Publicēti pirmie Saab 9-3 Sportcombi oficiālie attēli 30

 
22.februāris 2005 10:32

“SAAB ražotāji ir noņēmuši noslēpumainības plīvuru un šajā nedēļā publicējuši pirmos oficiālos jaunā Saab 9-3 SportCombi attēlus,” stāsta Raivo Saļms, SAAB oficiālā dīlera “E&S Auto” direktors.



Jaunais Saab 9-3 SportCombi ir pirmais Saab vidējās klases premium segmenta universāls, kas apvieno Saab atšķirīgo dizainu ar sportiskas braukšanas dinamiku kā alternatīvu tradicionālam universāla tipa auto. Modeļa spēcīgās, kompaktās proporcijas ir kā jaunas vēsmas Saab tradicionālajā auto dizainā, kas ir sportisks raksturā un daudzpusīgs lietojot.
9-3 SportCombi apmierinās pircēju prasību pēc universāla daudzpusīguma, kas ietver atvieglotas iekraušanas-izkraušanas iespējas, savukārt samērīgi veidotais bagāžas nodalījums nelaupīs iespēju gūt baudījumu no braukšanas.



“Lai gan SportCombi ir 9-3 modeļu papildinājums, tam ir pašam savs atjaunots raksturs. Tradicionāli Saab zīmolam, tas nav vienkāršs “man arī” tipa produkts”, uzsver Peters Augustsons, Saab Automobile prezidents. “Tā progresīvais dizains un dinamiskās spējas ir paredzētas, lai atrisinātu jebkurus konfliktus starp racionalitāti un braukšanas prieku. Patērētāji redzēs to kā auto, kas nenoliedz viņu dzīves stilu, ļaujot apmierināt kaisli pēc sportiskas braukšanas.”



Auto debija ir paredzēta Ženēvas Motoršovā, savukārt tirdzniecībā Latvijā jaunais Saab 9-3 SportCombi nonāks šā gada nogalē.

SIA "E&S Auto" ir jau 10 gadu pieredze jaunu automašīnu tirdzniecībā un apkopē. Kompānija dibināta 1993.gadā un sākotnējais firmas darbības virziens bija automašīnu apkopes un remonti, specializējoties uz "Saab" automašīnām. No 1996.gada SIA "E&S Auto" ir "Saab" vienīgais oficiālais izplatītājs Latvijā. 2004.gada janvārī durvis vēra jaunais “E&S Auto” salons G.Astras ielā 13, Rīgā. “E&S Auto” nodarbojas ar "Saab" un "Kia" automašīnu, rezerves daļu, remontu materiālu un piederumu tirdzniecību, kā arī ar automašīnu apkopi un remontu.

 
Visi komentāri
 
158173. viesis 22.februāris 2005 10:33
0 0 Atbildēt

kas tā par klauna kedu?:)

158174. viesis 22.februāris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Kaut kur jau redzeeta zinja. Bet auto man patiik.

158177. viesis 22.februāris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

lenam SAAB ipatnejais izskats ta ari izgaist zilas tales un paliek par parastu auto atliek nonemt tik logo un bus ka parejie :(

158180. viesis 22.februāris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

Man liekas ka jau labu laiku SAAb ir taac kaa visi paareejie (OPELJI VECTRAS :( ). Bet tas nekas, cik noprotu tad shim ir kaut kas kopeejs ar SUBARU, kas nebuut nav slikti, un veel forshaak butu ja vinjam vareetu dabut SUBARU 4x4 piedzinju.

Dizains man patiik, vienigi neesmu paarliecinats ka taas viscaur baltas aizmugures lampas man patiik, driizaak ka ne.

158181. viesis 22.februāris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Skaista Ford Mondeo universaala kopija. bet, taa kaa izpuuteeju skaits 2x lielaaks kaa Mondeo, tad apsolos naakamo auto pirkt shamo Saab

158184. viesis 22.februāris 2005 12:04
0 0 Atbildēt

ja izpūtēju ir 2x vairāk, tātad motoru arī ir 2x vairāk... ja motoru ir 2x vairāk, tad tērē 2x vairāk zupas... ja tērē 2x vairāk zupas, tad līdz kokam ieskrienas 2x ātrāk....

es arī ņemu šito daiktu...

158186. viesis 22.februāris 2005 12:12
0 0 Atbildēt

sito jau es esu lasijis pirms meneša.... hmmm

158187. viesis 22.februāris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

...esiet sveicināti GM dizaina pasaulē!!! Bet tas nebūt nenozīmē, ka GM piekoptais dizaina stils ir slikts un bezgaumīgs, tieši otrādi. Man patīk...

158189. viesis 22.februāris 2005 12:38
0 0 Atbildēt

Daudz smukāks un labāks par to citronu blakus tēmā.

158191. viesis 22.februāris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

Cik esmu dzirdējis, latvju bāleliņus iepriekšējā periodā TIK SMAGI ir izbesījuši vecie 9000-tošie, ka reti kurš par nākamo svu auto atkal izvēlas SAAB. Tā vismaz man nesen stāstīja viens bijušais Jūrmalas saabists, kurš uzskata, ka viņa MŪŽĀ bijušas divas laimīgas dienas: kad 95.gada saabu NOPIRCIS un kad PĀRDEVIS...

158192. viesis 22.februāris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis, manā rīcībā ir pilnīgi pretēja informācija, bet kāds tam sakars šo rakstu.

158195. viesis 22.februāris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

No priekšas vēl tīri neko, nu bet no aizmugures..... veeeee, vemt gribas..... ATDODIET MUMS MŪSU VECO LABO 9K DIZAINU, LŪDZU!

Nufis

158201. viesis 22.februāris 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Personīgi man tas auto nepatīk ne no vienas puses. Bet tas ir tāpēc, ka man universāla virsbūve vispār nepatīk.

158203. viesis 22.februāris 2005 15:01
0 0 Atbildēt

Superīgs un no aizmugures īsts skaistulis!

158208. viesis 22.februāris 2005 15:20
0 0 Atbildēt

Nez, man patiik :) Aizmugure vispaar ok :)

158213. viesis 22.februāris 2005 17:35
0 0 Atbildēt

Vjaprac ku superigs...

158218. viesis 22.februāris 2005 18:36
0 0 Atbildēt

Ai, nu mazda kas mazda, tikai 2x daargaaka.

158231. viesis 22.februāris 2005 22:23
0 0 Atbildēt

SAAB 900 lidz 93.gadam ir pedejais " iistais" SAAB.

saab 900 peec 93.g. - jau paspejis sanjemt pirmo opelizaciju. Tomer pirmaas paaudzes 9-3 deva ceribas, ka SAAB pamazaam atgrieziisies pie sakneem. She Tev, paradijaas 9-3SS. Sho auto var salidzinaat da ar jebko - BMW, Audi, VW - tikai ne ar iepriekshejas paaudzes saabinjiem. Nu labi shitas universalis veel izskataas kaut cik normaals, bet vispaar 9-3SS ir vispaarejas unifikacijas beediigs piemeers. Nez kaads buus jaunais 9-5?

158234. viesis 22.februāris 2005 23:03
0 0 Atbildēt

galiigi smux =] dikti patiik

saab 4eva

158238. viesis 23.februāris 2005 9:05
0 0 Atbildēt

Man patiik :) Ja kadreiz atljaus rociba - iegadashos. Pagaidam atliek tikai sapnjot :)

158272. viesis 23.februāris 2005 14:14
0 0 Atbildēt

samulsu.. :P ir paraadiijies alternatiivs sapnis,

liidz sim tas bija 9-5 vagons,

nu patik man praktiskaas virsbuuves.. :)

158284. viesis 23.februāris 2005 15:09
0 0 Atbildēt

Ja ja - par to 4X4 es piekriitu, nu ljoti jauki buutu tad arii es panjemtu kaa ikdienas auto!!! Bet - jautaajums - kaads buus 9-5 turpinaajums? Vai briinumi notiek?

158356. viesis 24.februāris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

va ku smuks

158450. viesis 24.februāris 2005 21:29
0 0 Atbildēt

To: IkdienasViesis,

Tu vecīt kļūdies!

ASV (lielākais un dinamiskākais SAAB u.c. a/m tirgus) ir tāda statistika: 75%! SAAB lietotāji paliek uzticīgi SAAB (vismaz, kā otrai a/m) - 10 pārmetas uz BMW un MB, 10 uz LEXUS un SUViem un 5 uz citām a/m (ļoti nepopulārām markām).

Man ir bijuši 5 dažādi SAAB - tagad ir Volvo un viens labs Made in Japan - kapēc? da tāpēc, ka 9000CS ir un paliks SAAB tops! Tādu aparātu vairs nav... 9-5 jeb 9-3SS mani neinteresē.

SAAB/VOLVO un TOYOTA (LEXUS) droši ! rullē ...

158524. viesis 25.februāris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

nju vienkaarshi smuks auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11=)=)=)

158596. viesis 25.februāris 2005 21:48
0 0 Atbildēt

MagnusUgla: ko tu ,draudziņ, ar tiem saviem saabiem te uzbāzies ! es jau iekritu - kā zive sauszemē, nopērkot saabu 9000 ar visiem prirambasiem. teica - vot, aauto būšot drošs kā lidmašīna, jo slavens samoļotu zavods to būvējot pēc labākajām tradīcijām. Bēt lūza tam auto visss iespējamais, sākot no turbīnas, beidzot ar ritošo un elektroniku. Pat tahometram bultiņa no kātiņa nokrita, kas nebija gadījies pat moskviču žiguļu laikos. Un tā vienā laidā. Remontos ieguldīju tik pat - par cik auto nopirku. Nu, kad sieva naktī palika kangaru kalnos, jo noklemmēja riteņa gultnis, situ ayto gaisā citam "nelaimīgajam", kurš man pēc pāris nedēļām piezvanīja, un izlamāja matom. laikam jau pelnīti. tagad braucu ar 99.gada vectra kombi, un jūtos laimīgs cilveks zemes virsā. kad iauto lapās ieraugu vien saab lapy, auksti drebuļi sāk kratīt miesu. NEKAD VAIRS TO ! Tagad dzirdēju, ka nabaga amerikāņu GM koncerns ar labu vairs netiek no tā fabriķa vairs vaļā, šiem totālie zaudējumi esot, jo cilvēki tos auto vairs nepērkot.

158636. viesis 27.februāris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

izsaku līdzjūtību, bet jebkuru auto ir iespējams nodzīt... žēl, ka Tev gadījas sliktākais eksemplārs... :(

158785. viesis 1.marts 2005 9:18
0 0 Atbildēt

Man arii zheel par 158596. viesis 25.02.2005 21:48 Sis teikums izsaka visu: "Remontos ieguldīju tik pat - par cik auto nopirku." Taa gadaas, ja njem leetaako . . .

Bet jaunais SaaBinsh man patiik, ja veel buutu pilnpiedzina, tad es toch to gribeetu . . .

158919. viesis 1.marts 2005 18:39
0 0 Atbildēt

Es reiz ļoti līdzīgi iekritu ar 1991.g. VW Passat VR6. Dabūju nomainīt praktiski visu, kas griežas vai kustas. Un tik turpināju remontēt. Remontos iztērēju gandrīz divreiz vairāk nekā mašīnas cena. Beigās vasarā paliku pusceļā līdz Saulkrastiem. Tad mans mērs bija pilns, kaut arī toreiz tikai laida garām dzesēšanas šķidruma šļauka. Citiem VW (un pat VR6) īpašniekiem stāstu, redz, cik neuzticams auto. Šie brīnās, esot nomainījuši tikai sveces un brauc cepuri kuldami. Tagad manā ģimenē ir divi Saabi - sievai 1993. gada Griffin, teicamā stāvoklī, bet otrs jauns 2003.gadā ražots Aero.

159722. viesis 8.marts 2005 14:44
0 0 Atbildēt

Nav tādas mašīnas, kas būtu reizē ātra un praktiska. Šis SAAB nav ne ātrs, ne praktisks!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti