Latvijas standartnieku rallija sezona atklāta (+ foto) 115

 
1.marts 2005 11:28

26.-27.februārī Gulbenes pusē notika šā gada pirmais standartauto rallija Latvijas čempionāta pirmais posms - SARMA 2005.



Kaut arī pirmsrallija sākums "bija grūts" - organizatori nespēja apgalvot, ka rallijs notiks, tomēr ar nelielu "aizķeršanos" (datuma pārcelšanu) tas notika. Vēl līdz pēdējai dienai nebija skaidrs, vai rallijs notiks pa ceļiem vai tikai pa ezeriem. Pēdējā dienā noskaidrojās, ka uz ātrumu būs jābrauc tikai uz ezeriem - 3 reizes pa 3 ezeriem. Kopā 9 "dopi".



Sestdienas rītā notika reģistrācija, "tehniskā komisija", kas nolika "zem protesta" vairākas ekipāžas par dzinēja pārbuvēm un citām tehniskām lietām, un tad varējām doties iepazīties ar ezeru trasēm. Kaut arī organizatori bija sagatavojuši savu trases veikšanas stenogrammu, redzēju, ka daudzi tomēr rakstīja savējās stenogrammas - vismaz lieks treniņš stenogrammu rakstīšanā. Katru trasi varēja izmēģināt 2 reizes, bet ne ātrāk kā 50 km/h. Iepazīšanās ritēja raiti, ja neskaita dažus dīvaini novietojušos tiesnešus - pilota pusē. It kā jau tas būtu stūrmaņa darbs - kontaktēties ar tiesnešiem. Uz viena ezera sagaidīja vēl kāds pārsteigums - dabā nebija atzīmēts ne starts, ne finišs, uz ko tiesneši raustīja plecus un teica, ka neko nezinot.



Tomēr, par spīti tik drūmam (Ludza ezera tiesnesis) sākumam, svētdien visi bija tieši tādi, kādiem jābūt tiesnešiem. Arī tiesneši atradās stūrmaņa pusē, ārā nevienam nebija jākāpj.

Interesants bija sezonas atklāšanas rallija starts. Pirmajām divdesmit mašīnām tika nosaukti gan ekipāžas numurs, dalībnieki, sasniegumi utt., bet pēc 20 mašīnām iestājās klusums un visi pārējie dalībnieki saņēma tikai kontrolkartes un devās ceļā. Pēc apkārtējo protestiem "atgriezās" mūzika, bet vienalga nekādi komentāri vairs netika izteikti. Tātad tāda "īsta svētku sajūta" pienācās tikai pirmajiem 20 starta numuriem. Jau pirmā pārbrauciena laikā dalībniekus pārbaudīja Ceļu policijas ekipāža. Un ne jau tikai viena, bet divas, kas bija izvietojušās "klasiskā veidā" - vienu no otras šķīra nepilns kilometrs. Arī tālākā maršrutā bieži sastapām CP ekipāžas. Protams, kārtībai pārbraucienos ir jābūt.



Rallijs bija sadalīts 3 apļos. Pirmais aplis visiem bija samērā lēns, jo trase vēl atbilda pierakstītajam. Nezin kāpēc daudzi līkumi dabā atzīmēti bija tikai ārmalās un iekšmalas dalībnieki pakāpeniski sāka "izlīdzināt". Jau otrajā aplī visi "vieninieki" bija pārtapuši par knapi saskatāmām "nullītēm", bet "trijnieki" - par gariem "divniekiem". Trešajā aplī mūs sagaidīja vēl "taisnāka" trase, ar papildus pilnīgi negaidītiem "slāpētājiem" - pa trasi izmētātām riepām, kuras nebija noliktas atpakaļ pēc izgrūstīšanas. Arī viena dopa "pannas izejā" stāvēja viens auto, kas stipri riskēja ar savu "lakojumu"...



Un tad sekoja jautrākais - vairākām ekipāžām tika paziņots, ka radzes ir par lielu un rezultāti anulēti. Sekoja vēl pārsteigumi, kad ieraudzījām rezultātus - daudzi nebija ievērojuši pēdējā biļetenā veiktās izmaiņas - laika norma no finiša līdz LK bija palielināta no divām minūtēm uz trim. Līdz ar to daudzi saņēma 60 sekunžu sodu par apsteikumu uz LK.



Rallijs bija labs, ja pieņem to, ka pa ceļiem braukt mūs nedrīkst laist - organizatori laikam baidījās no "kokos kāpējiem" - tāpēc visa rallija ātrā daļa bija uz "nekaitīgiem" ezeriem. Tomēr nepameta sajūta, ka tā tāda "frēzēšana" vien bija.

Arī radžu mērīšana izskatījās diezgan subjektīva. No K-RAUTAS komandas tika izbrāķētas divas mašīnas. Trešajai - sarkanajam "Peugeot" radzes vispār netika mērītas. Kā stāstīja 40. ekipāžas stūrmanis viņš dzirdēja šādu tekstu no mērītāja puses: "šitā iet, šitā iet, šitā iet ... , bet šitā neiet, labi - brauciet!". Un tikai pēc tam izrādījās, ka riepām, ar kurām jau bija nobraukta Igaunija, kur radzes rūpīgi tika mērītas pat 2 reizes, tās esot bijušas par garu. Prātā nāk vēl pavisam nesen dzirdētie šī paša mērītāja apgalvojumi - "ui, kā mēs viņus..."

Kopumā rallijs bija labi noorganizēts - daudzi bija apmierināti, tomēr arī no vairāku dalībnieku puses bija dzirdama nožēla, ka pilnīgi viss bija jāveic tikai pa "ledus celiņiem".

Nu ko, tiekamies 2. posmā!

Rezultāti apskatāmi šeit »»

Fotogalerija ir šeit »»

iAuto

 
Visi komentāri
 
158670. viesis 28.februāris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Vai tik sporta Peugeot's 205 xstirgti nav pēdējais savā klasē?

Redaktors 28.februāris 2005 11:49
0 0 Atbildēt

Jā, pēc 18 minūšu kavējuma uz LK, kas radās neveiksmīgi uz "sāniem noliekoties" pļavā. Rezultātā tika sabojāta dzeses sistēma un braukt "pa īstam" vairs nebija iespējams. Tomēr līdz galam tikām.

158673. viesis 28.februāris 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Vai rakstam netrūkt paraksta?

Nepamet sajūta, ka raksts rakstīts ar rūktumu sirdī...

158674. viesis 28.februāris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Es par ekipaazhu nr 40 nesaprotu. Jo no vietas startaa vinjiem nestarteejaas normaali. tad jau nr 38 vai 39 ceeliens no vietas bija aciimredzams.

interesanit gan par taam raedzeem

Redaktors 28.februāris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

#40 bija parastas radzes.

158676. viesis 28.februāris 2005 12:03
0 0 Atbildēt

Parastaas radzes :)) Un tik un taa dabuu DSK. Turklaat shoreiz pielaide bija pat 0.5mm...

158685. viesis 28.februāris 2005 12:30
0 0 Atbildēt

Sākšu ar pozitīvo - lai arī kā, tomēr šoreiz pasākums bija manāmi labāk organizēts, nekā citas reizes. Izpalika n-tie labojumi leģendās, starti-finiši notika raiti un bez "dīvainībām", tiesneši bija laipni, CP uzraudzīja kārtību ap SS un kontrolēja pārbraucienus, tika savlaicīgi izdoti bileteni par izmaiņām, nedaudzās dīvainības/neprecizitātes dokumentācijā bija ātri izprotamas bez autoru līdzdalības, utt. Kopsummā daudz labāk nekā tika gaidīts! Izņemot vienu garo pārbraucienu, kura esamīga gan bija loģiski nepieciešama (manuprāt), šoreiz iztika arī bez liekas vizināšanās. Tiešām - kopsumma sacīkstes paliek labāk organizētas.

Kā zināms bez kritiskām piebildēm gan neiztikt:

1. es tā īsti nesapratu - tas bija daudzcīnās etaps ar rallija elementiem (stūrmanis+leģenda), vai rallijs ar daudzcīnas elementiem (viens SS trīs reizes) ? Būtu ineresantāk ar vairākiem dažādiem SS.

2.Trases konfigurācijas izmaiņas no reizes uz reizi bija aizvien "jautrākas". Līkumu iztaisnošana... pēdējās ekipāžas noteikti bija ieguvējas šajā "bezpredelā" ;-) Varbūt būtu vērts apdomāt iespēju iezīmēt līkumus ar kravas auto riepām? Tas būtu pietiekams "arguments" konfigurācijas saglabāšanai.

3.Radžu mērīšana... hmmmm... OK, mēs ar mikrometru pārmērījām paši savas radzes un izdarot visu pēc labākā godaprāta radzi, kas būtu virs protektora vairāk par 2.25mm, tā arī neatradām... Salīda atpakaļ, vai kā? Mēs gan neaizmirsām ledu no riepas notīrīt ar drāšu birsti pirms mērīšanas...Laikam mūsu Krievijas mikrometri ir galīgi s#$aini... ;-( Lai nu kā - tāds bija tiesnešu lēmums un ja jau ņemam līdzdalību, tad tiesnešu lēmumi mums ir saistoši.

Šķiet, ka bez zināma subjektīvā faktora tajā mērīšanā gan neiztika, ja atcerās dažu iesaistīto personu publiskos solījumus stāties ar mums dzimumattiecībās pretdabiskā veidā...

Anyhow - paldies visiem kas atbalstīja un tiem, kas sastādīja konkurenci!

Shadow

#40

158695. viesis 28.februāris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

visu skatu boja janis muiznieks ar savu mistisko audi tiesam kauns skatities ka tada masina vispar var pabraukt.........liekulis un egoists

158702. viesis 28.februāris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

nabaga anonīmiķi(s) :)

158704. viesis 28.februāris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

158695. viesis 28.02.2005 13:15

Tu pats arī esi dalībnieks?

158705. viesis 28.februāris 2005 14:32
0 0 Atbildēt

Nē, tas noteikti ir kāds, kuram nemaz nav, ar ko braukt...

Redaktors 28.februāris 2005 14:37
0 0 Atbildēt

158695. viesis - par šādiem anonīmiem "uzbraucieniem" var nopelnīt banu!

158709. viesis 28.februāris 2005 14:38
0 0 Atbildēt

A fotogalerijas nebūs?

Redaktors 28.februāris 2005 14:39
0 0 Atbildēt

Būs, bet kad visas mūsu uzņemtās fotogrāfijas tiks apvienotas... Visticamāk, rīt pusdienas laikā...

158716. viesis 28.februāris 2005 14:57
0 0 Atbildēt

A vispār cik maksā jūsu foto īstu bilžu versijā?

Iepriekšējos rallijos jums ir izdevušās tīri labas bildes.

158720. viesis 28.februāris 2005 15:10
0 0 Atbildēt

TO 158695. viesi 28.02.2005 13:15,laikam jau škrobe kad pašam nav tāda auto un kur vēl vari pats piedalīties auto sportā...

p.s.Sigulda jau nav tik liela un zināms no kuras puses vēji pūš...

# 40(J.Muižnieks)

158723. viesis 28.februāris 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Par to nr 40 cēlienu: Nr 38 un 39 bija 15'' riteņi, tamdēļ arī no vietas varējā uzcelt ātrāk, savukārt līkumus noteiki labāk izzīmēt varēja ar 14'' riteņiem.

Rallijs visā visumā bija OK, vienīgi žēl, ka uzvarētājiem (bez turbo klasē) ekipāžai Nr.38 tiesneši, vienā no kontrolpunktiem, tīšām vai netīšām, nefiksēja apsteigumu par 1 min. Tas tā drusciņ nepatīkami...

158727. viesis 28.februāris 2005 16:11
0 0 Atbildēt

kā ar bildēm?

Redaktors 28.februāris 2005 16:12
0 0 Atbildēt

bildes, jau teicu, būs rīt

158729. viesis 28.februāris 2005 16:13
0 0 Atbildēt

baltinsh laikam gan, jo es veel pabriiniijos kas ir nojucis greizi ka liidz manam laikam ir triis minutues bet priekshaa tikai viens auto. un nr 40 nostaaveeja 2 minuutes.

tomick

nr41

158730. viesis 28.februāris 2005 16:23
0 0 Atbildēt

Brīnijos arī es, jo braucu 39 ekipāžā un skaidri redzēju, kas notiek priekšā... Piegāju vēl klāt pie ekipāžas nr. 40, lai pārliecinātos, ka pats neesmu kļūdījies, bet manos kā arī nr.40 aprēķinos viss bija ok un, nogaidot 2 min., iebraucām savā laikā...

Publisks fui VIETĒJO autosportistu sadarbībai ar VIETĒJIEM tiesnešiem...

158731. viesis 28.februāris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

baltinam:

Vai Tu zināji iepriekšējā dopa rezultātu 38. ekipāžai, ka tik droši apgalvo, ka ir kļūda? Ja viņi nobrauca dopu teiksim 3:59:.., bet Tu 4:00:.., tad loģiski, ka nākamajā LK Tev no iepriekšējās ekipāžas veidosies 2 minūšu intervāls.

158733. viesis 28.februāris 2005 16:55
0 0 Atbildēt

Tieši tur arī slēpās tā viltībiņa stūrmaņiem. Mēs vienu SS nogājām ar 4:00:35 savukārt Nr.39 pirms mums bija nedaudz ātrāks un viņa ienākšanas laiks uz nākamo LK bija ne par vienu, bet par divām minūtēm ātrāks nekā mums. Arī viņu stūrmanis to precīzi saprata...

Šādas situācijas iespējamību ar savu pilotu pārspriedu jau pēc pirmā SS un tā arī sanāca.

Shadow

#40

158737. viesis 28.februāris 2005 17:05
0 0 Atbildēt

Laiks tika ņemts no pilnas FINIŠA minūtes, tāpēc tā varēja būt, bez tam drīkst iebraukt LK iepriekšējā minūtē (es tā arī izdarīju pie izejas no servisa, 5 sek ātrāk), bet kontrolkarte ir jāiedod SAVĀ minūtē (par ko Aperāns Juris bija dikti priecīgs, jo teicās man ierakstīt iepriekšējo minūti, bet es teicu ka iedevu savā minūtē). Taču ja ir iesācēji tiesneši, tad tie var šādus jociņus nesaprast un tad ir protestu padarīšana, skaidrošanās ar galveno tiesnesi.

158738. viesis 28.februāris 2005 17:08
0 0 Atbildēt

Galvenais ir nestāvēt pie LK vairāk kā minūti un NEKO nedarīt, lūk tad gan dabūsi tādu laika ierakstu, kurā ieripoji dzeltenajā zonā.

158748. viesis 28.februāris 2005 19:02
0 0 Atbildēt

te nu visiem ir redzama tehniskā komisāra (zem "nika" GSI) atriebīgā rīcība. Mums iauto braucējiem savulaik izveidojās asas diskusijas ar tagadējo tehnisko komisāru un toreiz viņš pieminēja, ka būšot tiesnesis rallijā un tad jau mēs "redzēšot".

Nu tad tagad pienāca viņa diena un viņš parādīja savu varu.

Ja šo lasa kāds no LAF, tad lūdzu pārskatiet pieminētā tehniskā komisāra rīcību, arī no tādiem aspektiem kā to, kas tika pārbaudīts pašā tehniskajā komisijā. Viņam vissvarīgākais bija pārbaudīt vai mums dega tālās gaismas!!!! Priecājos ka nepārbaudīja aizmugurējā loga apsildi, tā mums nedarbojās!!!

Apsolūti netika pievērsta uzmanība ne riepām, ne ķiverēm, ne sēdekļu stiprinājumiem u.t.t. nerunājot vispār par mašīnas tehnisko stāvokli. Redzēju auto kuram bremžu eļļa no galvenā cilindra savienojuma spiedās laukā, bet nekas - startēja.

Zinot to, ka pirms nedēļas mums Igaunijā bija problēmas ar radzēm, nolēmām uz šo sacīksti iegādāties jaunas riepas. Un vēl par Igauniju, kā viss notika: Tehniskajā komisijā mums konstatēja, ka radzes ir par garu, komisārs pieaicināja mūs un vēl divus savus palīgus un parādīja radžu problēmu. Rezultātā lika izbraukt un "novīlēt" radzes. Mūsu mehi ņēma fleksi un noslīpēja radzes īsākas, aizbraucām uz tehnisko komisiju otreiz un mūs izlaida cauri. Cepuri nost igauņu priekšā, korekta rīcība.

Bet šeit tehniskajā komisijā viss OK, pirmsstarta tehniskajā komisijā viss OK, sacensību laikā viss OK, tikai finišā mēs izlasām uz dēļa ka esam diskvalificēti.

Cepuri nost arī tehniskajam komisāram.

Apzinos, ka pēc šī raksta man pie pieminētā tehniskā komisāra būs vēl grūtāk.......

Bet sirdi izkratīt gribējās, jo žēl tomēr pazaudētas otrās vietas!!!

Agris Nr 20

158750. viesis 28.februāris 2005 19:18
0 0 Atbildēt

Euuu.... bija taču pat bilde, kur Agra mehāniķi slīpē tās radzes īsākas...! Vai tā netika izlikta šeit galerijā...? Tad jau kādam privātā rīcībā jābūt! derētu to publicēt....

A aculiecinieku atstāsti par tehnisko komisiju, ko varēja dzirdēt tehniskā parkā.... Mmmmmmm.... Zadornovs nervozi pīpē stūrītī ;-)))))

Shadow

158752. viesis 28.februāris 2005 20:06
0 0 Atbildēt

Liekas, ka personiskas nesaskanjas te sit augstu vilni :)

Ja neatbilst noteikumiem, tad neatbilst... viss- jautaajums izbeigts. Ja ir pretenzijas pret citas ekipazhas auto - papiirs+pildspalva , un uz priekshu protesta dziesmaa... Un gaismas (to skaitaa taalaas) tika paarbaudiitas VISAAM ekipaazhaam.

Janis #86

Redaktors 28.februāris 2005 20:15
0 0 Atbildēt

Tālās gaismas tika pārbaudītas visiem, bet ķiveres??? Mums - nē. Un drošības jostas??? Mums - nē. Nešķiet smieklīgi? Par katru varu tika meklēts saredzams ugunsdzēšamais un avārijas trijstūris (mums mašīnā ne tikai tas, bet arī EE rallijos paredzētā bākuguns), bet netika apskatīts (padomāts), vai pēc crasha kāds būs spējīgs vēl kaut ko dzēst vai izlikt trijstūri - dēļ drošības jostām vai ķiverēm.

GSI (Jāņa) darbībā bija redzama totāla nekonsekvence - lūram, vai dzinējs VIN kodam atbilst, vai stikli nav pa tumšu, bet aizmirstam paskatīties, vai ķiveres un drošības jostas atbilst elementāriem drošības principiem. Izraksta brīdinājumu "vadītājs aiz plēvēm nav redzams", bet neieskatās, vai šis vadītājs nesapīsies savās drošības jostās, ja nedod Dievs kaut kas notiks.

Ja nav kontroles, tad nav - salīdzinām numurus, apskatām apdrošināšanu un viss. Tad nav, ko ākstīties ar haubes atvēršanu.

Tad kāda reāla jēga no tādas tehniskās komisijas? Viena cilvēka ambīciju apmierināšana? Vai tas nav par traku? Tā vietā varēja skatīties siksnas/ķiveres/radzes un citas arī ar drošību saistītas lietas...

Brīnums, ka neatkārtojās "GULBIS 2004" noslēguma tehniskā komisija, kurā pārbaudīja lampiņas rallija finišā... :)

158755. viesis 28.februāris 2005 20:28
0 0 Atbildēt

x_rays [?] 28.02.2005 20:06

Mums nav pretenziju ne pret vienu citu ekipāžu. Man vispār ir tāds uzskats, kamēr mani neaiztiek es nevienu citu neaiztieku. Un tas vai neatbilst noteikumiem :D. Viņa (GSI) subjektīvais viedoklis pret manu subjektīvo viedokli ir vienlīdzīgs, bet TK viedoklis pret dalībnieka viedokli nav. Nebija tur radzēm garums kā viņš saka - 2.5 mm šablons pāri negāja.

158756. viesis 28.februāris 2005 20:35
0 0 Atbildēt

Red, nesatraucies tik paniski :) Naakoshajaa rallii - Liepaajaa Teh komisija buus kaa parasti - Scantest teh. apskates stendaa. Gan jau ka tur paarbaudiis arii to,ko Gulbenee nepaarbaudija. :)

Un par droshiibas apriikojumu - pasiem tachu nodereeja, ka bija normaalas jostas, vai ne taa?

Redaktors 28.februāris 2005 20:36
0 0 Atbildēt

man drošības jostas ir normālas kopš otrās gonkas. un ķiveres - arī. un tas viss jau vairākkārt ir noderējis. bet citiem, kas vēl nezina drošības jostu nozīmi, vajadzētu to paskaidrot, pirms notiek ļaunākais.

158758. viesis 28.februāris 2005 20:41
0 0 Atbildēt

to reinisb:

Bija arii teh. komisars Juris Šūtelis, kursh piedaliijaas meeriishanaa. Nu vismaz dopa startaa vinjsh mums meerija. Un nevar buut taa ka korekti uzrakstiitu protestu nenjem veeraa. Var pieprasiit paarmeeriit galu galaa, un dariit to liecinieku klaatbuutnee, ja reiz nav uzticiibas vienam cilveekam. Ja pilots ciinaas par trijnieku trasee, tad stuurmanis gaadaa par to, lai shis rezultaats buutu arii oficiaalajaa veerteejumaa. Taa kaa shoreiz diskaabelis, ja tas ir nepamatots, ir tikai un vieniigi stuurmanja lazha.

Redaktors 28.februāris 2005 20:43
0 0 Atbildēt

var daudz ko pieprasīt, bet šoreiz Mūrnieka k-gs pateica - lēmums paliks spēkā. vēlāk izrādījās, ka tas bijis tāpēc, ka protests rakstīts kolektīvi (3 ekipāžas) un tāpēc neticis izskatīts...

158760. viesis 28.februāris 2005 20:45
0 0 Atbildēt

A iisteniibaa, man ta kas... Ieshu ka labaak mekleet finanses naakamajam rallim :)

Redaktors 28.februāris 2005 20:48
0 0 Atbildēt

Bet mums nemērīja neko un nevienu reizi... Bet riepas (gan tikai) aizmugurē bija tieši tādas pašas / turpat radžotas, kur 40.ekipāžai...

Mums tikai piesolīja, ka nākošreiz mērīšot stiklu caurlaidību, jo GSI dikti nepatīk ~5% (!!!) (aizsarg)plēves uz priekšējo durvju stikliem. Par to iz***** viņš mūs jau solīja 6. daudzcīņas posma laikā.

158762. viesis 28.februāris 2005 20:49
0 0 Atbildēt

A tev pajaat, lai meera, un ja viss atbilst, nekaadas pretenzijas.

Redaktors 28.februāris 2005 20:51
0 0 Atbildēt

visa šī trokšna būtība ir cita: mēra un izmēra, kā grib... mums solīja izdrāzt un izdrāza...

Vienu brīdi man šķita, ka Jānis tikai pontojas vai joko par to jau pirms vairākiem mēnešiem publiski solīto Mazdas "izdrāšanu", bet izrādās, ka tas viss bija pa īstam.

158764. viesis 28.februāris 2005 20:55
0 0 Atbildēt

Gaismas caurlaidiiba tiek meeriita ar aparaatu, nevis aci, tanii pasaakumaa asistee ekipazhas stuurmanis, un vinjsh arii ir pilniibaa atbildiigs par turpmaako riiciibu, ja auto atbilst noteikumiem, bet rodas problemas.

158765. viesis 28.februāris 2005 20:59
0 0 Atbildēt

njaa, skumji skatiities, kaa personiigaas ambiicijas un emocijas njem virsroku paar agraak tik ljoti deklareeto "vienaadi noteikumi visiem" un sportisko principu kaa taadu ..

Redaktors 28.februāris 2005 21:01
0 0 Atbildēt

... stiklu caurlaidība nevar būt par iemeslu nepielaišanai pie sacensībām, ja vien piloti un stūrmanis ir (SA)REDZAMI (pēc LAF kodeksa). Pārējais (procenti) gan ir CSDD kompetencē. Un ja nepielaidīs visu, kas 100% neatbilst CSDD normām, tad jau arī virs 70dB skaņas līmenis nevarēs būt pieļaujams. Šobrīd ļāva gandrīz līdz 100dB. Tad jau arī auto ar (pus)sporta sēdekļiem un sporta stūrēm u.c. pārbūvēm netiks pielaisti pie sacensībām? Vai tikai GSI nav sa***** meistarībā? Tajā pašā laikā estipoisi pie mums brauc ar tādiem "standartniekiem", ka prieks skatīties...

158767. viesis 28.februāris 2005 21:02
0 0 Atbildēt

Pieljauju, ka Juusu 'piesmietajai' ekipazhai riepas tika iegaadaatas bez radzeem (ruupniicas), bet radzhotas shepat pie tautas dailjamata meistariem. Tad nu arii pamataa shaadas problemas rodas. Kautkaa nav dzirdeets, ka ruupniicaa radzeetaam riepaam buutu probleemas. Tas noziime, ka gribot ietaupiit kaadu $$$, var riskeet ar potenciaalaam probleemaam. Mees gan arii nonaacaam pie secinaajuma, ka par kautkaadu rezultaatu var ciinities tikai ar UG500, NF3 vai HKPL. Paareejais der pabraukaat un pasljuukaat, skatoties peec rezultaatu sadalijuma. Vispaar buutu labi ieviest riepu marku klaat pie pieteikuma :) Veseliiga statistika veidotos, pie kam stipri objektiiva.

Redaktors 28.februāris 2005 21:07
0 0 Atbildēt

Tās riepas tika radžotas nevis "kaut kur", bet pie mūsu mehāniķiem, kas paši ir pietiekoši profesionāļi un tam izmantoja mikronmetru.

158770. viesis 28.februāris 2005 21:11
0 0 Atbildēt

A naxrena radzhot sheit, ja ruupniicas radzeejums ir DAUDZ kvalitatiivaaks?

Redaktors 28.februāris 2005 21:16
0 0 Atbildēt

varkām nemēdz būt rūpnīcas radžojums...

158772. viesis 28.februāris 2005 21:30
0 0 Atbildēt

varkas nemeedz buut labas, kaa zinaams, vieniigais iznjeemums ir igaunju masteri, kas tiek cepti ar nokijas gumiju, bet arii tad pastaav risks, ka neieseezhas shipi normaali. mees arii gribeejaam ietaupiit, tapeec njeemam salidzinoshi leetaas gumijas, bet, kaa izraadaas, taa dariit nevaidzeeja. Uz varkaam peec pagaajushaa gada pieredzes neparakstijaamies, jo jau tad mums startaa pateica, ka finisheejot augshgalaa var buut problemas ar teh kom finishaa. Tad nu arii pagaajshgad veiksmiigi pakjeram kupenu, un nevienam finishaa muusu varku paarbaude nebija interesanta:D A shogad noleemaam neriskeet, un njemt jaunas. Tad nu naakoshgad vajadzees skatiit uz UG500 pusi, cerot, ka buus ziema

158773. viesis 28.februāris 2005 21:49
0 0 Atbildēt

Man arii bija varkas ar pasha shautiem shipiem un nekaadu probleemu nevienaa paarbaudee. Domaaju ka nebija svariiga vieta, ja gribeetu izcakareetu taapat. Bet lai cik labas un miikstas man likaas taas varkas,tomeer rezuultaati ir labaaki tiem kas brauca ar 50Ls veertaam riepaam nevis ar 17 Ls varkaam.

Nr 36

158774. viesis 28.februāris 2005 21:57
0 0 Atbildēt

Bijaam amatieros pirmo reizi, gaidiijaam ko vairaak... Visu dienu pa trim ezeriem... :( Ir dazas bildes, kurp suutiit?

Borrows

158776. viesis 28.februāris 2005 22:02
0 0 Atbildēt

Tas arii ir tas, par ko jaadomaa - ja vienai gonkai var atljauties izteereet 4x50Ls, tad attieciigi konkreetai sejai paliek paari $$$ arii treninjiem, auto pienaaciigai sagatavoshanai, un ja veel tam visam klaat ir talants un pieredze ... Nu jau skaidri ieziimeejas virziens - nevarees vasaraa teemeet uz rezultaatu bez treninjiem, riepaam un auto, kas to visu speej pavilkt, un tas savukaart noziimee attieccigas $ummas pateerrinju.

Muusu necilais rezultaats galvenokaart arii summeejaas no nebraukshanas pa ledu, tb treninju neesamiibas un nepietiekamo finansu atveeleejuma visam shim pasaakumam.

158777. viesis 28.februāris 2005 23:46
0 0 Atbildēt

bija cilveki, kas ari nebija braukushi visu ziemu, bet rezultati labi - vajag saņemties un vienkārši močīt - pedāli vajag spiest gan ar prātu, gan agresīvāk.

Kas attiecas uz tehnisko komisāru - man liekas, ka dzeks tāds labi lecīgs sanācis - mums nepārbaudīja ne jostas, ne krēslus, ne ķiveres.........

Redaktors 1.marts 2005 8:46
0 0 Atbildēt

ja kādam ir fotogrāfijas, sūtiet uz iauto@iauto.lv

158818. viesis 1.marts 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Redaktors: mehi ir dazhjaadi, pat Naglim Dakaaraa nepaveicaas :D Meeriit arii var dazhaadi, nedomaaju, ka jums speciaali pateica to, kaa nav, vienkaarshi vajag "pareizo" metodi ieprieksh noskaidrot, ja gribas darboties uz riska robezhas. Un daudzreiz pieraadiijies fakts, ka ir riepas, kas spiezh tos shipus aaraa, tie pashi UG5 parradzhoti ir taisiijushi suudus.

Shoreiz tak noteikumi visiem bija vienaadi, manupraat ir nekorekti apd*)$t teh. komisaaru tikai taapeec, ka kaut kas nav ar vinju sadaliits. Galvenais, ka rakstiitie noteikumi tiek konsekveti ieveeroti, maksimaali izsleedzot subjektiivismu.

Redaktors 1.marts 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka jādala ar viņu nekas nebija. Vienkārši prātā nāk dažādie nesenie solījumi izdr**** mūs...

Redaktors 1.marts 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Štrunts ar šo Sarmu - kas bijis, bijis, bet nākotnē gribas skaidru un korektu attieksmi - visiem vienādu, nevis varas izrādīšanu pret atsevišķiem indivīdiem. Jau apnicis rakstīt vienu un to pašu.

158843. viesis 1.marts 2005 13:23
0 0 Atbildēt

to pipzz

pasaki pēc kā tas izskatās: pieminētais teh. kom. pienāk pie mašīnas, pietupjas, pieliek šablonu aptuveni 3-5 sekundes, pieceļas un nekā nesakot palaiž braukt. Neviens netiek pieaicināts, nevienam netiek paziņots un nekas netiek pierakstīts!

Mūsu izpratnē tas izskatās ka viss OK. Nelaba nojauta man radās tad, kad finišā viņš nevarēja ne man ne stūrmanim paskatīties acīs, kā tas notiek, kad cilvēki kontaktējas. Tanī brīdi izskatījās, ka viņš jūtas vainīgs, ka mums kaut ko riebīgu ir nodarījis.

158852. viesis 1.marts 2005 13:45
0 0 Atbildēt

Nu varbūt tas arī tad nebija korekti, grūti spriest, nebiju klāt. Katrā gadījumā ir skaidrs, ka kaut kas ir jādara, lai sakārtotu šito bardaku, kas saistīts ar TKun TN, sevišķi ņemot vērā pieaugošo konkurenci, izmaksas, ambīcijas ..

158867. viesis 1.marts 2005 14:15
0 0 Atbildēt

bildes bildes! tik loti gribas redzet kadu bildi

158870. viesis 1.marts 2005 14:25
0 0 Atbildēt

Red. Nepacietībā gaidu bildes.

158910. viesis 1.marts 2005 17:44
0 0 Atbildēt

Bil-des!

Bil-des!

Bil-des!

Shadow

158911. viesis 1.marts 2005 17:45
0 0 Atbildēt

Red. Kurš bremzē ar tām bildēm? Tu jeb Janka?

158912. viesis 1.marts 2005 17:46
0 0 Atbildēt

Shadow :D :D :D :D

158913. viesis 1.marts 2005 17:48
0 0 Atbildēt

Tak liekat cik ir taas bildes, peechaak papildinaas, ko var vilkt garumaa ?

158918. viesis 1.marts 2005 18:29
0 0 Atbildēt

Nu nemocat tak cilvekus.Bildītes ielieciet.

Par tiem kurus pieradina ir jārūpējās:)

Redaktors 1.marts 2005 19:53
0 0 Atbildēt

jau konvertējas (156 bildes)

Redaktors 1.marts 2005 20:02
0 0 Atbildēt

bildes ir galerijā!

158928. viesis 1.marts 2005 20:30
0 0 Atbildēt

Paldies!

Redaktors 1.marts 2005 20:38
0 0 Atbildēt

uz veselību!

158931. viesis 1.marts 2005 21:03
0 0 Atbildēt

Ar noveeloshanos nosuutiiju arii savas nedaudzaas bildes. Ja shkjitiis interesantas - liek iekshaa. Thanx par jau izliktajaam, tik patiikami paluukoties uz seviim :)))

Borrows

158936. viesis 2.marts 2005 0:08
0 0 Atbildēt

Hei, vai kaadam nav aizkjeerusies kaad bild ar 03 ekipaazhu? Buushu pateiciigs, ja atsuutiisiet uz racer@4rati.lv.

158943. viesis 2.marts 2005 9:49
0 0 Atbildēt

Tik ljoti vajadzeeja bildes un tagad nekaa... tikai 1 komentaars...

jociiga tauta...

158962. viesis 2.marts 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Paldies PiepZz un visiem paareejiem, kuri atbalsta tehnisko komisiju un grib cinities vienlidziga cina.

Ja kas, tad radzes merijam kopa ar Juri Suteli, ar LAF standarta komisijas atdzitu sablonu.

Ta kaa visi parejie apvainojumi ir lieki...

158963. viesis 2.marts 2005 11:31
0 0 Atbildēt

Redaktora kungs, buutu velams palasiit mazliet tos papiirinus, ko sauc par nolikumiem utt.

Tas nav iauto kauss, kur valda visatlautiiba.

158976. viesis 2.marts 2005 12:37
0 0 Atbildēt

GSI_16V, pastaasti luudzu, kuraa normatiivajaa aktaa ir noteikts tas, kaa shii shablona atbilstiiba tiek apliecinaata? Cik biezhi un ar kaadaam meeriekaartam shablons tiek paarbaudiits? Kas nosaka sho paarbauzhu biezhumu? Varu sadereet, ka atbildes Tev nebuus. Daliibnieku pienaakumi tiek atrunaati liidz peedeejam siikumam, ar taam tiesiibaam daliibniekiem taa shvakaak. Vai Tavaa izpratnee ir korekti daliibniekam par radzhu neatbilstiibu pazinjot tikai sacensiibu finishaa? Ja daliibnieks uzreiz tiktu informeets, tad, reekjinoties ar to, ka ir diskaabels, dauz mazaak iespringtu par laikiem un vienkaarshi kjertu fanu. Nevajag visu tikai no vienas puses apskatiit - katram kokam ir 2 gali. Taa ir atbilde uz fraazi: "Ta kaa visi parejie apvainojumi ir lieki..." Laipni luugtum uz planeetas Zeme (maakonjos gan ir eertaak:P ).

158984. viesis 2.marts 2005 13:40
0 0 Atbildēt

Racer.

Tas sablons nav muusu, to mums izsniedz Murnieka kungs, par vina paarbaudeem es neatbildu.

Par radzeem, mes, tas ir TK nevienu leemumu nepienemam, mes konstateejam faktu, to registreejam, un pec tam iesniedzam galvenajam tiesnesim, kur taalaak komisija lemj par talako - vai briidinaat, vai sodiit kaa savaadaak.

Ari sakuma tika skatiitas radzes, kam bija biistamas, tika bridinaati, sakot, ka var buut probleemas, bet redzi, ja radzes nav paredzeetas atbilstosajam protektoram, vai arii taas nav piebrauktas, vai arii nepareizi sasautas, tad vinas lien araa.

158988. viesis 2.marts 2005 14:20
0 0 Atbildēt

to GSI

Tikai pamēģini pateikt ka MAZDA 323 radzes mērīja vēl kāds, un ja arī tajās 3 sekundēs, kamēr pietupies pie riepas, tu paspēji veikt kādu mērījumu, tad varu apgalvot, ka šablonu ar lielāko prieku piespiedi riepai tā, lai tas patiešām neietu pāri!!!

TAGAD LIELAIS KĀPĒC??? Kāpēc neko nepārbaudīji tehniskajās komisijās,

kāpēc trīs flanču un vēl IELĪMĒTS šips lai līstu laukā (ceru ka tu nedomā, ka bijām izmantojuši tevis paša ieteikto metodi - salikt svina bumbiņas zem šipiem)

kāpēc pārbaudē pirms dopa tu nepieaicināji mūs, otru tehnisko komisāru un neveici nekādas rakstiskas atzīmes.

Agris Nr 20

158990. viesis 2.marts 2005 14:47
0 0 Atbildēt

GSI. Padalies savā informācija, kur ir teikts ka standartauto rallijā nevar piedalīties ar R grupas auto?

158995. viesis 2.marts 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Atbilde ReinimB

Tāpēc, ka R grupai ir atlauta lielaaka pielaide uz auto paarbuuvi:

Piem AKB atrasanaas vieta uz automobila, reguleejamas statnes, utt., kas nav atlauts standartam.

Bet es neteicu, ka juus nedriikstiet starteet, es teicu, ka juusu daliiba ir zem protesta.

Un zeel, ka sajaas diskusijaas nepiedalaas Juris Sutelis, kurs meeriija taad radzes, manu acu prieksaa.

158996. viesis 2.marts 2005 16:23
0 0 Atbildēt

GSI. Mūsu ekipāžai radzes mērīji tu. Juris Sutelis stāvēja tev nevis blakus un skatījās kas notiek, bet tev aiz muguras.

Un tagad palasi.

Izvilkums no

LATVIJAS REPUBLIKAS 2005.GADA

AUTORALLIJA ČEMPIONĀTA

NOLIKUMS

STANDARTA AUTOMOBIĻU GRUPĀ.

2. SACENSĪBU DALĪBNIEKI

Automobiļiem jābūt sagatavotiem atbilstoši LAF SAK tehniskajiem noteikumiem.

Koments. Mūsu MAZDA sen jau vairs nav R grupas mašīna. Viss tur ir saskrūvēts atpakaļ kā tam ir jābūt tehniskajos noteikumos.

Izvilkums no TRANSPORTLĪDZKĻU PĀRBŪVES NOTEIKUMI nr. 725. Pirmās kategorijas pārbūve - transportlīdzekļa individuālā pārbūve, kuras veikšanai nav nepieciešams izstrādāt un saskaņot transportlīdzekļa pārbūves tehnisko projektu.

PIRMĀS KATEGORIJAS PĀRBŪVES VEIDI, BŪTISKĀS TEHNISKĀS PRASĪBASTRANSPORTLĪDZEKĻU PĀRBŪVEI punkts 3.6. Ja automobiļa salonā vai slēgtas virsbūves bagāžas nodalījumā tiek uzstādīta papildus akumulatora baterija, tai jāatrodas izolētā un vēdināmā akumulatora kastē.

Koments. Tā arī mums ir. Ir tomēr lietas, kas noder no R grupas autiņa.

158997. viesis 2.marts 2005 16:25
0 0 Atbildēt

Un tu tā arī neatbildēji, kur ir rakstīts, ka Standartauto rallijā nedrīkst piedalīties ar R grupas autiņu.

159002. viesis 2.marts 2005 16:51
0 0 Atbildēt

to GSI

nu tu sāc pavisam izlaisties, tagad pasaki kurā mirklī Juris Sutelis mums mērīja radzes?????

Pieņemsim, ja arī viņš būtu mēŗījis tehniskajā komisijā, tad tu gribi apgalvot, ka mums radzes braucot ir izlīdušas....... trīsflanču un vēl ielīmētas pēc 100 nobrauktiem km????????

Zirgam jāsmejas!!!!

Vai tu gribi apgalvot, ka Juris mums radzes mērīja sacensību laikā.

159011. viesis 2.marts 2005 17:54
0 0 Atbildēt

Man ari bija 3flanchu pamatgi ielimetas radzes, kuras tika iedzitas 1,8mm - riepu servisa man teica, ka shis radzes neprasa piebraukshanu - tomer merijums man uzradija no 2-2,5, pie max atljauta 2,2. ja mani butu izsvernijushi ara butu sacelis baiso bujanu, jo pieprasitu precizu merijumu - es neticu, ka tik nopietnas naglas komplekta ar superlabu riepu var izlist pa 0,5-0,7 mm.

Un vel GSI, nekur noteikumos nav rakstits, ka nedrikst but regulejamas statnes - tur ir rakstits, ka nedrikst but regulejamas no salona braukshanas laika, kas NAV viens un tas pats, kas "regulejamas vispar".

Lai vai ka liela cienja man pret GSI, ka beidzot paradijies principials komisars, BET, kapec veljoprojam netika parbauditas kjiveres, sedeklju stiprinajumi un jostas - pats svarigakais, kas jadara tehniskajam komisaram pirms sacensibam ? Igaunji jau sen pieversh tikai galveno uzmanibu DROSHIBAI !

159013. viesis 2.marts 2005 18:22
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka GSI (Jāņa) svarīgākais uzdevums ir parādīt savu jauniegūto varu (uz cik ilgu laiku) un kādu izčakarēt - it sevišķi tos, kuriem tas publiski apsolīts! Drošība viņu neinteresē, jo galvenais ir piekasīties un izdrāzt. Labi, ka viņš nav teh.komisārs un ceru, ka tuvākajā laikā arī nebūs.

159014. viesis 2.marts 2005 18:31
0 0 Atbildēt

Runaajot par kivereem, sajaa gadiijuma, ja paarbauda kiveres, tad vinas uzreiz ir jamarkee, jo nav jeega, ka mees taaas kiveres skatiisimies visu laiku uz rinki, jo nekur nepastaav iespeeja samainiities.

Par seedekliem un jostaam, uz ezera, vismaz pats izbraucot, neredzeeju taadu vietu kur vareetu abgaasties.

Ari paarbraucienos videejais bija 47, nezinu, kaa pie saada videejaa var nolaist no cela, tad ir iipasi jaapaarkaapj noteikumi.

REINI B

Tresaa nodala ir motora maina, un punkts 3.6 attiecas uz PAPILDUS AKB uzstaadiisanu pie motora mainas.

Varu apsoliit, ka Liepajas rallija skatiisiemies jostas, seedeklus, jo buus citi celi un citi aatrumu, un nebuus araa pie miinus 15 graadiem, bet gan TA stacija.

Runaajot par motora paarsegu virinaasanu, kaa gan lai nosaka klasi kurai atbilst (4WD ar turbo vai bez???) ja redaktora kungs to var izdariit bez motora paarsega atveersanas, lai padalaas informaacija, ka!

Redaktors 2.marts 2005 18:37
0 0 Atbildēt

Aha, mūsējai sarkanajai mugursomai arī vajadzēja ilgi pētīt, vai nav "turbo" iebāzts :) :)

159017. viesis 2.marts 2005 18:50
0 0 Atbildēt

GSI - pieņemu argumentus par ķiverēm un sēdekļiem. Tiešām ceru, ka Liepājā galvenā uzmanība tiks pievērsta drošībai. Ja ir vēlme varu pastāstīt, kā un cik principiāli to dara igaunjos - var noderēt.:) Bet varbūt, ka ir iespējas uz nākamajiem mačiem noorganzēt marķējumus ?

Kas attiecas uz "komisāra" konfliktu ar Iauto keksiem - vilkshu paralēles ar basketbolu - jo Tu vairāk brauksi virsū tiesnesim par kādu "it kā negodīgu" lēmumu, jo vairāk dabūsi pretī - Diemžēl tāda ir cilvēku daba. BET, tie, kuriem likās, ka komisārs rīkojas neētiski vai arī riepas u.c. lietas atbilda noteikumiem - vajadzēja kapāties ar protestiem. Es patiešām nedomāju, ka Jānis speciāli atļautos čakarēt kādus dalībniekus, īpaši, ņemot vērā, ka šīs viņam bija pirmās sacensības jaunajā statusā.

Cik redzēju, pirms 2a apļa visu dalībnieku riteņi tika filmēti - pēc finiša mierīgi ieraugot savu numuru pie diskabeļiem, varējāt paprasīt atkārtotu mērījumu. Tagad pēc mačiem, kad viss jau beidzies - ir jābeidz brēkāt un braukt virsū komisāram - nezināji, kā iesniedz protestu, pats vainīgs, diemžēl. Priekš protestiem ir visa veida apelācijas iespējas, nevis interneta diskusijas.

Redaktors 2.marts 2005 18:56
0 0 Atbildēt

Nezini, nerunā! Protests bez izskatīšanas/pārmērīšanas uzreiz tika noraidīts. Arī lielā rallija "mamma" visus protestētājus vienkārši dzinusi laukā no sekretariāta ar tekstu - "mums te ir jāstrādā..."

159020. viesis 2.marts 2005 19:00
0 0 Atbildēt

nu bet dzeki, Jūs vienmēr padodaties pie pirmās izdevības ? nu nedrīskt mest ārā, ja Tu ej ar pareizi uzrakstītu protestu. Ja izmeta, iesniedz apelāciju, ja juti, ka zaudēji cīņu par svarīgiem punktiem. Rallijs nav bezpriģels nevienu izpildījumā - ne orgu, ne komisāru, ne dalībnieku.

159024. viesis 2.marts 2005 19:13
0 0 Atbildēt

Nebraucat virsuu tehniskam komisaaram, ja radzes bija kaut drusku pa garu, logjisks secinaajums - aaraa. Buutu priecaajushies, ka vispaar kaads kaut ko dara un neizmeta jau vieniigi 2 ekipaazhas no K-Rauta, bet gan visus kam radzes negaaja zem 2,5 mm. Nav ko te tegad taisniibu mekleet, bija sacensiibas, vareejaat rakstiit sacensiibu galvenajam tiesnesim protestu. Tas , ka uzrakstiijaat kolektiivu protestu ir pashu vaina, ir taada lieta kaa sporta kodeks un shturmanam taa lietinja ir jaazin no galvas - kaa protestu rakstiim, par ko rakstiit un kam adreseet. Tas, ka shipus meeriija pirms dopa ir tikai apsveicami, jo kaa liecina pieredze (Sarma 2004) bija kadri, kas teh. komisiju gaaja ar vienaam riepaam, bet pa ledu brauca ar citaam. Igaunijaa gan Tartu, gan Koeru igaunjiem bija garie ielas shipi ( veikalaa nopeerkami ir dazhaada garuma shipi), pamaniiju dazhiem arii krievu razhojuma busu shipus, taa kaa varbuut pamekleejiet vainu shipos un shaaveejaa, kursh varbuut nokljuudiijaas par 0,3-0,5 mm?

P.S. Nekad neesmu ticeejis ne atjaunotaam riepaam, ne shautaam radzeem kaut vinjas 10 flanchu un veel ieliimeetas. Buutu nopirkushi normaalas, origjinaali shipotas riepas vareetu doties pie paardeveeja ar savaam pretenzijaam. Kaut kaa neizmeta nevienu ar UG500, NF3 vai Nokian riepaam - tas neliekas diivaini?

#49 ekipaazhas shturmans

159027. viesis 2.marts 2005 19:32
0 0 Atbildēt

Jā GSI. Par to aķīšu lietu tev ir taisnība. Tas ir pie motoru pārbūves.

159028. viesis 2.marts 2005 19:41
0 0 Atbildēt

Tie kas domaa, ka es saja lietaa esmu pirmo reizi, varu pateikt, ka pagajusajaa sezona maacijos visus noteikumus lielajaa rallii.

Ja tu Reini domaa, ka man pret tevi ir kaads zobs, tu maldies, es vienkaarsi gribu vienliidziigaaku ciinu, un sis posms bija tas, kur radzes izskiira visu.

Vismaz paariitis izsleektie sportisti netiesaa veidaa ir atdzinusies, ka radzes nav bijusas pareizaas.

159029. viesis 2.marts 2005 19:55
0 0 Atbildēt

Viesim 159024. viesis 02.03.2005 19:13. Nu ir jau tas kamols norīts un dzīve iet uz priekšu. Par tām riepām runājot. Nu nebija arī mums nekādas varkas. Pilnīgi jaunas IVALO 2. Par tiem protestiem runājot tev ir taisnība, nav man nekādas pieredzes ar viņiem, bet nu cik jau esu noskaidrojis, tad nebij jau mums nemaz iespējas to protestu rakstīt, jo kad finišējām, pie dēļa bij jau Mūrnieka kunga lēmums, kur protests jau bija priekš kaķiem, tur jau vajadzēja apelāciju. Un nepiekrītu es tev par to radžu līšanu ārā. Labi ka ir laiks līdz maijam, varēšu ņemt tos visus papīru kalnus priekšā un mācīties, jo beidzot esu sapratis ka rallijs ar dopiem nebeidzās. Tā kā iauto rallijā vakara nagliņa ir orientēšanās, te tas pats ir rallijs uz papīra.

159030. viesis 2.marts 2005 19:57
0 0 Atbildēt

Galu galaa, tiem, kas shaubiijaas par savaam riepaam ir iespeeja izflekseet blekja plaaksniitee 2,2mm lielu robu un pameeriit pasham. Ja shipi shauti pie vieteejiem meistariem , tad taadai plaaksniitei bija jaabuut liidzi prieksh pashkontroles jeb meistaru darba kontroles. Un kaa atgaadina veca paruna - suns zin ko eedis, pameegjiniet man kaads pieraadiit ar ko pashmaajas razhojuma varka un shauti shipi ir labaaki par ruupniicas shipiem ? Kaada velna peec jaashauj ir shipi pasham - tas vien liek aizdomaaties par to, shipu shaaveejam ir kaut kas padomaa - vai nu shipu garums vai skaits.

#49 ekipaazhas shturmans

159031. viesis 2.marts 2005 20:03
0 0 Atbildēt

To ReinisB:

1. Negribu tagad mekleet katalogus un skatiities vai Ivalo 2 nenaak ar orgjinaalajaam radzeem, bet ja jau vareeji nopirkt jaunas Ivalo, tad kaapeec nepirki jau radzotas??

2. Ja zini, ka brauksi par augstaam vietaam un buus vieta 6niekaa, un esi ienaaceejs shinii pulcinjaa, tad reekjinies ar paarbaudeem un protestiem. Tu pat riskeet nedriiksteeji - izliidiis, neizliidiis radzes. Bet papiiru lieta, tai laiks bija jau no Tatu rallija, taa kaa tas nav attaisnojums.

P.S.Muuzhu dziivo, muuzhu maacies :D Shitaadi zaudeejumi ir saapiigi, bet toties otreiz uz taa pasha graabeklja neuzkaapsi.

159032. viesis 2.marts 2005 20:07
0 0 Atbildēt

Un priecājieties, ka nepārbaudīja vēl šipu skaitu - gan jau arī tad brīnumi nāktu ārā, jo ir riepas, kam šipu iespējamo vietu skaits stingri pārsniedz atļauto, nu un vietējais meistars tik mauc - kā saka ja ir caurums, tātad tur jābūt šipam. Un riepa izskatās kā ezis.

159033. viesis 2.marts 2005 20:08
0 0 Atbildēt

Protams GSI. Zinu tikai vienu, ka šajā jautājumā mēs paliksim katrs pie savām domām. Par to atzīšanos. Pamērījām mēs tagad pēc gonkas garažā radzes, nav tur 2.5mm. Tas ka tur ir kāda palīdusi ārā līdz 2.3 - 2.4 mm, tā tas ir. un atradīsies kas tagad teiks, nu re, bij virs 2.2 mm atļautā. Jā bij kāda palīdusi, bet ne jau kā tu GSI rakstīji protokolā virs 2.5mm. Tas tā. Neatteiktos ar tevi GSI pasēdēt kādu vakaru krogā un padiskutēt par radzēm un teh noteikumiem. Tad arī nonāktu pie kopsaucēja vai radzes tika nomērītas objektīvi jeb subjektīvi. Apsolu ka vairāk šo radžu tēmu nediskutēšu, bet zaudētās trešās vietas kopvērtējumā tik tiešām ļoti ir žēl. neesam nekādi spicie, kas pie tā jau ir pieraduši.

Kā tur ir ar to R grupu, ir kaut kur rakstīts, jeb ne?

159034. viesis 2.marts 2005 20:13
0 0 Atbildēt

Un paļauties uz servī teikto - ko viņi vispār sajēdz no šautām riepām. Tikai tik, cik klients ir teicis, ka forši turās. Domā, ka kāds no viņiem(vai klients) ir ņēmis jaunu riepu komplektu un novilcis tā sirsnīgi pa ezeru, pa ceļu un tad mērījis radžu garumus?

AHA, ka tik ne tā. Visticamāk, ka vienīgie, kas tiešām ar šo problēmu ir saskārušies, ir daudzcīņnieki un amatieru rallisti. Tā ka ticēt servisa riepiniekiem (esmu redzējis, cik viņi tur bieži mainās) jau nu ir pēdējais, ko var atļauties šajā itin delikātajā jautājumā.

159035. viesis 2.marts 2005 20:14
0 0 Atbildēt

Ņu nav mums galīgais bezpriģels. Saskaitījām radzes, 108, ja vēlies ieej veikalā un pārskaiti. par to kāpēc paši radžojām. Protams ar domu lai radzes būtu garākas nekā vienkāršai ielas riepai, bet ne jau lai būtu garākas nekā teh noteikumi atļauj.

159036. viesis 2.marts 2005 20:15
0 0 Atbildēt

Un neviens uz kaut kādiem riepniekim nepaļāvās.

159037. viesis 2.marts 2005 20:19
0 0 Atbildēt

Nure, gribeejaas kaa labaak, sanaaca - kaa parasti :D

159038. viesis 2.marts 2005 20:29
0 0 Atbildēt

Nu vīri, nezinu, nezinu, kas bija pēc sacensības, bet acīmredzot tai brīdī riepas neatbilda prasībām un palasi kodeksu (kā parasti pirms gulētiešanas, toč mani arī sāks ganīt, lai iedotu ar nelaimīgo kodeksu pa galvu) 38.8, tur ir skaidri rakstīts, ka pieteicējs ir atbildīgs par tehnisko atbilstību, riskējot ar izslēgšanu.

Tu pārdzīvo par trešo vietu - rūdies, rūdies, sūdi tikai sākas. Kad man noņēma pirmo vietu (kādreiz par pirmo CSN pārkāpumu bija 5 ls, bet par otro+2min, pie tam mums pirmais bija itkā neapstāšanās(un apstājāmiesmēs toreiz, bet tiesnesis laikam ne tur skatījās) uz STOP pie dzelzceļa, otrais ātruma pārsniegšana pilsētas robežās, bet radars stāvēja aiz zīmes, uz ko toreizējais SAK vadītājs Smilškalns pateica, ka tā nav ceļu satiksme, te iet pēc rallija principa mērījums uz parādīšanos), vot tad gan bija kreņķis un dusmas uz SAK, LAF, ANO, USA u.t.t u.t.j.p.

159039. viesis 2.marts 2005 20:33
0 0 Atbildēt

Un starp citu tas bija Gulbenē

Redaktors 2.marts 2005 20:37
0 0 Atbildēt

to JT67

Šoreiz runa nav par to, kā viss notika, bet drīzāk par to, kas notika pirms tam. Šis pats radžu mērītājs pirms kāda laika (publiski*) solījās dažādos veidos pierādīt savu varenību attiecībā pret balto Mazdu, arī citiem no iauto, kas braukšot LČ, kad kļūšot par tehnisko komisāru.

* - ir cilvēki, kas manus vārdus var apliecināt.

Runa ir pat ētisko aspektu. Droši vien GSi pārsteidzās ar apgalvojumiem..., bet pateiktu vārdu atpakaļ nedabūsi...

Redaktors 2.marts 2005 20:40
0 0 Atbildēt

hei, varbūt beigsim? citādi aizies līdz kautiņam, no kura veiksmīgi svētdien izvairījāmies :) :)

159042. viesis 2.marts 2005 20:42
0 0 Atbildēt

Labi, labi, nu domā tā, ja no tā Tev paliek vieglāk.

Arī mēs tā domājām par Smilškalnu, bet pēc gadiem secinu, ka tomēr viņam bija taisnība. Un es rīkotos tieši tāpat, un kāds domātu, ka TIEŠI VIŅU es arī gribēju "norakt", jo lūk viņš ne tā uz mani paskatījās, nepasveicinājās, un vēl nezin ko.

Redaktors 2.marts 2005 20:46
0 0 Atbildēt

neliela atšķirība: "ne tā paskatījās" nav tas pats, kas apgalvot, ka "izdrāzīšu"...

159047. viesis 2.marts 2005 22:32
0 0 Atbildēt

x_rays , tur tev taisnība

159049. viesis 2.marts 2005 23:12
0 0 Atbildēt

To Reinib

Arī mēs braucām ar Ivalo2 un radžojām Baldones ielā, tika ielīmētas no 1.6-1.8 cm, pēc gonkas bija vietā un nevarēju atrast kādu, kura būtu mainījusi savu stāvokli. Kurš kantoris līmēja jums?

159050. viesis 3.marts 2005 0:34
0 0 Atbildēt

Domaaju, ka pilnsapulceee jaamegina likvideet punkts, kuraa teh komisaaram ir tiesiibas neizskatiit protestu - jo mazaak subjektiivisma, jo lielaakas izredzes uz to, ka vilks paeedis, kaza dziiva un ganinjam vieglas smiltis. :P

P.S. Apelaacija maxaa baisu naudu. :(

159051. viesis 3.marts 2005 8:00
0 0 Atbildēt

Redaktora kungs, palasot sos komentaarus, redziet cilveeks pats atdziistas, ka maajaas paarmeerot radzes, taas bijusas 2.3, dazas 2,4. Bet, pabraucot pa sasalusu grunti, radzes salien atpakal, ta ka ari sis meerijums bija subjektiivs, bet pie pielauta 2.2 tomer 2.4 ir lielaaks.

Un tas nenozimee izd..... balta Mazda, bet gan radiita vienliidziigaaka cina, ta ka to es uztveru par aizvainojumu.

Un buutu labi dzirdet ari paarejie viedokli, kuri peec tam parmeerijusi radzes, varbut kads jau pirms gonkas zinaja, ar ko vins riske.

Redaktors 3.marts 2005 9:25
0 0 Atbildēt

GSI: uztver, kā vēlies, bet piekrīti - solījumi no Tavas puses bija... varbūt Tu ne tā domāji, bet TĀ izklausījās.

159071. viesis 3.marts 2005 10:14
0 0 Atbildēt

Man nebija doma nevienu nepatiesi mest araa, jo tad nebuus kas vairs brauc.

Ne par velti dazi autini tika bridinaati pat pret parakstu par dazam loti lielam neatbilstibam, kas nevareja ietekmeet rezultaatu. Tas bija par virsbuves parbuvem.

Mana doma, kapeec es vispaar tajaa iesaistiijos bija censties sakaartot sito pasaakumu. Censties radiit vienlidzigaaku ciinu.

Tas, ko tur rakstijaat par tekosu galveno bremzu cilindru, varu pateikt, ka pirms raksta, vajag izpeetiit, kas tur bija.

(Tur bija mitra gumijas cauruliite no baacinas uz galveno cilindru, bet ta kaa baacina bija limenis, un bremzu skidrums neteceeja, KAPEC MAN BIJA TO VAZU NEPIELAIST??? Es vienkarsi pabridinaaju, lai pats saimnieks zin, kas notiek.)

159075. viesis 3.marts 2005 10:56
0 0 Atbildēt

TO GSI

Vēlreiz jautāju, kāpēc mēs netikām brīdināti nevienā no trijām pārbaudēm??? Kāpēc visu laiku klusēji, izlikies ka viss ir OK.

Tev bija bail, ka celsim protestu sacensību laikā? Vai kā?

Nesaprotu!!! Vai tu apzinājies to ka pēc tiesneša lēmuma mums līdzēs tikai apelācija.

Vienkārši nesaprotu tavu rīcību!!!!

Viss.

Agris #20

159102. viesis 3.marts 2005 17:03
0 0 Atbildēt

Nu vispar tepat Latvijā šipotie trīs flanču šipi tomēr lien ārā.Nākamgad Baldones ielas kantora pakalpojumus domāju ka neizmantošu.

Pareizāk būtu bijis ja tehn.komisārs ekipāžas klātbūtnē sastādītu protokolu par radžu neatbilstību,un konkrēti parādītu ka radzes ir par garu.Jo šajā gadījumā tiešām ir jāpaļaujas tehkoma godaprātam.

159110. viesis 3.marts 2005 19:27
0 0 Atbildēt

es ari tikko paskatijos uz saviem shipiem - 3flanchu, limetie - aizdomigi pagari tomer. labi, ka mani nei......a. galvenais, ka mums riepas gatavoja Note, Duntes iela, kur man nekad nav bijushas problemas ar riepu shipiem iepriekshejos gadus. Varetu but tomer problema, ka vajadzeja piebraukt, nevis ticet meistariem uz varda un to nedarit. laikam jabut uzmanigakiem.

159111. viesis 3.marts 2005 19:28
0 0 Atbildēt

GSI_16V [?] 03.03.2005 08:00

Redaktora kungs, palasot sos komentaarus, redziet cilveeks pats atdziistas, ka maajaas paarmeerot radzes, taas bijusas 2.3, dazas 2,4. Bet, pabraucot pa sasalusu grunti, radzes salien atpakal, ta ka ari sis meerijums bija subjektiivs, bet pie pielauta 2.2 tomer 2.4 ir lielaaks.

Tas viss ir ok, bet cik tu ierakstīji protokolā?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti