Tramvaja sliedes uz Slokas ielas - «ķieģelis» 36

7.marts 2005 15:38

Lasītājs: Slokas ielā virzienā no Imantas uz Kalnciema ielu virs tramvaja joslas uzkārts "ķieģelis". Priekš kam? Lai tramvajiem netraucē?



Bet varbūt, lai "vienlīdzīgākajiem" ir, kur gāzt? Un ja tā, kur ir mūsu "zaļie draugi"? Laikam nezina visas šīs vietiņas... :)



Vispār - muļķīgi neizmantot abas joslas, ja ir tāda iespēja? Manuprāt, vismaz no rītiem jau varēja palaist pa abām - varētu braukt līdz pat Smiļģa ielai, ja vien kāds "vienlīdzīgāks" neizdomātu uztaisīt kreiso pagriezienu uz Vanšu tiltu.

iAuto lasītājs

iAuto komentārs: šai zīmei un papildus plāksnītei konkrētajā vietā nav nekādas nozīmes, jo tā darbojas tikai konkrētā vietā. Uzreiz aiz zīmes "uzgriezties" uz tramvaja sliedēm (teorētiski) nav aizliegts, jo josla no tramvaja sliedēm nav atdalīta ar balto nepārtraukto līniju...

Līdzīga situācija jau 2 gadus iepriekš bija uz Akmens tilta, bet tad tur tika uzkrāsota nepārtrauktā josla un "viss nostājās savās vietās".
 
Visi komentāri
 
159473. viesis 7.marts 2005 15:41
0 0 Atbildēt

Da nedrikst pabraukt apakshaa! Aiz ziimes vajag griezties uz sliedeem, jo tur nav sadaloshas baltaas joslas, kas aizliegtu manevru. :) taa teikt "bite me"

159474. viesis 7.marts 2005 15:44
0 0 Atbildēt

Exactly, un visi CP var iet ieskrieties taapat kaa tie kas shaadas ziimes izliek.

159479. viesis 7.marts 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Papildplāksnīte norāda braukšanas joslu, uz kuru attiecas zīmes darbība. Kas liek domāt, ka tūlīt aiz zīmes drīkst ieņemt šo joslu?

Redaktors 7.marts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

Bet "ķieģelis" darbojas uz vienu konkrētu vietu un tas nevar darboties uz joslu...

159483. viesis 7.marts 2005 15:53
0 0 Atbildēt

CSN: 301.zīme "Iebraukt aizliegts". Aizliegts iebraukt jebkādiem transportlīdzekļiem;

159485. viesis 7.marts 2005 15:54
0 0 Atbildēt

Ķieģelis uzlikts, lai auto netraucētu tramvaju satiksmei. Vai tad tik grūti to saprast, ka jāliek raksts ?

159493. viesis 7.marts 2005 15:57
0 0 Atbildēt

Un vispār attēlā izskatās, ka zīme ir nevis virs tramvaja sliedēm, bet gan pa vidu.

Redaktors 7.marts 2005 15:58
0 0 Atbildēt

:) a kā lai uzkar tieši virs tramvaja sliedēm??? :)

159497. viesis 7.marts 2005 15:58
0 0 Atbildēt

Buus tev G klases dzhips, vareesi arii Tu buut "vienliidziigais" 8) Piiis.

159502. viesis 7.marts 2005 16:00
0 0 Atbildēt

un kā ir ar gaisa tiltu ?? tur arī ir ķieģelis tilta abos galos ar laikiem. tad kāda jēga tur ir likt ķieģeli ?? lai tramvajam netraucē ieskrieties un tikt tiltā augšā ????

un ja nebūtu tā bulta zem ķieģeļa ( aimirsa pielikt), tad vispār nevarētu braukt tālāk pa šo brauktuvi ???

vispār prasās atkal uzlabot CSN, vai izlikt saprotamākas zīmes.

159520. viesis 7.marts 2005 16:30
0 0 Atbildēt

Šāda pati situācija joprojām ir uz Akmens tilta. Tikai tur tās svītras uz bruģa fiziski nav iespējams uzkrāsot.

159521. viesis 7.marts 2005 16:31
0 0 Atbildēt

Sorrrrryyy, biju domājis GAISA tiltu nevis Akmens!!!!!

159530. viesis 7.marts 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Principā tā ir "barjertipa zīme" un teorētiski naekas neaizliedz pabraucot tai garām, intensīvas satiksmes apstākļos braukt pa tranvaja sliedēm.

/Ainārs/

159531. viesis 7.marts 2005 16:53
0 0 Atbildēt

A kaa ir... Vai travaja sliedes jau peec definiicijas nav atsevishkja josla?

159532. viesis 7.marts 2005 16:54
0 0 Atbildēt

159531. viesis = Kaspich

159533. viesis 7.marts 2005 16:56
0 0 Atbildēt

Lūdzu atsauci uz NA, ka ir tādas "barjertipa zīmes"? Moš nevajag fantazēt? Palabojiet, ja kļūdos

159534. viesis 7.marts 2005 16:56
0 0 Atbildēt

Ja ja shai ziimei nebutu papild ziimes par joslu, tad pilnigi visiem tur buutu aaizliegts braukt, tachu ja butu lebaals veids ka sho ziimi apbraukt teiksim caur kaaud pagalmu, tad aiz vinjas tev neviens neliedz turpinat savu celju.

Uz akmens tilta ari shaadas zimes ir , tikai tur tas vis veel papildinaats ar nepaatraukto liiniju strap brauktuvi un tramvaja sliedeem - tur automaatiksi sanaak ka kjiegli legaali apbraukt nevari ( nedriiksti), un tad var panjemt pie pakaljas pa pilnu programmu. Bet pie VEF arii nekas neliedz braukt pa sliedeem ( tikai nelienot tieshi zem shiim ziimeem).

159538. viesis 7.marts 2005 17:02
0 0 Atbildēt

Zaljie tur ir biezhi vien (izkjer pie pirms Vantenieka). Man nepatiik kirbulis, kas ir no buljlju ielas liidz tai skolai (kur iet 5tais tramvajs).

nesen tur kapitaali ielu atremonteeja- vietas pietika divvirzienu celja, bet nee ..

Dazhkaart tur gaazhu, 1x panjeema, bet atlaida taapat (daudz runaaju) :D

159572. viesis 7.marts 2005 19:49
0 0 Atbildēt

pa a taja krustaa kreisais uz vantinieku tak no sliedem jataisa vai ka?

pekshnji apjuku!

159575. viesis 7.marts 2005 20:46
0 0 Atbildēt

Ja jau sini gadijuma var braukt pa sliedem tad kapec ta nevar darit uz VEF tilta tur tas laiks tada gadijuma izsaka vel mazak neka ta bulta

159586. viesis 7.marts 2005 22:54
0 0 Atbildēt

regulaari uz darbu braucu pa Barona ielu- tur kaadi 20% brauceeji nejeedz tur dazhos krustojumos saliktaas ziimes, kas liedz krustojumu izbraukt un veikt kreiso pagriezienu no sliedeem. tad veel taadi neapmierinaati, kad kaads vinjiem pa priekshu izbrauc pareizi.

159603. viesis 8.marts 2005 7:54
0 0 Atbildēt

iauto lasiitaajs nezin noteikumus, bet spreegaa? :)

159604. viesis 8.marts 2005 8:11
0 0 Atbildēt

Kreisais pagrieziens (laikos, kad tas ir atļauts) no Slokas uz Kalnciema rakstā minētajā virzienā, ir jāveic no sliedēm! Tas ķieģelis maldina tik autovadītājus, dēļ kā tur var radīt avārijas situācijas, ja ne pat avārijas.

159612. viesis 8.marts 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Ar tramvajiem Slokas ielā brauc 50x vairāk cilvēku nekā ar mašīnām , tāpēc tur arī ir Ķieģelis, lai miskastnieki nelīstu uz sliedēm!

159622. viesis 8.marts 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Cik tur sanāk braukt braucu uz sliedēm pēc zīmes, jo CSN nosaka ka krustojumā jānogriežas pa kreisi no sliedēm un nekāda joslu sadalījuma pirms krusta nav, līdz ar to visi Freaki kas griež no blakus joslas pārkāpj CSN. Par to mums jāpasakas zīmes licējiem un nevajag te neko di*** par varenākajiem un mazāk vareniem, jo CSN visiem viens un ja tev krustā vajag pa kreisi, tad labāk jau laikus uzgriezt uz sliedēm lai nogriestos pa kreisi un viss. Uz gaisa tilta gan vajadzētu censties ievērot tās zīmes, jo 4 autiņiem izmainīties uz tilta + slidenā laikā pa sliedēm ir pagrūti.

Katrā ziņā jau sen skaidrs ka šiem zīmju licējiem nav kaut kas ar galvu ok.

159624. viesis 8.marts 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Kaitina Rīgas domes sat.dep. satiksmes organizēšanas manieres. Ar domu- satiksmi uzorganizēju kā pagadās un cilvēkiem jāsaprot, kā bija domāts nevis kā ir realitātē. Lai piedod man viesis 159612 bet braucēju skaits nav arguments lai satiksmi organizētu bezjēdzīgi.

Atjautības uzdevums viesiem- sabiedriskais transports autobusi 37, 41 utt.- uzviņiem neattiecas 301.zīmē, seko sdaskaņā ar CSN viņiem pa kreisi jānogriežas no sliedēm, bet realitāte ir tāda, ka "profesionāļi" tā viņi sevi sauc, veic manevru kā pagadās, ir sastrēgums no sliedēm, nav no brauktuves????

P.S. Iauto ir pilnīga taisnība no CSN un likumiskā viedokļa.

159714. viesis 8.marts 2005 13:23
0 0 Atbildēt

no IeM.

iAuto piebildes ievietotājs nav jurists - vai arī ja ir, tad nepārzina vispārējos tiesību normu interpretācijas principus. Izmantojot tikai un vienīgi gramatisko principu, varētu likties, ka viņam ir taisnība, bet administratīvajā procesā pastāv vēl trīs principi, par kuriem cienījamais piebildes ievietotājs nav informēts...

Redaktors 8.marts 2005 14:51
0 0 Atbildēt

Jā, neesmu jurists un mani neinteresē citas normas, ja vien eksistē Ceļu Satiksmes Likums un Ceļu Satiksmes noteikumi, kas visu izsaka.

159725. viesis 8.marts 2005 14:51
0 0 Atbildēt

159714. viesis (IeM)

cik biezhi CP izmanto visus ADM procesa principus, nevis tikai gramatisko?

samaacieties pashi principus, no ta mainaas sabiedriibas viedoklis par jums.

iauto kaut kaa nebuut izdziivos nezinot visus principus.

159733. viesis 8.marts 2005 15:08
0 0 Atbildēt

sabiedrībai ir tikai tāda policija, kādu tā ir pelnījusi :)))

Redaktors 8.marts 2005 15:14
0 0 Atbildēt

Ja Cp izmantotu visus ADM principus, tad nevarētu sodīt katru, kas netīšām aizmirsis gaismas ieslēgt, jo principā būtu jāsoda par apzinātu (ļaunprātīgu) pārkāpumu...

159738. viesis 8.marts 2005 15:17
0 0 Atbildēt

:)

159772. viesis 8.marts 2005 16:49
0 0 Atbildēt

Klauni - īpaši 159714. viesis (IeM). Jurists atradies - šitādas grāmatu galvas vispār vajag ar riteni uz ielas tikai laist lai savas pravas tur kačā.

Tā vietā lai atzītu ka zīme ir pilnīgi neatbilstoša, sāk te ko par adm. procesiem stāstīt. Pie tam interpretā kā gribi, bet CSN rakstīto nevar pārprast. Za to ar savu tekstu parādīji ka esi pilnīgs cirvis.

Ej strādā nevis te valsts naudu tērē!

159791. viesis 8.marts 2005 19:26
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka IeM darboņiem ir savi CSN, vai arī viņš runā par mums visiem pārējiem publiski nepieejamu CSN pielikumu ar visai interesantiem CSN punktu skaidrojumiem:)

159831. viesis 9.marts 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Nez kaa ir tagad ziemaa. Zem sniega segas jau nekaadas baltaas nepaartrauktaas liinijas redzeet nevar :)

160138. viesis 12.marts 2005 15:34
0 0 Atbildēt

Kas tas par jaunumu - cik atceros taa ziime tur ir no saakta gala. Piez. Pat Repshiks (kad tika pie premjer auto) jeb preciizaak shoferiits bij nozaakaats presee, ka vinsh redz var pa sliedeem mochiit shajaa vietaa...

Rich

p.s. kaa lai tiek pie sava nika atpakaļ, ip un email nomainiits, paroles neatceros ?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 5

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Policija: Jaunu fotoradaru un netrafarēto auto iegāde palīdzējusi mazināt avārijās bojā gājušo skaitu 21

Šogad samazinājies ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits, ko var skaidrot arī ar papildus fotoradaru un netrafarēto automašīnu iegādi, žurnālistiem pastāstīja Valsts policijas (VP) pārstāvis Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti