B&B ķēries pie Golf GTI 24

 
21.februāris 2005 12:08

Pazīstamais vācu tūninga ateljē B&B, kas specializējies Audi un Volkswagen markas auto pārveidošanā, nolēmis piedāvāt uzreiz vairākas VW Golf GTI hečbeka versijas. Klienti varēs savā īpašumā iegūt pēc izvēles kādu no pieciem forsētiem bāzes modeļa turbodzinējiem ar 200 Zs jaudu.

Visplašāk pieejamais dzinējs ir ar jaudu 230 Zs. Tā cena ir vien nieka 998 eiro. Nākamies soļ ir 250, 286 un 300 Zs jaudas forsētie varianti, kas jau nozīmē dažādus dzinēja un sistēmas uzlabojumus. Visekstrēmākais variants - līdz 350 zirgspēkiem un ar 2,0 - 2,2 litru dzinēju. Tam tiek mainīta turbīna, vadības bloks un izplūdes sistēma. VW Golf dinamiskie rādītāji pagaidām izpausti netiek. Šīs versijas cena - 17 950 eiro.



Turklāt ateljē piedāvā arī savus 18 vai 19 collu riteņu diskus un piekares, bremžu sistēmas, auto eksterjera un interjera modifikācijas.
 
Visi komentāri
 
158097. viesis 21.februāris 2005 12:19
0 0 Atbildēt

Dizaina idejas (priekšējam spoilerim) pilnīgi acīmredzami spetas no Porshe Cayenne un jaunā Audi A6 :) .. Cik orģināli!

158103. viesis 21.februāris 2005 12:32
0 0 Atbildēt

pie 350 zs taa modificeetaa balstiekaarta un citas bemzhu mashiinas buutu obligaatas ;)

158104. viesis 21.februāris 2005 12:34
0 0 Atbildēt

cik tam GTI ir standarta jauda?

tik un taa man labaak patiik EVO vai STI un leetaak ar sanaaks.

158105. viesis 21.februāris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

350zs uz priekšpiedziņas?!

158109. viesis 21.februāris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

Diezgan lēti ! zem 1000 eiro . Tad pat es varētu ar golfu braukt ! :)

158114. viesis 21.februāris 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Sļepim iz govna konfetku....

158120. viesis 21.februāris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

998eiro... ņemu!!! :)

158121. viesis 21.februāris 2005 14:16
0 0 Atbildēt

Kārtējie "spečuku" komenti.

158122. viesis 21.februāris 2005 14:19
0 0 Atbildēt

tie 998 jevriki ir piemaksa par čipošanu uz 230 zirgiem, ja tev jau ir 200zirgainais turbomotors :):):)

158134. viesis 21.februāris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

harosh, tikai kaa tas iespaidojas uz dzineeja resursu.... :?

Un cennjiks ar nemaz tik astronomisks nava.

Vilks - Poljubomu shitais un citi eiropas Caari ir n-reizes labaaki par subaru vai evo ar Turbo vai Masturbo. Tie korejieshu un japaanju interjeri, kuros dominee ikarusveidiigie sleedzhi un visuskonsolee kretiiniskais zaljaas nokraasas pulkstenis, tur pat borta kopis defaultaa nava

158136. viesis 21.februāris 2005 17:36
0 0 Atbildēt

Diez cik no tiem kam Subari STi un Micuki EVO satraucas par to ka nav borta kompis jeedziigs. :D

Tie cilvjiem lielaakoties nebuutu pat laika luureet uz to tizlo Borta compi. Kaut gan ja taa padoma tad gan jau ka vinajam ir kaut kaadas diagnostikas nu vismaz lampas prieksheeja panelii, takaa faktiski jau Subaru un Mitsubishi arii ir borta kompis. :D

158140. viesis 21.februāris 2005 17:58
0 0 Atbildēt

Kāds var izstāstīt ko var darīt ar 350Zs Golfu?

158142. viesis 21.februāris 2005 18:10
0 0 Atbildēt

kā ko darīt ar 350zirgiem??? - par bargu naudu uzlikt viņam elektronisko pretizslīdēšanas kontroli + max ātruma ierobežotāju uz 90km/h :)

protams motora resurss (kā arī visas eiroekonormas) jau nu konkrēti būs topā

pēc 10 gadiem varēsiet visi iegādāties "mazlietotus" "sporta" golfus ar tradicionālo nobraukumu "uz šiltes"

158163. viesis 22.februāris 2005 8:49
0 0 Atbildēt

EIROREMONTS!

158179. viesis 22.februāris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

to Pirmais->>>

un 17950 arii ir piemaksa par 350 zirgu "chiposhanu"??? baigi gudrs esi...

158183. viesis 22.februāris 2005 12:02
0 0 Atbildēt

158179. viesis

ja tu būtu attpīgāgs, tad zinātu, ka 200zirgainam turbomotoram +15% jaudas vēl var panākt ar "čipošanu"

bet nočipot uz 350 ir neiespējami, tur ir jāpiestrādā nopietnāk :)

ar moņķirovku :):):)

158209. viesis 22.februāris 2005 16:02
0 0 Atbildēt

es nezinu vai jus zinat bet man pazinam ir golfs III ar 3.0 dzineju(!!!) neko jau spridzeklis, ash ierauj benkos ka nemetas

158210. viesis 22.februāris 2005 16:03
0 0 Atbildēt

es domaju vai zinat tadu marku 3.0 Golf III

158224. viesis 22.februāris 2005 20:18
0 0 Atbildēt

to pirmais

158225. viesis 22.februāris 2005 20:19
0 0 Atbildēt

to pirmais

taadaa gadiijumaa tev neliekaas ka raxta autors aizmirsis driizaak nulli pieziimeet pie taa cipara "mazajam"golfam?

158246. viesis 23.februāris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

sūds

158251. viesis 23.februāris 2005 10:33
0 0 Atbildēt

karoče - šitas atkal ir kārtējais reklāmraksts

redaktoram bezmaiz vai jāsāk pierakstīt maziem burtiņiem aiz raksta

"*apmaksāts reklāmraksts, par tajā sniegto infu atbild pilsonis Pridubailo, tālrunis xxxxxxx"

a vispār golfs jau sen sevi ir izsmēlis - nekas īpašs jau sen viņiem tam nagluspainim nav parādījies :) katru jaunievedumu konkurenti pārtrumpē vēl pirms iznākšanas sērijā :)

158322. viesis 23.februāris 2005 23:56
0 0 Atbildēt

raksta autoru marsh uz gramatikas nodarbibaam! nakamies soļ, viņam esot... :D

158323. viesis 23.februāris 2005 23:57
0 0 Atbildēt

t.i., pareizrakstibas... :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 50

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 

Uzvaras visur, kur iespējams - Verstapens dominē Ķīnas Gran Prix

"Red Bull" pilots Makss Verstapens svētdien izcīnīja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas piektā posma - Ķīnas "Grand Prix" - pamatsacensībās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti