Pēc ilgākas "atturības", proti - pilnīga jebkādu sportisku modeļu trūkuma, itāļu Lancia atkal vēlas ražot sportiskus auto. Ženēvas autosalonā kompānija prezentēs prototipu Ypsilon, kas aprīkots ar 150 Zs dīzeļdzinēju.
Itāļi apgalvo, ka 1,9 litru turbodīzelis ir lieliski izstrādāts, kā rezultātā subkompaktais Ypsilon 100 km/h spēj sasniegt 7,9 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 212 km/h.Protams, ka arī standartauto piekare, kas bijusi paredzēta tieši dāmu gaumei, tikusi pakļauta nopietniem pārveidojumiem. Klīrenss pazemināts par 15 mm, piekare tikusi pie jauniem amortizatoriem un atsperēm, kas ir cietākas kā parastās un nodrošina labāku vadāmību. Nelielā Ypsilon virsbūvīte balstās uz milzīgiem 17 collu riteņiem ar 205/45 izmēra riepām.
Automobilis ieguvis arī profesionāļu ateljē Zagato veidotu aerodinamisku veidolu. Priekšējais buferis ticis pie uzreiz vairākām gaisa savācējlūkām. Loģiski, ka sportprototips var lepoties ar bagātīgu komplektāciju, ieskaitot stiklotu jumtu.
Vienīgi žēl, ka šim auto lemts tā arī palikt par prototipu - Lancia neveicas tik labi, lai kompānija būtu spējīga ieveist šo auto ražošanā.
Būtu labāk atjaunojuši S4 kā ekskluzīvu sēriju ar mūsdienīgākiem risinājumiem drošības un vadāmības ziņā, bet veco dizainu, pamatā. Manuprāt tā ir viena no superīgākājām sporta auto visos laikos...
Ehhhhhh, visu cieņu Toivonena piemiņai, bet man ļoti žēl, ka Group B tika slēgta. Tagad rallī tomēr jaušams tāds kā ideju zudums...