Alkohols un auto: sodīs arī blakussēdētāju 253

 
18.februāris 2005 0:07

Vismaz uz pusi samazināt bojāgājušo un sakropļoto cilvēku skaitu uz ceļiem Latvijā – tāds ir galvenais mērķis plānotajiem grozījumiem Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksā un grozījumiem Krimināllikumā, kurus 17. februārī apstiprināja Ceļu satiksmes drošības padome (CSDP).

Plānots, ka jau šī gada 1.martā likumdošanas izmaiņas varētu tikt izskatītas valdībā.

Ceļu Satiksmes drošības padomes(CSDP) atklātajā sēdē, kuru vadīja satiksmes ministrs Ainārs Šlesers, tika akceptēta jaunu, bargāku sodu ieviešana un piemērošana autovadītājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.

Iekšlietu ministrs Ēriks Jēkabsons klātesošos informēja par esošo situāciju un priekšlikumiem ceļu satiksmes drošības stāvokļa uzlabošanā. Lai mazinātu iereibušu autovadītāju sēšanos pie stūres, Ēriks Jēkabsons CSDP ārkārtas sēdē ierosināja ieviest sodu arī iereibušu autovadītāju blakussēdētājiem (ja vadītāja asinīs alkohola saturs pārsniedz 1,5 promiles) Ls 100 apmērā, tādējādi akcentējot viņu līdzatbildību.

CSDP sēdē akceptēja priekšlikumus veikt grozījumus Administratīvo pārkāpumu kodeksā un Krimināllikumā, kas paredz divreiz lielākus sodus par ātruma ierobežojumu pārkāpšanu, kā arī sodu - 160 stundu piespiedu darbu - autovadītājiem, kuru asinīs alkohola saturs pārsniedz 1,5 promiles.

Lai nodrošinātu sodu nomaksu, lielo naudas sodu piemērošanas gadījumos būs iespējams aizturēt transporta līdzekli līdz naudas soda nomaksāšanai. Paredzēts ieviest arī jaunas soda sankcijas, piemēram, transportlīdzekļa konfiskāciju par braukšanu reibumā, ja nav vai ir atņemtas vadītāja tiesības..

Likuma izmaiņu projekts paredz piešķirt arī 1 soda punktu par braukšanu bez tehniskās apskates, drošības jostu nelietošanu, kā arī atļautā ātruma pārsniegšanu no 10 līdz 20 km stundā.

Sēdes laikā VAS "Latvijas valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Tālis Straume informēja par ceļu stāvokli Latvijā un veicamajiem darbiem tā uzlabošanai.

Satiksmes drošības padomi vada satiksmes ministrs, vadītāja vietnieks ir iekšlietu ministrs, padomes sastāvā ietilpst citu ministriju, valsts iestāžu, pašvaldību un sabiedrisko organizāciju pārstāvji.


Informāciju sagatavoja Aldis Bite, Satiksmes ministrijas Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākais referents
 
Visi komentāri
 
157745. viesis 18.februāris 2005 0:21
0 0 Atbildēt

A kā sodīs tos, kas sēž (guļ) aizmugurē???

157746. viesis 18.februāris 2005 0:23
0 0 Atbildēt

Soda punkts par aatruma paarsniegshanu jau no +10 un par aizmirstu tehnisko pasi? Kautkaa neliekas, ka tas ir pareizi. Kur tad paliks tie 3 briidinaajumi, tikai peec kuriem sho punku pieshkjiira?

157748. viesis 18.februāris 2005 0:45
0 0 Atbildēt

Palasiet DELFUS

157749. viesis 18.februāris 2005 0:54
0 0 Atbildēt

viss ok,bet punktus par neizietu T.A..bus jaiet T.A:))))

157750. viesis 18.februāris 2005 1:15
0 0 Atbildēt

Da je*al es mutē tos ākstus! No ādas izlīdīs laukā, ka tik kaut ko jaunu izdomāt. Man liekas, ja par šmigu sāks konfiscēt auto, tad hren viņi apturēs to likumpārkapēju - tur jau būs cīņa uz dzīvību un nāvi... Tāpat jau mentu vāģiem sānos sit (nesenie atgadījumi Depilī), tak tagad vispār nost no kātiem nesīs :D

157751. viesis 18.februāris 2005 1:19
0 0 Atbildēt

Blakussēdētāji arī tagad lohus tēlos - tipo, es stopēju, nepamanīju, ka šis pālī vai arī vispār lapās laidīsies uzreiz pēc apturēšanas. Ko ta menti - šaus, vai? :)

157755. viesis 18.februāris 2005 7:34
0 0 Atbildēt

Autovadītaja kaimiņa suni arī sodīs ja būs autovadītājs dzēris

157756. viesis 18.februāris 2005 7:51
0 0 Atbildēt

Nu ja tas jau ir stulbi,ja man vajadzetu aizvest senci un vel 2 chomus majas pec dropes tad laikam man sencis bus japasuta un jaatstaj kaut kur. Tas jau ir stulbi. Man tada sajuta ka mes ejam uz skandinavu kulturu,kur visi ir paklausigi un labini. Man liekas nevajadzigs likums.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (4.74) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

157758. viesis 18.februāris 2005 7:58
0 1 Atbildēt

to Bencik.

Kāpēc tev sencis ir jāatstāj??? Ja tu esi skaidrā, tad blakussēdētājs var būt kaut komā;)

157759. viesis 18.februāris 2005 7:59
0 0 Atbildēt

to foibbe.

Aizbāzīs soda kvīti aiz strumbantiem:)))

157760. viesis 18.februāris 2005 8:06
0 0 Atbildēt

A kas būs, ja dzēris būs autobusa šoferis, kā tas bija nesenā pagātnē..., Kruta varka, iesaku poličiem padomāt.

157762. viesis 18.februāris 2005 8:13
0 0 Atbildēt

Varbūt sodīt arī ģimeni??? Varbūt uzreiz likt koncentrācijas nometnēs vai izpārdot licenzes uz atšaušanu.

Nu vienkāši nevajag aizmirst šo uzvārdu un pārstāvēto partiju vēlēšanu laikā. Jo savādāk ir pagrūti aizbāzt muti tādiem kam vara ir sakāpusi galvā vairāk par "10 promilēm".

157763. viesis 18.februāris 2005 8:17
0 0 Atbildēt

Vakar pa radio izteica labāku domu. Ja vadītājs ir dzēris, tad standarta sodu, kas viņam pienākas par braukšanu dzērumā, pareizināt ar cilvēku skaitu transporta līdzeklī. Tas būtu daudz efektīvāk! :)

157764. viesis 18.februāris 2005 8:17
0 0 Atbildēt

tas likums ir sviests! nevar sodit to kas sez blakus, tad jau katram vajag alkometru liidz

157765. viesis 18.februāris 2005 8:20
0 0 Atbildēt

Būs jāsēž aizmugurē vai bagāžniekā :)

157766. viesis 18.februāris 2005 8:20
0 0 Atbildēt

Nu varu tikai apsveikt tos izcilniekus, kas so murgu ir izdomajusi! Jabut piecgadiiga berna naivuma, lai ceretu uz pusi samazinat negadijumu skaitu, nemot vera, ka masinu uz ielam paliek tikai vairak. Sita nemeriga sodu celsana vispar ir kaut kads marasm- driz jau nevares braukt, jo par pagrieziena neparadisanu nosaus :( Skumji, bet virzamies uz galva s.a.p.i.s.t.o ziemelvalstu pusi :( Piekritu, ka ir vajadzigi tiesam bargi sodi par smigu (manis pec kaut atnemiet to masinu), bet viss parejais ir atklata nirgasanas par autobraucejiem!

157767. viesis 18.februāris 2005 8:28
0 0 Atbildēt

jo taalaak, jo stulbaak

1.5 promilli blakusseedeetaajs tomeer var arii nepamaniit!

un.. ja blakus seezh nepilngadiigais krustdeels?!

ideja kaa maaja, liidzveertiiga buutu aizliegt razhot/ievest alkoholu!!!

157768. viesis 18.februāris 2005 8:29
0 0 Atbildēt

mjā..))) uz vilcieniem, kuģiem un avio tas arī attiekšoties....

157769. viesis 18.februāris 2005 8:30
0 0 Atbildēt

Un varbūt vēl sodīs garāmgājēju, kurš ir redzējis kā piedzēries autovadītājs iekāpj ma''sīnā un aizbrauc!

157771. viesis 18.februāris 2005 8:47
0 0 Atbildēt

idejas attīstīšanai: par +20km/h jādod 20 gadu ieslodzījumu stingrā režīma cietumā, tad pārkāpēju skaits samazināsies par 90%. 3x drīkst minēt soda mēru, kas pārkāpumus novērsīs vispār...

157772. viesis 18.februāris 2005 8:52
0 0 Atbildēt

Vispār ārprāts... Man nav ko teikt.

Varbūt uzreiz pieņemt sods par iekāpšanu auto - 5Ls, par motora iedarbināšanu 10, bet par izbraukšanu uz ceļa - 20 LS!!

Jo katrs autovadītājs ir potenciāls slepkava un rada bīstamību sabiedrībā!!!! Soferus mēģina pataisīt par slaucamajām govīm - maksā, maskā, maksā.....

Par blakusēdētāja sodīšanu - nu liekas ka tādu marasmu nekur citur pasaulē nav (varbūt esmu slikti informēts) Piemēram, braucu ar taksi mājās no tusiņa - aptur policija - man jāmaksā sods jo taksists dzēris. Vai arī ja kāds stopo. Tad kā sanāk - man jāstaigā ar trubiņu apkārt, lai varētu droši kāpt mašīnā ????? Līdz kaut kam tādam vajaga aizdomāties ....

Par siksnām. Par šo lietu diskutēts daudz, tomēr uzskatu ka to lietošana vai nelietošna ir PERSONĪGA LIETA. Jo tas nekādi nevar ietekmēt citus satiksmes dalībniekus. Stāstiņi ka dēl siksnas var palikt vadītāja vietā un novaldīt mašīnu ... Nu kādas muļķibas. Ja sitiens ir tik stiprs, ka nevar noturēties savā vietā, tad

1. Vai nu mašinai būs tik nopietni bojāumi, ka tā nebūs normāli vadāma

2. Vadītājs arī būs saņēmis triecienu = apjucis, apdullis un visticamāk neko sakarīgu pasākt nevarēs tā vai tā.

Un arguments, ka valstij jāmaksā par manu ārstēšanu..... Tad jau jāaizliedz visi sporta veidi nu varbūt izņemto šahu.... (kalnu slēpošna it īpaši....) Strādāju diezgan lielā kolektīvā ~300 cilvēku. Zinu ka avārijās ir cietis viens (ļoti smagi, ar moci nonesa auto) bet sporta traumas sākot no ļoti vieglām līdz par smagām (visa vasara slimnīcā) ir bijušas desmitiem cilvēku. (tagad arī dazi ir cietuši pēc kalnu apmeklējuma)

Par ātrumu - noteiktie ātruma ierobežojumi bieži vien ir smieklīgi zemi un lielāko tiesu izzīsti no pirksta. Tam pierādījums ir pagajušā gada diskusijas par ātrumu uz šosejām. 90 km/h aizstāvji nevarēja nevienu sakarīgu un loģisku argumentu minēt. (loģiskākais - 110 km/h ir bīstamāk par 90. Tam es vēl varu piebilst ka 70 ir drošāk par 90, un (!!!) 20 ir vēl drošāk par 70, bet visdrošākais ir nebraukt vispār !!!!! (sk. sodu par iekāpšanu auto :) )

Prakse tomēr pierāda ka var dorši un bez stapgadījumiem braukt ātrāk par atļautajiem 50 vai 90 km/h. Ko arī lielākā daļa autovadītāju dara.

Kas attiecas uz situāciju uz celiem - avārijas ari ar upuriem bija ir un būs (tāpāt kā sporta traumas) tomēr tas neaturēs cilvēku sēsties pie stūres. Un latvijā avāriju statistika nepasliktinās, tieši otrādi - paliek krietni labāka, ņemot vērā ka auto paliek arvien vairāk.

Ja kāds tiešam gribētu doršāku satiksimi tad :

1. Sakārtojiet ceļus. Platākus, labāk tīrītus, bez bedrēm, ar vairāklīmeņu krustojumiem, bez pārprotamām, kā rēbusu risināmām vietām.

2. Autovadītāju attieksme. Jo uz ceļiem ir pietiekami daudz indivīdu kuri pilnīgi nerespektē citu intereses. Apbrauc korķus, apdzen nepārredzamās vietās (es teiktu ka pirmais smago avāriju iemesls), parkojas tā, ka traucē citiem.

Ja pirmo punktu var uzlabot ar naudas palīdzību (nebūvēt radarus, nesūtīt armiju karot par svešām idejām, galu galā samzināt briokrātisko aparātu, vairāk darīt, mazāk spriedelēt un pieņemt deklarācijas un visādus lēmumus)

Tad ko darīt ar otro punkut - nezinu. Policijai ir viegli saulainā dienā slēpties mežiņā pleksavas šosejas malā un apturēt visus pēc kārtas par ātrumu.(neesmu par nevienu avāriju dzirdējis, kaut cilvēki krietni ātrāk par 90 brauc) Bet kā noķert tos kuri pa katru cenu grib apdzīt siguldas gravā (katru gadu vairākas ļoti smagas avārijas...)

157773. viesis 18.februāris 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Jā, kapēc netiek aizliegts tirgot, lietot, ievest alkoholu, tas tač ir visa sakne - vienkāši zin, ka dabūs riktīgi pa nāsi,

tie valsts vīri vienmēr izdomā kaut ko galīgi..

Atkal laikam bij konkursiņš par stulbāko likumprojektu..

157774. viesis 18.februāris 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Palasot komentarus ir skaidrs ka sodus toch vajaga bargaakus! - un pat pa pagrieziena neraadishanu! - Pieradushi te pofigaa neesaties no kreisaas joslas pa labi griezt pagriezienus neraadit, paalii braukaat, principiaali paarkaapt aatrumu par 10-20kmh....

P.S. Peedejaa gada laikaa neesu samaksaajis nevienu sodu - un man ir reaali pie kaajas cik lieli ir sodi! Nepaarkaap un nebuus viss pabalsts jaatstaaj CP ekipazhai!

157775. viesis 18.februāris 2005 8:54
0 0 Atbildēt

Pilnīgs murgs un idiotisms. Sanāk, ka man jāvadā līdzi alkometrs, jo kā gan es varēšu noteikt, kad manam blakussēdētājam ir tās 1,5. Jēkabsons manāmi sagājis grīstē

157776. viesis 18.februāris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

Ko te visi satraucaas????

Tur tac skaidri teikt - SODIIS ARII IEREIBUSHU VADIITAAJU BLAKUSSEDETAJU!!!

&%^%#$ , KAPEEC JABRAUC VADIITAJAM SMIGAA!!!!

Nebuusi smigaa, nesodiis smigaino blakussedetaaju.

vai es kaut ko nesaprotu liidz galam?

157777. viesis 18.februāris 2005 9:00
0 0 Atbildēt

Viesi tu esi sajaucis. Sodīs iereibuša vadītāja blakussēdētāju!!!

Ja tu esi pasažieris un redzi ka vadītājs ir pālī tev viņš ir jāpiekauj un jāatņem viņam mašīnas atslēgas!

Ja tu to nedarīsi, tad tev ir iespēja saņemt sodu par to ka vadītājs bija šmigā.

157778. viesis 18.februāris 2005 9:00
0 0 Atbildēt

to Ronalds_:

Tu tieshaam esi slikti informeets - seriaalaa "Bevelihilza 90210" - ja taadu skatijies! bija konkreeta probe, jaunietis krogaa piemetaas - iekaapa mashiinaa - protams ka vinju nokjeera, un suudi bija gan baarmenim! kas pazaudeja licenzi gan krogam kas dabuja nereaalu sodu!

Kapeec tad tu domaa tos limuziinus pie restoraaniem piespiedu kaartaa piedaava! tapeec lai licenzi nepa.di.rstu kautkada sinja deelj!

Mums lidz tam vel augt! - bet ja dzeeraja mashiinaa neviens neseediisies, vinjam arii nebuus nemaz tik liela interese braukt!

157779. viesis 18.februāris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

Jā tu nesaprati, jo kā gan tu taisies uzzināt, ka autobusa vadītājs ir šmigā, iesi viņam uzjautāt - eu vecīt cik ir promiles..!

157780. viesis 18.februāris 2005 9:03
0 0 Atbildēt

Blakussēdētājs var būt pat komā, galvenais ka šoferis ir skaidrā! Skaidrs? :) Vēl joprojām funkcionēs sižets, kad mašīnā visi izņemot vadītāju ir pilnīgā pālī un viss joprojām ir likumīgi.

Nedrīkst dzert tikai autovadītājs. Un blakussēdētājam tam jāseko līdzi :))) Ja viņš to nedarīs var iekrist uz sodu :)

157782. viesis 18.februāris 2005 9:03
0 0 Atbildēt

to AutoNets.

Tu pēc tusa iekāp taksī......!!!! (un saņem sodu, jo taksists izrādās šmigains. Tu pats esi lietojis, tāpec noteikt vai taksists ir dzēris nevari )

157784. viesis 18.februāris 2005 9:05
0 0 Atbildēt

to F323F:

Autobusa paarvadajumi ir prece! es esu pateeretaajs! - un kapeec man buutu jaaperk nekvalitatiiva ( piedzeerusies ) prece?

normaali - shofeeriit uzpuutiet! - ja shofeeriits smigaa tad rakstam piepes paarvadaatajiem un iekaseejam neieguuto pelnju par palikshanu pieturaa! - Doomat vajaga!

157785. viesis 18.februāris 2005 9:05
0 0 Atbildēt

Principaa viss shitais ir versts TIKAI un VIENIIGI pret pashu smigaino autovadiitaju. Vinjsh dzeeris, OK, pareizina sodu ar koificeintu = pasazieris.

Un pareizi dara!!!

Bet ja vaditaajs skaidraa, tad KUR PROBLEEMA?

157787. viesis 18.februāris 2005 9:06
0 0 Atbildēt

pupu mizas...

99% pārsniedz ātrumu par apm 10-20 km/h,arī es

un nesaskatu tajā problēmu

vienkārši jēgai jābūt,arī elementārai situācijas izpratnei

157788. viesis 18.februāris 2005 9:09
0 0 Atbildēt

to AutoNets:

Tev jau ir taisniiba! Tikai lielaakaa dalja sheit tuseejosho nesaprot to kaa var 10 gadus diendienaa braukajot ar auto sakraat tikai triis paarkaapumus! - dazhs te pat piesauca situaaciju - ko dariit ja vairaakas reizes dienaa noshtraafee pa paarsniegtu aatrumu!

157790. viesis 18.februāris 2005 9:11
0 0 Atbildēt

re 157787. viesis 18.02.2005 09:06 velviens iemesls sodus uztaisiit katostrofaali lielus! - nu nesapratiis cilveecinji kameer konkreeti nedraaziis vinjus!

157791. viesis 18.februāris 2005 9:11
0 0 Atbildēt

pizdets .... ...

157792. viesis 18.februāris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

to RHINO

Man amerika un kaut kādi seriāli nav piemērs. Bija saites, kurās var palasīties par marazmātiskiem likumiem kuri tur vēl ir spēkā. Bija likumi kuri dažos statos ar SEX nodarboties aizliedza, aizliedza siet korkodīlus pie ugunsdzēsības krāniem utt, utjp....

ASV aklaholu var tirgot no 21 gada un bārmenis dabūja sodu par to ka tam personāžam nebija 21.

Par ātrumu un likumiem. Kāpēc man jāvelkas uz 90 ja es varu droši braukt uz 120? Ja celš plats, sauss labi pāredzams..... Lai likumu cienītu un ievērotu - viņam jābūt sparātīgam un pamatotam nevis no pirtksta izzīstam. Tāpēc jau lielākā daļa vadītāju neievēro ātrumu! Vācijas autostrādes nav ne ar ko labākas par jūmalas šoseju. Bet ātrums....

157793. viesis 18.februāris 2005 9:15
0 0 Atbildēt

to RHINO

Tu esi kādreiz kāpjot sab tr esi licis šoferim uzpūst? Domā ko raksti...... Un ja tu esi TIK ŠAUSMĪGI pareizzs.... kāpēc tad tomēr ir 3 pārkāpumi ?????

157795. viesis 18.februāris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

Nu nu buus jautri. Taada sajuuta ka valdiiba grib atjemt tiesiibas Riidziniekiem lai pashi vareetu netrauceeti paarvietoties pa ielaam.

157796. viesis 18.februāris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

to Ronalds_:

nu piedod ka atljaujos tev piemineet Ameriku kaa piemeeru! - Man vienkaarshi nav pamatotas infas par Vaaciju, Franciju Shveici, skandinavijas valstiim, utt....

Zinu ka UKaa ir atljauta pinta alus pirms seezhanaas pie stuures! - un zinu probleemas kas ar to saistiitas! Pats esu kaajam vilcies maajaas kad baarmenis pie otraas pintas paluudz autinja atsleegas!

Par Ameriku tas pats - ja cieminjsh pie tevis maajaas piedzeras - un tu ljauj vinjam braukt ar mashiinu, tevi ir konkreeti sodiis! kaa nozieguma lidzzinaataju!

Takaa uzskatu pilniigi normali palielinaat sodus! Un uz taas juurmalenes vispaar vajadzeeja fotoradaru! - atpelniitos vinjsh meenesha laikaa!

157797. viesis 18.februāris 2005 9:24
0 0 Atbildēt

to RHINO

tiešām esi tik pareizs? :)

turklāt parasti apm reizi gadā "uzraujos" uz kāda soda

tā ka neredzu jēgu te slavināt ātruma nepārkāpšanu

kā jau rakstīju-jēgai jābūt,ko darīt pie attiecīgā ātruma

galu galā-brīva izvēle-brauc ar 68 km/h un riskē ka uzrausies vai ar 49 km/h un esi drošs ka menti tevi neaiztiks

157798. viesis 18.februāris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

to Ronalds_ :

triis paarkaapumi: divi bija aatruma paarkaapumi, un viens avaarija! - peec kuras arii paliku mieriigs! un zini neko vel neesu nokaveejis :D

par autobusu! Tev ko tochna pofig aizvilksi tu lidz tiem laukiem vai tevi norakstiis lorupes gravaa??????????

157799. viesis 18.februāris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

to: 626GT

njaa es dzirdeeju to paarraidi un pilniigi piekriitu, ka tas buutu efektiivaak, it iipashi prieksh marshutnieku vadiitaajiem...

viss paareejais ir fufelis ko vinji atkal ir izdomaajushi, tas tikai veicinaas CPistu labklaajiibu, jo kaa ir pieraadiijies dziivee, liec kameras vai neliec, pieciishi vinjiem patiik veeljoprojaam :))

157800. viesis 18.februāris 2005 9:28
0 0 Atbildēt

Nu ejiet un balsojiet Riigas domee arii par Pirmo partiju. Par to ka vakaraa vartruumee pamiiziisi dabuusi 30 dienas piespiedu darbus un cibrika konfiskaaciiju.

157806. viesis 18.februāris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Neviens sods smiga braucosam idiotam nebus par lielu, kad Tev-nedzerusam vins uztesisies virsu... Ta ka nav ko te *****, ka sodi par lielu. Esi dzeris- guli kaut masinaa. Kas tur nav skaidrs?

157807. viesis 18.februāris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

To RHINO:

Nu pec tava bazara doma sekojosa- uzliekam visa Latvija 50, pilsetas 30 un ripinam laimiigi? Un saja valstii viss iet uz to, lai ta ari butu :( Galvenais nosacijums satiksmes drosibai ir nevis kaut kads mistisks atrums, bet stksmes plusmas vienmeriba. Nekas slikt nenotiek, ja visi brauc, piemeram, uz 110. Bet joki sakas tad, ka visadi asprasi izdoma ka ir baigie kingi un neieklaujas kopeja plusma. Ka ziniet bistamakas situacijas ir tiesi uz apdzisanam... Musdienu pasaule laiks ir nauda, ne jau aiz gara laika Vacija sabuveja autobanus, lai varetu kartigi maukt...

157809. viesis 18.februāris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

to 157797. viesis

Tu pameegini! - baigi interesanti ir braukt ar atljauto aatrumu! Ceru ka tev ir kruizkontroole! - tie kas paskrien garaam parasti fiksi vien atlaizh gaazi un tu atkal esi vinjam blakus! - Te uz Mukusalas ielas bija uzlikushi ziimi 30 - visi pofigaa nebremzeejot mauc garaam! atliem man sabremzeeties liizd 30 kaa visi paarejie nezkapeec noraustaas un arii velkas! - taatad var ja grib!

157810. viesis 18.februāris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

"Likuma izmaiņu projekts paredz piešķirt arī 1 soda punktu par braukšanu bez tehniskās apskates, drošības jostu nelietošanu, kā arī atļautā ātruma pārsniegšanu no 10 līdz 20 km stundā."

VOT ŠIS VISS JAU IR LIEKS!!! BALSOJU PRET!

157811. viesis 18.februāris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

Slesers vislaik pievers uzmaniibu siem tie BOJAAGAAJEJIEM, kuru skaits diezvai mainisies, jo ir sakritiibu fakrtors X, kurs meedz dziive izspeelet ljaunos jokus.

Tacu Slesera kungs vislaik pievers tam uzmaniibu, lai cilveeki nepieveerstu uzmaniibu tam, kas sajaa laikaa ir vispar uzlabojies muusu valsti satiksmes jomaa.

ES varu atbildeet - NEKAS.

Es redzu tikai regresu un skalju klaigaasanu par Lielaa Braalja labveeliibu un labo praatu.

157812. viesis 18.februāris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

BTW šis varētu būt labs sižets: iekāp autobusā, kura vadītājs ir follā, bet pasažieri to var arī nepamanīt. Ja autobusā ir 50 pasažieri, tad valsts iegūst Ls 5000. Šitā mēs ātri tiksim ekonomiski attīstītāko valstu sarakstā:D

157813. viesis 18.februāris 2005 9:38
0 0 Atbildēt

to 157806. viesis

pie taada autinjaa guljosha shigaina loha elementaari pienaaks CP un sodiis par braukshanu dzeerumaa... ir tak bijushi precedenti :)

157814. viesis 18.februāris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

to RHINO

muļķības

braucu vienmērīgi,bez liekas raustīšanās

ja kāds brauc lēnāk,nemēģinu tam pieskaņoties,tāpat neskrienu līdz,ja kāds pārvietojas ātrāk

un pagriezienus parādu,gājējus palaižu :)

jā,uz Mūkusalas apļa tur it kā ir tā zīme 30,nu un???

157816. viesis 18.februāris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

to bugs:

Ned.irs! - 110 tad 110 - tad es ar tiem 110 arii braukhu - un pilseetaa 60 bija normaals aatrums! - tikai visi to ignoreeja ar tekstu + 10-20kmh jau nekas nav!

Ceru ka tu neesi no tiem zaljajiem gurkjiem kas pa sausu asvaltu atvelk cik iet bet uz sniega kanapi ar 40 velkas! - Pa pilseetu es visu gadu braucu ar 50 - arii tad kad ir dabas stihija! kas visadus tur njunjas sabremzee lidz velosipeeda aatrumam!

157817. viesis 18.februāris 2005 9:43
1 0 Atbildēt

RHINO, kaut tu vienreiz blj uzbrauktu kaadam gaajeejam uz tiem saviem visu gadu 50, un tevi panjemtu priekshaa peec pilnas programmas par situaacijas neizveerteeshanu.

tika jau runaats ziime 50 nenoziime ka jaavelk 50!

pareizais atradies! LOXS!

157818. viesis 18.februāris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

Nelamaajieties un neliidzinieties pirmaas partijas veejgraabshljiem.

157820. viesis 18.februāris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

nevis LOXS bet RHINO - un man ir pie kaajas jusu uzbraucieni! Iegveeroju un ieveroshu noteikumus! Un sodus manis peec var celt cik uziet! Ja neviens nepaarkaaps tad neviens nemaxaas! Un CP paliks ar utiim kabataa!

Juus ko tieshaam esat njeemushi nopietni textu "Pirms brauc ar atljauto aatrumu padomaa par CP beerniem! " ??????????

157821. viesis 18.februāris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

RHINO pēc avārijas tas nav īstais vārds "Mierīgāks" es teiktu savādāk :D

157823. viesis 18.februāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

2 RHINO:

Nu vispar izklausas nozelojami... vai tu tiesam doma, ka valsts visu izlems tava vieta un vinai vienmer bus taisniba? Pec tevis teikta iznak, ka Satiksmes direkcija viju zin vislabak un visas zimes ir saliktas pareizi. Diemzel nebut ta nav. :( Zimes musu valsti saliek bez mazakas analizes un vajadzibas. Ir javerte konkreta situacija uz cela. Ja ir labs laiks, sauss asfalts un tukss cels, manispec kaut uz 130 var braukt, bet tas nenozime, ka sudiga laika es tur mauksu uz maksimumu... Lielaka dala avariju (neskaitot smigu) notiek tapec, ka cilveki neprot izvertet mainigo situaciju uz cela....

157824. viesis 18.februāris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Šo lietiņu mierīgi var uzskatīt par cilvēk tiesību parkāpumu, vecejam stagnātam Jakabsonam ir aizmirsušies demokrātijas principi. Domaju ja lieta nonāks ES tiesā LV varēs piķot sāpju naudu .

157825. viesis 18.februāris 2005 9:56
0 0 Atbildēt

Ir man pazinja vaardaa Haldors - bija normaals dzeks, skukji rindinjaa pakalj skreeja, tuseejaam ne pa jokam! Te peeksnji vienaa vasaras naktii dzeks aizvilka vel peec shmigas! Atpakalj braucot visu acu priekshaa pilmaa hodaa ierakstijaas ozolaa! - 7dienas komaa - .... - un tagad staigaa taads kontuzhenijs, un nevienam nevajadziigs!

Skukjis kas bija mashiinaa dabuja sejaa visu akumulaatora saturu, kajas sadragaatas seja vienaas reetaas! - vieglaak uzrakstiit kas nebija salauzts!

Varbuut tomeer vajaga sodiit visus kas vareeja shaadu tragjeediju noveerst! - jo shmigas ta pietika vajadzeeja paziimeeties!

157826. viesis 18.februāris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

Ronalds_ [?] 18.02.2005 08:52

Sorry, pilnīgi nepoiekrītu Tevis ( un ne tikai Tevis ) rakstītajam.

Pārkāpums ir pārkāpums. Visiem ir zināmi spēles noteikumi un punkts.

1) Par ātrumu 110 - vienkāršs aprēķins - pieņemot, ka Tu bruac 90 km/h vietā uz 110 km/h, Tu ietaupi ~20% laika (stundas laikā 12 min.), taču reālais ietaupījums būs krietni mazāks (~6 min.) (apdzīvotas vietas, bremzēžanas, pirmsapdzīšanas u.t.t.) Toties auto apstāšanās ceļš palielinās krietni vairāk, kā šie 20%. Tad jautājums, vai ir vērts dēļ 10 ietaupītām minūtēm ceļā piem. Rīga-Liepāja riskēt un iespringt? Manuprāt mērķis neattaisno līdzekļus. (protams ir dzīvē situācijas, kad ir svarīga katra minūte, bet tādas ir reti)

2) par drošības jostāms - drošības jostas NAV katra paša darīšana. Iedomājies situāciju - notiek vidēji smaga avārija, kurā ir vainīgs vadītājs X. Otrā auto vadītājs Y nebija piesprādzējies un guva smagas traumas, vai gāja bojā. Vadītājam X iestājas kriminālatbildība un draud reāla sodāmība. Ja vadītājs Y būtu piesprādzējies, visticamāk būtu izdzīvojis, vai uzticis bez (vai ar vieglām) traumām, kā rezultātā nebūtu sačakarējis ne savu, ne vadītāja X dzīvi... Vienkārši domāt vajag plašāk.

3) a par blakussēdētāja sodīšanu - nezinu, kā tur no cilvēktiesību aspekta, bet doma ir laba. Nu sorry, 50% gadījumos šigainais šoferis nekur nebūtu braucis, ja pārējie līdzbraucēji (draugi, radi, paziņas) būtu viņu no ieceres atrunājuši (vai vismaz nekāpuši mašīnā)... tākā atbildība gulstās arī uz līdzbraucējiem

157827. viesis 18.februāris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests no jur. viedokļa. Šito visu nav iespējams pielietot dzīvē. Peace!

157828. viesis 18.februāris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

Drīz es nevarēšu iet pa ielu pa kuru iet arī kāds alkāns... un vēl dŗīzāk nevarēšu noparkot mašīnu pie tā paš restorānu, kur regulāri kāds pievelk purnu un izbrauc ielās!!! DEBĪLISMS!!! Doma jau itkā ir ļoti cēla sodīt arī "sabutiļņiku"..., bet nu tā gluži nevarēs...!

157829. viesis 18.februāris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

to ermondo:

tu ko vienkaarshi gribi pakasiities jeb tev patiik atrasties mashiinaa kuraa ir piesmigojies vodjila????

157830. viesis 18.februāris 2005 10:03
0 0 Atbildēt

to CAP :

Nozieguma liidzinaashana! - arii ir sodaama! vai tad ne taa?

noziedziiga bezatbildiiba, nozieguma sleepshana, .....

157834. viesis 18.februāris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

varbūt vajag sodīt visus pasažierus kas brauc automašīnā dzēruši, kāds foršs valstī būtu ienākums

157835. viesis 18.februāris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

bugs [?] 18.02.2005 09:52

Da Tevispēc kaut vai uz uz 250 varētu laist pa sausu asfaltu.. bet tā nav ...

Sorry, bet nedomāju, ka Tu (vai vēl kāds spriedelētājs par "normālu braukšanas ātrumu") spēj aizdomāties par sekundārām lietām, ko izraisa atļautā atuma palielināšana, vai kāpēc ir uzlikts tā konkrētā zīme 70. LR ceļu satiksmē, par nožēlu, piedalās ne tikai vienmērīga auto plūsma, bet arī velosipēdisti, gājēji, meža zvēri, opīši ar žiguļiem u.t.t. esmu izbraukājis visu Eiropu un reti kurā valstī ārpus pilsētas ir atļauts virs 90 km/h. ( ja nemaldos Vācijā pat ir 80 km/h) . Protams ir autobāņi (piem. Itālijā un Francijā - maksas), kur auļauts vairāk. Bet tie ir ATBILSTOŠI APRĪKOTI un tur nakts vidū neparādīsies iereibis lauku vecis uz veca velosipēda bez uguņiem/atstarotājiem, vai kāds meža zvērs, vai bojāgājējs ...

Sorry, Latvija nav gatava pat 90 km/h...

Jā un ir vēl viena lieta - ja atļauts 90 visi brauc 110. Ja atļaus 110, brauks 130, un tas jau ir nopietni ...

157836. viesis 18.februāris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

to: RHINO

Negribu es pakasities. Man vienkārši liekas, ka tas nav reāli...

Un es NEKAD nebraucu mašīnā, kurā ir piešmigojies voģila... NEKAD!!!

Es parasti braucu pats (skaidrā) un ja mani kāds kaut kur kādriz ved, tad tas, kurš ir šmigā esmu es un es parasti pirms šmigošanas jau saorganizēju transportu, kurš ir "skaidrā". Ja tas nav iespējams, tad nekādas dzeršnas nav!

Un tagad iedomājies kādu apkodušos stopotāju, kuram nav ne tiesību, ne saprašanas par satiksmes noteikumiem, ne arī naudas..., karoče - atmarozaku :) Nu vo, vobšem, ja tāds eksemplārs pēc uzdzīves Rīgā no rīta stopē uz Siguldu (lomka un sušņaks viņam ir nejebis), viņš nespēj saprast pat to vai viņš pats vēl elpo, kur nu vēl noteikt vai tas vadītājs, kas viņu paņem ir skaidrs vai šmigains, vai džeks, vai vecene...!

Nu kā tu tādu ķēmu sodīsi??? Tiesas jau tā ir pārslogotas...

157837. viesis 18.februāris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Eu, veiči,

Ja kāds izdara slepkavību, un otrs stāv blakus un ir zinājis par šo nodomu (nav informējis Policiju u.t.t.), tad šis noziegums ir izdarīts grupā un sods ir abiem, un , cik zinu, krietni bargāks. Braukšana dzērumā ir viens no nopietnākiem CSN pārkāpumiem, kuru var novērst.

Es vispār priecātos, ja būtu iespēja "stučīt" dzērājus un par to vēl saņemt kādu "bonusiņu". Pāris reizes esmu "iegāzis" dzērājus pie stūres un nekaunos šī fakta. Par nožēlošanu vienā reizē tas bija jau pēc avārijas (vecis mēģināja notīties...)

157838. viesis 18.februāris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu wampirius!

157840. viesis 18.februāris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

2 Wampirius:

Nu vajag iebraukt galejibas- es nerunaju ne par kadien 250. Vienkarsi uzskatu, ka pa Pleskaveni un vel dazam sosejam mierigi var atlaut 110. Un ir daudzas vietas, kur zume 70 ie lieka. Fakts, ka visi brauc uz +20 ir fakts, bet tapec jau ir stulbi palielinat sodus, ka par +10 bus 20 Ls un 1 punkts. Tas ir identiski atruma samazinasanai uz 80 km/h. ja neesi ieverojis, dala CP nemaz netur, ja parkapj pa kadiem +10/+15 ;)

157841. viesis 18.februāris 2005 10:20
0 0 Atbildēt

to Ermondo:

Vai tevis nostaastiitaa situaacija tavupraat ir normaala? - vai nepietiek likumdoshanas infantilismu kas aizsargaa noziedznieku!

Kaada jeega tam stopotaajam stopeet taadaa shmigaa kadu kas vinju norakstiis kokaa? vinjsh ir plostaa tad lai plosto un lai maxaa par tiem suudiem ko savaara!

Varbuut ir veerts padomaat tomeer par tiem kas tanii riitaa brauc uz darbu! un nemaz nav smigaa?

157843. viesis 18.februāris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

to ERMONDO un WAMPIRUS

manupraat muus tuliit siikaljas nories :(

157844. viesis 18.februāris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

to BUGS:

kur piemeeram ziime 70 ir lieka?

157845. viesis 18.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Jaa! un varbuut par slepkaviibu vajadzeetu uzlikt tikai naudassodu?

157846. viesis 18.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

bugs [?] 18.02.2005 10:20

Nedomāju, ka ir vietas, kur LR pašlaik būtu normāli aprīkots ceļš ātrumam virs 100 km/h. Labs asfalts un zaļā zona pa vidu nav pietiekams aprīkojums drošai braukšanai virs 100 ( lai gan arī asfalta kvalitāte LR ir apšaubāma). Kā jau teicu, pastāv kaut vai tie paši meža zvēri. Tev, par laimi, laikam nav nācies bremzēt dēļ uz ceļa izskrējuša stirnu bara. Tad Tu novērtētu to nelielo ātruma atšķirību un pateiktos visiem iespējamajiem spēkiem, ka tajā brīdī brauci ar atļauto ātrumum lai gan vēl mirkli iepriekš nesaprati kāpēc uz tāda taisa ceļa posma ir uzlikt 70. Bet tagad ir skaidrs - tur parasti zvēri šķērso ceļu ...

Runa ir par to, ka palielināt auto plūsmas ātrumu nenozīmē tikai uzlikt attiecīgās zīmes, bet tas nozīmē nopietnu darbu un samērot ieguvumu ar risku. Pašlaik LR ieguvums neattaisno risku.

p.s. es vispār uzskatu, ja nevar gāzt uz 150, tad 90 (vai vietām atļauie 100) pilnīgi pietiek. Pilsētā 60 nemainītu vispār neko (varbūt dažas sekundes ātrāk nonāktu galamērķī)

157847. viesis 18.februāris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

To: RHINO

---------------------

Nozieguma liidzinaashana! - arii ir sodaama! vai tad ne taa?

noziedziiga bezatbildiiba, nozieguma sleepshana,

-----------------------------

Tikai tāds juridisks sīkums - Administratīvo pārkāpumu kodeksā atbildība par līdzdalību nav paredzēta, t.i jēdziens "lūdzdalība" nepastāv.

157848. viesis 18.februāris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Nu Jobabsons vakar skaidri un gaiši TV pateica mums ir 2X jāsamazina negadījumu skaits un tāpēc visus sodus palielināsim 2X. A kur šis izrāva šo sakarību? Ko ta uzreiz 10X nepalielināt sodus, jo tad taču 10X samazināsies negadījumi.

Iedomājos, ja līdz šim par to ka izdega vienīgā numura apgaismojuma lampiņa ieskaldīja 20 Ls tad turpmāk 40 Ls.

157849. viesis 18.februāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

to: rhino

Es pilnīgi piekrītu, ka vajag nežēlīgi sodīt šmigainos vadītājus..., vajag policijai kaut kā iemācīt efektīvi pret tiem joberiem cīnīties!!!

Bet tas izdomātais Atmars (kuru pirms tam aprakstiju) ir tikkai atpūtnieks, kurš pat ir diezgan apzinīgs (nevārtās pa grāvjiem, nebrauc ar auto, neuzbāžās cilvēkiem, lai aizdod naudu), viņš tak nav kodis kopā ar to vadītāju un nevar atbildēt par viņu! Nu nemaksās viņš... tiesa būs un beigās tā pat nebūs no viņa ko paņemt!

157850. viesis 18.februāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Nu bet kaa buut ar situaaciju ka sadzeries un izdomaa ka jaabrauc maajaa. Izsauc taksi. Vai tu jutiisi ka taksists ir dzeeris? Tak ne. Uzskatiisi ka vinsh ieveero csn. Un baabaac sotaks par to ka vizinaajies ar taksi.

157851. viesis 18.februāris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Piedošanu kļūda, bija jābūt "līdzdalība"

157852. viesis 18.februāris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

CP shajaa gadiijumaa noplaatiis rokas un paraadis lapinju ar tekstu njefig seesties taksii likums paliek likums.

157853. viesis 18.februāris 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Pilniigi pareizi!

Sodi ir par maziem (un ne tikai naudiskie)!

Šmigaabrauceejus - cietumaa!

Lidotaajus - spaidu darbos!

Beztiesiibu rulleetaajiem naudas sodu dubultaa!

Diemzheel nav citas alternatiivas, jo pastaavoshie sodi ir likushi aidomaaties tikai daljai brauceeju, bet paareejie "smidzina" uz likumu!

157854. viesis 18.februāris 2005 10:34
0 0 Atbildēt

to ma924 :

OK - bet ideja manupraat pareiza - ja skukjeens peec disenes neieseedisies dzekam mashiinaa - tad varbuut tiks saglabati divi nodoklju maksaataji kas maxaas man pensiju!

157855. viesis 18.februāris 2005 10:35
0 0 Atbildēt

Wampirius

Nu uz lielas dalas lielo soseju (A) cels ir pietiekami labs, lai drosi brauktu uz 110. Neit runa par masinam, kas neturas pa celu un ir izgrabejusas (esmu braucis ar masinam, kuraas neomoliigi jutos uz cela un tad nu par nekadu skriesanu nevar but ne reunas). Par labu piemeru stulbam ziimem varu piesaukt posmu Ogre- Riiga, kur labu laicinu pirms apdzivojuma saksanas uzlikta ziime 50!!! Tiesam uzskati, ka tai ir pietiekams pamatojums? Uz cela esmu pieredzejis pietiekami daudz bistamu situaciju, bet ir palaimejies izklut sveika. Ja bus lemts, nositisies ari uz 30 km/h.

Mani mazak uztrauc atruma nepalielinasana, bet gan nejedzigu sodu saliksana par parkapumiem, kas BUUTISKI neiespaido bojagajuso skaitu. paskaties statistiku cik liiki ir smiga un cik gajeji notriekti jo nebija redzami!!

157856. viesis 18.februāris 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Pirms kaada laika saistiibaa ar situaaciju uz celjiem no CSDD izskaneeja viedoklis ka buutu laiks aizmirst komunismu, kur viss bija reglamenteets. Jaasaakot pashiem domaat jo nevar katru punktu paredzeet noteikumos un likumos. Tagad shamie akal nonaak pretrunaa ar sevi. Censhas papildinaat un pielabot soda punktus un likumus. Kada loceklja peec lielie gudrie ministru veejgraabshlji no mums prasa demokraatiju bet pashi mauc vadoties peec komunistiskaas birokraatijas.

Tirgussievas ne ministri.

Jeekabsonam jaapaluudz lai pasaka to tochku, kur vinsh pirka zaaliiti ko piipeeja seedes laikaa. Man ar gribas liidziigas viizijas paskatiities.

157857. viesis 18.februāris 2005 10:39
0 0 Atbildēt

Valdība ir galīgi sapiedusies!!! Soda punkts par ātruma pārsniegšanu līdz 20 km/h nav vajadzīgs. Varbūt vispirms salabosiet ceļus, sakārtosiet ceļazīmes un tiksiet ar "pašnāvniekiem" gājējie galā! Sodu palielināšana veicinās korupciju. Ja par ātruma pārsniegšanu pa 20 km/h ārpus pilsētas jāmaksā 5(10) Ls tad to arī maksās, bet ja būs punktiņš klāt tad cilvēki domās, varbūt, piedāvāt to 5(10) iedot policistam rociņā un iztikt bez punkta. Tiem kam naudas daudz palielina vai nepalielina naudassoda apjomu neinteresē, viņi samaksā sodu un brauc kā iepriekš tālāk. Tās 10 mašīnas ar video novērošanu reāli neko nedod. Daudzi policisti brauc kā grib un pārkāpj noteikumus tāpat kā pārējie agresīvie vadītāji. Par alhoholiķiem kas brauc bez tiesībām varētu piekrist jāatņem auto.

157858. viesis 18.februāris 2005 10:39
0 0 Atbildēt

Ja shmigainis uztaisa krash cieniigteevam jaaiet spaidu darbos uz 3 gadiem, ja krash ar liikjiem 10 gadi, jo CP nebija uzd. augstomos, ka shmigaini nenovakteeja.

Ja krash notiek celja staavoklja deelj (bedres, slidens, netiiriits) attieciigais celja posms 20 km garumaa par saviem liidzekljiem jaasalabo Shleseram, ja krash ar liikjiem +10 km par katru liikji.

Shlesers driikst njemt paliigaa spaidu darbos noriikoto Jeekabsonu, ietaupiis uz darba samaksas reekjina. Sodi ir paarmantojami uz vainiigo personu peecnaaceejiem liidz to pilniigai izpildei.

157859. viesis 18.februāris 2005 10:39
0 0 Atbildēt

to ERMONDO:

ar sho jautajumu vajadzeetu griezties tiesaa - jo vadiitajs ir bijis dzeeris - kaa rezultataa vinjsh ir maldinaajis stopotaaju kursh nekadi nav varejis noverteet situaaciju ... un piedziit pikji no vodjilas!

ma924 laikam varees siikak izskaidrot situaaciju!

157860. viesis 18.februāris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Es piekriitu palielinaat sodus par smigu, agresiivu brauksanu utt, bet nevar palielinaat citus sodus liidz nemanai. Drosiibas jostas lietoju un tas mani neskar, bet kaada izdegusi lampina gan buus galiigaa *******a. Par numura apgaismojumu ja buusjaamaksaa 40ls!!!! tad jau labaak ar taxi braukaat, tikai tur jaamaksaa 100ls jo soferis smigaa. atkal nesanaak.

157861. viesis 18.februāris 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Da sodus un likumus var izdomaats visaas varaviiksnes kraasaas. KURSH VINJUS IEVIESIIS? NAV mums izpildvaras. Aarii vecie sodi straadaatu ja buutu kas soda. Soda paarsvaara pilseetniekus un tos no kuriem var panjemt naudu. Laukos kas notiek. Nu ko var panjemt no bezdarbniekaa? Kaadu sodu? Atnes sprafku par bezdarbnieku un miers. Mans radagabals no laukiem tieshi taa arii saka. Nu skruuvee to sodu cik lielu gribi. Kaut vai nulles raksti klaat. Taaapat nemaksaashu un vinjiem no manis nav ko njemt. Pat apenes man nepieder. Viss. Viss ljoti vienkaarshi. Vinsh kaa brauca shmigaa taa arii brauks. Menti tajaa krajaa naff bijushi 10 gadus. Un veel tikpat ilgi nebuus.

157863. viesis 18.februāris 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Nu nezinu ..

Neredzu sirdsapziņas pārmetumus, ka iekasēs sodiņu no blaukssēdētāja ...

No otras puses, protams, ir nežēlīgi žēl, ka dzīvojam valstī, kura pret likumpārkāpumiem spēj cīnīties tikai a represīvām metodēm t.i. soda tos, ka pārkāpumu jau ir izdarījuši. Pēc būtības daudz svarīgāk būtu mainīt sabiedrības attieksmi pret likumu. Nekad neesmu sapratis, kāpēc LR policija nesoda par braukšanu ar +10... tas taču ārī ir pārkāpums. It kā sīkums, bet rada cilvēkos tādu visatļautības un nesodāmības sajūtu ... nu pie +10 neaptur, līdz +20 sods ir smieklīgs virs +20 gan jau kādam piezvanīs, vai atpirksies ... tad jau šmigā arī noteikti kautko varēs sarunāt u.t.t.

Cik zinu piem. Igaunijā vidusmēra vadītājam pat doma prātā nenāk braukt ar +5 vai +10. Un nedomāju, ka tas ir tikai dēļ soda.`...

157864. viesis 18.februāris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Edgaram zhetons. Vo tas ir lapais.

157866. viesis 18.februāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

to riciks:

kad peedejo reizi pirms iekaapshanas mashiinaa paarbaudiji vai visas lampinjas deg? - tev ko autoskolaa nemaacija kas jaadara pirms braukshanas?

Pirms vairakiem gadiem visi breeca pa dienasgaismaam! - nu kadam tas ljaunumu ir nodarijis?

157867. viesis 18.februāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

Veel jau satiksmes droshiibas uzlaboshanai varu ieteikt uzspridzinaat celjus un tiem liidziigos veidojumus, lai paarvietoshanaas buutu iespeejama tikai ar tankiem vai lidaparaatiem, kaa raada noveerojumi, shaadas iespeejas ir tikai muusu sbiedriiba "gudraakajai" daljai- valdiibai. Un ja tad paarkaapj Tanku Satiksmes Noteikumus sods noshaujot un likvidejot partiju no kuras naacis.

157868. viesis 18.februāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

to Edgars25

Pareizi - jāmaksā sods 7 paaudzēs

157869. viesis 18.februāris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

RHINO:

Nu nezinu.

Doma varbūt ir laba, bet neizpildāma.

Ir virkne problēmu, t.sk. kā blakusēdētājs izvērtēs vai šoferis ir dzēris, vai sods tiks attiecināts uz visiem braucējiem, vai arī tikai uz blakussēdētāju? Ja sodīs visus līdzbraucējus, ko darīs ar autobusiem, transporta līdzekļiem kur vadītāja vieta ir konstruktīvi nošķirta no pasažieriem u.t.t.

Tāpat, kas atbildēs par nepilngadīgajiem līdzbraucējiem?

Tātad, vai ir vērts? :)

157870. viesis 18.februāris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

kāpēc jācīnas ar sekām ,kas ir autovadītājs ; tas ir gājējs kurš nopircis auto ,gājējs kurš liek virsū visiem noteikumiem nobērna kājas un iekāpis auto vins tāpat liek tiem virsū.jāsāk ir ar gājējiem sodus par katru soli ārpus ietves un pārejas. tad iekāpjot auto tas gājējs res'pektēs notikumus. savadāk beztolku var tos sodus paaugstināt cik uziet uz šosejām nekas nav mainījies.

157871. viesis 18.februāris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

ti Rhino:

man lampinas deg visas, bet ja kaada izdeg braucot??? Ko tad?

157872. viesis 18.februāris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

to RHINO

.."kad peedejo reizi pirms iekaapshanas mashiinaa paarbaudiji vai visas lampinjas deg? - tev ko autoskolaa nemaacija kas jaadara pirms braukshanas?"

A ja tev gudriniek tā lampiņa izdeg braucot vai tajā brīdī kad policists ar zizlīti pamāj ko?

157873. viesis 18.februāris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

MAN. Lampinjas man ljaunumu ir nodariijushas. Gadaa man lampinjaam aiziet vismaz Ls15. Pirms tam cipars bija LS5. Taatad triis reizes vairaak.

157875. viesis 18.februāris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

bugs [?] 18.02.2005 10:35

Par konkrēto zīmi - Ja pareizi saprotu Tevis aprakstīto vietu, tad tur tā zīme ir pāris kilometru pirms sākumskolas (uz kuru bērni dodas kājām gar šosejas malu ... )

Par asfaltu - nepiekrītu .. tikko atbraucu no Itālijas - LR ir sliktākais ceļa segums no visām valstīm kurās es biju (Lietuva, Polija, Čehija, Vācija, Austrija, Šveice, Francij, Itālija) Ja par tām pēdējām neķādu pārsteigumu neizjutu, tad ceļi tajā pašā Polijā un Lietuvā ir STIPRI sakoptāki, kā LR. Sorry, pašlaik nevar būt ne runas pat par 100 km/h ....

157876. viesis 18.februāris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

wampirius, starp citu, nesen (pirms 2 ned.) biju Igaunijā un viņi tu ir sākuši braukt ātrāk. Arī pārkāpj +5 vai +10. Konkrēti mani pašu Igauņu policisti palaida garām (ar gaismas signāliem rādija lai braucu), kad es rulēju ar +9 vai +10. Ātrāk gan tur neuzdrošinājos braukt :) Labāk turējos kaut kur +5, +7!

157877. viesis 18.februāris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

Kad ieviesa braukshanu ar gaismaam - argumenteeja ka samazinaasies negadiijumu skaits. Samazinaajaas? Kur ir jeega?

Amatpersonu spazmoshana - tur ir jeega?

157878. viesis 18.februāris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

Lielaakais skaits trupaku ir gaajeeji. Bet kad menti kaut ko dariis ar tiem? man 2 dienas atpakal viens piedzeeries muulis gaisaa dienas laikaa uz ulmana gatves uzpeldeeja cela prieksaa- knapi savaacos.A ja tas notiktu tumsaa!!! Vareeja jau sadot bietee, bet kaada jeega- izies smiga un vins taapat neko neatcereesies un muulis jau bija ar ainiim notaskiits.

157879. viesis 18.februāris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

a007 [?] 18.02.2005 10:48

pilnīgi piekrītu !

157880. viesis 18.februāris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

to ma924: tapeec es meeginaju pastastiit ka autobusa pasazhieri sho leemumu iesniegs tiesaa - un visa vaina guulsies uz Transporta uznjeemumu! kas savukaart paredzot iespeejamos tiesu darbus saaks pachekot vodjilas!

es domaaju ka ideja ir laba bet tie kas neko nesaprot un negrib saprast bljauj tapeec ka liek domaat!

157881. viesis 18.februāris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Laikam Tuvojās vēlēšanas un "Gudrie" politiķi grib parādīt ka strādā, bet izglītības trūkums ir manāms.

Ja piedzēries ir Autobusa vadītājs tad jāsoda visi pazažieri, katram pa 100LS . 50 pasažieri = 5000LS normāls cipars .

LV valdība un CP vadība ir tupākā Eiropā.

Un ja blagus iereibušam autovadītājam sēž mājdzivnieks lielais dogijs tas arī jāsoda un tam jāpiešķir soda punkti, tad spaidu darbi (jagana majlopi LV laukos)

157882. viesis 18.februāris 2005 10:54
0 0 Atbildēt

Bet nu galu galā gribu teikt, ka kaut kas mums te nav labi!!! Ja sodus palielina visu laiku, bet cilvēki vēl jo projām nebaidās pārkāpt...

Laikam tiešām par šmigu vajadzētu ķurķī likt, kā tas ir Norvēģijā!

Vai arī kaut kā jāmaina CP darbības metodes..., jāpalielina cilvēku uzticēšanās policijai un jāpanāk, lai policists būtu cienījams cilvēks un vienījama profesija!

Varbūt tas palīdzētu...

157883. viesis 18.februāris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

uupis [?] 18.02.2005 10:52

Mani personīgi gaismas ir vismaz divas reizes izglābušas no crasha. Tāpēc varu apgalvot, ka negadījumu skaits ir samazinājies...

157884. viesis 18.februāris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

kstatje ja par aatrumu runaajam, tad PSRS laikos, uz daudzaam shosejaam staaveeja 110 ziimes, toreiz labaaka mashiina bija volga, tagad kad ir pilns ar labiem autinjiem, nes kaapeec aatrumi samazinaas :))

157885. viesis 18.februāris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

RHINO nav laikam saskaaries ar nedomaajoshu iereedni birokraatu. Pameegini taadam kaut ko pateikt. Ir rakstiits un viss. Tas ir kaa zirgiem klapes. Neko citu par to vioenu punktu neredz.

157886. viesis 18.februāris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Eu,šitas velk uz kašķi! Vienreiz tak tas pacietības mērs lūzīs! Tā jau vairs normāli pabraukt nevar!

157887. viesis 18.februāris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

Wamp. Kapeec tad palielinam sodus un bljaustamies ka negadiijumu skaits aug, ja ievieshot cauru gadu ar lampinjam tas samzinaas. Kaukas te neriimeejas?

157888. viesis 18.februāris 2005 11:00
0 0 Atbildēt

aaaaaahahhaaaaahaaaa

jāpalielina cilvēku uzticēšanās policijai un jāpanāk, lai policists būtu cienījams cilvēks un vienījama profesija!

nubleeeeee :DDDDDDDDD

157889. viesis 18.februāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

tu anoniimais Viesi! kas tavu praat ir NORMAALI PABRAUKT?

atvilkt ar 100 pa salu tiltu tas ir kruti? speelet boulingu ar gaajeejiem uz gaajeeju paarejaam! braukt ar +10 +20 ????

157890. viesis 18.februāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

to uupis

pareizi

obligātas tuvās gaismas, obligātās ziemenes, tumšo stiklu aizliegšana, sodu palielināšana jau kuro reizi, alkohola tirgošana līdz 22:00 - beztolks

Protams tas ka cilvēki iet bojā neapgaismotu gājēju pāreju, bedrainu, šauru un netīrītu ceļu dēļ - tas ir sīkums un par to neviens sodīts netiek.

157891. viesis 18.februāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Ar sodu palielinaashanu buus taapat kaa ar lampinjaam. Skruuveesim sodus. Bet situaacija nemainiisies tikmeer kameer uz katru vienu CP inspektoru buus desmit priekshnieki. Uz ielas priekshniekus ar kocinjiem rokaa. Jo vairaak kontrolees, jo vairaak jutiis CP klaatbuutni, jo lielaaka buus izpildvara - jo lapaak likumi straadaas.

157892. viesis 18.februāris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Dzhipo [?] 18.02.2005 10:55

PSRS laikos arī radaru nebija :P

Drošības standarti pasaulē aug katru gadu. 70-ajos gados auto bija diezgan prestiža lieta. mašīnas bija mazāk un pilsēta 80km/h skaitījās baigā skriešana (pašlaik tas daudziem ir ikdiena). Attieksme bija cita. Nevienam nenāca prātā strīdēties ar milici, jo visi zināja, ka milicija nemelo (un pamatā tā arī bija). 110 ar volgu var braukt. avārijas bija, tās bija smagākas, bet parcik auto bija mazāk, tad tās bija retāk un cietušo skaits pret vaslts iedzīvotāju skaitu bija niecīgs ... un informācija tik ātri neapgrozījās ... :)

157893. viesis 18.februāris 2005 11:03
0 0 Atbildēt

uupis [?] 18.02.2005 10:58

Palielinās arī auto skaits, bet vadītāju attieksmes ziņā uzlabojumu nav ...

Man jau sāk likties ka vadītāju apliecību varētu sākt dot tikai pēc 21 gada vecuma sasniegšanas

157894. viesis 18.februāris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

Maršrutniekā sanāks labs ,vēl sodiņš tēvam,mātei ,vecmammai un vectēvam ! ! ! Jēkabsons māk labi rēķināt , bet manuprāt ,tas ir muļķīgi un TĀ būs tikai LATVIJĀ!

157895. viesis 18.februāris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

to uupis [?] 18.02.2005 11:01:

ta beidzot UUPIS pateicaa taa ka var vinjam piekrist!

zhetonz!

157896. viesis 18.februāris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

to 157894. viesis 18.02.2005 11:04

toties tu neproti lasiit! - palasi ieprieksheejos komentus!

157897. viesis 18.februāris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Imka [?] 18.02.2005 11:01

" to uupis

pareizi

obligātas tuvās gaismas, obligātās ziemenes, tumšo stiklu aizliegšana, sodu palielināšana jau kuro reizi, alkohola tirgošana līdz 22:00 - beztolks"

Sorry, Tu, varbūt, arī esi no tiem mudakiem, kas labprāt pa ziemu šļūkātu ar plikām vasarenēm, jo nespēj atļauties par lietotas M+S daudzmaz normālā stāvoklī ??

157898. viesis 18.februāris 2005 11:07
0 0 Atbildēt

blad - visi kas breec par shmigu - kaa jau te komentos rakstiija - ja esi dzeeris, tad aizmirsti par rulli ...

manis peec to kas shmigaa seezhas pie stuures, vareetu noshaut ... tad arii neviens neseestos ...

A par blakusseedeetaaju ... diivaini ... bet var gadiities situaacija, ja kaadaa tusaa tu esi vieniigais pareizais, kas nekaaps shmigotaaja mashiinaa , tad var gadiities, ka kaut kaadaa nakts viduu paliec kaut kaadaa pamestaa nostuurii un peec tam h.uj kaa tiec uz maajaam ...

Par jostaam - vajag bargu sodu - gan soda punktus, gan naudassodu ! Ir man zinaams 1 kadrs, kam pilseetaa, braucot ar 50 km/h iznesaas priekshaa mersis ... shis pat nav paspeejis nobremzeet ... taa arii ar 50 ielicis mersii ... rezultaats - autinjsh metams , no jostas zila sviitra paari kruutiim, bet galva vesela - bez jostas prieksheejais stikls buutu izglaazeets (ar autovadiitaaja galvu), ka nograb vien!

Par aatrumu ... sodus vajag lielaakus arii par nelielu aatruma paarsniegshanu ... lai .. izmaaciitu arii taadu kaa es ... jo es ar konstanti brauc ar +10 gan pilseetaa, gan aarpusee. Un gadaas arii taa ka pastiepju kaadam liidzi pa shtraasi :)

Par teh pasi - manupraat muusdienu informaacijas laikmetaa, noskaidrot kas un kaa ir ar automashiinu un taas tehnisko pasi ir pavisam viegli ... taa ka par teh pasi vareeja palikt simbolisks sods (ls 1)

157900. viesis 18.februāris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Ieteikumi, kā nemaksāt CPistiem par nedegošu numura zīmes apgaismojumu.

Variants 1. Reizi 3 mēnešos visas lampiņas profilakses pēc nomainīt uz jaunām.

Variants 2. Krāt megakāpostu un pirkt pepelacu, kuram visas lampiņas tiek kontrolētas ar borta kompjūteru.

157901. viesis 18.februāris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

to wampirius

ej dēt

man ir jaunas ziemenes katru gadu. Katrs pats izvēlas kā braukt nevis kaut ko uzspiež obligāti - tipa tu tagad pirksi. Un ko tas ka obligāti jābrauc ar ziemenēm samazinaja avāriju skaitu ziemā? Kaut kā dzird ka palielinās ar katru gadu. Vaina nav riepās.

157903. viesis 18.februāris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

to subaru:

tad izveelies draugus - vai laicigi paruupeejies par to ka stevi no taas MIDL OF NOTHING aivaaks!

157904. viesis 18.februāris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Man jau reizeem liekas ka kaads no augstajiem gudriniekiem grib iedibinaat veco anoniimo stuchiishanas kaartiibu gudri to nodeeveejot par demokraatiju. Dodu garantiju ka visi sodi beigsies pie aicinnaajuma tautai - stuchiijiet par katru paarkaapeeju un pashi sev izrakstiet soda kviitis.

Man veemiens naak. Ja reiz policija ir uznjeemusies izpildvaras funkcijas un netiek galaa ar taam, tad nau ko grabeet, njefig plaatiit rokas.

157905. viesis 18.februāris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Vēlviens variants ir nopirkt lieku lampiņu un iemest bardačokā, ja nebūsi pamanijis, ka izdegusi, tad policists noteikti ļaus nomainīt turpat uz vietas...

Es vēl neesmu saticis tādu baigi bargo policistu ar kureu nevar neko cilvēcīgi saunāt..., esmu saticis ideotus ar kuriem nav vērts runāt :)

157908. viesis 18.februāris 2005 11:16
0 0 Atbildēt

Tik to vien maaakam, kaa sodus palielinaat

157909. viesis 18.februāris 2005 11:16
0 0 Atbildēt

hmmmm ------ kas tad ir stuchiishana?

ja skolaa sataisa suudus un kads no klases pasaka - vinjsh to izdarija! - jaa taa ir stuchiishana!

bet ja pa pleskaveni nesas bembis to pa vienu joslu to pa otru vel smiltiis ieraujot! ----- zinjojot par taadu tipu - taa ir vai nav stuchiishana?

157910. viesis 18.februāris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

?????

157911. viesis 18.februāris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Es pats esmu zvanijis uz menteni un ziņojis par, manuprāt, smagi iereibušu vadītāju uz ceļa!

Esmu stukačš :D

157912. viesis 18.februāris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Vecos labos laikos Rujienaa bija CP inspektors. Baigais burta kalps. Vinja uzturs bija kefiirpaka un baltmaizes kukulis. Staaveeja lietus vai sniegs vai saule. Vinsh rakstiijo soda kviitis sievai un sev arii kad paaris reizes nepamaniija ka paarsniedzis par 5 km/h atljauto aatrumumu.

Nu ko Kurts Voneguuuts rullee. Buus mums sava "Dziivnieku ferma".

157913. viesis 18.februāris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

šoferim kurš nedzer (nelieto alkoholu) , bet izvadā par mājām savus draugus (iedzērušus pēc pasākuma) vajazētu izsniegt prēmijas par apzinīgumu :)

157914. viesis 18.februāris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

Ja jau runa iet par liidzatbildiibu tad daliita liidzatbildiiba cauri neiet. Valdiibu noriikot spaidu darbos, jo degvielas akciize netiek novirziita celju remontam.

157915. viesis 18.februāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Nu par atsevishkjaam idejaam Vajadzeetu Jeekbsonam pa ausiim sadot, ka piemeeram par spraadzeeshanso 1 soda punkts - pilniigs aazis !!!

157916. viesis 18.februāris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Jekabsonam ar Zorgevicu liidzatbildiibas spaidu darbus. Tapeec ka laikus neparedzeeja ka notiks vilcienu sadursme. Zorgevics nepaarbaudiija vai luksoforaa tieshaam deg sarkans. Jekabsons nepaarliecinaajaas vai paarmijas tieshaam straadaa. Shlesers nepaarbaudiija dispecheru darbu. Liidzvainiigi.

157917. viesis 18.februāris 2005 11:31
0 0 Atbildēt

Imka [?] 18.02.2005 11:10

Tad atceries, ka obligātās ziemas riepas pasargā Tevi, mani un visus pārējos saprātīgos vadītājus no situācijas, kad Tu, es vai kāds cits ar ziemas riepām nobremzē, bet aizmugurē esošais auto ar plikām vasarenēm pilnīgi nesamazinot ātrumu samazina Tava auto bagāžas nodalījumu, vai pat salonu ...

manuprāt pilnīgi normāla un pašsaprotama likuma norma - nav ziemas riepu - ziemā brauc ar tramvaju ..

157918. viesis 18.februāris 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Uraa demokraatija sit augstu vilni. Striipojam araa 6. un 7. punktu no CSN. Jebshu muusu lielie ideju gjeneratori ar videejo izgliitiibu nemaak ne lasiit CSN ne arii saprast.

157919. viesis 18.februāris 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Jēkabsonu vajag steidzami uz palātu! Kā vienmēr labas idejas tiek izlaistas caur d1rsu :(

157920. viesis 18.februāris 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Vismaz Anglijā viņiem braukājot apkārt nevajag līdzi NEKĀDUS dokumentus. Pat tiesības nē. Un arī - profilakses pēc nevienu netur. Tas gan mums cauri neietu, bet nu ka obligāti doķi jāvadā līdzi arī nav normāli.

157921. viesis 18.februāris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Da prichom te ziemas riepas. Ar visaam ziemeneem pilni kruumi. Cik laucinieki sodiiti par to ka brauc arnepareizaam riepaam?

157922. viesis 18.februāris 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Tagad iekaapjot autobusaa, mikrinjaa vai taxii katram pasazierim tiks izsniegta drosiibas nauda Ls 100 apmeera – ja nu kas gadaa :):):)

157923. viesis 18.februāris 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Kaneelis [?] 18.02.2005 11:33

Man tomēr ir ticība tam, ka vismaz dažus zagtus auto noķer tieši tāpēc, ka ir jāvadā līdzi dokumenti. Man arī bija situācija, ka apturēja mani, a auto teh. pase mājās ... neko ši tur sazvanījās, pārbaudīja manu personību (vad.apl. bija), parcik auto uz mana vārda, novēlēja laimīgu ceļu un piekodināja nākamreiz tā nedarīt un viss...

157924. viesis 18.februāris 2005 11:37
0 0 Atbildēt

uupis [?] 18.02.2005 11:34

Nu laucinieki jau vispār ir eleganta kategorija. Viņiem viss ir PO. Arī sādžas mentam viss ir PO.

157925. viesis 18.februāris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Muuxaaxaaxaa Sadzas CP – Tas man bija jaunums :)

157926. viesis 18.februāris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Jurmalas policisti kuri sanjemot zinjojumu par AUDI ar iereibushu vadiitaaju par noziedziigu bezdarbiibu, kaa rezultaataa notika avaarija, sanjeema raajienu. Jekabson un Shleser - apeediet pusdienaas savus papiiru par liidzatbildiibu. Maksimaalais ko var piemeerot blakusseedeetaajam ir raajiens. Taa nevar buut ka vieni ir vienliidziigaaki par paareejiem. Cuukas no dziivnieku fermas. Kurts Voneguuts rullee.

157927. viesis 18.februāris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kur te dzhi atrod tos ljaunos celju policistus kas stadina da jeb kuru mashinu un no visaam vismaz pa pieciitim noslauc! - pirms desmit gadiem tas nebija iespeejams kur nu vel tagad! Ja vaodjila loxs un nerubii noteikumus un ir ar mieru maksaat par to ka zizlis pakustinaats tad taa jau ir vodjilas probe!

157928. viesis 18.februāris 2005 11:42
0 0 Atbildēt

Saadzaas ir tikai iecirknja Inspektors – kura focene jau sen kaa nodrukaata vieteejaa aviizee!!!

Vinjam arii gribas dziivot, un darba vinjam ir tik daudz, ka toc nau laika braukaat un mediit autinjus kas braukaa pa lauku celjiem – un tas nemaz vinjam nau jaadara! :P

157929. viesis 18.februāris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Wampirius [?] 18.02.2005 11:37

Tur jau ir galvenais aakjis kapeec likumi nestraadaa. Saadzhas iecirknja inspektoram ir vienalga jeb arii nav nekaadas statistikas, lai preemija buutu. Tur par siikumiem nekauleejas. Rosiities saak kad kaut kas smags notiek un pat tad ja vainiigs ir pagastvecha deeleens tad viis tiek notusheets un chush.

157930. viesis 18.februāris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Piekriitu RHINO!

Daudzi jau apvainojas jau par to ka vinjus aptur, un saak ar uzbraucienu CP inspektoram.

Taalaak seko visiem zinaamais scenarijs – menc loxs piekasiijaas nevainiigajam :)

157932. viesis 18.februāris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

HIPPY

sādžas ments

157933. viesis 18.februāris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Nu toch meeginaju atcereeties kad peedeejo reizi bija kaukada negatiiva saskarsme ar CP - atcerejos pagajusho gadu kad uz lipajas ielas paarbrauktuves meeginaja man iestastiit ka pie sarkanaa skjeersoju paarbrauktuvi - pectam atvainojaas!

un vel pirmstam - tiko Scorpio biju nopircis, ilgi kaavos par aatruma itkaa parsnigshanu - nomaxaaju par 63 - 60 vieta!

un agraak mineetais stasts par Balvu CP kas man lika UZ paarbrauktuves apstaaties :D

viss vairaak nekadu nezoliidumu no CP puses nu nav bijis

157934. viesis 18.februāris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Man dzīvē ir bijuši maksimums trīs gadījumi, kad esmu runājis ar mentu (spriežot pēc saņemtās attieksmes). Pamātā ir bijuši vairāk vai mazāk korekti Ceļu Policisti. Visa sāls ir tajā, ka es pēc noklusējuma uzskatu, ka CP dara savu darbu un cienu viņus par to. Kasīties sāku tad, ja CP sāk "čakarēties". Pamatā korekta saruna ar korektiem argumentiem noved pie salīdzinoši normāla iznākuma - samērīgs sods par izdarīto pārkāpumu (ar visām kvītīm).

157935. viesis 18.februāris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

George Orwel - Animal Farm.

Prichom te Vonneguuc?

157936. viesis 18.februāris 2005 11:57
0 0 Atbildēt

Kad beidzot saaksies Policijas shefu rotaacija! - vinji tachu ir mobilizeejamie! - taatad Reezeknes CP shefu ar visu gjimeni nahrenizejam uz Jelgavu bet jelgavas shefu uz Madonu .........

Un tad gan es gribu redzeet tos vieteejos polichus kas nefiga nedara! - fiksi vien pa laukiem neviens pillaa pat uz ritenja neseedisies - jo policijas shefs peec diviem gadiem buus citur! - Uzpirkt nav jeegas, par gjimeni baidiities arii nekadas jeegas!

157937. viesis 18.februāris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

A pricom te blakusseedeetaajs??? :)

157938. viesis 18.februāris 2005 11:59
0 0 Atbildēt

157935. viesis 18.02.2005 11:54

George Orwel - Animal Farm.

Prichom te Vonneguuc?

:D :D :D :D :D :D

un taadi te visus pa loxiem saukaa !

bonuss!

157939. viesis 18.februāris 2005 12:16
0 0 Atbildēt

ai, nu aaksti aaksti, buutu labaak ar kautko lietderiigu nodarbojushies, nevis kautkaadas stulbiibas izdomaajushi.

157940. viesis 18.februāris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Apsurdi!

157941. viesis 18.februāris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Zinu, ka dažās rietumu valstīs likums AIZLIEDZ iereibušam cilvēkam atrasties blakus autovadītājam, un par ši nosacījuma pārkāpšanu - saņem sodu, kurš jāsamaksā pašam. Pašreizējais risinājums pie mums, manuprāt, tomēr nav uzskatāms par sliktāko risinājumu, lai gan ir zināmā mērā īpatnējs. Bet, jebkurā gadījumā tiek pastiprināta līdzbraucēja atbildība, ja viņs nav bijis apņēmīgs, un nav atrunājis iereibušo šoferi no braukšanas. Muļķīga ir tikai kvalifikācija - KĀPĒCjāsoda tikai blakussēdētājs ? Objektīvāk būtu, ja sodīti tiktu VISI pilngadīgie auto pasažieri, kuri piekrituši braukt iereibuša autovadītāja vadībā. No profilaktiskā viedokļa, šī norma nopietni liktu ģimenēm padomāt par braucienu ar auto, ja šoferis ir nopietnāk iereibis. Savukārt - punktu kabināšana par jostām, ir absolūti aplama ideja. Ar šo pārkapumu gan netiek apdraudēta satiksmes drošība - lai jau nu dzīvības cenas jautājums kā tāds, paliek paša autovadītāja rokās. Bet soda punkti par TA neesamību - arī visnotaļaļ atbalstāma ideja. Bet, tā vissāpīgāk kādā brīdī var skart pašus policmeņus, jo tieī viņi visvairāk šo normu mēdz pārkāpt. Bet soda punkti par ātruma pārkapšanu no 11-20km/h., domāju, ir neadekvātas Zivtiņa murgu idejas, kuras noteikti neapstiprinās Saeima (reāli, vairāk nekā puse deputātu paši ir ikdienas autovadītāji). Ja šo normu parlaments nejauši apstiprinātu, tad varu iedomāties, KĀDĀ līmenī iedzīvotos CP darbinieki !?

157947. viesis 18.februāris 2005 13:10
0 0 Atbildēt

Par ko visi tā uztraucas? Tas taču ir priekšlikumu līmenī, tas būtu viens. Otrs - cik daudzi no jums REĀLI sēžas pie stūres ar 1.5 promilēm, bez autovadītāja tiesībām (nevis aizmirstām otrā jakā, bet vispār BEZ)? Cik daudzi labrātīgi kāpj privātā mašīnā, kuru vada cilvēks smagā dzērumā? Ja kāds to tiešām dara, tad sods nemaz nav nepelnīts, ja kas..

Tas ka piecīša vietā tagad būs 10Ls nav nekas ievērības cienīgs - daudz kretīniskāk man liekas ka STATOILā šodien benža maksā jau 0.518 Ls... Tā gan ir īstena nekaunība.

157950. viesis 18.februāris 2005 13:17
0 0 Atbildēt

par jostaam - vajag gan sodiit !!! un kaartiigi ...

Jo statistiski ir izreekjinaats, ka viens autoavaarijaa bojaa gaajis cilveeks valstij nes zaudeejumus (potenciaali nesamaksaato nodoklju deelj uc ekon. aktivitaashu deelj utt ) 200 000 Ls ...

Tagad pareekjinam: 2004. gadaa 500 liikji uz celjiem

500 * 200 000 = 100 000 000 Ls

Pienjemsim, ka jostas buutu izglaabushas kaadus 100 cilveekus

Taatad: 400 * 200 000 = 80 000 000 Ls ...

Biku ir starpiiba ...

157951. viesis 18.februāris 2005 13:18
0 0 Atbildēt

Atbilde foibbem !

Sodīs tā pat kā trolejbusa pasažierus, kuri iekāpjot trollī, nebūs pārliecinājušies par to, vai šoferis nav biku paņēmis uz krūts, tā kā uzmanies trolējbusos, brauciens var izmaksāt diezgan dārgi :))

157952. viesis 18.februāris 2005 13:18
0 0 Atbildēt

2 jasmine - nepildi zupu statoilaa !

Hotj Nestee ir leetaak ;)

157954. viesis 18.februāris 2005 13:20
0 0 Atbildēt

blad juus par tiem sab. trans shoferiem ...

taa kaa muljkji ... sab trans regulee citi sodi un paarvadaajumu noteikumi ... blad atradushies dir.seeji - maksaashot vinji sodu trolliii ...

varewesiet maksaat, ja praata nav !!!

157956. viesis 18.februāris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Cik valstij izmaksa viena skrejeja atdzivinashana un rehabilitacija

212.93.97.130

Nokia5140/2.0 (3.10) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

157957. viesis 18.februāris 2005 13:33
0 0 Atbildēt

2 Subaru,

Es jau ari nepildu principā. Bet līdz šim ir bijis tā - Staķiks uzskrūvē cenas, un nepaiet 2 dienas kad visi parējie brālīgi seko viņu piemēram (minimāli atpaliekot...). Tikai vienā virzienā, protams.

157960. viesis 18.februāris 2005 13:53
0 0 Atbildēt

jasmine

tukums rullē - Neste 95E benzīns maksā 0.480 Ls :)

157961. viesis 18.februāris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

Sodus tik vats bet celus netaisa

157962. viesis 18.februāris 2005 13:56
0 0 Atbildēt

Ulmanis uzskata, ka arī turpmāk galvenais faktors, kas noteiks degvielas cenu mazumtirdzniecībā, būs pasaules cenas. Ja naftas cenas būs aptuveni 45 ASV dolāri (24 lati) par barelu, bet naftas produktu cena - 450 ASV dolāri (240 lati) par tonnu, tad Latvijā mazumtirdzniecības cena būs aptuveni 52 santīmi par litru.

Savukārt, ja pasaules tirgū naftas un naftas produktu cena būs zemāka, tad samazināsies arī degvielas cenas DUS. Ņemot vērā pašreizējo situāciju, ja nenotiks nekas neparedzams, degvielas mazumtirdzniecības cena šogad būs 50 santīmi par litru plus mīnus divi santīmi, sacīja Ulmanis.

Komentējot bažas, ka degvielas tirgotāji reaģē uz cenu kāpumu pasaules tirgū, bet neņem vērā to kritumu, viņš norādīja, ka parasti sabiedrība lielāku uzmanību pievērš tieši degvielas cenu paaugstināšanai.

"Kā ["Statoil"] uzreiz nereaģē uz cenu kāpumu, tāpat nereaģē uz cenu kritumu," sacīja kompānijas pārstāvis. Latvijā mazumtirdzniecības cenas mainās ar divu nedēļu aizkavēšanos.

Viņš norādīja arī uz to, ka gada sākumā, pieaugot akcīzes nodokļa likmei naftas produktiem, degvielas tirgotāji cenas nepaaugstināja atbilstoši šim pieaugumam, jo to zināmā mērā akumulējis pasaules cenu kritums.

157963. viesis 18.februāris 2005 13:58
0 0 Atbildēt

2 subaru !

Ja sabiedriskajiem citi noteikumi, baigā jēga ieviest grozījumus, sanāk, ka visas cūkas ir vienlīdzīgas, tikai dažas vienlīdzīgākas par citām :) Jāsāk ar maršrutniekiem, tad pārējie sabiedriskie un tikai tad vienkāršie auto.

157968. viesis 18.februāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

davai umnjiki nelieciet kjeksiiti "anoniimi" a to jeega no juusu komentiem ir "0" !!!!!!

157971. viesis 18.februāris 2005 14:12
0 0 Atbildēt

Visiem būs jābūt šmigā, ieskaitot policistus, ja nē tad sodīs!

157972. viesis 18.februāris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

Da vinjiem bail pateikt Shloserim ka tas pats ir liels likumpaarkapeejs. Valsts iestaadee tak nedriikst straadaat bez augstaakaas izgliitiibas. Taads Shlosers veel maaca citus dziivot. Tagad veel lielaaki kraami - shamajam jaamaacas lai diplomu dabuutu, nopirkt taa kaa nesmuki buutu un knabs var uzostiit.

157975. viesis 18.februāris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

2 subaru,

man ir po kaadus zaudejumus mana naave nes valstij, ne vienu santimu no maniem nodokljiem vinji vienkaarshi nav pelniijushi. Un man ir patiesi zhel ka nestradaaju iestaadee, kas nodokljus vienkaarshi nemaksaa !!!!

Te nau runa par korumpeetiibu, te vienkaarshi ir runa par pilniigu nekaa nedariishan ari taja pashaa satiksmes droshiibas jomaa.

Ko dod lieli sodi un stulbi soda punkti, ja uzrauties cilvekam kas paarkaapj tikpat ka nemaz ir lielaaka ka tam kursh regulaari paarkaapj un vienkaarshi zina kur meedz CP tuseet. Un CP nav nedz tehnikas nedz iespeeju, nedz ari veeleeshanaas sasniegt liimeni, kad sods buus neizbeegams.

157976. viesis 18.februāris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

pasaulē soda arī tos , kas paliek mājās un redzēja, ka kāds dzēris iekāpj pie stūres

157977. viesis 18.februāris 2005 14:54
0 0 Atbildēt

Piekrītu WALA, jo 18 gadīgam kretīnam arī kādreizējie 100Ls par šmigu bija nesasniedzama summa, tapēc kāpjot autiņa doma bija nevis kā es nomaksāšu 100Ls, bet "gan jau nenoķers". Neredzu kas būtu mainījies tagad. Ja Jēkabsons varētu nolikt statistiku, ka viņa vadītā ministrija ir noķērusi par 5000 dzērušu šoferu vairāk, varētu runāt par sodu palielināšanu, šobrīd tas ir absurdi. Tiešām šadi var nonākt līdz nāvessodiem, nekas nemainīsies.

157979. viesis 18.februāris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Kārtējais idiotisms, ko pieņēmusi mūsu lieliskā valdība un kārtējais Dir..... par ceļiem un to kvalitātes uzlabošanos...

157980. viesis 18.februāris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Da vispār. Man, personīgi ir PO kāds ir sods par CSN pārkāpšanu, ja to sodu piemēro adekvāti un/vai izvērtējot konkrēto gadījumu. Es cenšos nepārkāpt, un ja to daru, tad apzinos sekas un rēķinos ar sodu. S[ēles noteikumi ir zināmi...

157981. viesis 18.februāris 2005 15:37
0 0 Atbildēt

157979. viesis 18.02.2005 15:23,

1) tie ir tikai priekšlikumi apspriešanai valdībā;

2) tu mēdz braukāt pālī, vai arī nedomājot kāp iekšā mašīnā, kuras šoferītis ir acīmredzamā pālī? Tad jau tev tiešām ir pamats satraukumam...

157982. viesis 18.februāris 2005 15:42
0 0 Atbildēt

JēKABSONS IR IDIOTS AR ATDAUZĪTĀM SMADZENĒM.

tas neko nemainīs interesanti kāpēv neuzliek lielus sodus un pat kriminalatbildību vainīgajiem avārijās? vai tāpēc ka tad neko nevarēs nopelnīt? ja sodi būs simtreiz lielāki tad ko nebūs cietušo? PILNĪGS IDIOTA MURGS IR ŠIE PIEDĀVĀJUMI

157983. viesis 18.februāris 2005 16:03
0 0 Atbildēt

Diemzheel atkal darbojas princips "skaldi un valdi". Taa vietaa lai uzlabotu droshiibu uz celjiem uzlabojot seguma kvalitaati, apgaismojumu, celju apziimeejumus un celja ziimju izvietojumu, tiks ieviesti sodi, a brauc kaut ar tanku pa poligonu. Taapeec arii muusu autoparka videejais vecums ir 16gadi. Jaunaaku auto zheel lauzt pa taadiem celjiem.

157987. viesis 18.februāris 2005 16:32
0 0 Atbildēt

Tikai vajadzētu atcerēties, ka skarbajām Ziemeļvalstīm, kur neļauj braukt "cilvēka cienīgi" ir Peters Solbergs, Kenijs Braks, Matiass Ekstroms, Markuss Gronholms, Marko Martins un daudzi citi, bet mums ir tikai rekordi šmigā bojāgājušo ziņā.

157988. viesis 18.februāris 2005 16:33
0 0 Atbildēt

Interesanti, vai vinji pashi tic, ka shadi meeri uzlabos satiksmes droshiiibu, un situaaciju uz celjiem ????

Jeb tas ta vienkaarshi PR, uz naakamaajaam veeleeshanaam.

157989. viesis 18.februāris 2005 16:41
0 0 Atbildēt

to 157987. viesis:

veciit ir pilnigi vienalga kadi ir valstu likumi, kaadi ir sodi, cik lieli, ir svariiigi, ka sodu sanjem visi kas "nogrekojushies" un vienmeer bez iznjeemumiem.

Bet pie mums cik izskataas ir kaareiz preteeji, sanjem tikai tie kas izdomaa savu "pakalju" pabaazt araa tad kad policijas "reidi" notiek. Un tik celjam sodus uz augshu, neskatoties vai "videejais" cilveeks vispaar speej tos nomaksaat, un mainam policijas priekshniekus.

Bet nu protams tas jau ir baigi vienkaarshi nav pat dibens no kreesla japacelj, un nav pat viena smadzenju shuuna japiepuula.

157990. viesis 18.februāris 2005 16:46
0 0 Atbildēt

WALA [?] 18.02.2005 16:33

Domāju, ka tas ir PR. Lai gan vismaz būs tiesiskā bāze tiem, kas gribēs kautko darīt lietas labā ...

157991. viesis 18.februāris 2005 17:02
0 0 Atbildēt
157993. viesis 18.februāris 2005 17:06
0 0 Atbildēt

2 WALA

" (..) Un tik celjam sodus uz augshu, neskatoties vai "videejais" cilveeks vispaar speej tos nomaksaat, (..) "

Sorry, "vidējam" cilvēkam nebūtu sodi jāmaksā. Tur jau tā problēmam Latvijas slimajai tautai - likums tiek vērtēts pēc soda, nevis būtības.

Riebjas tā LR domāšana nu pārkāpt var, jo sods ir mazs... Likumi ir paedzēti lai tos ievērotu, nevis, lai tie, kas var atļauties samaksāt, varētu darīt kautko tādu, ko nabadzīgākie nevar ...

ir tāda anekdote :

" CP apturējis auto un saka :" Jūs veicāk kreiso pagriezienu !"

Vadītājs: " A vaitad te nav kreisā pagrieziena ? "

CP : " ir, bet maksas !"

Tāda ir LR loģika .. ja var samaksāt, tad var pārkāpt ... tā dzīvot ir stulbi - paši zāģējam zaru, uz kura sēžam. Kāpēc gājēji neievēro CSN ?? tāpēc ka viņus nesoda ? nē, tāpēc ka viņiem nav izpratnes priekškam ir CSN. 90% cilvēku masauzskata, ka CSN ir paredzēti, lai ierobežotu viņu kustības brīvibu, un nespēj aizdomāties līdz tam, ka CSN ir paredzēti lai reglamentējot ceļu satiksmi padarītu to maksimāli drošu ikvienam satiksmes dalībniekam ...

157994. viesis 18.februāris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

bet kaa paliek ar tiem kas nezin ka nevar braukt pali???

noteikumi jau jazin tik tiem kam ir tiesiibas...

un kaa ir ar ja piemeram man nav ozja vai dzirde vai neko neredzu kaa vinji pieradis???

un vispar kas tad katram lidzi jabut alkometram lai meritu promiles???

blj gribetu lai kads ments man sadu sodu uzliek - butu forsha tiesa

157995. viesis 18.februāris 2005 17:39
0 0 Atbildēt

Es zinu ko dariit. Aizliegt meiteneem valkaat minjukus un pludmeelee staigat peldkostiimaa. Tad izvarotaaji un maniaki nebuus. Aizliegt skaidrau naudu - tad bankas nelaupiis. Aizliegsim datorus jo tad nebuus nelicenceetaas programmas un eirostatistikaa buusim 1-ajaa vietaa.

157996. viesis 18.februāris 2005 17:56
0 0 Atbildēt

Ir veelviena peerle par liidzatbildiibu. Auteko sodiit par to ka nav paredzeejis ka mashiinai kaads mezgls luuziis. Un CSDD sodiit par katru shmigainu shoferi jo CSDD paarbaudiija vadiitaaja zinaashanas noteikumos un nepamanija ka vinsh nezinna punnktu par promileem.

157997. viesis 18.februāris 2005 17:58
0 0 Atbildēt

Autoskolaam uzliekat atbildiibu a no sevis nokrata. Neies cauri. Visi ir vienliidz atbildiigi. Un ja Lukstinsh krataas valjaa no atbildiibas tad nu sory.

157998. viesis 18.februāris 2005 18:20
0 0 Atbildēt

uupis liekas tāds kā norūpējies...

157999. viesis 18.februāris 2005 18:46
0 0 Atbildēt

Man besii gudro praatveederu peerles par kuraam veel pasniedz gada balvas. Deputaats S. Shkjesters izteicaas "Straadaat arii ir darbs". Un viss tas naak iekshaa arii likumos kad nepietiek ar vienu bet pienjem divdesmit triisus un peec tam ziilee kuru tad iisti piemeerot. Vjeee.

158001. viesis 18.februāris 2005 18:51
0 0 Atbildēt

Tas viss ir vienkars sviests un dodu 100%,ka nekas nemainisies.Ka viens jau no jums teica.Ja buss auto konfiskacija,tad bus begsanas un 2reiz vairak liku un sasistu auto.Tas ir ka apburds aplis.Sakam viena galejiba un tik un ta nonakam galejibas.Un vel.Es uzskatu,ka mes letini esam parak kutri utt.,jo augstie viri tikai pienem likumus,bet mes sezam majas un tikai nopusamies un neko neiesakam lietas labad.Piemeram ko vini d....,ja puse auto vaditaju sanemtos un protestetu pret siem noteikumiem.Es domaju ka vini pievertos un varbut saktu izprast situaciju.Es noteikti butu tai barina.Tatad nonakam pie secinajuma,ka vini dara ko grib bet mes tikai visam paklaujamies,lai ka tas ari mus neietekmetu.

158004. viesis 18.februāris 2005 19:20
0 0 Atbildēt

Nakoshais gaajiens buus sodiit blakusseedeetaaju par paarsnieggtu atrumu, jo vinjsh tachu redzeja, uz cik brauca vaditajs, taatad lidzvainiigs, utt, utt... Liidz kam nonaaksim?

158006. viesis 18.februāris 2005 20:17
0 0 Atbildēt

Skumjākais visā šajā zampā ir tas ka jaukie puiši taču nopelnīs kārotos popularitātes punktus priekšvēlēšanu batālijās. Uzmini nu kā sauc divus lielākos populistus mūsu gaišāko prātu plejādē?

158007. viesis 18.februāris 2005 21:46
0 0 Atbildēt

paaugstinaat sodus vajag bet tikai normas robezas

158009. viesis 18.februāris 2005 22:45
0 0 Atbildēt

Juuss esat daunji vai kaa!!!!!!!! izlasiet liidz galam ruupiigi

TAADAT, VADIITAAJS SKAIDRAA, PASAZHIERI KRAMAA, VISS IR BUMBAAS, VADIITAAJS KRAMAA, PASAZHIERI SKAIDRAA/KRAMAA, PISEC VISIEM.

Tirlinji ibio.... lasiit iemaacaties, nevis te celjat paniku. Vareesiet daudzi arii turpmaak kost uz nebeedu un sisties......

158010. viesis 18.februāris 2005 22:55
0 0 Atbildēt

Ja izdegusi kāda lampiņa autiņam labajā pusē,tad obligāti jāsoda blakussēdētājs-tā ir viņa pusē.Kam vel kāda laba doma ienāks prātā,ko Jēkabsonam pirms vēlēšanām piespēlēt???

158011. viesis 18.februāris 2005 23:05
0 0 Atbildēt

sodis blakusseedeetaaju kas redz ka vaditajs parkapj jebkadus noteikumus ir smiigaa, apstajas zem zimes, veic nepaireiro parsniedz atrumu pagriezienu, sanaak ka blakusseedeetaaji ir ka otri vaditaji(pilots). Interesanti sanaak vsodis visus vai nevienu

158014. viesis 19.februāris 2005 0:23
0 0 Atbildēt

ok davai visus sodaam,bet vai kaadreiz kaadam preemiju piesskkirs par to kad krustojumu sskkeersoja pie zallaas gaismas un tam paredzeetajaa vietaa vai par atllautaa aatruma ieveerossanu...Saprotams kad mums naakas sponsoreet visiem augstaak staavossiem sponsoreet maajas,cellojumus,reekkinus miillaakajaam utt.Tur jau arii aiziet taa nauda ko iekasee par sodiem..Redz uzradaas paaris jauni idioti kuriem ieprieksseejaa kase liekas par mazu..un rezultaataa jauni utopiski likumi...

158021. viesis 19.februāris 2005 1:49
0 0 Atbildēt

da ******* muusu valdiibu!!! vieni idinji un bezdelniki seezh...

mums nav taada mentalitaate ka kaa teiks taa dariis... ar to tiks panaakts preteejs efekts... cilveeki buus stresaini par lielajiem sodiem, brauks nervozi... cits veel pa spiiti neieveeros... to jau neviens nenjem veeraa.... da duraki vinji visi ir...

taapat kaa muusu STULBAA (vaarda tieshaa noziimee) prezidente... Vodka...Vobla...Chastushki... ;-) stulbaa kaza!

158029. viesis 19.februāris 2005 16:31
0 0 Atbildēt

A man tā kā vienalga. Gan šie noteikumi gan iepriekšējās sodu palielināšanas...

Noteikumus sistemātiski nepārkāpju un man po uz tiem sodiem. Ko ta visi te klaigā???? Jā viņiem takš diskomforts jo redz tagad būs daudz jāmaksā. Bet tik tālu aizdomāties ka var taču pēc noteikumiem braukt - nē tik tālu viņu smadzene nesniedzas.

Braucot pēc noteikumiem vēl nekad nekur neesmu nokavējis vai nepaspējis.

Runājot par ātrumu... nu cik jūs te lielajā latvijā ar lieliem attālumiem no A-B punktam skrienot ātri paspēsiet??? Vidēji cilvēki uz darbu brauc aptuveni 30-100km! nu tas ir 5 maksimums 15minūtes ātrāk...a kāda jēga ta no tā???? ā nu vienīgi ja krāniņš garāks pastiepjas.....

158030. viesis 19.februāris 2005 18:01
0 0 Atbildēt

BLJED apshaut visus shitos *******us blja blja blja blja !!!!

nepietiek jau ar aatrumu - nu bljed nosist nahui visus!

158035. viesis 19.februāris 2005 20:33
0 0 Atbildēt

kaads pikis naaks no autobusiem !!!!

158036. viesis 19.februāris 2005 20:48
0 0 Atbildēt

Da,JUUS KUNJAS BEERNI,kuri brauc ar personiigaam mashiinaam pa Riigas centru,kaut juus nosistos ar saviem autinjiem! NORMAALI CILVEEKI UZ CENTRU BRAUC AR SABIEDRISKO TRANSPORTU.

158040. viesis 19.februāris 2005 22:28
0 0 Atbildēt

158036. viesis 19.02.2005 20:48

tu *******as jibanij,huliw anonimi raksti? kunjas berns blee

158041. viesis 19.februāris 2005 23:24
0 0 Atbildēt

PN! PN!

158049. viesis 20.februāris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

nu cik var njemties par tiem autobusiem :D

autobusaa ir pasazieri, ne blakusseedeetaji, tur var papildinat ka pie dziesmas nem parvadatajuznemumu un punkts.

158050. viesis 20.februāris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

es seedeesu aizmuguree ja pie stuures buus iereebis vadiitaajs jo sodiit var tikai blakusseedeetaaju.

158051. viesis 20.februāris 2005 12:33
0 0 Atbildēt

forshi. liksim lielakus sodus. bet varbut sakuma sataisim celus lai var normali braukt. normals atrums nav 90 km/h.

158053. viesis 20.februāris 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Nedaudz palasiju komentarus un kartejo reizi parliecinajos, ka atseviski individi butu jaizsledz no komentesanas vispar Un kur skatas Redaktors, kapec nav reakcijas Ja ta turpinasies, iauto zaudes savu popularitati vel vairak. Vienkarsi psc

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

158054. viesis 20.februāris 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Nedaudz palasiju komentarus un kartejo reizi parliecinajos, ka atseviski individi butu jaizsledz no komentesanas vispar Un kur skatas Redaktors, kapec nav reakcijas Ja ta turpinasies, iauto zaudes savu popularitati vel vairak. Vienkarsi psc

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510i/1.0 (05.25) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

158055. viesis 20.februāris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Par ko tāds satraukums- kod mājās un nekur nav jābrauc. Un vispār-var arī nekost :) Uz kodienu var braukt arī ar sabiedrisko. Izvēlies kompāniju-un piedāvās tev naksmājas.

158056. viesis 20.februāris 2005 14:40
0 0 Atbildēt

riebjaas man shitaa sodu sisteema. varbuut labaak uzreiz likt par katru suuda paarkaapumu naavessodu ? un kaa var vispaar sodiit dzeerushu blakusseedeejaaju. tas ir absurds! man kautkaa shie jauno sodu izdomaataaji asocieejas ar latvieshu valodniekiem un vinju murgiem. :(

158060. viesis 20.februāris 2005 16:18
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests! Tad, kad vajag sadzerties, sapīpēties un braukt, visi ir varoņi. Bet kad jāmaksā sodi- jāatbild par savu rīcību, tad sākās: "Vidusmēra autobraucējs to nevarēs samaksāt, un citi bla, bla, bla." Tātad, ja krāniņš par īsu, nepārkāp! Vispār jau dzērāju un narkomānu stingrāka sodīšana nāk pārāk vēlu, tik daudz cilvēku apsists... Manuprāt cilvēkiem, kas atkārtoti braukuši dzērumā un narkomāniem vispār NAV VIETAS UZ CEĻA!!!! Tiesības nost uz visiem laikiem, lai sūkā ledu un brauc ar sabiedrisko!!! Par blakussēdētāju sodīšanu- tas pārsvarā ierobežos mazgadīgos dzērājus, kas vēlas pazīmēties vienaudžu priekšā. Nav kam pazīmēties, nav vērts braukt. ;) Bez šaubām var diskutēt, kurš sods par bargu un kurš nē, bet katrs, kas braucis Skandināvijas valstīs, pateiks, ka TUR BRAUC KĀ CILVĒKI, TE- KĀ CŪKAS! Tātad izlemjiet paši, kam vēlaties līdzināties!

158061. viesis 20.februāris 2005 16:27
0 0 Atbildēt

es atbalstu, jo njefig braukt, ja esi dzeeris!

158063. viesis 20.februāris 2005 16:31
0 0 Atbildēt

un tas blakussedetajs, ja vinjam nav galvas uz pleciem, lai atrunaatu to krutaku, kursh bez sirdsapszinjas var seesties pie stuures, tad lai maksaa ragaa.

besii man te dikuteet par glupiibaam!

Lai tak Zeme paveraas un parauj tos alkaanus pie visiem velniem! blj.

158064. viesis 20.februāris 2005 16:54
0 0 Atbildēt

beidzot atrada kur piki kaast , fuuu es jau nobijos ka nezinaashu kur naudu likt :D

158065. viesis 20.februāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

izskatas,ka te daudziem nepietiek smadzenju saprast,ka sodis blakussedetaju,ja auto soferis bus dzeris...

absoluti piekritu!!!! vel bija labs variants sodu reizinat ar pasazieru skaitu !!

un par ko ir satraukums??biezi braucat sadzerusies(iekjerusi) vai jusu soferis mil ienjemt?

tadiem kropljiem uz celjiem nav vietas!!

158066. viesis 20.februāris 2005 17:39
0 0 Atbildēt

vajag ari sodit ja automashina ir atverta alko pudele un vel varbut droshibas delj pie tiesibu likshanas ieshut katram toposhajam autovaditajam ampulu pret dzershanu vai sliktaka gadijuma likt nopirkt alkotesteri.

sodi nelidzes ja vares samaksat uz celja policistiem !

158068. viesis 20.februāris 2005 19:26
0 0 Atbildēt

Sleshers es noteikti gribeetu paveest , un tad lai vins pasaka cik man ir promilas ??????????

158069. viesis 20.februāris 2005 19:35
0 0 Atbildēt

Ko streso publika? Vai tiešām atbalstat alkānus uz ceļiem? Jokaina gan tā iAuto publika... it kā lielākā daļa autobraucēji, stresojiet par bendžas cenām un domājam kādas protesta akcijas pret DUSu patvaļu.

158071. viesis 20.februāris 2005 19:57
0 0 Atbildēt

par sodu palielinashanu kodejiem - tas tikai apsveicami, un PN visi kas nepiekriit :)

158072. viesis 20.februāris 2005 19:59
0 0 Atbildēt

Ja kāds ir tik stulbs un sēžas mašīnā, kuru vada žūpa (alkāns);), lai tad par savu stulbumu saņem. Un atkal atskan "sodi nelīdzēs...". Laikam dažiem līdzēs tikai smadzeņu operācija... ;) Sorry, nekā personīga, bet "krutuma" rievu smadzenēs ar citiem līdzekļiem aizvākt nevar!

158075. viesis 20.februāris 2005 22:27
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka tas ir pareizs lēmums. Kaut kā taču ir jādisciplinē tie idioti, kuri sēžas pie stūres dzērumā. Arī par ātruma pārsniegšanu būtu jāpalielina sodi. 10km/h pārsniedzi - sods 50Ls. Citādāk cilvēki neiemācīsies normāli un pieklājīgi braukt.

158076. viesis 20.februāris 2005 22:45
0 0 Atbildēt

Interesani, a ko, piešādas sodu sistēmas, darīs paši ceļu policisti, deputāti utt .....

158077. viesis 21.februāris 2005 8:43
0 0 Atbildēt

probleema jau ir taada, ka tos alkaanus neviens laagaa nekjer ...

hotj par braukshanu shmigaa var naavessodu piespriest, bet kaut kaados lauku ciematinjos, kaa katru otro vakaru vecis brauca uz krogu kost (un peec tam, logjiski, ka piekodies brauca maajaas) taa arii tas turpinaasies, jo redz, mentu tur nav, kas vinju vareetu nokjert un noshrtraafeet (ja arii ir ments, tad tas ir taads 'saadzhas' ments ;)

158078. viesis 21.februāris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Videejais iedziivotaajs nespees samaxaat????????

avarbuut tam videejam iedziivotaajam memaz nevajaga paarkaapt noteikumus? Pilniigi slima tauta, biju daudz labaakaas domaas par jums!

Vinjiem padavai celjus labaakus, SODI NAV NODOKLJI! - un tie nav obligaatie maxaajumi! - un kapeec jums vispaar ir tiesiibas iedotas? - vajadzeetu atnjemt!

158079. viesis 21.februāris 2005 9:20
0 0 Atbildēt

Tas nebūs komentārs, bet jautājums.

Un kā būs tad kad Tu nakdams majas no ciemiem iekap taksometrā un taksometra sofers ir iedzēris ???

158080. viesis 21.februāris 2005 9:24
0 0 Atbildēt

158079. viesis :

Palasi sakuma komentarus! tur ir izskaidrota sisteema kaa pakalpojuma sniedzejs dabom maxaat arii klientam piespriezto sodu!

158081. viesis 21.februāris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

Ierosinu teoreetisko un praktisko eksaamenu blakusseedeetaaja tiesiibu ieguushanai un soda punktu sisteemu blakusseedeetaajiem. Reaals pikjis. Ne?

158082. viesis 21.februāris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

UUPI - nu nomierinies tachu! - tev kp priekshveeleeshanaas saakusies! - tu biki takaa uz apsurdu meegini shito pavilkt, kaut gan ideja reaali nav peljama! Pat apsveicama!

158083. viesis 21.februāris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Nu bet kaa var izkontroleet blakussedetaju? Nu padomaajiet. Pasazhierim nau jazin CSN kuri attiecas uz vadiitaaju. Pasazhierim ir jaazin noteikumi kas attiecas uz pasazhieri un viss. Cits nekas ieksh CSN naff raxtiits. 29-33 punkti. Lai sho normu pienjemtu ir jaapapildina CSN. Savadaak nevar.

158084. viesis 21.februāris 2005 10:02
0 0 Atbildēt

taisniba jau ir uupis,nju nah vins var zinat ka vaditajs dazkart dzeris?

158085. viesis 21.februāris 2005 10:03
0 0 Atbildēt

Nesaproti tevi kaitina KAS? - Normaala ideja! vajaga tikai biki likumdoshanu piestiept klaat! un buus chikiniekaa! Paaris dzeeraji izniicinaas savas dziives ar gigantiskiem sodiem un tiesu darbiem! Un atstaas starp dziivajiem kadu no muusu vidus!

158086. viesis 21.februāris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

ja pats pasazhieris nav kramaa, tad vadiitaaja 1.5 promilles 85 % gadiijumos pamaniis ... nu ja vadiitaajs buus ruudiits krievs, tad i visas 2.5 nepamaniis ;)

158094. viesis 21.februāris 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Tagad Rhino un tiem KAS liidziigi domaa:

Man irpo par sodiem, jo neviens no tiem punktiem mani neskar ja nu vienigi par 10-20km/h aatruma paarsniegshanu, taads meedz gadities un arii apzinaati.

Un tagad paskatiisimies par sho jautajumu ka sodu laukos retais (dzeeraajs vai blakusseedeetaajs) spees samaksaat.

Peec manaam domaa dzerraajam lausko ar auto it iipashi ja vinjam nav naudas nomaksaat sodu, buus pilnigi pie vienas vietas cik reizes vinju nokjers, jo reaali, no vinja panjemt taapat nav ko. Un tas jau zinaama meeraa veicina vistaljautiibu, tachu reaals sods, ko vinsh teiksim vareetu nomaksaat, un peec tam vairs nepaliktu polsham naudas ,iespeejams liktu krietni vien padomaat.

Bet ja jau taa gribas tos lielos sodus,. tad varbut labaak uzreiz taadus ielikt kolonijaa kur liidz briidim kameer atmaksaa sudo shancee kaut kadus sabiedriibai vai valstij noderiigus darbus.

Bet tam visam ir viens liels BET, ir neipeicieshama krietni efektiivaaka policija ieksh LV, un tad var runaat par visu paareejo. Preteejaa gadiijuma tas neiskatas ne par ko vairaak kaa PRASTU partijas PR kampanju.

158108. viesis 21.februāris 2005 12:58
0 0 Atbildēt

Domāju , ka nevajag celt traci , jo ļoti daudziem auto ir uz līzinga , vēl daudziem kalpo kā garantijas ķīla aizdevumam , kā pamatlīdzeklis uzņēmuma pamatkapitālā , šeit nemaz tik vienkārša tā lieta nav . Tāpat , ja pie stūres ir sēdies vadītājs dienesta transportam , kautvai tam pašam autobusam , vai arī to konfiscēs ? Liela brēka maza vilna ... Šekspīrs

158110. viesis 21.februāris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

to WALA - ir tada lieta kaa tiesu izpildiitaji kas laukos arii straadaa! - ir jau precedenti kad laukos mantu apraksta par paarkaapumiem! - Vieniigais ko tocna vajadzeetu ir policijas shefu rotaacija pa rajoniem! tad arii policis nebuus atkariigs no kombainiera vai traktorista un bez beedu tadus varees izuutrupeet!

158111. viesis 21.februāris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

Un kaa buus ar tiem kuriem nav ne sava iipashuma nekaa. Cik ir taadu piedziivotaaju pljeeguru to dievs vien zin. Un veel jau paliek jautaajums vai taads vispaar ir kur pierakstiits/deklareejies. Ja nau tad kaa no vinja vispaar ko panjemt. Un tagad starp citu vispaar ir inchigi ar to deklareeshanos veel joprojaam neviens nav speejiigs paarbaudiit dziivo tur kur esi deklareejies/perakstiijies vai nee.

158117. viesis 21.februāris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

Jauki, ka mūsu valdība beidzot ķērusies pie rīkles lauku pļēguriem! Hitlers lietoja drusku efektīvākas metodes nelikvīdo ļautiņu saīsināšanai, bet vajag jau atstāt kādu rezervīti priekšdienām. Žēl, ka priekšvēlēšanu gaisotne rada šaubas par aktīvo puišu kristāltīrajiem nolūkiem. Ja kāds izliekas nesaprotam, par ko tāds tautas sašutums šajos komentāros, tad mēģināšu paskaidrot - ir tādas aizdomas, ka vieni puiši raksta bargus likumus, ko vajadzēs ievērot citiem puišiem. Kas rada nihilistisko attieksmi pret CSN - apziņa, ka tie nav rakstīti visiem. Kas traucē Jēkabsonam panākt, lai kaut vai trafaretās policijas mašīnas ievērotu CSN, kas traucē Šleseram panākt, lai pa ceļiem varētu pārvietoties arī nepaaugstinātas pārgājamības auto. Problēma ir viena - krājot popularitātes punktus nav laika darīt ikdienas darbus. IndulisV

158205. viesis 22.februāris 2005 15:06
0 0 Atbildēt

Vispār jau tā SATIKSMES DROŠĪBAS PADOME, izmantojot presi - pārāk "sakuļ" sabiedrisko domu, kā rezultātā cilvēki tur pausto jau uztver kā tuvas rītdienas realitāti. Pagaidām, tur izteiktais un šeit minētais ir tikai IDEJAS, un vēl stipri patālu līdz Ministru kabinetā apstiprinātam likumprojektam, nemaz vēl nerunājot par trim lasījumiem Saeimā... Cik esmu dzirdējis aizkulišu runas, pat Satiksmes ministrijas juristi esot pārsteigti par minētās padomes itin kosmiskajām idejām. Nedomāju, ka saeima dos piekrišanu dažām tur izteiktajām muļķībām, kā piem. blakussēdētāja sodišana un soda punkti par ātruma pārkāpšanu no 1km/h. Manuprāt, var jau kaut ko domāt, bet tomēr saprāta robežās.

158215. viesis 22.februāris 2005 18:15
0 0 Atbildēt

vau, vau, vau, vau, vau, vau

158235. viesis 23.februāris 2005 1:33
0 0 Atbildēt

vienkaarshi lielie kungi nedomaa ar galvu kaadus likumus izdot utt

158320. viesis 23.februāris 2005 20:48
0 0 Atbildēt

Sodiis jau tikai visus blakusseedeetaajus, ja ruupiigi izlasiijaat, taapeec pasazhieriem, kuri seedees aizmuguree, sodi nebuus jaamaksaa!!!

162810. viesis 4.aprīlis 2005 12:48
0 0 Atbildēt

a vot DEBĪLIĶI - ar atsisto smadzeni Mr JACOBSONU un ŠLESERU priekšgalā!

162815. viesis 4.aprīlis 2005 13:05
0 0 Atbildēt

www.mk.gov.lv/mk/20255/21677.doc

========================

Tas iet uz MK komitejas sēdi, kas sākās šodien 10:00.

162946. viesis 4.aprīlis 2005 23:12
0 0 Atbildēt

SATURATIES STOPETAAJI!!!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti