Jaunais «Citroen C6» saviļņos emocijas 36

22.februāris 2005 10:11

Oficiālais Citroen importētājs Latvijā SIA „Veho” sniedz jaunāko informāciju par jauno Citroen modeli C6, kas tiks atrādīts Ženēvā jau šī gada pavasarī, bet Latvijā pārdošanā būs š.g. rudenī.

Citroen C6 ir pēdējais, jaunākais papildinājums Citroen luksus klases modeļu rindā. Tā dizaina veidotāji ir iespaidojušies no agrākiem lielo Citroen modeļiem un radījuši veiksmīgu turpinājumu lielo auto hierarhijā.



Jaunais C6 ir satriecoša izskata apvienojums ar pēdējiem tehnoloģiju jaunumiem. Tajā apvienotas tīras, plūstošas līnijas ar augsta līmeņa komfortu un jaunākajām, tehnoloģijām.

Pašapzinīgs, satraucošs stils.
C6 dizains gan valdzina, gan arī apbur ar savu formu, profilu un līniju izliekumu. Virsbūves dizains un līdzsvarotās proporcijas piešķir šim modelim limuzīna stāju un kupejas eleganci.

Priekšgala platais režģis un biezā hroma uzšuve, priekšējās lampas, kas izstieptas garenvirzienā un platais motora pārsegs izceļ šī auto identitāti.

Garenais, plūstošais un aerodinamiskais profils piešķir jaunajam C6 iespaidīgu stāju un stabilitāti.



Arī auto aizmugures dizains ir acīm tīkams un papildina C6 cēlo izskatu. Aizmugures loga dizainu raksturo tā īpatnējais ieliekums un bagāžnieka vāka līnijas -tās slēpj sevī automātiski izbīdāmu spoileri, kas lieliski saskan ar virsmas profilu. Šāds virsmas dizains raksturo vēl vienu Citroen lepnumu – lielisku aerodinamiku.

C6 iekšējo dizainu raksturo plašums un komforts, ko papildina paneļu tīrās līnijas, augsta līmeņa interjera izsmalcinātība, augstas kvalitātes materiālu izmantojums un komfortablie sēdekļi.

Neskatoties uz izsmalcināto stilu, Citroen C6 piedāvā radikālu un novatorisku pieeju auto dizainam, kas balstīts uz jaunāko tehnoloģiju ieviešanu, dinamiku un komfortu.

Progresīvās tehnoloģijas komforta un drošības paaugstināšanai.
Citroen C6 ir perfekts paraugs kreatīvai un novatoriskai ražotāja pieejai, pielietojot progresīvās tehnoloģijas, lai radītu izcilu komfortu un drošību.

To iezīmē rūpīgi apdomātā vadītāja vieta, viegli nolasāmais vadības panelis un liels galvenais ekrāns. Visa svarīgākā informācija, piemēram, braukšanas ātrums var tikt projicēts uz auto priekšējā stikla, tādā veidā vadītājs, nenovēršot uzmanību no ceļa, var nolasīt visus svarīgākos rādītājus.

C6 ir pirmais auto visā Citroen saimē, kas aprīkots gan ar automātiskām, gan elektroniskām stāvbremzēm. Šis jauninājums pievienojas virknei citu inteliģento braukšanas palīgierīču, ko ieviesis Citroen (tādām, kā ceļu joslu šķērsošanas brīdinājuma sistēma , priekšējie un aizmugurējie distances sensori, adaptīvā kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs, kā arī adaptīvie Bi-ksenona priekšējie lukturi).



Jaunais Citroen modelis tiks piedāvāts ar diviem dažādiem dzinējiem: V6 benzīna un dīzeļa dzinējiem (jaunais 2,7 litru HDi dīzeļa dzinējs ar 208 z.s., kas aprīkots ar cieto daļiņu filtru, un 3 litru benzīna dzinējs ar 215 z.s.). Abi dzinēji tiek piedāvāti ar 6 ātrumu automātisko pārnesumu kārbu. C6 ir aprīkots ar 4. paaudzes hidraulisko piekari – Hydractive 4.

Limuzīna komforts.
Visas salona iezīmes ir radītas, lai nodrošinātu pilnīgu komfortu braukšanas laikā: daudzfunkciju elektroniski regulējamie sēdekļi (gan priekšējie, gan aizmugurējie), izcila skaņas izolācija, speciāli veidota vadītāja vieta.

C6 piedāvā dalīto 4 zonu klimata kontroles sistēmu (labajā/kreisajā salona pusē, kā arī priekšā un aizmugurē), kuras sastāvā ietilpst īpašs gaisa plūsmas sadales mehānisms. Pateicoties tam veidojas vienmērīgs gaisa slānis, kas uztur optimālu temperatūru salonā.

 
Visi komentāri
 
158165. viesis 22.februāris 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Pluudliinijas un hromi no pirmaa skatiena jaunos audi atgaadina.

158167. viesis 22.februāris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Mjaa. Nezkaapee liekas, ka visi auto kljuust vienaadi. Naf pie kaa piesiet acis vairs...

158168. viesis 22.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

paaraak skaljsh virsraksts...

158169. viesis 22.februāris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

atsit jauno mersi kupejnieku un nedaudz jauno 6to bembi ... bet taa tas ir - visi auto kljuust +/- vienaadi :)

158170. viesis 22.februāris 2005 10:30
0 0 Atbildēt

man gan liekas ka peec DS21 saak izskatiities!

hem.passagen.se/sck.sth/images/b02s01.jpg

158171. viesis 22.februāris 2005 10:32
0 0 Atbildēt

sorry te

hem.passagen.se/ sck.sth/broschyrer.htm

158172. viesis 22.februāris 2005 10:33
0 0 Atbildēt

nu nemaaku es linku kautkaa pielikt :(

mekleejiet pashi GOOGLEE -" citroen DS 20 "

158178. viesis 22.februāris 2005 11:14
0 0 Atbildēt

Mjaa man jau taa likas ka Citroen ir savaadniekiem, shis kaa reizi to pieraada.

Var jau buut ka var saskatiit kaadu liidziibu ar Audi, vai BMW, bet nu manupraata shis tomeer ir paaraak savdabiiigs (jociigs) lai saliidzinaatu.

158182. viesis 22.februāris 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Ljoti liidziiga ieprieksheejaas paaudzes Audi A6

158188. viesis 22.februāris 2005 12:29
0 0 Atbildēt

Atsit ieprieksejo A6 un no prieksas, kaut kur ari 607 Pezhu

158193. viesis 22.februāris 2005 13:40
0 0 Atbildēt

Jā nevis c6 , bet gan a6 ļoti atgādina , sevišķi no aizmugures. Citrons paliek citrons, kaut arī liels . Laikam mutants :)

158194. viesis 22.februāris 2005 13:43
0 0 Atbildēt

ir ok

158196. viesis 22.februāris 2005 14:10
0 0 Atbildēt

ja grabēs kā visi citroni, tad būs vienkārši parodija.

ceru, ka 4. paaudzes hidroaktīvā piekare būs labāka.

pašreizējā 3. paaudze ir īsta klaboņa.

158197. viesis 22.februāris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

klabonja taapeec, ka Latvijas celji ******* ar savaam daudzajaam bedreem. Tieshi taapat ir arii ar Xantia otraas versijas hidraktiivo piekari.. bet toties kaads kaifs braukt pa gludu celju + iesleedzot cieto, sportisko piekari.. uhhh ;)

158198. viesis 22.februāris 2005 14:25
0 0 Atbildēt

atgaadina bik vecos citronus peec skata

158206. viesis 22.februāris 2005 15:15
0 0 Atbildēt

varēja kādu bildi ar interjeru arī pielikt, bet tā tikai no ārpuses var novērtēt, nez, šitam arī stūres vidus paliek uz vietas, kad groza pašu stūri?

158207. viesis 22.februāris 2005 15:19
0 0 Atbildēt

citroen mājas lapā arī par C6 tikai tās pašas bildes, nekā nav par interjeru

158212. viesis 22.februāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

ehhhh, tikuntā 20/30 gadīgs audi/bēmēvē labāks :):):)

158214. viesis 22.februāris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

Pats labākais ir 412 moskābels !

158219. viesis 22.februāris 2005 18:50
0 0 Atbildēt

iiiideaals autinsh, dizains vienkaarshi perfekts, iznjemot pakalju, kur vinsh izsataas, it kaa kaads buutu aadas savilshanas plastisko operaaciju taisiijis ar skavotaaju :(

158223. viesis 22.februāris 2005 20:06
0 0 Atbildēt

Man ļoti patīk šāda veida mašīnas!

158226. viesis 22.februāris 2005 20:19
0 0 Atbildēt

Franchiem lielie auto vienmer padevushies pakropligi un epatazha parasti radita ar murgainiem un liekiem jaunieviesumiem, turpreti dizains - ka narkomana murgos. Franchu autobuves aicinajums ir mazauto sanarkotiem dzejniekiem, majsaimniecem un citeim plana galdinja urbinatajiem...

158227. viesis 22.februāris 2005 20:56
0 0 Atbildēt

supper auto, un vispar citroen rulz, jaa tas nav auto prieks bmw,vw, audi un citu standarta auto, standarta uzskatu un standarta dzives cienitajiem. tas ir auto ar savu ipaso unikalitati :))))))

158228. viesis 22.februāris 2005 21:20
0 0 Atbildēt

Mja, unikalitate ietver, kroplu dizainu, graboshu salonu, ljodzigu piekari, nekam nevajadzigaus navarotus (piem. nekustigu stures centralo dalju) un 100 ktukst. km max. noskrejienu, tad Citrons un parejie franchu lielie auto visos laikos ir izcelushies ar unikalitati

158229. viesis 22.februāris 2005 21:39
0 0 Atbildēt

to: 158228. viesis

bet tur jau ir tas saals :) kam patik tam patik, kam nee tam, cilvekiem tachu ir dazadas gaumes, visi tak nevar dzer alu un snabi :))) cilvekiem patik dazadiba, pretejaa gadijuma mes visi joprojam rulletu ar VW vabolitem ;)

158230. viesis 22.februāris 2005 21:57
0 0 Atbildēt

laps:)gan:)

158233. viesis 22.februāris 2005 23:02
0 0 Atbildēt

fuj.. suuc kaukaac....

158236. viesis 23.februāris 2005 8:17
0 0 Atbildēt

Izskatās daudzsološi labs... Būs nopietni jāapsver šāda auto iegāde.

158237. viesis 23.februāris 2005 8:47
0 0 Atbildēt

Pārāk plakans, labāk jau nu AlfaRomeo :)

www.neverlands.ru/cgi-bin/go.cgi?uid=65237

158242. viesis 23.februāris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

2 158228. viesis

Tev nav ne mazākās nojēgas kāpēc ir nepieciešams fiksēts stūres centrs. Galvenais ir drošība- airbag izšaušanās virziens, otršķirīgi ērtās pogas uz stūres fikētā statņa.

Saprotu, ka Citroens ir iemantojis savu "popularitāti" ar veciem XM, CV2 utt, bet ļautiņi- paskatieties uz franču auto ar objektīvu skatienu, nevis ar mūžīgo kritizēšanu un mazu bērnu spļāvieniem, ka divdesmitgadīgs 0000, BMWē, vai VW- labāks.

Lielākajai daļai kritezētāju nav objektīvas pieredzes ar šiem auto. Apskatiet C4 un sapratīsiet, ka kvalitāte salonā ir labāka kā citiem, dārgākiem tās klasas auto.

158248. viesis 23.februāris 2005 10:26
0 0 Atbildēt

nē, nē, saki ko gribi, tik un tā 84 gada opelis rulz :):):)

tam vismaz ir personība :)

158264. viesis 23.februāris 2005 12:31
0 0 Atbildēt

Pirmais:

Jebkura gadijuma uz ielam ir da hrena 20mit gadigu opelju, audi, MB, BMW... bet tik pat ka neviena tevis aizstaveta citrona vai korejiesa...

Tavi standartkomentini pie katra jauna kakucha reklamraksta ir nevieta...

158269. viesis 23.februāris 2005 12:49
0 0 Atbildēt

emocijas ir krietni saviļņotas...

ja skatās globāli, tad kartā planētas apgabalā ir savi populārākie auto. Francijā + Beneluksa valstīs daudz izvēlas franču auto. Pie mums, tradicionāli no Vāczemes nākušiem lietoto auto ešelonos bija piebāzts ar vācu autobūves šedevriem. So what? Vācijā, ja grib izcelties no pūļa, brauc ar franču vai itāļu auto, un otrādi. Skumji tikai tas, ka pie mums ir pārāk daudz pūlim pakaļ stabulētāju, kam lielākajā daļā gadījumu savu domu nav...

Mašīnas visas ir vienādi labas/sliktas, brauciet, ar ko jums patīk, un nenozākājiet citus! Vai arī pamatojiet ar statistikas rādītājiem - salūšanas procentiem, utt

158274. viesis 23.februāris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

Es pirms triis meeneshiem nopirku Citroen Xantia, un ne mirkli neesmu to nozheelojis. Sajuutas lieliskas, un taadu pashu mashiinu jau vien ir prieks ieraudziit starp n tajiem golfiem un audi un bmw..

158277. viesis 23.februāris 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Romiqe [?] 23.02.2005 12:31

jā, pļin, korejiešiem nopietni jāpiestrādā lai iekarotu 20gadīgu pepelacu tirgu

158317. viesis 23.februāris 2005 19:09
0 0 Atbildēt

Pirmais

nu ka radas, laikam tiesham, shoreiz tev bus taisniba, bet shablonu saviem komentiem tomer pamaini!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 9

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 6

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti