Ford Focus 220 ST 24

4.marts 2005 0:12

Vienu no tikko atvērušamies Ženēvas autosalona podestiem krāšņo spilgti oranžs Ford Focus 220 ST. Šī ir īpaša populārā trīsdurvju hečbeka versija no Ford Team RS.

Zem auto motora pārsega mīt 2,5 litru 5 cilindru turbodzinējs Duratec ST ar 220 Zs jaudu. Tas darbojas tandēmā ar sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu. Analoģisks pāris jau veiksmīgi darbojas zviedru Volvo S50/V40 modeļos.



Līdztekus virsbūves spilgtajam krāsojumam, salīdzinot ar "parasto" Focus, pateicoties jaunajam buferim ar palielinātu radiatora resti, ir mainījusies arī 220 ST motora pārsega līnija. Milzīgo melno gaisa savācējlūku un pilnīgi jauno radiātora restes "imitāciju" papildina hromētais miglas lukturu ietvars.



Aizmugures daļas noformējums atgādina jau agrāk prezentēto Ford Fiesta ST. Elegants antispārns visu piekto durvju platumā, pāris hromētu izplūdes sistēmas cauruļu un minētie lukturu ietvari kopā ar pārdomāto aizmugures buferi padara auto izskatu dinamiskāku un sportiskāku. Auto profilu mainījuši platie sliekšņi un spoguļi ar iebūvētu pagrieziena rādītāju. Turklāt hečbeka jau tā krāšņo ārieni vēl izteiksmīgāku dara 18 collu vieglmetāla riteņu diski, kam apautas platas zemprofila 225/40 riepas.



Auto salons ir būtiski mainīts. Pirmie skatienu piesaista sportiskie sēdekļi ar izteiktu sānu balstu un divkrāsu oranži-pelēku Recaro apšuvumu. Aizmugures pasažieru sēdekļi ieturēti tajā pašā stilā.



Visas mēraparātu skalas ierāmētas alumīnijā. Instrumentu paneļa centrā parādījies papildus bloks, kurā, gluži kā sacīkšu mašīnās, var sekot līdzi turbīnas darbībai un eļļas spiedienam un temperatūrai. Reizē ar sportisko trīsspieķu stūri salonā parādījušās arī alumīnija ielaidumi, rokturīši, podziņas un pedāļu uzlikas.



Šis "Sports Technologies" auto tiek pozicionēts ne tikai kā "auto egoistam", bet arī kā ņiprs ģimenes ikdienas hečbeks. Ford Focus 220 ST ražošanu plānots sākt 2005. gada beigās.
 
Visi komentāri
 
159132. viesis 4.marts 2005 1:53
0 0 Atbildēt

Shkjiet patiks visiem Focusmiiljiem, it iipashi beibeem:)

159134. viesis 4.marts 2005 2:03
0 0 Atbildēt

diski... veee :(

paareejais - zoo:)

159138. viesis 4.marts 2005 7:19
0 0 Atbildēt

diski zoo

pērējais aizdomīgi līdzīgs 84 gada trīsdurvju opelkadetamkedetam :):):)

159142. viesis 4.marts 2005 8:27
0 0 Atbildēt

Laps... Žēl, ka nezinām 0-100 un griezi. Bet tā visai izskatīgs un daudzsološs aparāc.

159144. viesis 4.marts 2005 8:52
0 0 Atbildēt

"Elegants antispārns visu piekto durvju platumā?"

saskaitīju tikai divas durvis, kā arī slīpu bagāžnieka vāku, arī, protams, motora vāku :)

šis ir divu durvju auto :)

159152. viesis 4.marts 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Njaa, gimenes hetchbeks ar 220 eezeljiem......normaala taada gimeniite :)

159157. viesis 4.marts 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Nee Conqueror, Ja auto ir hetchbacks, vai universaals vai kombi, tas nozimee ka auto ir nepaara skiats durvju, 3 vai 5 utml. Konkreetajam - 3.

159158. viesis 4.marts 2005 9:43
0 0 Atbildēt

focus, kamēr jauns, ir diezgan normāls auto.

Pēc 5 gadiem sāk palikt par eskortveidīgu grabažu :(

159160. viesis 4.marts 2005 9:59
0 0 Atbildēt

WALA:

redzu tikai divas durvis :)

cilvēki izmanto auto durvis, lai iekāptu vai izkāptu paši. :)

kaut kā neesmu dabā redzējis, ka kārtīgi, solīdi cilvēki kāptu iekšā ārā, izmantojot auto aizmugures bagāžnieka vāku :)

tad jau motora vāku arī konsekventi vajadzētu dēvēt par durvīm :)

tātad precīzi jāsaka, jāraksta un jādomā: ir autiņi ar 4 durvīm, ir autiņi ar 2 durvīm un ir bagāžnieka un motora vāki :)

159161. viesis 4.marts 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Tā stūre gan ir nepareizajā pusē!!! :-D

159163. viesis 4.marts 2005 10:13
0 0 Atbildēt

Jaa nu fordam ljitaku dizains vienmeer ir klibojis...

159168. viesis 4.marts 2005 10:45
0 0 Atbildēt

Arsmen...

Tu apjēdz cik viens šāds diks maksaa???? ;)

159169. viesis 4.marts 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Labs!

159201. viesis 4.marts 2005 12:37
0 0 Atbildēt

...diks:):):)

159202. viesis 4.marts 2005 12:38
0 0 Atbildēt

Cik tad šim auto ir tie diki?:)

159203. viesis 4.marts 2005 12:43
0 0 Atbildēt

kads vel volvo s 50 ???

159218. viesis 4.marts 2005 14:09
0 0 Atbildēt

2.5 biidelis ar turbo un tikai 220 ZS?! Kaut kaa neviljus rodas jautaajums, kam tur taa turbiina vajadziiga, ja jau normaali sataisot atmosfeerisko dzineeju var dabuut 100 ZS no viena litra (Honda S2000 pat dabuu 120 ZS no viena litra)?

159224. viesis 4.marts 2005 14:49
0 0 Atbildēt

2 Conqueror,

var jau buut ka tu sava mashinaa izmanto iekaapshanai tikai saanu druvis, bet ir mashinas kuraam arii soliidiem cilvekiem ir jakaapj mashina caur "bagaazhnieku".

Piemeeram Sharan ar 3 seeedeklju rindaam nereti tas ir viens no jeedziigakajiem panjeemieniem, ja 3 rindaa blakus iznjem seedekli. VOLVO 9X0 un 7X0 universaljiem var ielikt 3 seedeklju rindu, kuraa nemaz citadaakaa veida netiksi kaa caur bagazjnieku ( shinii gadijumaa gan taas seedvietas domaatas beerniem, bet nu arii vinji ir cilveeki.

159240. viesis 4.marts 2005 17:57
0 0 Atbildēt

Principā durvīm parasti nāk apkārt aploda (tautā saukta par "kārbu"). Auto gadijumā būs runa par vārtiem :)

Niks

159304. viesis 6.marts 2005 8:24
0 0 Atbildēt

Jaudas diezgan maz no 2,5 turbo motora dabūjuši ārā.

159320. viesis 6.marts 2005 16:33
0 0 Atbildēt

Psc kādi te auto speci :D:D:D

Visos auto testos, katalogos un žurnālos tiek rakstīts, ka ir 3 un 5 durvis, nevis 2 un 4;)

159863. viesis 9.marts 2005 13:58
0 0 Atbildēt

nu tur jau ir tā lieta, ka visi jau sen iekompostrējuši sev zemapziņā, ka auto ir ar 3 un 5 durvīm, nevis 2 vai 4 durvis plus bagāžnieka vāks, kas hečbeka gadījumā ir slīps bagāžnieka vāks nevis piektās (trešās) durvis :)

159864. viesis 9.marts 2005 14:00
0 0 Atbildēt

par 2,5 litru motora nepietiekamo jaudu? ha! toties resurss būs lielāks, ja nav tik ļoti forsēts, kā honda 2 litru dzinējs, ar 200 zs

177415. viesis 1.septembris 2005 13:25
0 0 Atbildēt

tas ir labaakais!!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 9

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 6

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti