Latviešu piedzīvojumi Koeru rallijā (+ foto) 41

 
21.februāris 2005 12:04

18.-19.februārī Igaunijas vidienē norisinājās „Koeru” rallijs. Kaut arī sākotnēji uz to bija solījušies ierasties daudzi latvieši, līdz reģistrācijai reāli aizbrauca tikai piecas ekipāžas.

Tie bija brāļi Egles, Danielas Stīpnieces Audi Quattro un K-RAUTA komanda: Agris Pumpucs / Reinis Batarags ar Mazda 323 4x4 1.6 Turbo, Jānis Muižnieks / Kirs Tīrelis ar Audi 80 2.0 Quattro un Elmārs Biele / Jānis Karašnieks ar mazulīti Peugeot 205 XS 1.4.


K-RAUTA komanda.


Brāļi Egles (LAT).

Tā kā rallijs sākās jau piektdienas rītā, uz Igauniju izbraucām jau naktī no ceturtdienas uz piektdienu. Nepaspējām vēl izbraukt no Rīgas, kā atklājās, ka Agrim pase aizmirsusies mājās. Pārējie devās uz Igauniju, bet vienīgā uz treilera neliktā mašīna devās atpakaļ cauri visai pilsētai pēc pases. Jau pēc nepilnas stundas tika noķerti arī pārējie uz Igauniju braucošie auto.



Uz robežas problēmu nebija, bet jautrība sākās pie Tartu, kad sapratām, ka neesam izvēlējušies pareizāko (īsāko) maršrutu un radās jau aizdomas, ka varētu arī nepaspēt uz reģistrāciju / tehnisko komisiju. Tomēr paspējām.

Kā jau pie Igauņiem pierasts, gandrīz visa informācija bija tikai igauniski. Pie sienas karājās latviešu cienīgs leģendas izmaiņu lapu skaits ar dažādiem rakstiskiem papildinājumiem igauniski. Nācās „ņemt mēles” un prasīt, kas tur ir rakstīts. Un rakstīts bija daudz kas svarīgs, kā piemēram – „akmens kreisajā pusē” utt. Tomēr šīs izmaiņas nespēja aizēnot to gandarījumu, kas sekoja vēlāk.



Pēc mandātu komisijas bija jādodas uz tehnisko komisiju. Mašīnas tika dzītas boksā, kur tika pārbaudītas ķiveres, akumulators un citas nestabilākās lietas salonā. Viens cilvēks staigāja arī zem mašīnām un tur kaut ko pētīja. Galvenā vērība tika pievērsta riepām. Mums vēl nebija nomainītas riepas – līdz Igaunijai braucām ar parastām M+S riepām. Tehniskajam komisāram tas ļoti nepatika un viņš paziņoja ļoti dīvainu frāzi: ar kādām riepām mēs iešot tehnisko komisiju, ar tādām būšot arī jābrauc. Šis apgalvojums nesakrita ar to, kas rakstīts Nolikumā. Lai tomēr saņemtu „OK” uz dokumentiem, nācās viņam atnest arī vienu reālo riepu. To apskatījis (aizmugurējo), komisārs atzina, ka šī ir labāka, bet tomēr noteica, ka ar tādām mēs šo ralliju neizbrauksim. (Tomēr nobraucām.) Daļēja taisnība komisāram bija, jo visus 12 „dopus” veicām īpaši „rezervēti”, jo aizmugurējām riepām bija nenormāla tendence izslīdēt uz sāniem. Pieņēmām lēmumu, ka uz SARMU aizmugurē būs citas – labākas riepas.



Pēc tehniskās komisijas saņemtā „OK”, varējām saņemt leģendu, pārrakstīt „entos” labojumus un doties uz iepazīšanās braucieniem. Vēlreiz uzpildījām benzīnu un devāmies „izlūkbraucienā”. Priekšā gaidīja 12 „dopi”, kurus vajadzēja izbraukt pēc leģendas un pierakstīt stenogrammu. Katru „dopu” drīkstēja braukt tikai divas reizes – vienu rakstīt, otru pārbaudīt.



Iebraucot jau pirmajā LK (tā igauņi sauc „dopus”), kļuva skaidrs, ka šeit būs cita līmeņa rallijs. Viss bija pietiekami bīstams, ātruma slāpētāji – traktora riepas bija saliktas tikai skata pēc un tik reti, cik vien iespējams. Par riepu aizskaršanu sods nebija paredzēts – sods bija sabojāts auto... Bija pat vietas, kur mašīna paspēja uzņemt maksimālo ātrumu... Līdz 17:30 vajadzēja „pierakstīt” un pārbaudīt pirmos 8 LK. Atgriežoties bāzē mūs sagaidīja Danielas auto, kas jau iepazīšanās laikā bija paspējis saņemt pirmo traumu – pārsistu karteri. Pateicoties mūsu komandas mehāniķiem (savējiem taču jāpalīdz), vāks tika noņemts. Daniela pa to laiku atrada alumīnija metinātāju un jau stipri pirms starta auto atkal bija „uz kājām”.



Nolikumā īpaši tika uzsvērts, ka maksimālais iepazīšanās ātrums drīkst būt 50 km/h. Un kā izrādījās, tas tika arī pārbaudīts. Visātrākā LK galā stāvēja Igaunijas Ceļu policijas ekipāža ar „Stalkeri” rokās. Un jau pirms starta pie ziņojumu dēļa parādījās samērā garš saraksts ar ekipāžu numuriem, kuriem jānomaksā iespaidīga soda nauda par ātruma režīma pārkāpumiem.

Pēc tam – pēc dažu stundu atpūtas sākās īstais rallijs. Jāatzīmē, ka pirmā vakara četri LK bija jāveic tumsā. Pirmais bija vissmagākais – pa vietējo karjeru. Aiz viena tramplīna bija pamatīga bedre, kas vēl iepazīšanās laikā nelikās tik briesmīga. Ielecām. Pēc trieciena spēka likās, ka to mazais sarkanais neizturēs. Tomēr „Gros Auto” būvētā panna un stiprinājumi to izturēja. Pārējie „dopi” notika pa normāliem meža ceļiem, bet lai būtu interesantāk, daži simti metru bija paredzēti arī pa kokzāģētavām un māju pagalmiem. Bet ne visiem izdevās to veikt līdz galam. Mūsu komandas „ātrākajiem” braucējiem vakara rallijs beidzās otrajā LK, kur K3-L0 kombinācija tomēr bija viltīgāka un Mazda 323 „iespurdza” L0 iekšmalas grāvī. Organizatoru džips arī nevarēja neko palīdzēt un nācās gaidīt traktoru. Tomēr arī Mazdas ekipāžai rallijs ar to nebija beidzies, jo izdevās vienoties ar organizatoriem, ka ralliju turpināt varēs, laikus skaitīs, bet tikai nebūs ieskaites kopvērtējumā. Bet svarīgākais jau bija nobraukt visu – vismaz treniņa nolūkos.

Pēc nelaimīgās K3-L0 iekšmalas vairāk nevienam nekas īpašs nenotika, ja neskaita nelielu Danielas stūrmaņa kļūdiņu: pārbraukšanu ar pilnu gāzi pāri slāpētājiem (riepām) un Muižnieka stūrmaņa kļūdiņu: ne īsti pareizi nolasītu stenogrammu - ieskriešanu pļavā. Bet tas jau pieder pie rallija un no kļūdām mācās. (Nekļūdījās tikai tie, kas uz ralliju neatbrauca...)

Pēc piektdienas pirmo četru dopu veikšanas devāmies uz Danielas sarūpētajām naktsmājām, lai agri no rīta „pierakstītu” vēl četrus dopus un pēc tam startētu. Sestdien bija jānobrauc astoņi LK. Un tad kļūdījās arī Peugeot stūrmanis – pierakstot trasi leģendā nepamanījām, ka trase pēkšņi nobrauc no ceļa un uzreiz atgriežas atpakaļ. Mums tas tika pierakstīts kā vienkāršs „slāpētājs”, jo turpat mētājās trīs lielas riepas. Un tā, braucot jau uz ātrumu, tuvojamies šim orientierim. „Riepas”, saka stūrmanis, bet pa kuru pusi tās jāapbrauc, nav ne jausmas. Redzu sev priekšā trīs traktora riepas un cilvēkus, kas uz tām stāv. Nevaru izšķirties, pa kuru pusi tās jāizbrauc. Un pēdējā brīdī saprotu, ka skatītāji nemaz negatavojas pašķirties. Un vēl pēc mirkļa pamanu, ka pa labi no ceļa ir iedzīta špūre, kur jābrauc. Bremzējam. Ledus. Skatītāji nešķiras. Tomēr viņiem paveicās – mēs ieslīdam grāvī un kārpamies atpakaļ. Par laimi, tas izdodas samērā ātri un pēc brīža jau braucam trasi pa pareizo maršrutu. Pēc šī gadījuma saprotu, ka igauņu skatītāji ir daudz „drošāki” par mūsējiem – malā viņi paies tikai tad, kad auto būs pārbraucis viņiem pāri.

Pēc pirmajiem četriem LK seko 2 stundu atpūta, lai paspētu salabot auto, paēst un atpūsties. Pieremontējam atrastos dažus sīkumus un esam gatavi pēdējiem četriem „dopiem”. Šeit (ar mums) nekādi incidenti nenotiek, ja neskaita vienu „dopu”, kur katrs līkums bija atzīmēts ar avārijas trijstūri, kas norādīja, ka līkuma izejā atrodas kāds dalībnieks. Šeit izstājās daudzi.

Pēdējais un visīsākais bija Koeru pilsētas LK – „nodeva” vietējiem iedzīvotājiem. Neko daudz šeit nevarēja vinnēt, bet varēja tikai zaudēt. Daži LK4 un K4 – rallijs ir noslēdzies.

Šis ir pirmais mūsu (Peugeot ekipāžas) rallijs Igaunijā, bet jau skaidrs, ka ziemeļu kaimiņiem ir pilnīgi cita pieeja. Un šis ir pirmais rallijs, kura beigās nebija rūgtuma par rezultātu. To aizstāja neviltots prieks par veiktu distanci, jo rallijs bija ļoti smags. Finišēja visas piecas Latvijas ekipāžas. Vēl trīs simti kilometru un bijām mājās.

Koeru rallijs bija ļoti labs treniņš pirms šonedēļ notiekošās „Sarmas”. Arī automobiļi parādīja, ka ir pietiekami labi sagatavoti. Kaut arī Koeru atrodas apmēram 300km no Rīgas, finansiāli iznāk tas pats, kas piedalīties Latvijas rallijā, jo Igaunijā dalības maksas ir divas reizes zemākas un „par atlikušo naudu” iznāk benzīns visam braucienam līdz rallija vietai un atpakaļ. Arī pati rallija organizēšana bija „līmenī” – organizatorus un sacensību gaitu nespēja ietekmēt tas, ka dalībnieku skaits ir tiks liels – 135. Ja kādam rodas šaubas – braukt vai nebraukt uz Igauniju, brauciet – nenožēlosiet! Visa informācija par Igaunijas rallijiem – www.rally.ee (pārsvarā igauniski).

Rezultāti ir šeit »»

Fotogalerija apskatāma šeit »»

K-RAUTA komandas atbalstītāji: K-RAUTA, STARWAY (riepas), REALATS, GROS AUTO, CEĻU PĀRVALDE.

Tiekamies sestdien, 26.februārī Gulbenē – „SARMA 2005” rallijā, kas ir Latvijas Čempionāta standartauto pirmais posms. Vairāk par „SARMA 2005” lasiet www.4rati.lv

E.Biele, K-RAUTA komanda

 
Visi komentāri
 
158099. viesis 21.februāris 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Bilzhu galerija buus drusku veeleek cik saprotu :)

158101. viesis 21.februāris 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Pie atbalstītājiem aizmirsi iauto.

158102. viesis 21.februāris 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Neredzu tur audi quattro :)

158116. viesis 21.februāris 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Starway riepas! Pasakiet veel, ka vinjas bija uzmonteetas rallija laikaa! :) LOL

158123. viesis 21.februāris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

Jā STARWAY riepas bija uzmontētas uz AUDI quattro un nekāda vaina,rezūltāts ar teicams... :)

TO KVATRA,ja nepazīsti veco A.Jeses audi,tad vaino pats sevi... :D

158125. viesis 21.februāris 2005 14:40
0 0 Atbildēt

p.s.atvainojos bet Audi 80 Quattro kuram bija uzmontētas STARWAY riepas,ekipāžas # 125

158128. viesis 21.februāris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

-> Red tas nav audi quattro :) bet gan 80 quattro :) Tas taa, nevajag modeljus jaukt!

158129. viesis 21.februāris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Labi,jau labi... :),lai ir Audi 80 quattro:)

158130. viesis 21.februāris 2005 16:03
0 0 Atbildēt

bet es vienu ziemu nobraucu ar taam riepaam. viss bija forshi, vinjas nemaz tik slikti netureejas uz sniega, bet vieniigaa probza bij taa, ka ik peec 10tk bij jabalansee, jo radaas disbalans un autinsh vibreeja pa shoseju. no taas reizes vairs nepirkshu starway un neiesaku nevienam. kvalitaate nebij liimenii tomeer.

158132. viesis 21.februāris 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Par Starway kvalitāti varētu strīdēties, jo savam ikdienas auto '(Galants '98) pērku katru rudeni pa komplektam (~60,-Ls) un katru pavasari to izmetu... Manai braukšanas prasmei un prasībām pietiek. Nav jādomā kur/kā tās glabāt, gan arī lēti sanāk. Rallijam - OK, varētu būt labāk, tomēr pie šīs cenas ļoti neslikts rezultāts.

A rallijs tiešām bija labais... dažas bildes var apskatīt arī uz foto.inbox.lv/cigorins1/Koerutalv2005

Shadow

#125 blakussēdētājs un pa laikam arī stūrmanis ;-)

158133. viesis 21.februāris 2005 17:05
0 0 Atbildēt

Tiem starway kaa kura partija, gadaas arii labas un turas prieksh varkaam vinjas ok, tik bremzeejaas gan shvaki :)

158135. viesis 21.februāris 2005 17:28
0 0 Atbildēt

Jaa, un tad, kad es meegjinaaju 4ratos kaadam iestaastiit, ka igaunijaa amatieru rallijs ir 100% savaadaaks, tad vieteejie orgi saaka bljaut vienaa balsii. :) Nu bijaat, apskatiijaat vismaz ceru, ka kaads rudenii piebiedrosies LAF kopsapulcee un paliidzees nobalsot, ka mums arii taadu vajag.

158138. viesis 21.februāris 2005 17:45
0 0 Atbildēt

ko nozīmē "tādu vajag"?

vai tad kkas atšķīrās kardināli, vai tikai organizētība? no pašiem jau vien viss atkarīgs

158139. viesis 21.februāris 2005 17:51
0 0 Atbildēt

Kas gan tur savādāks - tas, ka EVO7 ps10 līdz galam visas šiltes? Veči, viena kļūda stenogrammā pie tāda ātruma un ko tad?

Dažas vietas ļoti drosmīgas, nu ļoti - jautājums - vai tādas vajag. To ka atļaujas - tā ir cita lieta, bet vai vajag?

Tātad secinājums - vispirms jāiemācās braukt, tad varat brēkt par ātrumu palielināšanu. Ja J16 grupa kabina iekšā kvatristiem, tad vispirms vajag mācīties roku taisnumu, un tikai pēc tam bļaut par ātrumiem.

158141. viesis 21.februāris 2005 18:07
0 0 Atbildēt

Par J16 un kvatristiem gan nepiekritīšu.

Tehniskajā parkā nedaudz paskatījāmies un paklausījāmies igauņu motorus... Tur ir daudz kas darīts lietas labā.... Līdz pat sadales vārpstām, izplūdes sistēmām, ieplūdes resīveriem, filtriem, utt - cik nu var saskatīt ... Mūsu auto (#125) tomēr ir sagatavots atbilstoši LV STANDARTAUTO prasībām, a igaunijā tiek braukts AMATIERU rallijs. Tas arī nosaka atšķirību tehniskajos noteikumos! Līdz pat tam, ka BEZ doršības karkasa brauc ļoti nedaudzi (latviešus ieskaitot). LV mēs nevaram darīt lielu daļu no tā, kas EE ir pieņemts gandrīz vai par nepieciešamo minimumu. Tur arī starpība rodas. Arī Moskviču līgā tiek braukts ļoti ātri, bet vai tos monstriņus var nosaukt par standartauto?

Shadow

158145. viesis 21.februāris 2005 18:22
0 0 Atbildēt

Rokas nost no Moskvičiem - tie ir standarti, jo viņiem ir sava līga, pārbūve nav atļauta, vienīgi amīši un pederes. Vīlandē pēc sacensībām PIRMOS SEŠUS dzinējus izklāja uz galda. Tā ka izdariet secinājumus.

Ko ziemā var izdarīt ar dzinēju - nesaprotu. To pilnīgi apliecināja subāri un evo - ar trešo uz priekšu neiet, tikai spolē.

Toties kā brauc līderi - puikas, mosīši, kvatras. Tāda sajūta, ka tiek likts kontroldarbs - nevienas kļūdas.

Mūsējie - no piecām ekipāžām divas kļūdās stenogrammā, pie braukšanas nepiedomā praktiski neviens.

158146. viesis 21.februāris 2005 18:32
0 0 Atbildēt

To: JT67

Par Vīlandi nekomentēšu - nebijām, nezinu. Ka tika pajaukti dzinēji ;-() arī nezinu...

Nekļūdās tas, kas neko nedara - es biju tas kas to kļūdu pielaida lasot un.. khe-khe... uztveru to nedaudz personiski! Jāņem vērā, ka rallijā pieraksta vienu trasi, bet brauc ta jau citu. Līkumu stāvoklis un konfigurācija mainās būtiski pēc 124 autiņiem sporta režīmā (mēs braucām #125). Tur arī rodas kļūdas. A uzbrauciens par braukšanu nevietā - treniņos biji klāt? Cik pilots km nozāģēja trenejoties zini? krievu sakāmvārds, ja to pārvērš literārā latviešu mēlē, māca - izrunāties nav tas pats, kas maisus kraut ;-)

Shadow

158147. viesis 21.februāris 2005 19:05
0 0 Atbildēt

to JT67:

Kljuudas stenogrammaa? Nepareizi nolasiits?

Mums diemzheel pagaidaam ir pamaz reaalu trenninju sanaacis taadeelj arii kljuudamies - maacamies kaa nekaa veel tikai...

Un taadeelj varbuut arii drusku leenaak un uzmaniigaak braucaam... Arii Mazda otrajaa dienaa domaaju ka brauca leenaak lai neatkaartotu nakti un nepaliktu kaadaa graavii..

Jebkuraa gadiijumaa man ir liels prieks ka mees tur bijaam un nobraucaam liidz galam... Varbuut ne tik labi kaa es buutu gribeejis, bet tomeer labi!

P.S. Par stengramaam Latvijas standartnieku rallijos vienmeer izdala stenogrammas, kuras ir tikai jaapielabo (nedaudz), bet tur viss no nulles jaraksta.. Nu nav man taaadas pieredzes taadeelj kautkur ir jaamaacaas...

Mazaa sarkanaa stuurmanis...

158148. viesis 21.februāris 2005 19:21
0 0 Atbildēt

Uzbrauciens par treniņiem bija vietā - viena lieta ir braukāt un teikt, ka trenējies, bet otra - kā to varēja redzēt uz puikām - ir patiešām treniņi.

Bez tam - treniņos maisu lieto? Stūrmaņa vietā? Un stūrmaņa svarā? Protams, ja stūrmanis nav blakus. Jebšu pilots viens pats tos riņķus piļī? Un tad brīnaties, ka no kalna it sevišķi izslīd līkums. Massa poņimajete ļi vi.

Stenogrammas arī - jā, atzīstu, esam pieradinājuši ar ekstrām - t.i. gatavām stenēm. A kad jāraksta pašiem, tad ir tu-tū. Un zinu, ka tas nemaz nav tik viegli pareizi uzrakstīt. Man vajadzēja 3 gadus, lai kaut ko sāktu saprast. Bez tam pirms šādiem raļļiem tomēr vajag pavizināties pa kādiem līkumotākiem ceļiem un parakstīties - nevajag jau ātri, bet tā, lai piešautu acis līkumiem. Citādi tas kas pirmajā pierakstā ir 1, otrajā reizē jau 2, bet sacensībā ar izbolītām acīm 3 un vēl ! .

Un vispār tas nav domāts kā uzbrauciens, vienkārši no malas vērojums ar secinājumu izdarīšanu vēlamo rezultātu iegūšanai.

Bet varbūt nevajadzēja - visi ir vismaz šumaheri, es te tikai nejēga, nez ko gribu izspiest no ekipāžām.

Redaktors 21.februāris 2005 19:25
0 0 Atbildēt

Hmm, te jau neviens nesaka, ka ir Šumahers, bet cik sapratu, JT67 uz Igauniju bija atbraucis paskatīties, nevis piedalīties... Mēs Igauniju uztvērām kā normālu un saspringtu treniņu ar sacensību elementiem. Un tas izdevās.

158150. viesis 21.februāris 2005 19:46
0 0 Atbildēt

To Redaktors

Tieši tā, paskatīties, kā esti rīko ziemu, ko no tā var mācīties un ko tomēr varbūt nevajag. Un pie viena paskatīeties, kā mūsējie izskatās uz citu fona, ne tikai uz savējā.

Visumā jau nebija slikti, kaut gan dažas lietas jau nu drusku izbrīnīja - piemēram bremzētāji - cik sapratu, tad leģendā tomēr bija viņi vienkāršāki, nekā dabā - tātad tomēr secināja, ka būs par ātru. Un izlika labojumus. Stipri nepatika SS4 - tās dubļos sasaldētās špūres - itin vienkārši nolikt uz vāka. SS1 diemžēl nepaspējām izbraukt, cik noprotu, tur bija vēl trakāk. Jo arī mums bija tehniska ķibele riepas izskatā, nu un par cik igauņiem šis serviss ir verī ekskļuziv, tad tuvākais bija Paidē. Patika atstiepieni uz tramplīniem, kur aiz kūkuma uzreiz riepas. Nepatika atkal estu slimība ar bremzētājiem, kurus var apbraukt nepareizi un par to nekas nav - tiesneši ta bija kā biezs. Toties neviens nebrauca tiem virsū (protams ar dažiem izņēmumiem), jo tomēr traktora riepa ir ar lielu massu. :-)

Patika vietēja publika - tai vietā, kur stāvējām, par sargu bija tāds puišelis, piebrauca zilā bākuguns, pateica ka pirmie divi auto ir par tuvu, puika fiksi noriktēja šoferus un viss bija kulē. Iedomājatie pie mums šādu gadījumu - apsargu pasūtītu ar visām panckām trīs mājas tālāk un neliktos traucēti, tādu puišeli vispār pat neievērotu. A tur - disciplīna.

158152. viesis 21.februāris 2005 20:18
0 0 Atbildēt

Kas tā par klasi, kur ar Moskvičiem Igauņi vālē?

Redaktors 21.februāris 2005 20:51
0 0 Atbildēt

Tieši tāda arī ir "Moskviču Līga".

158155. viesis 21.februāris 2005 21:36
0 0 Atbildēt

Neesmu no tiem nabagaakiem standartauto brauceejiem, bet Viljandos Moskvichi mani pamatiigi paarsteidza.

Servisa zona. Piebrauc dubljiem nosmeereets moskvich pie paliela MAN smagaa ar uzrakstiem uz saaniem "Moskvithc ralli". No moskaabelja izkaapj divi urmasi ar 0-iiteem Sparco kombinzoniem un Peltor kjivereem un aiziet kafiju dzert. Tajaa laikaa divi mehi no smagaa ar diviem lieliem hidrauliskiem domkratiem moskaabeli ar visiem chetriem gaisaa. Pneimatiskaas ritenju atsleegas, viens - divi ritenji nomainiiti, otrs pa to laiku ar kompresoru jau mazgaa to mosi.

Peec 15min abi blondie urmasi kafiju sadzeerushies ir atpakalj un vinjus jau gaida mosis kaa komfekte.

Uzmaniibu piesaistiija ljauzju stumdiishanaas pie viena angaara, gaazaam iekshaa un njeemaamies bildeet, liidz viens tiesnesis muus laipni paluudza atstaat shiis telpas :).

158156. viesis 21.februāris 2005 21:59
1 0 Atbildēt

Janka Muizniek. Malacis turies. Bijušais apsargs Ar 80 audi

158157. viesis 21.februāris 2005 22:13
0 0 Atbildēt

Taas beigas bija domaatas par to pirmo seshu moskaabelju motoru uzshkjeershanu peec rallija. Vizuaali tie izskatiijaas kaa parasti moskaabelju motori, bet trasee tie griezaas liidz 7000-8000rpm.

158158. viesis 21.februāris 2005 22:17
0 0 Atbildēt

Tartu rallijaa, normaals moskvicha liigas brauceeja trenninjauto- moskvich ar shtollaam. Tur mums arii daudz netruuka, lai no kaada moskvicha sanjemtu sekundiites :).

Man ir Igaunju tehniskie noteikumi latviski, tikai nevajag staastiit, ka igaunjiem mashiinas taadas pashas kaa mums. Driizaak jau vinjiem to noteikumu nav, nekaa ir.

158159. viesis 21.februāris 2005 22:20
0 0 Atbildēt

Mansel, tas jau nebij angaars, tas bija tas pats serviss, kuraa mitinaajaas mandaati, taa vismaz man palicis atminjaa.

158160. viesis 21.februāris 2005 23:35
0 0 Atbildēt

Nu lūk JT67. Nezinu kā pārējie Letiņi kas bija aizbraukuši uz Koeru, bet mēs (Pumpucs/Batarags) esam tieši tajā stadijā, kur tu pats kādreiz esi bijis - "Man vajadzēja 3 gadus, lai kaut ko sāktu saprast". Tici man, uzbraucieni, vai vienalga kā tos sauc, par centību tiešām nedaudz aizvaino. Visi mēs reiz mācījāmies runāt un staigāt.

158161. viesis 22.februāris 2005 0:16
0 0 Atbildēt

To JT67:

Nu, nu buutu jau nu kauneejies te pa velti muti dzesinaat, pats pagaashgad izgaazies kaa veca seeta. 300km paarbraucienos un 11 dopos, shitaads reitings veel nebija bijis, nebriinos, ka igaunji peec taada gaajiena nealkst kopeejus posmus. :) Protams, lielu lomu nospeeleeja tas, ka visi gaidiija no Tevis un Co labu ralliju, skjiet, ka runa pat bija par nakts ralliju, a uztaisiiji ko?? - benziina dedzinaashana bezjeegaa un pavizinaashanaas pa divaam krosa traseem. Phe, maaciitaajs atradies ..

158162. viesis 22.februāris 2005 3:42
0 0 Atbildēt

nevar noliegt, ka pedejam viesim ir taisniba attiecina uz JT67 un cesu ralliju, tachu, cienijamie dalibnieki - publiski vairs nekad nerakstiet, ka sturmanis kljudijas un K vai L 4 vieta nolasija 1ieku - tadas kljudas delj sturmanjus medz vienkarshi izmest no auto. Ta nav normala kljuda - iesacejiem varetu but kljudas pieraksta, ka tas gadas ari lielajiem, nolasit var agrak vai velak, tachu sajaukt 1 ieku ar 4ieku - naves smaka - iedomajieties, ka tas butu noticis mezha. ari es esmu iesacejs un mezu kljudities ar pierakstu, tachu tapec ir domati treninji.

158164. viesis 22.februāris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

:-) A kurš bez mums vēl taisa ralliju vienā no nacionālo parku teritorijām? Nu, kurš?

Un tad atnāciet un uztaisiet, redzēsiet, kā tas ir lauzt birokrātiskos šķēpus.

Pat ar lielo ralliju, kur ir liels budžets, ir problēmas, par mūsējo labāk vispār paklusēšu.

Tagad jau ir normālas iestrādes, taču likumi mainās, katrā nākošajā gadā liekās, ka nu vajadzētu būt vieglāk, bet nekā - riņķa dancis sākas no nulles punkta.

Par nakti - bija doma, taču pie TĀDA dalībnieku skaita negribējās riskēt un vispār nograut sacensības. Tā teikt vispirms to kvantumu atstrādāsim dienas apstākļos, nu un izdarīsim secinājumus.

158175. viesis 22.februāris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

nu netaisnojies netaisnojies :)

158176. viesis 22.februāris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

nu tiesham Jani, netaisnojies - visas iespejas shogad pieradit, ka cesinieki tomer mak uztaisit pienjemamu ralliju. uzlieciet rallija bazi piemeram Jaunpiebalga, ka tas bija vienu gadu. Celji tur ka jura vilnji apkart.

158185. viesis 22.februāris 2005 12:08
0 0 Atbildēt

To JT67:

Nevajag jau mums taas Ceesis redzeet . Auciemu un Teperi varam taapat sarunaat un dzenaat liidz nemanajis. Tev celju truukst?? Ģikši, Annas, Pērkoņi, Dzērbene, Ineši, -- tur varētu 2 dienas plosīties un nevajag stāstīt, ka parks (gnp) tev kaut ko aizliedza :D. Ceļi tur taadi, kaa nekur Latvijā. Redzeeju Tevi Viilandee, biji tagad uz Koeru, gan jau Tartu rudenī arii biji, saproti ko tauta grib, bet nevar saprast kapeec Tu nevari taadu ralliju te uzorganizeet? Bail vai varbuut ka nemaaki?

158204. viesis 22.februāris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

Ja godiigi tad es domaaju ka organizatoriem bail... jo latvieshi pie taadiem aatrumiem kaa blusas apsitiisies pa graavjiem...

jo uz sho briidi jebkursh kursh sevi uzskata par shumaheru var piedaliities... domaaju, ka buutu jaataisa taadas kaa karjeras kaapnes un vispirms jaaiemaacas braukt, tad stuurmanim lasiit tad patrennneeties gadinju kopaa un tad jau var arii uz taadiem aatrumiem ciereet...

P.S. taas taadas manas domas...

158217. viesis 22.februāris 2005 18:35
0 0 Atbildēt

luk, luk - iedomajieties ko shobrid padoma visi orgi palasot sho rakstu, kur tipa sturmanis, kas macas K4 vieta nolasa K1 - Jus vispar apjedzat konsekvences shadam kljudam ? Un ka shitadus var laist pa normalu pastendes dopu, piemeram, bez dugam ?

Redaktors 22.februāris 2005 18:58
0 0 Atbildēt

Attaisnojumus meklējam, lai tikai nevajadzētu neko darīt?

Tad jau visiem jābrauc uz iauto ralliju :), ja jau tā baidāmies no ātruma...

Redaktors 22.februāris 2005 19:03
0 0 Atbildēt

Bet raksts jau nebija par to, ka mūsu orgi būtu īpaši slikti. Stāsts ir par to, ka Igaunijā viss ir forši!

158338. viesis 24.februāris 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Kā tad, Jaunpieblgā. Kāpēc tad mēs no turienes pārcēlāmies tuvāk Cēsīm.

Umņiki - a kur cilvēki pārgulēs nakti, kur noliks mašīnas - vot tikai pagāzt iedod. Bet par dalībnieku ērtībām vispār arī ir jāpadomā.

158452. viesis 24.februāris 2005 21:58
0 0 Atbildēt

Bet, ja jau pārbraucienos 300 km, nešķjiet ka var reizes 5 aizbraukt līdz Jaunpiebalgai un atgriezties Cēsīs??? Runā tā , ka Smiltene būtu turpat kur Dukuri. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti