Jau šī gada vasarā kompānija Peugeot varēs pārbaudīt savus spēkus, ieejot B klases automobiļu segmentā ar savu jauno modeli 107.
Jaunā kompaktauto izstrāde notika PSA Peugeot Citroen un Toyota Motor Corporation kopīgā projekta ietvaros. Tas aizsākās pirms trīs gadiem ar koncepciju jaunu nelielu pilsētas auto izstrādei Eiropas tirgum.
Peugeot 107 tiks ražots Toyota Peugeot Citroen Automobile (TPCA) rūpnīcā, kas atrodas Kolinā, Čehijā. Turpat taps arī mazie "platformas brāļi" Toyota Aygo un Citron C1, kas arī izstrādāti tā paša projekta ietvaros.
Kompānijas Peugeot dizaina centra speciālistiem tika dots uzdevums - radīt īpaši mazas klases auto ar individuālu raksturu, universālu lietošanā un pats galvenais - pilnībā adaptētu dzīvei pilsētas apstākļos.
Ārēji 107. modelī jaušams kaut kas kaķisks, kas raksturīgs Peugeot markas auto - lieli mandeļveida lukturi, plata radiatora reste un spēcīgi noliekts liels vējstikls. Atomobiļa aizmugures daļā īpaši izceļas lieli, vertikāli trijstūra formas lukturi un, kas ir īpaši ineresanti - pilnībā stiklotas aizmugures durvis.
Peugeot 107 virsbūves krāsojumu varēs izvēlēties no 8 toņiem, 5 no kuriem būs "metāliski". Krāsas būs īpaši izstrādātas, lai izceltu auto individuālo raksturu. Auto tiks ražots ar trīs un piecu durvju virsbūvi, diviem dzinējiem un vienu salona apdares variantu.
Standartkomplektācijā ietilpst drošības spilveni šoferim un priekšā sēdošajam pasažierim, drošības "aizkari", stūres pastiprinātājs, ABS sistēma, aizmugures stikla tīrītājs, elektriski regulējami spoguļi, elektriskie stilku pacēlāji, centrālā atslēga ar distances vadību, pilnizmēra rezerves ritenis, virsbūves krāsas buferi ar melnām uzlikām, iekšējie spoguļi un durvju rokturi arī nokrāsoti virsbūves krāsā, aizmugures sēdekļi salokāmi proporcijā 50:50.
Lai arī Peugeot 107 garums ir 3 430 mm, platums 1 630 mm un augstums- 1 465 mm, tas ir par 250 mm īsāks par Peugeot 106, kas uzskatāms par vienu no kompaktākajiem četrvietīgajiem modeļiem, kas tiek piedāvāti tirgū.
Optimālo salonā atrodošos pasažieru aizsardzību nodrošina izturīgā virsbūve, kas konstruēta tā, lai maksimāli uzņemtu iespējamo sadursmes triecienu uz sevi.
Ne mazāk uzmanības dizaina centra speciālisti veltījuši mezglu un agregātu izvietojumam zem motora pārsega, kas varētu ciest frontālas sadursmes brīdī.
Jaunā auto debija norisnājās Ženēvas autosalonā, bet pārdošanās tas varētu nonākt šī gada vasarā.
Labais, priekš manīm!!! :)