Vienu no tikko atvērušamies Ženēvas autosalona podestiem krāšņo spilgti oranžs Ford Focus 220 ST. Šī ir īpaša populārā trīsdurvju hečbeka versija no Ford Team RS.
Zem auto motora pārsega mīt 2,5 litru 5 cilindru turbodzinējs Duratec ST ar 220 Zs jaudu. Tas darbojas tandēmā ar sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu. Analoģisks pāris jau veiksmīgi darbojas zviedru Volvo S50/V40 modeļos.Līdztekus virsbūves spilgtajam krāsojumam, salīdzinot ar "parasto" Focus, pateicoties jaunajam buferim ar palielinātu radiatora resti, ir mainījusies arī 220 ST motora pārsega līnija. Milzīgo melno gaisa savācējlūku un pilnīgi jauno radiātora restes "imitāciju" papildina hromētais miglas lukturu ietvars.
Aizmugures daļas noformējums atgādina jau agrāk prezentēto Ford Fiesta ST. Elegants antispārns visu piekto durvju platumā, pāris hromētu izplūdes sistēmas cauruļu un minētie lukturu ietvari kopā ar pārdomāto aizmugures buferi padara auto izskatu dinamiskāku un sportiskāku. Auto profilu mainījuši platie sliekšņi un spoguļi ar iebūvētu pagrieziena rādītāju. Turklāt hečbeka jau tā krāšņo ārieni vēl izteiksmīgāku dara 18 collu vieglmetāla riteņu diski, kam apautas platas zemprofila 225/40 riepas.
Auto salons ir būtiski mainīts. Pirmie skatienu piesaista sportiskie sēdekļi ar izteiktu sānu balstu un divkrāsu oranži-pelēku Recaro apšuvumu. Aizmugures pasažieru sēdekļi ieturēti tajā pašā stilā.
Visas mēraparātu skalas ierāmētas alumīnijā. Instrumentu paneļa centrā parādījies papildus bloks, kurā, gluži kā sacīkšu mašīnās, var sekot līdzi turbīnas darbībai un eļļas spiedienam un temperatūrai. Reizē ar sportisko trīsspieķu stūri salonā parādījušās arī alumīnija ielaidumi, rokturīši, podziņas un pedāļu uzlikas.
Šis "Sports Technologies" auto tiek pozicionēts ne tikai kā "auto egoistam", bet arī kā ņiprs ģimenes ikdienas hečbeks. Ford Focus 220 ST ražošanu plānots sākt 2005. gada beigās.
Shkjiet patiks visiem Focusmiiljiem, it iipashi beibeem:)