Volvo prezentē 4 dažādu paaudžu konceptauto 7

 
8.marts 2005 0:23

75. Ženēvas autošovā kompānijas Volvo stendu grezno četri konceptauto, kas katrs pārstāv dažādus kompānijas darbības periodus.

3CC-2005



Kompānijas pēdējais modelis - konceptauto 3CC jau ir paspējis paspīdēt arī Ziemaļamerikas autošovā Detroitā. Tagad jauno auto varēs aplūkot arī Eiropas publika.



3CC ir neliels, viegls auto ar elektrodzinēju, kas darbojas ar 3000 litija baterijām, tādām pašām, kādas izmanto mūsdienu klēpjdatoros. Nākotnē, ja tiks pieņemts lēmums par sērijveida ražošanu, auto varētu aprīkot ar benzīna vai hibrīddzinēju, kā arī gāzi.



Lai arī šis konceptauto ir pats mazākais no stendā eksponētajiem, ir padomāts arī par pasažieru drošību. Projektējot 3CC tika īstenota unikāla drošības koncepcija "Volvo safety ride down concept" - virsbūve uztver sitiena enerģiju frontālas sadursmes gadījumā un pasažieriem nekas nedraud.

SCC - 2001



2001. gadā prezentētais Volvo Safety Concept Car (SCC) radīja lielu interesi visā pasaulē ne tikai dēļ savas innovatīvās drošības sistēmas, bet arī dēļ novatoriskā dizaina. Daudzi SCC elementi ar laiku pārgājuši uz Volvo sērijveida modeļiem.



Galvenā SCC īpatnība ir lieliskās redzamības koncepcija, kam būtu jāpalīdz novērst nelaimes gadījumus uz ceļa.



Labākai pārredzamībai no vadītāja sēdekļa priekšējos statņos veikti trijstūra iegriezumi, bet vidējiem statņiem ir raksturīgs izliekums salonā, kas ļauj vadītājam, pagriežot galvu pa kreisi, redzēt, kas notiek sānos un auto aizmugurē.



Visi šie jauninājumi ļauj ne tikai iegūt lielisku redzamību, bet arī pārliecinošāk kontrolēt auto.

ECC - 1992



Pēc tam, kad 1992. gadā Parīzes autosalonā debitēja koncepts Volvo Environmental Concept Car (ECC), neviens vairs nešaubījās par to, ka auto var būt liels un ekoloģisks vienlaicīgi. Tāpat kā koncepts Volvo 3CC, ECC izstrādājuši Konceptauto projektēšanas centra speciālisti Kalifornijā (ASV).



Galvenās jaunā konceptauto īpatnības bija gāzes-elektro hibrīddzinējs, plašs ergonomsks salons un īpaši ekoloģiski tīri materiāli, kas pie vēlākas pārstrādes nenodarīja ļaunumu apkārtējai videi.
Pēc sešiem gadiem, 1998. gadā uz koncepta ECC bāzes sāka ražot grezno sedanu Volvo S80.

VESC - 1972



VESC (Volvo Experimental Safety Car) pirmo reizi tika rādīts Ženēvas autosalonā 33 gadus atpakaļ - 1972. gada martā un pierādīja, ka kompānija Volvo vienmēr ir bijusi visiem pasaules autoražotājiem priekšā jautājumos, kas attiecas uz drošību.



Lai arī kopš tā laika pagājis tik daudz gadu, jau toreiz auto priekšā un aizmugurē bija drošības spilveni pasažieru aizsardzībai, bremžu pretbloķēšnas sistēma, skaņas brīdinājuma signāls, braucot atpakaļaitā un izturīga virsbūve, kas sargāja vadītāju un pasažierus no frontālā un sānu trieciena sekām.


 
Visi komentāri
 
159610. viesis 8.marts 2005 8:58
0 0 Atbildēt

Vot shitais aparaats ir reaali pieduuriigs. Tikai ko noziimee - "virsbūve uztver sitiena enerģiju frontālas sadursmes gadījumā un pasažieriem nekas nedraud"? Pilniigi, pilniigi nekas nedraud? :)

159650. viesis 8.marts 2005 11:02
0 0 Atbildēt

Tam pēdējam priekšā un aizmugurē ir domāti soliņi. Vēsākā laikā jāsēž prikšpusē.

159720. viesis 8.marts 2005 14:27
0 0 Atbildēt

Esmu pārstājis ticēt Volvo konceptiem. Kāda jēga konceptot, ja pilnīgi NEKAS no tā nenonāk ražošanā. Savukāt tas, kas nonāk ražošanā nekad nav "konceptēts".

159806. viesis 8.marts 2005 23:57
0 0 Atbildēt

taa peedeejaa (vecaakaa) volvo prieksheejais bamperis ir rihtiigs bieds gaajeejiem

159835. viesis 9.marts 2005 11:43
0 0 Atbildēt

tas bamperis labais kaulu lauzejs :)

bet ja nopietni Volvo i labais.

168334. viesis 26.maijs 2005 0:32
0 0 Atbildēt

Tas peedeejais ir riktiigi forshs,zheel,ka taadu nevar dabuut,lai gan 2xx seerija ir nedaudz liidziiga. :)

168336. viesis 26.maijs 2005 7:41
0 0 Atbildēt

nu re, šait mēs varam apskatīt jaunākos fordus.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti