SIA VEHO apgrozījums - 5 miljoni 48

1.marts 2005 12:31

CITROEN automašīnu oficiālais importētājs Latvijā, SIA VEHO savu pirmo darbības gadu noslēdzis ar 5,0 miljonu EUR lielu apgrozījumu.

Līdz 2004.gada beigām uzņēmums realizēja 374 jaunas CITROEN automašīnas, kas pārsniedz iepriekš izvirzītās prognozes un uzskatāms par ļoti labu rezultātu un veiksmīgu ienākšanu tirgū. Turklāt, ņemot vērā, ka uzņēmums savu faktisko darbību uzsāka tikai gada vidū.
Kopējais VEHO Group Oy apgrozījums 2004. gadā bija 891 milj. EUR. Kopējais darbinieku skaits VEHO Group OY uzņēmumos 2004.gadā sasniedza 1560.

“VEHO ienākšana Latvijas tirgū bija pietiekami aktīva un strauja. Domāju, ka mums ir izdevies pilnībā izmainīt CITROEN markas imidžu un vairot Latvijas pircēju interesi par šo automašīnu. Protams, te liela nozīme ir arī faktam, ka pagājušajā gadā ražotājs būtiski pamainīja modeļu klāstu, prezentējot daudzus inovatīvus un tirgū vēl nebijušus jaunumus,” skaidro VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

Viņš norāda, ka Latvijā atdzimst interese par Eiropā ražotiem automobiļiem, jo tie ir veiksmīgi pierādījuši sevi ar kvalitāti, drošības garantijām un jaunākajiem tehnoloģiskajiem un dizaina risinājumiem. “Eiropas auto pārsteidz ar savu novatorisko pieeju jaunu modeļu izstrādē un ir simpātiski pircējiem ar savu konkurētspējīgo cenu”, skaidro R.Dūda.

Šobrīd Latvijas tirgū vērojama pieaugoša pircēju interese par mazās un vidējās klases automašīnām, kas skaidrojuma gan ar plašo piedāvājumu klāstu šajā segmentā (jauni modeļi, jauni dizaina risinājumi un aprīkojumi), gan ar pievilcīgu cenu.
Tam apliecinājums ir arī CITROEN tirdzniecības apjomu pieaugums tieši mazās klases auto segmentā. Lielu atsaucību ir guvis arī vidējās klases modelis CITROEN C4, kas ir pievilcīgs ar jauno dizaina risinājumu, kā arī vidējai klasei neparasti augstvērtīgo un ekskluzīvo tehnisko aprīkojumu.
Pagājušajā gadā CITROEN laida klajā vairākus jaunus modeļus : C2, C3, C4 un C5 dažādām autovadītāju gaumēm un prasībām.

2005.gadā SIA VEHO plāno realizēt 700 jaunas automašīnas.
„Ņemot vērā pieaugošo pieprasījumu pēc jaunajiem CITROEN modeļiem, plānojam šogad nostabilizēt savas pozīcijas Latvijas auto tirgū,” saka R. Dūda.
SIA VEHO autosalons atrodas Rīgā, Krasta ielā 105a.


Dagnija Dižbite, SIA VEHO sabiedrisko attiecību konsultante
 
Visi komentāri
 
158831. viesis 1.marts 2005 12:38
0 0 Atbildēt

Man vienmēr ir licies, ka peļņa ir darbības rādītājs, nevis apgrozījums.

158839. viesis 1.marts 2005 13:04
0 0 Atbildēt

(Domāju, ka mums ir izdevies pilnībā izmainīt CITROEN markas imidžu )

Nu, vismaz mana attieksme pret citroniem nekādi nav mainijusies , kopš tika pabrauks ar C2 . Lai kungs atpestī !!!

158841. viesis 1.marts 2005 13:22
0 0 Atbildēt

*******s kad buus lapa

158845. viesis 1.marts 2005 13:27
0 0 Atbildēt

dagnija tev smuks uzvārds - dižbite :)

158846. viesis 1.marts 2005 13:30
0 0 Atbildēt

KADS BBBBBLLLLLLLLL>>>>>>>>SSSS bus lapa? idioti

158848. viesis 1.marts 2005 13:34
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tos kuri pērk šos auto

158850. viesis 1.marts 2005 13:37
0 0 Atbildēt

158831. viesis:

Latvijaa vispirms skataas uz apgroziijumu un tikai peec tam uz peljnju, jo redzi - ja liels apgroziijums, tad tu esi kruts (tas nekas, ka tikai peerk un paardod taalaak un pasham paliek tikai kaadi 10% (protams, ne visaas sfeeraas)).

158853. viesis 1.marts 2005 13:50
0 0 Atbildēt

To Erkils:

Tie idioti, kas perk sitos auto ir apjautusi, ka ir tadi idioti, kas safixejas uz OOOO, BMW un MB un perk tadus vecus shrotus un nerada pieprasijumu Citroen nisa. Attiecigi Citroen ir spiests dempot un tie Idioti, kas perk iegust vairak auto par to pasu naudu. Teoretiski ir iespejamas problemas second hand tirgu, tomer sakotneja cenu starpiba ir tik liela, ka nosedz visus cecond hand tirgus cenu pazeminajumus. Savukart iegadajoties tipa Audi tu parmaksajot uz lietosanas laiku iesalde bezprocentu noguldijumu second hand cenas apmera. Summari Citroen cenas kritums 5 gadu intervala (del mazakas sakotnejas cenas) ir mazaks ka Audi. Tadejadi man isti nav skaidrs kurs no siem diviem tipaziem ir idiots.

158856. viesis 1.marts 2005 13:55
0 0 Atbildēt

manupraat jainie citroeni ir tiiri smuki un laba cenas,kas nav mazsvariigi

158857. viesis 1.marts 2005 14:00
0 0 Atbildēt

158853. viesis 01.03.2005 13:50

pārākais texsts, respect!

158860. viesis 1.marts 2005 14:05
0 0 Atbildēt

Un maajaslapu nevar uztaisiit :)

158868. viesis 1.marts 2005 14:23
0 0 Atbildēt

Kvalifikacija "suds" izriet no second hand pieredzes, kas savukart izriet no nemakuligas apiesanas ar auto - es zinu vienu ergli, kas citrona hidraulika sagaza ziguleni ar attiecigu rezultatu. Drosi, ka tas erglis ir viens no tiek kas klaiga ka citrons ir suc. Mana personiga pieredze ir tikai un vienigi laba. Tad nu kam taisniba?

Attieciba uz jauniem auto, neviens no tiem nav "suds". Tad nu viena cenu kategorija paliek jauns citrons un rupigi palietots Audi utt, kas ka jau second hand ir loterija, kas balstas uz iepriekseja ipasnieka godapratu.

158871. viesis 1.marts 2005 14:27
0 0 Atbildēt

Paturpinasu - iepriekseja ipasnieka godaprats savukart pats par sevi ir apsaubams, jo man nav skaidrs kapec jebkuram lietotajam ir japardod laba masina. Normals Homo Sapiens auto sak pardot tad, kad tam ir problemas. Savukart ja problemu nav, bet gribas nomainit, auto noklust draugam, sievasmatei vai jebkuram no tuvam aprindam, kuram pec tam var drosi acis skatities.

158872. viesis 1.marts 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Nez ko ir gribēts pateikt ar - vidējās klases modelis C4 :)

158873. viesis 1.marts 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā man, jau pusgadu lietojot C3, pret šīs markas auto nav nekādu iebildumu un šobrīd jau metu acis uz C4.

Pirms jauna auto iegādes rūpīgi izvērtēju, vai pirkt jaunu auto vai lietoti. Bet tad mana izvēle apstājās pie jauna auto, joa r lietotu auto patiešām ir tāpat kā pirkt kaķi maisā.

Un man domāt, ka Citroen ir maksimāls auto par minimālu cenu. Ar to es domāju to, ka par tām naudiņām, ko izdevu par savu C3, esmu iegādājies maksimāli daudz auto un jūtos ar to ļoti apmierināts.

Ja kādam rūp auto atlikusī vērtība pēc n gadiem, tad es ieteiktu izmantot operatīvā līzinga pakalpojumu un tad nebūs jānoslogo prāts, kā šo auto pārdot. nomaksā op.līzimgu un tad ņem sev citu auto.

Es pazīstu gan tādus Citrioen lietotājus, kuri ir ļoti neapmierināti ar savu auto, gan tādus, kuri ir ļoti apmierināti (arī es pie tādiem sevi pieskaitu). Un patiešām secinājums ir viens - viss ir atkarīgs no tā lietotāja, nevis no auto.

Arī jaunu A6 var sajāt gada laikā tā, ka servisā tas atrodas biežāk nekā pie mīļākās. Tāpēc labāk paņemt jaunu C5, nevis piemēram, 4 gadīgu A6, kura iegāde ir kā loterija!

158876. viesis 1.marts 2005 14:39
0 0 Atbildēt

to Marchiks_

Es tev pilnīgi piekrītu. Iepriekš braucu ar 1988.gada Corollu, kuru ieg''adājos vienkārši Rumbulā. Ar to nobraucu 4 gadus un nebija nekādu raižu!

Kā jau rakstīju iepriekš, viss ir atkarīgs no lietotāja attieksmes pret konkrēto auto, bet, pērkot jaunu auto, tev nav jāsatraucas par tā pagātni!

158878. viesis 1.marts 2005 14:45
0 0 Atbildēt

Man ir iznākusi tikai pastarpiāta pieredze ar šīs markas mašīnām, bet nu nenovēlu nevienam tādu pieredzi. Var jau būt, ka jaunojos modeļos ir kaut kas labāks, bet pasrg die's no tādiem labumiem.

158884. viesis 1.marts 2005 15:28
0 0 Atbildēt

nomiks [?] 01.03.2005 14:33

----

Jā, jā, kaķis maisā, bet, tomēr, pērkot mazlietotu auto ir iespējams uzzināt ļoooti daudz. Protams, ne jau pakačājot ar roku amīšus...

Saki, ka jāpērk C5? Tikai nez kapēc tam auto jau rūpnīcā aizmirst spoguļus pieskrūvēt (pielīmēt) gluži kā žiguļiem? Nerunāsim par apdari, dinaiku, prestižu utt.

Veiksmi visiem jauno auto pircējiem, kas mazlietotu un lietotu auto (pārsvarā prestiža un kvalitātes ziņā pārāku) iegādi uzskata par muļķīgu.

158885. viesis 1.marts 2005 15:35
0 0 Atbildēt

p.s Visu mazo, lēto auto pircēji kā likums mazlietoto auto pircējus uzskata par auniem un paši jūtas nežēlīgi gudri un kruti ar savām taburetēm, lai arī 90% gadījumu šo tabureti ņēmuši uz krīta un mēnesī maksā kā par sneiga dēli :)))

158886. viesis 1.marts 2005 16:00
0 0 Atbildēt

viesim 158884

Es nesaku, ka visiem jāpērk C5. Tas piemērs domāts kā salīdzinājums. Es uzskatu, ka katrs izvēlas sev auto ta'du, kādu var atļauties. Es, piemēram, uzskatu, ka labāk ir 5 gadus maksāt līzingu par jaunu auto, nekā tādu pašu summu maksāt par mazlietotu auto, kura ekspluatācijas izmaksām vēl ik palaikam būs jāpieskaita remonta izmaksas. Protams, var arī paveikties, ka praktiski mazlietotam auto nekādas kaites nebūs, bet tad patiešām jābūt ļoti labam specam, lai iegādātu ļoti labu lietotu auto. Es sevi pie tādiem nepieskaitu, jo strādāju pilnīgi citā profesijā un ar auto pārvietojos no punkta A uz punktu B (citreis caur punktu C), nevis remontēju.

Kaut arī mana Corolla bija ļoti izturīga un uzticama mašīnīte, tomēr bija pienākusi tā stadija, kad vairs nevarēju būt drošs par to, ka šodien atkal nebūs jābrauc uz servisu. Jo ik pa laikam šādi tādi sīkumi uzpledēja. Un tad kāda vella pēc man auto, ja es ar to nevaru pārvietoties tad, kad tas mani nepieciešams???

158887. viesis 1.marts 2005 16:12
0 0 Atbildēt

Labi, iedalīsim savādāk. Automobiļi, kas nepieciešami, lai pārvietotos no A-Z un automobiļi, kas ir kas vairāk kā tikai auto. Profesijai šeit nav nozīmes...

158888. viesis 1.marts 2005 16:17
0 0 Atbildēt

Nu iedalīt vari, kā vēlies.

Ja jau visi uzskatītu, ka riktīgs megarulzs ir tikai OOOO, VW, MB, BMW..., tad jau nemaz nebūtu citu ražotāju.

Ir pieprasījums - ir piedāvājums. Viens no ekonomikas pamatprincipiem.

Negribi Citroen - nepērc, bet tikai nevajag uzreiz visiem skaidrot, ka šīs markas auto nav īsts auto, utml.

Brauc savā BMW (pieļauju, ka tev tāds ir) un priecājies, ka esi īsts vecis.

158889. viesis 1.marts 2005 16:23
0 0 Atbildēt

Nevis ir tirgus un piedāvājums, bet ir gudri cilvēki un ne pārāk gudri cilvēki :) Tāpat ne jau visi dzer normālu alu. Daži domā, ka ir 'ļoti gudri' tādēļ dzer Lietuvā spiesto Carlsberg, kas nav labāks par Aldara Pilzenes :)

158890. viesis 1.marts 2005 16:28
0 0 Atbildēt

cik zinu par C2, C3, C4..... nav bijusi neviena slikta atsauksme.

pirmās paaudzes C5 ar nebija/nav tik slikts!

Bet nu komerctransports (galvenokārt Jumper), nu tas nu ir šrotu šrots, ticiet man!

No kādiem 15 busiņiem 14 saplaisāja priekšējais stikls (bez ārēju faktoru ietekmes. Un vienam pasažierniekam pat braucot izkrita motors...... nolūza stiprinājumi!!!!!:O

.....nerunājot nemaz par ziemas eksputāciju, kad salonā, kaut buržujku liec!

Nu protams starta cena ir zemāka, bet vai tu par to naudu dabū vairāk auto vai vairāk problēmu ir jautājums:)

158891. viesis 1.marts 2005 16:29
0 0 Atbildēt

manuprāt, citrons ir ļoti interesanta, futūristiska mašīna, kur var redzēt tendences, kas, iespējams, būs citos autiņos pēc vairākiem gadiem. bet sev es tādu noteikti nepirktu. tie 374 pārdotie auto ir tikai un vienīgi veiksmīgās mārketinga stratēģijas nopelns, un 700, ko plāno nākamgad nebūs - neticu.

158892. viesis 1.marts 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Tātad tavuprāt visi, kas iegādājas auto, kura emblēma nav OOOO, VW, MB, BMW..., ir ne pārāk gudri cilvēki?

Es tavu izvirzīto tēzi uzskatu par apšaubāmu, jo ne jau izvēlētā auto marka var būt par kritēriju cilvēka gudrības (IQ) pakāpes noteikšanai.

Iesaku veikt aptauju, lai oskaidrotu, ko sabiedrība domā par BMW īpašniekiem, kas pēc tavas teorijas ir gudri cilvēki!

158894. viesis 1.marts 2005 16:35
0 0 Atbildēt

nomiks, labak papēti KĀPĒC viņi tos pērk. Vai tikai ne dēļ komforta, izturības, uzticamības un prestiža ?

158896. viesis 1.marts 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Uzticamiiba un prestizhs ir pashu cilveeku radiitu iedomas. Zinu tos pashus "uzticamos" VW PAssatus jaunos, kam elektronika nobirst ne no shaa ne no taa, WW Golfus 4tos, kam apkope izmaksaa Ls 500 utt utjp. :)

Da katram savs, cik var striideeties. Esmu gan ilgaaku laiku braucis ar Ford Sierra, bet shobriid paarvietojos ar 93 gada Citroen Xantia. Nu laba mashiina, ar savu hidraulisko piekari un liigano braukshanu un normaalu, dinamisku 2.0i motorinju :)

158898. viesis 1.marts 2005 16:49
0 0 Atbildēt

marčik, un pēc kā izskatās a2?

158902. viesis 1.marts 2005 16:54
0 0 Atbildēt

xantia izskataas normaali

158903. viesis 1.marts 2005 17:03
0 0 Atbildēt

marčik, ne jau visi autiņi ir audi (paldies dievam). un ne visi cilvēki ir marčiki (jo īpaša pateicība).

starp citu, varbūt esmu viens tāds, bet dizainiski saskatu nelielu līdzību starp c5 un a4

158907. viesis 1.marts 2005 17:09
0 0 Atbildēt

un ko tu ar to gribēji pateikt?

158914. viesis 1.marts 2005 17:51
0 0 Atbildēt

Godigi sakot, es ari nesaprotu tos, kuri ka savu privato auto izvelas, teiksim, jaunu C2, C3 vai kaut Polo vai Corsu...

Es saprotu tos, kuri dod priekshroku jaunai Lagunai vai C5 nevis 4 gadigam A6. Ir jau patikami iekapt pilnigi svaiga auto, bet AUTO...

...tomer nekad nesapratishu tos, kuri ka savu PRIVATO auto izvelas, teiksim, jaunu Getz C2, C3 vai kaut Polo vai Corsu, kuri stav kaut kur starp putekljusuceju un veljasmashinu, nevis 4-5 gadigu pilnvertigu auto...

158916. viesis 1.marts 2005 17:53
0 0 Atbildēt

Tomer, respekteju katra cilvja tiesibas rikoties ar sava macinja saturu pec saviem ieskatiem, es neko neparmetu, vienkarshi izteicu pardomas...

158920. viesis 1.marts 2005 19:14
0 0 Atbildēt

ja paskaita kādu piķi viņi iegrūda reklāmā, tad pārdot var pat sūdu !!!! īstie rezultāti būs pēc 2-3 gadiem, kad parādīsies kvalitātes novērtējums. var jau sabāzt jaunās tehnoloģijas, bet ja visu laiku elektronika čakarējas, tad sūds vien ir !!!

158935. viesis 1.marts 2005 22:52
0 0 Atbildēt

nu nezinu, šitā brēkāšana ir bezjēdzīga - tikko amatieru rallijā uz ledus Gulbenē Xsara VTS iebrauca 3jnieka lielajā klasē un to nevar izdarīt ar tik s...gu mašīnu, kā te visi apraksta. citrons tomer ir salidzinoši laba mašīna.

158937. viesis 2.marts 2005 0:18
0 0 Atbildēt

Un galvenais, ka dir$ visvairaak tie, kas citronus ir tikai pa gabalu redzeejushi...

158938. viesis 2.marts 2005 1:57
0 0 Atbildēt

taa jau arii ir. Tieshi Veho izmainiija manas domas par citroeniem. Jau ilgu laiku kaarojas C2 VTR vai C4 ... Tikai veel bishkji jaapagaida bet VTR vispaar ir kaardinoshs pasaakums;)

158939. viesis 2.marts 2005 8:01
0 0 Atbildēt

Citrons ir interesants ar savu dizainu, vienmēr pratis ar ko skaistu pārsteikt, BET VEHO SERVISS IR PATS SLIKTAAKAIS SERVISS LATVIJAA, TURPINOT AUTO STATUSS TRADICIJAS, diemžēl tas ir diezgan spēcīgs arguments, lai izvēle pēc auto markas būtu cita :((( bet lai gan Citroen kaa auto ir OK.......VEHO DARBINIEKIEM IR NEPIECIEŠAMI KURSI VISAAS JOMAAS...

158944. viesis 2.marts 2005 9:51
0 0 Atbildēt

Marchiks, man prieks, ka braucu ar auto, kas ir minoritaate :)) Pagaajushaa gada septembrii Latvijaa bija 113 Xantias. Forshi ;) UN izskataas ljoti labi.

158946. viesis 2.marts 2005 10:02
0 0 Atbildēt

Jaaaa tas serviss tiem Citroniem tiesam ira looooti vajs. Tas bija viens no iemesliem, kapec panemu citu. Kopuma mana pieredze saka sekojoso: vecs Citrons ir loti laba masina, jauns (no salona) VW ir pilnigs *******. Pienemu, ka seit sekos kliedziens, bet mani fakti ir sadi.

158948. viesis 2.marts 2005 10:05
0 0 Atbildēt

Satrpcitu Xantiu ir zimejis/konsturejis Bertone (tas pats, kas Ferrari utt). Un manuprat ta masina izskatas loti harmoniska un interesanta. Salidzinajuma VW, OOOO, MB ir nepartraukta atkartojumu linija, kas no iepiekseja modela atskiras ar pievienotiem 2,3 mm modela nosaukuma uzrakstam un sanu moldinga krasu

158949. viesis 2.marts 2005 10:08
0 0 Atbildēt

158939. viesis 02.03.2005 08:01

pilnīgi piekrītu !!! arī man patīk citrona dizainiskie risinājumi, tiesa ne visi un uzreiz, bet sūdīgais serviss noliks visu atkal pie zemes. citrons ir tā marka kurai vajag ļoti labu servisu, jo kvalitāte vietām ir ļoti laba, vietām balansē uz naža asmens.

kā zināms, šādos gadījumos var daļēji līdzēt efektīvs serviss.

158957. viesis 2.marts 2005 10:47
0 0 Atbildēt

To Mashiic

Piekritu. Kvalitate un risinajumi tochno ir izcili. Atceros manam vecajam Citronam daciki motora bija saskruveti bez nevienas blives - tikai uz konusiem. Un neteceja neviens. Vietas kur udens tiek klat un ir augstas temeperaturas viss bija saskruvets ar kaparotam skruvem un ari pec ilga laika naca vala ta itka tikko butu saskruvets (konkreti iet runa par bamperi un izputeju, ko man izdevas saklapet:)) VW sito pagruti bus atkartot

159000. viesis 2.marts 2005 16:39
0 0 Atbildēt

''Viņš norāda, ka Latvijā atdzimst interese par Eiropā ražotiem automobiļiem, jo tie ir veiksmīgi pierādījuši sevi ar kvalitāti, drošības garantijām un jaunākajiem tehnoloģiskajiem un dizaina risinājumiem.''

baac ,kaada kvalitaate???Nezinu par paareejiem modeljiem,bet Berlingo ir totaala lamata.Kaa peec pulkstnja jaabraukaa uz garantijas sevisu,ta logu mazgaataaji atnjirdzas,tad spidometrs nestraadaa,tad 3.aatrums pazuud ,utt.

Man jau darbaa koleegji njirdz,ja gribi kaadu ''ieberzt'' iesaki vinjam nopirkt Berlingo.

159016. viesis 2.marts 2005 18:47
0 0 Atbildēt

Nu blja... visi kas peerk jaunus auto tad sanaak ir galiigi traki, var tak nopirkt 3 desmitgadiigus ? a kas citroenam vainas, man patiik

159019. viesis 2.marts 2005 18:58
0 0 Atbildēt

Man aarkaartiigi imponee c4 kupeja.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

159127. viesis 3.marts 2005 22:33
0 0 Atbildēt

Gribas teikt-ak, laimīgie Citroen jaunizceptie īpašnieki, bet kaut kā, piedodiet, nesanāk...:(

Ar šiem jauniepirktajiem auto pat gads vēl nav nobraukts, kādus objektīvus secinājumus mēs varam izdarīt? Paskatīsimies, kas notiks ar šiem Citroen'iem pēc gada...

Tikai laiks un kaut cik sakarīgs gada nobraukums parādīs, cik šie auto ir piemēroti mūsu apstākļiem.

Nebūsim naivi-Citroen's ir un paliek tikai Citroen's. Lai arī kā tas censtos pārspļaut citus ar savu avangardisko dizainu, bet tas šķiet arī ir viss, uz ko Citroen's ir spējīgs...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Kā izvēlēties labākās ziemas riepas? 24

Var jau smieties, ka Latvijā ziema nekad tā arī nebeidzas un ka tikai optimisti nomaina ziemas riepas pret vasaras riepām, taču, saskaņā ar likumdošanu, ziemas riepas ziemā ir jāuzliek ikvienam motorizētam transportlīdzeklim. Lasīt vairāk

 

Sūlbergs pasaules čempionāta rallijkrosā Latvijas posmā lauzis atslēgas kaulu (papildināts 12.30) 10

Norvēģu autosporta zvaigzne Peters Sūlbergs, kurš svētdien Biķernieku trasē rallijkrosa pasaules čempionāta posmā cieta sadursmē ar latvieti Jāni Baumani, lauzis atslēgas kaulu, vēsta sacensību rīkotāji. Lasīt vairāk

 

Avārija Majoros - autoceltnis ietriecas tās pašas firmas kravas mašīnā (+ foto) 11

Šopēcpusdien Jūrmalā, pretī Majoru stacijai notikusi divu transportlīdzekļu sadursme - kompānijas "Autonik" autoceltnis ietriecies tās pašas kompānijas kravas automašīnas puspiekabē. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti