«Alfa Romeo 159» (r)evolūcija 21

 
24.februāris 2005 11:55

Ženēvas autosalonā itāļu Alfa Romeo prezentēs savu modeli Alfa Romeo 159, kas ir diezgan veiksmīgā sedana Alfa Romeo 156 turpinājums. "Leciens" uzreiz pāri diviem cipariem indeksā ir revolucionārs, tomēr pirmajā acu uzmetienā Alfa Romeo 159 šķeit esam vien evolucionārs 157. modeļa turpinājums. Tomēr strapība starp šiem diviem automobiļiem patiesi ir milzīga.

Ārēji uzreiz pamanāmi ir jaunie lukturi ar trim atsevišķām lampām. Radiatora reste ir pārvietojusies vēl zemāk un pārdala gaisa savācēju buferī. Asās, korektās līnijas priekšdaļas noformējumā piešķir auto pamatīgumu un agresiju, uzsverot sedana sportiskās ambīcijas. Vēl vienu atšķirību no Alfa 156 uzsver tas, ka sedans vairs nepūlas "izlikties" par kupeju. Aizmugures durvju rokturi nav paslēpti logu rāmjos, bet atrodas visnotaļ pierastā vietā. Asas līnijas parādījušās arī automobiļa aizmugures noformējumā, bet lukturi tagad viegli ietiekušies aizmugures spārnu "teritorijā".

159.jpgAlfa Romeo 159 konstruēta uz Premium platformas un izmēros ne tikai pārspēj 157. versiju, bet šajos rādītājos arī tuvojas modeļu klāsta vadošajam auto - sedanam Alfa Romeo 166. Jaunā auto garums ir 4,66 metri, riteņu bāze 2,7 metri, kas nostāda Alfa Romeo 159 vienā no līderpozīcijām Eiropas vidējā izmēra sedanu segmentā.

Itāļi joprojām simpatizē benzīna dzinējiem. Alfa Romeo 159 top versija GTA tiks aprīkota ar 3,2 litru V6 dzinēju ar 260 Zs jaudu. Par bāzes modeli kļūs versija ar 1,9 litru JTS dzinēju un 160 Zs jaudu. Tiks piedāvāta arī 2,2 litru dzinēja versija ar 185 Zs jaudu.

Tiem, kas uztraucas par benzīna pieaugošajām cenām, Alfa Romeo gatavi piedāvāt trīs Alfa Romeo 159 versijas ar dīzeļdzinējiem. Bāzes modelim būs 1,9 litru dzinējs ar 120 Zs jaudu. Turklāt kompānija laidīs tirgū arī 16 vārstu versijas ar 1,9 dzinēja darba tilpumu un 150 Zs jaudu un 2,4 litru pieccilindru JTD dzinēju ar 200 Zs jaudu. Visi trīs dīzeļdzinēji atbilst Eiro-4 prasībām un ir aprīkoti ar attiecīgu filtru.

159a.jpgDzinēji darbosies tandēmā ar sešpakāpju mehāniskajām pārnesumkārbām vai Selespeed automātisko kārbu. Standartvariantā auto būs priekšpiedziņas, bet par papildus samaksu Alfa Romeo sola pagādāt arī pilnpiedziņas sedanu, aprīkotu ar no Alfa Romeo Crosswagon palienētu sistēmu.

Alfa Romeo 159 var palepoties ar lielu skaitu dažādu elektronisku sistēmu, kam vajadzētu krietni atvieglot vadītāja dzīvi. Visas bāzes versijas tiks aprīkotas ar firmas stabilizācijas sistēmu VDC (Vehicle Dynamic Control) ar ABS, ASR, brake-assist sistēmu un pat Hill Holder sistēmu, kas palīdz uzsākt braukt slīpumā. Par pasažieru drošību salonā gādās 8 drošības spilveni, ieskaitot spilvenus priekšējā pasažiera ceļiem un "piepūšamos aizkarus". Turklāt Alfa Romeo 159 būs drošības jostu spriegotāji un "aktīvie" galvas balsti.



Jaunais auto, atkarībā no komplektācijas, var lepoties ar patiesi bagātīgu aprīkojumu. Alfa Romeo 159 būs bi-ksenonu lukturi, kruīza konrole, parkošanās sensori, navigācijas sistēma, divu vai trīs zonu klimatkontrole, audiosistēma ar CD atskaņotāju, CD mainītājs 10 diskiem, elektroregulējami sēdekļi un pat Start Engine poga centrālajā konsolē.

Pagaidām Alfa Romeo neizziņo jaunā auto cenu, bet pārdošanā tas nonāks jau šajā vasarā.
 
Visi komentāri
 
158350. viesis 24.februāris 2005 12:05
0 0 Atbildēt

Eleganti! :)

158352. viesis 24.februāris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Izcils, dizains ar labs

158353. viesis 24.februāris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Skaisti!Skaisti!Skaisti!

Subjektīvi- citas markas šī priekšā vienkārši izcelas ar prastu dizainu!

158355. viesis 24.februāris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Protams bildees jau izskataas super, bet vai tieshaam dizaineri nezin ka pamataa visaas valstiis automashiinas tiek apriikotas ar nummura ziimeem ne tikai aizmuguree, bet arii priekshaa.

Pieliekot nummuru tur, kur vinjsh parasti shiim Alfaam atrodas, dizains vairs nerullee.

158365. viesis 24.februāris 2005 13:25
0 0 Atbildēt

dizains patiešām labs, bet raksts sviestains. Autors varētu atbildēt uz dažiem jaut, kas man radās ātri pārlasot

- kas ir 157 modelis

- kas ir automātiskā Selespeed

- kā izpaužas simpātijas benzīna dzinējiem , ja vairāk kā 1/2 AR produktu pārdodas ar dizeļiem, ja auto piedāvā ar 3 benzīna un 3 dīzeļa dzinējiem

158367. viesis 24.februāris 2005 13:53
0 0 Atbildēt

dizains :) j...t...ma.

kas tajā dizainā tāds ir?? ņoņemiet jebkuram 90gadu opelim priekšējo numuru un reku būs jums dizains :):):)

ak jā vienīgais pakaļējo durvju ručka ir megadizaineru sasniegums :)

158370. viesis 24.februāris 2005 14:52
0 0 Atbildēt

Nu nu nu, 1ais. Tev ka franchu dizaina skolas piekritejam jau nu nevajadzetu nonicinat kaiminzemes temperamentigos izlecienus. Ta vel varetu izteikties visi tautas automobilos braucoshie, vai behu spaiditaji...

Nevajag pazaudet seju. Ka piem Saab/Vlv/Subaru/Ford/.../Kia sanaak.

158373. viesis 24.februāris 2005 15:03
0 0 Atbildēt

ehhh, shitie latvieshu autozhurnaalisti.. taisni vai skumji kljuust. varbuut vinjiem vajag nodibinaat kaadu profesionaalo autozhurnaalistu asociaaciju un organizeet licenchu sisteemu, eksaameni utt. lai nebuutu taa, ka par auto raksta personas, kas no tiem neko nesaprot :(

158376. viesis 24.februāris 2005 15:06
0 0 Atbildēt

un vispaar tvnet sho zinju jau pirms 2 dienaam nopubliceeja, delfi vakar, kaada jeega iauto to dariit shodien? jo iipashi, ja pamatinformaacija, foto ir tie pashi vecie? nokaveets ir nokaveets.

158384. viesis 24.februāris 2005 15:25
0 0 Atbildēt

...Alfa Romeo 159 top versija GTA tiks aprīkota ar 3,2 litru V6 dzinēju ar 260 Zs jaudu.....

...Bāzes modelim būs 1,9 litru V8 dzinējs ar 120 Zs jaudu...

:))

158401. viesis 24.februāris 2005 16:06
0 0 Atbildēt

Uhh - ku labs !!!

158408. viesis 24.februāris 2005 16:28
0 0 Atbildēt

...1,9 litru V8 dzinējs... Vai tiešām!?

158455. viesis 24.februāris 2005 22:31
0 0 Atbildēt

atradu no kā tulkots - www.autonews.ru/news/html/new...05/02/24/59869

ar visām kļūdām , 157, automāts/ Selespeed, tikai motoram 1,9 piesaukt ka ir 8 vārsti

vispār jau jauki :)

158458. viesis 24.februāris 2005 23:14
0 0 Atbildēt

par tiem raxtiitaajiem ... pietiek paluureet uz podnieku, nr1 ... un viss kljuust skaidrs.

158618. viesis 26.februāris 2005 19:47
0 0 Atbildēt

..a ko ta gribat no bezmaxas portaala...

158619. viesis 26.februāris 2005 19:48
0 0 Atbildēt

arba tev taisniiba - iists AR fans. Respect

158624. viesis 26.februāris 2005 23:29
0 0 Atbildēt

globalizācija skārusi arī AR

Tiek izbeigta AR v6 motoru ražošana, jaunos medeļus - 159, Breru - komplektēs ar GM motoriem, droši vien degvielu tērēs mazāk un eļļas noplūdes vairs nebūs, bet tie vairs nebūs AR V6 :) :(

159182. viesis 4.marts 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Cik zināms no GM tikai tiks paņemc V6 bloks, viss pārējais tajā un ap to būsōt Alfa Romeo...

160875. viesis 18.marts 2005 9:38
0 0 Atbildēt

robchix, amerkaa jau ari ir numuri tikai aizmuguree, kas ari ir logiski. Europaa jau tik logiski nemaz nedzivojas cilveeki. Nesaku ka tas ir slikti.

Shitai dizains gan nav tik labs kaa 156ai. Lampas ir ok, bet kopejas proporcijas un plastiku vareeja piestradaat.

Piemeam, jaunie chrysleri. Tur ir domaats un kaa jau amiishu lielummanija dizaina vabuut ir pa daudz bet ir paarliecinoshi.

Italju dizaina smalkums biki pa daudz iebraucis "niknajaa" dizainaa. Domaju ka shie atjeegsies pie nakamaas paaudzes, ka jaatgriezhas atpakalj pie dzuljetas vai kaa tml.

es shito nepirktu. gaidiisim 149.?(147 nakama versia), vai to dzipu, ko alfa sadomajusi taisiit,

161280. viesis 21.marts 2005 16:56
0 0 Atbildēt

cik zinu Amerikā AR netiek pārdotas

161650. viesis 23.marts 2005 21:12
0 0 Atbildēt

eepaaa...bet 164 QV ir labaaka..!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti