Prezentē Mercedes E klases konkurentu 43

 
4.marts 2005 10:51

Ženēvas autosalonā norisinājās arī reprezentablā sedana XG350 sekotāja Hyundai Grandeur prezentācija. Automobilis ievērojami izaudzis salīdzinājumā ar XG350.

hy.jpgTā garums ir 4,9 metri, platums 1,85 metri, bet augstums - 1,49 metri. Pateicoties šiem izmēriem, dažus liekus centimetrus ieguvuši arī aizmugures pasažieri un bagāās nodalījums. Un tik un tā Grandeur sver mazāk par XG350.

hy1.jpgHyundai Grandeur ir aprīkots ar 3,3 litru V6 dzinēju ar 233 Zs jaudu un 5pakāpju "automātu. Vēlāk speciāli Eiropas tirgum parādīsies arī 2,2 litru turbodīzeļdzinējs ar 145 Zs jaudu.

Jaunais auto var lepoties ar bagātīgu komplektāciju, kurā ietilpst ādas salons, divzonu klimata kontrole un elektroniski regulējams stūres stienis. Drošību garantē 6 spilveni, aktīvie galvas balsti un ESP stabilizācijas sistēma.


 
Visi komentāri
 
159170. viesis 4.marts 2005 10:58
0 0 Atbildēt

Juhū kārtējais mega raksts!

Kā var dadomāties, ka Hyundai varētu konkurēt ar E klasi???????

159172. viesis 4.marts 2005 11:00
0 0 Atbildēt

redz' paši prezentētāji acīmredzot uzskata, ka viņi ar šo auto uz to var tēmēt - vari mēģināt paskaidrot viņiem, ka tā nebūt nav

159177. viesis 4.marts 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Manuprāt Hyundai paliek Hyundai..

159180. viesis 4.marts 2005 11:23
0 0 Atbildēt

lapsa, tad jau sanāk, ka es izlaidīšu preses relīzi par to, ka esmu Dievs un jūs akli viņu pārpublicēsiet?

Vai tādā gadījum'

a nenostādīsiet sevi muļķīgā situācijā?

159187. viesis 4.marts 2005 11:41
0 0 Atbildēt

Aber es ticu, ka vāgens varētu būt labais.

Tiesa MB jaunie ~3l - 3.5l benzīnnieki un dīzeļi ar iespējamu 7-pakāpju automātu un 4x4 tomēr tā kā uz cita pakāpiena gozējas.

Auto mērķauditorija - ļauži, kuri uzskata, ka viņiem vajag MB E klasi, bet kuriem finansiālā rocība auto iegādei ir apm 2x mazāka nekā būtu vajadzīga MB iegādei.

159189. viesis 4.marts 2005 11:43
0 0 Atbildēt

Diivains auto izskatas peec Volvo S80 apaudzeeta ar dazjaam BMW un citu auto dizaina detaljaam. Bet nu peec bildeem nav paraak labi verteet auto, daba daudziem tomeer ir atshkjiriiba izskataa/ proporcijaas.

159204. viesis 4.marts 2005 12:46
0 0 Atbildēt

ja nav rwd,tad nav ko sapnjot

159207. viesis 4.marts 2005 13:04
0 0 Atbildēt

kas tas par S***?

159210. viesis 4.marts 2005 13:20
0 0 Atbildēt

Jā, tik pat labi Fiat Uno radītāji varētu sapņot par tā konkurenci ar Mercedes SL... Cits auto par citu cenu ar mēģinājumu garantēt līdzīgu (un par to var ilgi diskutēt) komfortu, nekā vairāk...

Mizx

159215. viesis 4.marts 2005 13:54
0 0 Atbildēt

Viņi tā runā, jo pieder pie Daimler-Chraisler grupas

159230. viesis 4.marts 2005 15:08
0 0 Atbildēt

katrai auto markai ir SAVA VIETA, nau ko lekt augstaak par d***u :p

159231. viesis 4.marts 2005 15:16
0 0 Atbildēt

Tehniska zina tur varbut ir sagruzts daudzkas, bet pats auto ir tik gauzi vienmuls un peleks ka no 90-to gadu vidus

159232. viesis 4.marts 2005 15:21
0 0 Atbildēt

Es arī varētu pretendēt uz Maika Taisona godu, tikai man tas sitiens ir švakāks. Bet toties es zaudējuma gadījumā prasītu mazāku honorāru....

159233. viesis 4.marts 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Nu autoram laika auto sfeeraa sajeega visai maza. Shitais Hundai kaut arii tikpat liels kaa MB E klase pat teoreetiski ar to nekonkuree. Konkurenti ir tad, kad potenc klients tos uzskata kaa alternatiivas. E klase konkuree ar BMW 5xx, Audi A6, Jaguar S-Type. Shitais ar KIA analogu un kaut kaadiem japaaniem. Vajag DOMAAT LIIDZI !

159234. viesis 4.marts 2005 15:42
0 0 Atbildēt

Šis auto labākajā gadījumā varētu konkurēt ar audi A6 priekšpiedziņas versijām, jo līdz MB tehniskajiem risinājumiem, komfortam (atskaitot telpu) un imidžam Hundai aizsniegties ir neiespējami.

159238. viesis 4.marts 2005 17:37
0 0 Atbildēt

lapsa [?] 04.03.2005 11:00

---

A kas to rakstu taisa - tu jeb tie, kas kaut ko prezentē? Renault arī uzskata, ka ar savu velsatis konkurē ar E klasi vai arī chevrolets kalos ar golfu. Protams, Hyundais paliek labāks, taču Lapsas IQ it pretējā virzienā

159241. viesis 4.marts 2005 18:18
0 0 Atbildēt

h.u.j.daj.s konkurents mersim... lol

159243. viesis 4.marts 2005 19:20
0 0 Atbildēt

Tas Hyundais vismaz garantijas laikā nebirs salīdzinājumā ar MB

159249. viesis 4.marts 2005 20:33
0 0 Atbildēt

Piekriitu 159238. viesis !

Vajag domaat arii liidzi kad raksta, nevis visu pa taisno paarspiest "da pofig kas tur"

159250. viesis 4.marts 2005 20:55
0 0 Atbildēt

...un?

ne Tu zini kā es rakstu, ne man Tavi "padomi" vajadzīgi, ne es taisos ar kādu diskutēt par to, kā un ko tulkoju.

lapsa

159268. viesis 5.marts 2005 18:00
0 0 Atbildēt

Vispar salidzinat hu.idai ar MB ir zaimoshana...

Un shis kroplis var konkuret vienigi ar gaz...

159269. viesis 5.marts 2005 18:01
0 0 Atbildēt

Lapsa, atkal tavas zhagas jalasa!

159277. viesis 5.marts 2005 19:36
0 0 Atbildēt

Stereotipiem liels speeks :)

159280. viesis 5.marts 2005 20:21
0 0 Atbildēt

HA HA HA

Iedomājietes, kurš Mercedes klients interesētos par Hyundai. Vēlākais ieejot dīlera salonā un paskatoties kādus auto citādi ražo Hyundai viņa interese pazustu!

159284. viesis 5.marts 2005 22:54
0 0 Atbildēt

Protam hundai nevat salidzinat ar mersi,bet paskatieties ka izskatas MB,braukts pa Latviju 4-5 gadus(pirks Latvijaa Domeniksaa),uz parogiem -atslajas krasa!:( :)!!!!!!!!!SLEDZIENS: MB tagad nav MB 10 gadus atpakal'.....................

159288. viesis 5.marts 2005 23:41
0 0 Atbildēt

drošību garantē....SPILVENI!!! Muahahaaaa.....

visi *******daji ir taisiiti no 2m plaana skaarda.. kaada tur drošība???

159296. viesis 6.marts 2005 1:32
0 0 Atbildēt

2mm :)

raamis saliekaas kaa konstruktors.. prieksheejaa bufera balka pret celi ir salokāma.. vienkaarshi ideaals naaves auto ;)

159313. viesis 6.marts 2005 13:00
0 0 Atbildēt

nuu s''isdienas BMW UN MB sen nav savā īstajā kvalitātē...........

159314. viesis 6.marts 2005 13:17
0 0 Atbildēt

Kvalitate diemzel pat S klasei ir pabediga,nezin vai tas jaunas masinas izvilks tik pat ilgi ka 126.

212.93.97.129

Nokia6230/2.0 (04.28) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

159315. viesis 6.marts 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Ko tur daudz runaat par blekju biezumu - krash testi visu noliks savaas vietaas :)

159317. viesis 6.marts 2005 15:24
0 0 Atbildēt

Nu nespīd tam Hyundai cīnīties ar E klases MB :)

Tās ir vīzijas un nekas vairāk.

Ir tāda lieta kā markas imidžs. Kurš vēlas MB, pat neskatīsies citu marku piedāvājumus. Vēl jo vairāk - ne korejiešu .

159339. viesis 7.marts 2005 8:47
0 0 Atbildēt

Saliidzinaajums ar MB naak par sliktu tikai pasham Hyundai. Taapat visi saprot, ka taas ir muljkjiibas un shaada bez pamata sevis lieliishana neliecina par nopietnu attieksmi pret savu produktu. Nu nav jau slikts auto noteikti, bet tad arii jaareklamee taa plusi attieciibaa pret Kia un Daewoo attieciigaas klases modeljiem. Pat Skoda Superb shitam buutu par augstu teemeets.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

159348. viesis 7.marts 2005 10:52
0 0 Atbildēt

Mūsu sabiedrības JAUNAIS vidusslānis,laikam, pagaidām ir vienīgie, kuri uzķeras uz šis automarkas mašīnām. Dažādu līmeņu deputāti, bij. valsts sekretāri, datorspečuki, profesori, valsts iestāžu ierēdņi un padomnieki, u.c. - parasti šos auto izvēlās KĀ iespēju tikt pie JAUNA auto, to pieņemamo CENU dēļ. Pie mums kaut kā reti kurš pagaidām satraucas par auto atlikušo vērtību pēc 5 gadiem, jau pēc lizinga nomaksas. BET,mūsu draugi vāczemieši, jau uztraucas, jo viņu jau 5-6 gadus nobrauktās SONATAS,GALLOPERUS u.c. modeļus vairs negrib pirkt ne krievzemiešu ne baltiešu lietoto auto cienītāji....

Ne velti. 04 gadā šo modeļu auto vairs nebija manāmi vācu autotirgus pirmajā desmitniekā. Ir par ko padomāt, pirms veikt auto iegādi.

159429. viesis 7.marts 2005 13:34
0 0 Atbildēt

Cilvēki attopieties! - MB jau sen vairs nav nekas īpašs - ļoti viduvēja mašīna par ļoti lielu cenu. Ar nebūt ne labu kvalitāti (papētiet ADAC tabulas par mašīnu defektiem) - ņemot vērā mazo garantiju un augsto cenu MB droši ka ir slikts pirkums. Tā MB 'aura' nāk no 70-tajiem, kad tā tiešām bija pamatīgi-kvalitatīvi veidota mašīna... tagad cilvēki maksā lielu naudu par MB no kuras lielākā daļa tiek ieguldīta tēla uzturēšanā, nevis mašīnas objektīvo parametru uzlabošanā... auto cilvēkiem, kas no auto neko nejēdz... vai vēlas zīmēties - redz, kādu baltu blūzīti vakar nopirku, tikai par 230 Ls... ;-)

Par Hyundai - katra auto firma savā attīstībā iziet dažādas stadijas - nav pamata domāt, ka Hyundai nemācētu taisīt kvalitatīvus auto - ilgstoša sadarbība ar Mitsubishi - firmas novietojums industriāli attīstītākajā reģionā, sadarbība ar Eiropas vadošajiem auto izstrādes uzņēmumiem... Un vai no zila gaisa lielāka (par daudziesm konkurentiem) garantija? Tač laikam ir pārliecināti par savu izstrādājumu... un kas mūsdienās ir auto? - elektroniku pērkam vienā firmā, sajūgu otrā, ātrumkārbu trešajā... beigās visu saliekam kopā un nosaucam kādā skanīgā nosaukumā... kāpēc maksāt vairāk?

to IkdienasViesis 07.03.2005 10:52:

par atlikušo auto vērtību - nu protams, ka lētāk (ievērojami lētāk!) nopirktai mašīnai atlikusī vērtība ir zemāka - atbilstoša mašīnas patiesajai pielietojuma vērtībai!

PS. Cilvēki,

1. kuri uzskata, ka mašīna ir kas vairāk par ērtu/ātru/drošu līdzekli nokļūšanai no punkta A uz B;

2. tādi, kas liek saviem bērniem novilkt kurpes pirms iekāpšanas mašīnā (pazīstu tādu ģimenīti, kur MB ir kults...);

3. kuri uzskata, ka māšīnai ir japarāda tā lietotāja statuss;

4. kuri uzskata, ka līgana šūpīga auto gaita ir +;

5. kuriem patīk 'otģelka pod ģerevo';

var neatbildēt uz manu komentāru... es tā pat zinu, ko Jūs domājiet...

159470. viesis 7.marts 2005 15:30
0 0 Atbildēt

100% pievienojos Specialists viedoklim. Beidzot starp MB fanu sashutuma pilnajiem (emocionaalajiem) spriedeleejumiem ir kaads sakariigs texts.

159472. viesis 7.marts 2005 15:34
0 0 Atbildēt

to SuperZigis

...kurai automarkai nav kļūmes? parādi kaut vienu...

Tur jau tā lieta, ka nevaru parādīt auto bez kļūmēm - tad kādēļ pirkt dārgāku, ja to pašu sniedz DOSJA? Atgriežamies pie jautājuma par auto statusu, iespēju ar to zīmēties.

Atmetot to 'auru' (ko ir izveidojuši/notur labi PR speciālisti) kur ir MB priekšrocības salīdzinot ar vienādu izmēru Hyundai, Škoda...? Par ko maksāt liekus 10K, 20K...40K Ls? pirms gadiem 20 bija tā, ka iekš MB ir kaut kādas fīčas, kuras nebija pieejamas citur, tagad konkurence ir tik blīva, ka visi autoražotāji piedāvā pilnīgi visu...

...5 gadiem nopirku MB par vienu cenu, un pēc 4 gadu lietošanas pa Latviju es par TĀDU pašu cenu to arī nopārdevu...

Tur nu nav MB nopelns... vai nu pārdevējs (Tu) esi baigi TALANTĪGS, vai pircējs ir galīgs !@#$#^%^! Vai nebija tam pircējam labāk iegādāties jaunu auto?

Un vai tad mašīna ir kaut kāds līdzekļu ieguldīšanas veids, daudz izdevīgāk taču ir to naudu ieguldīt nekustamajos īpašumos, akcijās... jebkurā gadījumā pēc ~20 gadiem jebkuras mašīnas (nevajag te pieminēt Dino, vai McLarenF1) vērtība ir tuva 0. Ar mašīnas iegādi NEVAR pelnīt naudu, to var tikai iztērēt! Gadijumā ar MB iztērēta tiek lielāka nauda - nesamērīgi liela nauda, kas tiek dabūts pretī?

...lai nokļūtu no A uz B ar maximālu komfortu un drošību!...

Intersanti, kāpēc bija jāgaida tik ilgi, līdz MB sāka dabūt 5* crash testos? Laikam mašīnas tiek pārdotas par ļoti zemu cenu un nepietiek naudas pētijumiem dotajā sfērā... vot Renault ar savām super dārgajām a-mašīnām tikai var atļauties izlaist visas ar 5* ;-)

Nē patiesība ir krietni bēdīgāka - MB pircēju nauda pārāk daudz aiziet PR pasākumos un nevis tehniskās bāzes uzlabošanā. MB turās pie sava salmiņa - pircējiem, kuriem jau ir bijis MB īpašumā... realitāte ir bēdīga, tie paliek arvien vecāki un attiecīgi mazāk un mazāk... ;-( Kad MB izlaida savu A klasi (laikam 1998) tad pēc kāda brīža laimīgi paziņoja - mūsu auto vidusmēra pircējs ir jaunāks par 50 gadiem - 48 gadi! Tas ir ieskaitot visus Krievzemes pircējus (interesanti, kāds tiem ir vidusmēra vecums - 30?).

PS. Man nav bijis MB īpašumā, taču ir bijuši divi dienesta MB. Plus vēl kādi 3 pazīstamiem cilvēkiem. MB - superīgs salons - nekas nečīkst, viss skaisti nostrādāts un tas komplektā ar pilnīgi nejēdzīgu tehnisko daļu - viss rūsē gandrīz kā vecie Opel, dzinēji kaprīzi, un tās gaitas īpašības uz Latvijas 'lieliskajiem' ceļiem... ;-(

PS2. Esmu redzējis tā cilvēka seju brīdī, kad viņam tika paziņots, ka viņa MB E, kuram pirms 7 mēn. beidzās garantija, ir jāmaina ātrumkārba. Cenu tādam pasākumam Tu vari iedomāties...

PS3. Es jau nesludinu, ka MB ir sliktākā mašīna - es tikai nesaprotu, kāpēc tā ir tik dārga.

159478. viesis 7.marts 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Specialist, visu cieņu! Spēcīgi un patiesi!

159490. viesis 7.marts 2005 15:55
0 0 Atbildēt

SZ merši ir jāpiķo uz ziemu, kā žigīši?

159508. viesis 7.marts 2005 16:11
0 0 Atbildēt

SZ pat 3 BMW un Citroen lampas griežas līdz pagriezienam!

Un ja nemaldos, tad pirmie to ieviesa Audi iekš pēdējās paaudzes A8 :O

Jā un M5 ar nāk ar 7 robiem ;) Bet vai viņi ir vajadzīgi?

159523. viesis 7.marts 2005 16:39
0 0 Atbildēt

to SuperZigis:

...to savu nodrāzto frāzi, ir jārūpējas par auto, jāsagatavo ziemai utt....

Te nu mēs esam!... KĀPĒC par kaut kādu dzelzi ir jārūpējās? Ir jādara tikai tas, ko autoražotājs ir ierakstījis servisa grāmatiņā - ik pēc 25000 mainīt eļļu - ok, mainam, ik pēc 100 000 bremžu klučus - ok, mainam. Jārūpējās ir par cilvēkiem nevis pildspalvām, mobilajiem telefoniem vai automašīnu! No tās rūpēšanās par dažādām mantām arī izveidojas tādas situācijas, ka bērni velk apavus nost un liek maisiņā, sieva nedrīkst atvērt kokakolu - jo nopilējusī pilīte varot mainīt ādas krāsu beņķim u.t.t.

...bet dazem cilvēkiem ir tāds hobijs un viss...

Tas arī attiecās uz to, ka auto ir kas vairāk par pārvietošanās līdzekli... joprojām nesaprotu, kas raksta virsrakstā tik dīvains!

159524. viesis 7.marts 2005 16:39
0 0 Atbildēt

Vispār jau lukturu pagriešana vai tik sākumā nebija Citroen, tam Fantomasa auto, vai kā viņu tur sauca...

Man MB patīk tāpēc, ka ieguldot tajā naudu es redzu, zinu un jūtu, kur tā paliek un zinu, ka otru reizi man tajā nauda vairs nebūs jāiegulda. Par MB fanu tapu laika gaitā, mums ģimenē pirmais personīgais auto bija MB, tāpat, tikai tāpēc, ka iepatikās. Pēc tam radša vajadzība pēc otras u.t.t.. Kāds ir rezultāts? Pirmais MB joprojām godam kalpo jau devīto gadu, kamēr paralēli ir nomainījušās nu jau 6 citas automašīnas, no kurām 3 vispār brīnījāmies, ka atradās pircēji. Secinājums ir viennozīmīgs -- labā pieredze ar MB nekad mūs nepiespiedīs iegādāties kaut kādus hu.dai u.t.t.

P.S. Latvijā pirktos jaunos MB varat salīdzinājumam neminēt, tie ir visādi lēti Turcijas dranķi un pavisam citi kā tie, ko pārdod tajā pašā Vācijā par stipri citām cenām, ar BMW ir līdzīgi, kopš ražošanas sākšanas Krievijā -- ekonomējot uz cenām, zaudējam kvalitāti, nekad visās rūpnīcās nav vienādu defektu, ne velti automašīnas tiek atsauktas no noteiktām rūpnīcām, ne vienkārši visas! Attiecīgi ir rūpnīcas, kas automarkas kopējo defektu skaitu uztur augstu, kamēr ir rūpnīcas, kurās šādu problēmu praktiski nav -- jau sen kā katram ražotājam ir pa ceham katrā pasaules malā!

159786. viesis 8.marts 2005 18:48
0 0 Atbildēt

Cilvēki grib pacelt sev asti ....

263554. viesis 5.novembris 2008 21:41
0 0 Atbildēt

nu nezinu ,mersis ir laba lieta,bet manai sonatai dzelzi ir ko tadu izturejusi ,kur no MB butu klimpa

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti