja mierīgi braukt viens aiz otra... LK3 šī iemesla dēļ sodi netika piemēroti.

157634. viesis 16.februāris 2005 16:26
0 0 Atbildēt

vai īstie rezultāti tiks paziņoti tikai stopā?

Redaktors 16.februāris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Tā kā oficiāli protesti iesniegumi ir jau izskatīti un piemēroti, šie var tikt uzskatīti par oficiālajiem rezultātiem.

Redaktors 16.februāris 2005 17:06
0 0 Atbildēt

Rezultatos ir ari pievienoti vārdi/uzvārdi

157642. viesis 16.februāris 2005 17:45
0 0 Atbildēt

Leģendā bija nobīde pa 20 minūtēm, un LK3 sākās ja nemaldos pusstundu vēlāk nekā paredzēts, pie dzelzsceļa šo iemeslu dēļ nebija tiesneša un neviens tā isti nezināja ko darīt, ierakstīja laikus. par pārējiem gan tur laikam kļūda

157643. viesis 16.februāris 2005 17:47
0 0 Atbildēt

auto markas ar lūdzu klāt pie vārdiem uzvārdiem. un sortēšanu pēc ieņemtām vietām lūdzu mums

157649. viesis 16.februāris 2005 18:34
0 0 Atbildēt

nr 7 vajadzetu labot vardu nu galigi izspokots!!! :) :d

157650. viesis 16.februāris 2005 19:01
0 0 Atbildēt

mmmm...izskatās,ka netiekam neviens no 14. ekipāžas uz pasākumu :(

Atstastisiet isumaa saturu??

157652. viesis 16.februāris 2005 19:08
0 0 Atbildēt

nakoso posmu varetu taisit jau marta. Lidz maijam jau vis bus aizmirsies. man ka iesacejam tas nebutu velams

157657. viesis 16.februāris 2005 22:34
0 0 Atbildēt

Paldies par rezultaatiem, bet shkjiet tur kautkas riktiigi ir auzaas :( Nebuutu slikti apluukot aprekjinu melnrakstus un kontrolkarti. Izskataas ka mums vismaz 10 minuushu kaveejums ir uzradies no nekurienes :(( Bez uzbrauciena -taisniibas mekleejumos :) Nr 28

157660. viesis 16.februāris 2005 23:17
0 0 Atbildēt

Taa... shkjiet kljuuda atradaas. Principaa pashi vainiigi, iebraucaam LK1 savaa minuutee, bet kad meitene/tiesnesis apjautaajas kaadu laiku rakstiit, es paluukojos hronometraa un ar gandariijumu pateicu hronometra laiku ... a vajadzeeja ta astronomisko:( Izskataas ka tas arii naski tika ierakstiits kontrolkartee... Liidz ar to uz liidzenas vietas dabuujaam apsteigumu veselas 11 min :((( Kas veelaak attieciigi akumuleejas uz LK1-LK2. Laba maaciiba mums - VIENMEER KONTROLEET TIESNESHUS!!! :) Shii "veiksmiigaa" provokaacija rezultaataa mums maksaaja apmeeram 3000 soda punktus... Nr 28

157663. viesis 17.februāris 2005 0:02
0 0 Atbildēt

Baigaa iedvesma pusnaktii uznaakusi:) Turpinot ieprieksheejo poustu, analizeejot legjendas rezultaatu tabulu ir redzams ka ekipaazas Nr 13, Nr 18 un mees provokaatori :) Nr 28, esam iebraukushi LK1 tipa vienaa un tajaa pashaa minuutee - 11.40 un pie tam tipa PASHI PIRMIE :) (kaut gan reaali daudzi jau bija pirms mums )!!! Varbuut tiesnesei bija apstaajies pulkstens ? :) Jautaajums ekipaazai Nr 13 - izskataas ka Jums arii ir nepelniitas 10 min. apsteigums vai tomeer Juus bijaat 10 min aatraak? Nr 28

157670. viesis 17.februāris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

Turpinot kashkji ;) Ja paluukojas veel mazliet uz priekshu reziima sacensiibu rezultaatu tabulaa uz LK1iziet - tur ir nepaarprotami rakstiits ka 11.43 kopaa ar mums ir starteejushas vienlaiciigi veel 2 ekipaazas???!!! Tas jau vairaak liidzinaas autokrosa pasaakumam :))) Pofig ar tiem gala rezultaatiem, es tikai par uzticiibas pakaapi saadiem datiem. Tas tieshaam orgiem nelikaas aizdomiigi apkopojot rezultaatus? Varbuut es ko nesaprotu? Any comments... Nr 28

Redaktors 17.februāris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Nelikās aizdomīgi, jo LK1 tiesnesis apstiprināja, ka pirmajām mašīnām LK1 izejas laiki netika koriģēti - resp. palika 3 minūtes kopš ienākšanas un tāpēc 3 mašīnas vienā minūtē bija iespējamas. Un neaizmirsīsim, ka minūtē ir 60 sekundes.

157674. viesis 17.februāris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

ko tauta Jus te varak kaskjeties, sajuta tada, ka neviena nav lasijis nolikumi, kas ir jaizdara pirms seshanas auto, p, redaktors tak uzrakstija, sanemtie protesti izskatiti, rezultati apstiprinati, kaa ir taa ir , velam veiksmi redaktoram un gaidam nakamo posmu, vareti i-neta uzrikot diskusiju, kas izskaneja par iespejamo nakamo posma parcelshanu

Redaktors 17.februāris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

Tad lūdzu - idejas par 6.posma pārcelšanu uz pavasari???

157683. viesis 17.februāris 2005 10:26
0 0 Atbildēt

TO: Redaktors

"Pirmajaam netika korigjeeti... " -mees bijaam 11. gandriiz jau pusee un ar mums kopaa tochna neviens nestarteeja vienaa laikaa, bet nu lai paliek... . Par kashkji tas tika piemineets taa - nenopietni un bez uzbraucieniem. Visa cienja orgiem, braucaam un brauksim veel ar lielaako prieku un kaskjeesimies arii :))) Attieciiba uz naakoshajiem posmiem - jo driizaak jo labaak! Nr 28

157690. viesis 17.februāris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Cik atkarīgs no manis un mūsu ekipāžas, esam par posmu aprīlī - vai tas ir pārcelts 6. posms, vai 1' (prim) posms, vai zvaigžņu posms, vai Lieldienu izbraukums - īstenībā vienalga.

Vienīgi labprāt redzētu to vismaz marta sākumā nopublicētu, lai varētu mēģināt ieplānot laiku.

Ja par pārcelšanu, arī rakstiski labprāt vēlreiz paužu, ka mūsu ekipāžas kvēla interese būtu jūlijā paredzēto divdiennieku redzēt citos datumos - Kāpas orientēšanās daudzdienas šajā nedēļas nogalē notiek jau divas desmitgades.

Ja tas (pārcelšana) nav paredzams, protams, respektēsim orgu viedokli. Un ar nožēlu par savu nepiedalīšanos, Liepājas Jūrmalciemā un Bernātos esot, turēsim īkšķīšus par braucējiem

Andris no Nr.18

Andris

157698. viesis 17.februāris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Mja sen neviens nav spiedis uz rindinju DISKUSIJAS (nedaudz augstak uz dzeltenaa fona ar sarkaniem burtiem) :)

157710. viesis 17.februāris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

te ari ir loti intresanti padiskutet

157711. viesis 17.februāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

izlabojiet ludzu manu uzvardu ekipaza nr7 , es saprotu ka uzvards nav isti latvisks, bet norakstit no pieteikuma anketas nevaretu but parak gruti.

157718. viesis 17.februāris 2005 15:41
0 0 Atbildēt

a bildes no apbalvoshanas nebuus?tiem kas tur nebija?

157744. viesis 17.februāris 2005 23:22
0 0 Atbildēt

jaa... kur bioldiites no balvoshanaam???;)_

159095. viesis 3.marts 2005 14:49
0 0 Atbildēt

TO > Citroen C2 v.n. MO 30, ar iauto rallija kausa 2005 nummuru .... arii 30 !!!

Nupatam paskatiijos rezultaatus pirmajam posmam, un it nemaz nebriinos, ka ARII pa pilseetu Tu nemaaki braukt ..... Shon ap 14.00 braucot aiz Tevis pa Chakeni, ljoti nozheeloju, ka man nav liidzi kamera ...... Sorry, bet braucot pa Chakeni, ir ljoti jaanjem veeraa viena fabrikanta vaardi - " domaat vajag, domaat .... " ! Ja tu taa neesaasies pa joslaam un spaidiisi gaazi un bremzi ar intervaalu 1,5 - 2 sekundes, tad arii naakoshreiz, mieriigi, nekur nesteidzoties braucot, es tev pie Matiisa ielas aizvilkshos garaam ..... kaa teica Detlefs - " kaukaa taa " .... Tas nebija smuki kaut vai attieciibaa uz citiem, kam nepaartraukti vajadzeeja deelj tevis bremzeet .... Sorre :PPP))))))

159098. viesis 3.marts 2005 15:47
0 0 Atbildēt

mjā - atpazīstamība dažbrīd traucē :)

159099. viesis 3.marts 2005 16:08
0 0 Atbildēt

lapsa-aaaaaa, kā tur palika ar tām brokastīm???

159100. viesis 3.marts 2005 16:27
0 0 Atbildēt

zaČīt - kādā siltākā gadalaikā

varbūt kādā iauto 2dienniekā vai kā tamlīdzīgi :)

159103. viesis 3.marts 2005 17:07
0 0 Atbildēt

ahā, kas Tev aukstā laikā nav apetītes? :)

kad ta' i' plānoC iauto 2diennieks? Vai tamlīdzīgi? A citos pasākumos Tevi piedalīties drīGst uzaicināt?

159105. viesis 3.marts 2005 17:16
0 0 Atbildēt

28.maijā, ja neko ātrāk neizdomās

a citiem pasākumiem - vnk neatliek laika :)

159107. viesis 3.marts 2005 17:19
0 0 Atbildēt

ahā, es jau kalendārā aizsitīšu laiku

bet vieta, kur ta būs pasākums un ka`da būs dienas kārtība?

Redaktors 3.marts 2005 17:32
0 0 Atbildēt

dienas kartiba - ka vienmer

vieta - aptuveni Kandava

159195. viesis 4.marts 2005 12:08
0 0 Atbildēt

es takš nezinu kā tas ir "kā vienmēr"

ķipa grībējām kā labāk, sanāca kā vienmēr?

159199. viesis 4.marts 2005 12:27
0 0 Atbildēt

ķipa atbrauc un apskaties

159223. viesis 4.marts 2005 14:47
0 0 Atbildēt

vienīgais ko zinu, tad tradicionāli Tu ierodies rūtainās biksiņās....

mums te šķirotavas cietumā arī viss ir kruta "kā vienmēr" - atbrauc un apskaties :):):)

159274. viesis 5.marts 2005 19:26
0 0 Atbildēt

oooooo uz kandavu velk ja?tas vareetu buut interesanti!lai arii starp posmiem sanaak liels intervaals un braukt gribaas, bet domaaju ka aatraak nevajag, es taapat paspeeshu masiinu sagatavot knapi uz II posmu!

#25

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 4

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Policija: Jaunu fotoradaru un netrafarēto auto iegāde palīdzējusi mazināt avārijās bojā gājušo skaitu 21

Šogad samazinājies ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits, ko var skaidrot arī ar papildus fotoradaru un netrafarēto automašīnu iegādi, žurnālistiem pastāstīja Valsts policijas (VP) pārstāvis Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 

Pētījums liecina, ka "Dīzeļgeitas" auto Eiropā ik gadu vainojami 5000 nāves gadījumu 23

"Dīzeļgeitas" automašīnu kaitīgie izmeši ik gadu Eiropā varētu būt vainojami 5000 cilvēku nāvē, kas zaudējuši dzīvību gaisa piesārņojuma dēļ, teikts pirmdien žurnālā "Environmental Research Letters" publicētajā pētījumā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti